Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Lancia Delta: Minifacelift pro rok 2014 na nových fotografiích

24 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
na dalsi mikrofacelift pre r 2015

preboha kedy sa ti taliani uz naucia ze s jednym autom sa 10 rokov neda hrat prve husle v triede ( konkurencia je uz inde ) , momentalne uz tento rok o deltu nezavadi takmer nikto, som zvedavy na jej tohtorocne europske predaje, ale bude to asi neskutocna bieda , uz r 2013 mala delta mizerny ale r 2014 to uz bude totalny prepadaak az mi je tych talianov normalne luto ako si sami pochovavaju automobilove legendy zatial co ine znacky ktore tu pred 20 romi neboli dnes ich totalne zosmiesnuju 😉

lancia a alfa su na odstrel , tu treba nove modely a kompletnu zmenu manazmentu a nie minifacelifty prepadakov 8-s , tadial cesta k zachrane nevedie, bohuzial pokial toto taliani nepochopia tak sa niet comu cudovat preco su v takom srabe akom su
Mr.Murphy
>😁 :yes:
Arten
Právě dnes přišla zpráva, která může být zlomovým momentem na cestě Fiatu k lepším zítřkům
[odkaz]
Arten
Hmm, tak už je ten článek i tady na autech 😉
Avatar - grifith
grifith
Máš pravdu, Itaové si zatím příliš neuvědomují, že nasazování nových modelů je v dnešní době nutnost a držet jeden model nesmyslnými facelifty mnoho let naživu bez vidiny nástupce je sebevraždou... Bohužel. Na druhou stranu je ale také nutno přiznat, že i 6 let stará Delta působí stále svěžím dojmem a je na jejím vzhledu vidět skvělá práce "mistrů designu". Technickými parametry také nijak nazaostává za konkurencí. Kamenem úrazu je tak cena (včetně nesmyslných a drahých příplatků) a hlavně renomé italského vozu... :-! Výraznější slabiny nemá tento model ani v konkurenci dnešních vozů.
Avatar - wakantanka
wakantanka
No ako by som to ... takže áno manažment automobiliek by mal bať pružný a sledovať trendy záujmu zákazníkov. Ale on ten technický vývoj neprebieha zo dňa na deň. Veď to že sa polka sveta zbláznila do SUV alebo Crossoverov rôznych značiek a veľkostí je známy fakt od doby uvedenia prvej RAV4. Spomeň si kedy to bolo a kedy až začali prichádzať podobné autá od iných značiek. Nehovoriac o tom, že zlúčenie dvoch nadnárocných veľkých koncernov ako sú Chrysler a Fiat sa nedeje len tak cez noc. Hlavne keď dovtedy nemali spolu nič spoločné a nie je na čom stavať. Ja by som nad Alfou ani Lanciou ešte palicu nelámal. Jasne teraz sú na tom mizerne, ale kde bolo ešte nedávno také Maseratti? Ja rozumiem Machinonemu, najprv oživil a viac prepojil najvýnosnejšie značky teda Ferarri a Maseratti. Teraz prídu na rad ďalšie. Tým že ovládol komplet Chrysler, dokáže teraz jednak podeliť peniaze potrebné na vývoj medzi viacero značiek a modelov (keďže predpokladám unifikované viaceré technické riešenia zhodné na oboch kontinentoch) a jednak následné zlacnenie výroby a väčšie zisky celej skupiny. Všetko zlé je na niečo dobré.
pavel
V zásadě souhlasím, jen malá poznámečka: správně se píše "Ferrari, Maserati".
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
no.. je fakt, že je to ještě menšízměna, než mezi B6 a B7 "úžasného a jedinečného das Passata...".
😜
Adam Novák
To je tak hnusné až je mi těch Italů líto. Italové uměli a ještě umí vyrábět krásná auta, viz např. Lamborghini, v minulosti i ty Lancie, např. Stratos, Delta Integrale. Dnes musím zkonstatovat, že v této třídě je jasná volba [odkaz]
Dobrými volbami jsou taktéž [odkaz] [odkaz] a v neposlední řadě taktéž [odkaz] , ale to už jsme trochu jinde.
Avatar - grifith
grifith
Nováku, ty ani nevíš co je hezké a ne. Pokud srovnáváš Rapid SB s Deltou, nejspíš ti oči tolik neslouží. Ale proč ne, každý máme možnost volby. Někdo vozy jezdí a někdo si je prohlíží na konfigurátorech, co?
Avatar - wakantanka
wakantanka
On len naháňa počet príspevkov, aby bol na konci roka niekde hore. že tie jeho kecy nemajú ani hlavu ani pätu ... o tom škoda reči.
Nicco
Tie motory pre taliansky trh - LPG a 2 slabe nafty. Kde je slavna "benzina"? - skoncila s 2eurovymi cenami za liter.
Mr.Murphy
.... ale jestli chcete filozofovat na téma budoucnost Fiatu atd. tak malinko podstatnější než facelift marginální Lancie pro potácející se evropský trh je tato zpráva😒br />
[odkaz]

jen abyste jako neplakali na špatném hrobě..... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Podstatné je, kde vezme fiat zhruba tak 80 miliard dolarů, aby je napumpoval do chrysleru

protože😒br />
1) chrysler nemá žádné úsporné motry
2) nemá ani žádné hybridy
3) má zastaralé protfolio modlů vyvinutý někdy kolem let 05-09 Mercedesem a Cerberusem
4) musí platit emisí pokuty
5) je zaávislý na americkém a kanadském trhu a každý výkyv v prodejích může mít fatálná následky
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
no - ale to jsou přece důvody,proč je to výhodné!
úsporné motory má Fiat... ten vývoj od Mercedesa a Ceberuse je jen veselej, ten ani nemá smysl komentovat.
>😁
Avatar - Anonym
Anonym
Který modely krom Dartu a Cherokee, což je jenda spatlanina větší jak druhá - nevyvinul Cerberus resp. Mercedes? šup sem s tím, pojd nám je ukázat!!!!
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Ty jseš fakt střelenej.. . diskuze nemá smysl.

A šmánkote proč máš v nicku jméno Brazilce s italskými kořeny?
Nebylo by ti líp třeba jako Schumacherovi?
Avatar - Anonym
Anonym
Jojo, pro pravdu se každej zlobí.

Tak se musí označit za střelenýho. Já čekám na ty modely vyvinutý fiatem...

Všechno Mercedes a Cerberus vid, vč motorů Pentastar, vč. aktuální gnerace RAM 1500-3500 HD, vč. GrnadCherokee, 300 a Chargeru atd....
Všechno práce někoho jinýho, kterou fiat jen přeprodává.....jenže až tohle portoflio zastará, jako že už začíná být dost azstaralý bude mít Fiat velký ale kure*sky velký problémy >😁
Avatar - wakantanka
wakantanka
Mas pocit, ze Fiat ma tych uspornych motorcekov malo? Resp. ak budu brat cely koncern nemuseli by ich ani do ameriky vyvazat. Aj ked tento trend malolitrov fukanych nastupuje aj tam.
Avatar - Anonym
Anonym
Dodge Charger 4,4 T Multiair, hehehe

Nebo RAM 1500 2,0T vid....

Co takhle nějaký V6 hybrid, V8 na úrovni GM atd.....Kde je má Fiat? Povídej, přeháněj, ukazuj >😁
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
už ten titulek je na poblití... co to udělali z auto,cz?!

Fiat se zmocňuje... zatím co VW zachraňuje pod svýi křídli... děsnej humus.
😒
novice
Musis se obrnit trpelivosti, treba zmena majitele prinese i zmeny na ACZ 😉
Avatar - Sloth
Sloth
Škoda, že má tohle auto společné s legendární Deltou z 80. a začátku 90. let už jenom jméno. Zajímavé by bylo udělat ostrou verzi na způsob A45 AMG, nebo Golfu GTI. I když, možná je to tak lepší. Současný design moc sportovní emoce nevzbuzuje (u mě nevzbuzuje vůbec žádné) a nejspíš by lidi vsadili na jistotu a pro hot hatch by šli k Němcům.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
hmm... a kdo by si to jako kupoval?
Za mlada jsem jezdil Alfou... a teď jsem zralej na Lancii = na dobře zpracované pohodlné auto, tiché a dobře vybavené.
Nevidím prostor pro "hothatche"... kdybych ho chtěl, tak zajdu do prodejny Alfy.
😉