Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Forbes: Škoda Auto letos poprvé překoná hranici 1.000.000 prodaných vozů

9 komentářů

Avatar - Aladeen
Aladeen
Autá od Škodovky sú podľa mňa suché , až príliš strohé , bez nápadu . Celkovo by som ich prirovnal k vysávačom , kovovo-plastová škatulka s kolieskami ktorá dobre plní účel pre kt. bola vytvorená , po pár rokoch sa pokazí , a keďže sa majiteľovi stále nechce chodiť do servisu tak vysávač zahodí a bude si chcieť kúpiť lepšie , bohužiaľ sa však zase zláka na akciu a pozlátkam nového modelu s o málo lepšími parametrami ako predtým. 😄
pargi
Je hodně krátkozraké (nechci použít slovo omezené, i když...) tohle říct pouze o škodovce, když se to dá docela dobře vztáhnout na celou současnou automobilovou produkci. Nebo je snad nějaký hojondé nebo mazda na tom jinak? Jsou to auta plná nápadů? Plní účel líp než třeba škodovka? Po pár letech se nepokazí? Majitelům těchto aut se chce, na rozdíl od těch škodovkářů, chodit do servisu? A každý nový model těchto aut má o hodně lepší parametry než ten předešlý, na rozdíl od škody, která jde kupředu jen velice pozvolna? Otevři oči.
Avatar - Aladeen
Aladeen
Dizajn : [odkaz] vs. [odkaz] Myslím si , že rozdiel nemusím vysvetľovať .
Mazda je jednou z najspoľahlivejších automobiliek na svete a robí významné pokroky v odľahčovaní vozidiel a v zdokonaľovaní benzínových motorov. Hyundai urobil za posledných 8 rokov neuveriteľný pokrok a dobehli , dokonca v určitých oblastiach aj predbehli Nemcov.
PS. Myslím si ,že si zle porozumel koncu môjho príspevku.
pargi
Právě naopak, rozdíl mi musíš vysvětlit! Když škoda je suchá, bez nápadu, popiš mi, v čem konkrétně je ta mazda nápaditá (mimochodem líbí se mi oba vozy, každý trochu jinak). Mazda se zarputile drží objemných atmosfér, všechna čest, v čem jsou ale uživatelsky foukané motory horší? No a když píšeš, že Hyundai doběhl a v něčem dokonce předběhl němce, prosím, rozepiš se, v čem konkrétně Hyundai předběhl němce.
Avatar - Aladeen
Aladeen
-Myslím si , že Nemcov predbehli v pomere Cena/kvalita/výkon. (hyundai)
-Neviem prečo tu ťaháš turbomotory ? Pýtal si sa na pokrok a odpovedal som benzínovým motorom (atmosférický) , neporovnával som atmosféru s Turbom , len som oznámil kde Mazda urobila pokrok oproti ostatným .
-Autá od Mazdy sú iné od škodovky v tom , že majú "emócie" a je cítiť , že to auto robili Japonci s nadšením , nič také u škodovky nevidím , ako keby robili iba vysávač ..
pargi
Jo no, poměr cena/kvalita/výkon, v tom hojondé válí (tohle si myslí každý, kdo o těch autech čte, pak jsou tady ovšem i takoví, kteří autami i jezdí a ví). Spíš jsem čekal, že vypíchneš nějakou technickou fištrónu, která korejcům jde líp než jiným, ale ne.
K motorům od mazdy, ok, tady je vidět pokrok. Alespoň marketingový, co se užívání týče, nepřijde mi jízda novou sky-active technikou v ničem ohromující v porovnání s japonskými motory před 15 lety. Já vím, je jiná doba a je rozdíl prohánět japonský "eurodvojkový" a "eurošestkový" motor.
No a teď to přijde. Jak se, prosím tebe, pozná, že má auto emoce? Jak poznáš, že ho Japonci dělali s nadšením? Víš, i ta mazda (6) i ta škoda (oct) je jenom výrobek, stroj, tak jako vysavač. Jak se tady dají poznat emoce a nadšení pracovníků, to mi není jasné. Ale třeba se dočkám a vysvětlíš mi to. Nebo mě osvítí něco, co osvítilo tebe.
sapip
toto je clanok? kazdy den sa treba zapacit hoci aj takymto priblblym clankom. zumpa novinarskej obce tu asi pracuje
Avatar - Iv8
Iv8
jim k tomu nepomůžu. Není to můj "šálek kávy".
Avatar - dal
dal
Můj šálek to taky není ale úspěch jim pochopitelně přeji. :yes: :yes: :yes: