Jednoznačně líbí, oceňuju vymezení oproti Ferrari, který požívá svůj vlastní designovej jazyk a to samý je u Lamba.
Moc pěknej kousek…těším se na první srovnávací testy někde na velšských silnicích lemovaných vřesem :-)
Veru, malé Lambá mi tak nejak prirodzene padnú do oka, úplná paráda. Navyše, Gallardo rokmi zrelo ako víno (aj zásluhou priebežných faceliftov a rôznych limited editions) a tu to myslím nebude inak. Akurát tie ich stealth-fighter-style interiéry s guardovanými tlačítkami mi prídu troška infantilné, na druhej strane, k dizajnu exteriéru aj imidžu značky sa to celkom hodí, tak prečo nie.
Neviete niekto, či ostanú klasické dvere alebo sa prejde na nožnice?
Úchvatné! Designem předčí zřejmě i Aventador (snad jen ten nepoměr převisů na jednom obrázku...), a ten vyzývavý pohled [odkaz] . Vypadá to na nový přírůstek do garáže snů. >:-[]
Heh, Lambo udelalo jen design, jinak cela platforma, motor a prevodovka je dilem techniku z Ingolstadtu. To ostatne dokladaji i RZ dosud zachycenych prototypu. ;-)
Dokonalost tvarů. Souhlasím, že aventador mě sice uchvátil, ale je až moc "adidas". Moc Lambo, moc opticky velkej, moc důraznej. Toto je skvělý kompromis. Krásné auto. :yes::yes::yes:
No osobne mi prijde NSX trochu ostrejsi, proste tam vidim vice hran coz mam rad. Lambo jsem mel vzdy velmi rad prave kvuli jejich ostrym hranam, snad nezacne timto modelem upadat ;-)
[odkaz]
Civic 8G ma hranu kam se podivas, trojuhelnik je videt na kazdem kousku auta ;-)
Nevím, proč sem pleteš Civic, ale jinak jsem tvou odpověď předpověděl na 100% - podle mně jsou ostrostí tak nastejno, ale Honda je (jako ostatně vždycky a ve všem) lepší, než Lambo.
Vy, kluci od Hondí řeky, jste tak průhlední, až je to směšné >:D
....mu rozumím, mariachi.... Ono Lambo a Civic mají, psychologicky, mnohé společné.... každý se za nimi otočí.... obé tě srazí do kolen. Jen u Lamba s hlavou vzhůru a u Civicu s hlavou dolů, abys neměl dobli teda pošpinavěné boty.... >:D
Když to píšeš ty, tak to beru, ale ze šušu si tu střílím tak nějak už asi rok a ať se zeptám, na co se zeptám, odpověď je vždy stejná = Honda je nejlepčí.
Jestli vono to šušu není nějaký Hondí bot?!
Nebudem si nalhavat ze se nove NSX nepovedlo. Je to slusna pecka a technika bude na stejne urovni. Jinak Lambo patri k mym oblibenym. V porovnani Ferrari, McLaren, Porsche a podobne kulaty divociny mam Lambo nejradsi a radim ho s NSX k tomu nej ;-)
Jinak nikde jsem nepsal ze Honda je nejlepsi, ale kdyz to tak citis. Kolikrat jsem psal vyhrady k nekterym prvkum designu ;-)
Ten Civic byl na Karilaze v prvnim prispevku, nejak se mi sem primotal.
Jinak s tou pruhlednosti neprehanej ;-) NSX se povedlo a nema cenu si rikat ze ne. Preci bys necekal ze reknu neni to hezke auto a chtel bych radsi sportsvana >:D
Jinak mi Hondi kluci mame na samochvalu trochu narok, mozna vic nez trochu, viz treba zde:
[odkaz]
Cituji "Nejbezpečnější auta dělá podle IIHS Honda, respektive Acura, která si odnáší nejvíce TSP+ jak co do počtu, tak co se podílu na celkové nabídce aut týče."
To je auto podle mého gusta...sice na něho asi nikdy mít nebudu (finančně ani schopnostmi ho pořádně řídit), ale je to další auto snů.... :yes::yes::yes:
Lapen než do pastí jedinečnosti stylu, čtvrcen, co potrava vetřelce s kódem 610-4, sežehnut paprskem prémiového horizontu na silniční stín, a vykastrován touhou při hledání garážového absolutna, nezbývá ti, než se pravdě světa podívat zpříma do vočí. Neboť teprve tehdy, ve vichrech přiznání svých lačně ordinovaných silničních hrůz, nalezneš pravdu. Pravdu o světě, pravdu o silnici, pravdu o garáži a pravdu o... sobě.
ano pohled do toho pekelného výrazu.... to srazí na kolena v celé své garážové nahotě. Je to jako Brána do pekla.... buď projdeš, dostaneš patřičný kod 610-xxx nebo budeš jen pouhou mrtí v potravním řetězci...... :-!:yes:
naprostý souhlas: Bravo VW, protože koncern, pandi komu pandi, je Lamba Spasitel....páč nebýt konzernu, tak z býka jsou dnes už jen vyčichlé steaky.... :yes:
1) přechozí Gallardo bylo tak výborné , že udělat něco lepšího a jiného je hrozně těžké
2) ten název se mi moc nelíbí, Gallardo zní líp
nicméně i přesto to bude technicky vynikajicí auto, s vzhledem nevím, Gallardo mělo ostřejší rysy a nšlo splest s žádným jiným autem,kdežto tento hUrikán je od každého trochu a jako celek nevim nevim, naživo to bude ale super střela, možná si na dizajn Hurikánu časem zvyknu
jsem zvědavý na novou R8 , dizajnem je 1 Generace R8 dokonalá
2. generace R8 bude jiná snad né horší, technikou bude ale určitě lepší zase ta nová 2. generace
Co sa toho nazvu tyka, skoda ze to nie je nakoniec Cabrera. To sa mi hodi ovela viac a neevokuje to zbytocne nejaky znamy vyraz ako hurikan.
Dizajn :yes::yes:
....že bude mít někdo to srdce, našroubovat na předek někam českou nebo "únijní" RZ. Designér se s tím očividně netrápil. Tady by se dala dát snad jedině ta stará miniaturní italská. A i ta s kompromisem.
Trochu mi nesedí u bočního pohledu přední převis vs napojení na čelní sklo, jinak z ostatních úhlů pohledu super.
Je dobře, že odolali mámení hybridních serepetiček a zůstali u desetiválcové atmosféry. Takových "klasik" ve světě produkčních sportovních aut již brzy mnoho nebude.
[odkaz]
To auto plní roli baby Lamba na 150%... Gallardo bylo sice na konci života vyšperkované k dokonalosti, ale designem mě nikdy neoslovalo, hodně mě vadil takovej audiňáckej odér, co z toho šel, hlavně zadní část nezapadala podle mě do typickýho lambo stylu, byl to takovej sterilní koncernovej kousek.
Tohle je jiná. Mít lambo ještě nějakej sedan, jako třeba Estoque, byla by to flotila snů.
Ferrari dělá dneska krásnej design, Lamborghini se mu minimálně vyrovná. Tak to bylo vždy a tak to má být. Ta poslední fotka žlutá zezadu, proporčně mi to hodně připomíná koncept Miury.