Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Renault Koleos 2.0 dCi – Francouzský Korejec

Koleos prošel druhým faceliftem, který oživil vzhled, vylepšil výbavu, ale bohužel také zvýšil ceny.
Zpět na článek
16. 12. 2013 09:47
16. 12. 2013 10:10
16. 12. 2013 10:12
16. 12. 2013 11:22
16. 12. 2013 15:46
16. 12. 2013 11:23
16. 12. 2013 11:31
16. 12. 2013 11:59
16. 12. 2013 14:21
16. 12. 2013 15:11
16. 12. 2013 15:22
16. 12. 2013 15:35
16. 12. 2013 16:42
16. 12. 2013 15:53
16. 12. 2013 16:22
16. 12. 2013 18:13
16. 12. 2013 19:34
16. 12. 2013 18:29
16. 12. 2013 18:50
16. 12. 2013 18:55
16. 12. 2013 20:38
16. 12. 2013 19:36
16. 12. 2013 20:14
16. 12. 2013 21:31
16. 12. 2013 16:41
16. 12. 2013 11:54
16. 12. 2013 20:29
18. 12. 2013 10:21
16. 12. 2013 09:52
16. 12. 2013 10:01
16. 12. 2013 10:08
16. 12. 2013 10:14
16. 12. 2013 10:33
16. 12. 2013 10:53
16. 12. 2013 11:06
16. 12. 2013 11:20
16. 12. 2013 11:29
16. 12. 2013 11:33
16. 12. 2013 12:01
16. 12. 2013 16:11
16. 12. 2013 13:28
16. 12. 2013 16:45
16. 12. 2013 10:13
16. 12. 2013 16:46
16. 12. 2013 21:09
16. 12. 2013 21:46
17. 12. 2013 12:04
17. 12. 2013 19:15
17. 12. 2013 23:42
17. 12. 2013 08:17
17. 12. 2013 12:08
17. 12. 2013 12:21
17. 12. 2013 13:27
17. 12. 2013 13:55
17. 12. 2013 14:23
17. 12. 2013 15:55
17. 12. 2013 19:26
17. 12. 2013 13:18
17. 12. 2013 13:28
17. 12. 2013 16:21
17. 12. 2013 23:43
18. 12. 2013 17:30
18. 12. 2013 23:40
17. 12. 2013 19:08
17. 12. 2013 23:44
17. 12. 2013 11:20
17. 12. 2013 15:29
17. 12. 2013 16:42
17. 12. 2013 17:33
17. 12. 2013 19:09
17. 12. 2013 19:53
17. 12. 2013 22:49
18. 12. 2013 17:29
23. 12. 2013 21:42
Avatar - Emel
16. 12. 2013 09:47
Sebevražda
Nevím co se Renaultu (nebo jeho zastoupení) honí hlavou, ale zdražit takové auto na sklonku životního cyklu o 100k se rovná sebevraždě.
Rozbalit vlákno
32
Avatar - jazva
16. 12. 2013 10:10
Re: Sebevražda
Ja by som to zase tak dramaticky nevidel. Cenníkové ceny sú predsa len orientačné a u Renaultu asi ani to nie. Pred rokom som dostal zľavu z cenníku cca 6000 EUR. ;-)
Avatar - lamal
16. 12. 2013 10:12
Re: Sebevražda
no aspon vidno za co tie niektore renaulty stoja ;-\
Avatar - Ada je zase tady
16. 12. 2013 11:19
Re: Sebevražda
Jsou to vozy za vsechny prachy... ;-)
16. 12. 2013 11:22
Re: Sebevražda
Třeba ten Koleos je druhé nejlepší auto dle francouzských STK, hned po nějaké Mazdě nebo Audině. :-)
16. 12. 2013 15:46
Re: Sebevražda
Určitě vám doporučuji kup jsi francouzský dieselový motor :yes:
Avatar - Emel
16. 12. 2013 11:23
Re: Sebevražda
Dobře, ale... tímhle spoustu lidí odradíš od toho, aby do salonu vůbec nahlédli. Pokud se ti blíží konec životnosti auta, pak je čas na akční nabídky, pakety výbavy zdarma apod.
16. 12. 2013 11:31
Re: Sebevražda
Mám pocit, že Renault od sebevražedné strategie lákání zákazníků ne nízké ceny v ČR pomalu opouští a chystá půdu pro nové modely. Taky mám ale pocit, že už je možná trochu pozdě. Neúspěch Clia a Capturu jsou toho bohužel důkazem. Snad to Renault v ČR pár let přežije a pak to snad zase začne normálně fungovat. Renault se s Thálií, Mégane Generation,.... zařadil mezi levné značky a bude se z toho dlouho hrabat. Přece jen nejsme Turecko nebo Balkán, kam nás touto modelovou skladbou frantíci zařadili.
16. 12. 2013 11:59
Re: Sebevražda
Captur a clio ze se neprodavaj? To jsi asi z jinyho světa.
Avatar - Katikakus
16. 12. 2013 12:29
Re: Sebevražda
U nas bohuzel moc ne. V civilizovane Evrope je tomu samozrejme uplne jinak. Captur dokonce nestihaji vyrabet.
16. 12. 2013 14:21
Re: Sebevražda
A podle tebe se snad Captur a Clio v ČR prodávají? Snad nikde v Evropě na tom nejsou tak špatně jako u nás. A to má asi nějakou příčinu, kterou jsem se snažil odhalit. ;-\
16. 12. 2013 15:11
Re: Sebevražda
Z toho co jsi psal to vyplynulo jako celkovy prodeje. Jako v cr se jim moc nedari bohuzel. Ale nedavno byla zpráva ze navysujou vyrobni kapacitu capturu, tak snad to jinak šlape.
16. 12. 2013 15:22
Re: Sebevražda
Právě proto jsem to psal. Problém není v autech, ale v minulé "práci" Renaultu ČR. Clio bylo minulý měsíc hned po Golfu druhé nejprodávanější auto v Evropě a Captur ve své třídě jasně dominuje.
16. 12. 2013 15:35
Re: Sebevražda
Taky přístup servisu nebyl v minulosti ukázkový. já mám megana II a naprostá spokojenost, je to asi taky tím ze servisuju jinde. Ona pověst Renaultu je horší hlavně kvůli servisu.
Avatar - Ji/Ri
16. 12. 2013 16:42
Re: Sebevražda
...jak kvůli servisu, tak kvůli autům.... a ted sklízí ovoce...
16. 12. 2013 15:53
Re: Sebevražda
Hele - osobně za mě - Captur patřil k mým velkým favoritům na příští auto. 1,2 TCe v nejvýšší výbavě + extras, prostě jsem si ho na konfigurátoru vymazlil a ještě před smlouváním se ceníková cena jevila jako velmi dobrá. Velikostí je to pro mladý pár žijící (a hlavně parkující) ve velkém městě úplně ideální vůz.

Ale nikdy si ho nepořídím ze dvou důvodů:

1.) 1,2 TCe pouze s automatem. Osobně bych upřednostnil (a koupil) něco silnějšího, okolo 140-150ti koníků s manuálem. Nechci automat. Ale tohle bych ještě nějak vydýchal...

2.) To, co v případě Capturu provedl Renault s bočními bagy je prostě p*asárna. Automobilka, jež si dlouhodobě zakládá na úspěšných testech EuroNCAP (a jako majitel Meganu III moc dobře vím, jak mé auto skvěle v testech skvěle dopadlo a bezpečnost je pro mě při výběru velkou prioritou) si něco takového dle mého názoru nesmí dovolit. Proto za mě Captur nikdy (bohužel).
16. 12. 2013 16:22
Re: Sebevražda
Co udelal s airbagama? Nějak jsem nepostrehl. Já bych si captura asi nekoupi, ne proto ze by byl spatnej, nebo se mi nelibil. Duvod je ze to neni 4x4. Já bych do budoucna ctyrkolku chtel, ale u renaultu jich bohuzel moc nenajdu.
Avatar - Ham.
16. 12. 2013 18:13
Re: Sebevražda
Kolega asi naráží na skutečnost, že u jiných modelů má Renault celoplošné boční bagy, které zakryjí celou boční plochu tzv. záclony plus pytlík na úrovni B sloupku. Captur má jako boční airbag jenom ten pytlík. V NCAP projde, protože náraz je veden z boku přesně pod úhlem 90 st. na B sloupek a i bez záclon vykryje dopadovou plochu hlavy/ramene. To, že nemá "záclony je vidět tady v čase 0:58 nebo 1:25.
[odkaz]
Příklad šetření na nesprávném místě.
16. 12. 2013 19:34
Re: Sebevražda
Přesně. Dík :yes:
Avatar - twistedTSD
16. 12. 2013 18:18
Re: Sebevražda
Pokud vím, Renault u Capturu kvůli výrobním nákladům nepoužil klasické rozvržení pytlů "boční + hlavové závěsové", ale hlavové tam jednoduše nedává a jejich funkci částečně suplují zvětšené boční, které se roztáhnou až k hlavě...Tedy stejné řešení jako používá třeba up! nebo C70, jenže první jmenovaný je levné mini a druhý kabrio.
16. 12. 2013 18:29
Re: Sebevražda
Jo i já mám i toho dvojkovyho megana myslím celoplošné. Je to Škoda ze nejsou i v capturu, ale nejspíš budou dražší.
16. 12. 2013 18:50
Re: Sebevražda
Dle vyjádření z Renaultu ty zvětšené boční airbagy lépe chrání řidiče a spolujezdce než kombinace bočního a hlavového. Stejně tak připouští, že pro zadní cestující by to mohlo být lepší. Podle nich je však možnost nárazu přímo na zadní boční dveře dle statistik malá.
16. 12. 2013 18:55
Re: Sebevražda
Ale ty záclony budou asi lepší ne? zakryjou celej bok. Já mám značku airbag u opěrky zadního sedadla a airbag se svesi dolu po cele délce, a boční airbag mám dole v sedačce. A myslím si dobře ze to funguje i jako boční na zadních sedačkách?
Avatar - twistedTSD
16. 12. 2013 19:30
Re: Sebevražda
No, vyjádření z Renaultu...Myslím, že pravda bude jednodušší - celé je to jen o penězích a toto řešení lépe chrání možná figuríny v EuroNCAP, viz Ham výše. Tomu by také odpovídalo, že tyto pytle nepoužívá opravdu nikdo, pokud k tomu není vysloveně nucen okolnostmi.

S tou funkcí "záclon" jako bočních vzadu bych si jistý nebyl. Obvykle to tak, myslím, nebývá.
16. 12. 2013 20:38
Re: Sebevražda
To vyjádření myslím celkem odpovídá. Přiznali, že by to na zadních sedačkách mohlo být lepší.
16. 12. 2013 19:36
Re: Sebevražda
Koukni na videa bočního nárazu na NCAP. A poté koukni na to samé video v případě Meganu III nebo třeba Golfa VII. Uvidíš sám ;-)

Pro "pogo26" 18:50
Avatar - petrumr
16. 12. 2013 20:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - VDC
16. 12. 2013 21:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
16. 12. 2013 16:41
Re: Sebevražda
na klijo i kapčura se načekáš... nestíhají vyrábět... odkud máš ty informace? ...anebo je to jen neinformovaný dojem?
Avatar - jazva
16. 12. 2013 11:54
Re: Sebevražda
No ja mám pocit, že spústa ľudí, čo chcú stredné SUV ani len netuší, že nejaký Koleos existuje. To bude skôr ten problém, ako cenníková cena. Inak auto je to hlavne pohodlné - čo sa týka jazdných vlastností, odhlučnenia a aj spomínanej automatickej prevodovky. Nerozumiem ľudom ktorý od SUV (akéhokoľvek) vyžadujú podvozok na úrovni MX-5. Podľa mňa sú to autá, ktoré ťa majú pohodlne, bez akejkoľvek drámy doviezť z bodu A do bodu B. A to Koleos zvláda na výbornú. Nič ťa v aute neobťažuje, všetko sa ľahko ovláda, na pomery triedy je v ňom až extrémne ticho. Keď k tomu pripočítaš vynikajúcu variabilitu interiéru, perfektný rozhľad všetkými smermi, tak z toho vychádza super rodinné auto. Spoľahlivosť zatiaľ posúdiť nemôžem, ale po roku a 60T km zatiaľ bez problému.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2013 20:29
Re: Sebevražda
Pohodlné moc neni... je dost tuhé a uskákané.. ale jinak ho mam celkem rád :-)

Tedy ve srovnání s jinými Renaulty :)
18. 12. 2013 10:21
Re: Sebevražda
Jenomže hodně rodin nepřemýšlí jenom o variabilitě, údajném rozhledu a údajném komfortu (údajné píši proto, že jsem v něm nejel). Chtějí taky auto, co nevypadá jako...Koleos 8-s
Avatar - aproximus
16. 12. 2013 12:48
Re: Sebevražda
pravda. navíc ta maska to úplně zabíjí 8-s původní koleos sice taky nebyl nějaký krasavec, ale tohle je moc velký úlet..
Avatar - lamal
16. 12. 2013 09:52
Koleso 2,0 dci
Od zaciatku to je hnusne a skarede auto, navyse podpriemerne jazdiace, tazke, nevyrazne v nicom nevynikajuce... o 100 000kc drahsie ? Buduca generacia asi nechce prist...

sa cudujem ze to este vyrabaju :no:

renault by sa mal sustredit na Lagunu aby z nej konecne spravil auto, som strasne zvedavy co z nej zlata do kopy, lebo tato generacia je otrasna sunka...vlastne aj tie predtym, ale 1 generacia mi na tie pomery prisla ako dostojne auto az na tie poruchy
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Emel
16. 12. 2013 10:01
Re: Koleso 2,0 dci
Dvojková Laguna byla auto na úrovni - velmi pohodlné, zajímavý design, moderní motory dCi s šestistupněm, spousta tehdy ne úplně obvyklé výbavy (ESP, monitorování tlaku v pneu, bezdotyková karta místo klíčku apod.).
Avatar - lamal
16. 12. 2013 10:08
Re: Koleso 2,0 dci
Minitorovanie tlaku bol zly vtip /vecne nefunkcne alebo ukazujuce hluposti/, motory DCi mali velke problemy s turbami....ale inak suhlasim, na 2ku som zabudol a pri tom bola asi najlepsia, inak aj 1tka facelift bola pekna po stranke designu a 2ka vyzerala velmi dobre, moderne originalne... interer mali prijemny aj ked nie nejak extra spracovany
Avatar - Emel
16. 12. 2013 10:14
Re: Koleso 2,0 dci
Monitorování pneu pokud vím fungovalo dobře... dokud jsi nedal na auto zimní kola nebo nepřehodil přední disky za zadní.

Ano, dCi nebyly bez problémů, stejně jako elektroinstalace. Motory ale byly silné a kultivované... a 1.9dCi byl i úsporný, 2.2 zase měl docela pěkný zvuk :-).
Avatar - lamal
16. 12. 2013 10:33
Re: Koleso 2,0 dci
na nekultivovanost motorov sa v renaulte malo kedy dalo stazovat, aj docela svizne byvali... ale pamatam si na 2,0 16V 100kw alebo 103kw v lagune 1 na ktorej som jazdil a to bola slaboda... nie ze by to uplne neslo, ale taky 2,0 16v 85kw v nissane primera prvej generacie akceleroval vyrazne agresivnejsie a sviznejsie aj vo vyssich rychlostiach... tam ma motor renaultu sklamal a mal vysoku spotrebu...to japonec mal 100x vyspelejsi motor po vsetkych strankach ... a laguna mala velmi kratku 5ku na tu dobu relativne silny motor a na 5ke pri 130 tocila okolo 3850 ot ;-\
16. 12. 2013 10:44
Re: Koleso 2,0 dci
2.2dci mela super zvuk zejmena kdyz nekde kolem sto tisic najednou zacal spalovat olej, nasadil otacky jak Formule 1 a pak se behem dvaceti vterin se zadrel. Oblibeny konec techto motoru. :-!
Avatar - Emel
16. 12. 2013 10:53
Re: Koleso 2,0 dci
Ne že by se to někdy mě nebo někomu známému stalo... ale když ti letí otáčky, tak tam dáš rychlost a je po problému, ne?
Avatar - lamal
16. 12. 2013 11:06
Re: Koleso 2,0 dci
Ides v meste a roztoceny 2,2 kovy motor s turbom zabrzdis kvaltom >:D jednak asi automaticky vytlacis spojku a tym padom si skoncil lebo pri 5000ot na neutrale tam asi tazko bachnes vysoku rychlost kvoli zabrzdeniu... /vypek spojky je asi isty/ na dialnici detto relativne silny motor nezastavis ani na 5ke /brzdy? prehrejes/ tak ti zostava bud volnobeh, alebo ho nechat ist na max otacky na nizsom kvalte co je to iste ako na neutrale..
Avatar - Emel
16. 12. 2013 11:20
Re: Koleso 2,0 dci
To jsme trošku off-topic... ale nevadí.

Samozřejmě že v takovém případě zastavíš motor kvaltem - jak jinak? Nějaký tam dáš, pustíš spojku a zabrzdíš. Nevím o jakém přehřátí brzd mluvíš, brzdy musí jednorázové zastavení auta zvládnout s naprostým přehledem bez ohledu na to, co si o tom myslí motor.
Avatar - lamal
16. 12. 2013 11:29
Re: Koleso 2,0 dci
nebol som v takej situacii, no bavime sa o relativne silnom motore... mozno mas pravdu, mne to pride ako destruktivne v kazdom pripade, nemusi to tak byt... asi by fungovala spinacka hned ako by si znizil otacky prevodovkou a brzdami... lebo s tym olejom to plati len pre vysoke otacky, v nizkych by uz asi na olej nesiel
Avatar - jazva
16. 12. 2013 11:33
Re: Koleso 2,0 dci
Nie možno, ale URČITE má pravdu. Auto proste brzdami zastavíš aj pod plynom...
Avatar - lamal
16. 12. 2013 12:01
Re: Koleso 2,0 dci
tak jo :-)
16. 12. 2013 15:10
Re: Koleso 2,0 dci
Otázka je co s tím, když máš automat.
Avatar - Emel
16. 12. 2013 16:11
Re: Koleso 2,0 dci
To netuším... tipnul bych totéž... nechat tam D a zašlápnout brzdu... s déčkem by otáčky neměly vystřelit nikam do oblak.
17. 12. 2013 08:32
Re: Koleso 2,0 dci
Možná jo.
No - snad se mi to nestane a nebudu to muset zkoušet :-)
Avatar - aproximus
16. 12. 2013 12:55
Re: Koleso 2,0 dci
dovolím si zapochybovat, že by se tohle někdy slušnému provozovateli mohlo stát, aniž by motor dopředu nevydával signály, že je s ním něco v nepořádku.
Avatar - Ozzman
17. 12. 2013 00:20
Re: Koleso 2,0 dci
Tohle většinou končilo vysypanym turbem... mě se to stalo u 1.9Dci... Po výměně naběhala dalších 70 tisíc a šla dál... žádný zadřený motor.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2013 20:31
Re: Koleso 2,0 dci
Přesně.. pokud si tam dal zimáky neorigo a bez těch snímačů, auto hlásilo, že nemá kola... >:D No co... tak si to v zimě přežil, nebo sis holt koupil a nakalibroval snímače :-)
Avatar - Alpinis182
16. 12. 2013 12:03
Re: Koleso 2,0 dci
Senzory tlaku jsem měl/mám již na 4 vozech a nikdy s tím žádný problém...
Avatar - lamal
16. 12. 2013 13:28
Re: Koleso 2,0 dci
moj sused mal lagunu 2 a pravidelne mu hlasil senzor predneho laveho kolesa, ze ma nizky tlak a nikdy to tak nebolo... v diskusiach som sa docital, ze tie senzory boli paranoidne uplne bezne
Avatar - aproximus
16. 12. 2013 14:17
Re: Koleso 2,0 dci
v diskuzích se toho nakecá, hlavně pak takové ty "zkušenosti" typu "sused mal...." hlavně se už nikdy nikdo nedoví, kolik tam vlastně soused foukal, jestli to měl správně nastavené, neměl tam jiný rozměr kol atd.. nicméně nebudu obhajovat, že to byl bezchybný systém, ale zas bych to nějak nezveličoval. vždycky tu byla možnost, použít klasické ventilky a systém měření tlaku si nechat v servise za dvě stovky deaktivovat...
Avatar - Ronault.
16. 12. 2013 16:52
Re: Koleso 2,0 dci
Přesně tak.

Problém byla cena ventlků, kterou prostě bazaroví kovbojové nechtěli akceptovat aniž by si uvědomovali, že nová solidně vybavená Laguna II stála milion.
Avatar - Ozzman
17. 12. 2013 00:25
Re: Koleso 2,0 dci
Jojo >:D určitě jako majitel Laguny si zažil auto "bez kol" že ?:D Stačil zásah do diagnostiky a bylo to >:D Ale mě teda na letních origo Renault kolech fungovalo vše super :-)
Avatar - Ronault.
17. 12. 2013 19:04
Re: Koleso 2,0 dci
Nám asi po 7 letech přestal těsnit jeden ventilek, otec zájem o tuto funkci neměl, tak ji deaktivoval. Chápu ho, ale z druhé strany nám tenhle systém liťák při defektu zachránil.
Avatar - Ji/Ri
16. 12. 2013 16:45
Re: Koleso 2,0 dci
měl jsem je na laguně i vel satisu a nechal jsem ten krám odpojit. Teď jsou na 607 a fachčí...
Avatar - petrumr
16. 12. 2013 17:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
16. 12. 2013 20:30
Re: Koleso 2,0 dci
Mě vydržely snímače 7 let a fungovaly i když sem ho prodával....
16. 12. 2013 14:29
Re: Koleso 2,0 dci
Nevieš čo melieš. ;-\
Avatar - Johny.Rico
16. 12. 2013 10:13
2,5 hvězdy?
Nějak moc, ne? Za tento opravdu starý, předražený a škaredý krám, s obrovskou spotřebou. Oproti Mazdě CX5 nechytačka. To bych volil raději i ten Hyundai!

No, sešrotovat, co nejdřív :no:
Rozbalit vlákno
12
16. 12. 2013 14:55
Re: 2,5 hvězdy?
Ďalší macher, čo ho videl iba na obrázku...
16. 12. 2013 15:07
Re: 2,5 hvězdy?
Zrovna třeba úvodní obrázek mi připomněl ten vtip:
Ptá se ženská svýho muže "Miláčku, co si mám vzít na pláž, aby si mně lidi všimli?"
A von ji sjede pohledem a povídá: "No nevím, asi zkus lyže..."
17. 12. 2013 23:37
Re: 2,5 hvězdy?
To je celkom trefné. :yes: Dizajn exteriéru je jedno veľké mínus tohto auta.
Na druhú stranu zas platí, že autá nejazdia na krásu.
Avatar - Johny.Rico
16. 12. 2013 17:55
Re: 2,5 hvězdy?
Lituju ty, kteří si koupí tento běs.
16. 12. 2013 20:28
Re: 2,5 hvězdy?
V tom prípade mi je ľúto teba.
Avatar - Johny.Rico
17. 12. 2013 11:03
Re: 2,5 hvězdy?
Neuneseš kritiku? Tak nediskutuj.
17. 12. 2013 12:01
Re: 2,5 hvězdy?
Kritiku koho čoho? Ja komentujem spôsob, ktorým vyjadruješ svoj postoj.
Avatar - Johny.Rico
17. 12. 2013 15:31
Re: 2,5 hvězdy?
Tak pokud nezvládneš pár slov, hmmm, tak pak ti musím říct, že kritika se tu někdy vyjadřuje i "drsněji," pro tebe speciálně. Abys to pak ustál a neměl morální problém z těch diskutérů. Příště reaguj k věci, jo?

Dík a ahoj.
17. 12. 2013 23:36
Re: 2,5 hvězdy?
Tebe to nejak vŕta v hlave. Základom je najprv pochopiť, potom reagovať.
P.S.: nezabudni si dať palec hore a mne ten opačný. ;-)
Avatar - Ji/Ri
16. 12. 2013 16:46
Re: 2,5 hvězdy?
...tak si kup hudlajku.... 8-s
Avatar - Johny.Rico
16. 12. 2013 17:55
Re: 2,5 hvězdy?
Oproti tomu s radostí!
17. 12. 2013 08:31
Re: 2,5 hvězdy?
...poníka ;-)
Avatar - Ada je zase tady
16. 12. 2013 10:54
čím větší kosočtverec, tím větší Adidas
Zajímavější je tohle: [odkaz] >:D
Rozbalit vlákno
2
16. 12. 2013 11:05
Re: čím větší kosočtverec, tím větší Adidas
Dobre rano >:D
Mimochodem uz to bylo i vcera ve zpravach v tv. Ale spanek je zdravy ;-)
16. 12. 2013 11:24
Re: čím větší kosočtverec, tím větší Adidas
Nech si udělat taky pár figurín a pošli to frantíkům. Adresu znáš. :-)
Avatar - Uživatel_5340709
16. 12. 2013 11:18
Koleos - slabý to povoz.
Francouzi a suv, to již delší dobu nějak nejde dohromady. :-!
Rozbalit vlákno
0
16. 12. 2013 14:59
Mezi vozy v tabulce...
...je jasná volba Kia Sportage. Pak je Mazda CX-5. Poté dlouho nic a až potom zbývající 2 vozy.
Rozbalit vlákno
10
16. 12. 2013 15:37
Re: Mezi vozy v tabulce...
Mezi vozy v tabulce je jasné, že za osm kil+ nebudu lovit v korejských vodách (Samsung, Kia, Hjondéé - mimochodem kreatura zvaná ix35 je asi nejodpornějším auten na současném trhu), Mazda by možná mohla bejt.
Avatar - Ji/Ri
16. 12. 2013 16:47
Re: Mezi vozy v tabulce...
asi tak nějak... když za 8kil může být i leccos jiné.... ;-)
Avatar - petrumr
16. 12. 2013 17:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
16. 12. 2013 19:12
Re: Mezi vozy v tabulce...
Já bych také šel za 800 000 do jiného vozu, např. do Dacie Logan nebo Seatu Mii.
Avatar - Ozzman
17. 12. 2013 00:28
Re: Mezi vozy v tabulce...
Víš, že 800 000 v reálném životě nejsou stejné peníze jako ty v Need for speed? >:D A vůbec.. kde máš Yetiho? >:D už si konvertoval k jiné značce?:D
17. 12. 2013 00:32
Re: Mezi vozy v tabulce...
Nahodou ta jeho volba neni spatna, zbylo by mu dost penez na benzin i dovolenou :-)
Avatar - Ozzman
17. 12. 2013 00:44
Re: Mezi vozy v tabulce...
To jedině:D Ale Adam moc často nedává dobrý volby:D
17. 12. 2013 00:52
Re: Mezi vozy v tabulce...
Ked boh da aj motyka streli >:D
A i trouba muze obcas trefit :-)
17. 12. 2013 08:02
Re: Mezi vozy v tabulce...
Nevím, jestli se snažíš být vtipný, ale já chci říct, že každý model auta má svou cenu.
Kia Sportage za cca 350 tisíc je docela slušný kus auta, za půl miliónu je to už dobře technicky i technologicky vybavené (4x4 + 2,0 diesel) a to u ní vidím jako strop. Další finanční injekce už z toho nic lepšího neudělají, bude to pořád "jen" Kia a k tomu za nepřiměřenou cenu. To samé tenhle Koleos, to samé ta Mazda CX-5, které dávám čas do jara, pak první vlna zájmu opadne a přijdou "akční nabídky".
Stejně tak je hloupost nakonfigurovat Octavii za milión, nebo Passat za 1,5 - byť to systém konfigurace umožňuje.
Avatar - Ji/Ri
17. 12. 2013 12:34
Re: Mezi vozy v tabulce...
Ano....AMEN. Tohle by se mělo vytesat do garážového kamene!!! Díky...uděluji Ti řád Platinového Poníka ;-) .... tohle je základ automobilové pravdy..... :yes: :yes: :yes: ...to ostatní je jen plašení větru a těžká bychařice....
16. 12. 2013 15:03
Dotaz na testéra:
Cituji: "...audiosystémem Bose, který kvalitou zvuku výrazně překonává většinu ostatních Renaultů..."
Máte na mysli ostatní Renaulty obecně, nebo Renaulty s Bose? Jinými slovo je Bose v Koleosu lepší než Bose v Laguně..?
Rozbalit vlákno
39
Avatar - Lukáš Vaverka (Auto.cz)
16. 12. 2013 15:31
Re: Dotaz na testéra:
Ostatní Renaulty obecně, jejich rádia jsou často hodně tragická. Bose je dál snad právě už jen v Laguně, bohužel.
16. 12. 2013 15:35
Re: Dotaz na testéra:
Dík za upřesnění.
Osobně mi Bose nepřipadlo jako nějaký zázrak (Alfa, Audi), ale je podstatně lepší, než základ, proto jsem se ptal.
16. 12. 2013 15:46
Re: Dotaz na testéra:
Kdyby to nepsal někdo jiný, tak by se tomu dalo i věřit. Napsal jste to však Vy, bohužel.
Avatar - Ji/Ri
16. 12. 2013 16:48
Re: Dotaz na testéra:
..u kterých aut je hudba v základu vymazlená?
Avatar - Ronault.
16. 12. 2013 16:55
Re: Dotaz na testéra:
Rapid MPI, symfonie na 3 válce >:-[]
Avatar - Ji/Ri
16. 12. 2013 20:02
Re: Dotaz na testéra:
myslíš: syn fon ie? :-( >:D
16. 12. 2013 21:11
Re: Dotaz na testéra:
Buď objektívny.
Symfónia na 3 valce a škrabku. ;-)
Avatar - petrumr
16. 12. 2013 17:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
16. 12. 2013 20:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ozzman
17. 12. 2013 00:30
Re: Dotaz na testéra:
No, to je moc vymazlený rádio.. když přidáš basy skáče celá Fábka >:D
17. 12. 2013 08:06
Re: Dotaz na testéra:
Já měl první generaci Fabie kombi Elegance po FL (2006) a v ní "přípravu pro rádio + 6x repro".
Dokoupil jsem Pioneer za cca 2600,- s CD (origo rádio od Škody bylo nejlevněji za cca 8000,- a to bylo jen rádio s šesti pamětmi) a zvuk daleko převyšoval cokoliv, co bych od auta v této třídě čekal.
Nevím, jak to má žehlička, ale pokud neslevili, tak hraje v základu lépe, než třeba...BMW ;-)

P.S. Nejlépe v základu, bez zvučných jmena na reprácích, hrálo Volvo S70 (rok 1998) :yes:
Avatar - Ozzman
17. 12. 2013 09:21
Re: Dotaz na testéra:
Já měl Cordobu poslední generace (současník Fabie I i technicky) a s neorigo rádiem Sony Xplod to hrálo solidně, jenže pak sem jel ve Fabii 1 (po Fl) s tim klasickým rádiem a to bylo nebe a dudy ve prospěch Sony a Seatu... Tak nevim :-) I to rádio v II. Octě, popřípadě VW Jettě je nic moc, takové nijaké, nevýrazné, jen v těch autech to naštěstí nedrnčí :-)
17. 12. 2013 10:20
Re: Dotaz na testéra:
Znovu píšu, že jsem tam měl Pioneer, ne originál Škoda, to hrálo mizerně a bylo extrémně drahé.
Avatar - Ozzman
17. 12. 2013 11:57
Re: Dotaz na testéra:
Já umím číst:D Proto sem ti psal podobnou zkušenost se Sony v Seatu a s origo s Fabii, které prostě nehrálo tak dobře a stálo jak píšeš... několikrát tolik :-)
17. 12. 2013 12:16
Re: Dotaz na testéra:
OK.
Ještě si vzpomínám, že originál navigace do Fabie Elegance byla za příplatek cca 68 000,- (bez map) >:D
Avatar - Ji/Ri
17. 12. 2013 12:36
Re: Dotaz na testéra:
...já měl v poníkovi Pajndra "něco něco 9000" nejvyšší řada.... na displeji jezdili delfinci, formule, vlny a ještě něco..... hudba dokonalá, cena 15tis. Využití funkcí na 20%.... ale ti delfínci.... >:D :-)
17. 12. 2013 13:27
Re: Dotaz na testéra:
Jó - delfínky si pamatuju, to byla frajeřina, v podstatě "jako TV" do auta >:D

[odkaz]
Avatar - Ozzman
17. 12. 2013 13:36
Re: Dotaz na testéra:
Jedničková Fábie s navigací?:D To sem snad ani nikdy neviděl na živo >:D
17. 12. 2013 13:47
Re: Dotaz na testéra:
Já jo - i s automatem a na 16" - cena přes půl mega (v té době dobrá palba).
Avatar - petrumr
16. 12. 2013 20:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
17. 12. 2013 12:37
Re: Dotaz na testéra:
....ano...budeš bi ... >:D
17. 12. 2013 13:28
Re: Dotaz na testéra:
S předponou de
Avatar - petrumr
17. 12. 2013 15:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
17. 12. 2013 13:28
Re: Dotaz na testéra:
Tak logicky u těch dražších... některé Lexusy nebo Volva hrají dost dobře. Ono i RX-8 má své Bose dobře odladěné, ale bohužel se nevyhne rezonaci některých plastových dílů při některých skladbách / tóninách.
Avatar - Ronault.
16. 12. 2013 16:55
Re: Dotaz na testéra:
V čem? Nebyl jsi to náhodou ty, co kritizoval radio v Meganu, že si nepamatuje poslední přehrávanou píseň na USB? Zkoušel jsem to teď se svou novou 32GB a v pohodě i po vyndání flashky a vypnutí rádia přesně skladbu našla.
Avatar - rohYpnol
16. 12. 2013 17:57
Re: Dotaz na testéra:
kdo ti na tohle může dát palec dolů... fakt nechápu, lidská demence musí být bezedná >:-[]
Avatar - Ronault.
16. 12. 2013 18:53
Re: Dotaz na testéra:
Přiznám se, že to neřeším ;-)
Avatar - Ji/Ri
16. 12. 2013 20:01
Re: Dotaz na testéra:
toper a ada >:D
16. 12. 2013 21:15
Re: Dotaz na testéra:
Dal jsi si tam ty výškáče? Já osobně tu kritiku na kvalitu zvuku chápu, ale jestli to nebude právě českým dovozcem, resp. absencí těch výškových reproduktorů v autech pro ČR.
Avatar - Ronault.
17. 12. 2013 13:13
Re: Dotaz na testéra:
Koukal jsem na ně, jestli tam jsou, ale přiznám se, že se mi v tom nechce dloubat, protože zvukově mi to postačuje, navíc nejvíce si užívám zvuku barevné televice, chápej naftového motoru >:D

Spíše bych řekl, že by mohl být lepší příjem tuneru, ale možná je to jen dáno přestěhováním do lokality, kde je obecně signál docela špatný, i má hifi v kuchyni má problém chytnout r-žurnál a to jsem v Brně nepotřeboval ani anténu...
17. 12. 2013 08:07
Re: Dotaz na testéra:
Zkus s tou flashkou zatřepat >:D
Avatar - Ji/Ri
17. 12. 2013 12:37
Re: Dotaz na testéra:
..... to není flaška, ale fleška :-DDDDDDDDDDDDD
Avatar - Ronault.
17. 12. 2013 13:13
Re: Dotaz na testéra:
Jel jsem s ní po D1 s Vyškova do Brna, takže vytřepaná byla relativně dost >:D
Avatar - Ozzman
17. 12. 2013 00:33
Re: Dotaz na testéra:
Nevím jak u nových, ale u mě Laguny 2 rádio nehrálo zrovna hezky.. drnčelo a vůbec kvalita nebyla nic moc ( jednalo se o standardní rádio)... na druhou stranu v roce 2002 to auto mělo barevnou a funkční navigaci >:D
Avatar - Ronault.
17. 12. 2013 13:15
Re: Dotaz na testéra:
Tak to já teda lagunu II docela chválil, v pohodě repráky i po letech, ale prravda, že jsem neměl orig. rádio, ale Panasonic. Tos ještě nezkoušel P207, tam jsou repráky docela tragické...
Avatar - Ozzman
17. 12. 2013 13:37
Re: Dotaz na testéra:
Taky si měl benzín a ten to auto tolik nerozvrzá >:D Ja nevim, ale ta muzika hrála fakt nanic.. :no: Možná jsem měl nějaký špatný kus... Hele, Ronaulte, ty už LII nemáš?
Avatar - Ronault.
17. 12. 2013 19:08
Re: Dotaz na testéra:
V autě vrzalo všechno, i když se interiér držel pohromadě, ale repráky držely.

No, koncem srpna šla Laguna II do světa, už slouží někomu jinému. Fotky nového auta najdeš tuším pod Favoritem, recenzi chystám, zatím najeto 10 000 km, tkaže už by mohlo být dost kilometru na objektivní psaní. Jinak je to 1,6 dCi Dynamique.
Avatar - Ozzman
17. 12. 2013 22:23
Re: Dotaz na testéra:
Takže takhle ty? >:D Hezky, gratulace :-)
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2013 15:16
jedno z najmenej vydarenych francuzskych aut
spolu s P1007, C3 pluriel , Vel Satisom a podobne...... koleos opat rozsiri uz aj tak dost siroke rady neuspesnych modelov francuzskych aut bohuzial ;-\ pre nich, konkurencia im moze len tlieskat :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ji/Ri
16. 12. 2013 16:48
Re: jedno z najmenej vydarenych francuzskych aut
...už to neber....
18. 12. 2013 10:26
Re: jedno z najmenej vydarenych francuzskych aut
Konečně něco, s čím můžu u tebe souhlasit :-)
Avatar - rohYpnol
16. 12. 2013 17:46
Estetická marnost
Koleos nikdy nebyl vyloženě krásný. Co naplat, kde nic není, ani čert nebere... S předposledním FL ale alespoň dostal slušný makeup a po zaparkování na bulváru to při troše dobré vůle po těch 5 yeltsinech vypadalo na atraktivní kočkolap.

Tenhle FL se hodí snad jen jako kulisa do filmu Den poté II 8-s 8-s Být prodejcem, bál bych se to postavit do salónu vedle Captura... Tak drsné zrcadlo pravdy málokdo přenese přes srdce.

Doufejme, že Renalut brzy přijde s něčím, co globalizační tablety spolkne s větší grácií :-!
Rozbalit vlákno
5
Avatar - aproximus
16. 12. 2013 19:23
Re: Estetická marnost
tak to minimálně flašu "yeltsina" >:-[] jinak souhlas, až na to, že za "nejzdařilejší" považuji první verzi.
Avatar - twistedTSD
16. 12. 2013 19:38
Re: Estetická marnost
:yes: Souhlas. Z toho správného úhlu pohledu a při přivření oka bych ji ještě dokázal označit i za pohlednou. Zato následující facelifty... :-O
Avatar - aproximus
16. 12. 2013 21:40
Re: Estetická marnost
ono nezřídka se stává, že výraznější zásahy do masky jsou spíše ke škodě a můžou narušit celkovou pospolitost designu exteriéru. zvlášť renault je v tomhle odborník viz facelifty twinga, clia III, laguny II, III, koleose. z domácích luhů a hájů např. octa II, yeti...
Avatar - 3_diamanty
16. 12. 2013 19:37
Re: Estetická marnost
suhlas , najviac ma prekvapil narast ceny, je to skarede jak cert a este to cenovo zdrazelo, tomu vravim francuzske hara-kiri
17. 12. 2013 13:49
Re: Estetická marnost
Dost dobře tomuhle marfuškovskému faceliftu nerozumím, zvlášť když Renault dokázal celkem hezky přenést rysy konceptu DeZir na ostatní modely...
16. 12. 2013 21:09
Bod k dobru
"Čeho jsme se opět nedočkali, to je funkce denního svícení, které dnes má téměř každý aktuálně prodávaný model.
Za toto má u mňa Renault bod k dobru.

Diódy denného svietenia sú najväčšia somarina, akú kto kedy vymyslel. Nie že prínos k bezpečnosti, ale často naopak - denné svietenie je pri nesprávnom použití nebezpečné.

Dosť často ho vídam zapnuté spolu so stretávacími svetlami. To mi hlava neberie, jedno nevylučuje druhé? Alebo nie v každom modeli?

Veľmi často ľudia jazdia so zapnutým denným svietením za zníženej viditeľnosti. Jak skoro ráno, tak podvečer, aj za hmly. Diódy produkujú rozptýlené svetlo, ktoré pri zníženej viditeľnosti neskutočne oslepuje, zvlášť nepríjemné je to v hmle. nehovoriac o tom, že často sú denné svetlá tak silné, že oslepujú aj za bieleho dňa.

Ďalšia nevýhoda je v tom, že pri zapnutých denných svetlách nesvietia koncové - zozadu vozidlo nepotrebuje lepšiu viditeľnosť? Najmä za šera, ak protiidúcim svetlám svietia diódy, tak auto pred vami viac splýva s okolím a je ho horšie vidieť.

V tomto majú Renaulty ktoré nie sú novinkami, trochu navrch. Cez deň svetia rovnako ako v noci stretávačkami, ktoré produkujú usmernený svetelný tok a zďaleka neoslňujú protiidúcich tak, ako diódy. Plus svietia aj koncáky vzadu. Odpadá rozhodovanie, či zapnúť denné alebo stretávačky, resp. odpadá systém prepínania medzi nimi. Pri kúpe autá zapneš svetlá, a viac ich vypínať a zapínať nemusíš. Po vypnutí motora zhasnú a po naštartovaní sa opäť rozsvietia. Nezabudneš svietiť, nezapneš nevhodné svetlá, nevymlátiš baterku ak svetlá nevypneš. Jednoduché, funkčné a bezpečné.

Vyššie napísané nemení nič na fakte, že tento facelift dokašlali.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Ham.
16. 12. 2013 21:46
Re: Bod k dobru
"Diódy produkujú rozptýlené svetlo, ktoré pri zníženej viditeľnosti neskutočne oslepuje."
To je protimluv. Rozptýlené světlo je světlo, které přichází ze všech směrů. Takové světlo samozřejmě neoslňuje/neoslepuje, ale naopak je měkké, něco jako slunce osvětlující krajinu přes mlhu (slunce v mléku).
Diody (pokud nejsou opatřené difuzními čočkami) naopak produkují směrované/tvrdé/kontrastní světlo, které oslepuje. To se týká především tunerských výtvorů, kde diody nemají zmíněné difuzní čočky. Pokud je světlo schválené podle EU předpisů/národních předpisů (a to autovýrobci mít musí) tak musí mít diody vybavené těmito difuzními čočkami a pak by neměly oslňovat o nic víc než žárovkové zdroje.
17. 12. 2013 12:04
Re: Bod k dobru
Svetelné lúče z diód denného svietenia produkujú jas, ktorý nie je usmernený, svietia defacto všetkými smermi a pri ich intenzite skutočne oslepujú. Denná skúsenosť hlavne z terajšieho obdobia, keď je hmlisto a šero skoro po celý deň.
Avatar - Ham.
17. 12. 2013 19:15
Re: Bod k dobru
Pokud diody použije výrobce aut, který je musí homologovat podle EU předpisů, tak je musí mít opatřené rozptylovými čočkami a takové diody nemohou oslňovat, protože produkují difuzní/rozptýlené světlo. Oslňují diody dodatečně bastlených světel pro denní svícení od různých tunerů, které rozptylové čočky nemají a produkují ostré/směrované světlo.
17. 12. 2013 23:42
Re: Bod k dobru
Netvrdím, že nemáš pravdu, popisujem stav, ktorý zažívam na ceste denne. Za nevhodných svetelných podmienok sú diódy fakt nepríjemné a vtedy je mi úplne ukradnuté, či sú homologizované alebo nie.
17. 12. 2013 08:17
Re: Bod k dobru
Nemít denní svícení je vlastně výhoda?
Claudie - to si děláš srandu?! :-O
17. 12. 2013 12:08
Re: Bod k dobru
Jednoznačne.
Denné svietenie - diódy iba vpredu, vzadu si tmavý a splývaš s okolím. Diódové svetlo môže byť nepríjemné ostatným účastníkom cestnej premávky.
Stretávačky - predné svetlá neoslňujú, si s nimi prakticky rovnako viditeľný, plusom sú zároveň svietiace koncové svetlá.

Porovnávam "denné svetlá" a "bežné stretávačky", nie svietenie cez deň vs. nesvietenie.
Áno, klasické stretávačky mi vychádzajú vo viacerých ohľadoch bezpečnejšie. O.i. aj lacnejšie a jednoduchšie na ovládanie.
17. 12. 2013 12:21
Re: Bod k dobru
Já nepolemizuju na téma "denní svícení - ano či ne", ale na téma "je absence denního svícení na novém modelu nevýhoda, nebo spíš výhoda?".
Denní svícení (pokud tedy funguje tak, jak si myslím) se nemusí ovládat vůbec, prostě jak nahodíš motor (nebo možná jen zapneš elektriku), tak se rozsvítí, což je rozhodně lepší, než když zapomeneš a nesvítíš vůbec. Potkávačky a další světla si pak zapneš podle toho, jak potřebuješ / chceš.
To tvoje porovnání beru, někdy jsou LED opravdu silné, ale to je to samé, jakobys dával autu plus / mínus za to že má místo reflektorů čočky, nebo má / nemá xenony...
17. 12. 2013 13:27
Re: Bod k dobru
Nebol som si istý, ako to myslíš.
Autá bez denného svietenia, pokiaľ klasické osvetlenie funguje ako som písal vyššie, mi prídu uživateľsky príjemnejšie ako autá s denným svietením. Proste mi tie denné diódy prídu ako zbytočná hračka navyše.
Naštartujem, zapne sa bežné osvetlenie (stretávačka plus koncové), vypnem motor, zhasnú sa. Neriešim, či je deň alebo noc, či svietim ako mám alebo nie, proste funkciu to plní (a podľa mňa lepšie ako samotné predné diódy) a nie je s tým žiadna zbytočná starosť. Plus, denné diódy vyzerajú na mnohých autách ako lacná bižutéria.
17. 12. 2013 13:55
Re: Bod k dobru
Ano, a na jiných zase jako LED cirkus, to nepopírám.
Nicméně jak píšu - přínos LED denního svícení je jinde.
Konkrétně jde o to, že ta LED světla svítí pořád, neubírají moc energie (při žhavení / startování se hodí každej voltík) a zkrátka a dobře nezapomeneš.
Taky mám na obou autech systém "nakopnu motor a světla svítí" a to bez LED, nicméně u francouzského auta o přítomnosti tohoto způsobu ovládání pochybuju, spíš si musíš vždy sám manuálně rozsvítit / zhasnout a tak by se denní svícení rozhodně hodilo.
A souhlasím s tím, že pokud svítí světla vpředu, tak mají svítit i světla vzadu.

Nicméně obloukem zpět k tvému úvodnímu komentu: Ty za absenci denního svícení dáváš Koleosu bod k dobru, já mu ho naopak ubírám, podle mně je to fail.
17. 12. 2013 14:23
Re: Bod k dobru
U Renaultu jsi nemusel svétla řešit ještě když ses proháněl na vytuněném Favoritu ty "francouzské auto" :-) :-) :-)
17. 12. 2013 15:55
Re: Bod k dobru
Máme proste na vec iný pohľad a iný názor. To je fajn, keby si všetci mysleli to isté, bola by nuda.
Mimochodom, v Renaulte to naozaj funguje tak ako som písal. Naštartuješ - svetlá sa rozsvietia, vypneš motor, svetlá zhasnú. Používam to denne, však vieš, s čím jazdím.
17. 12. 2013 19:26
Re: Bod k dobru
Neviem, s čím jazdíš, ale pokud to má rencek takto, tak je to pro mně v podstatě nastejno s denním svícením = OK.
Avatar - Ronault.
17. 12. 2013 13:18
Re: Bod k dobru
To není úplně přesné, co říkáš... Originál instalace s tím nemá problém. Konkrétně v Meganu to funguje tak, že diody nahrazují parkovací žárovky, tzn., že na parkovačky svítí diody méně a jak přepnu na dennní svícení, tak svítí diody více. pravda je, že senzor aut. světel mlhu nerozezná, na to třeba dávat pozor a přepnout manuálně. Ale to je tak vždy, že řidič v autě není jen na parádu a měl by mít přehled i o automatických funkcích.
17. 12. 2013 13:28
Re: Bod k dobru
Napriek tomu mám radšej klasické riešenie bez diód navyše. ;-)
Avatar - petrumr
17. 12. 2013 16:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 12. 2013 23:43
Re: Bod k dobru
Akurát to potom vyzerá jak cirkusová maringotka, nie jak auto... ;-)
Avatar - petrumr
18. 12. 2013 17:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
18. 12. 2013 23:40
Re: Bod k dobru
To si napísal ty.
Avatar - Ronault.
17. 12. 2013 19:08
Re: Bod k dobru
Mě je to fuk, nemám jen rád dodělávané diody, které svítí tak málo, že to nejde ani vidět.
17. 12. 2013 23:44
Re: Bod k dobru
Píšem o presne opačnom probléme. ;-)
Avatar - jozephko
16. 12. 2013 21:45
Ktorý normálny chlap si kúpi auto s takýmto
prihriatym ksichtom (teda prednou maskou) a prístrojovkou, čo vyzerá ako hlava E.T.-ho? >:D
Jediného zákazníka, ktorého si viem predstaviť, sú Barbieny - teda paničky so psíkom a malým deckom v desne malom kočíku.
Rozbalit vlákno
3
16. 12. 2013 22:31
Re: Ktorý normálny chlap si kúpi auto s takýmto
nemam prihriaty ksicht, nie som barbina, som zarasteny chlap jazdim na KOLEOSE 2 roky som maximalne spokojny.. jozephko... nesud podla kabata... technika je Xtrail....
ci aj nissan je pre barbieny ????... vyskusaj.... nesud ked si v koleose nesedel... a na koniec
... robim priemyselny dizajn... nie kazdemu sa paci vsetko... KOLEOS nie je krasavec, ale odsudzovat ludi co si ho kupia nie je normalne.... je to skvele auto... nedam nan dopustit ako uzivatel.........a na koniec... mat tu istu techniku , ale vozit sa v nissane Xtrail , ktory bol o 8 tisic eur drahsi... dakujem neprosimmmmmmm.......
17. 12. 2013 08:24
Re: Ktorý normálny chlap si kúpi auto s takýmto
Jestli "robiš priemyselny design" a dals prachy za Koleos, tak seš ňákej divnej a ten tvůj design bych nechtěl vidět.
19. 12. 2013 08:23
Re: Ktorý normálny chlap si kúpi auto s takýmto
Jestli se na to koukáš takhle, tak jseš ale pěknej trouba, protože sis měl koupit Dustra, to je taky technika X-Trail a ušetřil bys ještě víc, ty průmylovej dizajnére. Na a X-trail pro barbieny samozřejmě není, na rozdíl od Koleose >:-[]
17. 12. 2013 00:04
Beznadějný případ
Koleos nikdy nebyl žádný krasavec, ale tímto druhým faceliftem do definitivně dorazili :no: No a tou brutálně zvýšenou cenou jak by smet. Přitom po technické stránce za evropskými konkurenty taky výrazně zaostává., takže racionální ale ani emocionální či ekonomický důvod ke koupi prostě neexistuje. Těch pár prodaných kousků si proto může koupit jen 1) naprostý automobilový analfabet a ještě bez kouska vkusu 2) renaultmaniak
Rozbalit vlákno
0
Avatar - dochtor
17. 12. 2013 11:20
dve veci
- Renault do segmentu SUV vstúpil oveľa skôr, modelom RX4

- Poslednú vetu článku by som poopravil:
Nakonec je proto největší výhodou Koleose prostý fakt, že se jedná o SUV od Nissanu :yes:
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
17. 12. 2013 15:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dochtor
17. 12. 2013 16:42
Re: dve veci
Áno Scenic bolo MPV, dokonca prvé svojho druhu.

Ja píšem o RX4.
Avatar - petrumr
17. 12. 2013 17:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
17. 12. 2013 19:09
Re: dve veci
Jéé, ty jsi ale novinář, skoro tak velký jako místní hoši z auto.cz. Nechceš se přihlásit do redakce? Určitě bys svými roletkami kvalitu navýšil :yes:
Avatar - petrumr
17. 12. 2013 19:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dochtor
17. 12. 2013 22:49
Re: dve veci
...ani neviem, či ti mám závidieť tvoj jednoduchý svet :-) alebo skôr poľutovať, že ťa tak ovplyvnil svet dnešných Fun, Scout a neviem akých plastových parodií na SUV
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - petrumr
18. 12. 2013 17:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - levap.kesip
18. 12. 2013 21:18
Být trochu nad věcí
Jsem spokojený majitel Koleosu rok výroby 2011 v plné výbavě včetně automatu a velmi spolehlivého bezklíčového vstupu, t.č. 47 tis. km. Přečetl jsem si hodnocení testera a názory zde v diskuzi, ale musím brát některé názory skutečně s nadhledem. Možná pokud by se šlo s některými parametry do hloubky a podstaty věci, myslím, že by nebylo tak jednoduché odsuzovat. Já měl možnost mimo mazdy CX5 odzkoušet Sportage či Ix35, ale auta jsou prakticky menší, s nižší světlou výškou, horším tlumením na nerovnostech a nájezdovými úhly. U těchto aut je navíc pocit masivity a SUV navozen jen nižším profilem oken a posazen "pod palubní deskou" , ale relita je jiná. Připouštím, že ne každému se může Koleos líbit, ale komfort a spolehlivost nabídne.
Rozbalit vlákno
1
21. 12. 2013 18:37
Re: Být trochu nad věcí
Je to jak píšete. Než jsem koupil Koleose (2011) max výbava ,ale v manuálu tak jsem prošel jiné značky aut "moc jsem koleosu nevěřil" . první co jsem odzkoušel bylo Yeti a Kuga-no ani radši nebudu psát,Ix35 se nám zdálo moc přeplácané a hlavně mělo to malé okna,Qashqai v tu dobu nic moc (dneska by to byl asi favorit č1).
Koleos sice není žádný krasavec ,ale na to že je to diesel je nad míru tichý .Podvozek je dobře odtlumený od rázu kol (hlavně na našich silnicích). Při jízdě po dálnici 130km/h točí motor 2500ot .
Avatar - BruceWayne
22. 12. 2013 09:43
Hledal jsem hledal
SUV, který bude pohodlný a odveze mě z nížiny do českých kopců bez problémů. Cenově bude dostupný a spolehlivý. Bude mít celkem přijatelný "kufr", který nebude nízko u země, nerad se ohýbám. Po složení zadních opěradel vznikne velice objemný prostor s rovnou podlahou. I když nejsem vyznavačem naftových motorů pro osobní auta, tak jsem byl částečně donucený změnit svůj názor. V pondělí si jdu vyzkoušel Koleos 2.0 dCI s výbavou co je v článku, jen bez střešního okna a metalízy. Kožený interiér jsem chtěl z praktických důvodů, motor 110kW a manuální převodovku rovněž. Myslím si, že výbava je exelentní a bez různých příplatků, jak bývá u jiných značek zvykem ..... :no: ;-)
Rozbalit vlákno
0
23. 12. 2013 21:42
Koleos
Plně nahradil RX4 a to doslova a do písmene. Laciné auto po všech směrech, dokonce i nejvyšší výbava v kůži je nemastná neslaná. Není se čemu divit že v těchhle parodiích na auto vídám jezdit převážně ženy. Ty neřeší nic krom barvy, výhledu, a zrcátka ve cloně, bez urážky. To už Raději Dustera ten si alespoň na nic nehraje....
Rozbalit vlákno
0
Avatar - BruceWayne
24. 1. 2014 19:12
Autoservis 23.12.2013 21:42
I když na ženskou nevypadám, tak jsem si Koleos koupil >:D V černý perleti a po měsíci užívání si jízdu užívám ;-) Koleos si na nic nehrale, odveze tě velice pohodlně z bodu A do bodu B výkon motoru velmi dostačující, jízdní vlastnosti patří mezi špičku v segamentu SUV, vytápění solidní, ovládání tempomatu naprosto jednoduchý, perfektní je rozmražování předního okna-priorita, elektronická brzda naprosto spolehlivá a aktivuje se sama při rozjezdu do svahu, ozvučení bose solidní, brzdy impozantní na jeho váhu 1780kg, keyless karta funguje jak má-mám ji strčenou v kapse atd. Dustera možná ano, ale tohle je přeci jen jiná liga .... :yes:
Rozbalit vlákno
0