Novinky
aj ked ten navi-rezim sa mi zda trosku neprehladny - mapa na celu palubku bude trosku miast pri jazde, mohli to sustredit do klasickeho obdlznika typu 16:9 medzi tacho a otackomer...
Myslím že tři výdechy uprostřed palubky se teď nosí u jiné značky. 😄
Hlavne sa dlhodobo nosili už dávno u inej značky... [odkaz]
U tej Alfy to ešte vyzeralo dosť dobre, ale jak sa teraz s tými podivnými kruhovými mriežkami rozbehli u Mercedesu a ako vidím, dych naberajú aj v Audi....
Spod volantu kruhy miznú, miesto nich je placka, a všade naokolo na palubke vyskakujú ako pľuzgiere. Sorry, nechcem uraziť ani Audi, ani fanúšikov, ale toto vyzerá ako čínska hračka...
Ak v MPV preferujem prístrojový štít v strede a kľudne ako displej, tak v poriadnom športiaku majú byť sakra budíky...
Spod volantu kruhy miznú, miesto nich je placka, a všade naokolo na palubke vyskakujú ako pľuzgiere. Sorry, nechcem uraziť ani Audi, ani fanúšikov, ale toto vyzerá ako čínska hračka...
Ak v MPV preferujem prístrojový štít v strede a kľudne ako displej, tak v poriadnom športiaku majú byť sakra budíky...
Ja mám súčasnú A6ku a myslím si že prehladnejšie a lepšie dotiahnutie palubnej dosky už byť nemôže. hovorím jednak o prehladnosti, variabilite, velkosti displayov. tak isto aj terajsie MMI TOUCH, proste všetko je intuitivne, tak ako má byť a navyše mám krásne "ručičkové" budíky pred očami 😄
Poslední inkarnace BMW i-drive s touchpadem v kombinaci s HUD a budíky ve verzi "displej s rozšířenými možnostmi zobrazení", tj. analog budíky ve spodní části s displeji (hudba, navi šipky) je dle mého lepší.
Navi displej na ideálním místě větší než u audi, s hezčí grafikou, ovládání i drive je intuitivnější. 😉
Navi displej na ideálním místě větší než u audi, s hezčí grafikou, ovládání i drive je intuitivnější. 😉
Tak všetko je vec názoru, ale je to tak. Ja mám tiež rád klasické budíky a medzi nimi display kde si nastavíš čo chceš. Navyše u tých stredových displayov či už BMW alebo MB (tu su katastrofa podla mna) mi vadí to, že sa nedaju schovať, ako pri Audi 😄 Za tmy nepotrebujem aby tam ten display bol, keďže všetky informácie možem mat medzi budíkmi 😄 Navyse Audi mi pripadá intuitivnejsie. Ale ako som písal, vec názoru 😄
Nic proti audi v tomto směru, je to jak říkáš otázka osobních preferencí vč. toho schovávání displeje, pro mně je v tomto směru lídrem bmw, jakkoliv mmi mu šlape na paty a poslední generace commandu je také na výši. Problém jsou ty budíky, v příštích generacích libovolného auta D3 bude displej standardem, obávám se, takže užívej krásných analogů A6. 😉
Já se domnívám, že určitě! Jsem jeden z těch, co zatím nedá na klasické budíky. Na druhou stranu, kdyby nebylo průkopníků, byly by jsme pořát... "sto let za opicema". Není to tak dávno, co si lidé nemohli zvyknout na mobilní telefony, pak se zatracovaly smartphony bez klávesnice atd. atd... Vše je dle mě jen o zvyku. Lidi stárnou a čím více stárnou, tím hůře si zvykají na nové věci... Audi udělalo krok vpřed a jsem přesvědčený, že za 15 let si tady diskutéři budou klepat na čelo, že ještě "dnes" může někdo přivést na trh auto s klasickýma budíkama...
konečně tu navi narvali tam kam patří, místo obscénně velkých budíků s otáčkoměrem, případně ukazatelem rychlosti a je to i konec těch nechutných tabletů, jednoznačně :yes: :yes: :yes:
myslim si ze z hlediska bezpecnosti provozu je to totalni blbost. K cemu můžete potrebovat tak barevnou a detailni navigaci? Abyste na ni cumeli a nedavali pozor na cestu?
A co když se bude chtit podivat spolujezdec na mapu nebo preponout stanici na radii?
A navíc ten kulaty retro design... kdyby ho udelali alespoň trosku nenapadny, ale všichni od jaguára, přes MD po Audi tak prdnou poradny vydech. Jsem zvedav kolik let to vydri na této modni vlne
A co když se bude chtit podivat spolujezdec na mapu nebo preponout stanici na radii?
A navíc ten kulaty retro design... kdyby ho udelali alespoň trosku nenapadny, ale všichni od jaguára, přes MD po Audi tak prdnou poradny vydech. Jsem zvedav kolik let to vydri na této modni vlne
urcite tam bude aj ten jednoduchy dizajn,ako si to mozes vybrat aj dnes jednoduche vs. google maps.... :yes:
Pořád mi není jasné, co je na nich retro. Jen přešli od jednoduchých kulatých, které používali snad od 90. let, na něco, co má evokovat turbínu (tedy proudový motor), nebo co.
Pokud jde o display, měl by tam být i klasický mód zobrazení s velkými budíky. V tomhle režimu má prostě nahradit centrální display MMI. Spolujezdec má očividně smůlu. Zaměření na řidiče v kabině vzali o kousek dál. 😄
Pokud jde o display, měl by tam být i klasický mód zobrazení s velkými budíky. V tomhle režimu má prostě nahradit centrální display MMI. Spolujezdec má očividně smůlu. Zaměření na řidiče v kabině vzali o kousek dál. 😄
Inak, tá prístrojovka ako celok vyzerá bohovsky, napriek tomu kombinácia analogových prístrojov, zasúvacieho displeja uprostred a ovládacieho tlačidla na štýl MMI (ako napr. u A3) ostáva pre mňa ideálom
a k comu maly displej....? no na vsetko,co vymenoval Dinar :yes:
Nepřijde mi to tak hrozné, protože většinu času jezdím sám. Ale je pravda, že má spolujezdec smůlu a jen těžko ti pomůže. Na druhou stranu mám pocit, že display nestrkají doprostřed, aby ti mohl spolujezdec dělat navigátora. Pro spolujezdce je tam maximálně pro sledování televize/ filmů. Nebo pro hraní si s audiem.
Souhlasím s tím, že v TT je to celkem akceptovatelné. A asi něco podobného uvidíme v R8. Nečekám, že se to rozšíří i do běžných řad. Možná se pletu. Co by se mělo rozšířit, jsou dvě tlačítka místo čtyř okolo otočného ovladače (spekuloval jsem o tom v jiném příspěvku a opravdu by to tak mělo být).
Uvidíme, jak to bude fungovat v praxi. Možná to bude pro řidiče pohodlnější a bude snazší si to obstarat sám.