Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
356class
2
ale co, já bral i směny za kolegy...no to je mistr! >:D >:D >:D Ale chápu ho, mám to podobně, jen ne s autobusama... :-! Ta jeho upřímnost je kouzelná ;-)
Klaudius
Na tieto autobusy mám spomienky z detstva. Hovorili sme im uhorka, traslák... Keď som smel sedieť vpredu, vpravo vedľa motora, bolo to niečo ako vyznamenanie...
Keď prišli ŠL11, hovorili sme jej "nový" a RTO-čke zase "starý". Vždy ma udivoval jej dlhokánsky zadný previs, mal som pocit, že sa to tam musí ohnúť alebo zlomiť...
Neskôr u nás jazdilo pár kusov vyrobených v poľskej licencii Jelcz, ale to už nebolo ono. Svetlá trčali z karosérie ako vyrážka, smerovky boli akési hranaté a plecháče s "bubnom" v zadnom kolese im tiež nesedeli...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]%C5%A1any,_Vo… />[odkaz]
A ešte ten spomenutý Jelcz:
[odkaz]
Keď prišli ŠL11, hovorili sme jej "nový" a RTO-čke zase "starý". Vždy ma udivoval jej dlhokánsky zadný previs, mal som pocit, že sa to tam musí ohnúť alebo zlomiť...
Neskôr u nás jazdilo pár kusov vyrobených v poľskej licencii Jelcz, ale to už nebolo ono. Svetlá trčali z karosérie ako vyrážka, smerovky boli akési hranaté a plecháče s "bubnom" v zadnom kolese im tiež nesedeli...
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]%C5%A1any,_Vo… />[odkaz]
A ešte ten spomenutý Jelcz:
[odkaz]
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
RTO a ŠL boli úplne odlišné koncepcie, aj keď na začiatku sa ŠL skúšala ešte na podvozku RTO. [odkaz]
Fotku Jelczu, ktorý si pamätáš ty, by si mohol niekde pohľadať. Ja si pamätám presne tie z obrázkov.
Fotku Jelczu, ktorý si pamätáš ty, by si mohol niekde pohľadať. Ja si pamätám presne tie z obrázkov.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
michalpneu
Já ho slyšel jak to vyprávěl u Šípa ve Všechnopárty, v životě jsem se tak nenasmál....to je borec :-):-)
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Arese
Úplně tu jeho posedlost RTOčkama chápu. Mě se tento autobus taky strašně líbí již od dětství. Pohled na něj je dodnes úžasný a jízda v něm nádherná, ale za úplný vrchol blaha považuju, když ho (dnes už bohužel jen zcela výjimečně) slyším zvenčí, jak se rozjíždí: nejdřív zasyčí kompresor brzd, pak zarachotí převodovka, jak tam řidič rve jedničku, pak kraťoučký rozjezd (jednička s ním jenom pohne) a pak dvojka s meziplynem a pak stejně meziplynová trojka a čtyřka... A při tom se ozývá naprosto fantastický a jedinečný zvuk chrochtajícího motoru v kombinaci se sílícím vzteklým "syčením" výfuku. To prostě nemá chybu! :-):-):-) >:D :yes: :yes: :yes:
vabis
S diagnózou to nebude tak strašné. 6 hodin jsem teda rozhodně nevydržel, ale já si z kartonu udělal volant 1:1 z Volva F89. Vzal 2 židle, to byly sedadla, mezi ně otcův kufr s nářadím, to byl motorový tunel. Za to dal skládací vojenské lehátko a střecha byla z deky na dvou smetácích. :-!
Jako dítě mě RŤák nebo ŠMka až tak nebraly. Ale v pubertě jsem se občas z konečné na konečnou nechal vozit vínově červeným kloubovým Ikrarusem. Vidím jak dneska. >:D
Jako dítě mě RŤák nebo ŠMka až tak nebraly. Ale v pubertě jsem se občas z konečné na konečnou nechal vozit vínově červeným kloubovým Ikrarusem. Vidím jak dneska. >:D
×
Sdílení komentáře
×