Vážená redakce, to po Vás opravdu musí čtenáři opravovat prakticky každý článek, který vypotíte ? California měla 338kW (460HP) při svém představení. Došlo ale k navýšení a současná California má 360kW (490HP). Dále turbomotory byly v F1 zakázány od sezóny 1989. F40 se vyráběla do roku 1992, takže F40 byla poslední Ferrari turbo F1 neF1.
Odborný server ? Nechte si zdát. :no:
Hammunasakra
2
Dost dobrý :yes: >😁 >😁 >😁
a taky dost děsný :no: >😒]
Honza Mička
3
Vážený pane figurko,
hodnotu výkonu máme přímo z oficiálních stránek českého zastoupení značky: [odkaz]
Poznámka o turbomotorech v F1 je vztažena k příští sezóně, kdy se tyto motory v monopostech objeví. Bude to dříve, než bude oficiálně představen nástupce Ferrari California.
zlysoused
3
Pane Míčka, věta "Nutno podotknout, že žádné Ferrari nemělo přeplňovaný motor od dob modelu F40. Pokud tedy nepočítáme monoposty Formule 1." je napsaná v minulém čase, těžko tedy může být vztažená k příští sezóně. 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
figurka
2
Jo, takhle se určitě dopracuje k nápravě. Mé příspěvky zde jsou také trochu ostřejšího charakteru, ale za tohle Gilgite zasloužíš jen :no:
Dinar
0
:yes: 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
figurka
1
Vážený pane Mičko, v tom případě dávám přednost "italské" Californii, než té "české" [odkaz]%20cars/curre… Když budu hnidopich, tak řeknu, že Ferrari California již není v nabídce a nyní se prodává a vyrábí California 30, ke které se také vztahují uvedené údaje. Změnu jste zaznamenali také [odkaz] [odkaz] Když postoupíte v odkazech z českého zastoupení, které Vas přesměrují na italské stránky, jste již na specifikaci California 30. Kdyby články o California 30 neproběhly Vaší redakcí, řekl bych, že jste tuto změnu nezaregistrovali...
Jak píše kolega zlysoused, Vaše formulace ohledně turbomotorů je jasná. Ferrari F1 s turbomotorem zatím nebylo nasazeno. Nejel se zatím ani jeden závod. Ano, momoposty jsou již určitě testovány. Stejně tak jako je testována California s turbomotorem. Pokud přistoupíme na tuto argumentační (dle mne) (ne)logiku, tak Váš článek taktéž postrádá smysl, protože California nedostane turbo, ale už ho má.
figurka
1
funkční odkaz na it. Ferrari [odkaz]
Honza Mička
1
Figurko, jste hnidopich >😁 . Pro informace jdu vždycky raději ke zdroji, v tomto případě to ale byla evidentně chyba. Hodnota výkonu už je opravena, díky za upozornění 😉
_MT_
1
Stačí se vyhnout českým materiálům (s výjimkou ceníků, logicky), pokud nejde o českou automobilku. Snad každý ví, že je v nich více chyb a jsou sporadičtěji aktualizované než originály.
figurka
1
😉 Jde mi o to, že se pohybujeme na přeci jen technicky zaměřeném webu. :yes:
Mr.Murphy
2
technicky zaměřený web >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
Kombinace článků o Sagim, přitroublých testů a článků, které píšou studenti na brigádě, kteří o tom absolutně nic neví (aspoň to teda tak vypadá).
A prej technicky zaměřený web.... >😁 >😁 >😁 >😁
Hammunasakra
0
Dost originální přiznání vlastní chyby >😁 >😒]
webpaja
9
Kašlete na ně…dáme nějakou koledu s Rapidem u stromku, ne? 😉
Odborný server ? Nechte si zdát. :no:
a taky dost děsný :no: >😒]
hodnotu výkonu máme přímo z oficiálních stránek českého zastoupení značky: [odkaz]
Poznámka o turbomotorech v F1 je vztažena k příští sezóně, kdy se tyto motory v monopostech objeví. Bude to dříve, než bude oficiálně představen nástupce Ferrari California.
Jak píše kolega zlysoused, Vaše formulace ohledně turbomotorů je jasná. Ferrari F1 s turbomotorem zatím nebylo nasazeno. Nejel se zatím ani jeden závod. Ano, momoposty jsou již určitě testovány. Stejně tak jako je testována California s turbomotorem. Pokud přistoupíme na tuto argumentační (dle mne) (ne)logiku, tak Váš článek taktéž postrádá smysl, protože California nedostane turbo, ale už ho má.
Kombinace článků o Sagim, přitroublých testů a článků, které píšou studenti na brigádě, kteří o tom absolutně nic neví (aspoň to teda tak vypadá).
A prej technicky zaměřený web.... >😁 >😁 >😁 >😁