Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
dederon00
chcem sa vyjadrit k reklame niekde v strede medzi odstavcami. je zarazajuce, ze tak seriozny portal, za ktory sa radi povazujete uverejnuje inzercie typu jedzte nase pirule a rychlo schudnete. take nieco tu vôbec nema co robit. dalej vas neospravedlnuje ani radoby vyhovorka: ved my predsa obsah zadavatelov neskúmame a uverejnime ju bez ohladu na je pravdivost ci nie. vsak bodaj by ste skumali ked vam za to dobre zaplatia a vy si namastite vrecka. :-( :no:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Řešení se jmenuje AdBlock ;-)
Řešením pak bude, že server zruší nebo bude placený...
:yes:
sok pak clovek zazije, kdyz vleze k nemu na komp a vyskoci to na nej vsechno v plne parade >:D
sok pak clovek zazije, kdyz vleze k nemu na komp a vyskoci to na nej vsechno v plne parade >:D
Verny_2013
Tak se mi zdá že Nissan dokázal co se týká designu překročit svůj vlastní stín. Auto vypadá chlápácky, jako správné SUV ale uvnitř moderně, svěže a současně i luxusně. Jen mě překvapuje ten pohled na podvozek - zadní nápravu, kde je vidět velmi šikmé umístění tlumičů. Ale asi to mají kluci japonský vychytaný když autor podvozek velmi chválí. Jsem zvědavý až se s tím svezu.
3_diamanty
ak to vezmeme z pohladu ( dizajn, motory, interier, imidz ) , dokonaly mix :yes:
toto sa nissanu skutocne podarilo, auto ma svoj styl, vryje sa cloveku pod kozu a aj interier je uz na urovni , dokonca ten sa zlepsil hadam aj o dve generacie :yes:
toto sa nissanu skutocne podarilo, auto ma svoj styl, vryje sa cloveku pod kozu a aj interier je uz na urovni , dokonca ten sa zlepsil hadam aj o dve generacie :yes:
vyjmečně souhlasím ;-)
tak to si uz dnes druhy ktory vynimocne suhlasi so mnou, prvy bol tusim iudex pod clankom o leone cupra, zacinam mat fakt pocit ze som vynimocny >:D diky :yes:
no dobre trosku som si zaspasoval ;-)
no dobre trosku som si zaspasoval ;-)
imidz? TO nemyslíš vážne. "Japonské" auto s renolťáckym motorom vyrábané v Anglicku, imidž jak sviňa. Ešte povesť starého Kaškaja. ajajáj. Najlepším autom v triede podľa mňa stále ostáva CX-5ka. Keby si mal 25 litrov a mal by si si vybrať. Vybral by si si Kaškaj?
súhlas :yes: ja som síce ešte prihodil na 30 ale viem za čo. nič nie je u Mazdy ošidené, ani zadná náprava ani komfort a tá jazda !!!
Bez možností porovnání můžeš těžko tvrdit, že je CX-5 lepší než QQ.
...musíš mít velku kožu na to, co už tam máš aut.... ale zase nepotřebuješ garáž >:D >:D ;-)
Ja Prvni 123
vlastně dobrý - ale kdyby to nemělo znaky, tak to hádám na Ford Kuga... a přepínače zase z VW... nějak se nám ztrácí nápad.
:-(
Pro mě mohl zůstat, jak byl.
;-)
:-(
Pro mě mohl zůstat, jak byl.
;-)
Já dávám :yes: :yes:
Moc pěkný posun vpřed!
Design se povedl a interier poskočil o dvě generace.. ;-)
Ve verzi 4*4 s multilinkem to bude super malé SUV.
Moc pěkný posun vpřed!
Design se povedl a interier poskočil o dvě generace.. ;-)
Ve verzi 4*4 s multilinkem to bude super malé SUV.
mirastr
Motor Renault :-) Je i v Dusterovi.
...i v Mercedesu... :-)
To jo, ale v jakejch modelech! Pochybuju, že by si někdo koupil GLK s náhonem na předek a motorem 1,2 od Renaultu :-)
P.S. Tím ovšem neříkám, že motory Renault jsou s....y, myslím, že speciálně diesely jsou dost povedený.
Problém je spíš ve cpaní malejch motorů do velkejch aut. V laboratoři to žere nula nula prd, vyjede se na silnici a je tam hned 8 litrů :-(
P.S. Tím ovšem neříkám, že motory Renault jsou s....y, myslím, že speciálně diesely jsou dost povedený.
Problém je spíš ve cpaní malejch motorů do velkejch aut. V laboratoři to žere nula nula prd, vyjede se na silnici a je tam hned 8 litrů :-(
...i ve formuli jedna ;-)
Bojím se otevřít konzervu, aby na mně z ní nějakej ten endžín s pit.ou ve znaku nevypad >:D
(jo, já vím je to DIAMANT!!!)
Bojím se otevřít konzervu, aby na mně z ní nějakej ten endžín s pit.ou ve znaku nevypad >:D
(jo, já vím je to DIAMANT!!!)
Delfin2
Vyzerá veľmi pekné rozhodne veľký krok dopredu :yes: Som zvedavý na ten motor, ale vyzerá, že bude dobrý..(na jazdenie do práce,ročné do 15tkm ). Jeden z favoritov určite ;-)
Ji/Ri
8 litrů v benzínu u tak velkého auta je moc? ...za tohle přece jezdí např. Tiguan v naftě. Mi to přijde celkem friendly.
Zklamal mě vzhled na nekašírovanejch fotkách. Zvlášť v týhle trusový barvě. Boční linky mi trochu připomínají ix35, což není dobrá vizitka.
praveze aj na tychto fotkach vyzera dost presvedcivo... predok bez pripomienok ma svoju tvar, bocny profil je perfektny a zadok na tychto fotkach je omnoho plastickejsi a dava zbohom prirovnaniam k fordom a podobne
Ano, ix35 tam vidím taky, osobně úspěch toho hnusného auta nechápu, ale takovej je dnešní svět.
Tiguan za 8 v naftě? To zas ne...je to kolem 7mi (103kw DSG) a dá se dostat i níž při klidnější jízdě... ( pokud ho nehoníš do červenejch přes město)
mě taky nepřijde ta spotřeba vysoká,při klidnější jízdě a po zajetí půjde o víc jak litru níž
je to furt malá foukačka ve velkém autě.... ale každopádně i těch 8 je solidní spotřeba na tak velké auto...
Tiež sa mi tá spotreba zdá vysoká. Moja Honda CRV III, s dvojlitrovým atmo benzínom, má spotrebu pod 8l. A to je určite o dobrých 100 kg ťažšia.
Tiguan v naftě jezdí za 8? Fakt? Za tolik? Osobní zkušenost? Máš dřevěnou nohu nebo co?
:yes: Za 8 l jezdí TIGI s 1.4 TSI..!
Nafta bere 6-7 l..a krotit se moc nemusíš.
Nafta bere 6-7 l..a krotit se moc nemusíš.
s tigim v jednačtyřce se stopadesáti kobylama jsem jezdil za 10, ex za 7,5 s lehkou... :-)
webpaja
Do mínusů bych přidal tlačítka vyhřívání sedadel z minulý dekády, působí v jinak relativně příjemným moderním interiéru jako pěst na oko.
Jestli ale správně vidím, tak obrovským mínusem u rodinnýho vozu je absence výdechů ventilace pro zadní sedadla! Ani v B sloupcích, ani v zadní části středový konzole. To beru jako neomluvitelný!
Jestli ale správně vidím, tak obrovským mínusem u rodinnýho vozu je absence výdechů ventilace pro zadní sedadla! Ani v B sloupcích, ani v zadní části středový konzole. To beru jako neomluvitelný!
třeba to má jako focus pod předníma sedadlama, jinak interier alá vw je povedenej, kdyby takhle vypadal novej koleos :yes:
Pod předníma sedadlama fajn. Ale to funguje v zimě, v létě dětem táhne na nohy, studenej vzduch se stejně drží u podlahy a ochlazení hlavy to nepomůže. To mě vadí.
ok beru, ale auto vypadá jinak povedeně, mě nisan překvapil :yes:
....ofuk na nohy je někdy hrozný....zvláštěpak, když je někdo, kdo ti vleze do kajuty s fuskama "pamětnicema".... 8-s 8-s >:-[]
měli jsme na průmyslovce ve třídě takovýho drobka, cca 120kg a ten když se v jedné příjemné učebně s kobercem zul, začal jsem tak nějak rozdrobeně vidět ;-)
Jednoho člověka ještě sneseš. My příslušníci starší generace si ale pamatujeme zážitky z armády, představ si rotu vojáků, která po celodenním cvičení v terénu (červenec +30st) přijde na cimru a všichni naráz sundají kanady. Nezapomenutelné zážitky.
Ozzman
Měl bych dotaz, když už ho někteří viděli, jak je to se zpracováním a materiálama v interiéru. V článku je jen napsáno, že je dobrý. Minulá generace mi bavila, ale oproti konkurenci bylo vše z tvrdého plastu ( i když u tohohle auta bych to asi i toleroval). Jak je to nyní?
U minulé generace byl interiér hodně špatný. Byl to jeden z důvodů, proč jsem ho nekoupil. Ten nový je opravdu zcela někde jinde. QQ se celkově posunul mezi absolutní špičku. V Autoexpressu už testovali 3 QQ a vždy dostal plný počet 5 hvězd. Podle nich jde o nejlepší kompaktní SUV a crossover. Docela mě překvapil jejich nadšení z nové generace CVT. Prý nemá s minulou generací uživatelsky nic společného a patří mezi nejlepší automaty.
A co bylo v minule generaci z tvrdého plastu ? Naopak jedno z mala aut, ktere ma mekceny i stredovy tunel na bocich, kde mas nohu !!!
to vies v teste sa napisalo, ze Tiguan ma palubku aj obklady dveri z gumy sťa silika, tak nic ine uz nemoze byt makksie
Nissan Qashqai mame, ale nekdy nechapu, když tady někdo pise uplne nesmysly nebo vždy jezdim v nejake specialni mekcene edici >:D Kdyby napsal méně mista na hlavu s panorama strechou ci nic moc sedacky, tak ok, ale tvrde plasty fakt nemá ani soucasna generace.
A2
Napsat něco takovýho, to je na vrácení novinářský licence. :no:
"Jediné co nám ztrpčovalo život, byla spotřeba paliva. Námi zaznamenaných osm litrů se ani v nejmenším nepřibližuje průměru 5,6 l na 100 km udávanému výrobcem. Snad šlo jenom o daň za syrovost celého vozu, protože jinak Qashqai 1.2 DIG-T fungoval velmi dobře."
Každej normální člověk, kterej alespoň párkrát řídil auto, přece musí vidět už na první pohled, že s timhle se pod 7-8 litrů v benzinu, horkotěžko v naftě, nedá dostat. Vidim přece jak je to auto velký, těžký, vysoký, odpor vzduchu...atd.
Tady se jezdí se s fabiema, Octaviema za možná 5,5, spíš 6, 7 litrů, a tady se autor diví, že se nedostane s tímhle na 5...? 8-s
To mi fakt hlava nebere.. >:D
"Jediné co nám ztrpčovalo život, byla spotřeba paliva. Námi zaznamenaných osm litrů se ani v nejmenším nepřibližuje průměru 5,6 l na 100 km udávanému výrobcem. Snad šlo jenom o daň za syrovost celého vozu, protože jinak Qashqai 1.2 DIG-T fungoval velmi dobře."
Každej normální člověk, kterej alespoň párkrát řídil auto, přece musí vidět už na první pohled, že s timhle se pod 7-8 litrů v benzinu, horkotěžko v naftě, nedá dostat. Vidim přece jak je to auto velký, těžký, vysoký, odpor vzduchu...atd.
Tady se jezdí se s fabiema, Octaviema za možná 5,5, spíš 6, 7 litrů, a tady se autor diví, že se nedostane s tímhle na 5...? 8-s
To mi fakt hlava nebere.. >:D
Co tě na tom zaráží? Když chci vyzkoušet nový auto a alespoň trochu čtenářům přiblížit dojmy z něj, tak se nemůžu chovat jako teenagerka s čerstvým řidičákem a pak je jízdní styl zcela odlišnej od normovýho měření. Navíc se jednalo o syrovej kus.
Rozptyl spotřeby mě nepřekvapuje, to, že se nad ním redaktor pozastavuje je jiná věc.
Rozptyl spotřeby mě nepřekvapuje, to, že se nad ním redaktor pozastavuje je jiná věc.
Tady jde spíš o to, že je vůbec možný udávat u takovýho auta pětilitrovou kombinovanou spotřebu. A ještě horší je, že tomu i někdo věří. ..a pak se dokonce i diví, když to tak není..
A ako to autor čitateľom napíše, ak sa nad tým nepozastaví? Článok bude čítať teenagerka s čerstvým vodičákom, pretože to fotrík kúpil a je zvedavá, a bude sa čudovať, prečo takú základnú vec, že auto žerie 8 litrov a nie pod 6 ako sa píše v teste, testér nespomenul... ;-)
podle mě se s tím dá pod 7 jezdit.tedy pokud to nebude jenom město
Krivdíš mu. Napísať túto informáciu bola jeho povinnosť, nakoniec uviedol aj dôvod, prečo asi tá spotreba bola aká bola. Nie každé auto ide tak vysoko nad udávaný priemer. A za to, že spotreba udávaná výrobcom je niekedy meraná asi pri jazde dolu kopcom a s vetrom v chrbte, redaktor nemôže. Ten titulok si nezaslúžil.
Přesně... S Yetim se dá běžně s 1,2TSI jezdit za 7l/100km, s naftou za 5,5l-100km. Nicméně věřím, že ve finále tohle žrát víc také nebude... 8l bych příčítal opravdu jen nezajetému motoru a novinářské noze na plynu...
Nemyslím si. Je povinností každého novináře informovat o skutečné spotřebě. O to víc když udávaná spotřeba výrobcem je někde z paralelního vesmíru. Na ten průměr 5,6l se nedá určitě dostat ani se zajetým motorem. Ne každý se v autech orientuje a právě pro ty kteří tomu až tak nerozumí tak těm je tato informace určena a je v pořádku, že o tom redaktor informuje.
Blue Sun
Tak nevím, nevím... Technicky a jízdně věřím, že bude Qashqai opět na výši, tohle Nissan umí, ale ten design? Předchozí generace měla švih, byla taková příjemně ostře řezaná. Tohle je jak přeznačkovaná Hyundai, divně nabobtnalá a oteklá obluda.
Nabobtnalý by mělo bejt oblý ne? Mě to přijde dost ostře řezaný.
vyzera dost dobre... ma svoj styl aj ked spekulacie o zadnej casti a svetlach prebiehali, ja osobne to vidim tak, ze je to pohladne auto a ide vlastnou cestou... tak ako kashkai vzdy
Nicco
Preco vyskocili tie naftove predaje v roku 2012?
Prodeje Nissanu Qashqai v Česku
Rok Celkem Verze 4x4 Benzin Nafta
2013 1643 468 633 1010
2012 1856 458 414 1442
2011 842 186 387 455
Prodeje Nissanu Qashqai v Česku
Rok Celkem Verze 4x4 Benzin Nafta
2013 1643 468 633 1010
2012 1856 458 414 1442
2011 842 186 387 455
Klaudius
Dobré, zlé, pekné, škaredé, drahé alebo lacné - proste je tu. Faktom je, že existenciu SUV som doteraz celkom nepochopil a také auto si proste nekúpim. Asi som divný.
no možná by jsi změnil názor při běžném používání
A možná taky ne. Sem tam tu možnost mám, ale není mi příjemná. Velké auto s prostorem o třídu menšího, proč?
SUV zmysel dava! Zvycajne je SUV dlhe tak 4,5 resp. 4,6 m nahradou za rodinny kombik 4,8 m, resp. 4,3-4,4 za kombik 4,6-4,7.
Kufor je pri 4,5 l SUV nad/okolo 500 l, sedenie moze byt este lepsie ako v kombiku, hlavne vzadu - nohy sa zasunu pod predne sedadla, parkovanie jednoduchsie vdaka zvysenemu podvozku a vyhladu, nastupovanie/vystupovanie jednoduchsie, vyhlad na cestu/prehlad lepsi, bezpecnost pri nesportovom jazdeni vyssia atd.
Ja osobne radsej nieco sportovejsie, ale majitelov SUV medzicasom chapem. Hlavne ked som v Blave mi dava SUV s prednym pohonom coraz vacsi vyznam...
Kufor je pri 4,5 l SUV nad/okolo 500 l, sedenie moze byt este lepsie ako v kombiku, hlavne vzadu - nohy sa zasunu pod predne sedadla, parkovanie jednoduchsie vdaka zvysenemu podvozku a vyhladu, nastupovanie/vystupovanie jednoduchsie, vyhlad na cestu/prehlad lepsi, bezpecnost pri nesportovom jazdeni vyssia atd.
Ja osobne radsej nieco sportovejsie, ale majitelov SUV medzicasom chapem. Hlavne ked som v Blave mi dava SUV s prednym pohonom coraz vacsi vyznam...
V ktorom kombi sa nohy nedajú zasunúť pod predné sedadlá - to je akože výsada SUV?
Kombi s dĺžkou 4,5-4,6 m má kufor obvykle okolo 500 l, SUV nemá väčší, ale jeho dno má dosť vysoko a nakladá sa doň o kus horšie.
Nastupovanie do SUV jednoduchšie nie je, čistá výška interiéru je podobná klasickým kombi, akurát jeho podlaha je vyššie nad cestou, rovnako ako prah dverí. Čiže nastupovanie je podobne náročné, len trochu iné.
Parkovanie jednoduchšie vďaka zvýšenému podvozku? Blbosť, aj SUV majú lízatká na prednom spojleri stále nižšie. Skôr je parkovanie náročnejšie, kvôli robustnejšej karosérii s menšími oknami a zväčša mohutnejšiemu predku.
Bezpečnosť SUV nie je vyššia, má výhody pri stretnutí s menším autom, ale pri náraze do rovnocenného vozidla alebo pevnej prekážky sa karta obracia - vyššia hmotnosť robí svoje.
Vyššia hmotnosť = väčšia spotreba. vyššia hmotnosť znamená potrebu silnejšieho motora, väčších kolies, bŕzd, atď., čo logicky zvyšuje prevádzkové náklady.
Takže ten uvádzaný význam SUV s predným pohonom jaksi absentuje. Je to len módna vlna, nič viac, logika chýba.
Všetko to, čo si vymenoval, spĺňajú malé užitkáče koncipované ako rodinné autá - malé nevýhody vyvážia väčším počtom plusov.
Kombi s dĺžkou 4,5-4,6 m má kufor obvykle okolo 500 l, SUV nemá väčší, ale jeho dno má dosť vysoko a nakladá sa doň o kus horšie.
Nastupovanie do SUV jednoduchšie nie je, čistá výška interiéru je podobná klasickým kombi, akurát jeho podlaha je vyššie nad cestou, rovnako ako prah dverí. Čiže nastupovanie je podobne náročné, len trochu iné.
Parkovanie jednoduchšie vďaka zvýšenému podvozku? Blbosť, aj SUV majú lízatká na prednom spojleri stále nižšie. Skôr je parkovanie náročnejšie, kvôli robustnejšej karosérii s menšími oknami a zväčša mohutnejšiemu predku.
Bezpečnosť SUV nie je vyššia, má výhody pri stretnutí s menším autom, ale pri náraze do rovnocenného vozidla alebo pevnej prekážky sa karta obracia - vyššia hmotnosť robí svoje.
Vyššia hmotnosť = väčšia spotreba. vyššia hmotnosť znamená potrebu silnejšieho motora, väčších kolies, bŕzd, atď., čo logicky zvyšuje prevádzkové náklady.
Takže ten uvádzaný význam SUV s predným pohonom jaksi absentuje. Je to len módna vlna, nič viac, logika chýba.
Všetko to, čo si vymenoval, spĺňajú malé užitkáče koncipované ako rodinné autá - malé nevýhody vyvážia väčším počtom plusov.
Ja jazdim sedan a SUV nie je moja kategoria, ale nezavrhoval by som ho. Ak by som nekupil mazdu a dizajn SX4 S-Cross zostal ako u konceptu, tak by som najskor skoncil u S-Cross - neskutocne auto, zvonku 4,3 metra, v interieri priestorovy zazrak - styroch stokilovych chlapov v pohode odvezie, kufor 420 litrov, nastupovanie bez zohynania, vyhlad perfektny a este aj velmi slusne jazdi, parkovanie je hrackou - akurat ten blby elektricky posilovac riadenia a dokafrany dizajn.
Dnes som zhodou okolnosti siel par kilometrov na novom Santa Fe znameho, mal tak kopu veci z Ikei, povodne si chcel pozicat dodavku, ale nakoniec to natrepal do svojho SUVcka, este nikdy som si nepripadal tak bezpecne v centre mesta, auta sa mi akokeby uhanali - vraj je to z respektu a z toho, ze take auta vacsinou jazdia frajerky podnikatelov, ale to nie je vina tych aut. V kazdom pripade ten Santa Fe je sportovo-uzitkove vozidlo - SUV, s offroadom resp. blaznenim sa to nema nic spolocne, ale ako auto pre rodinu parada...
Dnes som zhodou okolnosti siel par kilometrov na novom Santa Fe znameho, mal tak kopu veci z Ikei, povodne si chcel pozicat dodavku, ale nakoniec to natrepal do svojho SUVcka, este nikdy som si nepripadal tak bezpecne v centre mesta, auta sa mi akokeby uhanali - vraj je to z respektu a z toho, ze take auta vacsinou jazdia frajerky podnikatelov, ale to nie je vina tych aut. V kazdom pripade ten Santa Fe je sportovo-uzitkove vozidlo - SUV, s offroadom resp. blaznenim sa to nema nic spolocne, ale ako auto pre rodinu parada...
a tady je právě nový qashqai o parník před sx.to sx je spíš kopie minulé generace nissanu qashqai
lamal
no slusny partak... konecne nissan kopol trocha do vrtule, je pekny, kvalitne spraveny z vonka i z vnutra este zistit ako jazdia ostatne verzie, kazdopadne by na tom mali byt uz len lepsie :yes:
×
Sdílení komentáře
×
těším se na bližší setkání za volantem.
jinak ty auta z předsérie přijdou všechny poslat proti zdi :'-(
PS: jako už tadičně ovšem : NABÍJENÍ TESLA SUPERCHARGER ZDARMA [odkaz]
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]