Novinky
petrumr
Možná němci to začnou kupovat právě pro ten automat. Co víme je, že je dobréj a montovali ho i do fábie a mnohým němcům se právě po té fábii s aisinem stýská.
Skoda toho impotentneho interieru...vo verzii kombi,v bielej farbe ten AT 2.0 Blue HDi znie velmi dobre...
S tim automatem se mi to nejak nezda. Pokud je to opravdu klasicky menicovy automat a mel by to byt Aisin jako u minulych modelu znacku, tak jsou znacne podezrela ta cisla spotreby a jizdni dynamiky, protoze tyhle klasicke automaty od Aisinu si vzdy vybiraly brutalni dan za svoje pohodli prave na dynamice a spotrebe. Nezda se mi ze by klasicky navic japonsky menic v tak nevykonnem aute nemel skoro zadny vliv.
petrumr
jestli někdy jels s automatem voith, tak přesně tohle udělali v aisinu, ten měnič se blokuje na tvrdo a slouží fakty jenom pro rozjezd. Kdybych byl technik, tak ještě tam dám SW z toho voithu a udělám z toho měniče retardér, ale oni mají altík s rekuperací, tak možná by to nebylo ono.
petrumr
už fábia s aisinem měla blokaci měniče.
neviem, prečo by to malo byť divné, tento automat bude mať voči prevej generácii z pred x rokov dosť úprav a vylepšení, takže podpisovanie sa na spotrebe a dynamike už nemusí byť tak zásadné, prípadne môže dosahovať hodnoty blízke manuálu 😉
Víc než motor 2.0HDI mi v nové 308 chybí více držáků na pití. Pokud jsem si všiml při předváděčce dobře, je tam jen jeden před loketní opěrkou a vzadu asi v loketní opěrce u lépe vybavených. A to je málo!
A také chybí více místa vzadu + 6-ti stupňová převodovka u slabšího HDI (68kW).
P.S. V mém starém Aurisu se Toyoťácké zázračné držáky neustále rozbíjely, takže na to dost koukám, jak to mají jiná auta. Například se mi líbí, jak to má Rapid (i když bych si ho asi nekoupil).
A také chybí více místa vzadu + 6-ti stupňová převodovka u slabšího HDI (68kW).
P.S. V mém starém Aurisu se Toyoťácké zázračné držáky neustále rozbíjely, takže na to dost koukám, jak to mají jiná auta. Například se mi líbí, jak to má Rapid (i když bych si ho asi nekoupil).
Nevím, co furt máte s těmi držáky na pití... Jezdím v podstatě jen dlouhé trasy, minimálně krátké a v autě nikdy nemám pití. Když jedu třeba 800 km, tak si vemu PETku, tu strčím do dveří a basta.
Když chci kafe, tak jej mám v termosce, ať je teplé a to si v klidu dám na odpočívadle.
Tohle mi prostě asi uniká, mít v autě 8 držáků na pití.
Ad šestikvalt... ten motor znám a nemyslím si, že by u slabší varianty byl nutností. Pokud bych viděl nutnost šestikvaltu, tak pro přesnost řazení, ta je u pětikvaltu hodně špatná.
Když chci kafe, tak jej mám v termosce, ať je teplé a to si v klidu dám na odpočívadle.
Tohle mi prostě asi uniká, mít v autě 8 držáků na pití.
Ad šestikvalt... ten motor znám a nemyslím si, že by u slabší varianty byl nutností. Pokud bych viděl nutnost šestikvaltu, tak pro přesnost řazení, ta je u pětikvaltu hodně špatná.
"hodně špatná" ?!? jsi rozený diplomat!
petrumr
já budu mět pětikvalt, co je hodně špatný >😁 Ale mám šikovný ruce, tak ta přesnost mně vůbec nevadí. Chtěl bych vás vidět, jak řadíte v autě, kde je řazení velmi hodně špatný, nejhorší vzpomenu renault F1 a saviem. >😁
petrumr
jo ještě jsem měl R5 a to byla síla >😁 na přesnost >😁
To neni o šikovné ruce, ale spíš o tom, že nepřesné řazení tě třeba při jízdě městem začne hodně rychle štvát...
Ten 5kvalt rozhodne neni dobry, tam ma PSA velky dluh vuci zakaznikum, u noveho auta obcas vyskocila i zpatecka. U zajeteho uz to bylo vyrazne lepsi, ovsem i tak se obcas nektery kvalt zadrhnul. Renault je na tom o dost lip. Ale petrumr nam to vsem stejne natre, ten tam ty kvalty bude hazet jedna radost >😁
Tak pro něj by to bylo super i kdyby tam byla třístupňová převodovka z Volhy.
petrumr
machr se nezalekne ničeho a je mně to uplně jedno co tam je, jestli osmkvalt, šestnáctikvalt, pětikvalt i tu volhu jsem řídil. :-!
Tak samozřejmě, machři jezdí Fabii HTP >😁
petrumr
ano, žádný svářečský drát na štelování sedačky tam nenajdeš, ale kvalitní zpracování.a ještě dotaz, kolik že jsi zaplatil za výměnu řidičáku?
Podle čeho hodnotíš kvalitní zpracování, když jsi ještě nevyjel? Počkej pár let a pak se rozepiš.
petrumr
kolega má na starým 180tkm........., já reaguji na ronalta a určo bych nekoupil auto, kde jsou svářečský dráty na posun sedadel alá dácia k soukromému použití. V práci mně ty rezavějící dráty nevadí.
No tak pokud kupuješ aute jen dle nějakých cingrlátek a podobných blbůstek, tak jsi si PSA vybral dobře.
Svařovací drát máš v hlavě, dží ti uši. Otázka ne cenu výměny řidičáku je asi tak k věci jako bych se tě zeptal při diskuzi o letadlech na kypřící prášek. Ale ty jsi měl vždycky problém udržet myšlenku, když už tě najaká "myšlenka" napadla. Vůbec pochody tvé logiky jsou hodně zvláštní, hraničí s bludy 8-s
petrumr
já jsem se tě slušně ptal na tu cenu řidičáku jestli stebou mám vést technickou diskuzi, když máš výměnu zdarma, tak nemá cenu stebou diskutovat o osmistupnové převodovce. Dovedeš jenom nadávat, vše ti vadí. Prostě s tebou se nemá cenu zahazovat, jsi odpad dělnické třídy.
Vadí mi jen tvé chování, tvé nemístné urážky a spamovaní diskuze, nic více mi nevadí. Kdyby ses sbalil a vypadnul, tak bys udělal to nejlepší, co jsi mohl. Všichni by Ti konečně zatleskali a zvedli palec, nejen ty sám sobě.
Ad tvůj řidičák. Je to stejný omezený nesmysl, jak jsi tady rozhodoval o kvalitě auta podle roletky, nyní podle posuvu sedaček. Mimochodem, jakou roletku má Grand Picasso? ž to neřešíš, viď? kam vítr, tam plášť, změna názoru, jak se hodí...
Ad tvůj řidičák. Je to stejný omezený nesmysl, jak jsi tady rozhodoval o kvalitě auta podle roletky, nyní podle posuvu sedaček. Mimochodem, jakou roletku má Grand Picasso? ž to neřešíš, viď? kam vítr, tam plášť, změna názoru, jak se hodí...
petrumr
tys toho najel, že můžeš kecat co tam vyskakuje, musíš si uvědomit, že nový picasso má novou platformu a stará převodovka se musela předělat- kulisa, protože motor i převodovka je níže. :-!
Tak pravdepodobne jsem s tim najel vic nez ty s tim picassem >😁
petrumr
jistě, já jsem jezdil s automatem a možná ted nevím, ale ještě grand picasso s 1.6Vti není v republice, tak mně laskavě napiš, kde a kdy jsi stím jezdil?
Vis o tom, ze puvodne se resil 5kvalt od PSA a ne konkretni motorizace konkretniho auta?
petrumr
ale je tady diskuze o nové platformě a jestli to tady jedinec řeší sám, tak at řeší nějaký ty svoje extras. Ty odpovíš na něco co jsi vůbec nečetl, jsi zbrkléj.
Do toho vlakna jsi C4GP zatahl jen ty a az mnohem pozdeji, takze jsi mimo jako obvykle. 😉
Vis vubec o tom, ze jsi v diskusi pod clankem o Peugeotu 308? >😁
Vis vubec o tom, ze jsi v diskusi pod clankem o Peugeotu 308? >😁
petrumr
jo, zatáhl, ale vím, že 308 má taky novou platformu a snížený těžiště a vlastně motorově včetně převodovky jsou stejné, tak vlastně ty změny jsou jak u citroena i ten dotykáč je stejný, možná peugot ho má větší+-.
Vetsi je lepsi >😁
Mimochodem, reknes mi jakou 5st. prevodovku (typ) pouziva tebou vybrane C4GP a jakou napr. ted uz stara 308?
Mimochodem, reknes mi jakou 5st. prevodovku (typ) pouziva tebou vybrane C4GP a jakou napr. ted uz stara 308?
petrumr
Nemůžu to najít na faktuře, ale může tam být fakty jen nová kulisa řazení a ty lanovody. Jestli to bude mět jak u fábie dvojitý synchrony u 1 a 2 to fakty nevím a když ne, tak to budu řešit meziplynem, nebo myslíš, že to bude horší jak v tatrovce, když ti nejde posilovač řazení?
>😒] >😁 >😒] >😁 >😒] >😁 >😒] >😁 >😒] >😁 >😒] >😁 >😒]
>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
Na můj vkus potkávám ve Francii příliš mnoho lidových vozítek z nejmenované sousední země. Toto je první zásadní bod obratu. Je jisté, že Němci nebudou nikdy kupovat francouzské automobily. Nicméně je také jisté, že francouzské automobilky napínaly trpělivost a loajalitu francouzských zákazníků na maximum, možná až za maximum. Teď mají Francouzi konečně důvod zase kupovat francouzská auta.
PS - velmi špatná zpráva pro KIA-WORLD - Kia a Hyundai už budou moci parazitovat pouze na italských značkách.
Bravo Peugeot..... Konečně.
[odkaz]
[odkaz]
Zatímco u nás je vrcholem koncernový dílový slepenec s důrazem na nižší level ve všem oproti VW😒br />
[odkaz]
:no:
RENAULT toujours!