Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
ozawasan
Inu na "stylovku", je to jaksi lowcost a na praktické použití zase k ničemu..... krátká ložná plocha, využitelnost maximálně tak na květináč z Obi........Kdyby to protáhli tak o metr, zesílili - proč ne, ale takhle.....................
tak délka korby je na jednu europaletu + květináč z Obi. A k porovnání je to o nějakých dvacet čísel více, než měla Felicia pick-up
tak o eur paletách bych něco málo věděl 😉 a hele - bez strýčka Googla - 120x80? sedí? ne a ted vážně - s feldou pickápem jsem tahal basy piva tak, až jsem ostřil výfuk o asfalt 😉 a nedal jsem na ní dopustit - ale doba jaksi pokročila....Taky užitečná hmotnost 400kg - nevím jestli je to na náklad nebo celková užitečná včetně přepravovaných osob - ať tak, či tak by to bylo - inu málo. Měli jsme i dacii pick up - a ta má ložnou plochu delší a občas je to málo - takže vycházím z praktických požadavků - proto tohle považuju spíš za "stylovku", než něco užitečného....Ale člověk míní a trh mění......
ano jednou je ložná plocha krátká, podruhé zase dlouhá. Holt ložná plocha nad dva metry je už na klasický valníček a ne na pickupa 😉
Ale jinak doba nepokročila, jen se ti zvýšily požadavku na delku korby, ale plno živnostníků používá jak starou Felici nebo i Berlingo, které má ložnou plochu dlouhou taky 170cm 😉
Ale jinak doba nepokročila, jen se ti zvýšily požadavku na delku korby, ale plno živnostníků používá jak starou Felici nebo i Berlingo, které má ložnou plochu dlouhou taky 170cm 😉
ale to nemá s tebou cenu....když ty argumentuješ logicky a člověk se s tebou ani nepohádá sakra....... >😁 . Uznávám a opravuji - pro mne je ta ložná plocha krátká a nepraktická....... a na berlingo se starou 1,9D mi nesahej - to je stroj, který ještě teď používá kamarád a je to super stroj.... btw - ve srovnání s Feldou je to Enterprise proti Vostoku😄
Práveže to vyzerá byť celkom vpohode ako píše Tatrovák, mnohí by určite ocenili aj zvýšený podvozok a celkovo robustnú stavbu - podľa mňa by si takýto pick-up zákazníkov našiel, aj ako štvorkolka.
Skôr si myslím, že Logan ako pick-up netrhal rekordy práve pre svoju prehnanú dĺžku.
Skôr si myslím, že Logan ako pick-up netrhal rekordy práve pre svoju prehnanú dĺžku.
3_diamanty
netvrdim ze je to malo, na daciu duster super 😉 :yes😒br />
len ked si predstavim ako sme kedysi chodili so sluzobnym pajerom kopat k znamym zemiaky ( brambory ) a 50-60 kilove mechy sme hodili vzadu do kufra, a mozno ich bolo aj 8 aj viac, aj vzadu na sedackah a auto krasne kleslo - tak mi duster pride ako taka hrkalka, tam by sme toho vela asi neodviezli, ale je fakt ze na zemiakovu brigadu je lepsi traktor s vleckou , duster ma ine vyhody :yes:
len ked si predstavim ako sme kedysi chodili so sluzobnym pajerom kopat k znamym zemiaky ( brambory ) a 50-60 kilove mechy sme hodili vzadu do kufra, a mozno ich bolo aj 8 aj viac, aj vzadu na sedackah a auto krasne kleslo - tak mi duster pride ako taka hrkalka, tam by sme toho vela asi neodviezli, ale je fakt ze na zemiakovu brigadu je lepsi traktor s vleckou , duster ma ine vyhody :yes:
Nemůžeš ho srovnávat s Pajerem, ale první co mě napadlo bylo takový "baby Amarok". Samozřejmě nemyslím schopnostmi v terénu, ale za třetinovou cenu jako pracovní nástroj, proč ne.
Pohybuji se po stavbách a stalo se, že jsme jeli něco vytyčovat a museli jsme přesednout ze silničního auta na náklaďák, nebo i nakladač. Protože se nikomu nechtělo zapadnout se "silničním" autem. Když jsem byl ve švýcarsku, měli jsme ve firmě pro takovéhle situace Forestra. Takže jako pracanta na stavbu, nebo do lesa proč ne.
Pohybuji se po stavbách a stalo se, že jsme jeli něco vytyčovat a museli jsme přesednout ze silničního auta na náklaďák, nebo i nakladač. Protože se nikomu nechtělo zapadnout se "silničním" autem. Když jsem byl ve švýcarsku, měli jsme ve firmě pro takovéhle situace Forestra. Takže jako pracanta na stavbu, nebo do lesa proč ne.
[odkaz]
:yes😒br />
P.S.😜oznajú motoristickí novinári definíciu výrazu "prototyp"?