Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

BMW M3 a M4 jsou venku, zatím neoficiálně

103 komentářů

paulos
ale ta m3 se mi libi vic, mozna je to i tou barvou
ronick
spíš to máš ovlivněný tím ikonickým názvem 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
mne sa nepaci ani jedno, zacina to byt akesi neprirodzene placate rozcapene, k tomuto autu mi to nesedi, nepoviem nic ked vidim rozplacnutu carreru ale tu mi to na tychto klasickych autach ten rozcapeny postoj a vyzor aut absolutne nesedi, stara prastara M3 konkretne tato [odkaz] sa mi paci daleko viac, krasna cista sila priam vyzaruje z tohto auta, doslova ako socha do kamena vytesana, krasne tvary, ziadna rozplacnuta zaba ako tieto nove bmw , je to len moj nazor peace
Avatar - radolaco
radolaco
Suhlas, tych vsakovakych prelysov tam je uz moc...ci uz na boku alebo kapote, o narazniku ani nehovoriac
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a nepomer medzi sirkou a dlzkou je tiez zrejmy, zacina to byt akesi placate siroke, pritom si pozri aka uzka je strecha, ake kratke je veko kufra zadneho previsu a zrazu bum bac predne kolesa su sirsie posadene ako na kamione, nesedia mi proporcie, pozri si doknale na viacerych fotkach staru M3 najlepsie tu E46 aku som dal vyssie v odkze - tam bola sirka k dlzke a celkovo tvary previsov a rozchod kolies dokonale zladene, nejde ani tak o tie kdejake kridelka patvary zahyby a cingrlatka , mne vadi celkova rozcapenost a disproporcia, mne to pride ze bmw to uz trosku prehnalo, nezda sa mi to take krasne ako to kazdy vychvaluje, klasicke auto ( nie ferrari ani porsche ) nemoze mat predsa proporcie sportiaka a ani byt take siroke pri podobnej dlzke
Avatar - eXp10it
eXp10it
Kup si oktavii3 ta je o dost delsi nez sirsi a navic ma paradni zadni previs.
Avatar - iudex
iudex
U mňa je to naopak, tá M4 pôsobí dynamickejšie, športovejšie, dravejšie, čo je z veľkej časti dané dynamicky klesajúcou líniou strechy, kdežto sedan z princípu nemôže mať takú dynamickú líniu a teda pôsobí konvenčnejšie.
webpaja
M4 je klasicky krásným kupé, není na něm nic navíc ani nic nechybí! M3 vydolovala z výchozího sedanu ještě víc agresivity než jsem si myslel. Ani jeden z nich není vlk v rouše beránčím, naprosto jasně ukazujou svůj potenciál 😉
Avatar - iudex
iudex
Súhlas, M4 vyzerá bezchybne; ani M3 nie je zlá, ale proste tie klasické elegantné línie kupéčka nevyhnutne víťazia nad konvenčnými tvarmi sedanu.
Ad agresívna predná časť: chvíľu som bol na vážkach, či to nie je už trochu prehnané, ale nakoniec som dospel k záveru, že najvýkonnejší model rady si zaslúži aj vizuálne zdôraznenie potenciálu a naopak príliš nenápadné modely, nedostatočne odlíšené od bežných verzií sa môžu niekomu zdať fádne, prípadne zvádzajúce k neorigo tuningu, takže rozhodne radšej vyladený optický tuning priamo od výrobcu v takejto podobe.
P.S. Jediná (praktická) výhrada k tomu komplikovanému nárazníku: umývať/leštiť to musí byť "zábava". >😒]
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
nejaky stastlivec ti vpredu v narazniku tie kridelka a cingrlatka pokryvi ulomi alebo nejako nalomi pripadne ich sam niekde oskries alebo zaizjes nejaky nechceny tukanec na parkovisku a budes menit cely naraznik, dobre to maju prespekulovane, servisy sa uz tesia :yes:
MariAchi
Jasně, mohli jsme to udělat jednoduše, ale my jsme řekli "NE", dáme vydělat i mechanikům... Ty máš někdy frky, ti povím >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
tebe sa snad ten predny naraznik paci? ten chaos je uz aj na cinana podla mna kus moc, nie je to pekne, aspon ja mam iny nazor na krasu predneho naraznika, pozri si C amg alebo RS4

[odkaz] :yes:
MariAchi
Nepáči, ale určitě si nemyslím, že by tam byl kvůli trvale udržitelnému rozvoji servisní sítě 😄
webpaja
Mě se třeba líbí, je nádhernej! Ale hlavně, nevznikl na základě jedonduchýho spiknutí servisáků v KE, nýbrž výsledkem práce aerodynamiků a designerů.
Avatar - Dinar
Dinar
Já vím, že chtít po tobě, aby ses nevyjadřoval k věcem, o kterých nemáš potuchy, například design, je zbytečné, tak jen - jsi mimo, přesně tak, jak vypadají M3 a M4, mají vypadat ostré verze konfekčních modelů. 😉
webpaja
Tvar nárazníku "M" je tak charakteristickej, že by se dal uplatnit jako obecnej průmyslovej vzor…na to není co rozporovat.
Avatar - Righ
Righ
Když jsme u toho nárazníku, tobě se fakt ty horizontální křidélka líbí? Nemyslíš, že by bývalo lepší nechat podobný kreace na Hamannu nebo Hartge? Imho jsou třeba nárazníky dávaný na ostrý F10, ať už v rámci M paketu nebo pro M5, podstatně povedenější.
webpaja
Přijde mi to eMkový, ale víš, že tohle je hrozně subjektivní. Hodně mi to připomíná 1M 😉
Avatar - white label
white label
Jo, je to takový "tuMing" styl ala 1 M, osobně bych byl raději, kdyby se v tomto ohledu inspirovali spíš výš, než níž, tedy u M5/6.Tohle už jsou spíš "brýle s křidélky" v nárazníku, než nárazník jako takový.
Jinak je M3 (sedan) opticky (na poměry dosavadních 3er M sedanů) povedený, přesto mi další pár dveří u sportovního vozu téhle velikosti nedává příliš smysl a dal bych případně jednoznačně přednost kupé.
V roce 2014 klasické žárovky v zadních lampách u vrcholného prémiového modelu moc nechápu, třeba mainstreamové rychlé Golfy mají vzadu LEDky v základu! už od minulé generace.
_MT_
Nevím, mně tedy přijde zadek asi ještě horší než předek (co do nárazníku).
Avatar - white label
white label
Ten zadní je překombinovaný, ale přední mi přijde víc "tunerský".
_MT_
😄 To mi připomíná Porsche. U Carrery je lízátko vyměnitelné. Je to samostatný díl, nepotřebuješ na to žádné nástroje, bez problémů vyměníš staré poškrábané za nové. Nevýhoda je, že ho můžeš ztratit, když ho nešikovně trefíš při couvání. Ničemu se nic nestane, jen se samovolně demontuje. 😄
MariAchi
Zase lepší, než kvůli němu zničit celý nárazník 😄
_MT_
To rozhodně. Je to takový celkem příjemný detail.
MariAchi
...o kterém jsem nevěděl, holt - bohužel - nejezdím 911 😄
webpaja
To vidím ze začátku na vlastní mytí a pak takový ty ozkoušený myčky v podzemních garážích 😉
Avatar - Emel
Emel
Mám podobné pochybnosti jako ty... a zatím bez nějakého jednoznačného výsledku. Pokud to BMW dělá bombasticky, dobře... a pokud to Audi dělá minimalisticky... taky dobře. Pokud chce ředitel firmy rychlý a reprezentativní sedan, pak je tohle už trošku na hraně...
webpaja
Ředitel firmy M3/4? Na to udělat si párkrát na služebce radost z jízdy ok, ale tak jak to píšeš to nefunguje přece.
Avatar - Emel
Emel
V S5 SB si to umím představit docela dobře... a do jisté míry to může být výhoda Audi.
Avatar - Emel
Emel
... a na druhou stranu, 335i asi uspokojí ředitelské ambice taky 😄
Avatar - iudex
iudex
To určite, ako aj v iných S modeloch Audi. Akurát že S modely nie sú konkurenciou pre M modely BMW, tým konkurujú až modely RS a tie sú predsalen viac vizuálne agresívnejšie, ako klasické S modely.
Inak súhlasím s pajom, táto trieda nie je pre menežment, tam sa jednak vyžadujú iné hodnoty (s ohľadom na predpokladaný vysoký nájazd) a tiež image tak trochu chlapčenského športiaku akosi neladí s imidžom, ktorý si bežne riaditelia podnikov vytvárajú.
Avatar - Dinar
Dinar
Znám majitele firem, kteří mají S7, S8 ale i jednoho s M3. Ta eska fungují jako nenápadné dálniční střely, v podstatě jedno, jestli je ten uvnitř autofanda nebo ne. Ale M3ka u chlapa přes padesát, který má to auto jen proto, že chtěl drahé BMW, řídit moc neumí a jezdí s tím jak s 320d, vypadá docela legračně. Prostě, na člověku, co se souká do M3, už je tak nějak vidět, jestli si koupil to správné auto nebo je jen pozér, eska od audi nechávají mnohem větší prostor pro spekulaci... 😄 😉
Avatar - fOE
fOE
Ona je ta diskuse spis o nicem. Nejdulezitejsi bude volba barvy. Na fotkach co tu mame moznost videt ten zjev M3/M4 vynikne nejvic. Kdyz nekdo ale chce mit schopnosti M3 stale po ruce a pritom nepoutat tolik pozornosti, udela jednoduse to co delali lidi prednim, koupi si M3 v cerne, tmave sede nebo stribrne barve. Ona audi S5/RS5 by v takoveto barve nepoutala pozornost o nic mene. Ponecha origo disky a 98% populace ho nerozezna od jine 3er :-!
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Ředitel firmy na žárovky do blinkrů si lepší auto přát nemůže... >😒]
Avatar - white label
white label
Když se řekne ředitel firmy, tak si představím spíš nějakou větší firmu a ve větší firmě by měl ten "nejvyšší" jezdit v něčem větším a komfortnějším, než je sportovně zaměřený vrchol střední prémie.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Smajlík, byl tam smajlík. 😉 Samozřejmě chápu, myslím, že jako firemní auto se M3 nehodí a to snad ani pro nižší management (v rámci té velké společnosti, jak píšeš). Na druhou stranu, pokud to bude výstřední osobnost a dle typu podnikání by to v menší firmě nemusel být problém, v určitých případech by to mohlo být i určité plus.
Avatar - Emel
Emel
Výsadou ředitelů je často to, že mohou jezdit čím chtějí... zejména pokud jsou často krom ředitelů také majiteli / spolumajiteli, což je poměrně častý jev. Vzhledem k všeobecnému růstu aut může být optimum klidně nabušená střední prémie...
Avatar - white label
white label
Majitel/spolumajitel (zejména menší firmy) si nemusí říkat ředitel, i když firmu de fakto vede. Rozhodně není M3 typicky ředitelské auto, ale spíš právě naopak. Něco jiného je pokud má podobné auto pro soukromé účely a obvykle jej nevyužívá ke služebním účelům.
Avatar - Emel
Emel
Asi se zbytečně pouštíme do sociologických debat... ale osobně znám překvapivě hodně firem s měsíčním obratem v milionech, které řídí majitel (jeden z majitelů) a ředitel v jedné osobě. Jen tak mě napadlo, jestli BMW nezašlo se stylingem M3 trošku daleko...
MariAchi
Placaté, široké a jedovatě modré :yes:
Jen ty vstupy vzduchu vpředu po stranách mi tam nesedí, jsou moc tvarově komplikované.
A vypíchl bych právě čtyřdvířko, to je silueta, která snad kupé variantu ani nepotřebuje...
Avatar - Emel
Emel
Agresivita tu je... docela by mě zajímalo, nakolik jsou ty aerodynamické detaily funkční. Ale je to BMW, takže snad možná i funkční budou. Každopádně na mě jak vpředu tak vzadu působí lehce překombinovaně. Jako celek ale pecka. :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Souhlas, M4 těží z kupeovitosti, ale sedan zatím nikdy nebyl takhle povedený, E90 byl trošku hybrid s tím kupé předkem, tohle je trefa. :yes: 😄
Avatar - Righ
Righ
Asi bych nepoužil výraz "překrásný", ale v zásadě souhlasim s tím, že jak M3, tak M4 jsou náramně povedený auta. Kromě výtky směřovaný k přecejen trochu tunerskýmu nárazníku (viz můj post z 12:44) si nemůžu odpustit ještě 2 hnidopišský poznámky. Za prvý, spára mezi haubnou a nárazníkem, nějakých 20 čísel nad ledvinkama, je prostě děsná ( [odkaz] ). Nevim, proč to tak BMW dělá, jestli je za tim šetření (hádám, že je levnější tvarovat plastovej nárazník než plechovej díl kapoty), anebo snad nějaký předpisy na ochranu chodců, výsledkem je každopádně detail, kterej přinemenším na mě působí nesmírně rušivě (a to i naživo). Druhý políček se pravda netýká exteriéru, míří totiž na způsob napasování infotainmentu do interiéru. Řešení alá tablet z půlky natvrdo vsunutý do palubovky sice není z praktickýho hlediska marný, esteticky ale nestojí za nic, což platí i pro Mercedes nebo třeba pro Mazdu 3. Zdaleka nejlepší je imho vysouvací obrazovka následovaná klasickou kapličkou, přičemž obě tyhle řešení ani neztrácí nic z hlediska té praktičnosti. Obrazovka utopená ve středový konzoli alá VW sice představuje po ergonomický stránce dost nešťastný řešení, vizuální dojem je ale taky podstatně lepší než u toho tabletu, kterej vidíme u BMW výše.

Jo a ještě mám jeden kritickej postřeh, kterej je naštěstí v Evropě irelevantní. Viděl jsi někdy současný bavoráky s velkou svislou plochou mezi nasávacím otvorem v předním narázniku a ledvinkama bez registračky? Taková F10 rázem vypadá jako slaboduchý otesánek a u popisovaný ostrý bavorský dvojky to nebude jiný. Je mi Američanů skoro líto.
webpaja
Móda přilepenejch tabletů je pravda dost prapodivná…líbí se mi třeba ale řešení u BMW6, jsem zvědavej jak to bude u nový sedmičky. Předpokládám, že od vyšší střední vejš snad zůstane integrovanej nebo aspoň výsuvnej panel.
Avatar - Righ
Righ
I 6-er je na mě moc "tabletoidní", nejlíp to podle mě dělá BMW u sedmy - [odkaz] . Tuhle decentní kapličku integrálně zakomponovanou do horních linek palubní desky má i 5-er a myslím, že i velký Xka. Jinak s kapličkama se taky musí opatrně, odstrašujícím příkladem jsou třeba baradavice na palubkách banglovský 7-er a 6-er.
stealth01
No to je potom jako kopce v Beskydech, jeden kopec zakrývající budík, druhý displej. Souhlasím s tím, že pětka i sedmička to mají řešené zajímavě. Dneska jsem jel v nové X5 a ta má displej tabletoidní se vším všudy. Bohužel i s lesklým povrchem. Kupodivu (i když ono bylo oblačno) jsem neměl potíže s viditelností. Zdálo se mi akorát, že to nějak málo svítilo (asi se to kdesi dá nastavit).
MariAchi
Je to na čidlo, jehož citlivost se dá nastavit.
Avatar - boost.
boost.
Jojo. Když se zapnou xenony, displej se lehce ztmaví.

Jinak, pořád ty bavorský tablety vypadají líp než stuttgartský. Tam je jen líně přilepí na kus maďarskýho plastu. 8-s
stealth01
Hmm, souhlas. Mně se ale nejvíce líbí ty vyjížděcí displeje v Audi. Je to tiché, jemné, jde snad jen z povzdálí slyšet ta mechanika. Vlastně mi to připomíná mechaniky od Denonu. A vzadu, kde na to nikdo nešáhne (kromě mě teda) ani nic neuvidí je to příjemně hladké.
Avatar - white label
white label
Ale to zapnutí xenonů nemá nic společného s případným senzorem okolního světla displeje, když se zapnou hlavní/noční světla (xenony), ztmaví se displej proto, že přejde na večerní/noční režim, kdy se předpokládá méně světla i v kabině a bylo by nežádoucí, aby silnější podsvícení displeje rušilo řidiče. Např. mapy navigace mívají (z těchto důvodů) při denním svícení podklad světlý a při večerním/nočním svícení je podklad naopak tmavý.

Jinak ano, "tablety" dělá aktuálně nejhůř MB (v rámci D3).
Avatar - boost.
boost.
Zapomněl jsem v tom spěchu napsat slůvko "taky". 😉 Přijde mi ale, že míra úpravy jasu iDrive je nepatrná, aspoň tedy u našeho vozítka.
stealth01
Já jsem na to od výroby nešáhl, přijde mi to fajn. Jen samotný displej jako hardware mohl být kvalitnější, ale škrty jsou škrty...
Avatar - boost.
boost.
Na to, že CIC je už v autech pět let, je to vynikající. Pořád lepší než Comand Online od MB. NBT jsem ještě nevyzkoušel, ale podle všeho to je slast.

A nemyslím si, že BMW šetří na multimédiálních technologiích a různých dalších gadgets.
Nove Milla Giri
Celkovo vyzera dobre. Ale tie ziarovcicky vzadu namiesto LED ma uplne zabijaju... Kolko tym usetria na jednom aute? €70??? :no:
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Já se spíše ptám co by to přineslo.
Nove Milla Giri
Napriklad ovela vyssiu svietivost, mensiu spotrebu energie a ovela dlhsiu zivotnost, v podstate dlhsiu ako zivotnost celeho auta, teda nijake vymienanie ziaroviek.

Bije mi to do oci o to viac, ze minula generacie 3er mala vzadu LED a s novou generaciou sa rozhodli usetrit zopar eur a capli tam naspat ziarovcicky.
MariAchi
LED se rychleji rozsvítí a zhasne, má nižší spotřebu energie, lépe vypadá, jistě by se našly i další výhody...
Avatar - boost.
boost.
Spíš je to divný vzhledem k tomu, že LCI E9x LED vzadu měla. A myslím, že xenony pro 3er vyměnili LED blinkry za žárovky. Tohle taky udělali u LCI 5er, kdy xenony také mají už žárovkový blinkry. :no😒br />
No, holt se bude muset čekat na facelift.
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
To nebudu ani komentovat... AUDI všude LEDky, BMW umíráčky, děs a hroza :no:
webpaja
Už chápu, jde o zadní směrovku…pravda, mohla bejt LED. Jestli to má bejt jediná chybu M3/4 je mi to fuk 😄
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Nejen směrovku, ale i brzdové světlo, všechno. Na LED trubky jim kašlu. To samé vpředu... nechápu, fakt ne 😢 😢 😢
Nove Milla Giri
Presne tak. Ak si vpredu priplatis za LED, mas vpredu aj LED smerovky, ale vzadu vzdy ostanu ziarovcicky, LED ani za priplatok. Vpredu komplet LED a vzadu komplet ziarovky, to vyzera poriadne komicky. Preeeemia ako hrom 8-s
MariAchi
Máš recht, má to jen žárovky - šup s tím do lowendu!
A Seata rovnou do luxclasse, to su klidný.
Nove Milla Giri
Suhlas, zadne svetla BMW 3er/4er su lowendove 😉

Odporucam Ti precitat si😒br /> [odkaz]

"A no-frills halogen headlight might cost automakers $20 or so, while a xenon headlight generally ranges from $60 to $80. LED headlights cost roughly twice as much as xenon headlights, although the cost is declining fast."
MariAchi
Levné nerovná se lowendové.
Halogen headlight není zadní světlo.
Nove Milla Giri
Samozrejme, ze viem, ze headlight nie je zadne svetlo :😉 Clanok o nakladoch na vyrobu zadnych svetiel som nenasiel.

Dal som to tu na ilustraciu porovnania vyrobnych nakladov a ceny v cenniku. Podla ceskeho cennika stoja adaptivne LED svetla 40 310 CZK (bez DPH). Teda cca 2 000 USD. Vyrobne naklady cca 160 USD. Dostatocna vata na to, aby Ti k nim dali aj zadne LED, nemyslis? Zvlast, ked vsetci konkurenti to tak robia. Takuto politiku jednoducho nechapem.
Avatar - fOE
fOE
Radeji budu mit levnejsi svetla, ktere ale ve vysledku poslouzi uplne stejne (a ano, i ja bych tam radeji videl LED, holt si musime pockat na FL), nez aby BMW setrilo jinde, treba na motoru/podvozku/materialech. Vim ze i tam BMW setri, kazdej setri kde to jen jde, myslim tim ale jeste vic setrilo...
Takze bych z zadnich zarovkovych svetel nedelal tragedii, pro to jak M3 sviti se nikdy neprodavala, prodavala se proto jak jezdi.
Nove Milla Giri
No prave to je otazne. Po vasom "jadro pudla". Ak sa tak setri na miestach, ktore su viditelne volnym okom aj laikovi, ako to asi vyzera pod kapotou a na podvozku? Nemyslim teraz jazdny prejav, ale odolnost a zivotnost. Historia povie 😉
stealth01
Souhlas s fOE i s Tebou. Na jednu stranu, kdyby tam dali žárovky ze stavebnice LEGO je to vlastně jedno, protože kvality M3 se prokazují jaksi někde jinde.
Na druhou stranu si tohle přesně myslím o šetření. Když to přeženu, tak když se mi bude třeba hýbat od novoty sedačka (což je prostě minoritní problém vzhledem k celku), jak můžu vědět, zda mi při nehodě vystřelí airbag? Pokud něco pocitově (ne vždy reálně) vnímám jako dovedené k dokonalosti, neošizené, tak pocitově stejně budu vnímat i celé auto.
Avatar - white label
white label
To je sice pravda, ale kde je napsáno, že se na žárovkách šetří (a vzhledem k předpokládaným cenám M3/4 se na nich šetřit nemuselo) primárně proto, aby se nemuselo šetřit jinde? Je tu totiž taky možnost, že když se šetří na žárovkách, nemusí se podobně šetřit jen na nich... 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Ten mix led vs. žárovky je podivný, v osvětlení spz led, v brzdovkách žárovka. V brzd světlech by měly být ledky u premie standard. S blinkry těžko říct, mně osobně se víc líbí blikající žárovka, je to měkčí, plynulejší, pro moje oko příjemnější než "úsečný" ledkový blik. 😉
Avatar - white label
white label
Mně vadí, že je ta klasická žárovka vidět už na první pohled (viz třeba ten zadní blinkr) a pak taky životnost žárovky je proti LED jinde. Samozřejmě, že to "nezabíjí" auto jako celek, ale v eMku r.v. 2014 bych to nečekal.
[odkaz]
_MT_
S blinkrem souhlasím. Nicméně i to má řešení - sekvenční blinkry. Jsou například na faceliftovaných Audi R8 a A8. Blinkr se postupně rozsvěcí od středu směrem ven. Přechod pak není tak ostrý.
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Jasná volba! :yes:
music23
Z venku vypadaj obě stejně až na to že M4 je coupe... To je ten rozdíl? nebo se jedná o morotové specifikace, že třeba M4 bude ještě nadupanější? Díky za odpověd 😉
MariAchi
Kupé teď bude řada 4, místo bývalé "3er kupé".
webpaja
Abych předběhl další otázku…kupé je to s dvojicí dveří 😄
MariAchi
Abych to upřesnil - jde o tu přední dvojici dveří. 😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Ufff....to jsem si oddechl. >😁
Avatar - fOE
fOE
Jinak se povedenost vzhledu nove M3 (ano, myslim sedan) popsat snad ani neda. Obycejna F30 ma spravny zaklad k toliko zadanemu a v E9X chybicimu "nasranemu" vzhledu, no a M3 to posouva jeste dal.
Jestli pojede jen z poloviny tak dobre jak vypada tak tu mame noveho krale. A o tom co dovedou motorari z BMW a ladici podvozku z ///M divize asi nema smysl pochybovat. :yes:
stealth01
Já bych ze soudy počkal, až na objektivní (neněmecké) testy. Určitě jsou to krásné vozy, ale o tom co dovedou ekonomové z BMW a ladiči zisku asi také nemá smysl pochybovat. Každé nadšení totiž narazí nakonec na kalkulačky těchto bezcitných lidí 😉
Avatar - Dinar
Dinar
U emek to nikdy neplatilo, zbytečně stahuješ kalhoty. 😉
stealth01
Já vím Český Brod je ještě daleko. 😄 Ale znám taky citát a není od nás, je z ciziny: Nikdy neříkej nikdy 😉
Avatar - Dinar
Dinar
Dobře, ale není důvod si myslet, že je tu nějaký odrb, zatím každé emko stálo zpracováním i materiály nad konfekčním modelem. To pořekadlo můžeš použít na cokoliv, co když bude příští R8 z papíru; nikdy neříkej nikdy... 😉
stealth01
Souhlasím. Ale právě že ještě nic není definitivní, tak bych počkal na ty testy. Co se týče auta jako celku, nemám pochyb o kvalitě motoru a schopnostech podvozku. Jen prostě doufám a věřím, že tam toho je seškrtaného minimum. Ono to může začít těmi žárovkami vzadu a co já vím kde se to zastaví 😐
Těm konstruktérům a fandům do M modelů fakt se srdce přeji, aby to bylo ultimativní auto, zcela bez legrace.
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Žárovky jsou ale přiznaným úsporným opatřením, pokud pro ně nebyl důvod úplně jiný. Více bych se obával šetření tam, kde to není vidět, což je dnes obecně uplatňovaná strategie a netýká se to jen aut. Často se to bohužel projeví na životnosti jak celku, to když selže klíčová komponenta (u aut se příliš nevyskytuje), nebo "detailů", v obou případech je kompletní obnova nákladná (u detailů když se sejde více poruch) až za hranici rentability takových zákroků.
pethree
Pro me je M4 podle fotek nejhezci auto soucasnosti.
Avatar - boost.
boost.
To vypadá k...a dobře. Dobrej stance, nepřeplácaný ale stále dostatečně agresivně vypadající (že, Mercedes...). Air Curtains tam zasadili poměrně dobře i do zadního nárazníku. Jen bych možná zkusil nalakovat difuzor mezi koncovkami výfuku načerno, aby se zadek lehce vizuálně odlehčil.

Žrádlo to je. Jaxviňa.
Avatar - šmoula nešika
šmoula nešika
:yes:
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Bral bych jí v té žluté okamžitě, i žárovkama, mě nijak zvlášť neprudí. Tohle je parádní pohled. [odkaz]
Avatar - Egi
Egi
Źárovkama? Vždyť to má full LED světlomety >😁
Avatar - white label
white label
Třeba v tom blinkru je co? Nějaká "BigMonoLED"?
[odkaz]
Avatar - Egi
Egi
Mluvím o předních světlech. Je rozdíl mezi pojmem svítilna a světlomet. Zadní světla nikam světlo ,,nemetají"
Avatar - Pekelná Micinka
Pekelná Micinka
Jenže já se jakémukoliv označení vyhnul, slovo světlomet si použil až ty, takže ses chytil do vlastní pasti.
Avatar - white label
white label
Výraz světlomet jsi až teď použil ty, v původním příspěvku PM (na který jsi reagoval) nic takového zmíněno není, navíc fotka na kterou tam dal odkaz jasně poukazuje na zadní partii (včetně zadních lamp).
[odkaz]
😉
Avatar - CountachSV
CountachSV
... toto jsou auta králů, dokonalá dynamická nádhernost. Je možný s tim nesouhlasit, ale to je asi tak jediný, co se s tim dá dělat.

... měl-li bych něco změnit, tak bych pouze ze všech novodobých bmw odebral ten krček mezi světlem a maskou na každé straně, to mi vadí.

... je zvláštní, že poslední SUV modely od bmw jsou designovým kýčem a takřka parodií prvotních X5 a X3 modelů a tohle kupátko a sedan jsou naprosto bezchybní...
oldrt11
ty ode me naraznik, ja od tebe dehetmotoren...
GTI
Jezdecká kopulace s horními modely nastavuje měřítka, nastavuje hodnoty a nastavuje touhy tak, jako to neumí žádná jiná třída, žádný jiný model. Vždy jsou ti, kteří definují a posouvají hranice možného a ovšem jsou vždy ti co recipročně definují hranice nemožného. Mezi tím je šedá silniční masa. Ovšem jiná "masa" než jsou masa M3 a M4...

Osobně na horních modelech cením především to, že neexistuje nikdo, koho by nedokázaly obohatit. Komunikující jezdec ocení mistrovskou techniku, mistrovskou jízdu, jezdec výkonově jaksi... skromnější pochopí, jak dokonalé může vůbec auto být.

Někdo by možná bohorovně řekl: no co, klasická přemotorovaná masírka. Jenomže tahle věta sama sebe zadusí už v prvním driftu, který s eMkem absolvuješ tam někde v horách nad rodnou vsí. Centrálním pocitem je pak absolutní souznění jezdce a stroje. Pružnost tvých končetin dokonale koresponduje s pružností vozu. Vše je jinak pevné, vše je jinak pružné, vše je jinak utažené. Vůz je pocitově zkonstruován jako doslovný kyborg. Ovládací komponenty napojené na tvé receptory doslova prorostou tvojí kostrou a vytvoří tak jedinečný silniční organismus. Toto tedy nechť je centrální genetická informace, kterou ti modely eM zprostředkují.

Pokud mi nevěříš, zkus. Zkus a pak zde něco napiš...

Dnes velmi velmi zřetelně a uznale - BRAVO BMW :yes: :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mig_35
to poslední procento dávám dolů za ty dvě prapodivné věci na předním nárazníku, nevím, jak se tomu říká, ale je to zbytečně komplikované, přeplácané, M-paket byl vždycky jednoduchý a nekomplikovaný a přitom dostatečně výmluvný.
Obě jsou to krásné auta, ale dal bych přednost M3. V nové trojce je plno místa,
bude to rychlé a praktické auto.
Avatar - white label
white label
S tím nárazníkem souhlas, ovšem s tvrzením, že je v nové trojce "plno místa" už ne, i když vše je relativní...
Mig_35
Když si kolega přesednul do svojí sedmičky E39, zkonstatoval, že je tam stejně místa jako v nové trojce😄
_MT_
E39 je 5er.