Profi
Přihlásit pro přidání komentáře
baca42
Přijde mi to docela málo, já vím že se to špatně porovnává ale 10l/hod. žere normální benziňák na dálnici. 😉 😉
Z toho clenu je zrejma popularita naftovych aut, hlavne u muzov. Kazdy niekdy chcel riadit taky bager alebo tank 😄
Thorin
Trochu upřesnění. Běžný třínápravový náklaďák má tonáž někde mezi patnácti až dvaceti tunami, Proč by potom nakládali na Tatru jen osm tun. To je méně než uveze dvounápravové auto.
Již stará T148 měla tonáž patnáct tun (v terénu) a objem korby sklápěče byl co si pamatuji asi devět kubíků. No a kubík suchého písku váží asi 1,6 tuny.
Již stará T148 měla tonáž patnáct tun (v terénu) a objem korby sklápěče byl co si pamatuji asi devět kubíků. No a kubík suchého písku váží asi 1,6 tuny.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Zatazenie 15 az 20t dnes ma nova tatra 3 a 4 napravova. Stara tatra 815 3- stranny sklapac 15 l V10 208 kW mala zatazenie do 12 t podobne ako tatra 148.
na silnici.. mimo silnici se to překládá co to dá
Překládá a taky proto nemá šanci v tomhle provozu dlouho vydržet.
To bude hlavní důvod proč se používají kloubové a pevné dempry a né velké nákladní auta. Jsou stavěny na tuto zátěž a tomu odpovídá výdrž.
To bude hlavní důvod proč se používají kloubové a pevné dempry a né velké nákladní auta. Jsou stavěny na tuto zátěž a tomu odpovídá výdrž.
normalna firma vlastnik to nebude prekladat, znici to. To, ze to niekto prelozi z 12t na 14t dobre, ale to nie je nieco s cim si nejako vyrazne pomoze 😉 a na 20t to neprelozis, no ani vykon motora je slaby, ma to co robit, ked to nalozis. Ano redukcie s prevodovkou to nejako za tempa plazenia prejdu, ale motor nema na to vykon, aby to utiahol vo vyssej rychlosti. Staci to nalozit a 12% stupanie plazis 20km/h a si rad.
[odkaz]
[odkaz]