Až na výjimky jsou ojeté vozy levnější než ty nové. Mezi takové výjimky patří třeba ojetý hypersport LaFerrari, který je proti novému takřka dvojnásobně drahý.
co s tym presiel 200km zrejme uz po prvej ceste zo showroomu domov pochopil ze taketo auto je na realne pouzitie k nicomu, som zvedavy kto mu tuto "jazdenku" za 65 melonov kupi, zle zrejme nejaky dalsi cvok sa isto najde
Ti lidé,kteří na něj mají a vůbec si je Ferrari vybere s ním určitě jezdit nebudou. Nebo aspoň podle mě 95%. Tohle auto skončí schované v garážích a majitelé se budou jen usmívat,jak dobře investovali a jak jim vydělává peníze. To ale asi ty nikdy nepochopíš :-!
copak musíš mít auto přihlášené? nemusíš.. A tito lidé,kteří už mají XY takovýchto skvostů už to mají s pojišťovnama určitě jinak vymazlené. Nehledě na to,že to mají určitě schované v tak zabezpečené garáži, že pojišťovna může být skoro v klidu a výše pojistky určitě nebude tak vysoká,jak kdybys tam příšel ty nebo já :-)
Věř, že na takovéhle sumy a věci jsou úplně jiné smlouvy. Nehledě na to, že jak už jsem psal výše. Pochybuju, že s něma budou jezdit. Já mít takové možnosti, tak to auto stojí prostě odhlášené v garáži a chodím se na něj dívat. Musíš to brát tak,že Ti lidé to mají jako obraz dejme tomu. Tudíž i pojišťovna mu udělá smlouvu na míru. A bude určitě levnější než kdyby to pojišťoval jako auto,které bude trávit dny v běžném provozu. To riziko , že se tomu něco stane v jeho zabezpečené garáži je mnohonásobně nižší než kdyby s tím jezdil do práce. A podle toho taky bude vypadat výsledná cena té pojistky. Samozřejmě, že pokud s tím někam vyjede na silnici a rozvěsí to tam, tak je to jeho problém a neuvidí od pojišťovny ani haléř.
I kdybys s nimi jezdil každý den. Jedna věc, které se využívá, je, že jezdíš v jeden okamžik jen jedním autem. Pak se to bere podle té nejvyšší sazby, kterou bys platil. Možnosti se liší stát od státu. Někde pak můžeš mít všechna auta na jedněch značkách. Myslím si, že nemá smysl zacházet do detailů.
Je jasne,ze ty si radsej za tu sumu kupis 97 kuskov Cee´d ov GT,no tie ti budu z pohladu financnej a zberatelskej investicie na dve veci...
Ale zasa kto ma doma skoro 100 aut Kia,ze? ;-)
Franta: "Vůbec nevím, co na tom lidi vidí, takové červené rozšláplé nic, celé pokroucené... skoro jako Hyundai, jenže Hyundai je lepší"
Pepa: "Viď... ani přepravku na jabka tam nedáš, prostě auto na houby"
Jarda: "Umíš si představit parkovat to u nás před panelákem? Ani přes ten práh u Penny bych nepřejel"
Věra: "Škoda že tam pořád cpou ten zastaralý spalovací motor, jinak bych si to snad koupila. Víte, že v Uzbekistánu otevřeli novou vodní elektrárnu?"
Pepa: "Navíc to nemá pořádný automat, jen tu pitomou dvouspojku zase. Takhle Aisin jako mají Citroeny..."
Pravidla kdo může koupit modely jako je La Ferrari sou daný a jestli ho já prodávám tejden po nabytí nebo po 10 letech nebo si ho nechám navěky je jen moje věc! ;-)
celé je to hodně zvláštní. zatímco 9. prosince vyšla zpráva, že auto se dosud testuje, výroba nebyla ještě zahájena a že je vyprodáno všech 499 budoucích exemplářů, tak 3. ledna je tady najednou už ojetý kousek. Tady někdo fixluje.
A proč ne? Tohle je podle mne gesto od Ferrari za jejich věrnost ke značce. Samozřejmě by mne mrzelo,kdybych nedávno vyhrál těch 400 mega ve sportce,že si ho nemůžu koupit,ale takovéhle skvosty si člověk musí zasloužit. :-) A musíš to brát tak,že tímhle modelem Ti Ferrari vydělá peníze nebo Ti zaplatí ty modely co už v garáži máš ;-)
Špatně jsi mě pochopil. Nemyslel jsem to tak, že by to tak neměli dělat, ale ptal jsem se na to, zda to tak náhodou dělali. A pokud ano, vystává otázka, proč už je jeden kus (mimochodem první vyrobený pro zákazníky) na prodej v DE. ;-)
Že se kvalifikuješ a získáš kus, ještě neznamená, že budeš mít problém s ním spekulovat. Rozhodně ale nechceš, aby Ferrari zjistilo, kdo jsi. Protože tohle moc nemusí. A příště bys mohl mít smůlu. Samozřejmě je otázka, jestli je to skutečná nabídka.
No tak já myslím, že La mezi zákazníky moc není a tudíš není problém zjistit kdo z těch dvou max. tří prodaných to je. Jedno nebo dvě jsou červené rosso corsa a jedno je black.
to je tak, sem si ho koupil, vyzved a při cestě dom tam něco jiskřilo, a tak sem si řek že ho radši prodám, elektriky se totiž děsně bojím, tož tak :-!
že nám všem (včetně mne) to může být úplně jedno. Jestli stojí 30 nebo 65 mega, stejně si o tom akorát přečteme. Nebo je tu někdo takový, kdo si jej zamluvil ?
ja si jedno zamluvil, ale asi jim ten email do Ferrari nedosel a nekde se stratil cestou po servrech, jiste bych jako majitel 6 anglicaku Ferrari mel velkou sanci na uspech v te loterii >:-[]
Samozřejmě, lusknutím vydělat milion euro a zároveň si udělat takovou promoakci je lákavé...i tak ale pochybuji. Škoda, že jsem se to dozvěděl až dnes, včera jsem Mnichovem projížděl, mohl jsem se na to auto podívat aspoň přes sklo. :-)
To já taky. Dost těch "palečků" je hodně veselých. Nedávno jsem dostal :no: za to, že jsem přesně dle regulí uzavřel přihlašování do fotosoutěže. >:D Ale počkej, malý člověče, já tě najdu a pak uvidíš. >:-[]
Já jsem už na stopě, mám základní indicie, donedávna jezdil tříválcového ďábla, teď bude dělat machra s Citroenem a má známé na pitevně v Kroměříži... >:-[]
DESIGN AUTA OPRAVDU NIC MOC, ZA TA PRACHY RADĚJI TOTO:
autorevue.cz/…g-vision-gt-pet-… a ještě ušetřím a vydělám na soupající ceně takového unikátu, a hlavně, motor vydrží víc než 40 tisíc jak je u Ferrari normální
myslím, žes to trefil. celkově design tohohle auta je asi spíš bublina, nafouklá promo fotkami. V reálu, na ulici, v kyselym světle nevlídnýho počasí vypadat jako ze studia.... to je kumšt.
Aby vám Ferrari prodalo LaFerrari, musíte vlastnit alespoň pět dalších ferrari zakoupených u oficiálního dealera, což znamená že jste bohatej jak prase. Takže stojí to tomu prvnímu vlastníkovi za to ,zničit si jméno u Ferrari jen aby ho prodal o blbých 20 mega někomu jinému ???? 8-s:no:8-s
Zájemci bohatí být musí, o tom žádná, ale to o těch pěti dalších kusech je jen PR povídačka. LaFerrari mají objednáno i lidé, kteří dosud nemají ani jedno Ferrari.
Kecy. Pravidla pro prodej modelů jako LaFerrari sou striktní, jako tvoje první ti ho nikdy neprodaj. To nejsou žádný PR kecy, to je dlouhodobě praktikovaná realita :-)
myslím, že toto mohlo být jasné, že minimálně někteří ze zákazníků budou spekulatni :-) prodat jedno z 500 technologických skvostů s prakticky nulovým nájezdem může být lákadlem pro každého, kdo je alespoň trochu při penězích
vzhledem k roční době mne napadá ještě jedna věc: co když se jednalo o nechtěný vánoční dárek? I když nedokážu si představit člověka kterému by takový present neudělal radost >:D
499 vyrobených kusů a už je jeden na prodej?
Takový zazobaný spekulant si už asi další takové nové Ferrari nebude moct koupit.
Ale možná mění značku na Bugatti? :-)
Jediný dôvod na takúto predajnú stratégiu vidím v tom, že by výrobné náklady boli väčšie ako predajná cena. Ale nové Ferrari zase nie je až taká super technická vychytávka ako bol so svojej dobe Bugatti Veyron. A pritom obe autá stoja plus-mínus podobne. Takže na každom La Ferrari určite niečo zarobí.
Viem si predstaviť miliardárov, čo sa urazia, že si nemôžu kúpiť to, čo chcú a začnú Ferrari ignorovať. Určovať tým najbohatším na Zemi, čo, kedy a za akých podmienok si môžu niečo kúpiť, nemusí byť z dlhodobého hľadiska najšťastnejšie riešenie. Marketingová stránka tejto filozofie predaja sa síce pochopiť dá, ale či je správna, je otázne.
Koncern Fiat má konečne auto, ktoré sa super predáva, a čo urobí? Obmedzí jeho predaj. Taliani sú jednoducho taliani.