V téhly nové jsme nejel. Ale v zánovní ještě teď už staré generaci ano a byl jsem překvapen, jak i s 1,6HDi 92 koní je to přijemné vozidlo...samozřejmě žádná raketa...
Re: NOTOJO SKROMNÁ, CHYBÍ TAM TOTIŽ ELEKTOMOTOR !! :))
Však už taky bylo načase. Po zlaté éře 205, 206, 306, 405, 406, 605 nastalo období temna vyplněné designovými a kvalitativními excesy. Snad návrat k normálu a nebo dokonce zpět na výsluní!
Na můj vkus potkávám ve Francii příliš mnoho lidových vozítek z nejmenované sousední země. Toto je první zásadní bod obratu. Je jisté, že Němci nebudou nikdy kupovat francouzské automobily. Nicméně je také jisté, že francouzské automobilky napínaly trpělivost a loajalitu francouzských zákazníků na maximum, možná až za maximum. Teď mají Francouzi konečně důvod zase kupovat francouzská auta.
PS - velmi špatná zpráva pro KIA-WORLD - Kia a Hyundai už budou moci parazitovat pouze na italských značkách.
Bravo Peugeot..... Konečně.
Re: NOTOJO SKROMNÁ, CHYBÍ TAM TOTIŽ ELEKTOMOTOR !! :))
kamarade pozri si kolko vo svete vyrobi aut hyundai/kia a kolko PSA a potom sa bavme o parazitovani, koniec koncov ak si si nevsimol ( co asi nie ) europsky trh je pre H/K najmensi v podstate nejmenej dolezity z celeho sveta kde predava. Mas trosku skresleny pohlad na H/K a je mi ta uprimne luto, svet fachci inak ako si ty predstavujes, ale som rad ze sa tesis, lebo len ten kto sa tesi aj z malych veci si zasluzi aj velke veci :yes:
Re: NOTOJO SKROMNÁ, CHYBÍ TAM TOTIŽ ELEKTOMOTOR !! :))
Niezeby som bol korejsky fanusik, ale opravuju sa rovnako blbo ako vsetky ostatne. >:D Skor by som povedal, ze dnesne auta sa neopravuju, len sa vymienaju diely a konstrukcne celky.
Re: NOTOJO SKROMNÁ, CHYBÍ TAM TOTIŽ ELEKTOMOTOR !! :))
Naco by som sa pytal, ja mam Carnivala, sestra Rio. Mam aj dalsich znamych co maju H/K a ked mali nejaky problem, tak bol stejny jak u inych znaciek. Diely su drahsie to ano, ale inak ... prast jak uhod.
Re: NOTOJO SKROMNÁ, CHYBÍ TAM TOTIŽ ELEKTOMOTOR !! :))
Koukni kamaráde, jak dlouho existují automobilky Peugeot Citroen a třeba i Škoda - a potom se podívej na to, jak dlouho existují Kia a Hyundai - a z toho si můžeš odvodit, kdo tu byl první a kdo parazituje.
Re: NOTOJO SKROMNÁ, CHYBÍ TAM TOTIŽ ELEKTOMOTOR !! :))
A to znamená, že když Hyundai nebo Kia nezačaly vyrábět auta na přelomu 19/20 století, tak nemají právo existovat? Jejich výrobky asi nebudou takový šunty, když prodávají po celém světě... a to nejsem žádný velký fanda K/H...
Re: NOTOJO SKROMNÁ, CHYBÍ TAM TOTIŽ ELEKTOMOTOR !! :))
No já nevím, experiment s budíkama a dotykáčem se vyplatit prodejně nemusí, protože vyvolává pocit nedůvěry. Osobně bych si netroufl změnit něco co je zavedené desítky let.
Re: NOTOJO SKROMNÁ, CHYBÍ TAM TOTIŽ ELEKTOMOTOR !! :))
Budíky mi nevaděj, displej je hezkej, ale osobně bych třeba ovládání klima raději vytáhnul na "čudlíky" ;-) Aspoň, že nechali vnitřní cirkulaci na tlačítko :-)
Re: NOTOJO SKROMNÁ, CHYBÍ TAM TOTIŽ ELEKTOMOTOR !! :))
Takže petrumgrande, ověř si, než něco napíšeš. Vnitřní cirkulace vzduchu je to tlačítko vpravo od spínače varovných světel :-) A nebo to taky může být tlačítko pro automatické projetí kruhového objezdu, ale start/stop to teda není :-)
Re: NOTOJO SKROMNÁ, CHYBÍ TAM TOTIŽ ELEKTOMOTOR !! :))
Tato napodobenina! Golfu bude možná! v F chvíli! nejprodávanější v segmentu, avšak jen do chvíle než přijde zcela nový Mégane. Peugeot měl pěkná auta jen když za jejich designem stál Pininfarina, povedená a spolehlivá nikdy! A to vědí zejména Francouzi. Vzájemné prodeje měřitelných generací Clio vs. 208 jsou toho jasným dokladem. O trapnosti jménem Citroen se netřeba ani bavit....
Re: NOTOJO SKROMNÁ, CHYBÍ TAM TOTIŽ ELEKTOMOTOR !! :))
Ozval se vlastník a fanda Peugeotu. samotný Renault je na tom i bez Dacie lépe než PSA, o tom není pochyb. První vlaštovka Peugeotů, které jsou už zase na špici je 308, mají u Peugeotu zpoždění. Tak zklidni hormon ;-)
Re: NOTOJO SKROMNÁ, CHYBÍ TAM TOTIŽ ELEKTOMOTOR !! :))
Proč si PSA také nepořídil nějakou tu Dacii a Nissan. Nemusel teď v Číně žebrat. :-) A to přežívání Renaultu radši ani nebudu komentovat. Renault poslední roky tvrdě makal a výsledky pomalu přicházejí. Pokud PSA bude podobně tvrdě pracovat, tak časem také třeba získá pověst značky vyrábějící kvalitní a spolehlivá auta. Zatím je jen na začátku a v dnešní době to nebude mít jednoduché. Těch pár proflákaných let ho ještě možná bude mrzet.
Re: NOTOJO SKROMNÁ, CHYBÍ TAM TOTIŽ ELEKTOMOTOR !! :))
No vzhledem k tomu, že testovali auta jako Cayman nebo M6 a ty ve výběru nejsou a je tam Rapid, i10 nebo 308 tak bych to spíš viděl jako výběr cvičeného lachtana.
S tim automatem se mi to nejak nezda. Pokud je to opravdu klasicky menicovy automat a mel by to byt Aisin jako u minulych modelu znacku, tak jsou znacne podezrela ta cisla spotreby a jizdni dynamiky, protoze tyhle klasicke automaty od Aisinu si vzdy vybiraly brutalni dan za svoje pohodli prave na dynamice a spotrebe. Nezda se mi ze by klasicky navic japonsky menic v tak nevykonnem aute nemel skoro zadny vliv.
neviem, prečo by to malo byť divné, tento automat bude mať voči prevej generácii z pred x rokov dosť úprav a vylepšení, takže podpisovanie sa na spotrebe a dynamike už nemusí byť tak zásadné, prípadne môže dosahovať hodnoty blízke manuálu ;-)
a) Měnič bude v činnosti pravděpodobně jen při rozjezdu
b) Logika řazení se dá u automatu nastavit tak, aby řadily co nejnižší převodový stupeň
Ale jako vždy platí něco za něco - výsledkem bude daň v podbě nižšího komfortu.
Víc než motor 2.0HDI mi v nové 308 chybí více držáků na pití. Pokud jsem si všiml při předváděčce dobře, je tam jen jeden před loketní opěrkou a vzadu asi v loketní opěrce u lépe vybavených. A to je málo!
A také chybí více místa vzadu + 6-ti stupňová převodovka u slabšího HDI (68kW).
P.S. V mém starém Aurisu se Toyoťácké zázračné držáky neustále rozbíjely, takže na to dost koukám, jak to mají jiná auta. Například se mi líbí, jak to má Rapid (i když bych si ho asi nekoupil).
Nevím, co furt máte s těmi držáky na pití... Jezdím v podstatě jen dlouhé trasy, minimálně krátké a v autě nikdy nemám pití. Když jedu třeba 800 km, tak si vemu PETku, tu strčím do dveří a basta.
Když chci kafe, tak jej mám v termosce, ať je teplé a to si v klidu dám na odpočívadle.
Tohle mi prostě asi uniká, mít v autě 8 držáků na pití.
Ad šestikvalt... ten motor znám a nemyslím si, že by u slabší varianty byl nutností. Pokud bych viděl nutnost šestikvaltu, tak pro přesnost řazení, ta je u pětikvaltu hodně špatná.
Myslim, ze radenie v Skode ( TAZ ) 1203 bolo este horsie, co tam mas za rychlost, si tipoval podla toho ako taha a pri zaradeni spiatocky bol nutny opatrny rozbeh, aby si si overil, ci auto chce naozaj cuvat :-!
Ten 5kvalt rozhodne neni dobry, tam ma PSA velky dluh vuci zakaznikum, u noveho auta obcas vyskocila i zpatecka. U zajeteho uz to bylo vyrazne lepsi, ovsem i tak se obcas nektery kvalt zadrhnul. Renault je na tom o dost lip. Ale petrumr nam to vsem stejne natre, ten tam ty kvalty bude hazet jedna radost >:D
Svařovací drát máš v hlavě, dží ti uši. Otázka ne cenu výměny řidičáku je asi tak k věci jako bych se tě zeptal při diskuzi o letadlech na kypřící prášek. Ale ty jsi měl vždycky problém udržet myšlenku, když už tě najaká "myšlenka" napadla. Vůbec pochody tvé logiky jsou hodně zvláštní, hraničí s bludy 8-s
Vadí mi jen tvé chování, tvé nemístné urážky a spamovaní diskuze, nic více mi nevadí. Kdyby ses sbalil a vypadnul, tak bys udělal to nejlepší, co jsi mohl. Všichni by Ti konečně zatleskali a zvedli palec, nejen ty sám sobě.
Ad tvůj řidičák. Je to stejný omezený nesmysl, jak jsi tady rozhodoval o kvalitě auta podle roletky, nyní podle posuvu sedaček. Mimochodem, jakou roletku má Grand Picasso? ž to neřešíš, viď? kam vítr, tam plášť, změna názoru, jak se hodí...
Do toho vlakna jsi C4GP zatahl jen ty a az mnohem pozdeji, takze jsi mimo jako obvykle. ;-)
Vis vubec o tom, ze jsi v diskusi pod clankem o Peugeotu 308? >:D