Ssangyong Actyon a BMW X6 už dlouho nezůstanou jedinými SUV, která kombinují prvky SUV a kupé. Acura, luxusní divize Hondy, prezentuje na newyorském autosalonu koncept ZDX. Zahájení prodeje sériové verze je naplánováno už na podzim.
Tak tohle vidím naproto jednoznačně - u BMW teď mají o čem přemýšlet. Ta jejich brambora se s tímhle nádherně vysochaným autem opravdu měřit nemůže. :yes: Jen doufám, že udrží váhu na rozumné úrovni. Acura :yes::yes::yes:
No prave si myslim opak, ac je X6 kontroverzni, toto podle me uz i ted zaostava, a to je teprve koncept. nicmene je treba pockat na seriovku a je hlavne dobre, ze se nekdo na tuto pudu odvazi, vetsi konkurence, vic krasy na silnicich
Teda obcas mzouram, ale az takto? :-) Ja vubec nerekl, ze je ta acura hnusna, naopak, je to samozrejme hezke auto, ale bawo nastavilo latku vysoko a toto je porad jeste kocept, jestli to dobre chapu. Takze jen klidnim vasne. pockejme do podzimu...i kdyz, nam to muze byt stejne putna, my ho tu bohuzel neuvidime
S těmi koncepty u Acury to funguje trošku jinak - a pokaždé jako přes kopírák. Pokud to není úplná úchylárna jako třeba svého času RD-X [odkaz] , představí se vždy +- půl roku před oficiální premiérou jakoby koncept, který se ale liší jen detaily jako jsou LED světla a podobné hračičky. Díváš na z 99 % na hotové auto. S tou přítomností u nás máš bohužel pravdu. :-( ale od čeho jsou individuální dovozy, že? :-!
Tak to bys acure krivdil, srovnavat ji s takovym peklem :-) Pekne to vcera vyhazeli, jen tak dal, kdyz jsem volil jestli fotbal nebo hospoda, zvolil jsem si vyborne. Sice mi rano bylo taky blbe, ale mohl jsem si za to aspon sam :-)
Neblábol, i pro tu základní invenci si museli dojít, přesto je celkové vyznění jen klasický asijský výluh. Navíc to bude opět jednomotorový pokus, jo v Americe z toho něco za poloviční cenu X6ky prodají, do Evropy to ani nenabídnou, mají rozum.
Jinak, mohl bys sem zkopírovat pár svých vět o nesmyslnosti koncepce auta typu X6, když teď udělá Honda kopii, asi to budeš vidět jinak, že. :-);-)
Tak nevím, kde tu invenci měli jako čerpat? Já tam vidím sedan TL. Navíc to má i obrácenou hokejku Accordu Coupe, kterou teď "objvili" v Mnichově u 5 GranTurismo...
Někde jsi četl, že bych psal, že jsem na tento typ aut změnil názor? Ale když už jsme u toho - tohle je spíš zvýšené kupé, než snížené SUV, což dává trochu více smyslu vzhledem je jeho využití. Pokud tedy nepovažuješ za jeho hlavní deal děsit auta v levém pruhu na dálnici. Vivat invenční X6! >:D
>:D >:D jasně, vše vymyslela Honda, škoda jen, že ta hokejka je už víc než třicet let v automobilovém designu známa pod pojmem "Hoffmeister Kink" (pozor, ne King, aby tě to nemátlo >:D ), a kdo ten člověk byl, jistě víš.
"tohle je spíš zvýšené kupé, než snížené SUV", jo, okecat se dá všechno, nějak tě, Kingu, ten "H"ologram poslední dobou musí na čele pálit, ztrácíš i zbytky soudnosti. :-!
Nevím, na čem ujíždíš, ale bude to asi síla. :-|Hoffmeister kink je hokejka plynule navazující na horní linii bočního prosklení a ostře na spodní. Proslavily ji bavoráky, ale třeba i accordy. ZDX, Acco Coupe a 5GT mají hokejku vycházející z boční linie a ostře se napojuje na horní linii, pokud to jsi tedy v tomhle stavu schopný vstřebat... Kdo co vymyslel nebo ne už je jen tvoje paranoia, která nemá co dělat s mým příspěvkem. Ovšem pokud má na stupnici nesmyslnosti SUV kupé Actyon maximálních 10 a X6 8, tak tohle bude tak za 4... :-):yes:
Jak říkám, okecat se dá všechno, na Hoffmeisterově lince je podstatné to negativní zalomení na konci posledního bočního okna, zbytek jsou variace. Budeš si muset utřít sliny. ;-)
Ale pokud je X6 tvůj Mr. Hyde, rozdělení osobnosti se prý dá celkem úspěšně, když ne léčit, tak alespoň tlumit psychofarmaky... Jinak si tvé výlevy lze vysvětlit jen obtížně. :-O
prave ze Ty si divny, o vacsine veci sa da s Tebou diskutovat, ale obcas hras povyseneho. Ako je GT-R chudobarna (pri tom ten dizajn vobec nie je zly, nie je tak skvostny ako Ferrari, ale Porsche moze konkurovat - aj ked ja by som asi radsej GT2 alebo GT3 ako GT-R, ale to je jedno...) a spusta veci...
Babo, já vás čtu, poctivě, dokonce občas i na stránkách vašeho klubu (o té komedii, co jste tam mezi sebou předváděli v posl. době raději nemluvím) a je to čím dál horší, přijde mi, že s ústupem Hondy ze slávy, myslím v Evropě, se perete a kopete čím dál víc, většinou se to už nedá ani číst. Dnes jsem se mrknul na test GTI vedle na autofun, a u kingových vět v diskusi se člověk už musí usmívat. Přitom naprosto nepochybuju o jeho nebo tvojí řidičské zkušenosti, jen mi přijde že už v poslední době přesvědčujete víc sami sebe než ostatní, docela křeč. ;-)
Ale oni kopiruju X6??? Nie, podla mna kopiruju tak mozno INFINITI FX a v horsom pripade SsangYong Actyon. X6 nedoslo s nicom novym. To je ten pocit europy, ze je pupkom sveta, naprosto nepochopitelny. Asi ako zakladatel MPV je Renault Scenic... CHA CHA, ved MAZDA a HONDA mali take auta niekolko rokov pred tym
Navyse na toto sa aspon da pozerat, kde X6 je fakt skarede auto. Najkrajsie z tychto radoby suv coupe je INFINITI FX :yes:
ale ano, tu ZDX urcite napady Infiti trebars kopiruju, o tom ziadna. A neviem, co v cas krize chcu tymto dokazat. Diazjn psotavili pre ameriku, tam sa snazia presadit (asi ako TL, ak sa rozhliadnes po americkom trhu a zvyknes si na ich styl, je to tam krasne auto... v EU by to nebolo ono).
Neverim, ze sa im to ale s ZDX podari, o taketo auta tam teraz ludia mat zaujem nebudu.
Proste najkrajsi crossover SUV a nejakeho coupe je jedonzancne INFINITI FX a to je jedine skoro SUV, ktore by som si vedel predstavit, ze jazdim aj ja ako kazdodenne auto
No, babo, aby ses nedivil. Taky bych si býval vsadil, že X6 nechá lidi v klidu. A jde na dračku. A Acura ZDX bude nepochybně stejný případ. Tahle auta se buď přesně trefují do vkusu mohovitých klientů, nebo je automobilky dokáží přesvědčit, že přesně tohle je to auto, které chtějí a potřebují.
V EU este X6 mozno islo na dracku, aj ked chvilami som pocul info, ze mozes kupit akykolvek model chces a mozes ho mat hned a zarovne potom, ze musis cakat 9 mesiacov tak neviem...
V USA je taraz kraiza horsia a ZDX teraz urcite nie je to prave orechove. To by ACURA mala skorej spravit nejaky entry model
Akorát, že tahle Acura urve nějaké potenc. zákazníky X6ky v USA, kde bude stát, tipuju, tak o 30% míň než porovnatelná 35i. Do Evropy ji nedovezou, prodej by byl marginální. Tohle si klidně opiš a za dva roky až bude ZDX šlapat v evr. prodejích X6ce na paty mi to můžeš omlátit o hlavu.
toto auto do EU nepojde a nikdy nemalo... A tak aj bude psotavene, aj dizajnovo. Slo by to, ale ACURA zaspala a proste do EU zatial ist nemoze, ani nechce.
Acura teď využije toho, že BMW v tomhle absurdním segmentu prošlapalo cestičku a náramně se jí bude hodit, že dokáže nabídnout alternativu těm s nezdeformovaným vkusem, pro něž jsou patvary X6 už neakceptovatelné.
Alternativu v čem? Myslíš tím jedním motorem, který bude pravděpodobně v nabídce? Nebo převratnou novinkou Acury pro MY 09 v podobě 6AT? Či SH-AWD preferující pohon přední nápravy?
Rozdíl je v tom, že BMW ty motory má (viz. jeho nabídka v Evropě), o Acuře se tohle říct vůbec nedá. BTW, nevím kam tu Acuru pořád cpeš. Vždyť nemá ani na japonskou natož pak na evropskou prémii. Nemá konkurenceschopnou modelovou paletu, AT převodovky, motory... Lexus a Infinity v Evropě už jsou, a Acura je kde?. Ta pořád hledá sama sebe v USA.
K SH-AWD: kdybych hledal, tak na netu najdu, podobný PR článek i od konkurence.
Aktuálně nemá, zaspala a teď se to snaží dohánět, to je nezpochybnitelný fakt. To ale neznamená, že proti jejich některým verzím nedokáže postavit adekvátní produkt.
Proč myslíš, že je to PR článek? Zadej si TL SH-AWD 6MT do googlu a najdeš další na toto téma na všech hlavních US portálech. Holt není všechno nejlepší na svjeťe, co má ve znaku vrtulku nebo OOOO. ;-)
a ak si nepochopil ide o to, ako si EUROPA mysli, ze vsetko vynasla. Kdezto casto ine kontitnenty mali podobne zalezitosti daleko pred tym. Nejde tu o nejaku HONDU ci MAZDU, ide o nafrnensot europy :-)
Ty znáš nějakou Evropu, která si něco myslí? Já ne. Odpověď na podstatu věci ti dává King, kdo z vás by si pomyslel, že X6 bude tak úspěšná? Mmch. zkus si přečíst, co jste psali při jejím uvedení. A ona je, jde o to, že BMW dokázalo prosadit další subsegment (jedno jak to nazvem) a obsadit ho. To je to, čemu se v autobranži říká úspěch. Ostatní pak následují a zkouší si kousek urvat pro sebe, viz. Honda.
Ak nepoznas ludi v EUROPE, co si myslia, ze su pupok sveta, tak uz neviem... Parkrat v hitorii uz na to europa presne doplatila.
BMW sa podarilo len prave v EU trafit na strunu extra extravagantych ludi, co maju dost penazi. Nic menej nic viac... Mimochodom ja som pisal od zaciatku,ze to co spravili s X6 mohli aj s X5 a mali by SUV, co by este lepsie jazdilo. Ale bolo mi jasne, ze sa to bude predavat, nikdy som netvrdil opak.
Vidíš špieciality v tej bočnej krivke? V predným svetlách? V zakritých klikách? Alebo v subtilnosti auta? Pozri sa na BMW 5 GT. Alebo X6. Tam ladí každá línia. Nehovorím, že toto nemá zlý dizajn, ale chýba tomu ušlachtilosť, dojem luxusného auta od tradičného výrobcu.
Tak si kup něco na žaludek nebo pásku na oči, vzhledem k tomu, kolik těch aut bude v příštích letech na silnici k vidění, budeš jedno z toho potřebovat.
No, pokud v tom nevidíš rozdíl, tak ani tu pásku nepotřebuješ. Věty o ovcích bys měl nechat nějakým mentálně slabším jedincům těchto diskusí, podobnými hláškami jen dáváš šťouchance vlastní inteligenci.
Nedavam ziadne stuchance. Stuchance dostava tvoja kvazi objektivnost. Vsetko je dobre, ale BMW vymyslelo vsetko a je jedinecne. GTI a Navtech Ti to tu mozno zeru, ale neams pravdu vo vsetkom.
X6 nezalozilo triedu, take auta tu boli davno pred tym. A X6 sa dizajnovo ani trochu nepodarilo, je nevyvazene.
Až najdeš mnou napsanou větu o tom, že bmw vymyslelo suvkupé, tak mi ji prosím zkopíruj. Kopete se tu, hondaři, do vlastních zadků, jistěže X6 nebyl první pokus v tomto subsegmentu, ale zjevně první úspěšný, a jak je vidět na následování Hondy, ani ona si nemyslí, že je to výstřel mimo, a sleduje stopu BMW, zkoušíc něco si urvat. Pokud s tímto chceš polemizovat, klidně, ale zůstaneš hondařsky nepochopen, mmj. i v titulku článku je napsáno, "Honda staví konkurenta pro BMW X6".
A pokud jde o základ této diskuse, moje první reakce byla na Kingovy výlevy o krásně vysochaném čemsi, kterému nemůže bmw konkurovat. To je legrační, je to podobné, jako bych se tu vypisoval jak se bude muset MB zamyslet nad svým CLS, když teď přišel úžasný CC. Tomu by ses smál, a já se můžu smát tím víc, jestli tu někdo chce odepisovat X6 argumentujíc touhle jednomotorovou hondí napodobeninou.
Ano jeden motor - ale v celom svete je to normalne, mat 1-2 motory v danom modely... Len v EU nie, no a?
BMW ma taky 3er v USA v ponuke kolko motorov? 328i, 335i a koniec.
Lenze to je to, ze ten nadpis tu je ZDX proti X6... preco nie ZDX proti FX??? CC proti CLS je aspon opodstatnene, lebo CLS spravil po dlhej dobre prvy 4dverove coupe (ktore je navyse krasne).To ako keby v USA niekto napisal Panaemra proti Passat CC prave
ZDX vobec nenapodobuje X6, ma s nim dizajnovo aj celkovou stabvou karoserie pramalo spolocne. Ked, tak s praotcom myslienky FX.
Potom uz len hovorim, ze ZDX sa mi nepaci ani trochu, ale paci sa mi viac ako X6, Nema tak nevyvazeny obrovsky predok, ked pozeras zpredu a nizky zadok zozadu
preco nemoze napodovpovat FX? Nechapem? Daleko priamejsi suboj v USA... Iste, ZDX bude superit aj s X6 na americkom kontitente
A preco ma BMW iba 328i a 335i v USA? Lebo tak je to tam normalne a nikto by nepochopil, na co je ja neviem 8 motorov v jednom aute... Proste ina filozofia, to je vsetko
Babo, důležité je, že X6 šlo svou vlastní jasnou cestou, netknuto vlivem Actyonu a FX, zatímco ZDX je jen politováníhodná kopie všeho Fordem T počínaje a BMW 7 konče. ;-)
Jsou to zdatní plagiátoři, ti Japonci. Světová premiéra X6 byla vloni v březnu a v červenci 2008 už jezdily po Nordschleife první prototypy ZDX s finální karoserií.
Rozhádzané línia, subtilný dojem, no jasné, dizajn robil ženská. Máte to na autofun. Ach, ešte niekto me chce presviedčať o super dizajne na rozdiel od X6?
Týjo, tak ZDX prý designovala žena [odkaz] ! Stejně jako Acuru TL. Tak to je velmi překvapující zjištění. :-):yes: Pamatuju si, že ještě před pár lety Acura vůbec netušila, jakým způsobem se má ubírat její další design. Tak to vyřešili hodně elegantně - ženský pohled na věc. :-!
Týjo, klidně věřím, odpovídá to na otázku, proč tomu autu tak zoufale chybí k.o.u.l.e.! Ale ty dokonalé finesy, např. klika zadních dveří ukrytá v okně, jak originální, člověka na první pohled napadne, není to třídveřák? >:D Karoserie půlená lomením kolem horizontální středové linky, úžasné a opět velmi originální. Celé mi to připadá jako mírně připlácnutý lexus RX, prostě může to být cokoliv z asijské produkce, chybí tomu styl. :no:
Vždy som si prial aby po predstavení konceptu sa na sériovom aute toho menilo čo najmenej. Teraz by však bolo asi lepšie keby sa toho zmenilo čo najviac. Zvláštne veci plodí tá Honda v štátoch! 8-s