Novinky
Atila_
2
Banda vietnamskych nevolniku smontuje prvni S klasse nacez se nad ni da anglicky transparent a pred auto postavi sest bilych sahibu. 😄
Neskutočné,to som vôbec nevedel 😲 To čo spravili Nemci za kiks :no: Kua to ak zbadám majitela takej Sklass hneď sa ho opýtam či to náhodou nemá Vietnamský špečiál blééé :no: Určite to bude spravené tak aby sa to nedalo rozpoznať a auto bude vykazovať znaky Made in Germany a pritom si človek môže voziť zadnicu vo verzii ktorú mu stavali kosiči lekváru, :no:
Hloupost vedle hlouposti 8-s
1) auto vyrobene ve Vietnamu se nebude dovazet do EU, proc taky platit cla a transport navic? Takze smat se majitelovi S class je takove "zvlastni" kdyz to jeho auto urcite z vietnamu nebude a ikdyby bylo nevidim v tom problem.
2) Vietnamci, ti kteri nepestuji marihuanu anebo se nevenuji jine nelegalni cinnosti, jsou lide kteri se zadluzi, procestuji pul sveta a pak tu drou v bistrech dnem i noci aby zabezpecili lepsi budoucnost pro sve deti. Casto delaji praci o kterou Cech nebo Slovak nezakopne... to nejsou nejak pausalne nepracoviti lide, dulezite je vedeni.
3) Na tom jestli si neco zaslouzi znamku made in germany anebo ne ma pro mne daleko vetsi vyznam rizeni kvality, to musi byt nemecke, nez to kdo dela faktickou montaz kterou obycejne svede i opice, taky proto dost nemeckych firem investovalo v CR a SR, z jejich pohledu nejsme v nicem lepsi nez vietnamci, pokud chteji mit kvalitu musi si tu lidi vycvicit, dosadit sve lidi do vedeni protoze kvalitnich manazeru je v CR a SR jako safranu, delat pravidelne kontroly na alkohol bo ruku na srdce hodne cechu a slovaku chodi do prace jeste s hladinkou, tvrde lpet na dodrzovani norem, postupu a maximalni pripustne chybovosti a toleranci tak jako v domovskych fabrikach.
Jestli si myslis ze nemecke auto je automaticky kvalitneji udelane v Nemecku, kde jej montuji turci, cesi, slovaci, polaci a nemci az v posledni rade... nez to same auto smontovane jinde, kde muzou taky sledovat stejne kvalitativni normy, tak jsi v tomto ohledu dost omezeny.
1) auto vyrobene ve Vietnamu se nebude dovazet do EU, proc taky platit cla a transport navic? Takze smat se majitelovi S class je takove "zvlastni" kdyz to jeho auto urcite z vietnamu nebude a ikdyby bylo nevidim v tom problem.
2) Vietnamci, ti kteri nepestuji marihuanu anebo se nevenuji jine nelegalni cinnosti, jsou lide kteri se zadluzi, procestuji pul sveta a pak tu drou v bistrech dnem i noci aby zabezpecili lepsi budoucnost pro sve deti. Casto delaji praci o kterou Cech nebo Slovak nezakopne... to nejsou nejak pausalne nepracoviti lide, dulezite je vedeni.
3) Na tom jestli si neco zaslouzi znamku made in germany anebo ne ma pro mne daleko vetsi vyznam rizeni kvality, to musi byt nemecke, nez to kdo dela faktickou montaz kterou obycejne svede i opice, taky proto dost nemeckych firem investovalo v CR a SR, z jejich pohledu nejsme v nicem lepsi nez vietnamci, pokud chteji mit kvalitu musi si tu lidi vycvicit, dosadit sve lidi do vedeni protoze kvalitnich manazeru je v CR a SR jako safranu, delat pravidelne kontroly na alkohol bo ruku na srdce hodne cechu a slovaku chodi do prace jeste s hladinkou, tvrde lpet na dodrzovani norem, postupu a maximalni pripustne chybovosti a toleranci tak jako v domovskych fabrikach.
Jestli si myslis ze nemecke auto je automaticky kvalitneji udelane v Nemecku, kde jej montuji turci, cesi, slovaci, polaci a nemci az v posledni rade... nez to same auto smontovane jinde, kde muzou taky sledovat stejne kvalitativni normy, tak jsi v tomto ohledu dost omezeny.
Mozna je dost omezeny, ale to neznamena, ze nema pravdu. Auta montovana mimo Nemecko maji opravdu pres vsechnu "nemeckou kontrolu kvality" vyrazne horsi kvalitu nez ty pochazejici z Nemecka. Napriklad SUVcka od Mercedesu nikdy nedosahla kvalit sedanu, protoze se vyrabeji v Americe, kde pres dlouhodobou nemeckou snahu tak slozite auto proste nedokazi bezchybne sestavit. Koneckoncu stacilo, ze v minulosti se cast Mercedesu (konkretne ctyrkolek) montovala v sousednim Rakousku a i to stacilo k tomu, aby tahle auta byla horsi nez nemecka. Koneckoncu uplne stejna situace je i u Japoncu, kteri take mimo Japonsko nedokazi zajistit svoji kvalitu (viz japonci vyrobeni z danovych duvodu v EU) nebo treba zname Renaulty z Turecka opet v mensi kvalite nez francouzske originaly.
Gilgit
Do této doby se mi zdály tvé príspevky docela rozumné, ale tentokrát to co tady píses je velký úlet. Takze podle tebe je ta nemecká kvalita ta jediná správná, a ta rakouská spatná. A rakouská automobilka Magna Steyr v Grazu má horsí kvalitu nez továrny na automobily v Nemecku. Promin, ale to je kompletní blbost.
A napríklad tvrzení, ze turecká kvalita musí být horsí nez kvalita ze zemí EU, taly není pravdivé.
A napríklad tvrzení, ze turecká kvalita musí být horsí nez kvalita ze zemí EU, taly není pravdivé.
Na druhou stranu s v US vyrobenými "evropskými" auty nějakou zkušenost mám a nižší kvalita výroby je jasně patrná.
Gilgit
To je mozné. I kdyz s tím nemám osobní zkusenost, tak o tom mám informace jak z prostredí automobilového prumyslu, tak treba od známého který mel Mercedesy vyrobené v USA a mel s nimi problémy (i kdyz, teoreticky, ne kazdý problém který má treba vuz Mercedes nebo BMW vyrobený v USA musí nutne souviset s tou výrobou v USA).
Ale kategoricky odmítám tvrzení, ze továrna Magna Steyr v Grazu by mela nizsí kvalitu nez továrny v Nemecku.
Ale kategoricky odmítám tvrzení, ze továrna Magna Steyr v Grazu by mela nizsí kvalitu nez továrny v Nemecku.
Gilgit
:yes: :yes: :yes:
Gilgit
Promin, ale jsi úpne mimo. Kazdý, kdo se trochu zajímá o automobilový prumysl, ví, ze je zcela bezné, ze globální automobilky mají montovny v ruzných zemích urcené pro obsluhování místního trhu, a znacky jako Mercedes-Benz nebo BMW nejsou výjimkou. Takze zádná S-Klasse z Vietnamu se v Evrope neprodává, vozy smontované ve Vietnamu jsou urceny pro tamní trh, maximálne by se mohly dostat na trh nejaké sousední zeme jako treba Laos nebo Kambodza.
Bohuzel vubec nemás ponetí o globální ekonomice: Oni, v tomto prípade Daimler, nezesíleli ze zisku, ale postavili lokální montovnu, v tomto prípade ve Vietnamu, aby nemuseli platit vysoká cla a prodali tam tech vozu víc, coz je zcela v zájmu evropské a nemecké ekonomiky.
Ovsem jiz z drívejsí výmeny názoru s tebou vím, ze nenávidís Aziaty, a proto te ubezpecuji, ze ani Mercedes vyrobený ve Vietnamu a prodávaný v Evrope by mi nevadil.
Zároven si te doviluji upozornit, ze i vsechny tebou zrejme tak adorované v Nemecku vyrobené vozy nejvyssí kvality vcetne znacek Mercedes-Benz, BMW a Audi v sobe mají mnoho dílu z levných zemí východní Evropy vcetne Balkánu, z Afriky a Azie a není vyloucena ani nejaká soucástka z toho strasného Vietnamu.
Osobne bych ti prál aby v tvém automobilu "Made in Germany" bylo takových dílu co nejvíc.
Bohuzel vubec nemás ponetí o globální ekonomice: Oni, v tomto prípade Daimler, nezesíleli ze zisku, ale postavili lokální montovnu, v tomto prípade ve Vietnamu, aby nemuseli platit vysoká cla a prodali tam tech vozu víc, coz je zcela v zájmu evropské a nemecké ekonomiky.
Ovsem jiz z drívejsí výmeny názoru s tebou vím, ze nenávidís Aziaty, a proto te ubezpecuji, ze ani Mercedes vyrobený ve Vietnamu a prodávaný v Evrope by mi nevadil.
Zároven si te doviluji upozornit, ze i vsechny tebou zrejme tak adorované v Nemecku vyrobené vozy nejvyssí kvality vcetne znacek Mercedes-Benz, BMW a Audi v sobe mají mnoho dílu z levných zemí východní Evropy vcetne Balkánu, z Afriky a Azie a není vyloucena ani nejaká soucástka z toho strasného Vietnamu.
Osobne bych ti prál aby v tvém automobilu "Made in Germany" bylo takových dílu co nejvíc.
to su prave tie nase europske komplexy ( ktore napriklad amici nemaju ) , europan pri pomysleni na Sko z azie doslova zmodrie strati dych dostane zavraty a strati aj rec, to mas ako s korejcami kedysi alebo s dnesnou cinou , ludia v eu su zakomplexovani a pritom novsie azijske zavody su daleko lepsie a modernejsie ako tie nejake nemecke 15-20 rocne. Boli ste niekto na exkurzii v Kii pri ziline? Odporucam obzvlast takym tym zakomplexovanym troolllkom ktori pre nalepku made in germany si priplatia aj cenu pol auta navyse v domneni ze dostanu nieco viac ( houby verte mi ), svet uz bezi inak ako pred 20 rokmi, chvalabohu.
samozrejme mas pravdu, k tvojmu prispevku niet co dodat, kto ma zdravy rozum nemoze rozmyslat inak
:yes:
samozrejme mas pravdu, k tvojmu prispevku niet co dodat, kto ma zdravy rozum nemoze rozmyslat inak
:yes:
kia world no právě, nově postavená montovna v Žilině technicky na úrovni 20 let staré fabriky v Německu, trošku jsi si to popletl. Měl bys vyrazit do světa a trochu se rozkoukat kolem, protože zakrníš, život není jenom kia, ale pokud ti vyhovuje být cvičenou opicí, tak proti gustu žádný dišputát >😁
Gilgit
Promin, ale továrna Kia u Ziliny je moderní fabrika, rozhodne není na úrovni 20 let staré továrny v Nemecku.
Komicky prispevek. Nikdo na svete nema takove komplexy z nemeckych aut jako Amici. V Americe je nemecke auto mnohem vetsim symbolem nez v samotnem Nemecku. Amici deli auta na nemecka a ta ostatni. :-!
Jinak vyroba aut neni o nejakych tovarnach a jejich modernizaci. Nemec postavi lepsi auto v tovarne co Rus odvezl po valce na Sibir nez Rus v nejmodernejsim zavode, ktery si nekde koupil a nechal postavit na klic.
Jinak vyroba aut neni o nejakych tovarnach a jejich modernizaci. Nemec postavi lepsi auto v tovarne co Rus odvezl po valce na Sibir nez Rus v nejmodernejsim zavode, ktery si nekde koupil a nechal postavit na klic.
Gilgit
To, ze jsou rozdíly v kvalite mezi ruznými regiony je známá vec, ze prumerná kvalita v USa je horsí nez v Nemecku taky. Ovsem tak obrí, jak ty tady píses, ty rozdíly casto nejsou.
Ale já bych chtel zopakovat svoji otázku kterou jsem tady polozil jiz okolo poledne. Skutecne tvrdís, ze rakouská automobilka Magna Steyr v Grazu má horsí kvalitu nez továrny na automobily v Nemecku? A pokud to tvrdís, muzes to nejak prokázat?
Ale já bych chtel zopakovat svoji otázku kterou jsem tady polozil jiz okolo poledne. Skutecne tvrdís, ze rakouská automobilka Magna Steyr v Grazu má horsí kvalitu nez továrny na automobily v Nemecku? A pokud to tvrdís, muzes to nejak prokázat?
Promiň, ale když se celé části vozu vyplatí vozit do Vietnamu, proč by ho smontované nemohli dovést zpátky, čímž ušetří hlavně za pracovní sílu a také budou mít daňové prázdniny, vždyť to znáš ne? nespočet firem takhle "podniká" na území českého státu. Jsem rád, jen ať makaj šikmoočka, ať jim ten pás pustí full >😁 a žádný kecy za pár švestek. Myslím, že kvalita bude stejná jako Made in Germany, nemystifikoval bych...to by si Mercedes s Skladou nedovolil
Gilgit
Nevím, jestli si delás legraci nebo to myslís vázne. Montáz S-Klasse ve Vietnamu je klasická montáz, to znamená ze bud vsechny nebo prevázná vetsina dílu se dovází z Evropy, takze to auto tam smontovat a odvézt zpet do Evropy by se absolutne nevyplatilo.
Ked uz sme pri ,,made in Germany" odporucam ist sa pozriet do nejakej nemeckej tovarne/montovne apod. (a nie len v oblasti automobiloveho priemyslu) a vsimnut si kolko tam pracuje v skutocnosti original Nemcov a ake velke mnozstvo Turkov.