Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Citroën C4 1.2 e-THP: Tříválec má 96 kW a spotřebuje 4,8 l/100 km

Koncern PSA postupně nahradí atmosférickou šestnáctistovku novým přeplňovaným tříválcem. První model s novinkou pod kapotou je Citroën C4.
Zpět na článek
6. 1. 2014 17:36
6. 1. 2014 20:14
6. 1. 2014 20:51
6. 1. 2014 23:26
6. 1. 2014 17:50
6. 1. 2014 18:23
Avatar - petrumr
6. 1. 2014 17:36
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
3
6. 1. 2014 20:14
Re: ok
Tobě ten tříválec nějak učaroval. >:D
Avatar - petrumr
6. 1. 2014 20:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Hammunasakra
6. 1. 2014 23:26
Re: ok
To asi i jossalito >:D >:-[]
6. 1. 2014 17:50
No uvidíme
Jsem hodně zvědav, jak se tenhle motor povedl. 1.2l a 96kW/230Nm je slušná porce a pro třeba C3 nebo 208 je to docela mazec. U C4 a P308 to vidím jako prostřední motorizaci, jde jen o to jak PSA tenhle nastaví a jak se popasují s odsupňováním kvaltů.

Jako majitel 1.6THP 115kW mohu říct, že na P5008 je tenhle motor tak akorát. Trošku mě jednou už potrápil, ale jinak i pro přehrátí sw jezdí stále dost pěkně ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Big S
6. 1. 2014 18:23
Tříválec
Jakobyste psovi uřezali jednu nohu a pak ho ověšeli závažím, aby nepřepadával.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petrumr
6. 1. 2014 18:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 1. 2014 21:47
Re: Tříválec
zvykaj si, žijeme v dbe keď sa počíta každý gram co2
Avatar - beibej
6. 1. 2014 21:58
Re: Tříválec
spíš místo závaží bych to viděl na pouťový balonek, co by nadnášel místo kde byla noha >:D
Avatar - WinDiesel
7. 1. 2014 09:54
Re: Tříválec
Trefné přirovnání ...
Avatar - rohYpnol
7. 1. 2014 00:04
Bruselem dlážděná cesta do pekel
3 válce jsou slepou uličkou. Mnozí to už mnohokrát zkoušeli, nakonec se obvykle stejně vrátí ke 4 :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
7. 1. 2014 15:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - iudex
7. 1. 2014 08:30
1,2 eTHP vs. 1,2 TCe
Z francúzskej konkurencie downsizovaných motorov by som rozhodne uprednostnil 1,2ku od Renaultu: obdobný výkon, ale so zachovaním výhod štvorvalca.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
7. 1. 2014 09:55
Re: 1,2 eTHP vs. 1,2 TCe
Ovšem Renault přichází o výhody tříválce .......... >:D
Avatar - WinDiesel
7. 1. 2014 09:57
Re: 1,2 eTHP vs. 1,2 TCe
Aneb - useknutím jednoho vílce z 1,6 vzniká 1,2. Useknutím 1 válce z 1,4 vzniká 1,0 (VW).
Podobně u dvoulitrů - useknutím 1 válce vzniká 1,5 (Ford jak v dieselu, tak v benzínu).
Avatar - iudex
7. 1. 2014 10:08
Re: 1,2 eTHP vs. 1,2 TCe
Pri tom Forde nemáš úplne pravdu: 1,5EB je štvorvalec, nie R3.
7. 1. 2014 10:39
Re: 1,2 eTHP vs. 1,2 TCe
Tak tak Win opět skvělé informován.