Novinky
petrumr
samý městský auta, je vidět, že tam i mezi obcama jezdí pendolíno a ital raději sedne do vlaku než do auta.
Bristol
3
městská auta se v Itálii těší takové oblibě proto, že ulice starých italských měst jsou opravdu velmi úzké a příležitosti k zaparkování malé, navíc miniauta v Itálii frčela vždy 😉
WinDiesel
2
Jojo viděli jsme. Krásné úzké uličky, dost často v městečkách usazených na vrcholku kopců a hor, nic než skútry a miniauta se tam nevejdou.
Bristol
2
vyjet by to vyjelo...ale postavit to není kam... >😁
koukám, že Alfa není schopná pořádně prodat ani doma, je vůbec nějaká země kde je AR schopná nějak normálně udat svá auta? Zjevně ne a to je nesmirně frustrující...získat zpět svoji čest, případně v některých zemích vybudovat prakticky od nuly bude velmi těžké, v tomto kontextu cílení na automobilky typu Audi nebo BMW zní jak vyloženě špatný vtip.... ;-\
Měli by si přiznat, že na víc než na F jejich síly nestačí. Dělat kvalitu ve vysoké sérii, to jim nikdy nešlo a ani nepůjde, leda by to prodali Němcům nebo kdyby se AR dělaly ve Švédsku ..........
a tento rok bude este horsi kedze alfa nic nove nechysta, da sa predpokladat teda ze v r 2014 uz v italii neudrzi ani tu 15 priecku a celoeuropske predaje alfy padnu opat o dalsich tipujem aspon 33 percent minimalne, len som zvedavy kde sa az da hlboko padnut kedze uz teraz je alfa kdesi na urovni marianskej priekopy
na slovensku sa alfa tiez uz nema cim chvalit [odkaz] , boze kde su tie casy ked na kazdom rohu stala alfa 156 , dnes u nas stretnut alfu je v podstate zazrak
pytam sa , cuduje sa niekto ze je alfa tam kde je? ja nie
Je logicke ze s dvoma uz relativne postarsimi modelmi voci modernej europskej konkurencii nemaju ani najmensiu sancu, ja sa vobec divim ze este neskrachovala ale zrejme je to len otazka casu, momentalne by som o alfu uz nezavadil ani keby boli jej ceny polovicne to vravim smrtelne vazne, bohuzial krachujucu automobilku ktora nestiha inovovat a drzat krok s dobou fakt nikto uz nechce takze je logicke ze odklon zakaznikov musel prist
na slovensku sa alfa tiez uz nema cim chvalit [odkaz] , boze kde su tie casy ked na kazdom rohu stala alfa 156 , dnes u nas stretnut alfu je v podstate zazrak
pytam sa , cuduje sa niekto ze je alfa tam kde je? ja nie
Je logicke ze s dvoma uz relativne postarsimi modelmi voci modernej europskej konkurencii nemaju ani najmensiu sancu, ja sa vobec divim ze este neskrachovala ale zrejme je to len otazka casu, momentalne by som o alfu uz nezavadil ani keby boli jej ceny polovicne to vravim smrtelne vazne, bohuzial krachujucu automobilku ktora nestiha inovovat a drzat krok s dobou fakt nikto uz nechce takze je logicke ze odklon zakaznikov musel prist
já se tomu nedivím, já jen tvrdím, že i když plánují modelovou smršť..tak dobýt zpět ztracené pozice, image která je momentálně prakticky na nule...bude prakticky nemožné... :no: a s každým odkladem nových modelů to bude horší a horší...
a já se ptám - v čem zaostává?
To jsou úplně normálně jen blbý a planý kecy.
Jo,lidi se nechali zblbnout reklamou a tak všichni kupují stejné auto... protože v reklamě říkali, že je nejlepší,nejlevnější, má náskok díky technice.
A většině lidí nestojí ani za to si to sami spočítat.
Proto máme v parlamentu tolik komunistů a neokomunistů... a proto jsou silnice plný VW a H/K.
:-!
Hyundai i 20 stojí v nejnižší akceptovatelné výbavě 290.890,- Kč... srovnatelné Punto 226.150,- Kč... oba mají 5 let záruky, ale Hyundai podstatně dražší předepsanej servis... a přesto každej Lojza odpoví, že Hyundai se prodává,protože je levnější... proč?
Nechápu.
😒
To jsou úplně normálně jen blbý a planý kecy.
Jo,lidi se nechali zblbnout reklamou a tak všichni kupují stejné auto... protože v reklamě říkali, že je nejlepší,nejlevnější, má náskok díky technice.
A většině lidí nestojí ani za to si to sami spočítat.
Proto máme v parlamentu tolik komunistů a neokomunistů... a proto jsou silnice plný VW a H/K.
:-!
Hyundai i 20 stojí v nejnižší akceptovatelné výbavě 290.890,- Kč... srovnatelné Punto 226.150,- Kč... oba mají 5 let záruky, ale Hyundai podstatně dražší předepsanej servis... a přesto každej Lojza odpoví, že Hyundai se prodává,protože je levnější... proč?
Nechápu.
😒
nemůžu nesouhlasit...jenže tohle je přesně chyba Fiatu a spol...vyráběji levná a kvalitní auta? tak proč to neumí prodat? proč to umí prodat korejci a fiat ne...? a to korejci před deseti lety taky platily za brak...kde se stala chyba? u fiatu nebo korejců?
no - tohle už je jiná "písnička"... a proti tomu zase nemám co namítat já.
Nezbývá než doufat, že po převzetí Chrysleru se jim uvolní ruce a začnou se zase starat o Evropu tak, jak zaslouží.
Ono se to zase nemusí přehnat! Já nepotřebuju, aby stejným autem jako já jezdila půlka ulice.
Mně osobně úplně stačí, když prodají dost na to,abych si nemusel dělat starosti o budoucnost firmy = zázemí pro moje autíčka.
😉
Nezbývá než doufat, že po převzetí Chrysleru se jim uvolní ruce a začnou se zase starat o Evropu tak, jak zaslouží.
Ono se to zase nemusí přehnat! Já nepotřebuju, aby stejným autem jako já jezdila půlka ulice.
Mně osobně úplně stačí, když prodají dost na to,abych si nemusel dělat starosti o budoucnost firmy = zázemí pro moje autíčka.
😉
petrumr
u fiata je přesně chyba u českýho zastupitele. Jak rodiče kupovali brava, tak prodejce byl vzdálen 25km.A ted? v okruhu 20 km jsou tři hyundai, ford, renault atd.Prostě všechny značky budují autosalony a fakty si nevzpomenu jestli fiat má někde nějaký nový.
"Hyundai i 20 stojí v nejnižší akceptovatelné výbavě 290.890,- Kč... srovnatelné Punto 226.150,- Kč."
No, to zase ne. U Punta musíš ještě pěkně zacálovat dva páry pytlů a ESP.
No, to zase ne. U Punta musíš ještě pěkně zacálovat dva páry pytlů a ESP.
Plně souhlasím s názorem Ja První 123. Jsou to kecy, blbý kecy... Od roku 2000 jezdím pouze italskými vozy, m.j. Maserati a Fiaty (Croma, dříve Stilo), nikdy nebyly žádné problémy (ročně 40.000 km). Řídil jsem řadu jiných aut včetně německých a snad tedy mohu trochu srovnávat. Technologie u Fiatu byly vždy na špičce a v řadě oblastí určovaly další směr vývoje. Fakt, že je aktuálně málo nových modelů, je dán tím, že Fiat všechny síly upřel na převzetí Chrysleru (geniální tah, který ocení až historie). Doporučuji počkat s úsudky 1 až 2 roky, a pak se uvidí. A technologie?? Ferrari a Maserati že nejsou špička? Ať prosím reaguje ten, kdo tahle auta řídil a je schopen objektivního úsudku. A uvědomte si, že jsme v "německé zóně", tj. je zde obrovská propaganda německých vozů v odborných časopisech i na internetu. Ať prosím posuzují ti, kteří danou značku dlouhodobě osobně znají.... P.S. německé vozy jsou "pouhé" stroje. Nemají totiž srdce... Ciao e tutto bene!
Tento článek je velmi smutné čtení, zvláště o podílu AR na domácím italském trhu. Další velmi smutné čtení byl článek o tom, že Punto už nedostane přímého nástupce. Stačí se podívat na fotku u tohoto článku, tak nádherný čumák jakou současné Punto nemá žádné jiné malé auto na trhu, nemluvě o jeho stále výborné prostornosti, velmi slušné ceně, spolehlivosti a solidní bezpečnosti a to vše za skvělé ceny. Jen Češi to moc nechápou a jako stádo kupují hnusnou Fabii II nebo mizerně jezdící i20... ;-\ :no:
a nejhezčí palubku... od posledního FL.
A nejlepší sedadla... a nejživotnější motory.
Nejnižší servisní náklady...
Ale pšš... jsem rád, že mám doma Punto II a nemusí to vědět všichni.
😉
A nejlepší sedadla... a nejživotnější motory.
Nejnižší servisní náklady...
Ale pšš... jsem rád, že mám doma Punto II a nemusí to vědět všichni.
😉
Tak som rad ze pri FL aj tu palubku vylepsili, mame v rodine pred-FL model a ten ma na palubke taky debilny plast ze ked ides proti slnku tak sa odraza na celne sklo a je tym padom prd vidno. :😉 Ale inak slusne auticko (teda este okrem tej prevodovky).
petrumr
zkus sluneční brýle s polarizačníma filtrama. Neuvidíš tam ani odložený lesklý časopis.
petrumr
jo, ale z technického pohledu se chci zeptat jestli na té fotce ty mlhovky splnují normu umístění od obrysu vozidla >😁 Za tu FII >😁
Až mě, jako vlastníka Alfy, z toho čtení bolí srdíčko... škoda jen, že hodně lidí má Italský auta v podvědomí jako nespolehlivý. 😒
Nikdy jsem s FIATy problém neměl..!
Problém je špatný marketing mimo Itálii a málo modelů.
Chybí kombík!! Taková Marea byla pěkné a prodejné auto jako sedan i kombi.
Punto jako bratříček Opelu Corsa je stále výborné.
Hlavně nyní po dalším faceliftu..za ty peníze super auto!
Problém je špatný marketing mimo Itálii a málo modelů.
Chybí kombík!! Taková Marea byla pěkné a prodejné auto jako sedan i kombi.
Punto jako bratříček Opelu Corsa je stále výborné.
Hlavně nyní po dalším faceliftu..za ty peníze super auto!
kombík už nechybí... 500L je už vlastně malým kombíkem... a Living od něj je větší,než normální kombík.
Jo, mohlo se to jmenovat jinak... ale je to milé auto, útulné, a stojí za to si vlézt pod auto na zvedáku.
A pak se podívat zespodu třeba na srovnatelnou Kiu... 😉
Jo, mohlo se to jmenovat jinak... ale je to milé auto, útulné, a stojí za to si vlézt pod auto na zvedáku.
A pak se podívat zespodu třeba na srovnatelnou Kiu... 😉
Sorry , ale deriváty 500 a kombík? Směšné!!! :no: 8-s
Ještě že VW nedělá Brouk MPV a kombi..uff
>😁
Chybí pořádný kombík místo FIATů Stilo a Marea Weekend..!
Tedy něco na základě BRAVO.To by taky už chtělo nový model.. 😉
Ale jasně , někomu se může líbit i ta 500L..
Ještě že VW nedělá Brouk MPV a kombi..uff
>😁
Chybí pořádný kombík místo FIATů Stilo a Marea Weekend..!
Tedy něco na základě BRAVO.To by taky už chtělo nový model.. 😉
Ale jasně , někomu se může líbit i ta 500L..
Běž se na to auto podívat!
Než tady budeš kázat... navíc bez znalosti historie: první VW Transporter BYL derivátem brouka!
>😒]
Než tady budeš kázat... navíc bez znalosti historie: první VW Transporter BYL derivátem brouka!
>😒]