Videa
hedvin
5
By mě zajímalo jak to auto brzdí >😁
Přejít do diskuze
Myslím, že brzdy nejsou až tak velký problém jako vydolovat z dvoulitrového čtyřválce 1100 koní a vůbec dokázat přenést ten výkon.
brzdy a podvozek asi určitě odpovídají tomu výkonu,takoví blázni to nejsou..V tomhle případě mně spíš zaráží absence klece a nějakých dodatečných výztuh...i obyčejněj Favorit měl pro závody několik stovek doplňkových svarů na karoserii
může to být docela sranda, něčím podobným zesměšnit veškerá AMG, M, RS, Porsche a auta podobného ražení... >😁
Určitě by překvapil, ale otázka je, kde by to udělal a jestli by na to měl koule. Jedna věc je honit to po letišti, druhá věc je jet 300 po dálnici, nebo fičet po okresce.
Hmm, znám dvě R34... jednu bílou na drifty, jednu krásnou v modré metalíze... ale ta myslím tolik koní nemá. Každopádně... moc nenápadné auto tedy není žádná z nich.
Asi to teď udělali nějak jinak. S ohledem na váhu.
[odkaz] Tady je vidět, jak dostává uchycení tlumičů zabrat.
[odkaz] Tady je vidět, jak dostává uchycení tlumičů zabrat.
Sice nic nového, ale musím říct, že se mi jejich projekty hodně líbí. Až jsem o tom napsal blog. [odkaz] 😄
No, dobře, nebudu tu dělat reklamu, ale určitě se ještě koukněte na zničené díly. [odkaz]
No, dobře, nebudu tu dělat reklamu, ale určitě se ještě koukněte na zničené díly. [odkaz]
ja zase spolujazdec skoda 120 rychlost 140 ci 150km na moste s prudkym narazovyn bocnym vetrom...horsie ako moja maximalka 230.
Ja mam v aute nejvic prave jako spolujezdec, bylo 280 a ve dne, ale pak se rapidne zhorsil povrch dalnice a to jsem malem utrhl madlo na dverich >😁
Prave...treba ve Svedsku jsem videl uzasna auta (242 s LS1) a myslim, ze na znackach byla legalne.
Ale v Nemecku nevim nevim...
Ale v Nemecku nevim nevim...
GT-R? Nic jineho bezneho me nenapada - teda ano, ale ty motory to dlouhodobe nedavaji. VR3😁ETT jde ladit snad neomezene 😄
K te rychlosti - osobni max mam nekde lehce pod 260 GPS, jednou to byl relativne pohodovej zazitek (A6 C7 za dne), podruhe jsem byl vydesenej a zpocenej jak vrata od chliva (E38 v noci). Z mista spolujezdce nedavam ani 200, tam se proste bojim.
K te rychlosti - osobni max mam nekde lehce pod 260 GPS, jednou to byl relativne pohodovej zazitek (A6 C7 za dne), podruhe jsem byl vydesenej a zpocenej jak vrata od chliva (E38 v noci). Z mista spolujezdce nedavam ani 200, tam se proste bojim.
Mozna je to sranda jenom na tohle prekvapeni, jde o showcar. Oturbeny dvoulitr (a jeste asi jenom jedinym turbem) s podobne extremnim vykonem musi mit logicky turbolag jak krava a (nejenom) timhle cini auto v praxi nepouzitelnym. Kdyz to prezenu- seslapnes plyn, 2 vteriny se nic nedeje a pak najednou nekontrolovatelnym smykem vsech kol nicis pneu. Vysledna cifra vykonu je trosku pubertalni ukazatel, spis by melo cloveka zajimat jak se k nemu dostane, jeho prubeh. Tohle je fakt tak jenom na jizdu rovne, provokovani nemecke policie v rychlostech 200 a vys. BTW spis nechapu, jak to zrovna v Nemecku muze jezdit na plackach, podle me si to jenom tak riskli a prisroubovali na to na chvili znacky z jineho auta.
Starý golf s motorem nejspíš dražším než tebou uváděná "drahá" auta ........ Celé je to ptákovina.
Civilní naladění je asi ten úplně nejtrefnější výraz >😁 pokud je to nějaké celkem běžné (v rámci aut s šestiválcem) tak bych chtěl vidět ty protáhlé výrazy řidičů drahých aut.
Docela paradoxní situace, vedle řešíme úsporu hmotnosti kvůli snížení spotřeby, tady tečou litry proudem >😁
Docela paradoxní situace, vedle řešíme úsporu hmotnosti kvůli snížení spotřeby, tady tečou litry proudem >😁
V nižších rychlostech zase tak efektivně svůj výkon nedokáže využít, ale nad 200 je poznat, že to má pořádné stádo. Znám člověka, který má něco podobného na denní ježdění, sprintování mezi světly atp. Říká tomu civilní naladění. Jen je to šestiválec a dává asi 950 koní. Dle jeho slov, 2000 koňové auto je na ulici už příliš divoké, tak se spokojil s něčím umírněnějším. >😁
Je to auto postavené na sprinty a podobné show, už jen tím nenápadným vzhledem. Porazilo by to zmiňovaná auta ve sprintu, ale vyrazit s tím na dálnici... to musí být člověk vážně odvážný, nebo jak píšeš šílený. U mě nastává určitý zlom asi ve 240, na motorce později, ale tam to je celé trochu jinak. Jen se tam podívat a člověk si to uvědomí až potom
No právě. Už jsem po Autobahn takhle rychle jel a i v těžkém křižníku je ta rychlost cítit. Řídit něco takhle šíleného chce trochu víc odvahy (nebo bláznovství).
EDIT: Nic, nic 😁
Ono to noční video už v článku je.
Ostatně auto, který umí zahrabat ve 180 km/h všema čtyřma je pro mě no-no 😄
Ono to noční video už v článku je.
Ostatně auto, který umí zahrabat ve 180 km/h všema čtyřma je pro mě no-no 😄
Také jde o to, aby vůbec vydržel pohromadě. Je možné, že na karoserii zapracovali. A nemusí to být na první pohled vidět.