Novinky
Nevím, co furt máte s těmi držáky na pití... Jezdím v podstatě jen dlouhé trasy, minimálně krátké a v autě nikdy nemám pití. Když jedu třeba 800 km, tak si vemu PETku, tu strčím do dveří a basta.
Když chci kafe, tak jej mám v termosce, ať je teplé a to si v klidu dám na odpočívadle.
Tohle mi prostě asi uniká, mít v autě 8 držáků na pití.
Ad šestikvalt... ten motor znám a nemyslím si, že by u slabší varianty byl nutností. Pokud bych viděl nutnost šestikvaltu, tak pro přesnost řazení, ta je u pětikvaltu hodně špatná.
Když chci kafe, tak jej mám v termosce, ať je teplé a to si v klidu dám na odpočívadle.
Tohle mi prostě asi uniká, mít v autě 8 držáků na pití.
Ad šestikvalt... ten motor znám a nemyslím si, že by u slabší varianty byl nutností. Pokud bych viděl nutnost šestikvaltu, tak pro přesnost řazení, ta je u pětikvaltu hodně špatná.
kamarade pozri si kolko vo svete vyrobi aut hyundai/kia a kolko PSA a potom sa bavme o parazitovani, koniec koncov ak si si nevsimol ( co asi nie ) europsky trh je pre H/K najmensi v podstate nejmenej dolezity z celeho sveta kde predava. Mas trosku skresleny pohlad na H/K a je mi ta uprimne luto, svet fachci inak ako si ty predstavujes, ale som rad ze sa tesis, lebo len ten kto sa tesi aj z malych veci si zasluzi aj velke veci :yes:
Však už taky bylo načase. Po zlaté éře 205, 206, 306, 405, 406, 605 nastalo období temna vyplněné designovými a kvalitativními excesy. Snad návrat k normálu a nebo dokonce zpět na výsluní!
Na můj vkus potkávám ve Francii příliš mnoho lidových vozítek z nejmenované sousední země. Toto je první zásadní bod obratu. Je jisté, že Němci nebudou nikdy kupovat francouzské automobily. Nicméně je také jisté, že francouzské automobilky napínaly trpělivost a loajalitu francouzských zákazníků na maximum, možná až za maximum. Teď mají Francouzi konečně důvod zase kupovat francouzská auta.
PS - velmi špatná zpráva pro KIA-WORLD - Kia a Hyundai už budou moci parazitovat pouze na italských značkách.
Bravo Peugeot..... Konečně.
Na můj vkus potkávám ve Francii příliš mnoho lidových vozítek z nejmenované sousední země. Toto je první zásadní bod obratu. Je jisté, že Němci nebudou nikdy kupovat francouzské automobily. Nicméně je také jisté, že francouzské automobilky napínaly trpělivost a loajalitu francouzských zákazníků na maximum, možná až za maximum. Teď mají Francouzi konečně důvod zase kupovat francouzská auta.
PS - velmi špatná zpráva pro KIA-WORLD - Kia a Hyundai už budou moci parazitovat pouze na italských značkách.
Bravo Peugeot..... Konečně.
No já nevím, e😜eriment s budíkama a dotykáčem se vyplatit prodejně nemusí, protože vyvolává pocit nedůvěry. Osobně bych si netroufl změnit něco co je zavedené desítky let.
Niezeby som bol korejsky fanusik, ale opravuju sa rovnako blbo ako vsetky ostatne. >😁 Skor by som povedal, ze dnesne auta sa neopravuju, len sa vymienaju diely a konstrukcne celky.
V téhly nové jsme nejel. Ale v zánovní ještě teď už staré generaci ano a byl jsem překvapen, jak i s 1,6HDi 92 koní je to přijemné vozidlo...samozřejmě žádná raketa...
Mierny off-topic, ale týka sa 308čky: podľa auto.sme.sk patrí P308 medzi 10 najlepších áut, ktoré v r. 2013 testovali: [odkaz]
Koukni kamaráde, jak dlouho existují automobilky Peugeot Citroen a třeba i Škoda - a potom se podívej na to, jak dlouho existují Kia a Hyundai - a z toho si můžeš odvodit, kdo tu byl první a kdo parazituje.
petrumr
já jsem se tě slušně ptal na tu cenu řidičáku jestli stebou mám vést technickou diskuzi, když máš výměnu zdarma, tak nemá cenu stebou diskutovat o osmistupnové převodovce. Dovedeš jenom nadávat, vše ti vadí. Prostě s tebou se nemá cenu zahazovat, jsi odpad dělnické třídy.
A to znamená, že když Hyundai nebo Kia nezačaly vyrábět auta na přelomu 19/20 století, tak nemají právo existovat? Jejich výrobky asi nebudou takový šunty, když prodávají po celém světě... a to nejsem žádný velký fanda K/H...
No vzhledem k tomu, že testovali auta jako Cayman nebo M6 a ty ve výběru nejsou a je tam Rapid, i10 nebo 308 tak bych to spíš viděl jako výběr cvičeného lachtana.
petrumr
já budu mět pětikvalt, co je hodně špatný >😁 Ale mám šikovný ruce, tak ta přesnost mně vůbec nevadí. Chtěl bych vás vidět, jak řadíte v autě, kde je řazení velmi hodně špatný, nejhorší vzpomenu renault F1 a saviem. >😁
Tato napodobenina! Golfu bude možná! v F chvíli! nejprodávanější v segmentu, avšak jen do chvíle než přijde zcela nový Mégane. Peugeot měl pěkná auta jen když za jejich designem stál Pininfarina, povedená a spolehlivá nikdy! A to vědí zejména Francouzi. Vzájemné prodeje měřitelných generací Clio vs. 208 jsou toho jasným dokladem. O trapnosti jménem Citroen se netřeba ani bavit....
RENAULT toujours!
RENAULT toujours!
bezúdržbový elektromotor integrován do zádní nápravy a je klid! [odkaz] >😁
>😒] >😁 >😒] >😁 >😒] >😁 >😒] >😁 >😒] >😁 >😒] >😁 >😒]
>😒] >😁 >😒] >😁 >😒] >😁 >😒] >😁 >😒] >😁 >😒] >😁 >😒]
petrumr
nechci tě ranit, ale tlačítko cirkulace vzduchu je na dotykovým displeji, kde si můžeš zvolit grafiku podle sebe, tak žádný tlačítko mechanický tam nenechali 😄 to co tam vidíš je na vypínání stp systému.
Ten 5kvalt rozhodne neni dobry, tam ma PSA velky dluh vuci zakaznikum, u noveho auta obcas vyskocila i zpatecka. U zajeteho uz to bylo vyrazne lepsi, ovsem i tak se obcas nektery kvalt zadrhnul. Renault je na tom o dost lip. Ale petrumr nam to vsem stejne natre, ten tam ty kvalty bude hazet jedna radost >😁
Budíky mi nevaděj, displej je hezkej, ale osobně bych třeba ovládání klima raději vytáhnul na "čudlíky" 😉 Aspoň, že nechali vnitřní cirkulaci na tlačítko 😄
Víc než motor 2.0HDI mi v nové 308 chybí více držáků na pití. Pokud jsem si všiml při předváděčce dobře, je tam jen jeden před loketní opěrkou a vzadu asi v loketní opěrce u lépe vybavených. A to je málo!
A také chybí více místa vzadu + 6-ti stupňová převodovka u slabšího HDI (68kW).
P.S. V mém starém Aurisu se Toyoťácké zázračné držáky neustále rozbíjely, takže na to dost koukám, jak to mají jiná auta. Například se mi líbí, jak to má Rapid (i když bych si ho asi nekoupil).
A také chybí více místa vzadu + 6-ti stupňová převodovka u slabšího HDI (68kW).
P.S. V mém starém Aurisu se Toyoťácké zázračné držáky neustále rozbíjely, takže na to dost koukám, jak to mají jiná auta. Například se mi líbí, jak to má Rapid (i když bych si ho asi nekoupil).
petrumr
ale je tady diskuze o nové platformě a jestli to tady jedinec řeší sám, tak at řeší nějaký ty svoje extras. Ty odpovíš na něco co jsi vůbec nečetl, jsi zbrkléj.
No tak pokud kupuješ aute jen dle nějakých cingrlátek a podobných blbůstek, tak jsi si PSA vybral dobře.
petrumr
kolega má na starým 180tkm........., já reaguji na ronalta a určo bych nekoupil auto, kde jsou svářečský dráty na posun sedadel alá dácia k soukromému použití. V práci mně ty rezavějící dráty nevadí.
petrumr
jistě, já jsem jezdil s automatem a možná ted nevím, ale ještě grand picasso s 1.6Vti není v republice, tak mně laskavě napiš, kde a kdy jsi stím jezdil?
Podle čeho hodnotíš kvalitní zpracování, když jsi ještě nevyjel? Počkej pár let a pak se rozepiš.
petrumr
ano, žádný svářečský drát na štelování sedačky tam nenajdeš, ale kvalitní zpracování.a ještě dotaz, kolik že jsi zaplatil za výměnu řidičáku?
Proč si PSA také nepořídil nějakou tu Dacii a Nissan. Nemusel teď v Číně žebrat. 😄 A to přežívání Renaultu radši ani nebudu komentovat. Renault poslední roky tvrdě makal a výsledky pomalu přicházejí. Pokud PSA bude podobně tvrdě pracovat, tak časem také třeba získá pověst značky vyrábějící kvalitní a spolehlivá auta. Zatím je jen na začátku a v dnešní době to nebude mít jednoduché. Těch pár proflákaných let ho ještě možná bude mrzet.
petrumr
tys toho najel, že můžeš kecat co tam vyskakuje, musíš si uvědomit, že nový picasso má novou platformu a stará převodovka se musela předělat- kulisa, protože motor i převodovka je níže. :-!
....ano, někomu stačí kopie a slátaniny z Rýžovska a někdo si prostě nepotřebuje leštit ego fejkama.... Pro mě jsou tyhle krámy prostě fejk.....
:no:
:no:
petrumr
jestli někdy jels s automatem voith, tak přesně tohle udělali v aisinu, ten měnič se blokuje na tvrdo a slouží fakty jenom pro rozjezd. Kdybych byl technik, tak ještě tam dám SW z toho voithu a udělám z toho měniče retardér, ale oni mají altík s rekuperací, tak možná by to nebylo ono.
S tim automatem se mi to nejak nezda. Pokud je to opravdu klasicky menicovy automat a mel by to byt Aisin jako u minulych modelu znacku, tak jsou znacne podezrela ta cisla spotreby a jizdni dynamiky, protoze tyhle klasicke automaty od Aisinu si vzdy vybiraly brutalni dan za svoje pohodli prave na dynamice a spotrebe. Nezda se mi ze by klasicky navic japonsky menic v tak nevykonnem aute nemel skoro zadny vliv.
Naco by som sa pytal, ja mam Carnivala, sestra Rio. Mam aj dalsich znamych co maju H/K a ked mali nejaky problem, tak bol stejny jak u inych znaciek. Diely su drahsie to ano, ale inak ... prast jak uhod.
Takže ses nikdy neptal. Stačí projet škarpu a měníš i nápravnici, lehký tˇuk zepředu a máš rozbité torpédo 4500 Kč stojí půlka.
petrumr
machr se nezalekne ničeho a je mně to uplně jedno co tam je, jestli osmkvalt, šestnáctikvalt, pětikvalt i tu volhu jsem řídil. :-!
Zajdi si někdy do neznačkové karosárny a zeptej se jak se jim H/K opravují, jak jsou řemeslně udělány.
Ozval se vlastník a fanda Peugeotu. samotný Renault je na tom i bez Dacie lépe než PSA, o tom není pochyb. První vlaštovka Peugeotů, které jsou už zase na špici je 308, mají u Peugeotu zpoždění. Tak zklidni hormon 😉
petrumr
Možná němci to začnou kupovat právě pro ten automat. Co víme je, že je dobréj a montovali ho i do fábie a mnohým němcům se právě po té fábii s aisinem stýská.
petrumr
autám co nejsou homologovány pro evropu neříkejme autům, protože ty povozy u nás jezdit nesmějí.
Takže petrumgrande, ověř si, než něco napíšeš. Vnitřní cirkulace vzduchu je to tlačítko vpravo od spínače varovných světel 😄 A nebo to taky může být tlačítko pro automatické projetí kruhového objezdu, ale start/stop to teda není 😄
Horsi to asi nebude, ale dobre nejspis taky ne, teda dobre mozna jo, chvalitebne ci snad vyborne urcite ne 😉
petrumr
Nemůžu to najít na faktuře, ale může tam být fakty jen nová kulisa řazení a ty lanovody. Jestli to bude mět jak u fábie dvojitý synchrony u 1 a 2 to fakty nevím a když ne, tak to budu řešit meziplynem, nebo myslíš, že to bude horší jak v tatrovce, když ti nejde posilovač řazení?
Vetsi je lepsi >😁
Mimochodem, reknes mi jakou 5st. prevodovku (typ) pouziva tebou vybrane C4GP a jakou napr. ted uz stara 308?
Mimochodem, reknes mi jakou 5st. prevodovku (typ) pouziva tebou vybrane C4GP a jakou napr. ted uz stara 308?
petrumr
jo, zatáhl, ale vím, že 308 má taky novou platformu a snížený těžiště a vlastně motorově včetně převodovky jsou stejné, tak vlastně ty změny jsou jak u citroena i ten dotykáč je stejný, možná peugot ho má větší+-.
Do toho vlakna jsi C4GP zatahl jen ty a az mnohem pozdeji, takze jsi mimo jako obvykle. 😉
Vis vubec o tom, ze jsi v diskusi pod clankem o Peugeotu 308? >😁
Vis vubec o tom, ze jsi v diskusi pod clankem o Peugeotu 308? >😁
Myslim, ze radenie v Skode ( TAZ ) 1203 bolo este horsie, co tam mas za rychlost, si tipoval podla toho ako taha a pri zaradeni spiatocky bol nutny opatrny rozbeh, aby si si overil, ci auto chce naozaj cuvat :-!
a) Měnič bude v činnosti pravděpodobně jen při rozjezdu
b) Logika řazení se dá u automatu nastavit tak, aby řadily co nejnižší převodový stupeň
Ale jako vždy platí něco za něco - výsledkem bude daň v podbě nižšího komfortu.
b) Logika řazení se dá u automatu nastavit tak, aby řadily co nejnižší převodový stupeň
Ale jako vždy platí něco za něco - výsledkem bude daň v podbě nižšího komfortu.
neviem, prečo by to malo byť divné, tento automat bude mať voči prevej generácii z pred x rokov dosť úprav a vylepšení, takže podpisovanie sa na spotrebe a dynamike už nemusí byť tak zásadné, prípadne môže dosahovať hodnoty blízke manuálu 😉
To neni o šikovné ruce, ale spíš o tom, že nepřesné řazení tě třeba při jízdě městem začne hodně rychle štvát...
Vadí mi jen tvé chování, tvé nemístné urážky a spamovaní diskuze, nic více mi nevadí. Kdyby ses sbalil a vypadnul, tak bys udělal to nejlepší, co jsi mohl. Všichni by Ti konečně zatleskali a zvedli palec, nejen ty sám sobě.
Ad tvůj řidičák. Je to stejný omezený nesmysl, jak jsi tady rozhodoval o kvalitě auta podle roletky, nyní podle posuvu sedaček. Mimochodem, jakou roletku má Grand Picasso? ž to neřešíš, viď? kam vítr, tam plášť, změna názoru, jak se hodí...
Ad tvůj řidičák. Je to stejný omezený nesmysl, jak jsi tady rozhodoval o kvalitě auta podle roletky, nyní podle posuvu sedaček. Mimochodem, jakou roletku má Grand Picasso? ž to neřešíš, viď? kam vítr, tam plášť, změna názoru, jak se hodí...
Svařovací drát máš v hlavě, dží ti uši. Otázka ne cenu výměny řidičáku je asi tak k věci jako bych se tě zeptal při diskuzi o letadlech na kypřící prášek. Ale ty jsi měl vždycky problém udržet myšlenku, když už tě najaká "myšlenka" napadla. Vůbec pochody tvé logiky jsou hodně zvláštní, hraničí s bludy 8-s
Ty mazej "OTRAVOVAT" [odkaz] někam jinam, NEJLÉPE NA JINOU PLANETU !! [odkaz]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
[odkaz]
[odkaz]
Zatímco u nás je vrcholem koncernový dílový slepenec s důrazem na nižší level ve všem oproti VW😒br />
[odkaz]