Nová Toyota Verso se pokouší sjednotit výhody jednotlivých předešlých modelů od Toyoty s označením Verso. To zní opravdu lákavě, ale i troufale zároveň. První kilometry s ní máme za sebou, takže už víme víc než při premiéře v Ženevě.
"Líbí" se mi, jak se Toyota marketingově poučila, v Evropě auta prodává plast na palubce, a tak máme na palubce kvalitní plasty. A koho zajímá zadní náprava... Že dávají do aut za půl mega trubku místo víceprvku mně přijde jako zlodějna.
Za pol mega alebo nie. Hlavne máš väčší kus auta a o dve miesta v interiéri viac. Uvedom si, že to nie je šporťák,ale auto na kľudné a pohodlné rodinné vozenie. Mne by rozhodne viac vadila tvrdá lakľová opierka vpredu a hluk od kolies na horších cestách, ako jednoduchšia náprava, ktorá určeniu auta celkom dobre vyhovuje - plusom je o.i. aj jej priestorová úspornosť, takže má zásluhu napríklad aj na pomerne hlbokom kufri.
Pekný voz, lákala by ma povestná kvalita a bezproblémová prevádzka. Zase nový Grand Scénic sa mi páči viac, bude zrejme aj pohodlnejší.
Tohle nejsou káry na krásu, ale na užitek a Verso to splňuje OK. Stejně, jako Rendl... pokud chceš něco většího, nebo lepšího, tak je to jen o penězích, ale krásu bych v tom nikdy nehledal. Snad jen jedna značka je krásná, rychlá, výkoná, prostorná, funkční... :-! >:D >:D:yes:
Překvapivě :-);-) Ale nesmíš zapomínat i na to, že vzhled je jedna z věcí, podle kterých se lidé při koupi řídí... ať si říká kdo chce, co chce, tak to vždycky bylo a bude ;-)
U veľkých áut je okrem ceny ešte jeden problém - zároveň pridrahá prevádzka. Viac ako dvojtonovú opachu s 2,8-3 litrovým motorom sa mi živiť teda nechce. Inak taký Grand Voyager, Carnival, alebo Galaxy majú niečo do seba...
Súčasný Grand? Vzadu je priťažký, evidentne vznikol dosť necitlivým natiahnutím zadnej časti krátkeho Scénica (ktorý mimochodom vlastním).
Nová generácia je iná. Skôr mám pocit, že prvý bol Grand a jeho skrátením až potom vznikol krátky Scénic. Voči súčasnému je nový Grand podstatne elegantnejší a uhladenejší. U mňa adept na kúpu. ;-)
Mno tak zrovna proti zadku nového Grandu nic nemám :-) Renault sice umí udělat pěkný zadek, ale přední část je právě to, co se mi nelíbí. Ale pravdou je, že nový je uhlazenější... ;-)
Škoda jen, že jsme se nedočkali pořádné středové opěrky, ty v mé současné Corole Verso 2005, 1,8, Sol jsou krátké, úzké a tlačí do ruky přesně tam, kde to obtěžuje. Také bych konečně přívítal xenony. Jinak nemám co mé TCV vytknout. Motor 1,8 "nemá chybu", táhne hezky odspodu a kolem 4,2tis. otáček přeskládá časování a vystřelí jak raketa. Přední sedáky sice nejsou pro mou 1,88m dlouhou postavu úplně akorát, ale znám i horší. V tomto kontextu jsem upřímně řečeno, čekal od nového Versa, mnohem víc. Kliky z Aurisu jsou opravdu nic než laciný plast. A přístrojová kaplička? Trudno, neveselo... Jednotlivé ukazatele nacpané kolem dvou budíků s číselníkem připomínajícím dětské hodiny, přitom na přístrojové desce mezi volantem a předním sklem je lán prázdného místa. Co tímhle inženýři v ED2 v Paříži sledovali, nechápu.
Rozhodně nejsem příznivce toho, že se budíky umistují na střed přístrojové desky:1.horší přehlednost 2.vypadá to hrozně.Toyota umí pěkné přístrojové desky(klasické umístění budíků) a také podle mě dost ošklivé(umístění budíků do středu přístrojové desky).U Toyoty Verso je to ta druhá možnost :-(