Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Acura ZDX Concept: Honda staví konkurenta pro BMW X6

Ssangyong Actyon a BMW X6 už dlouho nezůstanou jedinými SUV, která kombinují prvky SUV a kupé. Acura, luxusní divize Hondy, prezentuje na newyorském autosalonu koncept ZDX. Zahájení prodeje sériové verze je naplánováno už na podzim.
Zpět na článek
9. 4. 2009 09:44
9. 4. 2009 12:35
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 12:59
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 12:19
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 12:45
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 13:06
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 13:19
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 12:46
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 13:09
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 13:21
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 10:48
neregistrovaný "507--"
9. 4. 2009 11:06
neregistrovaný "507--"
9. 4. 2009 12:20
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 12:21
neregistrovaný "507--"
9. 4. 2009 12:33
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 12:32
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 12:42
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 13:04
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 13:23
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 13:10
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 10:24
9. 4. 2009 10:50
neregistrovaný "507--"
9. 4. 2009 12:04
neregistrovaný "507--"
9. 4. 2009 13:19
9. 4. 2009 13:20
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 13:29
9. 4. 2009 13:29
9. 4. 2009 13:40
9. 4. 2009 13:42
9. 4. 2009 13:54
9. 4. 2009 13:58
Avatar - King
9. 4. 2009 09:44
Lekce z designu
Tak tohle vidím naproto jednoznačně - u BMW teď mají o čem přemýšlet. Ta jejich brambora se s tímhle nádherně vysochaným autem opravdu měřit nemůže. :yes: Jen doufám, že udrží váhu na rozumné úrovni. Acura :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
53
9. 4. 2009 10:00
Re: Lekce z designu
No prave si myslim opak, ac je X6 kontroverzni, toto podle me uz i ted zaostava, a to je teprve koncept. nicmene je treba pockat na seriovku a je hlavne dobre, ze se nekdo na tuto pudu odvazi, vetsi konkurence, vic krasy na silnicich
Avatar - King
9. 4. 2009 10:09
Re: Lekce z designu
Tohle bych tím pádem viděl jako nevyhnutelné [odkaz] . :-)
9. 4. 2009 10:15
Re: Lekce z designu
Teda obcas mzouram, ale az takto? :-) Ja vubec nerekl, ze je ta acura hnusna, naopak, je to samozrejme hezke auto, ale bawo nastavilo latku vysoko a toto je porad jeste kocept, jestli to dobre chapu. Takze jen klidnim vasne. pockejme do podzimu...i kdyz, nam to muze byt stejne putna, my ho tu bohuzel neuvidime
Avatar - King
9. 4. 2009 10:22
Re: Lekce z designu
S těmi koncepty u Acury to funguje trošku jinak - a pokaždé jako přes kopírák. Pokud to není úplná úchylárna jako třeba svého času RD-X [odkaz] , představí se vždy +- půl roku před oficiální premiérou jakoby koncept, který se ale liší jen detaily jako jsou LED světla a podobné hračičky. Díváš na z 99 % na hotové auto. S tou přítomností u nás máš bohužel pravdu. :-( ale od čeho jsou individuální dovozy, že? :-!
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 12:35
Re: Lekce z designu
prave tie diody minimlane musia ist prec a fialove svetla a ucesat predok.
ale stejne je to zloba, cele auto
9. 4. 2009 10:05
Re: Lekce z designu
To je lekce z designu asi jako dávala naše fotbalová repre pod Radou lekce z fotbalu, tzn. stejná bída >:D
9. 4. 2009 10:17
Re: Lekce z designu
Tak to bys acure krivdil, srovnavat ji s takovym peklem :-) Pekne to vcera vyhazeli, jen tak dal, kdyz jsem volil jestli fotbal nebo hospoda, zvolil jsem si vyborne. Sice mi rano bylo taky blbe, ale mohl jsem si za to aspon sam :-)
Avatar - Dinar
9. 4. 2009 10:18
Re: Lekce z designu
Neblábol, i pro tu základní invenci si museli dojít, přesto je celkové vyznění jen klasický asijský výluh. Navíc to bude opět jednomotorový pokus, jo v Americe z toho něco za poloviční cenu X6ky prodají, do Evropy to ani nenabídnou, mají rozum.
Jinak, mohl bys sem zkopírovat pár svých vět o nesmyslnosti koncepce auta typu X6, když teď udělá Honda kopii, asi to budeš vidět jinak, že. :-) ;-)
Avatar - King
9. 4. 2009 10:32
Re: Lekce z designu
Tak nevím, kde tu invenci měli jako čerpat? Já tam vidím sedan TL. Navíc to má i obrácenou hokejku Accordu Coupe, kterou teď "objvili" v Mnichově u 5 GranTurismo...

Někde jsi četl, že bych psal, že jsem na tento typ aut změnil názor? Ale když už jsme u toho - tohle je spíš zvýšené kupé, než snížené SUV, což dává trochu více smyslu vzhledem je jeho využití. Pokud tedy nepovažuješ za jeho hlavní deal děsit auta v levém pruhu na dálnici. Vivat invenční X6! >:D
Avatar - Dinar
9. 4. 2009 10:47
Re: Lekce z designu
>:D >:D jasně, vše vymyslela Honda, škoda jen, že ta hokejka je už víc než třicet let v automobilovém designu známa pod pojmem "Hoffmeister Kink" (pozor, ne King, aby tě to nemátlo >:D ), a kdo ten člověk byl, jistě víš.

"tohle je spíš zvýšené kupé, než snížené SUV", jo, okecat se dá všechno, nějak tě, Kingu, ten "H"ologram poslední dobou musí na čele pálit, ztrácíš i zbytky soudnosti. :-!
Avatar - King
9. 4. 2009 10:56
Re: Lekce z designu
Nevím, na čem ujíždíš, ale bude to asi síla. :-|Hoffmeister kink je hokejka plynule navazující na horní linii bočního prosklení a ostře na spodní. Proslavily ji bavoráky, ale třeba i accordy. ZDX, Acco Coupe a 5GT mají hokejku vycházející z boční linie a ostře se napojuje na horní linii, pokud to jsi tedy v tomhle stavu schopný vstřebat... Kdo co vymyslel nebo ne už je jen tvoje paranoia, která nemá co dělat s mým příspěvkem. Ovšem pokud má na stupnici nesmyslnosti SUV kupé Actyon maximálních 10 a X6 8, tak tohle bude tak za 4... :-) :yes:
Avatar - Dinar
9. 4. 2009 11:04
Re: Lekce z designu
Jak říkám, okecat se dá všechno, na Hoffmeisterově lince je podstatné to negativní zalomení na konci posledního bočního okna, zbytek jsou variace. Budeš si muset utřít sliny. ;-)
Avatar - King
9. 4. 2009 11:04
Re: Lekce z designu
Ale pokud je X6 tvůj Mr. Hyde, rozdělení osobnosti se prý dá celkem úspěšně, když ne léčit, tak alespoň tlumit psychofarmaky... Jinak si tvé výlevy lze vysvětlit jen obtížně. :-O
Avatar - Dinar
9. 4. 2009 11:05
Re: Lekce z designu
Měl by ses občas s odstupem přečíst, to co předvádíš, je už za hranicí fandovství. :-!
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 12:59
Re: Lekce z designu
prave ze Ty si divny, o vacsine veci sa da s Tebou diskutovat, ale obcas hras povyseneho. Ako je GT-R chudobarna (pri tom ten dizajn vobec nie je zly, nie je tak skvostny ako Ferrari, ale Porsche moze konkurovat - aj ked ja by som asi radsej GT2 alebo GT3 ako GT-R, ale to je jedno...) a spusta veci...
Avatar - Dinar
9. 4. 2009 13:13
Re: Lekce z designu
Babo, já vás čtu, poctivě, dokonce občas i na stránkách vašeho klubu (o té komedii, co jste tam mezi sebou předváděli v posl. době raději nemluvím) a je to čím dál horší, přijde mi, že s ústupem Hondy ze slávy, myslím v Evropě, se perete a kopete čím dál víc, většinou se to už nedá ani číst. Dnes jsem se mrknul na test GTI vedle na autofun, a u kingových vět v diskusi se člověk už musí usmívat. Přitom naprosto nepochybuju o jeho nebo tvojí řidičské zkušenosti, jen mi přijde že už v poslední době přesvědčujete víc sami sebe než ostatní, docela křeč. ;-)
Avatar - King
9. 4. 2009 13:32
Re: Lekce z designu
Tak to mi asi budeš muset vysvětlit, co tě na těch mých dvou příspěvcích tak rozveselilo. 8-s
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 12:19
Re: Lekce z designu
Ano, za toto ma ACURA u mna :no:

Ale oni kopiruju X6??? Nie, podla mna kopiruju tak mozno INFINITI FX a v horsom pripade SsangYong Actyon. X6 nedoslo s nicom novym. To je ten pocit europy, ze je pupkom sveta, naprosto nepochopitelny. Asi ako zakladatel MPV je Renault Scenic... CHA CHA, ved MAZDA a HONDA mali take auta niekolko rokov pred tym

Navyse na toto sa aspon da pozerat, kde X6 je fakt skarede auto. Najkrajsie z tychto radoby suv coupe je INFINITI FX :yes:

Ale celkovo ACURA ZDX u mna :no:
Avatar - Dinar
9. 4. 2009 12:23
Re: Lekce z designu
Jistěže nic nekopírují, je to originál Honda.
Už jste se uklidnili, chlapci? Jestli ne, zkuste vlažnou vodu... tam dolů, prý to pomáhá. :-!
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 12:45
Re: Lekce z designu
ale ano, tu ZDX urcite napady Infiti trebars kopiruju, o tom ziadna. A neviem, co v cas krize chcu tymto dokazat. Diazjn psotavili pre ameriku, tam sa snazia presadit (asi ako TL, ak sa rozhliadnes po americkom trhu a zvyknes si na ich styl, je to tam krasne auto... v EU by to nebolo ono).
Neverim, ze sa im to ale s ZDX podari, o taketo auta tam teraz ludia mat zaujem nebudu.
Proste najkrajsi crossover SUV a nejakeho coupe je jedonzancne INFINITI FX a to je jedine skoro SUV, ktore by som si vedel predstavit, ze jazdim aj ja ako kazdodenne auto
Avatar - King
9. 4. 2009 13:00
Re: Lekce z designu
No, babo, aby ses nedivil. Taky bych si býval vsadil, že X6 nechá lidi v klidu. A jde na dračku. A Acura ZDX bude nepochybně stejný případ. Tahle auta se buď přesně trefují do vkusu mohovitých klientů, nebo je automobilky dokáží přesvědčit, že přesně tohle je to auto, které chtějí a potřebují.
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 13:06
Re: Lekce z designu
V EU este X6 mozno islo na dracku, aj ked chvilami som pocul info, ze mozes kupit akykolvek model chces a mozes ho mat hned a zarovne potom, ze musis cakat 9 mesiacov tak neviem...
V USA je taraz kraiza horsia a ZDX teraz urcite nie je to prave orechove. To by ACURA mala skorej spravit nejaky entry model
Avatar - Dinar
9. 4. 2009 13:07
Re: Lekce z designu
Akorát, že tahle Acura urve nějaké potenc. zákazníky X6ky v USA, kde bude stát, tipuju, tak o 30% míň než porovnatelná 35i. Do Evropy ji nedovezou, prodej by byl marginální. Tohle si klidně opiš a za dva roky až bude ZDX šlapat v evr. prodejích X6ce na paty mi to můžeš omlátit o hlavu.
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 13:19
Re: Lekce z designu
toto auto do EU nepojde a nikdy nemalo... A tak aj bude psotavene, aj dizajnovo. Slo by to, ale ACURA zaspala a proste do EU zatial ist nemoze, ani nechce.
Avatar - King
9. 4. 2009 13:09
Re: Lekce z designu
Acura teď využije toho, že BMW v tomhle absurdním segmentu prošlapalo cestičku a náramně se jí bude hodit, že dokáže nabídnout alternativu těm s nezdeformovaným vkusem, pro něž jsou patvary X6 už neakceptovatelné.
Avatar - Dinar
9. 4. 2009 13:15
Re: Lekce z designu
>:D A že jich bude, tipuju tak dvě tři procenta.
9. 4. 2009 13:39
Re: Lekce z designu
Alternativu v čem? Myslíš tím jedním motorem, který bude pravděpodobně v nabídce? Nebo převratnou novinkou Acury pro MY 09 v podobě 6AT? Či SH-AWD preferující pohon přední nápravy?
Avatar - King
9. 4. 2009 13:44
Re: Lekce z designu
Přesně tak. :-)
Avatar - King
9. 4. 2009 13:49
Re: Lekce z designu
A že se BMW v Americe s motorizacemi může přímo přetrhnout [odkaz] . A SH-AWD bude patrně taky bullshit [odkaz] . Prostě všechno špatně. >:D
9. 4. 2009 14:22
Re: Lekce z designu
Rozdíl je v tom, že BMW ty motory má (viz. jeho nabídka v Evropě), o Acuře se tohle říct vůbec nedá. BTW, nevím kam tu Acuru pořád cpeš. Vždyť nemá ani na japonskou natož pak na evropskou prémii. Nemá konkurenceschopnou modelovou paletu, AT převodovky, motory... Lexus a Infinity v Evropě už jsou, a Acura je kde?. Ta pořád hledá sama sebe v USA.

K SH-AWD: kdybych hledal, tak na netu najdu, podobný PR článek i od konkurence.
Avatar - King
9. 4. 2009 14:55
Re: Lekce z designu
Aktuálně nemá, zaspala a teď se to snaží dohánět, to je nezpochybnitelný fakt. To ale neznamená, že proti jejich některým verzím nedokáže postavit adekvátní produkt.

Proč myslíš, že je to PR článek? Zadej si TL SH-AWD 6MT do googlu a najdeš další na toto téma na všech hlavních US portálech. Holt není všechno nejlepší na svjeťe, co má ve znaku vrtulku nebo OOOO. ;-)
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 12:46
Re: Lekce z designu
a ak si nepochopil ide o to, ako si EUROPA mysli, ze vsetko vynasla. Kdezto casto ine kontitnenty mali podobne zalezitosti daleko pred tym. Nejde tu o nejaku HONDU ci MAZDU, ide o nafrnensot europy :-)
Avatar - Dinar
9. 4. 2009 13:05
Re: Lekce z designu
Ty znáš nějakou Evropu, která si něco myslí? Já ne. Odpověď na podstatu věci ti dává King, kdo z vás by si pomyslel, že X6 bude tak úspěšná? Mmch. zkus si přečíst, co jste psali při jejím uvedení. A ona je, jde o to, že BMW dokázalo prosadit další subsegment (jedno jak to nazvem) a obsadit ho. To je to, čemu se v autobranži říká úspěch. Ostatní pak následují a zkouší si kousek urvat pro sebe, viz. Honda.
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 13:09
Re: Lekce z designu
Ak nepoznas ludi v EUROPE, co si myslia, ze su pupok sveta, tak uz neviem... Parkrat v hitorii uz na to europa presne doplatila.

BMW sa podarilo len prave v EU trafit na strunu extra extravagantych ludi, co maju dost penazi. Nic menej nic viac... Mimochodom ja som pisal od zaciatku,ze to co spravili s X6 mohli aj s X5 a mali by SUV, co by este lepsie jazdilo. Ale bolo mi jasne, ze sa to bude predavat, nikdy som netvrdil opak.
Avatar - Dinar
9. 4. 2009 13:17
Re: Lekce z designu
Ale ona se X6 prodává dobře i v USA, neboj, není to evropská úchylka.
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 13:21
Re: Lekce z designu
percenta su tak male, ze tazko povedat, kto si to v USA kupueje.. Myslim, ze FX je ale daleko pred X6
neregistrovaný "507--"
9. 4. 2009 10:48
Re: Lekce z designu
Môžem mi povedať, kde vidíš ten zásadny rozdiel, kde sa má BMW učiť?
Avatar - King
9. 4. 2009 11:01
Re: Lekce z designu
Proporce, stavba karoserie, sladění hlavních linií a detailů, elegance.
neregistrovaný "507--"
9. 4. 2009 11:06
Re: Lekce z designu
Vidíš špieciality v tej bočnej krivke? V predným svetlách? V zakritých klikách? Alebo v subtilnosti auta? Pozri sa na BMW 5 GT. Alebo X6. Tam ladí každá línia. Nehovorím, že toto nemá zlý dizajn, ale chýba tomu ušlachtilosť, dojem luxusného auta od tradičného výrobcu.
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 12:20
Re: Lekce z designu
toto je este len koncpet jelimane :-)

Z toho mi je len z lahla zle, s 5GT a X6 mam tazku nevolnost
neregistrovaný "507--"
9. 4. 2009 12:21
Re: Lekce z designu
Aha, z BMW 5 GT máš ťažkú nevoľnosť, ale toho ti je len zle. >:D :no:
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 12:33
Re: Lekce z designu
ano, asi tak nejak :yes: :yes:
Avatar - Dinar
9. 4. 2009 12:25
Re: Lekce z designu
Tak si kup něco na žaludek nebo pásku na oči, vzhledem k tomu, kolik těch aut bude v příštích letech na silnici k vidění, budeš jedno z toho potřebovat.
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 12:32
Re: Lekce z designu
zas tak moc ich nebude.

ludia v europe su ovce, proste cokolvek co spravi BMW, AUDI a podobne si kupia.Pri tom nad tym SsongYoung by mali nevolnosti rovnake
Avatar - Dinar
9. 4. 2009 12:40
Re: Lekce z designu
No, pokud v tom nevidíš rozdíl, tak ani tu pásku nepotřebuješ. Věty o ovcích bys měl nechat nějakým mentálně slabším jedincům těchto diskusí, podobnými hláškami jen dáváš šťouchance vlastní inteligenci.
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 12:42
Re: Lekce z designu
Nedavam ziadne stuchance. Stuchance dostava tvoja kvazi objektivnost. Vsetko je dobre, ale BMW vymyslelo vsetko a je jedinecne. GTI a Navtech Ti to tu mozno zeru, ale neams pravdu vo vsetkom.
X6 nezalozilo triedu, take auta tu boli davno pred tym. A X6 sa dizajnovo ani trochu nepodarilo, je nevyvazene.
Avatar - Dinar
9. 4. 2009 13:00
Re: Lekce z designu
Až najdeš mnou napsanou větu o tom, že bmw vymyslelo suvkupé, tak mi ji prosím zkopíruj. Kopete se tu, hondaři, do vlastních zadků, jistěže X6 nebyl první pokus v tomto subsegmentu, ale zjevně první úspěšný, a jak je vidět na následování Hondy, ani ona si nemyslí, že je to výstřel mimo, a sleduje stopu BMW, zkoušíc něco si urvat. Pokud s tímto chceš polemizovat, klidně, ale zůstaneš hondařsky nepochopen, mmj. i v titulku článku je napsáno, "Honda staví konkurenta pro BMW X6".
A pokud jde o základ této diskuse, moje první reakce byla na Kingovy výlevy o krásně vysochaném čemsi, kterému nemůže bmw konkurovat. To je legrační, je to podobné, jako bych se tu vypisoval jak se bude muset MB zamyslet nad svým CLS, když teď přišel úžasný CC. Tomu by ses smál, a já se můžu smát tím víc, jestli tu někdo chce odepisovat X6 argumentujíc touhle jednomotorovou hondí napodobeninou.
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 13:04
Re: Lekce z designu
Ano jeden motor - ale v celom svete je to normalne, mat 1-2 motory v danom modely... Len v EU nie, no a?
BMW ma taky 3er v USA v ponuke kolko motorov? 328i, 335i a koniec.

Lenze to je to, ze ten nadpis tu je ZDX proti X6... preco nie ZDX proti FX??? CC proti CLS je aspon opodstatnene, lebo CLS spravil po dlhej dobre prvy 4dverove coupe (ktore je navyse krasne).To ako keby v USA niekto napisal Panaemra proti Passat CC prave

ZDX vobec nenapodobuje X6, ma s nim dizajnovo aj celkovou stabvou karoserie pramalo spolocne. Ked, tak s praotcom myslienky FX.

Potom uz len hovorim, ze ZDX sa mi nepaci ani trochu, ale paci sa mi viac ako X6, Nema tak nevyvazeny obrovsky predok, ked pozeras zpredu a nizky zadok zozadu
Avatar - Dinar
9. 4. 2009 13:20
Re: Lekce z designu
"ZDX vobec nenapodobuje X6" na tom se neshodnem a zbytek je omáčka. Tahle debata nemá smysl. ;-)
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 13:23
Re: Lekce z designu
preco nemoze napodovpovat FX? Nechapem? Daleko priamejsi suboj v USA... Iste, ZDX bude superit aj s X6 na americkom kontitente

A preco ma BMW iba 328i a 335i v USA? Lebo tak je to tam normalne a nikto by nepochopil, na co je ja neviem 8 motorov v jednom aute... Proste ina filozofia, to je vsetko
Avatar - Dinar
9. 4. 2009 13:31
Re: Lekce z designu
Prostě v USA se neprodávají dýzly, v Evropě oboje.

Jestli v siluetě toho auta vidíš více FX než X6 pak je to opravdu na brejle.
Avatar - King
9. 4. 2009 13:57
Re: Lekce z designu
Babo, důležité je, že X6 šlo svou vlastní jasnou cestou, netknuto vlivem Actyonu a FX, zatímco ZDX je jen politováníhodná kopie všeho Fordem T počínaje a BMW 7 konče. ;-)

Jsou to zdatní plagiátoři, ti Japonci. Světová premiéra X6 byla vloni v březnu a v červenci 2008 už jezdily po Nordschleife první prototypy ZDX s finální karoserií.
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 13:10
Re: Lekce z designu
aj ked teda musim este povedat, ze toto ziadna lekcia z dizajnu urcite nie je. Je to tiez hruza
9. 4. 2009 10:24
Swině
Kua co si to o sobe myslej? Japonce nikdy, vlvé
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
9. 4. 2009 10:50
Toto je
Auto, ktoré je konkreutom nieleln pre X6(ale len teoreticky) a tiež aj pre 5 GT.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "507--"
9. 4. 2009 12:04
A já že prečo to vizerá tak subtílne
Rozhádzané línia, subtilný dojem, no jasné, dizajn robil ženská. Máte to na autofun. Ach, ešte niekto me chce presviedčať o super dizajne na rozdiel od X6?
Rozbalit vlákno
1
9. 4. 2009 13:39
Re: A já že prečo to vizerá tak subtílne
No ja by som sa iba spytal, co si s tym chcel naznacit, ze to robila zenska...? Lebo trebars Z4-ku robila tiez zena, a hned dve ;-)
Avatar - King
9. 4. 2009 13:19
DesignérKA
Týjo, tak ZDX prý designovala žena [odkaz] ! Stejně jako Acuru TL. Tak to je velmi překvapující zjištění. :-) :yes: Pamatuju si, že ještě před pár lety Acura vůbec netušila, jakým způsobem se má ubírat její další design. Tak to vyřešili hodně elegantně - ženský pohled na věc. :-!
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "babo"
9. 4. 2009 13:20
Re: DesignérKA
ved Ti to 507 pisal uz davno :-)
Avatar - King
9. 4. 2009 13:29
Re: DesignérKA
Ty čteš, co píše 507? >:D
9. 4. 2009 14:20
Re: DesignérKA
Co se týče novinek, je to spolehlivý zdroj. ;-)
Avatar - Dinar
9. 4. 2009 13:29
Re: DesignérKA
Týjo, klidně věřím, odpovídá to na otázku, proč tomu autu tak zoufale chybí k.o.u.l.e.! Ale ty dokonalé finesy, např. klika zadních dveří ukrytá v okně, jak originální, člověka na první pohled napadne, není to třídveřák? >:D Karoserie půlená lomením kolem horizontální středové linky, úžasné a opět velmi originální. Celé mi to připadá jako mírně připlácnutý lexus RX, prostě může to být cokoliv z asijské produkce, chybí tomu styl. :no:
Avatar - King
9. 4. 2009 13:40
Re: DesignérKA
...říká Dinar...
Avatar - King
9. 4. 2009 13:42
Re: DesignérKA
obdivovatel skvostného X6, třeba dodat. :-!
Avatar - Dinar
9. 4. 2009 13:54
Re: DesignérKA
Jen klid, už jdu raději pryč, dnes to nervově nezvládáš. :-) ;-)
Avatar - King
9. 4. 2009 13:58
Re: DesignérKA
Chi chi, od tebe to vážně sedí. >:D :yes:
Avatar - jurajos
9. 4. 2009 16:26
Všetko naopak.
Vždy som si prial aby po predstavení konceptu sa na sériovom aute toho menilo čo najmenej. Teraz by však bolo asi lepšie keby sa toho zmenilo čo najviac. Zvláštne veci plodí tá Honda v štátoch! 8-s
Rozbalit vlákno
0