Technika
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jossalito
3
Tobě ten tříválec nějak učaroval. >😁
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hammunasakra
0
To asi i jossalito >😁 >😒]
Jsem hodně zvědav, jak se tenhle motor povedl. 1.2l a 96kW/230Nm je slušná porce a pro třeba C3 nebo 208 je to docela mazec. U C4 a P308 to vidím jako prostřední motorizaci, jde jen o to jak PSA tenhle nastaví a jak se popasují s odsupňováním kvaltů.
Jako majitel 1.6THP 115kW mohu říct, že na P5008 je tenhle motor tak akorát. Trošku mě jednou už potrápil, ale jinak i pro přehrátí sw jezdí stále dost pěkně 😉 :yes:
Jako majitel 1.6THP 115kW mohu říct, že na P5008 je tenhle motor tak akorát. Trošku mě jednou už potrápil, ale jinak i pro přehrátí sw jezdí stále dost pěkně 😉 :yes:
Jakobyste psovi uřezali jednu nohu a pak ho ověšeli závažím, aby nepřepadával.
3 válce jsou slepou uličkou. Mnozí to už mnohokrát zkoušeli, nakonec se obvykle stejně vrátí ke 4 :-!
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Z francúzskej konkurencie downsizovaných motorov by som rozhodne uprednostnil 1,2ku od Renaultu: obdobný výkon, ale so zachovaním výhod štvorvalca.
Aneb - useknutím jednoho vílce z 1,6 vzniká 1,2. Useknutím 1 válce z 1,4 vzniká 1,0 (VW).
Podobně u dvoulitrů - useknutím 1 válce vzniká 1,5 (Ford jak v dieselu, tak v benzínu).
Podobně u dvoulitrů - useknutím 1 válce vzniká 1,5 (Ford jak v dieselu, tak v benzínu).