Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Italský trh se po třech letech vrátil k nepatrnému růstu

33 komentářů

Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
a nejhezčí palubku... od posledního FL.
A nejlepší sedadla... a nejživotnější motory.
Nejnižší servisní náklady...
Ale pšš... jsem rád, že mám doma Punto II a nemusí to vědět všichni.
😉
Arese
Tento článek je velmi smutné čtení, zvláště o podílu AR na domácím italském trhu. Další velmi smutné čtení byl článek o tom, že Punto už nedostane přímého nástupce. Stačí se podívat na fotku u tohoto článku, tak nádherný čumák jakou současné Punto nemá žádné jiné malé auto na trhu, nemluvě o jeho stále výborné prostornosti, velmi slušné ceně, spolehlivosti a solidní bezpečnosti a to vše za skvělé ceny. Jen Češi to moc nechápou a jako stádo kupují hnusnou Fabii II nebo mizerně jezdící i20... ;-\ :no:
Avatar - Sumi2000
Sumi2000
Nikdy jsem s FIATy problém neměl..!
Problém je špatný marketing mimo Itálii a málo modelů.
Chybí kombík!! Taková Marea byla pěkné a prodejné auto jako sedan i kombi.
Punto jako bratříček Opelu Corsa je stále výborné.
Hlavně nyní po dalším faceliftu..za ty peníze super auto!
piitr72
Až mě, jako vlastníka Alfy, z toho čtení bolí srdíčko... škoda jen, že hodně lidí má Italský auta v podvědomí jako nespolehlivý. 😒
Avatar - Bristol
Bristol
městská auta se v Itálii těší takové oblibě proto, že ulice starých italských měst jsou opravdu velmi úzké a příležitosti k zaparkování malé, navíc miniauta v Itálii frčela vždy 😉
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
a já se ptám - v čem zaostává?
To jsou úplně normálně jen blbý a planý kecy.
Jo,lidi se nechali zblbnout reklamou a tak všichni kupují stejné auto... protože v reklamě říkali, že je nejlepší,nejlevnější, má náskok díky technice.
A většině lidí nestojí ani za to si to sami spočítat.
Proto máme v parlamentu tolik komunistů a neokomunistů... a proto jsou silnice plný VW a H/K.
:-!

Hyundai i 20 stojí v nejnižší akceptovatelné výbavě 290.890,- Kč... srovnatelné Punto 226.150,- Kč... oba mají 5 let záruky, ale Hyundai podstatně dražší předepsanej servis... a přesto každej Lojza odpoví, že Hyundai se prodává,protože je levnější... proč?
Nechápu.
😒
pavel
Plně souhlasím s názorem Ja První 123. Jsou to kecy, blbý kecy... Od roku 2000 jezdím pouze italskými vozy, m.j. Maserati a Fiaty (Croma, dříve Stilo), nikdy nebyly žádné problémy (ročně 40.000 km). Řídil jsem řadu jiných aut včetně německých a snad tedy mohu trochu srovnávat. Technologie u Fiatu byly vždy na špičce a v řadě oblastí určovaly další směr vývoje. Fakt, že je aktuálně málo nových modelů, je dán tím, že Fiat všechny síly upřel na převzetí Chrysleru (geniální tah, který ocení až historie). Doporučuji počkat s úsudky 1 až 2 roky, a pak se uvidí. A technologie?? Ferrari a Maserati že nejsou špička? Ať prosím reaguje ten, kdo tahle auta řídil a je schopen objektivního úsudku. A uvědomte si, že jsme v "německé zóně", tj. je zde obrovská propaganda německých vozů v odborných časopisech i na internetu. Ať prosím posuzují ti, kteří danou značku dlouhodobě osobně znají.... P.S. německé vozy jsou "pouhé" stroje. Nemají totiž srdce... Ciao e tutto bene!
Avatar - Bristol
Bristol
nemůžu nesouhlasit...jenže tohle je přesně chyba Fiatu a spol...vyráběji levná a kvalitní auta? tak proč to neumí prodat? proč to umí prodat korejci a fiat ne...? a to korejci před deseti lety taky platily za brak...kde se stala chyba? u fiatu nebo korejců?
Avatar - Bristol
Bristol
vyjet by to vyjelo...ale postavit to není kam... >😁
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Jojo viděli jsme. Krásné úzké uličky, dost často v městečkách usazených na vrcholku kopců a hor, nic než skútry a miniauta se tam nevejdou.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Běž se na to auto podívat!
Než tady budeš kázat... navíc bez znalosti historie: první VW Transporter BYL derivátem brouka!
>😒]
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
kombík už nechybí... 500L je už vlastně malým kombíkem... a Living od něj je větší,než normální kombík.
Jo, mohlo se to jmenovat jinak... ale je to milé auto, útulné, a stojí za to si vlézt pod auto na zvedáku.
A pak se podívat zespodu třeba na srovnatelnou Kiu... 😉
Avatar - wakantanka
wakantanka
Netreba ale zabudat ze najviac AR 156 aj F Marea prislo do nasich koncin ako obehane a zjazdene sunky, lebo na nove v tych casoch akosi nebolo. Potom sa clovek cuduje preco maju taky image.
Makovnik
Splnaju bezproblemov, nemaj strach. Norma prikazuje vzdielenost od okraja auta max. 40cm.
FII je hnusne auto, to ma pravdu.
Avatar - petrumr
petrumr
u fiata je přesně chyba u českýho zastupitele. Jak rodiče kupovali brava, tak prodejce byl vzdálen 25km.A ted? v okruhu 20 km jsou tři hyundai, ford, renault atd.Prostě všechny značky budují autosalony a fakty si nevzpomenu jestli fiat má někde nějaký nový.
Avatar - Bristol
Bristol
Švédsko bych zatím vynechal..jasně Volvo se chytlo, ale SAAB dopadl ještě hůře než AR ;-\ a jsem z toho smutný, mám rád tyhle značky mimo mainstream...AR, Lancia, Volvo, SAAB... 😐
Avatar - Bristol
Bristol
koukám, že Alfa není schopná pořádně prodat ani doma, je vůbec nějaká země kde je AR schopná nějak normálně udat svá auta? Zjevně ne a to je nesmirně frustrující...získat zpět svoji čest, případně v některých zemích vybudovat prakticky od nuly bude velmi těžké, v tomto kontextu cílení na automobilky typu Audi nebo BMW zní jak vyloženě špatný vtip.... ;-\
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Měli by si přiznat, že na víc než na F jejich síly nestačí. Dělat kvalitu ve vysoké sérii, to jim nikdy nešlo a ani nepůjde, leda by to prodali Němcům nebo kdyby se AR dělaly ve Švédsku ..........
Avatar - Jaros71
Jaros71
Sorry , ale deriváty 500 a kombík? Směšné!!! :no: 8-s
Ještě že VW nedělá Brouk MPV a kombi..uff
>😁
Chybí pořádný kombík místo FIATů Stilo a Marea Weekend..!
Tedy něco na základě BRAVO.To by taky už chtělo nový model.. 😉
Ale jasně , někomu se může líbit i ta 500L..
Avatar - petrumr
petrumr
samý městský auta, je vidět, že tam i mezi obcama jezdí pendolíno a ital raději sedne do vlaku než do auta.
Makovnik
500L Living ma 560-638L kufor, to nahradi akykolvek kombik. Dokonca je to najviac v segmente.
Ale ked ti to nestaci, stale tu je Doblo Panorama, tam mas moznost natlacit 790-3200L.
Avatar - Hotwire
Hotwire
Je strasne makka a nepresna. Myslim klasicky 5 stupnovy manual. Ale mozno ze to tak robi v kazdom aute tej triedy, s malymi autami nemam moc skusenosti.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
jaké převodovky?
Moje řadí jako víno...
:-!
Makovnik
DRL ma tie iste podmienky, preto moze napr. skodovka pouzit hmlovky ako denne [odkaz]
Avatar - petrumr
petrumr
není tych 40cm pro DS
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
"Hyundai i 20 stojí v nejnižší akceptovatelné výbavě 290.890,- Kč... srovnatelné Punto 226.150,- Kč."

No, to zase ne. U Punta musíš ještě pěkně zacálovat dva páry pytlů a ESP.
Avatar - Hotwire
Hotwire
Tak jasne, vzdy sa najde riesenie, len to mohli uz od vyroby urobit tak nech sa to neodraza. 😐 Ale ono to tak blbo maju viacere auta v tom segmente, kvoli uspore nakladov.
Avatar - petrumr
petrumr
zkus sluneční brýle s polarizačníma filtrama. Neuvidíš tam ani odložený lesklý časopis.
Avatar - Hotwire
Hotwire
Tak som rad ze pri FL aj tu palubku vylepsili, mame v rodine pred-FL model a ten ma na palubke taky debilny plast ze ked ides proti slnku tak sa odraza na celne sklo a je tym padom prd vidno. :😉 Ale inak slusne auticko (teda este okrem tej prevodovky).
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
no - tohle už je jiná "písnička"... a proti tomu zase nemám co namítat já.
Nezbývá než doufat, že po převzetí Chrysleru se jim uvolní ruce a začnou se zase starat o Evropu tak, jak zaslouží.
Ono se to zase nemusí přehnat! Já nepotřebuju, aby stejným autem jako já jezdila půlka ulice.
Mně osobně úplně stačí, když prodají dost na to,abych si nemusel dělat starosti o budoucnost firmy = zázemí pro moje autíčka.
😉
Avatar - Bristol
Bristol
já se tomu nedivím, já jen tvrdím, že i když plánují modelovou smršť..tak dobýt zpět ztracené pozice, image která je momentálně prakticky na nule...bude prakticky nemožné... :no: a s každým odkladem nových modelů to bude horší a horší...
Avatar - petrumr
petrumr
jo, ale z technického pohledu se chci zeptat jestli na té fotce ty mlhovky splnují normu umístění od obrysu vozidla >😁 Za tu FII >😁
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a tento rok bude este horsi kedze alfa nic nove nechysta, da sa predpokladat teda ze v r 2014 uz v italii neudrzi ani tu 15 priecku a celoeuropske predaje alfy padnu opat o dalsich tipujem aspon 33 percent minimalne, len som zvedavy kde sa az da hlboko padnut kedze uz teraz je alfa kdesi na urovni marianskej priekopy

na slovensku sa alfa tiez uz nema cim chvalit [odkaz] , boze kde su tie casy ked na kazdom rohu stala alfa 156 , dnes u nas stretnut alfu je v podstate zazrak

pytam sa , cuduje sa niekto ze je alfa tam kde je? ja nie

Je logicke ze s dvoma uz relativne postarsimi modelmi voci modernej europskej konkurencii nemaju ani najmensiu sancu, ja sa vobec divim ze este neskrachovala ale zrejme je to len otazka casu, momentalne by som o alfu uz nezavadil ani keby boli jej ceny polovicne to vravim smrtelne vazne, bohuzial krachujucu automobilku ktora nestiha inovovat a drzat krok s dobou fakt nikto uz nechce takze je logicke ze odklon zakaznikov musel prist