Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Videa

Zpět na článek

Král VW Golf VI.: Nenápadný vládce segmentu (Roadlook TV)

96 komentářů

Avatar - skejpa
skejpa
ten závěr je famózní >😒] "...ty si vzal sporťák...to je na jiného bobana...tož přečtu ne?" --- životní zkušenost... >😁
Avatar - white label
white label
Kontraverzní video...pro někoho nirvána (GTI) >😒]
...pro někoho extrémní masochismus (mrtvejvejtah) 8-s
GTI
Jen bych tě lehce opravil - pro každého, kdo se zajímá o auta je to potvrzení toho, co důvodně čekal, tedy že Golf je opravdovou jedničkou, nejlepší možnou volbou ve třídě. Ano, aktuální (opět výborné) video nám všem ukázalo, že i v této modelové generaci je GOLF tím nejlepším, co lze v mainstreamu (vím, supermainstreamu) pořídit.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Tak "...SUPERmainstream"?
Vy jak si chodíte po nocích úklidem přivydělávat do té reklamní agentury - vás to na úplně "novou (VYŠŠí) úroveň" úplně "pozvedlo" :yes: 😉
PS: Tak "do roka a do dne" začne vw (golf i passat) PORÁŽET konečně už i bmw, nebo? 😄
Veselé Velikonoce 😉
:yes:
GTI
:yes:
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
... zase "sbírá" (počet) příspěvky 😉
PS: Jen v tom "prostředním" (ve 21:07) jste se Galino snad až ZBYTEČNĚ "rozpovídala" 😄
Avatar - after99
after99
No tak každý chce něco jiného a říkat, že je golf jednička a nejlepší volba ve své třídě mě přijde blbost...Každý chce něco jiného...Někdo poměrně slušné auto za lidské peníze. A jsou lidé kteří chtějí IMAGE a jistou neokoukanost na silnicích a jsou ochotni připlatit. Takže pro ně je nejlepší volba Audi A3 nebo BMW 1.
Avatar - white label
white label
Tak mě o tom přesvědčovat nemusíš, já považuju současného Golfa a ještě více Golfa GTI za nejlepší auto ve své cenové kategorii vůbec. Jak píšou na titulní straně posledního Autocaru, nemůžete utratit lépe 690.500.-Kč
za nové auto, než právě za nový Golf GTI... :yes:
GTI
:yes:
Beaumont.
Opět "supermainstreamové" bludy? Že Tě to pořád baví... ;-\
Avatar - DRBNUTY
DRBNUTY
GTI mal nirvanu uz z Golfu I >😁
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To je ZNÁMÁ věc! Naše ukrajinská služebná má "nirvánu/snad i org....s" POKAŽDÉ, když je kladkostrojem (trošičku přes zimu NAKYNULA) spouštěna do svého hranatého Golf I cabrio (střechu jsme museli nechat ODŘÍZNOUT, dveřmi se už NEvešla 😉 ) a jede na do městě na nákup (jako "živě" vidím jak před zatáčkou ty "děsivé" brzdy v Golf I. skoro NEfungují, Galina Tatjana ivanovna (do budoucna G-T-i) chrupem svým "pohlcuje/uchopuje" horní polovinu volantu a svým tlap(ka)mi vystrčenými do stran podél vozu (jak maličko - asi 88 kilo přes zimu přibrala - jsou z vozu vyndané přední sedačky a ona na zadním sedadle sedává, no trochu se tam "vměstnává" 😄 ) SKVĚLOU/FAMÓZNí deceleraci zaznamenává ...
PS: Jestli jste jí nikdy NEviděl - půjčte si film Borat. Tam malou epizodní (je to podle SKUTEČNÉHO příběhu!) roli "sebe sama" hraje ... BORATovu kazašskou manželku 😉
Veselé velikonoce 😄
Avatar - white label
white label
Ale to jsem měl i já... Ještě za komančů jsem tu viděl nějakého mladého Itala s jedničkovým GTI. Mněl jsem tehdy asi 12 roků a byl jsem z něho úplně "paf". A to jsme měli tehdy doma bílého Fiata 128 rally, což tenkrát rozhodně nebylo žádné ořezávátko... 😉
GTI
Ano, to máš pravdu.
Ano, velmi kontroverzní video. Já v tom vidím naprosto ukázkový příklad plýtvání vysílacím časem. Ty scénky si klidně mohli odpustit.
Avatar - white label
white label
Ty scénky určitě, já nadšení z tohoto "odlehčeného" stylu také nesdílím. Mohlo by to být mnohem víc o autě...
Avatar - skejpa
skejpa
to mohlo ale me se libil ten zaver 😄 ne ty scenky v prubehu 😉

jinak golf je samozrejme dobre auto. ale jako jednicku bych ho nebral. spis jako jednoho z tech dobrejch...
Avatar - white label
white label
To jsem pochopil, že ten závěr...
A Golfa přece nikdo nemusí hned obdivovat, stačí jen určitý respekt, obdiv se obvykle dostaví časem... 😉 >😁
Avatar - skejpa
skejpa
kdyz rikas. no tak ja budu teda cekat no... :-!
Ty vole co to je za napad davat teplomer na okna?! A potom sa cudovat ze sa auto zohreje za 9 minut. Bud to nerobte alebo to robte poriadne!
Vašek M.
To mě taky zaujalo. Moc jsem nepochopil, proč dali teploměr na okno. Logické by bylo jej zavěsit někam do prostoru, ale tak, aby na něj přímo nešel teplý vzduch z topení. Třeba mezi přední sedačky nebo tak nějak.
Vyjádří se k tomu někdo z redakce?
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Trochu "serióznější" testy topení se celkem běžně dělají v německém auto-tisku a výsledky (při důsledně shodné metodice - a teplota se samozřejmě NEměří někde u výdechu) bývají někdy celkem ŠOKující 😉
PS: Ten váš "autosen" - subaru 2.0D :yes: (ten se mi také LÍBí 😉)
Veselé (ještě chvíli) Velikonoce 😄
Vašek M.
A jaká je ta důsledně shodná metodika? Taková, jakou použila redakce u tohoto Guru a nebo jiná? A proč? 😄
A k tomu Subaru.. aktuální Outback se mi líbí a ten subarácký diesel taky. Ale ten nově představený, který je zde v novninkách.. nevím.. moc se mi nelíbí.. 😒
A díky za přání, nápodobně!
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já s vámi SOUHLASím, že design subaru NENí dostatečně "atraktivní", ale to mne až tak NEbere, to co je "pod kabátkem" je o TOLIK "lepší" než u "konfekce", že mi "vytvarování" plechů tolik NEvadí (a uvidíme jak bude nové Legacy působit/vypada "naživo" - to je také občas trochu jiné, než na fotkách).
Motor boxer 2.0D pokládám za skoro "fenomenální" (bohužel když se ho prodá na NĚKOLIK TISÍC zcela průměrného TDi JEDEN - bude to asi úspěch ;-\ :no: 8-s )
Tedy DETAILy testu zateplení vozu si NEpamatuji, ale CO si pamatuji, že když měříte teplotu (na několika místech!) uvnitř vozu, zateplení trvá VÝRAZNĚ déle, než v tomto případě (a vůbec NEzáleží na "prémiovosti" značky, naposledy vyhrálo něco "levného" - ale NEchci si vymýšlet co to bylo - opravdu si nevzpomínám, ale výsledky jsou ČASTO málem "opačné", než by člověk předpokládal - což mi připomnělo testy světlometů které také dopadly JINAK než ... v nižší střední třeba vyhrál Peugeot 308 a skoroposlední byl Golf, v "extratřídě" byly "normální" xenony u audi R8 lepší než za 100.000 kč příplatkové LED světla apod...)
Pěkný den ("končím" - jdu ven 😄 )
Avatar - after99
after99
Subaru je ohodně lepší než VW a spoustu dalších masových automobilek...
Lepší? To bych asi neřekl. Zjednodušeně a konkrétně - třeba řazení u Subaru proti VW lepší není. Súbo je jiné, pro jiné lidi. Jedno mají přece jen společné, premioví nejsou. Jiní budou vždycky už jen proto, že Subaru dělají lidé jiné mentality než VW. Japonci jsou konzervativní a to je brzdí v rozletu, pokrok je pro ně něco, s čím bojují sami v sobě. Rozhodně ten v euroamerickém pojetí, ten je pro ně překotný. Auto pro ně není elektronická hračka, ale věc denní potřeby,která musí být v první řadě spolehlivá. Viz vývoj dieselu nejen u Súba, ale i třeba u Hondy.
Golf 6-G je rozhodně dobrá kára. Za to, že se na něj nalepí další generace "ZaZa-boyzz" ("Záchodovejch Závodníků" )s kačerama, melírem, duc-duc a v borách Puma, za to nemůže.
figurka
suchý anglický humor.... >😁 >😁
Avatar - kolmar
kolmar
:yes: >😁 >😁 >😁 :yes: tvoje motto je cool, to mas z kade :yes😒br />
ja jazdim 1.4 16V 74 kW... nemam cas, niekedy si to precitam podrobnejsie
kde zmyzla moznost stiahnut si video do PC??? ;-\
Avatar - THE KLF ™
THE KLF ™
Tu ho mas.
[odkaz]
diky ale je to hnusne od redakcie ze zrusila moznost priameho stiahnutia videa tu na auto.cz :no: :no: :no:
Vít Hlaváček
Dobrý den,
omlouvám se že video nešlo stáhnout. Už je to opraveno a linky ke stažení jsou pod videem.
MajoX
- konecne nie je riadenie preposilovane
- konecne motor neznie, ako "pokazeny boeing"
?????
to snad nie, to akoze 5tkovy golf bol taky smejd ? 😉
kterej blb zamitl stahovani videii!! do psi *!
Avatar - THE KLF ™
THE KLF ™
VIDEO ide uplne bez problemov stiahnut.
chce niekto link?
no daj >😁
Avatar - THE KLF ™
THE KLF ™
[odkaz] :-!
Avatar - theolli
theolli
Kdyby něco z třídy tak určitě Civica,golf je předražený,není nějak extra spolehlivý a je to tuctovka!!!!To Samý Passat či nový Avensis?? Jednoznačně Avensis,prostě japonci si s němcema zadek vytřou!!!!
Avatar - white label
white label
Myslíš krásného Civica ze začátku 90ých let, nebo toho současného s pouťovým, kolotočovým designem plného cingrlátek
z plexiskla, falešnými výfuky a zastaralou zadní nápravou...?
A utřít by sis měl spíš ty bradu, mám lehké podezření, že si malinko "blinkáš" do ovaru... >😒]
Navtech
Marně si vzpomínám v který český komedii hrál Olin... s Bohůšem?
Avatar - theolli
theolli
do ovaru si neblinkám,s 86kg to zatím nehrozí,jen ty by jsi si mohl toho kkta vyndat z ůst než něco zase nazvraciš. Myslím že když Honda dělala V 87 motory se systémem VTEC tak se golfík chlubil s 1.8-čkou a 66kW.Honda zatim dělala pro Evropu a USA motory 1.6 a 110 a později 118kW bez turba. Pro JPN snad dokonce kolem 130kW./nebo třeba motor roku 2.0/240PS,1.8VTEC 100kW/ V tu dobu všichni závistivě přihlíželi,myslím že VW neumí motor udělat ani dneska a nebít turba tak se ani nesvezete.
uklidni se :no:
pavkin
jestli ten motor bez turba za chvíli bude ještě někdo chtít? Myslím, že soudruzi z východu, stejně jako s naftou zaspali dobu. Ono ne každý, chce točit motor nad 4000 aby to trochu jelo.
Avatar - theolli
theolli
no,nevím nevím ale myslím že třeba Toyota nebo Nissan v naftě vynikali,je pravda že to Hondě a Subaru trvalo ale jak je vidět,tak postavili vlastní a hned se zařadili mezi elitu dieselu.No a VW zrovna mezi elitu v nafte nepatří co se aspon týká spolehlivosti,na druhou stranu jsou usporný to jim nelze odepřít.To že ne každému sedí motor kde bere omezovač na 7500 chápu,na druhou stranu je obdivuhodné co a kolik toho ty motory vydrží.
Nissan v nafte nevynika pouziva motory od Renaultu...
Avatar - white label
white label
...a navíc prý Subaru v dieselech jako elita >😒] , možná tak jelita...
elita v dieslech je např. BMW...
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
BMW je "jistojistě" v naftových motorech "PRVNí liga", ale dvoulitr boxer diesel od Subaru je hned za ním a žádné HDi ni TDi mu "po paty" NEsahá 😉
PS: Takže to spojení "subaru = naftová elita" - trochu SMYSL "dává" 😄
PPS: Ale (bohužel) stejnětak jsem si JISTÁ, že prodejnost skoro "fenomenálního" plochého naftového subaru motoru bude proti "obyčejnému" ničím "výjimečnému" poněkud hlučnému, NEmoc vyváženým chodem oplývajícímu dvoulitrovému TDi jistě téměř "nulová" (viva TDi 8-s :no: ;-\ )
pavkin
co se týče spolehlivosti nafty tak s koncem rotačních čerpadel přestala doba beztarosných nafťáků, nyní to vydrží kulový a je uplně jedno kdo to dělá. Další auto bude benzín s turbínou.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Ono to s tou spolehlivostí NEní až tak zlé (a "ZLÁ" je občas kvalita nafty na českých čerpacích stanicích :no: )
PS: Myslím, že vstřikovače současných CR motorů vydrží nějakých 200 (?) tisíc kilometrů - a třeba i déle ... prostě "něco za něco" - "vyšší výkon" = větší namáhání = ne až tak "dramatická" poruchovost (ale benzínové motory s jedním/dvěma turby se budou JISTĚ dále "rozšiřovat" 😉 - to máte tedy PRAVDU 😄 )
pavkin
nechci strašit, co znám auta s cr z mého oklolí tak u žádného se nedožili vstřiky 200 000. U většiny se repase nebo výměna řešila kolem 150 - 180 000km. Můj cr má zatím něco málo přes 100 000 tak uvidíme.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já se svým minulým C5 2.2 HDi (pravda "provozovaným" spíše v Österreich/Deutschland - ostatně i dnes s BENZíNovým V6 se snažím tankovat pokud možno PŘED - českými - hranicemi) najezdila přes 150.000 km a "ok" - NEbyl problém.
Kamarád má stařičkou 11 let starou Xantii 2.0 HDi, kde sice ukazatel kilometrů mluví o nějakých 140ti t. kilometrů, ale realita bude možná ... o 100 t. vyšší? A nedávno říkal že vodní pumpu zrovna měnil, ale vstřikovače zatím "ok".
HODNĚ velký vliv má (pokud vím) kvalita nafty - a to v česku opravdu JE problém (při posledních testech co jsem loni vlétě či letos v zimě četla - má to VELKÉ rezervy - 2 německé srovnávací vzorky byly VÝRAZNĚ lepší a lepší byl i ten Slovenský = někdo sice dlouhodobě VELMi pěkně si "přivydělává", my ostatní pak ...
V "normálním" světě, při používání "normálního" paliva to NEbývá až tak zlé ...
PS: A snad se jednou kvalita paliv i v česku na evropský "standard" změní :yes:
PPS: Myslím, že v českých podmínkách a při BEZ alespoň občasného používání nějakých "aditiv" těch vámi zmiňovaných 150-180.000 km je BOHUŽEL asi "reálných" ;-\
Dobrou noc 😉
Avatar - white label
white label
:yes: přesně tak...
Avatar - white label
white label
Bohužel ani netušíš, že už na konci 80tých let dělal VW 1.8čku se 16OPS a 209PS, navíc ale
s pořádným krouťákem (ne jak 1.6 VTEC)...takže tady "blinkej" klidně dál...
Nevím proč bych si tě měl vyndávat z úst...a zvracet z tebe taky nebudu, zase se tak mnoc nepřeceňuj...

P.S. Co je na konci to: "nebít"?
Neblít, nebo nebýt...?
Avatar - gld
gld
bohužiaľ v pamäti skôr utkvela 1.8 55kw ktorá sa dávala do golfa III

ako sa to vravelo o tom motore? šteká ale nehryzie? >😁
Avatar - white label
white label
Tak do trojkového golfa se 1.8 dávala převážně s těmi 66kW, ale mohls mít i dvoulitr 16V se 150PS, nebo dokonce VR6 se 174 až 190PS, který běžný hatch měl tenkrát takovou alternativu motorizace?
Avatar - gld
gld
ja neviem, to mi povedz ty >😁
Avatar - kolmar
kolmar
Klidek ludkovia, su sviatky tak aspon teraz trochu slusnejsie... a nie ako pubertaci... da sa diskutovat a argumentovat aj bez naraziek a uraziek nie?? ha??

Ja musim suhlasit s olinom, ja tiez racej tu atmosferu, ved naci preplnovanie a 2deci menej? mne sa tie mini TSI nepacia, no ale kazdy podla svojho gusta, Jeden ma racej to, druhy ono a moze si vybrat co chce, len skoda, ze ked tu dakto povie svoj nazor tak druhy ho idu ukamenovat... Preplnovanie ma u mna vyznam az od 1,8 vyssie... inak napr. 1.8 od hodny a 1.4 TSI tak ja volim tu hondu... uz som to tu pisal, ak kupujes auto na 60 tis. km a potom menis, mozes kaslat na vsetko, no ak na nom chces jazdit tak spolahlivost je pre teba obrovsky udaj a preto sa aj vela ludi VW vyhyba, lebo su na tom tragicky, 2 dni dozadu som pocul hlasku na parkovisku: "hmm celkom schopne auto, len skoda, ze to je VW" a otocenie sa...

White label, netusim kto mal skor viac koni, no ale napr. Type R ma z atmosferi cez 200k uz dlhe roky a moderny 2.0 TFSI "az" 210 vdaka preplnovaniu, fakt sa ti to zda az taky bombovi motor?

PS:tie vyfuky az take falosne ako si myslis nesu, zalezi do verzie a to "pseudosklo" sa niekomu fakt paci...a ak nie tak si tam mozes dat mriezku typu Type R :yes: - to by bola moja volba ale kazdy sme iny... a zadna naprava...stara klasika...no ak dokaze drzat krok (a niektorych hravo natriet) aj modernych tak preco nie?
pavkin
no já nevím, co vím tak co se týče spolehlivosti, tak se většina lidí vyhýbá spíš žabožroutům a makarónům.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To jsou ty ČESKÉ "bajky" - mrkněte na NĚMECKÉ dlouhodobé testy spolehlivost na 100 a 200 tisíc kilometrů a NEJ-poruchovější naftové MOTORy se jmenují TDi (přitom se to můžete dnes dočíst i v ČESKÝCH mutacích časopisů - konkrétně třeba AutoTip)
Pěkný den 😉 (naftové motory HDi které najdete v MNOHA značkách od Jaguar/Land Rover přes Volvo po Mazda - patří k těm SPOLEHLIVějším :yes: 😄 )
Avatar - theolli
theolli
Bajky,přesně tak jako že jsou na japonce drahý díly to je to samé,ale řvou to ti co je kupují na II golfa v Kelly:
pavkin
já neřeším testy z nějakých časopisů, ale z vlastní zkušenost. Zatím nejporuchovější krám co jsem zažil byl pažout s HDI. A nebyl jediný. Kupodivu naprosto bezproblémové byla koncernová auta jak benzín tak nafta a nyní i rencek.
Avatar - kolmar
kolmar
nejde iba o motor, poznam C5 (ako vasa, len s manualom) a ma asi 3tie turbo, tak isto lamely, mynuli mesiac vytiekol hydroactive, robili sa este nejake srandi, no teraz caka po sprinte z talianska na prehliatku a napr. na (olamane spatne zrkadla) a ventilator motora a brzdy... nie je to extra spolahlive ale ani nespolahlive, autu sa tvrdo naklada tak preto tak odchadzali veci, uz ma teraz cez 200 tis. km - pisem o aute ktore som jazdil... ale aj ja som viac za hdi ako vw tdi... vydrzia viac...no hodne zalezi od stastia na kus...
Avatar - kolmar
kolmar
ak spomeniem jedno, neznamena ze som hned za druhe... je ich vela, napr. na moj dvor nesmie talian a spaniel... deutche tam nedavam 😉
Avatar - theolli
theolli
plně s tebou souhlasím,Nissan má od Renaultu ale myslím až ted poslední roky v "rámci globalizace"ale i v rámci globalizace je Honda vyjímka,nikomu nepatří a nikdo jí,takže originál a ne jak Audi ve skutečnosti předražený už tak drahý VW.
TO:white Label,nevím proč se hnupe směješ Subaru,automobilce která je průkopníkem 4x4,myslím že co vydrží "SŮ" to nevydrží VW ani z třetiny a kdyby jsi trochu četl tak by jsi věděl že Subaru má Boxer diesel který má super "krouták" a nízko těžiště a je to "pasováno" odborníky mezi nejlepší diesely.A že měl VW 1.8 se 160PS vím náhodou moc dobře,byl to kompresor který se sr.... a žral i trávu u silnice!!! Měl jsem před mnoha lety G60 Corrado tak mi to nemusíš vysvětlovat!!! 1.8 a 118kW,hlučný mechanický kompresor,užil jsem si svy. Můj jedinej VW a taky poslední!!!!!
Avatar - white label
white label
Jo "hňupe" ..., copak dochází ti argumenty...
Ani si nepochopil, že se nesměju Subaru, ale tobě >😒]
Subaru je dieslová elita..., tak to je pecka..., nevšim jsem si, že by se někdo v testech rozplýval např. nad jeho nedostižnou kultivovaností...spíš tam čtu pravidelně: konečně diesel i v Subaru...a co dneska z dvoulitru "dostane" ta pravá dieselová elita, na to se mrkni třeba k tomu BMW a srovnej se svým Subaru... >😒]
Avatar - theolli
theolli
Možná že bych doma našel ještě ůčty co jsem narval do 525TDS,nechceš mi je proplatit?? Bavili jsme se o VW,ten BMW nešahá ani po kotníky a BMW udělalo kus práce v dieselech,klobouk dolů.Mám pocit že doma oprašuješ polorozpadlou II s 66kW a v životě jsi v něčem jiným neseděl,až usedneš pochopíš.Už by jsi měl jít spinkat aby jsi zítra neměl neomluvený hodiny. Zdar
Avatar - white label
white label
Nesmíš si kupovat tak moc ojetá auta, zkus někdy třeba "funglovku"... mohu jen doporučit... :yes: >😒]
Avatar - white label
white label
Přece u auta nikdy nešlo a nejde jen o koně. Vypomínáš tu 2.0 TFSI a 210PS, ale v GTI5 edition měl 230 a v Audi S6 dokonce 265PS...
Dostat z něčeho určitý počet koní je jedna věc, otázka jakým způsobem a za jakou cenu je věc druhá.
U 1,6 VTEC to bylo za cenu vysokých otáček motoru a na úkor žalostného krouťáku. Řídil jsem jak Civica s tímto 160PS motorem tak dvoumístnou verzi targa. A řídil jsem také Corrado G60 a VR6, nebo Golfa3 VR6. Maloobjemový vysokotáčkový motor Hondy ohromoval víc na papíře (počtem PS), než při běžném ježdění v "papírově" lehkém Civicu...
Velmi podobně bych viděl dnešní srovnání motorů 2.0 TFSI a 2.0 VTEC, tak jako kdysi 1.8 G60 a 1.6 VTEC...
Najezdil jsem s přeplňovanými motory opravdu hodně km
a s jejich spolehlivostí nemám zatím žádnou špatnou zkušenost...
Atmosferický motor s objemem do dvou! litrů, nepovažuju za odpovídající konkurenci moderních turbomotorů podobného objemu...
Avatar - theolli
theolli
s Hondou musíš umět jezdit,tak si kup traktor!!!!
Avatar - white label
white label
Asi myslíš "umět" jezdit tak dobře jako "TY"...! :yes: >😒]
No už se nám začínáš vybarvovat... a vůbec jsi nepřekvapil...
Avatar - theolli
theolli
jak umím jezdit si nedovolím hodnotit,to jsi řekl ty ale věř že jsem vlastnil auta který jsi viděl jen na obrázku a slintal nad nimi.
Avatar - white label
white label
Jo, jo přesně tak si tě představuju... a podle toho co píšeš jsem se s tou představou přesně trefil...
Velká "ramena" ti jdou fakt skvěle, oline, oline bonde :yes: >😒]
pavkin
po zkušenosti s turbínama (už šest let) je pro mně motor do dvou litrů bez turbíny už jenom historie.
Avatar - white label
white label
:yes: přesně tak i pro mne...
ronick
Jojo, 2.0 TDI - to je dělo >😁 >😒]
pavkin
turbíny nejsou jen u nafty
Avatar - theolli
theolli
motor VW 2,0 85/5400 166/3200
motor Honda 2,0 16V 114/6000 190/4500
Tady máš ty tvoje "kroutáky" bez toho turba!! Tak nevím kdo je na tom žalostně:
Avatar - white label
white label
No vidíš, už i spolupracuješ... Oba krouťáky jsou, přesně jak píšu, proti srovnatelnému turbomotoru prostě slabé. A ten od Hondy ještě navíc až v žalostně vysokých otáčkách (4500)... :no: >😒]
Avatar - theolli
theolli
vysoký otáčky jsou od 7000 nahoru,jenže to by VW nerozchodil já zapoměl.
Avatar - white label
white label
No vidíš nakonec si na to přišel sám...
Když to pořádně jede až od těch 7tis nahoru...to je přesně ten problém.... :no: >😒]
Avatar - theolli
theolli
a sorry 2.0 a maximum krotáku 166NM při 3200,to je k smíchu to má 1.6 od kdejakýho 20let starýho JP,a tady takovej motor ještě nedávno daval VW do Octavii a Čěši to za 600kupovali!!!!!!!!
Avatar - white label
white label
A jen o 24! Nm vyšší krouťák, ale o dalších 1300! otáček výš, to je jako co?!? To je vrchol současné japonské techniky?!?
A to nabízí ještě dnes... :no: >😒]
Karlll
vis kulovy jakej je u H v 2000,3200 ot., nehlede na to ze volfik ve 4 umre >😁
Avatar - kolmar
kolmar
Samozrejme ze nejde len o kone.... ja ti verim ak mas s nimi taku skusenost... ide o to, ze ja narokom nahodil porovnatelne motory a ty Bohuzial spominal hondacku jednasestku a TFSI vyladenu v S3...
Domnievas sa ze to bude ako kedysi... no mozno a honda ja znama vysokootackovimi motormi tak neni dovod na nu nadavat - to je ich, preco ich kupuju ak to niekto nechce tak kupi ine - to som pisal, kazdy podla svojho gusta...
Ja preplnovane jazdil HDI, TDI, 20V T aj novy TSI - ale jednaosmicku... no vsetko len skusobne, nie tisice km... ale neverim, ze dnes uz svetoznamy spolahlivostou ak vyrobi atmosferu, ze sa jej TSI vyrovnaju... hovorim o cislach nad 200tis. km.. kolko investicii zozeru....no uvidime casom, mozno prekvapia ale neverim....
Ako som uz sto krat hovoril, zalezi kto co chce a co preferuje...

Majte sa, diskutujte, bombardujte sa tu... ja idem do postele, rano taham k susedom precvicit Polscinu :-!
Avatar - white label
white label
Srovnával jsem starší 1.6 VTEC 160PS se starším 1.8 G60 160PS a dále současný 2.O VTEC (Civic Type R) se současným 2.0 TFSI (Golf GTI)...tedy výkonově a "časově" "srovnatelné" atmosféry s turbama...
Avatar - kolmar
kolmar
a vysledok?? klady a zapory jedneho a aj druheho...v skratke??!!

Zajtra sa chystam konecne do Hondy a mozno stihnem aj VW... zalezi ci skusim bendzin alebo diesel - to racej pojdem porovnat s Boxer diesel...uvidime...
figurka
Jenže Honda tu svou motorovo-benzínovou polozávodní superimage, kterou léta budovala absolutně zabijí. V podstatě rezignace na posledních 20 let práce....
Karlll
Pan studoval na VŠ konstrukci automobilu, tak to jooo. Kdyby preci jen ne, tak je treba si to doplnit. Treba tuhost a stabilitu tuhe napravy na kvalitni vozovce.
PS: nevim kdo tu porad do nas cpal tuhou napravu, kdyz cesty staly za h...o. Vy jste s tema vw uplne pomateny >😁
jsi.dement?
ale p**u s ryžu na talířu, zas někdo emocionálně pomatenej 😉 >😁
Avatar - theolli
theolli
vem si prášek a jdi spát!!!!
J4K
Asi je to vždycky víc o momentálních pocitech testujícího než o skutečných kvalitách a nedostatcích auta. Co člověk (médium), to názor. Např. páteční TV Automag o stejném autě - pan Kouba, ten už se tolik v těch VW superlativech nekoupal. Já osobně ale golfa klidně jo - je totiž jeden mála, kdo tento mnohoúčelový typ karoserie zachoval (snad ještě P308 a T Auris) a zrovna mě to vyhovuje.
Avatar - THE KLF ™
THE KLF ™
High Quality VW Golf VI: (Roadlook TV)
[odkaz]
Avatar - igor77
igor77
gratuluju k dalsimu naprosto vydarenymu videu.
gratuluju i ke golfu, a uz se tesim na polo..
gratuluju hanicce
ps: miluju sedet v aute nizko (-8
uz funguje stahovani,, jsem rad ze jste rozume usoudily ze to nema cenu.. a kde je konecne poradna amerika, nebo sportak obecne,, kde jsou doby Porsche 911 GT3RS atd?? byl bych rad a myslim ze nejsem sam kdyby prisel do testu napr Mustang GT nebo Schelby GT,, v cesku neni techto aut jediny video test,, o to by to bylo zajimavejsi!
tomm123
Peugeot 308 ma kufr 348 l.Moderatorem uvadena hodnota je zrejme "vodni objem".