Novinky
Klaudius
3
Maserati, to je pre mňa už skôr nostalgia. Ak nejaké náhodou raz za rok uvidím, je to obvykle starší voz, ktorý sa na ceste vyníma ako čerešnička na šľahačke. Pri poslednej ceste do Rakúska som zazrel staré Ghibli v červenom laku, a bledli pri ňom všetky autá, vrátane najnovšej prémie...
Přejít do diskuze
:yes: Vždy se kochám, když nějaké spatřím. Na podzim mě čekalo v jeden den při cestě do Německa na dálnici menší překvápko, pár minut za sebou jely Merak a Indy, na zpáteční cestě jsem potkal starší Ghibli a Biturbo. 😄 Takovou koncentraci Maserati za jediný den jsem ještě neviděl ( když tedy nepočítám srazy) . Radost pohledět...hm, a ten zvuk!
Ano, i ty máš na serveru právo na svůj názor. Ve skupině normáoních lidí by tě zřejmě nikdo moc nevnímal 😉
.... za těch 100 se jim pěkných pár aut povedlo.... :yes: Tak snad budou přibývat další.... poslední vývoj vypadá docela slibně.... :yes😒br />
Jinak v diskusi jak vidím nic nového.... vypadá to že i v roce 2014 tady budeme potkávat bezmozky s chorobnou touhou mít hodně příspěvků.... 😲
Jinak v diskusi jak vidím nic nového.... vypadá to že i v roce 2014 tady budeme potkávat bezmozky s chorobnou touhou mít hodně příspěvků.... 😲
ked sme uz pri tej premii a kto ako na tom je tak najchudobnejsie je na tom prave nemecke audi ktore maserati a jaguaru nesiaha imidzom ani po blatniky a v dizajne ani nema zmysel zrovnavat nemecku krabicu s umeleckymi dielom ako su maserati alebo jaguar kedze vysledok by nedpadol pre audi dobre, povedzme ze audi moze konkurovat tak volvu alebo vw ale do premie k jagu alebo maserati by som ho netahal, tam uz je to o inom , vzdy elegantni gentlemani vedia o com je rec a co pri premiovom aute ide, audi len nech sa drzi po boku vw tam pasuje dokonale - cize medzi sed automobilizmu
Koukám že tvůj mozek je zastřen hákovím křížem, můžeš mi vysvětlit co je pojem prmiové auto výmysl fašistů vole, ani jedno německé auto nedosáhne Maserati ke dveřím . Ovce zůstane ovcí
Některé partie nových Maserati limuzín jako by z oka vypadli německým prémiím
Maserati je v motoristickém světě pojem, teda alespoň byl
GT, 4dveře a Ghibli jsou vynikajicí, tak ať to nepokazí
Maserati je v motoristickém světě pojem, teda alespoň byl
GT, 4dveře a Ghibli jsou vynikajicí, tak ať to nepokazí
Přidám také jednu lahůdku z německé dálnice.. Předloni v říjnu jsem pracoval na dálnici nedaleko Mnichova, několikrát za den nás od práce vytrhl zvuk, který se táhl už z dálky a nešel přeslechnout.... většinou R8, různá Ferrari, Maserati a Lamborghini (např. ale i Daytona a Miura na podvalech, stejně jako jedna 037 Rally, takže bohužel bez poslechu..), a mnoho, mnoho kusů Porsche 911 v různých typech a podobách, s typickým krásným zvukem, ale až člověka mrzí, že v tom množství právě Porsche trochu zevšednělo... Jednou jsem ale nevěřil vlastním očím, když si to okolo nás v nejpomalejším pruhu polehoučku "probublával" po vlastních Iso Grifo v tmavě modrém laku..Skvost, kterých se vyrobilo snad jen 4 stovky, prostě nádhera 😲
Ale ten Logan mohl bejt klidně v edici Andros Trophy, jezdí jich spousta, Flyboyeda by o tom mohl vyprávět...
Edo, je potřeba auta vnímat nejen na obrázku. Zvedni zadek, zajeď na Evropskou a podívej se pořádně.
Maserati vždycky šlo svojí cestou, bylo vždycky hlavně o srdíčku, stejně jako Ferrari a další italské značky. Prostě pro nadšence na míle daleko od těch tuctových, nudných, rádoby prémiových bezpohlavních krabicích od Audi,VW,BMW a Mercedesu (AMG je naštěstí skvělá vyjímka). Chtěl bych vidět člověka, který by si vybral např. A6 před takovým Ghibli a poté se obhajoval, že patří mezi benzínové hlavy. Maserati bude vždycky společně s Jaguarem představovat na silnici slunce, který prosvítá mezi tou nudnou šedou neprostupnou masou z Německa.
Vše co má ve znaku trojzubec je krása na čtyřech kolech. Ať už je to jakýkoliv model. 😄Italové ve světě dizajnu nasazují laťku hodně vysoko.
Jedna věc je Quattroporte s V8, druhá pak Ghibli s naftou... u toho druhého žádný "petrolheadský" přesah oproti šestkovému bavoráku nevidím. A stejně tak Jaguar... F-Type je jedna věc a běžné sedany a kombíky druhá.
Majitelé obou značek by pak skákali nadšením metr do vzduchu, pokud by se jim podařilo postoupit z "exkluzivní ligy výjimečných" do "tuctové šedi prémie" (tedy několikanásobně navýšit prodeje 😉 ).
Majitelé obou značek by pak skákali nadšením metr do vzduchu, pokud by se jim podařilo postoupit z "exkluzivní ligy výjimečných" do "tuctové šedi prémie" (tedy několikanásobně navýšit prodeje 😉 ).
Pominu-li Boru, která je velmi podobná Meraku a je zmíněna aspoň v textu, pak mi v článku chybí zmínka o modelu Khamsin.