bude urcite lepsi ako porsche 911 kedze ide o mclaren 😉 bez debaty najlepsiu sportovu automobilku sveta :yes: , porsche nech sa radsej venuje macanom a cayenne v diesloch
mclaren [odkaz] [odkaz] :yes: :yes: :yes:
Ham.
0
Určitě? Když ani McL12C na dráze na 911 nestačí? A to má 911ctka v záloze ještě turba a verze RS.
[odkaz]
Pokud za vrchol sportu považuješ drag race, tak samozřejmě 12C také není nic extra, LFA je sranda soupeř a stačí si to video co jsi postnul dokoukat celé.
[odkaz]
😄
_MT_
0
Záleží na disciplíně (a trati), ale Turbo nemusí být tak rychlé (jako GT3). GT3 je zabiják.
Ham.
0
Jasně. Jen slovo zabiják mi dnes už ke GT3 moc nesedí, je to spíš takový David, který v síle hrubě zaostává a na rovince dosahuje významně nižší maximálky než přeplňovaný Goliáš 12C, ale na brzdách a v zatáčkách udělá z 12C trhací kalendář, protože Goliáš než zatočí tak David je dávno v prachu.
😄
iudex
0
Tak to si si trošku nabehol s tým prirovnaním. Chápem, že Porsche vo väčšine porovnaní boduje práve pre svoju väčšiu agilitu danú nižšou hmotnosťou, ako konkurenti, tu je to však výnimočne naopak a Goliášom v tomto kontexte je 911ka: 12C má suchú hmotnosť 1301 kg a pohotovostnú 1399 kg, GT3 RS má 1435 kg a Turbo (ktoré je skôr konkurentom pre 12C najmä pre pohon 4x4) má pohotovostnú hmotnosť až 1645 kg! Teda 12C: 1399 kg. vs. 911 Turbo: 1645 kg - kto je tu Dávid a kto Goliáš? 😉
Ham.
0
Nejde o hmotnost, ale o mrštnost v zatáčce a tam je evidentně GT3 Davidem a 12C Goliášem bez ohledu na hmotnost.
Petrolhead_CZ
0
A k tomu si došel na základě čeho?
Ham.
0
12C má daleko lepší výkonovou hmotnost než GT3, vyšší výkon a nižší hmotnost a přesto dostává od GT3 na okruhu sodu. Vyjma toho testu EVO třeba i na Nordschleife GT3 7:25, 12C 7:28. Takže to co GT3 ztrácí v přímce bohatě dohání v zatáčkách. 12C dobře jezdí rovně. 😉
Petrolhead_CZ
0
GT3 možná dohání výkonový deficit v zatáčkách, ale tvrzení, že 12C jezdí dobře pouze na rovinkách je neskutečná blbost. Jediný auto, který se Macu v zatáčkách vyrovná a překoná ho je 458 Italia.
Ham.
0
Nikoliv možná, ale zcela s přehledem GT3 překonává 12C v zatáčkách..
_MT_
0
Bereš nějaká stará čísla. 991 GT3 má udávanou včetně řidiče, paliva atd. 1505 kg (pohotovostní je tedy 1430 /75 kg je tradičně řidič a zavazadl👋). Turbo pak 1670 kg (pohotovostní 1595). Turbo S je o 10 kg těžší.
_MT_
0
Zabijákem jsem myslel, že na svou pozici a výkon je to hodně rychlé auto. Turbo je víc o brutální síle - o rychlosti kdykoli a kdekoli.
iudex
0
Tak v tomto drag race skončil McL druhý, tesne za Aventadorom (čo je predsalen vyššia liga), zvyšok sa pozeral McLarenu na výfuky: [odkaz]
A podľa času, ktorý 12C malo (10,8s), by si s prehľadom s GT3 RS poradilo (to malo v predošlom drag race čas 11,9s a skončilo 7. z 12) [odkaz]
Ham.
0
Ano, na drag race je 12C slušná a ujede o desetinky ve vysokých rychlostech i nové 911 Turbo.
[odkaz]
Nicméně drag race není o sportu, jakmile přijdou zatáčky tak platí závěr testu Chrise Harise
...Turbo is better and more complete car...
iudex
0
a pokračuje: ..the McLaren remains one of the most exciting, usable super-cars on sale.
Každopádne Harrisove závery nemôžem spochybňovať a komplexne je zrejme 911 Turbo lepším autom.
Ham.
0
Když to řekne Brit v souboji německého a britského auta, tak zřejmě ano. 😄
PTS
0
Mas vubec nekdy sva slova podlozena, nebo jen pises, co te zrovna napadlo? 😄 Me by teda docela zajimalo, proc Porsche posilas do Cayennu a McL dosazujes na misto krale...
mclaren [odkaz] [odkaz] :yes: :yes: :yes:
[odkaz]
Pokud za vrchol sportu považuješ drag race, tak samozřejmě 12C také není nic extra, LFA je sranda soupeř a stačí si to video co jsi postnul dokoukat celé.
[odkaz]
😄
😄
A podľa času, ktorý 12C malo (10,8s), by si s prehľadom s GT3 RS poradilo (to malo v predošlom drag race čas 11,9s a skončilo 7. z 12) [odkaz]
[odkaz]
Nicméně drag race není o sportu, jakmile přijdou zatáčky tak platí závěr testu Chrise Harise
...Turbo is better and more complete car...
Každopádne Harrisove závery nemôžem spochybňovať a komplexne je zrejme 911 Turbo lepším autom.