... tak z toho sportovní auto stejně asi nebude, ale holt marketing je marketing, a když má Mercedes S63 a S65 AMG, a Audi má S8, BMW nemůže zůstat "pozadu".
Modely S u Audi nejsou na úrovni M, nebo AMG. Ani je nedělá quattro. U BMW tomu více méně odpovídá M Performance (a také se před nějakou dobou spekulovalo o M750i). Kupuješ si takový rozšířený S line paket.
To je jedno.
Stejně jde jen o přetahování se s Mercedesem (když teda podle tebe ne -zatím- s Audi) o to kdo postaví ještě dražší auto s jěště silnějším motorem.
A pak přijde Audi s modelem RS8. Potom Mercedes S65 AMG Black. Potom BMW s M7 GTS. Pak Audi RS8 Plus. S73 AMG Black. Atd atd..
M7 není podle mně tak vzdálená M5, jsou to hodně příbuzná auta. Stejně do toho dají ten samý motor, co do M5/6...
čeho bych se ale nechtěl dožít je M3GT...
pane redachtor, co si neco, nejdrive, neco prostudovat, nez zacit plkat? "divize GmbH" to jako "divize s ručením omezeným"? co to je? sportovní divize? ne, zadna divize "M" neni. je pouze dcerinka bmw, ktera se jmenuje bmw m gmbh (drive bmw motorsport gmbh), zalozena v roce 1972 a nasledne 100% akvirovana bmw a ma na starosti zejmena vyvoj a nasledne sportovni upravu seriovych vozu. na venek se tvari jako nedelitelna soucast automobilky bmw. mj. na zacatku, v roce 1972 bylo partnerem americke texaco...
-Navyse ak sa dobre pamatam, tak pred casom vedenie BMW vyhlasilo, ze rad 7 sa nikdy nevyrabal vo verzii M a ani sa nikdy vyrabat nebude. Jasne ze je odvazne to takto povedat do buducnosti, ale ma to predsalen nejaky zmysel. Takisto si neviem predstavit aky skutocny vyznam by to malo vyrabat M7...
na sportovně zaměřený, nedává smysl. Buď to auto musí být na "sport" stavěno od začátku, jako panamera, předchozí qporte, nebo stačí různé stylistické pakety. Ze sedmy nikdy lasice nebude, a přestože není ani z X5M, podstata je jinde, v image lux. sedanů, jejich klientele a způsobu používání, který je jiný než o třídu níže, kam patří i suv velikosti X5ky. Takže M5ka na chůdách nějaký smysl dává, M7 ne, dosavadní postoj BMW k M7 je dle mého správný, protože by z toho nic jiného, než auto vlastnostmi podobné alpině B7, stejně vylézt nemohlo, takže k čemu. M paket stačí, možná verze s ostřejším stylingem od M performance, ale čistokrevné emko je pro sedmičku zbytečnost. ;-)
M5ka váží skoro 2 tuny, 750i cca 2100 kg. Sdílejí stejnou platformu. Myslím, že by to nijak zásadní rozdíl nebyl... Když může být "sportovní" verze od S-klasse a A8, tak bych
to přežil i tady...
Jo, rozdíl by to moc nebyl, a právě proto, proč mít ještě větší a lokomotivnější M5ku? Že dělají ostatní "sport" verze i v této třídě, nemusí nutně znamenat, že je to dobře. Akt. S AMG jsem nejel, ale S8 zrovna včera, a proto jsem taky napsal svůj pohled na případnou M7. Totiž, jak si myslím, že A8 po fl je aktuálně nejlepší v této třídě, tak S8 je špatně, impresivní pohon, ale to auto je přepjaté, buď tvrdé nebo měkké a nefunkční, prostě v této třídě už jsou ty sportverze snahou o sladění velkého počtu protichůdných potřeb, je to takové honění se za vlastním ocasem. A8 4,2 tdi to je to pravé ořechové. Stačí jít o třídu níž a o S7 se stejným motorem řeknu přesný opak, to auto je super. ;-)
Pravověrné... ano. Ale mrkni na Cayenne? Vsadím se, že jsi taky nadával, jak přišlo, ale podívej se, kam ten model firmu dotáhl? Tohle jsou dle mě zbytečné, a díky bohu jen diskuzní nářky.
To je S8 na českých silnicích tak špatná? Osobně ji považuji za nejlepší sedan od Audi. Není to auto, kvůli kterému bych vstal o hodinu dříve, abych mohl jet do kanceláře zajímavější cestou. Není to ani S7. Je to pořád tank, tedy pořád je to A8. Velmi rychlý tank, když na to přijde. Mám na ní rád hlavně dvě věci - dobrá výbava v základu (za ty peníze to vůbec není špatné) a motor. Jen bych vyměnil koncovky výfuků. Víc se mi líbí ty podlouhlé z W12, které jsou po faceliftu na všech motorizacích, kromě S8.
Možná je to v tom, že se na S8 nedívám jako na "sportovní" derivát. S jsou pro mne v první řadě vrcholem dané řady. A8 se liší jen v tom, že má vrcholy dva - v prodlouženém provedení je to W12.
Bral jsem to tak, že celá pointa vyšší střední je ti dát špičkovou techniku v balíčku zaměřeném na řidiče (ve smyslu, že řidič má být ten nejdůležitější). Jediný sportovec v téhle třídě je dnes Panamera. Zbytek jsou prostě limuzíny s výkonným motorem. To, že dostaneš v základu dekor z uhlíkového kompozitu, na tom nic nezmění.
Navíc 7er má i v krátké verzi dvanáctiválec. Jako jediná, pokud vím. Když pominu, že M7 je podle mne zvrácenost (asi proto, že M pro mne vždy něco znamenalo), tak bych očekával dvanáctiválec. Něco na úrovni 65 AMG.
Vídím to podobně, krátké 760i by stačil jen nějaký Mperformance plastik kit a hotovo. Snažit se o M7 a pak zaměstnat marketing tím, aby mu "našel" pozici v modelové řadě, "vysvětlil" rozdíly mezi emkem a zbytkem sedmiček, je ztráta času, dopadlo by to stejně trapně jako v případě AMG. Navíc je tu Alpina, bmw sedmičku k S AMG nepotřebuje.
Myslíš si ty. Ale podívej se na prodeje S63. To čeká stejný osud (M7). Krom tooh to bude vlajková loď M, a to se taky musí z marketingu počítat. Je to stejně zvláštní jako nadávat na X5M, 550Md atd atd., prodává se? Prodáva! Tak proč kritizovat? Konec konců, je to i tvá oblíbená značka, mohl bys být trochu umírněnější :-))))
A btw: kolik lidí myslíte, že používá to těžké eSkové 63 AMG prasátko na "sportování?" No tak! Tady jde o image, to snad lze pochopit, ne?