Vzhled subjektivní. Osobně se mi zatím zamlouvá více současné provedení, než to přicházející. Uvidíme na živo. Spotřeba. Tam opravdu změnu nečekám >:D
Mimochodem, s jakou reálnou spotřebou jezdí auta, která dokáží s STi držet krok.. (?)
Vzhled je, ale Subaru (některá) jsou hrozná. O interiéru ani nemluvím, ale podepsal se tam i zub věku. Uvidíme jak zapracují u nového. Auta s psanou 7l - Golf R, A + CLA 45 AMG.
No právě. S psanou. Bylo by hodně zajímavé udělat reálný test spotřeby. Ne žádné Bruselské akcelerování 20-50 za 25s, ale klasický provoz. Ale, ano, STi by asi vyšlo jako nejžravější, byť si nemyslím nijak zásadně. Něco ve stylu japosnkého touge. Jedno auto vede, druhé se ho drží. A pak opačně. A nakonec to zkusit na doraz. Pak je otázkou, jestli by na nějaké okresce R, nebo 45AMG dokázali vůbec držet krok. O tom to je.
Veď ale táto impreza je stará 5 rokov, ako to môžeš porovnávať? Nové sti tiež isto bude vedieť jazdiť dosť pod 10. Ale aj tak...keď je tlak na to aby malo športové auto malú spotrebu už to nie je ono...
Se stejným motorem? Asi dost těžko. Maximálně přinese ještě hroznější ECO režim... Pokud někdo podlehne Sti, bude ho více trápit malá nádrž než spotřeba....Moc nevěřím, že by konkurence dokázala při stejné rychlosti na okresce jet výrazně za míň, se současným Sti se dá jet za slušncýh 10,ale koho to bude dlouhodobě bavit:-)Je to stejné jako napsat, že v Rolsu je až moc kůže a něco by se mohlo nahradit plastem...:-D
No veď ja s tým súhlasím len hovorím, že papierová hodnota bude tiež pod 10 ako u "konkurencie" a že sa tá spotreba bude dať dosiahnuť, aký štýlom jazdy o tom som nehovoril. CLA45 AMG tiež určite nejazdí za 7 pri jazde na plné gule.
S STi se dá jezdit kolem 12. Nebo taky za 25, ale to jenom chvilku. Řešit u takového auta spotřebu je zvláštní. Jediné srovnatelné auto - EVO - žere o dost víc.
To může říct jen někdo, kdo na auto ještě nevydělal. A nebo arabský šejk... zvlášť v době, kdy litr stojí 40 korun a zítra pokud bude nějaká válka v muslimském světě, tak taky třeba 60.
Vzhledem k poklesu hodnoty je nějaký rozdíl ve spotřebě opravdu to nejmenší, co by mělo majitele trápit.
takže bych to obrátil, spotřebu řeší zejména ten, kdoo si na auto nevydělal a jen ho provozuje...
Si uvědomte, že se bavíte o autě za 1,5 mil. se kterým se nejezdí na dovolenou, ale pro zábavu... Jediní kdo řeší spotřebu a cenu benzínu u všech!! aut, jsou skutečně pozeri a úředníci z Bruselu... Nikoho, kdo si koupí toto Sti, Golf R, A + CLA 45 AMG a všechny dražší a žravější auta, to opravdu neřeší... Třeba takové Bugatti, pokud by mohlo jet na plno, by z Prahy do Brna stavělu u pumpy 3-4x a dost pochybuji, že to jeho majitele bude trápit a to má nádrž přes 100 l.....
To není pravda. Když člověk denně a hodně jezdí, tak se o spotřebu zajímá. Aby člověk vydělal ty peníze, musí se dost otáčet a neutrácet. Věř mi, nejsem pozér, měl jsme pár pěkných aut, o dost dražších než vyjmenováváš.
Kdyby to bylo tak jak píšeš, tak by se většina Mercedesů a BMW neprodávala v dieselu, nemyslíš ;-)
Je to jinak, většině kupců prémie je nabídnuta testovací jízda v dieselu. Tato auta se kupují na firmu a to nejčastěji na podzim, kdy se tím snižují daňové odvody ;-) .
Pak už vidí jen samé plusy: po ty 3 roky vlastnictví se motor kazit zřejmě nebude, budu mít delší dojezd a auto pak lépe prodám - tyhle lidi mají v hlavě kalkulačku víc, než obyčejný lid (znám paní, jezdí v 300C :-) a lidem co dělají na černo dává 25 Kč na hodinu >:-[] )
takhle to má cca 80% kupců, těch 20% přemýšlí nad benzínem a půlka z nich skutečně koupí benzín - už rovnou nějaký silnější, protože jsou to fajnšmekři, nebo výjimečně slabší pro drahou polovičku - kabria a pod.
pak z toho vyjde ten poměr 90:10 ;-\
No ono je třeba rozlišit auto na denní ježdění a pak na zábavu. Pakliže mám jedno, musím najít kompromis. Ale rozhodně není jedno, jezdím-li s autem denně když bude papkat po městě 15 litrů.
No, STI si na 50tkm/ročně asi nikdo nekoupí... Pokud to bude denní ježdění s naájezdem do 20tkm/ročně, tak i rozdíl spotřeby 7/100 vs 15/100 udělá desetinu toho, kolik majitel prodělá na propadu ceny... :-!
to jsou sproste pomluvy, moje EVO X se da dostat v normalni jizde k deseti, zabavne jizde po opustenych okreskach mezi 12 a 13 s plnym vyuzivanim akcelerace, jen na dalnici kolem 180 -200 to vyleze na 16.
Nakonec mi to je jedno, nemam auto kvuli spotrebe
Mrkni do popisu úprav pod článkem, není tam nic, co by nedávalo smysl. A k tomu, co píšeš nahoře, naopak, přesně takto doladěné auto je tím, co ze strany Subaru dává smysl nejvíce, je to jiný svět než jakýkoliv silniční HH.
Ono je asi zapotřebí rozlišovat
tuning úpravy zlepšující výkon motoru, podvozku etc., který není nijak vidět
styling úpravy vzhledu auta na profesionální úrovni
tuzing tedy domácí tvořivost, kam patří tebou zmíněné úpravy a které jsou nejčastěji vidět na našich silnicích
Vzhledem k hustotě výskytu jednotlivých značek na našich cestách jsou jistě k vidění votuzené škodovky, ale v přepočtu na hlavu/kus, zcela jistě v této disciplíně nevedou, naopak, modely značek s menším podílem fleetů jsou ve svých votuzing inkarnacích mnohem častější. ;-)
Žere to jak tank a stejně brutálně se to chová. Asi tak, při výjezdu ze zatáčky dáš cihlu na plyn a snažíš se to uřídit. U předokolky se snažíš jen trefit plyn, aby se kola neprotáčela.
při superpomalé jízdě nebo je ten motor už opravdu úplně jiný.Co se tak bavím občas s imprezákama,tak jim to žere v podstatě stejně jako moje EVO 8,tz. 12 když to náhodou nehoním(což se mi stalo vlastně jen asi dvakrát třikrát) a jinak 17 a něco.Nová impreza asi už bude zřejmě opravdu použitelná na každý den.
Dobrý den, já bych si chtěl koupit nějaké sportovní auto. Nejraději čtyřkolku. Tak kolem 300 koní. Víte,aby to mělo zrychlení kolem pět vteřin v základu a mohl bych to trošku potunit. Dát tomu nějakej echt vejfuk, kola, mapu, kovanej motor a tak. Na prachách mi nezáleží. Chci to nejlepší víte....
No jo - ale hlavně, aby to mělo spotřebu tak do šesti litrů na sto - to hlavně........
Jistě - tady jedno máte......
Fááákt?
Pak zazvoní budík a Vy si skočte vyměnit trenky, aby UV lampa neměla na Vaší posteli práci.
Nezlobte se na mne, ale spotřebu u těchto aut řeší zásadně ti, kteří si to auto v životě nekoupí. Leda si ho vyberou na plejstejšnu....
Buď na tahle auta dorostete za svých plakátů a víte co chcete a víte, že to uživíte a pak vyplavíte endorfiny stejně jako 25 litrů na sto z nádrže, nebo prostě budete jen plkat v diskuzi a rvát si klávesnici, že to nejede za šest....
Ono by to třeba jelo i za osm - když zvolíte Inteligent režim a budete to na dálce šolichat kolem stodeseti - dáte si těch osm.... Ale tohle auto NENÍ pro ty, co chtěj brečet nad úsměvem šejků.
Takže buď víte, co chcete, nebo brečíte nad spotřebou - a to většinou proto, protože jste v tom možná ani ještě nikdy neseděli, natož abyste zmáčkli tlačítko start a dali tomu stádu napít........
PS: já bych to doma nechtěl, protože bych si v tom rozbil tlamu a mé schopnosti - ty řidičské, plně vyčerpává mnohem slabší motorizace. Vím to o sobě a proto nebrečím na diskuzích, jak jsou ta auta hnusná, silná, přemotorovaná, podmotorovaná a jakou mají hnuuusnou spotřebu........
Mě se s STI nedařilo při běžném (trochu svižnějším ježdění) dostat pod 15l. Měl jsem to jako druhé auto, tak jsem to moc neřešil.
Teď už jezdím půl roku jen jedním (sice to není úplně přímý konkurent, nemá x-drive, nechtěl jsem) M135i a jsem nadšený.
Spotřeba mezi 11-11,5l a STI by se drželo max. do 200, je neuvěřitelné, jak to auto suverénně zrychluje až k omezovači rychlosti. Jízda se mi jeví zábavnější, než u Subaru. Ale abych jen nechválil, soudruzi z NDR z nějakého nepochopitelného důvodu zapoměli na samosvor, což momentálně napravují hoši v jedné dílně :-)
A spotřebu rozhodně řeším, i když na ni nejezdím, ale zajímá mě kolik mi vytáhne z kešeně u pumpy.
Na nové STI se docela těším, ale mám obavu, že místo interiéru tam opět dají plastový výlisek...
tak nízká spotřeba by bylo o značném sebezapření - já s XTéčkem dokážu jezdit minimálně za deset, ale jinak jezdím za dvanáct až třináct - prostě ten zvuk a to rozběhnutí za to stojí no ;-)
ale ten cumak ( z ) imprezy je hnus, absolutne mi na tom aute nesedi ;-\
chapem ze tu nejde o dizajn ale vsetko ma iste hranice, tento model WRX-ka aky vidim v teste povazujem za dizajnovo najmenej vydareny, nastastie ten novy bude presny opak a bude snad najkrajsim subaru WRX ake kedy bolo :yes:
takze chce to pockat na nove WRX a kto na to ma nech radsej kupuje to nove, to bude aj pekne aj na trati brutalne nadupane :yes:
Můžu mluvit o realné zkušenosti s tímhle autem, mám na něm najeto 100000km.
Kupoval jsem to jako nové, na palubním počítači mi to ukazuje dlouhodobou spotřebu 12,6l . Jízdy každý den 90km do práce a zpět, 80% dálnice rychlost - okolo 130Km. Občas (jednou týdně víkendová RZ po Českém ráji).Pravidelný servis, výměny oleje radši po 15000km než po předepsaných 20000km . Spotřeba oleje ca 1 l na 5000 km již od začátku. Nikdy jsem tomu nenaložil zastudena a poctivě jsem nechával po svižnější jízdě motor ochladit klidnou jízdou a dochladit na volnoběh... Za odměnu mi na těch 100 000km začalo něco cvakat v motoru, vypadá to zřejmě na přidřenou kliku. Takže u mě Subaru STI osobně... :no: