Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Toyota Verso: První jízdní dojmy

Nová Toyota Verso se pokouší sjednotit výhody jednotlivých předešlých modelů od Toyoty s označením Verso. To zní opravdu lákavě, ale i troufale zároveň. První kilometry s ní máme za sebou, takže už víme víc než při premiéře v Ženevě.
Zpět na článek
15. 4. 2009 22:06
neregistrovaný "Stillborn"
15. 4. 2009 22:48
neregistrovaný "Stillborn"
16. 4. 2009 23:27
neregistrovaný "Stillborn"
15. 4. 2009 14:32
neregistrovaný "mw"
19. 4. 2009 20:25
14. 4. 2009 14:01
Trubka za půl mega
"Líbí" se mi, jak se Toyota marketingově poučila, v Evropě auta prodává plast na palubce, a tak máme na palubce kvalitní plasty. A koho zajímá zadní náprava... Že dávají do aut za půl mega trubku místo víceprvku mně přijde jako zlodějna.
Rozbalit vlákno
10
14. 4. 2009 14:38
Re: Trubka za půl mega
A co by si za "půl mega" chtěl? Maserati?
14. 4. 2009 19:32
Re: Trubka za půl mega
Tak sorry, ale este k tomu za Vase KC pol mega...hm...odvazne...presne tak hlavne, ze plasty su mnam >:-[]
15. 4. 2009 07:40
Re: Trubka za půl mega
Za pol mega alebo nie. Hlavne máš väčší kus auta a o dve miesta v interiéri viac. Uvedom si, že to nie je šporťák,ale auto na kľudné a pohodlné rodinné vozenie. Mne by rozhodne viac vadila tvrdá lakľová opierka vpredu a hluk od kolies na horších cestách, ako jednoduchšia náprava, ktorá určeniu auta celkom dobre vyhovuje - plusom je o.i. aj jej priestorová úspornosť, takže má zásluhu napríklad aj na pomerne hlbokom kufri.
Pekný voz, lákala by ma povestná kvalita a bezproblémová prevádzka. Zase nový Grand Scénic sa mi páči viac, bude zrejme aj pohodlnejší.
neregistrovaný "Stillborn"
15. 4. 2009 22:06
Re: Trubka za půl mega
Mno já teda musim říct, že nový Grand Scénic mě vzhledově dost zklamal... Ten současný je mnohem hezčí. Ale co, věc vkusu... ;-)
15. 4. 2009 22:26
Re: Trubka za půl mega
Tohle nejsou káry na krásu, ale na užitek a Verso to splňuje OK. Stejně, jako Rendl... pokud chceš něco většího, nebo lepšího, tak je to jen o penězích, ale krásu bych v tom nikdy nehledal. Snad jen jedna značka je krásná, rychlá, výkoná, prostorná, funkční... :-! >:D >:D :yes:
neregistrovaný "Stillborn"
15. 4. 2009 22:48
Re: Trubka za půl mega
Překvapivě :-) ;-) Ale nesmíš zapomínat i na to, že vzhled je jedna z věcí, podle kterých se lidé při koupi řídí... ať si říká kdo chce, co chce, tak to vždycky bylo a bude ;-)
Avatar - Andromeda
16. 4. 2009 09:25
Re: Trubka za půl mega
Tata >:-[] ???
16. 4. 2009 21:50
Re: Trubka za půl mega
U veľkých áut je okrem ceny ešte jeden problém - zároveň pridrahá prevádzka. Viac ako dvojtonovú opachu s 2,8-3 litrovým motorom sa mi živiť teda nechce. Inak taký Grand Voyager, Carnival, alebo Galaxy majú niečo do seba...
16. 4. 2009 21:47
Re: Trubka za půl mega
Súčasný Grand? Vzadu je priťažký, evidentne vznikol dosť necitlivým natiahnutím zadnej časti krátkeho Scénica (ktorý mimochodom vlastním).
Nová generácia je iná. Skôr mám pocit, že prvý bol Grand a jeho skrátením až potom vznikol krátky Scénic. Voči súčasnému je nový Grand podstatne elegantnejší a uhladenejší. U mňa adept na kúpu. ;-)
neregistrovaný "Stillborn"
16. 4. 2009 23:27
Re: Trubka za půl mega
Mno tak zrovna proti zadku nového Grandu nic nemám :-) Renault sice umí udělat pěkný zadek, ale přední část je právě to, co se mi nelíbí. Ale pravdou je, že nový je uhlazenější... ;-)
neregistrovaný "mw"
15. 4. 2009 14:32
Tak nevím...
Škoda jen, že jsme se nedočkali pořádné středové opěrky, ty v mé současné Corole Verso 2005, 1,8, Sol jsou krátké, úzké a tlačí do ruky přesně tam, kde to obtěžuje. Také bych konečně přívítal xenony. Jinak nemám co mé TCV vytknout. Motor 1,8 "nemá chybu", táhne hezky odspodu a kolem 4,2tis. otáček přeskládá časování a vystřelí jak raketa. Přední sedáky sice nejsou pro mou 1,88m dlouhou postavu úplně akorát, ale znám i horší. V tomto kontextu jsem upřímně řečeno, čekal od nového Versa, mnohem víc. Kliky z Aurisu jsou opravdu nic než laciný plast. A přístrojová kaplička? Trudno, neveselo... Jednotlivé ukazatele nacpané kolem dvou budíků s číselníkem připomínajícím dětské hodiny, přitom na přístrojové desce mezi volantem a předním sklem je lán prázdného místa. Co tímhle inženýři v ED2 v Paříži sledovali, nechápu.
Rozbalit vlákno
1
15. 4. 2009 22:29
Re: Tak nevím...
U tý tvojí Verso mě fascinoval ten hlubokej kufr! Prostě dokonalej baťoh na sběr jablek, kde ti nikde nic nelítá. :yes:

PS: no tu raketu teda nevim... ;-)
Avatar - CIZEK
19. 4. 2009 20:25
Interiér
Rozhodně nejsem příznivce toho, že se budíky umistují na střed přístrojové desky:1.horší přehlednost 2.vypadá to hrozně.Toyota umí pěkné přístrojové desky(klasické umístění budíků) a také podle mě dost ošklivé(umístění budíků do středu přístrojové desky).U Toyoty Verso je to ta druhá možnost :-(
Rozbalit vlákno
0