Jen nezapomeň doplnit, že po zásahu Fiatu má ten motor pomalu stejný výkon a točivý moment jako měly předchozí verze v základu ale s turbem, kdy žraly jak prokopnuté... ;-)
P.S. Pro Evropu tam bude jistě diesel, a 1,8 TSI jako základ... Fajné...
1,8 TSI? >:-[] Trochu blbý vtip, ne? Když už, tak třeba 1,8 DI - Turbo, 1,8 TBi, 1750 Turbo Benzina nebo něco podobného... ale TSI snad opravdu ne. >:D
To je fakt, třeba fanatikůmkteří se do roku 2009 pohradavě smáli americkým autům, ale v momentu kdy tam fiat šlápl první tápotu otočili o 180 stupnů a začli je vynášet do nebes, neopomenouc dodat, jak to itlaové vylepšili a pozvedli, přitom si lžou do vlastní kapsy, neb v USA pouze prodávaj to, co vyvinul někdo jiný.
Těm by se ta operace šikla, chtělo by to vyměnit mozek + svědomí, to je fakt >:D
vies kolko je tu takych ktori sa este pred 5 rokmi korejcom smiali a dnes im pri pohlade na korejca stiska r.it? Mnohi dodnes si schvalne ani nepriznaju ze sa im korejske auto moze pacit, to mas tak, uspech sa neodpusta :yes:
No Toppere.. a o neodpuštěném úspěchu Barik něco ví...
Jinak Bariku..., když najdeš jediný příspěvek, kdy sem se Amerikám smál a vyjadřoval se o nich pohrdavě, zejména na Chrysler mimo některých objektivních připomínek (jako že Caliber a PT se v jistém ohledu moc nevyvedl), tak máš u mne bonboniéru...
Protože... to je takovej tvůj hooodně ubohej argument, neboť ani já a ani Murphy, jsme tady nikdy proti Amerikám nebrojili... Naopak já osobně mám dlouhodobě americký auta rád, byť vidím i některá jejich negativa...
Tohle ti myslím moc nevyšlo...
A to, že všechno co Fiat bude vyrábět se značkou Chrysler má od někoho jiného, případně to nemá od někoho jiného a sám to zkazil..., na to sme si už tak nějak zvykli... Jseš horší než uražená baba (kterou mi ze všeho nejvíc připomínáš)....
Já zapoměl....vy ste vlastně ameriky milovali. Proč ste si nějakou nekoupili? Že by jen olizování plakátů nebo si zas lžeš do vlastní kapsy?
Hele vážně wolfe, mě se taky líbila Alfa romeo. Ale taky bych si jí nikdy nekoupil. Ale nikde nerozhlašuju že mam rád italský auta a nebudu to rozhlašovat, ani kdyby alfu koupilo GM >:D >:D
...chytni se s Kimem za packy a vyběhni kopec.... V čem tedy vynikají, v čem jsou lepší nebo alespoň srovnatelné s evropskou konkurencí? ...max. model SF je hratelný. Jinak je to šunt a naleštěná bída, která může vyhovovat ...ano, právě těm neinformovaným. Jen na okraj k těm tvým, jak jinak než žvástům, ...moje první auto byl dnes už legendární Hyundai Pony... to jen na okraj ty bijče >:D;-)
obávám se, že americké pekáče tady nikdo do nebes nevynáší, aspoň jsem si teda nevšim.... Fiaťáci tady mají radost zejména z toho, že to jejich koncernu vydělává peníze....
I když ano, různé americké káry se jako základ pro Evropu využít dají.... třeba Freemont je za ty prachy solidní kára a to samé by mohla být Lancia udělaná z tohodle CH200,,,,
Do vlastní kapsy si těmahle blábolama lžeš akorát ty.. Nechceš tady snad tvrdit, že ty auta v americe najednou kupujou jen proto, že automobilku koupil Fiat..? Kdykoli se před pár lety objevil nějaký test jakéhokoli Chrysleru, nelichotivé připomínky téměř vždy skončily u mizerných jízdních vlastností a zastaralého interiéru, nehledě na zpracování a použité materiály.. Takže ono na těch úšklebcích ve smyslu "no Italové, ty tomu tak pomůžou..." zřejmě úplně všechno v právu nebude..
Ty interiéry měl na svědomí slovutný Mercedes, který šetřil kde mohl, ovšem vždy na špatném místě, podvozky sou pořád stejný a motory vyvinuli komplet američani, vč. Pentastaru, který byl hotový před příchodem Fiatu. Je smutný že si lid v 21. století neumí ověřit fakta....
Mimochodem současné chryslery stále v řadě srovnávacích testů v usa prohrávají s konkurečními výrobky, nebudu jmenovat jakými, googlit umíš a pokud neumí anglicky, použij překladač >:D
Měl sem na mysli benzínové motory. I když pokud chceš být detalista, tak ano, motory 1,8; 2,0 a 2,4 GEMA byl společný vývoj s Hyundai a Mitsubishi.... Z období před Mercedesem byly přímo od Mitsuibhsi motory 2,5 a 3,0 V6.
Všechny diesly vždy Chrysler nakupoval, už od 90 let od VM Motori, později i od Mercedesu.
V Compassu byl motor 2,2 CRD od Mercedesu a benzíny GEMA.
ziadny prilepeny tablet, ziadne agresivne tvary, mam rad cistu eleganciu vo vacsich limuzinach a toto auto na mna posobi velmi prijemne lahko sviezo a zaujimavo ;-)
Toto si dokážu představit i jako Lancii, ale přecejen by podle mě bylo lepší zrušit Lancii a vrhnout mraky peněz do propagace Chrysleru v Evropě, jde vidět, že Voyager si sem cestu nachází docela úspěšně, 300C není taky málo a toto by evropany oslovit mohlo, proč ne...
lanciu by som ponechal , ta ma v europe daleko vacsiu tradiciu aj meno ako nam europanom neznamy chrysler, chrysler by sa skor ako v eu mohol zacat presadzovat v cine , u nas v zaplave nemcov nemaju taketo "cudzokrajne sedany" velku sancu, vid priklad kia optima , kizashi, lexus GS, honda accord - vsetko su to v eu kusovky a pritom nejde o zle auta
v usa tato 200ka podkuri asi dost optime [odkaz] s ktorou ju dost porovnavaju vsade
mozno tie auta poznaju ale tieto auta su v eu predajne na tom slabsie ako samotna lancia, kazdy tiez pozna aj cadilac escalade ale kolko sa ich v eu preda? par kuskov ;-)
Barrichello - Je mi tě fakt líto, ty těm svým žvástům zřejmě doopravdy věříš... Jen nechápu, co ti provedli italové. Přijde mi, že ti nedá spát už jejich samotná existence, což teprve když se navrtali do tvého milovaného Chrysleru.. ;-\ Jinak KIA-World mluvil o tradici značky a v tom se s ní Chrysler na evropském kontinentě srovnávat nemůže.. A jak jistě dobře víš (jako pravověrný fanda Chrysleru) a z pochopitelných důvodů si nechceš přiznat, pověst Chryslerů v Evropě také není zrovna chválihodná.. Jasně, teď budeš kontrovat tím, že pověst Lancie, potažmo Fiatu, potažmo prostě všech italů je tady katastrofální.. Chápu, image samotného názvu koncernu "Daimler-Chrysler" měla určitě větší váhu, než představa, že se Chrysler spojil s tím "výrobcem pětistovek". Ale neboj se, časem pochopíš, že to zas tak špatný tah nebyl a že z toho tvůj milovaný Chrysler ve výsledku dobře vytěžil, s ohledem na možnosti, jaké před pár lety měl....... nebo že už bys pochopil dávno a kopeš jen ze setrvačnosti..? ;-)
A ještě k tvé narážce o spoustě lidí, co neznají Lancii.. Kdes ty spousty potkal v Evropě, kde neznají jména Ypsilon, Delta, Flavia a Thema..??
Udělej si anketu na ulici mezi obyčejný lidmi co jim říká pojem Lancia Ypsilon,
Delta, Mussa, Phedra atd.
Pak se zeptej jestli ví jak vypadá Voyager, Viper, 300C, Stratus atd.....projed si evidenci vozidel, projed si statistiky SDA kolik se sem vozí ojetých Lancií a kolik chryslerů, spočti si členy Lancia clubu a Chrysler clubu a udělej tohle ve všech zemích evropy vyjma Itálie.
Pak se vrat, pokecáme si.
Může se vrátit klidně po prohlédnutí čísel jen z čr, hovoří naprosto jasně, která značka je tu vís oblíbená, kterých aut je tu víc a kolik modelů veřejnost od které značky zná.
Zeptej se v Norsku, švédsku, belgii, rusku atd jestli někdo zná co vyrábí aktuálně Lancia a kdy jí viděl naposledy a pak se zeptej na Chrysler.....možná se budeš divit.
O čr nemá smysl vůbec diskutovat.... tam stačí chvíli hledat na netu.
ˇUspěchy z rally a historie sou fajn, ale to je jako kdyby u Jeepu žili z toho, že měli willys za druhý světový...to už je dávno pasé....mladší generace to nepamatují, nezajímá je to.
Nějak jsi zapomněl odpovědět na otázku. Mě by také zajimalo, kolik si už provedl anket a zda je můžeš nějak doložit? :-) Reálně to vidím maximálně na jednu internetovou na Chrysler klubu. >:D >:D Jinak si troufnu tvrdit, že ve Finsku, kde je rally pomalu národní sport, bude znát Lancii každé malé dítě a švédové a norové budou mít pro změnu jistě v živé paměti doby, kdy se u nich prodával Evropský vůz roku Delta jako SAAB - Lancia 600. ;-)
zkus ponejprv začít tím, kolid delarů měl Chrysler-dodge-jeep za dob Mercedesu v jednotlivých zemí, můžeš začít klidně tady v čr a kolik jich má dnes Lancia. Budeš se divit, ale je to méně.
Pokračovat můžeš statistikou SDA, ted plácbnu z hlavy ale Chryslerů se loni dovezlo nějak kolem 690 ks, lancií kolem 390.....
jdi pár let dozadu a počítej, kolik aut tu tedy jednotlivé značky mají. A m"žeš si udělat i statistiky prodejů do roku 2009, dokdy se Chryslery ofiko prodávaly kolik že se jich tu za rok prodalo a kolik se prodalo Lancií.....
A kdyby ses nudil hodně, udělej to v pár evropských zemí.
Pak můžeš pokračovat anketou, ale to už bude vcelku zbytečné. Čísla mluví jasně.
RallyeováDelta bylo super auto, pěkné, slavné a úspěšné. Ale co s tím má společnýho nákupní taška pro dámičky Ypsilon a současná Delta mi není tak úplně jasný.
Minulost je super věc, ale musíš na ní navázat.
To je jak kdyby u Tatry křičeli že my sme postavili stavby na sibiři a projeli sme tam, kde nic dalšího a vyráběli sme 30 000 aut ročně, kupte si naše auto. Před 40ti lety sme byly hvězdy.
Na to dneska moc lidí zvědavo není.
ja si myslim ze redakcia nam schvalne nechava priestor ;-) , ved o com by sa tu potom diskutovalo ,
ale v tej modrej je ta 200ka vazne cool , citit z toho auta pozitivnu auru :*):yes:
netajim sa tym ze sa mi americke auta zacinaju pacit a toto je opat spravna porcia americkeho talentu ktory ma nadchol podobne ako GCH, dodge dart alebo stingray corvetta , 200ka sa mi paci, dostala ma, drzim jej palce, je nadherna :yes:
Jsem příjemně překvapen :yes: Pojali ho poměrně originálně a ani znak Lancie tentokrát nebude působit příliš nepatřičně....Jen záď je taková trochu "nijaká", ale jinak spokojenost...Akorát je otázkou, kolik jich potkáme v Evropě.
Předchozí Flavia, tedy Chrysler 200 s jiným logem se tu ofiko neprodávala ani jako kabrio, a nikdy sem jí naživo neviděl. V německu je vyprodávaj za vcelku směšné ceny.
Narozdíl od originálu, Chrysler 200 sem viděl dvakrát - bílý sedan a černé kabrio. A vím ještě o dalším kabriu, bílém.
Njn, dát sem odkaz na ojeté auto a pak pindat nesmysly... Podívej se do toho inzerátu pořádně! je tam napsané, že to auto stálo nové 37.500 €. To že tahle auta šíleně ztrácejí na hodnotě je věc druhá. Ale to u Chrysleru nebylo jinak.
Mně se to taky líbí... je vidět, že už to navrhli ve spolupr
Je to hezký... a vidím jako docela pravděpodoné, že to v Evropě bude mít coby Lancia jiné motory.
Škoda, že se tam asi nevejde původní Lancia 2.4 pětiválec... ten by tomu fakt slušel. :-!
Re: Mně se to taky líbí... je vidět, že už to navrhli ve spo
no, pokud se tam vejde Pentastar tak by tam klidně mohli dat 3.0V6 JTD od VM.... ale je spíš otázka kdo by si to kupoval....
Obligátní 2.0JTD 170PS tomu myslím bude slušet nejvíc.... :-)
Re: Mně se to taky líbí... je vidět, že už to navrhli ve spo
to je zbytečně moc... ten tílitr. ;-)
Mluvím za sebe - a mně by se v tom líbil rozumnej benzín... bez turba.
Původní 2.4 je tak akorát: už dobře jede, aniž by se musela točit, jako pětiválec má krásnej zvuk... a nežere trávu kolem silnice. ;-)
Akorát, že do tohodle asi bude dlouhá... a téměř jistě není ve verzi EURO6.
Ale uvidíme. ;-)
Re: Mně se to taky líbí... je vidět, že už to navrhli ve spo
Já na tom autě teda nikde italský rukopis nevidím. Možná to bude parádní Chrysler, ale zcela jistě to nebude dobrá Lancia. Jinak pokud chceš mít pod kapotou 2,4 VIS 20V, tak si pořiď Kappu s manuálem. V tomhle autě byl ten motor asi úplně nejlepší. Nebyl totiž ještě omezenej emise, neměl moc práce s vysokou hmotností auta ( jako u Thesise) ani ho nebrzdil pomalý selespeed (jako u Stila).
Jinak motory pro evropu tipuji na 1,8T, 2,4 MultiAir, 3,6 V6, 2,0 M-Jet a 3,0 M-Jet. Možná šoupnou jako základ i 1,4T - záleží kolik nová dvoustovka váží...
....apeluji na to, abyste navázali spolupráci s Topperem a s např. Honna.... pokud jsou a umí být ve vyhledávání informací rychlejší než jste doposud, bylo by jejich působením určitě přínosem. Děkuji.
Článek byl hotový již v půl desáté, v té době bylo možné si vybrat mezi touto fotkou a nekvalitní verzí této fotky. Když je publikován o půl dne později, může se u novinek takováto situace snadno stát. :-O
To nemění nic na tom, že už včera před polednem jsem našel na zahraničních stránkách spoustu fotek ze všech možných stran včetně interiéru. Neuškodilo by tedy možná galerii doplnit.
Trochu mi to pripomina zakulacenou verzi tohoto: [odkaz] Nevypada to zle, ale ten predek je takovy tupy, asi se dost rychle okouka. Jsem zvedavy, jak dopadne lancia.
Předek je prostě americký... Jim se líbit bude... V Evropě je prostor na vycizelování (nevím jestli toho ale využijí). Zadek Maserati... v pořádku...
Tohle auto s ebude v USA prodávat po 15 tis. každý měsíc...
Mně se předek vůbec nelíbí a nepodobá se imho žádnému americkému autu. Vypadá jako rozteklá zmrzlina. Zadek je generická kombinace asi pěti různejch značek. Celkově nuda. A to prohlašuju jako milovník Amerik a ex-majitel Sebringu.
Předek částečně připoíná Oldsmobile Auroru první generace, ale jen vzdáleně a to byl tehdá dost futuristický design, který ne každý zkousl. Problém je, že tohle není futuristické, pouze zvláštní a divné.
Předek je takový "tupý", protože mu chybí nějaké výrazné logo. Mně to díky těm světlům přijde jako taková opracovaná Astra, ačkoli je úplně jiná. Ale jinak se mi docela líbí, s logem Fiatu by se mi asi líbil víc.
Už to tu napsalo pár lidí výše. Celková linie sice elegantní, ale tak strašně bezpohlavní až hrůza. Chybí jakejkoliv markant, vychytávka, novej designovej trend Chrysleru.
A přimhouřím-li oči, tak se mě někdo zeptat na fotku zboku, vyhrknu i40. Bez pardonu.