No pokud by šlo o stupně vítězů a bavili bychom se o nejnovějších aktuálních verzích sedanů, tak u mě by to byli 1 - A6, 2 - A8, 3 - Chrysler 300C. A ačkoliv se mi nový C docela líbí a interiér má dokonce výbornej (narozdíl od toho 300C), zbyla by mu brambora...
A6 jistě, mistrovsky obroušený démant. Jeho styl vyniká více než na fotografiích při živém kontaktu. Z hlediska designu však, a to si tu holt musíme napsat (padni komu padni) ční horní Cé v rovině designového umění i oproti A6 jako dokonalý maják krásy. Pokud se hodláš bavit o designu a hledat automobilovou krásu s obsahem, s přesahem do umění v nejčistší podobě, těžko tu budeš moci uplatňovat toto - [odkaz] :-|
pozri si bocny profil Cecka a vobec, predne svetla a ich tvar, divna nizka maska, zadok akoby zmenseny z S-ka, cele to je akesi natiahnute zadok kratucky jak na fabii sedan razvor obrovsky ako vo vyssej strednej a predok tuctovy z Ska alebo Acka,,, nevravim ze je C skarede auto, ale dizajn je subjektivna zalezitost a ja to vidim inak, mercedes mal uz aj krajsie a vyvazenejsie sedany, toto uz je len taka tuctovka, alebo lepsie povedane zmenesene ale neoriginalne S-ko, originalita a charizma je prec, najkrasnejsi sedan bude urcite coskoro novy jaguar v strednej triede, ten nemcov minimalne v dizajne a charizme urcite totalne zadupe do zeme , ziadne strachy len vydrzat dockas sa :yes:
Toppere... před půl rokem Mercedes zadupával do země jakoukoliv konkrenci, dnes je Mercedes zadupáván Jaguarem... Kdo za půl roku bude zadupávat Jaguar???
Pokud jde o exterier, mam stejny nazor. Co se vnitrku tyce, vidim to opacne, v C mi vadi displej navigace, co vypada, jako kdyz jsem si koupil tablet, k tomu nejaky drzak do auta a zbastlil to, aby to tam nejak drzelo pohromade. Designeri se tu asi inspirovali u taxikaru, kteri jsou v tomto velmi vynalezavi, nekteri tam tech displeju maji takhle "prilepenych" nekolik 8-s
Na nekterych fotkach je ale partny nesvar novych mercedesu - nevyvazeny predek. Tady je videt, jak je ta maska prilis kolma (kvuli chodcum) a vuci vysce cele kapoty nizko usazena, nehlede na zmatene tvarovana svetla a hyundai style naraznik [odkaz] [odkaz] . Kratky predni prevys zase kazi iluzi eSka. Ty vydechy v narazniku v tom AMG paketu jsou taky zbytecne velke. Sportovni dojem stejne nenavozuji a ty standartni jsou velke dost. Zajimave, ze driv sportovni verze aut pusobily daleko sportovneji a nepotrebovaly k tomu site na komary. [odkaz] vs. [odkaz] [odkaz] [odkaz]%C5%A0koda_Oc…
Ano. Přesně.
S dovolením přeposílám Tvůj postřeh vývojářům do Stuttgartu a Sindelfingenu. Věřím, že se chytnou za hlavu a facelift bude razdva. Do té doby bych radil prosvištit si pravidla pravopisu, inženýre...
>:D
Nevim, na jakych mistech pracuji tvoje znamosti ve Stuttgartu a Sindelfingenu, ale myslim, ze jim nic posilat nemusis, jelikoz to uz vedi. Minimalne ti zodpovedni za design ano. Veskere koncepty jsou totiz designove v poradku, mnou popisovane problemy se objevuji az u produkcnich verzich. Holt vytvarovat plechy a plasty do slozitych tvaru problem neni, ale udelat to tak, aby to vypadalo dobre a zaroven fungovalo problem stale je. Nejhorsi je to u acka. Koncept vypadal paradne, ale vysledek nic moc. Kapota pomalu stejne vysoka, jako strecha. A kdyz si nove bachrate a natelke cecko srovnas s tim minulym, tak to treba pochopis.
Jejda to jsou tlachy. Kolem prodejny Hyundai jezdím denně. Byl jsem i na exkurzi v Nošovicích, ale nic co se by se alespoň na dohled blížilo designu Mercedesu v exteriéru nebo interiéru jsem neviděl. C Klasse je nejprodávanější Mercedes vůbec a značka si na něm dala fest záležet. Podle provedení tu máme minimálně 2 hodně odlišná auta designově. Obě povedené. A technicky...technicky Mercedes posouvá střední třídu zase výš...a za to mu patří velký dík. Těším se až auto uvidím naživo.
:-) Pane kolego, subjektivní záležitostí je v daných souvislostech toliko vztah - líbí/nelíbí. Design je ovšem navýsost objektivní kategorie. S céčkem nehneme, a jakkoli to třeba uvnitř vnímáme oba jinak, zde nyní musíme v zájmu diskusní zásady - padni komu v garáži padni - prostě srazit paty a salutovat směrem ke Stuttgartu ;-)
Myslím, že si radši počkáme na názory odborníků :-) Na hodnocení designu je velmi, velmi brzo. A věřím, že i profi designéři si na Céčku nějaký ty mouchy najdou :-)
Zajímavé však je, že se designéři neshodují ani při hodnocení (objektivně hodnotitelného) designu. Paul Bracq (mistr nad mistry) například nerozumí designu nových Ferrari...
Nesouhlas. Céčko bych zařadil zhruba někam do poloviny svého pomyslného žebříčku...A můj protikandidát? Nejkrásnější sedan si z hlavy stanovit neodvážím, ale už jen tohle (výjimečně mě inspiroval topper) [odkaz] ...jiná liga...
Souhlas. Jen tohle je o AMG paketu a ač nerad musím říct, že se mi víc líbí C v Avantgarde než v AMG paketu... Hlavně kvůli tomu zadnímu nárazníku s průduchy, nesedí mi to vůbec.
já jen že s hodnocením bych počkal až do chvíle kdy si to ošahám osobně. A vzhledem k tomu, že nikdo z nás takovou možnost ještě mít nemohl, tak si myslím, že to je předčasnej soud.
Pravdou ale je, že a ni jedna volba (3, A4, C) určitě nebude špatná...
V současné době hodnotím jen vizuální stránku - a tam mě nové C moc nebere... Podle prodejů celkových prodejů ostatních modelů to očividně je spíš problém můj než problém Mercedesu - nová generace mě minula, bohužel jsem se ještě nedokázal odpoutat od W211.
Třeba z nové S-klasse jsem byl při představení u vytržení, ale jak jsem ji začal potkávat, přestala se mi líbit. Je to ale skutečně impozantní auto.
Jinak samozřejmě, pokud bych si měl vybrat, bral bych nové C raději než A4, která je už pomalu veterán.
súhlas z tých azíjských čudne náhodných kriviek v podaní mercedesu je mi na blití... jeden príklad za všetky [odkaz] a toto monštrum stretávam dosť často v hnusnej základnej bielej farbe 8-s
Nic takoého jako asijské křivky tam nejsou. Design CLA vychází z designu CLS a A. Je to kus pěkného auta, v Německu podle Autobildu (hlasování 90 000 čtenářů) design roku.