kto by to pred 15 rokmi povedal kde klesne porsche, Ferdinand Porsche sa musi v hrobe obracat ked vidi macan panameru cayenne a teraz este aj stvorvalec? To musi prebudit aj mrtveho bez debaty
Pokud se chce v dnešní době konkurenceschopná značka udržet na trhu a udržet si v případě Porsche legendu jménem 911, nevidím v tom u malého SUV problém...kdo by kdy řekl, že Jaguar bude mít diesel a kombi (v nejbližší době SUV), kdo by kdy řekl že, pod kapotou Maserati bude diesel...probuď se, na sentimentální řeči není doba a kdo tuhle dobu prosere skončí podobně jako SAAB atd.....
Jen říkám, že tenhle model nepotřebují k přežití. Nemám nic proti rozšíření nabídky. I když si tedy umím představit lepší modely (čistě z mého pohledu).
A je otázka, na kolik potřebuje i je. Myslím zrovna teď. Jinak samozřejmě chápu potřebu stability. Ale i to bylo spíš aktuální před tím, než je převzal Volkswagen. V současné situaci by si mohli dovolit dělat výhradně sportovní auta (můj názor). Pokud budou dělat dobré produkty a nebude to mít negativní dopad na stávající nabídku, její rozšíření mi nevadí. Porsche opravdu umí vyladit auto. A takových není nikdy dost. Jsem celkem zvědavý například na menšího sourozence Panamery.
Myslím, že se tady nikdo nebojí, že ty BY sis něco koupil(a?).
A v modelu 1:43, kterej ti možná donese Ježíšek, ti může bejt motorizace ukradená, stjne budeš dělat "hen hééén" jakoby tam byla V8 s turbem.
Tak já BY si nekupuju. To máš recht >:D
A ty si dneska evidentně vynechal prášky a to nejen z důvodu že se ti ta kombinace 2.0 TDI a Porsche asi líbí >:-[]
Mi se třeba Macan a 2.0 TDi taky nelíbí, ale nechává mě to úplně chladným. Beru to tak, že budeš-li chtít u Porsche z nějakého důvodu 4válcovou naftu, tak ji mají. Mají taky 6válcovou naftu a taky 8válcovou naftu. Rovněž ti nabídnou foukaný benzinový 4hrnek, atmo i foukaný 6vál a "obří" benzinové 8válce. Ano, to všechno u Porsche umí.
Na čtyřválce si budeš muset zvyknout, doby, kdy se i do kompaktů běžně montovaly V6 motory je dávno pryč. Základy budou dvou a tří-válce, čtyřválce budou něco "víc" a jen šlechta si bude moct dovolit více než čtyři hrnky. To vše s turbem.
Můžeš se tu tomu trendu řehtat jak pako, což je tobě vlastní, ale fakt je, že Porsche nedělá nic jiného, než zbytek německé prémie a k jeho cti je nutné dodat, že na naftu a čtyřválce přešli s velkým odstupem poslední.
Takové BMW do stejně velké X1 v Evropě nic jiného, než čtyřválce, nedodává.
Jakej vopak vod Alpiny? Ty tu čteš o autu od Techartu? Vopakem toho, zatím hypotetického R4 tdi v macanu, je, máme-li zůstat u vrtule, X3 20d, nehledě na to, že existuje i X3 18d, ty naše vodbornice. ;-)
>:D >:D >:D >:-[]
Ty budeš jeden z těch * co vocad Kylii vyštvali viď? Ty * * * * * *. Díky tomu konečně zase píše ty svý hudební recenze, takže i když seš * z***nej tady si nedopatřenim udělal něco kladnýho. A že ve svý sebestředný blbosti degraduješ značku Porsche na úroveň klumpru BMW 18d nechám bez komentáře. Buď ti ta kravina prostě dojde nebo by to byla zbytečná práce
>:D Dobrý zoufalství. Evidentně máš problém se rozhodnout, co vlastně jsi, tvrďák nebo tvrďačka?! Natvrdlá/ý ale zcela určitě. Dávat ke srovnání Alpinu postavenou na bázi vrcholné varianty X3 35d k základní (a zatím navíc jen hypotetické) dýzlové variantě macanu, může skutečně jen hrubě se neorientující trouba. A způsob, kterým prezentuješ svůj duševní obzor, myslím ty z***n.ce, ***se atd., no, tím možná ohromíš na schodech vašeho paneláku, na mně to dojem nedělá. ;-)
Takže pro omezence jako budeš asi ty, ze stejnýho mailu ti můžou psát dva lidi, blbče >:-[]
Zmínit u jedný kategorie aut dva extrémy je celkem normální, narozdíl vod 2.0 TDI v Porsche. A že po tobě všechno steče mě nepřevapilo >:D
Jo a díky [odkaz] >:-[]
>:-[] >:-[] >:-[] Tak ty jsi Buřtík, no to mně podrž vejfuk! >:D Roky nám tu Kylča sugeruje, jak má doma hogo fogo sekáče, a on z toho vypadne takovýhle primitiv.
>:D:no: Jen zírám, a pokud jde o důvod mých narážek na Kylie v souvislosti s tebou, nějaké maily mně ani nenapadly, to jen, že to co a jak píšeš, ji nápadně připomíná, akorát je to z hlediska znalostí o řád níž...
Tak to by mě fakt zajímalo kterej ubožák mi za tohle dal :no: >:-[]
Leda by to bylo samo to šovinistický prase vo kterym píšu a kterej si dává k těm svejm kecum :yes: sám sobě >:D
>:D Hlavně dej pozor, aby ti nepraskla cévka... medvídku. ;-)
Co se Kylie týká, někdy jsem s ní souhlasil, jindy ne, zejména její posedlost tepáním čehokoliv se znakem VW byla až komická, ale jedno vím určitě, takto buranským způsobem jakým to vedeš ty, jsme spolu nikdy nediskutovali. Převyšuje tě nejen znalostmi, ale i úrovní... :no:
>:-[] Každý na to jdeme po svém, ty zjevně potřebuješ *.usování, aby ses cítil jako chlap, moje sebevědomí se bez toho obejde. Tady není na co si hrát, buřtíku, není nám patnáct. Kdo je tu buran, se dá poznat snadno. ;-)
Jasně že každej po svym. Ty se navážíš do holek a já takový burany nerad. Tvá péče vo mý žilky a sebevědomí je fakt dojemná. Právě protože ti neni 15 je jasný že šovinistickym prasetem už zůstaneš a na * jako seš ty platí jedině metoda Buda Whita z L.A. Přísně tajný >:-[]
Proč?
Podívej se na motor V6, kde má hlavy válců a to je to V.
Auto musí mít taky nějaký rejd, zkrátka umístit motor s protilehlými válci mezi přední kola není jen tak, u Subaru by mohli vyprávět.
Tak jednoduché to není. Na rozdíl od PL71, MLB nevyvíjeli s Porsche na mysli. Takže si platformu museli upravit. Pokud plánují plochý čtyřválec, tak si pro něj museli udělat místo. A předek skutečně rozšířili (i když to nemusí mít nic společného s motorem).