Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

McLaren P13: Konkurent Porsche 911 bude mít 450 koní

18 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
bude urcite lepsi ako porsche 911 kedze ide o mclaren 😉 bez debaty najlepsiu sportovu automobilku sveta :yes: , porsche nech sa radsej venuje macanom a cayenne v diesloch

mclaren [odkaz] [odkaz] :yes: :yes: :yes:
Avatar - Ham.
Ham.
Určitě? Když ani McL12C na dráze na 911 nestačí? A to má 911ctka v záloze ještě turba a verze RS.
[odkaz]
Pokud za vrchol sportu považuješ drag race, tak samozřejmě 12C také není nic extra, LFA je sranda soupeř a stačí si to video co jsi postnul dokoukat celé.
[odkaz]

😄
_MT_
Záleží na disciplíně (a trati), ale Turbo nemusí být tak rychlé (jako GT3). GT3 je zabiják.
Avatar - Ham.
Ham.
Jasně. Jen slovo zabiják mi dnes už ke GT3 moc nesedí, je to spíš takový David, který v síle hrubě zaostává a na rovince dosahuje významně nižší maximálky než přeplňovaný Goliáš 12C, ale na brzdách a v zatáčkách udělá z 12C trhací kalendář, protože Goliáš než zatočí tak David je dávno v prachu.
😄
Avatar - iudex
iudex
Tak to si si trošku nabehol s tým prirovnaním. Chápem, že Porsche vo väčšine porovnaní boduje práve pre svoju väčšiu agilitu danú nižšou hmotnosťou, ako konkurenti, tu je to však výnimočne naopak a Goliášom v tomto kontexte je 911ka: 12C má suchú hmotnosť 1301 kg a pohotovostnú 1399 kg, GT3 RS má 1435 kg a Turbo (ktoré je skôr konkurentom pre 12C najmä pre pohon 4x4) má pohotovostnú hmotnosť až 1645 kg! Teda 12C: 1399 kg. vs. 911 Turbo: 1645 kg - kto je tu Dávid a kto Goliáš? 😉
Avatar - Ham.
Ham.
Nejde o hmotnost, ale o mrštnost v zatáčce a tam je evidentně GT3 Davidem a 12C Goliášem bez ohledu na hmotnost.
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
A k tomu si došel na základě čeho?
Avatar - Ham.
Ham.
12C má daleko lepší výkonovou hmotnost než GT3, vyšší výkon a nižší hmotnost a přesto dostává od GT3 na okruhu sodu. Vyjma toho testu EVO třeba i na Nordschleife GT3 7:25, 12C 7:28. Takže to co GT3 ztrácí v přímce bohatě dohání v zatáčkách. 12C dobře jezdí rovně. 😉
Avatar - Petrolhead_CZ
Petrolhead_CZ
GT3 možná dohání výkonový deficit v zatáčkách, ale tvrzení, že 12C jezdí dobře pouze na rovinkách je neskutečná blbost. Jediný auto, který se Macu v zatáčkách vyrovná a překoná ho je 458 Italia.
Avatar - Ham.
Ham.
Nikoliv možná, ale zcela s přehledem GT3 překonává 12C v zatáčkách..
_MT_
Bereš nějaká stará čísla. 991 GT3 má udávanou včetně řidiče, paliva atd. 1505 kg (pohotovostní je tedy 1430 /75 kg je tradičně řidič a zavazadl👋). Turbo pak 1670 kg (pohotovostní 1595). Turbo S je o 10 kg těžší.
_MT_
Zabijákem jsem myslel, že na svou pozici a výkon je to hodně rychlé auto. Turbo je víc o brutální síle - o rychlosti kdykoli a kdekoli.
Avatar - iudex
iudex
Tak v tomto drag race skončil McL druhý, tesne za Aventadorom (čo je predsalen vyššia liga), zvyšok sa pozeral McLarenu na výfuky: [odkaz]
A podľa času, ktorý 12C malo (10,8s), by si s prehľadom s GT3 RS poradilo (to malo v predošlom drag race čas 11,9s a skončilo 7. z 12) [odkaz]
Avatar - Ham.
Ham.
Ano, na drag race je 12C slušná a ujede o desetinky ve vysokých rychlostech i nové 911 Turbo.
[odkaz]
Nicméně drag race není o sportu, jakmile přijdou zatáčky tak platí závěr testu Chrise Harise
...Turbo is better and more complete car...
Avatar - iudex
iudex
a pokračuje: ..the McLaren remains one of the most exciting, usable super-cars on sale.
Každopádne Harrisove závery nemôžem spochybňovať a komplexne je zrejme 911 Turbo lepším autom.
Avatar - Ham.
Ham.
Když to řekne Brit v souboji německého a britského auta, tak zřejmě ano. 😄
Avatar - PTS
PTS
Mas vubec nekdy sva slova podlozena, nebo jen pises, co te zrovna napadlo? 😄 Me by teda docela zajimalo, proc Porsche posilas do Cayennu a McL dosazujes na misto krale...
Avatar - white label
white label
Zase plácáš jen tak od boku...