Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Peugeot 308 SW uveze 610 litrů

Nová generace francouzského kombi bude mít kufr velký jako u Octavie a nové motory splňující normu Euro 6. Představí se v březnu na autosalonu v Ženevě.
Zpět na článek
6. 1. 2014 09:46
6. 1. 2014 09:50
6. 1. 2014 09:52
6. 1. 2014 10:10
6. 1. 2014 10:13
6. 1. 2014 10:39
6. 1. 2014 11:25
6. 1. 2014 12:08
6. 1. 2014 12:40
6. 1. 2014 16:43
6. 1. 2014 09:56
6. 1. 2014 15:14
6. 1. 2014 16:54
6. 1. 2014 21:16
6. 1. 2014 10:04
6. 1. 2014 10:11
6. 1. 2014 10:15
6. 1. 2014 10:24
6. 1. 2014 10:27
6. 1. 2014 10:30
6. 1. 2014 10:35
6. 1. 2014 10:40
6. 1. 2014 10:45
6. 1. 2014 10:50
6. 1. 2014 10:57
6. 1. 2014 11:02
6. 1. 2014 11:05
6. 1. 2014 11:31
6. 1. 2014 12:22
6. 1. 2014 12:31
6. 1. 2014 12:37
6. 1. 2014 12:45
6. 1. 2014 12:56
6. 1. 2014 13:13
6. 1. 2014 14:07
6. 1. 2014 13:42
6. 1. 2014 13:45
6. 1. 2014 14:01
6. 1. 2014 15:15
6. 1. 2014 14:18
6. 1. 2014 15:12
6. 1. 2014 13:08
6. 1. 2014 13:52
6. 1. 2014 13:38
6. 1. 2014 14:10
6. 1. 2014 14:45
6. 1. 2014 14:20
6. 1. 2014 14:46
6. 1. 2014 14:57
6. 1. 2014 11:44
6. 1. 2014 11:45
6. 1. 2014 17:06
6. 1. 2014 16:26
6. 1. 2014 10:30
6. 1. 2014 10:37
6. 1. 2014 11:44
6. 1. 2014 13:47
6. 1. 2014 14:15
6. 1. 2014 16:27
7. 1. 2014 08:22
7. 1. 2014 12:54
6. 1. 2014 10:40
6. 1. 2014 11:43
6. 1. 2014 12:50
6. 1. 2014 16:28
6. 1. 2014 10:17
6. 1. 2014 10:28
6. 1. 2014 10:47
6. 1. 2014 11:47
6. 1. 2014 12:20
6. 1. 2014 15:23
6. 1. 2014 15:29
6. 1. 2014 15:33
6. 1. 2014 17:06
6. 1. 2014 20:34
6. 1. 2014 17:30
6. 1. 2014 20:34
6. 1. 2014 13:17
6. 1. 2014 13:22
6. 1. 2014 14:19
6. 1. 2014 14:29
6. 1. 2014 13:40
6. 1. 2014 13:54
6. 1. 2014 14:00
6. 1. 2014 14:03
6. 1. 2014 14:23
7. 1. 2014 08:24
7. 1. 2014 08:35
6. 1. 2014 12:04
6. 1. 2014 12:19
6. 1. 2014 12:58
6. 1. 2014 13:14
6. 1. 2014 13:24
6. 1. 2014 13:42
6. 1. 2014 21:13
6. 1. 2014 21:24
6. 1. 2014 12:30
6. 1. 2014 12:48
6. 1. 2014 14:02
6. 1. 2014 13:21
6. 1. 2014 17:09
6. 1. 2014 17:23
7. 1. 2014 07:47
6. 1. 2014 17:08
6. 1. 2014 20:12
6. 1. 2014 21:11
6. 1. 2014 12:11
6. 1. 2014 12:18
6. 1. 2014 15:34
6. 1. 2014 20:28
6. 1. 2014 17:17
6. 1. 2014 17:24
6. 1. 2014 20:30
6. 1. 2014 20:29
6. 1. 2014 12:23
6. 1. 2014 12:26
6. 1. 2014 15:20
7. 1. 2014 06:59
6. 1. 2014 12:24
6. 1. 2014 20:08
7. 1. 2014 15:44
9. 1. 2014 17:37
Avatar - Warrual
6. 1. 2014 09:46
Docela
se mi líbí :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - WinDiesel
6. 1. 2014 09:50
Re: Docela
Bravo Peugeot. Jen tak dál.
Avatar - hedvin
6. 1. 2014 09:50
Další maxi kombi
Tak by mě zajímalo jak velký kufr bude muset mít octavia 4 aby byla zase největší >:D
Rozbalit vlákno
5
6. 1. 2014 10:03
Re: Další maxi kombi
Octavie bude mít stále stejně velký kufr, pouze se do objemu zavazadelníku započítá objem prostoru v kapsičkách opěradel předních sedaček a objem přihrádky před spolujezdcem... "Rakóské voják opět slavně zvítězil, pravda!?" >:D
Avatar - daffyduck
6. 1. 2014 10:06
Re: Další maxi kombi
Octavia 4 to ještě půjde ale 8. generace bude konkurovat dodávkám a vejdou se do ní dvě europalety. Naložit je bude moct vysokozdvihem jak zadnímí tak bočními dveřmi. A ještě zbyde plno místa na 4. dětské sedačky.

Octavia 10. se bude dát použít jako garáž pro CitiGo8.
Avatar - daffyduck
6. 1. 2014 10:08
Re: Další maxi kombi
Přičemž CityGO 8. bude mít rozměry dnešní Octavia3.
Avatar - hedvin
6. 1. 2014 10:15
Re: Další maxi kombi
Jo za 20 let budeme vzpomínat jak byla octavia malá, až budeme ten autobus jménem octavia parkovat >:D
6. 1. 2014 12:22
Re: Další maxi kombi
Jen škoda, že třeba do takového roomsteru s europaletou nemáte šanci.
6. 1. 2014 09:52
Francouzský Mercedes
Přesně tak mi připadá ze zadobočního pohledu (přesněji jako dosluhující C-Klasse se zádí z ML). Je otázkou, zda-li je to dobře nebo špatně.
Jestli se podaří udržet příjemně komfortní odladění podvozku a přesvědčit zákazníky, že vlastně chtějí koukat na budíky skrz volant (pořád nevím, proč nešlo pokračovat s pseudo HUD), tak se bude dařit. Peugeot nutně potřebuje prodeje a vrátit se před modely H/K.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
6. 1. 2014 10:26
Re: Francouzský Mercedes
On i ten HB je docela germánsky střižený. Mně se to líbí, i tohle kombi, základní linka německy strohá a účelná, k tomu nějaká ta francouzská kudrlinka v podobě zdobnějších světel, chrom lištičky apod. Dobré, o to víc škoda, že si Francouzi nedokážou snad nikdy odpustit nějakou tu zbytečnou manýru, tentokrát budíky v okně a volantík na koulích, potažmo ovládání "vše přes dotykáč". ;-)
6. 1. 2014 10:34
Re: Francouzský Mercedes
Volant na koulích >:D :yes: . Mě kupodivu ovládání přes dotykáč nevadí, resp nesmí vadit >:-[] . Horší to bude u starších lidí a to samý bude s posazem. Jinak SW vypadá k světu, ale chleba se láme naživo. Na firemních fotkách třeba G Variant vypadá skvěle, naživo výrazně ztrácí na OIII.
Avatar - Dinar
6. 1. 2014 10:37
Re: Francouzský Mercedes
Klima přes dotykáč je už přes čáru. S oct. kombi souhlas, mezi koncern bratry je nejhezčí. ;-)
6. 1. 2014 10:42
Re: Francouzský Mercedes
Přes čáru…a nejen přes její :-) Myslím "třistaosmičku".
6. 1. 2014 09:52
610 litru
610 litru ceho, vzduchu, sadla, vody, rtuti, kapalnych Blesku? >:D
Rozbalit vlákno
9
Avatar - daffyduck
6. 1. 2014 10:04
Re: 610 litru
Litr je furt litr. Čehokoliv. U Peugeotu to bude 310 litrů mražených žabých stehýnek a 300 litrů slimáků :-!
Avatar - Emel
6. 1. 2014 10:10
Re: 610 litru
Kupodivu nemáš pravdu... litr není litr.
6. 1. 2014 10:13
Re: 610 litru
Je to měrná jednotka, jasně definovaná, co chceš na tom měnit? Jestli to myslíš tak, že kufrolitr není vždy stejnej, tak to máš pravdu.
Avatar - Emel
6. 1. 2014 10:39
Re: 610 litru
Přesně tak ;-)
6. 1. 2014 11:25
Re: 610 litru
Peugeot v předchozí generaci udával dva objemy. Menší, dle VDA, a pak větší, dle nějaké jejich metody.
Avatar - Iv8
6. 1. 2014 12:08
Re: 610 litru
Je to nešikovné. Možná by bylo vhodnější napsat místo uveze slovo pojme. I kdyby měl uvézt 610 litrů vody, tak je to 610kg, železa (oceli) by to bylo 4758kg. A to je na zavazadlový prostor celkem dost.
6. 1. 2014 12:40
Re: 610 litru
To je z lingvistického hlediska dobrá připomínka.
6. 1. 2014 16:43
Re: 610 litru
tak nejak jsem cekal ze to diskutujici pochopi i z meho postu, nojo bohuzel :-)
Avatar - KANKUNEN
6. 1. 2014 10:27
Re: 610 litru
A co by tam mělo být k tvé spokojenosti???
6. 1. 2014 09:56
Combi
Pěknej. :yes: Letošní Peugeot Emotion Day budou super. :yes: Facelift 3008,5008,nová 308,308 SW. :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2014 15:14
Re: Combi
...k tomu fl 508 a ten bude výrazný jak esteticky tak technicky.... :-!
6. 1. 2014 16:54
Re: Combi
Můžeš napsat víc ? Dík.
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2014 21:16
Re: Combi
Dojde ke sjednocení designu, led světla, nové motory a modernizace. Plus grafiky displejů. Bude i nový automat. Efektivnější a rychlejší.
6. 1. 2014 10:04
hmm
Fakt pěkný auto... Sem zvědavý čím to skoní tentokrát, protože tohle auto vypadá, že by mohlo mít našlápnuto na slušné prodeje... Fakt pěkný...
Rozbalit vlákno
0
6. 1. 2014 10:09
Jedna z klíčových informací v článku nezazněla
Ono je to patrné i z fotografie, ale na jednu z hlavních informací se v článku zapomnělo - kombík bude mít výrazně prodloužený rozvor, takže na rozdíl od hatchbacku budou moci dozadu usednout i dospělí pasažéři :-) :yes:
Jinak vnější design je opět na podtrženou 1! :yes:
Rozbalit vlákno
8
6. 1. 2014 10:14
Re: Jedna z klíčových informací v článku nezazněla
Co je mi platny vnejsi design, ktery za jizdy nevidim, kdyz je vnitrek neskutecne hnusny a ten se divat musim?
Avatar - Ham.
6. 1. 2014 17:39
Re: Jedna z klíčových informací v článku nezazněla
Všude se píše, že rozvor HB a kombi bude stejný, takže v článku na nic nezapomněli. Rozvor HB je dostatečný a na kombi stačí, s místem na zadních sedačkách si určitě pomohou jinou pozicí sezení vzhledem k větší výšce stropu proti HB. :-)
6. 1. 2014 19:28
Re: Jedna z klíčových informací v článku nezazněla
Jak píše Arese, už z fotek je patrný rozdíl v délce rozvoru. Překryl jsem profil. foto 308 a 308sw, zarovnal přední kolo + dveře a rozdíl v rozvoru je celkem patrný. odkaz zde: [odkaz]
Avatar - Ham.
6. 1. 2014 20:09
Re: Jedna z klíčových informací v článku nezazněla
Uvidíme, všichni tvrdí opak.
[odkaz]
[odkaz]
6. 1. 2014 20:17
Re: Jedna z klíčových informací v článku nezazněla
Pokud "všichni tvrdí opak", tak prostě mají špatné informace. Mám potvrzené přímo od od Peugeotu ČR, že kombík má o 10 cm prodloužený rozvor, aby se do něj dozadu mohli pohodlně usadit i dospělí cestující. Ten rozdíl je přece na snímcích patrný na první pohled, vůbec nechápu, jak o tom můžeš pochybovat! Peugeot prostě zvolil cestu, kterou uspěšně používá Mégane Grandtour a konec konců i předchozí generace 308 SW (a taky 307 SW) :-! Že ale tato informace v tomto článku na auto.cz nezazněla, to mě vůbec nepřekvapuje, protože to by jeho autor nesměl jen tupě opsat tiskovou zprávu, ale také se pídit po dalších informacích, resp. mít v hlavě, jak je to s rozvorem u minulé generace 308...
Avatar - Ham.
6. 1. 2014 21:17
Re: Jedna z klíčových informací v článku nezazněla
To co píšeš sice zní logicky, ale samotný Peugeot o tom nikde nedal ani půl slovíčka. Takže pokud je to pravda, tak je to problém Peugeotu, že neumí pořádně napsat ani tiskovou zprávu.
6. 1. 2014 21:56
Re: Jedna z klíčových informací v článku nezazněla
Peugeot si evidentně nechtěl hned v první tiskové zprávě vystřílet všechny informace, ovšem zkušený a chytrý automobilový redaktor si může ledasco domyslet, posléze si to ověřit u svých zdrojů u importéra a mít potom svůj článek lepší než konkurence... Bohužel, ne tak u auto.cz ;-\ :no:
Avatar - _Karel_
6. 1. 2014 22:59
Re: Jedna z klíčových informací v článku nezazněla
Na idnesu nebo na aktualně psali,že má delší rozvor.Je to tak.
Avatar - Emel
6. 1. 2014 10:11
Fajn
Tohle by šlo... příjemný nekonfliktní design, dost místa pro rodinné využití... pozice kompaktního kombíku jako rodinného ideálu se nadále upevňuje.
Rozbalit vlákno
50
6. 1. 2014 10:15
Re: Fajn
Obavam se, ze kompaktni kombik je rodinnym idealem jen po jiste autocenzure zpusobene omezenosti vlastni kapsy, protoze jinak netusim proc by melo byt pro rodinu idealni neco co je zaroven kompaktni.
6. 1. 2014 10:24
Re: Fajn
Představ si, že valná většina lidí kupuje auto za peníze, jejichž množství je omezeno právě kapsou. I tito lidé mají svoje potřeby.
Vybírám tak já, Emel, všichni co sem píšou…snad jen ty budeš vyjímka.
6. 1. 2014 10:27
Re: Fajn
Rozdil je v tom jak moc je ta kapsa omezena. Kazdy nemusi cpat rodinu do Range Roveru za tri miliony, ale pokud je kapsa omezena tak, ze se musi cpat do kompaktniho vozidla, tak je to celkem nesikovny. Nedelal bych z neceho ideal jen proto, ze jsou rodiny co nemaji na nic vetsiho.
6. 1. 2014 10:30
Re: Fajn
Ideál pro danou kapsu, co je na tom k neporozumnění?
Avatar - Emel
6. 1. 2014 10:35
Re: Fajn
Je v tom víc. Z mého pohledu... přesednutí z Octavie do Superbu už nepřináší z hlediska prostoru žádný bonus. Jasně, mám víc místa před koleny... ale co z toho?

Nevím jak to bude u 308, takže jen spekuluju... ale vzhledem k nataženému rozvoru čekám stejný výsledek u většiny těch, co kupují auto pro rodinné využití. Proč připlácet za 508, když je starší a nepřináší žádnou hmatatelnou výhodu?
6. 1. 2014 10:40
Re: Fajn
Superb je trochu OT, naprosto se vymyká běžný nabídce místa v podélným směru napříč kategoriemi vyjma longových verzí lux limuzín.
Avatar - Emel
6. 1. 2014 10:45
Re: Fajn
Spíš než o tu střední třídu jde o tu kompaktní. Podívej se na tu 308... 4,58m? To je přece regulérní střední třída ještě v minulé generaci. Stejně tak 610 litrů pro zavazadla. Škodovku jsem použil jako příklad se kterým mám teď osobní zkušenost, ale právě čekám, že to u Peugeotu dopadne stejně - kdo nejezdí 30tkm+, neocení vyšší komfort 508, ale spíš nižší hmotnost a cenu a náklady 308SW.

PS: Samozřejmě... Superb je teď na tahu, tak uvidíme.
6. 1. 2014 10:50
Re: Fajn
Já ocením vyšší třídu při každým přejetí deklu, spáry, kostek, přejezdu ;-)
Avatar - Emel
6. 1. 2014 10:57
Re: Fajn
Jo, ten komfort beru, i pro mě je to nejdůležitější otazník nad kompakty. Ale zase, pokud najedeš za týden 200km... a 308 SW bude snad vcelku pohodlná, ne?
Avatar - woody-alien
6. 1. 2014 11:02
Re: Fajn
No jo, ale to se ti u nás stane jen párkrát do roka. :-! >:D
6. 1. 2014 11:05
Re: Fajn
Tady jo, ale na těch děsnejch silnicích v A nebo D >:-[]
6. 1. 2014 11:31
Re: Fajn
Ostatně Peugeot pokládá 308 za střední a 508 za vyšší střední. ;-)

Nicméně s vyšší třídou nedostáváš jen nějaký centimetr na nohy. Jde třeba o odhlučnění kabiny. Když pominu parkování (a případně manévrování), neznám do města lepší auto než pětimetrovou dvoutunovou limuzínu.

Jinak s myšlenkou souhlasím. Nižší střední je dnes celkem velká i pohodlná.
6. 1. 2014 12:22
Re: Fajn
Druhej odstavec je přesnej :-)
6. 1. 2014 12:31
Re: Fajn
Možná jsem měl v duchu doby napsat dvouapůltunové terénní auto. :-) Izolace od ruchu města a všelijakého povrchu je prostě příjemná. Audio aparatura se může předvést, můžeš si zapnout masáž. Člověk si pak pomalu užije i zácpu. :-)
6. 1. 2014 12:37
Re: Fajn
Myslíš dopravní? >:-[]
Avatar - woody-alien
6. 1. 2014 12:56
Re: Fajn
Pravda. Jenže bohužel potřeba zastavovat a parkovat + nějaké to manévrování ti tu limuzínu dokážou řádně znechutit. Čerstvý příklad z dnešního dne z jednoho okresního města. Dojedeš tam 10 km, proplížíš se úvodní zácpou a čeká tě postupně sedm zastávek (nějaký úřady, pošta, lékárna atd.). Sedmkrát parkuješ neboli sedmkrát hledáš místo, snažíš se někam vecpat a třeba na nedávno nově postavené dvoupodlažní parkoviště, příhodně umístěné v centru, se větším autem nedostaneš. Už s mainstreamovou střední bývá v tomhle ohledu problém, čili v tom případě raději oželím komfort a beru "prcka". Ovšem bez kvedlání, dost na tom, že musím PRNDovat. ;-)
Avatar - Emel
6. 1. 2014 13:13
Re: Fajn
Tyjo, byl jsem na služebce se Sharanem... a přes noc parkoval v německém Parkhausu. Normálně jsem dvakrát zajel do parkovacího místa, vystoupil... a zjistil, že vzadu to auto čouhá o tolik, že bylo nutno vyjet a hledat jiné místo. Jestli to měl vrátný na kameře, musel to být fajn sitcom.
Avatar - woody-alien
6. 1. 2014 14:07
Re: Fajn
:-) Něco podobného se mi stalo, ale překvapivě nikoliv ve městě, ale u jednoho venkovského hřbitova. Kolem vedla silnice a chodník kolem hřbitovní zdi měl tak max.70 cm. Oni si tam udělali docela pěkné parkovišťátko asi na 10 aut, jenže jaksi podměrečné. Takže když jsem tam připlachtil a kolmo zaparkoval a přitom jsem kvůli chodcům nemohl šoupnout auto převisem přes obrubník, zíral jsem že mi zadek čučí přes půlku jednoho směru té silnice. Možná jsem mohl vytáhnout trojúhelník a označit překážku >:D , ale raději jsem to postavil na druhou stranu do polí.
Avatar - iudex
6. 1. 2014 13:42
Re: Fajn
Presne ako píše woody. Teória je jedna vec, ale mestská realita druhá. Absolútny nedostatok parkovacích miest kdekoľvek (pred bytovkami, pred úradmi, v centrách) je otrepaný fakt, rovnako ako to, že normy pre parkovacie miesto sú nastavené na Škodovky 120ky a s mainstreamovou strednou (dnes bežne 4,8 metra) sa skoro nikde nezmestíš, nehovoriac o veľkých SUV, ktoré musia (aj keby nechceli, čo sa tiež často stáva) zabrať 1,5 miesta, lebo by inak neotvorili dvere.
6. 1. 2014 13:45
Re: Fajn
Jo, je to otrava. Ale je to individuální (někdo prakticky jen dojíždí do kanceláře, jiný trajdá centrem celý den). A když už prcka, tak ideálně něco, co může parkovat kolmo i v řadě. Tohle parkování opravdu usnadní. Já právě na ulici moc neparkuji, takže mi nevadí řídit tank (pozitiva převažují negativa). Samozřejmě bych si nestěžoval, kdyby se na parkování uměl smrsknout na velikost Smartu. Bohužel, člověk nemůže mít všechno.

Jinak rád chodím pěšky. Pokud se bavíme o menším městě, kde je vše tak nějak pohromadě, tak to oběhám po svých. Záleží na městě a příležitosti. Už jsem si třeba i půjčil kolo, nebo skútr.
Avatar - iudex
6. 1. 2014 14:01
Re: Fajn
Ja tiež len dochádzam do kancelárie a väčšinou problém nie je, ale občas treba niekam vziať deti a mám k dispozícii len väčšie auto a práve vtedy sa stane, že nezaparkujem preto, že sa na voľné miesto jednoducho nevojdem (prípadne ak sa aj vopchám, tak mi človek parkujúci vedľa nechá za stieračom "milý" pozdrav). A krúženie po meste pri hľadaní vhodného parkovacieho miesta s deťmi pištiacimi "kedy tam už budeme" tiež poteší.
6. 1. 2014 15:15
Re: Fajn
V tomhle jsou pro mne v ČR asi nejhorší modré zóny. Dříve nebylo nejlehčí zaparkovat, dnes je to kolikrát na provaz. Hodně míst, kde parkuji, je na šikmo, nebo kolmo. Tam délka tolik nehraje roli. Šířka už ano.
Avatar - woody-alien
6. 1. 2014 14:18
Re: Fajn
Jj, chodit pěšky taky nepovažuju za nějaký ponížení ;-) , naopak když už se mi podaří najít slušný místo, tak jsem ochotný si to v okolí všechno oběhat než abych přejížděl 1 km a znovu hledal. Ono to ani nemusí být v malém městě, otravné jsou pustiny a blbý čtvrti. V Praze jsem chodil z Vinohrad do školy (Betlémská, Albertov, Karlák) pěšky klidně jenom proto, že se mi nechtělo čekat na tramvaj nebo že byl pěkný den. A na civilce jsem dělal pošťáka, to byl taky dobrej tréning. >:-[]
6. 1. 2014 15:12
Re: Fajn
Když jsou to rozumné vzdálenosti, tak je to pěšky i rychlejší (pokud bys neměl zrovna štěstí na místo). Také jsem se po Praze nachodil kilometrů. Jen v centru to není nic moc, příliš aut a hned u chodníku. Menší město není nějak důležité, jen v těch větších je větší šance, že budou úřady rozlezlé. Třeba v Praze ze statistického na katastrální je to pěkná procházka. :-)

V budoucnu snad budeme moci vystoupit a poslat auto hledat místo bez nás. :-) Takhle to ostatně někdy řeším v zahraničí - najmu auto s řidičem. Není nad to nechat starosti s parkováním na někom jiném. ;-)
Avatar - Emel
6. 1. 2014 13:08
Re: Fajn
Stejně jako Škoda (a SDA) pokládají Octavii za střední... do toho bych nerad zabředl, to je hra se slovíčky. Faktem je, že lépe specifikovaná Octavia dokáže bez problémů konkurovat třeba Laguně... a naopak, Laguna dokáže cenou konkurovat Octavii, takže je vlastně vše v pořádku.

Myšlenku limuzíny do města chápu, ale nepodporuju... možná pokud bych měl řídit celý den taxík.
6. 1. 2014 13:52
Re: Fajn
To ano, ale Peugeot to uvádí ve svých materiálech. Nevím, jestli je to specialita českého zastoupení. Ale vždy se usměji, když to vidím. :-)

Ano, je to veskrze sobecké. Také je to drahé. Nicméně to, co dělá tyhle tanky ve městě dobrými, má málo co do činění s jejich velikostí. Hmotností, ano. Ale velikostí tolik ne.
Avatar - iudex
6. 1. 2014 13:38
Re: Fajn
No každý to vidíme inak. Ja teraz napríklad mením 4,5 m auto do mesta za 4,2 metrové. ;-)
Avatar - woody-alien
6. 1. 2014 14:10
Re: Fajn
Ta délka bude jistě ten HLAVNÍ důvod..... >:-[]
Avatar - iudex
6. 1. 2014 14:45
Re: Fajn
PSt, nikomu to neříkej. >:D
6. 1. 2014 14:20
Re: Fajn
Auto do města? Hmmmm >:-[]
Avatar - iudex
6. 1. 2014 14:46
Re: Fajn
Tak povedzme do mesta a na priľahlé okruhy. >:D
Avatar - Ronault.
6. 1. 2014 11:44
Re: Fajn
Je to ideál i pro ty bohatší rodiny, protože drtivá většina populace bydlí ve městech a ne každá manželka bude chtít ve městě řídit E-classe... ony mají problém řídit i ten 308 SW často...
Avatar - Ronault.
6. 1. 2014 17:06
Re: Fajn
Jak no tak... co by ti manželka řekla, kdybys ji dotáhl Eclasse v kombíku a řekl: jezdi s tím... ;-)
6. 1. 2014 11:58
Re: Fajn
mě přiijde, že blondýny po městě v q7 docela v poho :-)
6. 1. 2014 16:26
Re: Fajn
Vpohode pre nich alebo pre okolie?
Avatar - Emel
6. 1. 2014 10:30
Re: Fajn
Protože bez (velkých) kompromisů uspokojí požadavky běžné rodiny na prostor, výbavu, komfort i dynamiku. Pokud uvažuju dva dospělé, dvě děti v libovolném věku, hromadu krámů a případně třeba psa, roční nájezd kolem 15kkm... vychází mi kompaktní kombík jako rozumná volba.

Kompaktní je jen slovo... sedni si do Golfu, Astry, Focusu, Octavie... do 185cm nemáš problém se sám za sebe pohodlně posadit. Za sebe říkám, že mi střední třída už žádný prostorový bonus nepřináší.

Pokud v kapse ty peníze mám, pak můžu klidně jezdit vyšší střední. Pokud je naopak nemám a chci nové auto, asi se nějak poskládám i do subkompaktního kombíku nebo MPV.
Avatar - iudex
6. 1. 2014 13:47
Re: Fajn
Presne tak. Octavia III je pomerne otrepaný príklad, ale dobre demonštruje, že viac miesta reálne bežná rodina nepotrebuje. Ja so 193 cm síce strednú triedu ocením, ale nemám problém sa zmestiť do väčšiny áut nižšej strednej triedy a v tých väčších zástupcoch triedy (ako je spomínaná O III v kombíku) ani dozadu.
Na druhej strane má pravdu webpaja a spol. v tom, že prínos vyšších tried je v inom, ako v priestore: v komforte, odhlučnení, výbave a pod.
Avatar - Emel
6. 1. 2014 14:15
Re: Fajn
Komfort a odhlučnění - jasná věc. Výbava - to záleží, já jsem skromný člověk a kompaktní třída mi vyhovuje, nepotřebuju asistenta toho či onoho.
6. 1. 2014 16:27
Re: Fajn
Takže podľa Teba nemám bežnú rodinu...?(!)
Avatar - iudex
7. 1. 2014 08:22
Re: Fajn
Nie, Ty už si ďalej ako štandard. ;-)
7. 1. 2014 12:54
Re: Fajn
Podľa testov, jak čítam články a MPV pre rodinu, je najbežnejší štandard voziť okrem manželky jedno dieťa, svokru a psa... >:D
6. 1. 2014 10:40
Re: Fajn
odmysli si peniaze a pozri sa nárast rozmerov aút naprieč generáciami a zistiš, že kompaktné kombi prerástli bývalé autá strednej triedy. Takisto sa výrazne zlepšili jazdné vlastnosti, komfort, bezpečnosť, odhlučnenie, atď ;-)
6. 1. 2014 11:43
Re: Fajn
Nesouhlasím. V těchto cenových vodách je podle mě rodinným ideálem kompaktní MPV, to je daleko lépe přizpůsobeno rodinným potřebám. Kompaktní kombík je fajn univerzál, který může posloužit jak rodinám, tak třeba firmám, ale pro rodinné použití má své limity.
Avatar - Emel
6. 1. 2014 12:50
Re: Fajn
Otázka názoru... pro mě 5008 žádný bonus oproti 308SW nepřináší.
6. 1. 2014 16:28
Re: Fajn
S malými deťmi a neskôr so stúpajúcom vekom príde väčšia výška auta skutočne vhod. ;-)
6. 1. 2014 10:14
Fiate, vem si příklad!
Je abolutně nepochopitelné a neomluvitelné, že Fiatu už roky chybí nějaký podobný model. Evropská automobilka, která v nabídce nemá povedený kombík nižší střední třídy se dobrovolně oslabuje nejméně o třetinu prodejů... ;-\ :no:
Rozbalit vlákno
8
6. 1. 2014 10:24
Re: Fiate, vem si příklad!
Fiat sa ide profilovat v style Mini. Nic ine od nich "nikto" uz nekupi. Skusili vsetko - Bravo kombi, Bravo ala Golf, Cromu s nadpriemernou technikou, ale nic sa neujalo. Vacsie auta budud snad u Lancie a AR.
6. 1. 2014 13:44
Re: Fiate, vem si příklad!
Tak to jsi úplně vedle - Fiat sice "zkusil všechno", ale vždycky částečně blbě. Nejdřív měl nádhernou a skvěle jízdící Mareu Weekend, ale s mizerným dílenským zpracováním. Potom kvalitněji vyrobené Stilo, ale s hnusným pseudoněmeckým designem a zcela uměle působícím řízením. O příšernosti jménem Croma II snad ani není třeba se zmiňovat - to auto bylo pohodlné a kvalitní, ale jeho design vše zabil. Bravo II je opravdu krásné, ale zase má zastaralou platformu ze Stila (mízerné řízení a odpružení, velmi špatná nabídka prostoru na zadním sedadle). Čili, jakmile by Fiat nabídl italsky krásné, kvalitně vyrobené, dobře jezdící a dostatečně prostorné auto nižší střední třídy za odpovídající cenu, úspěch by se určitě dostavil. Jenomže tohle vše zvládnout v jednom autě je asi nad jejich síly. Mají tak ubohý marketing, že jim asi ani není schopen analyzovat, v čem dělali ty chyby... ;-\ :no: Každopádně ta orientace pouze na řadu Panda a 500 se mi zdá přehnaná, Minimálně nové Punto by určitě měli udělat! (vždyť současné III. generace už se prodalo skoro 2 miliony a v malých úspěšných hatchbacím má Fiat úctyhodnou tradici).
6. 1. 2014 13:53
Re: Fiate, vem si příklad!
Suhlasim, ale "ucetnimu" to teraz takto vychadza.
[odkaz]
6. 1. 2014 10:30
Re: Fiate, vem si příklad!
Rovnako chýba podobný kombík Citroenu. Zaujímavé, C4 a 308 sa asi nekanibalizujú, ale kombíky by sa asi áno... A napríklad u H/K to funguje... Myslím, že už sa dávno potvrdilo, že kombi nemôže nahradiť MPV podobnej veľkosti, tieto autá si vyberá predsa len iný typ zákazníkov.
Avatar - Emel
6. 1. 2014 10:38
Re: Fiate, vem si příklad!
Nevím jestli je u Citroënu důvodem absence kombíku kanibalizace, každopádně to považuju za velkou chybu. U Meganu je kombík nejhezčí a nejpraktičtější volbou, subjektivně bych řekl, že jich vidím v ulicích víc než všech ostatních karosářských variant dohromady (Scenic nepočítám).
Avatar - Ronault.
6. 1. 2014 11:46
Re: Fiate, vem si příklad!
myslím si, že to není ani subjektivní, ale objektivní, minimálně u nás se jich pokud vím prodává více v kombíku... totéž platí pro Astru, tam je to podpořeno ještě menším příplatkem za kombi pro hb
Avatar - Emel
6. 1. 2014 13:11
Re: Fiate, vem si příklad!
Asi jo, já čísla neviděl, tak to jen tipuju na základě pouličních dojmů.
6. 1. 2014 13:56
Re: Fiate, vem si příklad!
U nas ano, ale vo FR to moze but opacne - predava sa HB a kto chce velke auto, kupi si Lagunu.
Avatar - Fe
6. 1. 2014 10:17
Nádhera
Myslím, že je to opäť krásny a dlhotrvajúci design bez výstrelkov.. Dobrý ako Peugeot z 90. rokov (106, 306, 405, 406...) :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Stephen
6. 1. 2014 10:28
Možnost
Tak mám pocit, že jsem právě objevil horkého kandidáta na příští káru. Už HB nové 308 je moc pěkný, ale z tohohle jsem OUT! Na fotkách naprostá pecka. Uvidíme po projížďce a poslední slovo stejně nakonec bude mít peněženka, ale na designových kvalitách téhle "čičinky" to nic nemění ;-) .
Rozbalit vlákno
0
Avatar - KANKUNEN
6. 1. 2014 10:32
Tohle se povedlo
není to nafouklé jako Honda a obyčejnské jako Octavia, škoda těch interiérových výstřelků. Snad tady nebudou nabízet tříváleček.
Rozbalit vlákno
6
6. 1. 2014 10:38
Re: Tohle se povedlo
A proč by ho dospodu nabídky nedali?
6. 1. 2014 11:07
Re: Tohle se povedlo
Oturbený tříváleček určitě bude.
Avatar - petrumr
6. 1. 2014 15:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 1. 2014 16:31
Re: Tohle se povedlo
Ak bude mať aspoň 70 kW, no problem.
Avatar - petrumr
6. 1. 2014 17:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 1. 2014 12:56
Re: Tohle se povedlo
Na ute nižšej strednej triedy? Dnes sa už 50 kW nenosí, na 1400-1500 kg, koľko môže auto s vodičom vážiť, je to pri súčasných emisne pribrzdených koňoch slabota.
Avatar - Blue Sun
6. 1. 2014 10:47
Záď
Docela dobré, jen ten zadní bachratý nárazník působí z bočního pohledu příšerně.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
6. 1. 2014 10:48
Šílenství v interiéru
Zvenčí to má sice jen designovou hodnotu ocucaného bonbonu, ale OK. Zato uvnitř to je naprostá katastrofa. Vypadá to, že designéři interiéru jsou placení od VW za to, aby značku Peugeot co nejrychleji obchodně zničili. Tohle si nikdo střízlivý nemůže koupit.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petrumr
6. 1. 2014 15:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 1. 2014 16:31
Re: Šílenství v interiéru
Chráň nás pred tým pánboh. 8-s
Avatar - petrumr
6. 1. 2014 17:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - skejpa
6. 1. 2014 20:40
Re: Šílenství v interiéru
Dotykáč by třeba mě osobně nevadil. Na to se dá zvyknout a aspoň to uspoří místo. Ty budíky bych ale nepřežil !
6. 1. 2014 10:49
308 v kombíku.
Nedá sa nepochváliť, kombi vyzerá naozaj dobre, rozpačité zadné partie hatchbacku zmizli a zvonku, najmä zo zadobočného pohľadu pôsobí tento voz švihácky a moderne.
Aj predná časť, ktorá mi s HB až tak neladila, vyzerá v tomto celku šik.
Háčikom je interiér. Musím si ho ísť niekedy okuknúť bližšie, v P208 bol ale posed za volantom problematický, nie a nie si níjsť dobrú polohu. Neviem, či je to o zvyku, ale malý volant a vysoko nad ním prístroje mi prídu ako zbytočný exces. Dobre spravená klasika by urobila lepšiu službu - lebo inak vyzerá palubka zaujímavo.
Druhá vec, pre ktorú by som toto auto nechcel, je ovládanie mnohých funkcií cez dotykáč. Ďakujem, neprosím. A tretia - možno riešiteľná, je podivná móda tmavých, čiernych a ešte čiernejších interiérov.
A poďme k podvozku. nevyskúšal som, tak ešte neviem. Ale o pohodlie mám obavu, poslednou dobou Francúzi akoby sa dohodli a nekompromisne pritvrdzujú, preč sú časy mäkkého pruženia a pohodlnej plavnej jazdy.
Jazdil som s P208, ktorého okrem divného posedu a totálne letargického litrového trojvalca charakterizoval tvrdý a nepríjemný podvozok. Auto skákalo jak ustrašené kozľa a preto mám trochu dešpekt aj k 308 - aj minulá generácia už nebola práve mäkká.
Takže spočítané, podčiarknuté, o kus lepšie ako hatchback, ale stále má pre mňa viac mínusov ako plusov.
Rozbalit vlákno
6
6. 1. 2014 10:54
Re: 308 v kombíku.
Tak já si projel 208 se silnějším tříválcem v Allure. Motor točivej, auto na danou třídu komfortní (na 16" alu), ovladatelnost špičková a takovej ten prckovsky hravej podvozek. Nejhorší byl dojem z řazení…to už musí dělat naschvál.

Nová 308 je pak ještě komfortnější a na 17" bych ji srovnal s tlumením jako GVII na 16-kách. Zábavy o poznání míň, přesto velmi příjemný auto.
Avatar - eliot
6. 1. 2014 11:25
Re: 308 v kombíku.
Co ti přesně vadilo na řazení?
6. 1. 2014 11:33
Re: 308 v kombíku.
Peugeoty měli hrozně dlouhé převody a ta šaltpáka tam zapadala jak u autobusu. Já jsem s tím měl problém i v partneru, to bylo jak řadit karosu. Fakt mi to v partneru dělalo velký problémy ty převody najít....
6. 1. 2014 11:35
Re: 308 v kombíku.
Slovo nepřesný získává definici. Nebyl jsem schopnej exaktně rozlišit, zda-li je tam 1 nebo 3, 3-5, 2-4. Řazení zpátečky taky špatný. 6-ti kvalt v 308HDI byl jak z jinýhio světa.
6. 1. 2014 13:38
Re: 308 v kombíku.
Podvozok je fajn na dobrej ceste - prídu jamy a priečne nerovnosti, a javí sa presne taký ako píšem. Prechod cez retardér sa rovnal počuteľnej aj v krížoch dosť citeľnej rane. V porovnaní s 206 (s 207 som nešiel) pre mňa nepochopiteľný krok vzad. Motor som mal ten najslabší, vraj fajn do mesta, ale v porovnaní s trojvalcom v Yarise to bol chcípák. Možno to bolo aj tým, že auto malo najazdených sotva 500 km...
Avatar - eliot
6. 1. 2014 11:20
Re: 308 v kombíku.
Posed je mnohem lepší než ve 208, asi jen nízké postavy budou mít problém a budou si muset nastavit volant nepřirozeně nízko nebo neuvidí spodní část přístrojovky . Jinak , co se týká uspořádání interiéru, jde jen o zvyk.
Největším přešlapem je ovládání funkcí přes dotykový dispej, na kterém je opravdu nepraktické a nebezpečné si za jízdy nastavovat třeba klimatizaci , vždy bude lepší klasické řešení.
Komfort odpružení je dostatečný, auto na nerovnostech neodskakuje, ale to typicky pežoťácké pohodlí kvůli větší tuhosti tlumení bohužel zmizelo.
Avatar - peter_ko
6. 1. 2014 11:06
dokonalý z každého uhlu
Skvelá práca Peugeot. Dokázali vytvoriť jednoznačne najkrajšie auto vo svojej triede. Obzvlášť v porovnaní s predchádzajúcou generáciou sa škaredá húsenica umenila na krásneho motýla a konkurencia mu nesiaha ani po ventilky.
SKVELÁ PRÁCA PEUGEOT!
Rozbalit vlákno
0
6. 1. 2014 11:10
francouzské auto s německými rysy:-)
Je to krása. Peugeot, který se mi po dlouhé době líbí. Z vnějšku má krásné tvary a normální řekl bych až německé rysy. Dle mého názoru by tohle auto mohlo vrátit pažouta na výsluní. Pro mě je akorát nezkousnutelný interier, ale já jsem hodně konzervativní člověk, nicméně inovace tam je a myslím, že to spousta lidí nebude při pořizování řešit.
Poslední dobou mi přijde, že vůbec kombi tahají ligu, ať se kouknu na golfa, tuhle 308, octavii, tak kombi krásou vždy předčil hatchback. A pokud by vymysleli nějaký pěkný benzínový motůrek, který by žral tak kolem těch 5,5 l jako mi žere TSI, tak si myslím, že jich budeme vídat opravdu hodně. Jsem zvědavý na jízdní vlastnosti, jak se poperou s komfortem, min. generace byla už docela tvrdá a tohle je ještě větší auto, takže přitvrdit podvozek budou muset také.

A já bych to peugeotu moc přál, po mnoha výstřelcích a letech nesmyslů je to dobrá cesta. Akorát by mě zajímalo kam ty automobily chtějí hnát ty zavazadelníky. 610 l na takové auto je teda kufr jako kráva. Za chvíli se vymaže kategorie MPV a budou kombi velikosti starých amerických aut :-)

Těším se, až ho budu vídat na silnicích. Pěkný pažout.
Rozbalit vlákno
10
6. 1. 2014 11:13
Re: francouzské auto s německými rysy:-)
Mám kufr 550ltrů pod roletu, byl jsem se podívat na OIIIRS s 610-ti…těch 60 litrů prostě nevidím. Stejně jako nevidím u 308HB přes 400...
6. 1. 2014 11:31
Re: francouzské auto s německými rysy:-)
No je otázka jestli těch 610 berou, pokud je tam rezerva nebo není, protože třeba škodovka to na stránkách uvádí, že je to objem bez rezervního kola u některých modelů
6. 1. 2014 11:35
Re: francouzské auto s německými rysy:-)
To jsem nestudoval ;-) Byl sice o něco hlubší (kufr), ale zase o hodně kratší.
Avatar - petrumr
6. 1. 2014 15:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
6. 1. 2014 13:50
Re: francouzské auto s německými rysy:-)
Moje auto má nominálne asi o 50 litrov menej, ako Octavia, pri porovnávaní naživo stojac vedľa seba som však rozdiel nevidel.
Naviac ADAC v testoch meria aj reálny objem kufra a napr. Octavii nameral tuším o 40 litrov menej, ako udáva výrobca, zatiaľ čo môjmu autu iba o 5 l menej.
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2014 15:20
Re: francouzské auto s německými rysy:-)
...moje má 135litrů..... :-(
Avatar - woody-alien
6. 1. 2014 15:29
Re: francouzské auto s německými rysy:-)
Nesmutni, naděje PANAMÍRÁ poslední.... >:D
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2014 17:13
Re: francouzské auto s německými rysy:-)
f kombyku? >:D ;-)
6. 1. 2014 15:33
Re: francouzské auto s německými rysy:-)
Tady nikdo nemluví o spotřebě na 100km >:-[]
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2014 17:13
Re: francouzské auto s německými rysy:-)
voe ;-) >:D
Avatar - Aladeen
6. 1. 2014 11:47
Načo ?!
Načo bežným ľuďom tak veľký kufor ? Aby si raz za pár rokov mohol niečo odniesť domov z Ikei ?
Rozbalit vlákno
25
6. 1. 2014 12:02
Re: Načo ?!
Nevím, na mě je taky velký, ale je spousta lidí, kterým to vyhovuje.
6. 1. 2014 12:20
Re: Načo ?!
Přes tejden vozím vzduch, o víkendu aktivní (ne)caparty a psa… Ty máš kufr jen na dvě igelitky ze šopu?
Avatar - woody-alien
6. 1. 2014 15:16
Re: Načo ?!
Já ano....ale pro jistotu mám dvě další auta. Sichr je sichr. >:D
Avatar - petrumr
6. 1. 2014 15:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
6. 1. 2014 15:25
Re: Načo ?!
Jsi lepší, uznávám. Komu čest, tomu čest. >:-[]
Avatar - petrumr
6. 1. 2014 15:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - woody-alien
6. 1. 2014 15:31
Re: Načo ?!
To já se od nádraží nevzdaluju bez ohledu na náklad. My Forďáci už jsme takoví... >:D
Avatar - petrumr
6. 1. 2014 17:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2014 20:34
Re: Načo ?!
...maryjajozef.... ZAČO?!
6. 1. 2014 17:30
Re: Načo ?!
Akosi to s tymi nakupami potravin dramatizujes, dramatizujete. Nakupujem potraviny pre 4-clennu rodinu a zmestia sa aj do obycajnej Felicie.
Je vsak pravda, ze ked niekto potrebuje napchat do auta este 2 prepravky piva, 2 six-packy vody, karton mlieka a 2 vrecia granul, tak ten ma problem. ;-)
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2014 20:34
Re: Načo ?!
....nezapomínej na mě :-) ;-)
Avatar - Emel
6. 1. 2014 13:17
Re: Načo ?!
Dvoje dětské lyže, dva snowboardy, čtvery brusle, tři tašky s hadrama, jedna s fotovýbavou, boty... mám pokračovat :-)?

Netvrdím že potřebuju 600, stačilo by i 500... 400 už je omezující.
Avatar - Blue Sun
6. 1. 2014 13:22
Re: Načo ?!
Souhlas... párkrát za rok zjišťuju, že 440 litrů je poněkud málo a chtělo by to ještě tak stovku navíc.
Avatar - Aladeen
6. 1. 2014 14:19
Re: Načo ?!
Lyže a snowboardy by som radšej niesol na streche , kvôli bezpečnosti , ostatné sa zmestí aj do 500l kufra ...
Avatar - Emel
6. 1. 2014 14:29
Re: Načo ?!
Proč kvůli bezpečnosti? Zavřené v kufru přece nikoho neohrožují... dokud se do kufru vejdou, považuju naopak za zbytečné kurtovat něco na střechu, to je spousta práce.

Jasně, 500 nebo 600 je oboje ok, pokud je těch 500 dobře přístupných a využitelných, není problém. O moc míň už ale ne...
6. 1. 2014 13:40
Re: Načo ?!
Omyl, ja vozím rovných 600 litrov s príkladne kubickým tvarom a využívam ho pomerne dosť. Oceniť môžeš aj plochu kufra, nákup potravín v hypermarkete často nemôžeš hádzať na seba, lebo domov dovezieš kašu...
Niekedy je tých 600 litrov dokonca málo, na dovolenku nakladám po strechu.
Avatar - iudex
6. 1. 2014 13:54
Re: Načo ?!
Ja napríklad tento víkend dva kufre a pár tašiek na víkendový pobyt, minulý víkend kufre, lyžiarske topánky a inú lyžiarsku výbavu, inokedy pravidelne detské bicykle, korčule atď. Nie všetci na svete sú slobodní a bezdetní alebo nevystrčia päty z domu. ;-)
6. 1. 2014 14:00
Re: Načo ?!
A už i svojí lyžařskou helmu? ;-)
Avatar - iudex
6. 1. 2014 14:03
Re: Načo ?!
No tento víkend akosi nebolo na čom lyžovať, takže ešte prilba nie je. Ale nakoniec bude (mne všetko trochu trvá, ale nakoniec "prezriem"). ;-)
6. 1. 2014 14:23
Re: Načo ?!
Já letos ještě nebyl a přitom jak to tu vypadá, tak to vidím na dva dny kdy vezmu firmu a pak týden v březnu k sousedům na jih, ale helma…ta je :-)
Avatar - woody-alien
6. 1. 2014 15:14
Re: Načo ?!
Jj, white label by ti to "prozření" jistě potvrdil... >:-[]
Avatar - iudex
7. 1. 2014 08:24
Re: Načo ?!
Aj na to som narážal. ;-)
Avatar - twistedTSD
6. 1. 2014 23:19
Re: Načo ?!
Osobně si sice vystačím s málem, ale dobře vím, že zaplnit 500 litrů, když má člověk rodinu, není žádné umění. O tom, že možnost "stěhování" jednou za čas přijde vhod, ani nemluvě...A koneckonců je to příjemnější, než rvát zavazadla do kufru ve stylu "tetris". :-)
Avatar - Ozzman
7. 1. 2014 08:35
Re: Načo ?!
K čemu? Už sem to jednou fotil speciálně pro Toppera, když tu remcá že velký kufr je na nic, takže : [odkaz]

Dále sou to lyže, velký nákup, sudy piva na akci, balíky vod, televize, pračka, kolo, jakékoliv objemější sportovní vybavení, zavazadla na dovolenou,... až budeš občas vozit 3 a více lidí dál než do vedlejšího města, tak to pochopíš..
Avatar - moreczech
6. 1. 2014 12:04
Sláva,
už to není alespoň zvenku takový typický paskvil made by pažout. Nejkrásnější kombi ve třídě nadále zůstává toto : [odkaz]
Rozbalit vlákno
18
6. 1. 2014 12:19
Re: Sláva,
Typický paskvil? Jak typický? Typickej Peugeot je pro mě 205, 405, 406, 605, 607…elegance sama.
Avatar - moreczech
6. 1. 2014 12:58
Re: Sláva,
jak jinak toto nazvat.... : [odkaz]
6. 1. 2014 13:14
Re: Sláva,
Napsal jsi typický paskvil made by pažout. Nahoře ti píšu typický pažouty posledních dekád.
Avatar - Blue Sun
6. 1. 2014 13:24
Re: Sláva,
Tak zrovna Peugeot na spodním snímku je kombíkový ideál, co se týká téměř kolmé zadní hrany (poklona starým Volvům) a využitelnosti vnitřního prostoru. Elegance není vždy u kombi na prvním místě.
6. 1. 2014 13:42
Re: Sláva,
Tak zase ten horný, nevedieť, že je to Peugeot, tipujem skôr na C4 kombi. ;-)
6. 1. 2014 21:13
Re: Sláva,
blue.sun, co povies na tento model?
[odkaz]
Volvo umi! ;-)
Avatar - Blue Sun
6. 1. 2014 21:24
Re: Sláva,
Hustý stroj >:D Kolik to má vnitřní prostor, čtyři kubíky? Nabízet to u nás, věřím, že by v prodejích předstihl i Octavii >:D
Avatar - miromen
6. 1. 2014 12:30
Re: Sláva,
Oproti HB je kombik pohlednějši ale nazvat ho nejkrasnějšim ? Zdaleka ne.
6. 1. 2014 12:36
Re: Sláva,
On piše ale Reanultu....
Avatar - miromen
6. 1. 2014 12:48
Re: Sláva,
Však ja i Megana myslim. Jinak 308 v kombiku podle fotek vypada velice pěkně. A podle toho jak se mi velice libi 308 HB v realu předpokladam že i kombik bude velice pěkny.
6. 1. 2014 14:02
Re: Sláva,
Tie zadne svetla maju extremnu velkost, dalo sa to riesit aj decentnejsie
Avatar - Emel
6. 1. 2014 13:21
Re: Sláva,
Souhlas, Megane po faceliftu má něco do sebe, je to nejhezčí Megane, ale nejhezčí kompaktní kombík ne. Osobně váhám mezi Octavií a Leonem, 308 určitě taky stojí za pohled. Focus a Astra jsou v lepších specifikacích taky koukatelné a minimálně na úrovni Meganu.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2014 17:09
Re: Sláva,
Kdybys nenapsal Focus, neřekl bych ani slovo, ale asi tě budu muset poslat na oční 8-s >:-[]
Avatar - Emel
6. 1. 2014 17:23
Re: Sláva,
Napsal jsem v lepších specifikacích. U Focusu je potřeba napsat... v kombíku v lepších specifikacích, ale nikoli ST.

[odkaz]

S tímhle problém nemám.
7. 1. 2014 07:47
Re: Sláva,
Ale na nekonfliktný sympatický vzhľad Méganu to nemá ani omylom.
Avatar - Ronault.
6. 1. 2014 17:08
Re: Sláva,
Moreczku, nechceš dělat tu fanatickou ostudu jiné značce? 8-s

Megane je určitě pěkný, ale že by byl nejkrásnější? To je hodně odvážné...
6. 1. 2014 21:11
Re: Sláva,
moreczech, tu máš top auto 3 v 1. Samozrejme vo svojej triede. [odkaz] ;-)
6. 1. 2014 12:11
EUROKOMBI
Vše, co je na velkou pochvalu, nese výrazný rys designérského eurovoka, které jemným šilháním směrem do příhraničí poměrně umně snoubí vše, co znalci cení na vypilovaném a promakaném německém designu s tolerovatelnými francouzskými manýrami. Auto na voko sedne, je harmonické, pevné a jisté.

Kabina holt již tu zmiňovanou technicistní "německost" opouští směrem, který je třeba asi trochu hodně nasát. Princip "televize - vše v jednom" je ovšem tématem, který bychom tu měli již dnes akcentovat a dopodrobna rozebrat. Osobně považuji předmětné řešení za kontraproduktivní, kloním se k zachování klasických "analogových" ovladačů s velmi citlivým zapojením obrazovky do děje. A když obrazovka, pak bez dotykové fukce. Rovněž tak utopený volant nemohu považovat za jednoznačný klad. Zkoušel jsem nyní posaz ve svém voze - mám-li chodidla položená na pedálech, mohu pod volantem "sklapnout" kolena, byť tedy samozřejmě jezdím dokonale rozcapený. Ovšem drbat si v serpentinách při ručkování po volantu nádobíčko... to nevím.

No dnes, padni komu v garáži padni - bravo peugeot :-!
Rozbalit vlákno
8
6. 1. 2014 12:18
Re: EUROKOMBI
Poslední věta druhýho dostavce je naprosto jasná…P308 je ideálním vozem pro lidi trpící chronickým kulohryzem nebo filckoismem ;-)
Avatar - woody-alien
6. 1. 2014 15:19
Re: EUROKOMBI
Poslední věta druhého odstavce znamená, že P308 přinese řidiči zcela nečekané zážitky. Slogan "Zaměřeno na vaše smysly" dostává další rozměr. >:D
6. 1. 2014 15:34
Re: EUROKOMBI
Ty dnes jedeš >:-[]
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2014 17:17
Re: EUROKOMBI
Nevím, jak jsi na tom s vercajgem ty, ale mi to problém nedělalo. Uznávám, že člen trpící bradokulitidou problém mít může >:D >:D ;-)
Avatar - Emel
6. 1. 2014 17:24
Re: EUROKOMBI
Pokud máš malý péro, můžeš jezdit bez problémů.... ;-)
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2014 20:30
Re: EUROKOMBI
Na to je právě ten velký kufr... věčný pasažér Koloděj Řimbác >:D
6. 1. 2014 12:23
Hnuj
Ma na jedny strane obracene kola no fuuuj :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - woody-alien
6. 1. 2014 15:20
Re: Hnuj
Pojistka proti selhání ESP, běžná záležitost. >:-[]
7. 1. 2014 06:59
Re: Hnuj
WTF? Jak to s tim souvisi prosim?
Avatar - Ozzman
6. 1. 2014 12:24
Schod!
Ach jo, takové hezké kombi od Peugeotu po x letech a nemá podlahu v rovině s nakládací hranou 8-s
Rozbalit vlákno
0
6. 1. 2014 12:34
Nezbývá než dodat
Pěkná, pěkná, pěkná. :yes: Teď ještě jak ceny, to asi rozhodne. ;-)
Rozbalit vlákno
0
6. 1. 2014 13:58
len dve otazky
a bude to mat aj moznost tretej rady sedaciek ako stare SW? a daju do toho aj nejaky normalny benzinovy motor nez 1.6 VTi alebo 1.6 THP s nemanualnym neautomatom?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - petrumr
6. 1. 2014 15:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 1. 2014 16:06
Re: len dve otazky
1,6 THP s manuálem v 5dv. je dokonce ve dvou výkonových verzích a ohlášen je přeplňovaný tříhrnek 1,2.
Třetí řada těžko (to je ale pouze můj odhad).
6. 1. 2014 17:31
Kouzelný polibek současného šéfdesignéra Peugeotu
Tedy ten srovnávací snímek, kde jsou nad sebou stará a nová 308 SW, to je brutální designový masakr. Člověk ani nestíhá sledovat, kde všude u novinky musely nastat zásadní změny "střihu", aby to auto bylo krásné. Je to jak v té pohádce, kdy se po polibku princezny hnusný starý oteklý žábák kouzlem proměnil v mladého krasavce s korunou na hlavě! >:D :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
6. 1. 2014 17:40
pekny kombik
ale nemozem sa ubranit dojmu ze tentokrat slo frantikom viac o velkost kufra ako o eleganciu, hatch mi pride cistejsi a sportovejsi, ale kazdopadne auto vyzera dobre, pezot taketo auta potrebuje, len tak dalej ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - petrumr
6. 1. 2014 17:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
6. 1. 2014 20:31
Re: pekny kombik
U tebe je vlastně jedno jestli něco napíšeš nebo ne >:D
Avatar - 3_diamanty
6. 1. 2014 22:12
Re: pekny kombik
ty keby si nepisal nic tak IQ tejto diskusie stupne dvojnasobne ;-) takto nam to tu len vsetkym komplikujes

citas po sebe co tu dnes pises? skus to :yes:
6. 1. 2014 20:08
Paráda
Odpověď na ty odlehčované koncernové zázraky s ,,výbornou" torzní tuhostí.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - skejpa
6. 1. 2014 20:42
CO TY BUDÍKY !
Tak pěkné kombi zvenku, i vevnitř to není špatné a oni to tak poserou, ano musím použít toto slovo, těmi šílenými budíky nad volantem !!! Každej model co to má jim zkritizujou, že je to nepěkné, nepraktické atd. a oni to tam budou s.r.á.t a s.r.á.t a s.r.á.t. Asi si neuvědomujou, že s tím lidi musej žít a denně na to koukat !
Rozbalit vlákno
7
Avatar - petrumr
6. 1. 2014 20:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 1. 2014 21:07
Re: CO TY BUDÍKY !
najlepsie je,ze to ani nesplna ucel...Peugeot ,az snad na 508, ma iba spatne interiery...
Avatar - MichalSVK
6. 1. 2014 21:14
Re: CO TY BUDÍKY !
Je to určite subjektívne ale myslím že najlepší interiér od P. je v 3008. [odkaz]
Avatar - skejpa
6. 1. 2014 21:18
Re: CO TY BUDÍKY !
A víš proč ? Protože tam jsou budíky na správném místě >:D >:-[]
Avatar - MichalSVK
6. 1. 2014 21:43
Re: CO TY BUDÍKY !
Tak to by ma teda nenapadlo >:D Bohužiaľ, bojím sa, že to 3008 za dva roky tiež nerozchodí...
6. 1. 2014 22:02
Re: CO TY BUDÍKY !
Naprostý souhlas, u PSA vždycky vymyslí nějakou interiérovou "inovaci" za každou cenu, pak tím nějakou dobu likvidují své interiéry, aby to potom potihu pod tlakem neustávající kritiky novinářů i zákazníků stáhli - viz třeba příšerný volant s pevným středem u minulých generací Citroenů. Předpokládám, že podobný osud stihne i tento "vynález", tj. že další generace Peugeotů už zase budou mít budíky a volant v klasickém provedení. Ale oni mezi tím vymyslí zase nějakou jinou kravinu...
P.S. Dotykové ovladače na středovém panelu jsou taky naprostá hovadina zaměřená jen na první efekt, která navíc zhoršuje aktivní bezpečnost, protože řidič je nemůže ovládat aniž by se na něj nejdříve podíval. Nemůže například po hmatu měnit nastavení klimatizace, jako je tomu v případě, že je ovládání trojicí velkých otočných ovladačů. A to nemluvím o tom, že na těch dotykových ploškách jsou hned hnusné mastné otisky prstů... Naštěstí "dotykovému šílenství" lze u nové 308 uniknout volbou dvou nejnižších výbav, a to samé platí o idiotské elektrické parkovací brzdě. :-)
7. 1. 2014 03:15
Re: CO TY BUDÍKY !
Budiky su fajn; chod si do toho prv posadit pr.del a potom krizituj.
Avatar - _Karel_
6. 1. 2014 23:32
debilní interiér
ohledně budíků a debilního displeje- někteří říkají "mě to nevadí "ale nikdo neřekl "je to lepší než klasika!" A vo tom to je. Vysoké postavy asi přes volant můžou vidět i na budíky. Když se jim rozjedou oči od sebe tak i na oba současně. Telefonofilové budou rádi za hezký displej. Ale nikomu se nemůžou na displeji ovládat funkce líp než mechanicky. Jen efekt. Skvěle to má nová Mazda 3.Taky dotykáč, ale krásně se ovládá jako u BMW joystikem a tlačítky.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
7. 1. 2014 00:00
Poctivý základ
V této třídě začíná nabídka pěkně houstnout. Doby Octavie coby lídra už jsou dávno pryč. Špatná volba v podstatě neexistuje. Peugeot přichází s opravdu hezkým kouskem, který nepostrádá praktičnost. Jo, takhle to má vypadat :yes:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - _Karel_
7. 1. 2014 00:06
Re: Poctivý základ
To bohužel nic nemění na tom, že octa-golf-rapid-passat v německých časopisech porazí kohokoliv.U octy nejpíš rozhodne škrabka.
Avatar - MichalSVK
7. 1. 2014 07:36
Re: Poctivý základ
Preto si treba vyberať auto podľa svojich preferencií a osobne si ho vyskúšať a nie na základe nejakého ,,duelu´´ kde sa aj tak rieši len dĺžka, výška, šírka a objem kufru...
Avatar - 3_diamanty
7. 1. 2014 11:19
Re: Poctivý základ
tak tak presne ;-) :yes:

kazdy nech si vyberie to svoje auticko ktore sa mu paci, v ktorom sa citi prijemne a z ktoreho bude mat pri soferovani radost :yes:

dnes je ponuka siroka, nie je problem si vybrat
Avatar - Cuba66
7. 1. 2014 15:44
Místo vzadu
Pokud se jim povede udělat něco s místem na zadních sedačkách, bude to docela dobrý auto. První frantík, nad kterým přemýšlím :-)

P.S. Třeba se spálím, ale po zkušenostech se "spolehlivou" Toyotou myslím, že mě už nemůže nic překvapit...
Rozbalit vlákno
1
9. 1. 2014 17:51
Re: Místo vzadu
Kombíky staví Peugeot od modelu 307 na prodlouženém rozvoru . A jak už někdo psal , zkusil porovnat boční pohled na HB a SW , po zarovnání předních kol a přední hrany předních dveří , tak nový SW bude mít opět prodpoužený rozvor
9. 1. 2014 17:37
Budíky ?
V 308 nevím , ale bude to asi stejné jako v 208 se kterou mám už zkušenost . Vypadá to nezvykle , ale po krátké době velice příjemně , menší volant je položen níže , ale v pohodlné pozici kdy ho držíte v příjemné nižší poloze pohodlně položených rukou . Budíky jsou nad věncem volantu blíže zornému poli očí , nemusíte k nim tolik sklánět zrak . A ke kritice jejich částečného zakrytí , ještě jsem vlastně neřídil auto s klasicky umístěnými budíky na které se díváte skrz věnec volantu , u kterého by byly budíky plně vidět , vždy je jejich část zakryta buď věncem volantu nebo jeho rozměrným středem . Pokud 308 nabídne ještě například průhledový displej jako 508 nebude vůbec co řešit . Na 308 se mi také líbí krásně uklizená přístrojovka bez zástupú různých tlačítek , navíc nejpoužívanější ovladače , tedy rádio , máte stejně na volantu . A ovládání například klimatizace přes výběr z menu na dotykáči ? Kolikrát si štelujete teplotu ? Já mám ve svém autě klimu nastavenu na stejnou hodnotu už několik let . Takže žádný problém .
Rozbalit vlákno
0