Design
element5
0
Nevím, co konkrétně redakce myslí "ladnými crossovery." Tenhle kousek vypadá, jako kdyby chytil takovou ránu, že dostal druhou od zdi.
Dinar
0
"Zapomeňte na SUV, přicházejí ladné crossovery" Dobre, toto, Kefalin, enem misto teho "ladne", bych dal "zase". 😄 😉
... design, ale přístup. Jsem rád, že se nám zvyšuje počet výrobců, kteří zapomínají na obtloustlá SUV a vydávájí se směrem vyšší elegance, evokující kupátka. Po X6 a (bohužel) Actyonu tu máme spekulace o Hondě a navíc i tento Hyundai.
Takže vzhled zůstal bez komentáře, ale za přístup automobilky: :yes:
Takže vzhled zůstal bez komentáře, ale za přístup automobilky: :yes:
Avantime, je tu obecně známým faktem, že si místo na hřišti hraješ zde s klávesnící, ovšem i tak je nutno zachovávat jisté úvahové proporce. V tomto kontextu malá rada - pokus se od příště oddělovat ve svých příspěvcích zrno od plev... >😁
... nemám v textu, žádný odkaz, reklamu, ani sprostá, či urážející slova a přesto se nedaří vložit proč?
tak snad se to podaří vložit z jiné ip...
Myslím ,že svými koncepty přebírá Hyundai taktovku od Mazdy. Neberte to doslovně, protože každý dělá koncepty jinak a nejde pak plně porovnat.
Někdo ukazuje koncepty toho co opravdu bude, jen se to poladí (VW group), z trošku přehnaného tvaru, někdo udělá koncept na kterém ukáže jen pár detailů, které může použít (často PSA), a někdo koncepty aut, který prostě nebudou použitý, ale berou se jako ukázka kreativity designérů a počáteční půda k hraní si s tvary které osekají sníží cenovou náročnost tolikrát dokola, že vznikne sériový model ve kterém pravděpodobně běžný člověk neuvidí nic co by spojovalo první koncept s výsledkem. A právě tou poslední skupinou se zaobírám ve svém příspěvku.
Je dost zajimavé, že Hyundai, která se v běžném životě snaží zaujmout davy a tím pádem jde nekontroverzním, ale bohužel i nudným designem přilákat všechny možné klienty předvádí tak elegantní koncepty, které bych v rámci Hyundai-Kia viděl spíš u Kie, která má o něco "svižnější" design.
Myslím ,že svými koncepty přebírá Hyundai taktovku od Mazdy. Neberte to doslovně, protože každý dělá koncepty jinak a nejde pak plně porovnat.
Někdo ukazuje koncepty toho co opravdu bude, jen se to poladí (VW group), z trošku přehnaného tvaru, někdo udělá koncept na kterém ukáže jen pár detailů, které může použít (často PSA), a někdo koncepty aut, který prostě nebudou použitý, ale berou se jako ukázka kreativity designérů a počáteční půda k hraní si s tvary které osekají sníží cenovou náročnost tolikrát dokola, že vznikne sériový model ve kterém pravděpodobně běžný člověk neuvidí nic co by spojovalo první koncept s výsledkem. A právě tou poslední skupinou se zaobírám ve svém příspěvku.
Je dost zajimavé, že Hyundai, která se v běžném životě snaží zaujmout davy a tím pádem jde nekontroverzním, ale bohužel i nudným designem přilákat všechny možné klienty předvádí tak elegantní koncepty, které bych v rámci Hyundai-Kia viděl spíš u Kie, která má o něco "svižnější" design.
Přidávám pár fotek z Jalopniku [odkaz] Celkem trefně poznámenávají, že Hyundai má skvělou tradici konceptů, které nikdy nedorazily na silnici - nicméně s těmi křídlatými dveřmi si fakt dali vývojáři práci. Jestli jsem správně četl zdroje, tak tenhle koncept je dílem blíže nepojmenované mladé party v design centru Hyundai America. Jistěže se Hyundai snaží dát do placu něco víc pro mládež než zrovna Genesis nebo Equus (vypadá to, že ho té Ameriky přecejen na trh dají).
Zbývá tady pár otázek: kupé Genesis se prodává nad očekávání výborně krize nekrize a Hyndai navíc chystá zcela reálně uvedení lidového kupátka na bázi Velosteru jako náhradu za Tiburon/Coupe. Takže si připadné umístění Nuvisu bude muset uvážit. Další otazník je už oficiálně potvrzený příchod nově nakoupeného Philipa Zaka od GM jako šéfa designu Hyundai America. Jistě se od něj očekává, že dá svou lajnu. No a další věc k úvaze je, že hybridní technologii, na kterou je stavěný Nuvis, uvede Hyundai na trh myslím 2010 v Sonatě - a teprve pak se ukáže, jak s ní pochodí na trhu a jak se mezitím vyvinou preference zrovna na americkém trhu. Třeba tam do té doby budou všichni jezdit v Upu! 😄
Zbývá tady pár otázek: kupé Genesis se prodává nad očekávání výborně krize nekrize a Hyndai navíc chystá zcela reálně uvedení lidového kupátka na bázi Velosteru jako náhradu za Tiburon/Coupe. Takže si připadné umístění Nuvisu bude muset uvážit. Další otazník je už oficiálně potvrzený příchod nově nakoupeného Philipa Zaka od GM jako šéfa designu Hyundai America. Jistě se od něj očekává, že dá svou lajnu. No a další věc k úvaze je, že hybridní technologii, na kterou je stavěný Nuvis, uvede Hyundai na trh myslím 2010 v Sonatě - a teprve pak se ukáže, jak s ní pochodí na trhu a jak se mezitím vyvinou preference zrovna na americkém trhu. Třeba tam do té doby budou všichni jezdit v Upu! 😄
Hyundai je v mainstreamu skutecnym mistrem. Tak sirokou nabidku nenabidne zadny z konkurentu. Od zdi ke zdi ma sveho zastupce uspesne v kazdem segmentu. Pristup automobilky je prikladny, Hyundai si na poli kvality a spolehlivosti drzi predni mista.
Aneb suplik pro teenagery... Zajimavy koncept za malo penez. Takovy francouzsky styl - navrch huj, vespod rozpaky. :😉