Novinky
Nemá tam být náhodou, že Astra ztratila kvůli ukončení výroby Astry Classic III? Dvojka se snad nedělá řadu let...
Gilgit
Presne tak, má tam být Astra Classic III. Krome toho si nejsem jist, jestli výroba Astry Classic III jiz byla skutecne zastavena, protoze se tak melo stát az v roce 2014, nebo jestli mel autor na mysli to, ze byl ukoncen prodej Astry Classic III v Madarsku. Ale takové detaily Vaverka neresí.
Jinak hlavním duvodem toho, proc sel prodej Astry v Madarsku v roce 2013 tak dolu, je, ze v roce 2012 madarská policie zakoupila jedonorázove vetsí pocet vozu Astra Classic III.
Jinak hlavním duvodem toho, proc sel prodej Astry v Madarsku v roce 2013 tak dolu, je, ze v roce 2012 madarská policie zakoupila jedonorázove vetsí pocet vozu Astra Classic III.
prodej classicu III byl v Madarsku ukončen, proto ten propad. Stejně jako u nás se classic a aktuální generace motá dohromady ve statistikách.
Možná by bylo dobré - když už autor píše o domácím Suzuki - zmínit i to že GM je v Maďarsku v zásadě taky doma. Sídlí tam prodej pro východní evropu a bývalá Rába chrlí motory.
Možná by bylo dobré - když už autor píše o domácím Suzuki - zmínit i to že GM je v Maďarsku v zásadě taky doma. Sídlí tam prodej pro východní evropu a bývalá Rába chrlí motory.
Gilgit
Jiste, ten propad Astry je cástecne zpusoben ukoncením prodeje Classicu III jako takového, ale ta policejní zakázka v roce 2012 mela velký význam a v roce 2013 tyto pocty samozrejme chybely.
Más pravdu, ze díky výrobe motoru v západomadarském Szentgotthárdu Opel má v Madarsku také pozici domácího výrobce, ale takové detaily Vaverka neresí. Jenom bych nesouhlasil s tou formulací "bývalá Rába" chrlí motory. Je fakt, ze továrna Opel v Szentgotthárdu zacínala jako joint venture firem GM a Rába, ale mám pocit ze príspevek Ráby spocíval hlavne v ve vyuzití existující budovy v Szentgotthárdu a jinak s tím Rába nemela moc spolecného.
Más pravdu, ze díky výrobe motoru v západomadarském Szentgotthárdu Opel má v Madarsku také pozici domácího výrobce, ale takové detaily Vaverka neresí. Jenom bych nesouhlasil s tou formulací "bývalá Rába" chrlí motory. Je fakt, ze továrna Opel v Szentgotthárdu zacínala jako joint venture firem GM a Rába, ale mám pocit ze príspevek Ráby spocíval hlavne v ve vyuzití existující budovy v Szentgotthárdu a jinak s tím Rába nemela moc spolecného.
Podle mě se Classic už nedělá. Není v nabídce ani našeho, ani Německého zastoupení Opelu.
Gilgit
Nevím, pokusím se to v prístích dnech zjistit. V Nemecku a jiných západoevropských státech uz Classic III není v nabídce dávno, v nekterých východoevropských státech EU jeste nedávno byl. Astra Classic III je nadále v nabídce v Rusku, kde se montuje z nemeckých a poslkých montázních sad v automobilce Avtotor ve meste Kaliningrad.
Astra Classic III hatchback a kombi se rozhodne jeste v lonském roce vyrábela v Nemecku (Bochum), sedan v Polsku (Gliwice). V léte 2013 mi mluvcí továrny v Bochumi rekl, ze výroba Astry Classic III tam skoncí behem roku 2014. Tak se budu muset zeptat jak to doopravdy je.
Astra Classic III hatchback a kombi se rozhodne jeste v lonském roce vyrábela v Nemecku (Bochum), sedan v Polsku (Gliwice). V léte 2013 mi mluvcí továrny v Bochumi rekl, ze výroba Astry Classic III tam skoncí behem roku 2014. Tak se budu muset zeptat jak to doopravdy je.
Prvych desat ma spolu trhovy podiel len 30%. Tych zvysnych predanych 39 000 aut boli ake modely?
co je na tom divne? v madarsku nijaka znacka extra nedominuje preto je to tak ako to je,
prvych 10 aut ma 30 percent a dalsich 50 aut za nimi ma zvysnych 70 percent, normalka
prvych 10 aut ma 30 percent a dalsich 50 aut za nimi ma zvysnych 70 percent, normalka
Myslis "Die Goldene Möhre"?
[odkaz]