to je prave ta dnesna "skazena doba" kde za kazdu cenu kazdy musi robit nieco inak ako je rokmi overene a osvedcene len aby sme boli cool aj za cenu toho ze to bude nespolahlive a nesikovne, ale toto plati to nielen pre auta ale aj pre ludi. Nehovoriac o tom ze elektronika ( na rozdiel od poctivej mechaniky ) je ovela nachylnejsia na poruchy a drahsia na opravy.
velmi dobre si to napisal, su iste mechanicke prvky v aute ktore su proste nedotknutelne, toto by malo byt nejako zvyraznene, skvele napisane :yes::yes::yes::yes::yes:
23 aut nie je tragedia, ale vrha to zle svetlo na model, ktory planovali mat ako prelomovy.
Pre hybrid je vsak tento system povinny, mechanicke riadenie "neni k mani".
Přesně tak. Elektronika dává větší možnosti. Infiniti jsou holt první, kdo to zavádí, tak si musí vyžrat dětské nemoci. To je úděl průkopníků.
Koneckonců, nikomu ten systém nenutí, dělají i klasické mechanické řízení.
Proč to řešit jednoduše (tyčí s kloubem), když to jde složitě, že? >:D >:D >:D:no::no::no: To ovšem platí nejen pro řízení, ale i pro elektrickou parkovací brzdu. Už by si v automobilkách konečně měli uvědomit, že ne vždy je nahrazení mechaniky elektronikou tou správnou cestou a že jsou jisté mechanické ovládací prvky, které jsou nedotknuntelné!
"Nehovoriac o tom ze elektronika ( na rozdiel od poctivej mechaniky ) je ovela nachylnejsia na poruchy a drahsia na opravy."
To je prostě pitomost. Všechno se dá zvorat, všechno se dá udělat pořádně. Problém elektroniky je, že bývá mnohem složitější než mechanika. Přitom menší a lehčí, proto se používá. Viděl jsi někdy mechanický počítač?
Elektronické parkovací brzdy mají své výhody. Takže jen tak nezmizí.