parada konecne nejaky novy vietor medzi crossovermi,
inak rovnako ako na crossover od qorosa som zvedavy aj na novy crossover od ssangyongu ktory ma prost tiez do zenevy. Na obe auta sa velmi tesim a myslim ze budu pre obe azijske znacky prave tieto modely prelomove a v eu uspesne nakolko crossovery su tym spravnym korenim ktore da azijskym specialitam v eu tu spravnu chut :yes:
Jaros71
3
Tak zajímavě to vypadá..a to je tak asi všechno.. :no:
Myslím , že výrobků made in China a Korea již máme v EU plné zuby. :no:
Gilgit
:no: :no: :no:
nebezpecnavosa
1
E😜anduje ? Tak to aby se tou e😜anzí nerozpadli ! Kolik toho už reálně prodali. Koupil možná Úďa, Venca, Franta, Topper...
Gilgit
Qoros je jak známo zcela nová znacka z nové továrny která letos zacala výrobu a teprve nedávno prodej, takze slovo e😜anduje je mozná trochu prehnané. Ale neboj, o Cínanech jeste hodne uslysíme.
Zatím cínstí výrobci nemají velký zájem o e😜anzi na nárocné trhy jakými jsou treba Evropa nebo Severní Amerika. Momentálne nemají duvod spechat. Co se týce e😜ortu, zatím se soustredují na méne národné trhy jakými jsou ruzné azijské zeme, Rusko, Ukrajina, Afrika a Jizní Amerika. Ovsem v techto zemích jiz prodávají a cástecne montují statisíce automobilu rocne. A tyto automobily chybí v bilancích amerických, evropských, japonských nebo korejských výrobcu.
jamp
0
Aby fukal, musi sa aj nieco predat. Velke plany mal uz sudruh Lenin. Z cinskych aut len volvo 😉
Lubeno737
0
Lenže oni sa už začínajú aj hýbať!
[odkaz]
...sám som zvedavý ako im to pôjde 😉
inak rovnako ako na crossover od qorosa som zvedavy aj na novy crossover od ssangyongu ktory ma prost tiez do zenevy. Na obe auta sa velmi tesim a myslim ze budu pre obe azijske znacky prave tieto modely prelomove a v eu uspesne nakolko crossovery su tym spravnym korenim ktore da azijskym specialitam v eu tu spravnu chut :yes:
Myslím , že výrobků made in China a Korea již máme v EU plné zuby. :no:
Zatím cínstí výrobci nemají velký zájem o e😜anzi na nárocné trhy jakými jsou treba Evropa nebo Severní Amerika. Momentálne nemají duvod spechat. Co se týce e😜ortu, zatím se soustredují na méne národné trhy jakými jsou ruzné azijské zeme, Rusko, Ukrajina, Afrika a Jizní Amerika. Ovsem v techto zemích jiz prodávají a cástecne montují statisíce automobilu rocne. A tyto automobily chybí v bilancích amerických, evropských, japonských nebo korejských výrobcu.