Novinky
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nevím, jak ostatním, ale podle mě je modelová nabídka Peugeotu trochu schizofrenní. Na jedné straně nabízí lowcost 301 a pak přijdou se 408 GT jako konkurencí Mercedesu. Citroen alespoň ty vyšší označuje DS, ale Peugeot? Pod jednou značkou je to asi levnější než budovat novou, ale rozhodovat se o 408 GT a v salonu ji najít vedle 301, tak mi ten "pocit prémiovosti" jaksi unikne. Tím netvrdím, že je 301 špatné auto, jen prostě jinak cílené a mám za to, že značka by se měla nějak profilovat. V podání Peugeotu je to však chaos.
Ta schizofrenie je spíš na straně novinářů. 408 GT s jeho motory a výbavy jsou jen výplodem fantazie novinářů na které do roku 2016, kdy se má toto auto začít vyrábět, každý zapomene. V reálném světě existuje jen lowendově zaměřený P408 pro Čínu, Rusko a podobné trhy.
podle mne má kolega pravdu, značka se musí nějak profilovat, a podle toho produkty vyrábět...a nebo když chce vyrábět to i to tak to nějak slušně marketingově "zaškatulkovat" aby nebylo možné že si v salonu vedle sebe sednou kupci auta typu 408GT za mega a kupec 301ky za 200k...to prostě nedělá dobrotu... 😉
Jenže on to vlastně není tak špatný nápad. Konkurování CLA je samozřejmě nutno brát s rezervou, nicméně u prémie zjevně stylový sedan zabral a třeba by se sázka na něj vyplatila i Peugeotu. Ten se navíc snaží stavět do role jakési prémiovější odnože koncernu...Konec konců, s podobnou myšlenkou si zřejmě pohrává i VW.
Pokud se nepletu, tak ČR je nejzápadnější zemí v Evropě, kde se prodává 301. Tudíž na západ od nás může dojem prémiovosti v klidu navodit :yes: .
301 je takový pežotí úlet. Sám nechápu, proč vůbec vznikla a nepřenechala prostor sourozenci od Citroenu, který stejně dopadne jako výrobce low-endů...zatímco Peugeot se jinak jasně profiluje jako klasický mainstream.
V čem vidíš jakej schizofrenní chaos? Pažout prostě nabízí auta vod nějakejch 180ti tisíc do milionu, nějaký modely asi stály i trochu přes. Vadí ti snad že třeba Audi nabízí auta v rozsahu 400 t. - 5 milionů? 😉
Dost přitažené za vlasy psát o Peugeotu jako konkurentu Mercedesu, BMW, Lexus apod. To by trvalo roky než by se tato značka vypracovala na premiovou.
Ty sis asi nevšim jak moc neprémiový modely a motory v honu za prodejníma číslama dneska některý prémiový automobilky nabízej co? >😒]
Mě spíš přijde víc na hlavu to kolik těžce tuctovej modelů se prodá se znakem prémiovejch automobilek než že běžná automobilka nabízí nějakej trochu lepší model 😄
Mě spíš přijde víc na hlavu to kolik těžce tuctovej modelů se prodá se znakem prémiovejch automobilek než že běžná automobilka nabízí nějakej trochu lepší model 😄
Zaplní mezeru mezi 308 a 508 ? Již dnes kolují internetem špionážní fotky 308ky sedan . Vzhledem k praxi Peugeotu poslední doby a možnostem nové platformy by právě sedan vycházející z 308ky s protaženým rozvorem mohl plnit právě tu roli prostředníka mezi 308 a 508 , možní právě s označením 408 a to GT by mohlo stejně jako u 508ky značit vrcholnou verzi , možná i s se změnami na podvozku ( víceprvek vzadu ?) . A pokud jde o schizoofrenii v nabídce Peugeotu kdy se pod stejnou značkou nabízí lowend řady 01 a vymazlená řada 08 , jde patrně o důsledek pádu plánu označovat levnoulowend řadu 01 jako Talbot
a nezavšivovat evropské silnice svými plechovkami....
Pro hloupost jsi si šel dvakrát , nebo ještě vícekrát ????