Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Profi

Zpět na článek

Test: Volkswagen Transporter Van L2 2.0 TDI - Hodně muziky

11 komentářů

Avatar - azny
azny
Jediným zádrhelem může být cenový rozdíl mezi výkonovými provedeními 62 a 75 kW téhož motoru s totožným turbodmychadlem. Volkswagen požaduje za silnější verzi o 31 682 Kč bez DPH více, což vzhledem k pouze přeprogramované řídicí jednotce není částka zrovna nízká

:no: :no: :no: :no: :no: >😒]
offf
Může mi autor sdělit, kde našel tuto cenu vozu ? Ať koukám do ceníku jakkoli, tak tam vidím 596051,-Kč. Nebo, že by se zdála cena i redakci přemrštěná ? >😒]
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Nevidím rozdíl v Renaultech a Transitech v užitečnosti. Pro hnidopichy - tohle auto je určeno na převoz nákladu, ne proto, aby vypadalo. Takže tak.

Upřímně ale - kdybych měl ty peníze, tak si taky místo dvou transitů koupím raději jeden Transport 😊))
offf
Taky tak. Tohle auto mi dává smysl jenom v pořádné výbavě (kterou třeba konkurenti ani nenabízejí), ale takhle v základu je prostě hodně drahé. Otázkou zůstává za kolik ho sežene firma, která od VW odebírá ve velkém třeba osobáky ?
Futurista
Fakt je, že u dodávek má asi člověk jiný priority... A když koukám na nabídku Renaultu, kde najdu za stejnou cenu Mastera Furgon, 2,3 dCi 107 kW a objem 8,6 m3, bych asi ani o tranďákovi nepřemýšlel... Tady asi fakt budou rozhodovat nabídky ze známosti, popř. velké sympatie ke značce...

Srovnatelný Trafic furgon je o 100 tisíc levnější.

A proto by mě zajímalo: Kde je tý "Hodně muziky"??? Odpovím si sám: Ve znaku na kapotě. Aha...
Avatar - m.z.
m.z.
Opravdu u holátek nemá VW co nabídnout, konkrétně vždy, když jsem vybíral užitkáč, byl VW se srovnatelným motorem a výbavou přes 100t výš.
A mě se teda líp jezdí 115k Traficem s 6kvaltem a výbavou, než 62kw VW s výbavou žebrák...
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Asi tak. Prostě i zde jde o prestiž, i když přesně nevím, jakou ty transportery mají tu prestiž. Transit je přece nejstarší van, ne? Takže tady prestiž nesedí. Asi se jde opět k německé preciznosti. A krom otoh, jde o auto na vydělávání peněz, které je třeba sehnat za dobré prachy. Tzn. úspora 100 táců už z ceníkové ceny je jasný argument, a jak psali kolegové výše, sympatie, známosti atd atd rozhodnout nejvíce.
holden_holden
no to bys toho ale moc neodvezl
86aznoH
Vím, že mne ukamenujete, ale přidám svůj názor.

Z vlastní zkušenosti vím, že kamkoli přijedete, zejména pak stavby, tak např. mezi firmami (lidmi), které se na stavbě toho či onoho podílejí tak jednoznačně VW vzbudí pozornost, tím spíš, když se na něm nešetřilo a sáhlo se po nějakých příplatcích (metalíza, kola, nárazníky v barvě atd...)

Postavte pak takové VW vedle Kangoo, Dobla, Tranzitu a procházející dělník si vždy prohlídne VW...

A můžu říci, že v užitkových vozech je VW vnímáno něco jako BMW mezi osobáky. Ty lepší firmy mají většinou VW...

Tak a teď do mne 😉
Avatar - Johny.Rico
Johny.Rico
Však máš pravdu. Jak jsem psal, kdybych na to měl, mám jen Vita a Trasporty...
TomasPT
Cizí dělník si ho možná prohlídne, ale tvůj zaměstnanec bude rád, když přijede Transitem, kvůli kterému jsi mu nemusel snížit plat, abys na něj měl.

Transporterem jsem nejel, ale několika transity a dvěma Renaulty, Boxerem a Ducatem. Musím říct, že na dodávku dost slušné svezení. Všechny ty auta měly nalítáno přes 300tis. km a kromě maličkostí žádné problémy.