Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

Škoda Auto loni dodala 921 tisíc aut, výrazně pomohl Rapid

75 komentářů

Radim70
Všímáte si jak se neustále redakce snaží protlačovat toho přiblblého Rapida? Já s ním musel jet a v zatáčce, kde normálně jedu třeba 65-70km/h jsem tam vjel podobně a málem jsem toho zmetka namotal na lampu. Šmejd předražený.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
ale prdlajs, NÁHON NA PŘEDEK je slabota chudákovina 90sátých let. Prodeje mohly být i lepší kdyby tomu RAPÁKOJ přimontovali baterky [odkaz]
2 mouchy jednou ranou soudruzi !! >😁 [odkaz]
PS: zaprodanost není cnost 8-s
>😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁 >😁
koroteze
prosim te -kup si uz uz konecne ten vibrator a neprdi uz tady ty pi co vi ny
,nano pitoma 8-s
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
samí číčoviny korkote, čti radši už něco pořádnýho 😉
"Pokud se Evropa vlivem krize propadne do ještě horšího ekonomického stavu a v čele některých jejích států budou korumpovatelní politici, na relativně bohatou Čínu stačit nebude. „Obávám se, že naše civilizace ztrácí dech. Ale na druhou stranu máme šikovné lidi, úrodnou půdu a pořád tu bude snesitelné, i když kolísavé klima. Pozice České republiky není špatná, ale s Čínou se srovnat nedá,“ krčí rameny Václav Cílek."
[odkaz]
Klaudius
Čože keď nie je sneh a chýba nám. Áno, je to blbé, keď niet ani vločky. Ale čo potom, keď niekomu chýbajú mozgové bunky. Niet ani jedinej...
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
jasny v TATRÁCH ještě máte sníh, jsou výš Slováku, co takhle mazat zpátky do svý země. Tady už ste 2x zradili a další důvěru nedostanete. Pro čecha ste až TY DRUHÝ NA VÝCHOD, 😉 nazdar
Klaudius
Je mi ľúto chalanov spoza Moravy, že sa musia hanbiť za tak úbohú bytosť...
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
hej ty Slovak povedz, čo je s tým tvým zázrakom hej? [odkaz]

zem se slehla? EU zatrhla? kuňa tak jak to tedy vizerá?

10% emise, fandíme :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
Hele soudruhu, víš proč po válce Němci tak úžasně zabodovali?

PROTOŽE V SOBĚ MĚLI DISCIPLÍNU A NACIONALISMUS !!

>😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒] >😒]
pitrys
Kdybys jel Rapidem a ne "embéčkem" tak se ti to nestalo.
Avatar - rimow11
rimow11
:yes:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
Berenika ANTIDIESEL
[odkaz]
Avatar - Julča
Julča
Kam se ten šmejd předraženej sere na Fabii! >😁 :yes:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
v tom není problém... tady je ale draho prodávaný "laciný" auto.
A to je nefér...
Howgh.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
houmr
Som priaznivec koncernu 😉 Ty sa pytas v com je lacny. Ja sa ta pytam videl si ho a sedel v nom ? Ak nie tach chod a pokial ano tak tiez chod este raz, mozno to uz teraz zistis.

Rapid ma iba nacackany interier, inak sa radsej nicoho nechytat a nepozerat kvalitativnost auta . Ano aj blba vybehova fabia je kvalitnejsia ako rapid. 😉

Este taka drobnost napr. Seat Leon a Skoda Rapid Spaceback su v jednom segmente C a maju podobnu cenu. Myslis, ze auta su rovnako kvalitne spracovanie, materialy a pod. ?
houmr
Ospravedlnujem sa za omyl dokonca s cenou je to takto😒br />
Skoda Rapid Active 1,2 TSI 63kW 12 430 eur (bez klimatizacie, PC a 1 DIN radio)

Zatial co seat ma klimatizaciu, PC, a dotykove ovladanie radia v zaklade pri cene😒br /> Seat Leon 5D CoooL 1,2 TSI 63kW 12 290 eur
Seat Leon 5D CoooL 1,2 TSI 77 kW Ecomotive 6-kvalt 12 590 eur

No vazne ten RAPID nie je predrazeny a fakt najvyhodnejsia kupa aka je. O kvalite radsej pomlcim.
Rapid je proste zlata sliepka pre SKODU a ak niekto tvrdi, ze nie a zisk maju na tom 500 eur, tak SEAT musi na tom minimalne 500 prerobit.

😉
Klaudius
A čím je ten Rapid nový? Iba ak nanovo poskladaný. Stavebnica je tu už dávno...
dave19
Hmm tode přispěl 100 tisíc prodanýcy kusů je teda hodně >😁. Stále se divim jak někdo může ty předražený vozy kupovat.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Kdo to kupuje?
Vždyť je to HROZNÝ!
😒

A dokonce i malá Toyota je levnější... a to je hezká, veselá... a má nesrovnatelně lepší"prognozu spolehlivosti".
😄

Aha...😒br />
[odkaz]
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Rozepiš se. Co je "hrozný" na Citigo? Kromě toho, že se až příliš šetřilo na viditelných místech...

"Dokonce"? No ještě aby ne když je na trhu pomalu deset let. 8-s

A rozvést bys klidně mohl i tu prognózu spolehlivosti.
Klaudius
A ono to šetrenie nestačí? Nie je to len o šetrení na viditeľných miestach ale aj o niektorých kopancoch.
Plech na dverách dnes nepoteší ani v užitkáči - akurát o lacnote vypovedá len použitý plast výplne dverí, priznaný plech v interiéri auta je vraj štýl... :no:
Otváranie el. okien - o tom sa už popísalo veľa. Nie je to už prerobené? :no:
Operadlá s pevnou operkou. :no:
Plató na kufri - treba ho zdvihnúť rukou, ako ho zabudneš sklopiť, prídeš o výhľad cez vnútorný späťák. :no:
A dizajn - škoda reči. Up! osekaný o všetko ako-tak nápadité a zaujímavé. Nemastná-neslaná hrčka. :no:
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Otevírání oken mimo řidiče je problém, plato taktéž, přidal bych ještě třeba nemožnost nastavení intervalu stírání...S opěrkou a sedadly celkově jsem při 180 cm potíže nezaznamenal a plech mě osobně nijak netrápil...Na druhou stranu je zde velmi úsporný motor, solidní jízdní vlastnosti, na mini slušný prostor a cena i v ČR poměrně solidní. Rozhodně to není taková tragédie.
Klaudius
No, pokiaľ musíš brať v jednom aute v úvahu naraz niekoľko kompromisov, ako inak to nazvať? A pritom, až na tie plechové dvere, sú to pomerne ľahko riešiteľné veci...
Dobrý motor a podvozok sú fajn, aj priestor je na úrovni...ale to nestačí, s podobným priestorom by si na podvozku Citiga mohol mať aj kartónovú škatuľu...
Nie je to iba kritika Škodovky, malý VW, ak sa nemýlim, trpí podobnými neduhmi, k dobru pridáva podstatne zaujímavejší a štýlovejší dizajn.
jossalito
Kolíňata s těmito "vadami", jezdí už téměř deset let. A to nemají ani tu bezpečnost a prostor NSF. 😉
Klaudius
Áno, 10 rokov. Pred 10 rokmi vyzerali všetky autá trochu inak... Porovnaj napríklad s i10.
jossalito
i10 je pár měsíců (spíše týdnů) nová.
Co tím chceš řict? Že není zvykem uvádět na trh nové modely, které jsou lepší než ty staré? Nebo jak jsi to myslel?
Klaudius
Že porovnávaš prakticky novinku s 10-ročnými trojčatami...
jossalito
Srovnával jsem spíš to, co se tu stále a dost dlouho prodává.
Klaudius
Ak to nie je chyba, potom to je účel. Ani jedno nepochválim. Vzhľadom na to, aké sú vraj škodovky nadčasové, by porovnanie s i10 nemal byť problém. Predsa medzi ním a Citigo nie je 10-ročný rozdiel...?
Dušan10
Problém bol, že Škoda totálne prestrelila cenu a za jej uvádzuciu cenu si to kúpilo len prvých pár "bláznov" ....

Kto bol "normálny" tak chvíľu počkal, kedy Škoda zníži cenu a pribalí "balíčky", ktoré znížily výrazne pôvodnú "optimistickú" cenu ....

Podľa mňa to je ešte stále vysoká cena ... ale už pre veľa "škodovkárov" akceptovatelná ....
Arese
Hlavně ten, kdo si počkal, tak teď Rapid dostane s nesrovnatelně lepším komfortem jízdy i lepším řízením. To původní nastavení podvozku byla naprostá katastrofa. Opravdu bych nechtěl být tím, kdo si Rapida v původní verzi koupil - žebřiňák s ošklivou palubkou i volantem a totálně necitlivým řízením, fuj! A až ho jednou budou prodávat, tak na něm prodělají kalhoty, protože za normální ceny bude Rapid před upgradem naprosto neprodejný... 😢 :no: :no:
Nicco
Na ojazdenej Skodovke este nikto v nasich koncinach neprerobil 😄
Klaudius
On je to fakt bohovský prístup, pustiť do predaja nedokončený šrot a až na základe kriku zákazníkov z neho robiť akceptovateľné auto... :no:
jossalito
A bylo by lepší, kdyby s tím nic neudělali?
Neser si do huby. :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jossalito
Odpověděl sis sám.

A to je tady "jedna" automobilka, ta, kterou zde tak často obhajuješ, kde si její zákazníci na fóru konstrukčně upravují podvozky, protože automobilka na ně kašle úplně. To je aspoň přístup, co?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jossalito
Podívej se na své chování, které je hodno leda řeznickýho psa a pak se zamysli, jestli bys neměl raději mlčet. :-!
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - pumpkin
pumpkin
To je čo za logiku? 8-s Možno pred 10. rokmi ok, ale dnes sa takéto kiksy netolerujú.
jossalito
Jak netolerují?

Máš snad dojem, že se Rapid neprodává?
Chyby dělá každej, jen někdo se k nim přihlásí, uzná a zapracuje na zlepšení, jinej hraje mrtvého brouka.
Mi tady přijde jako největší problém to, že se škodovka k něčemu přiznala. Tak se tu hned slétnou supi a hned mají jasno v tom, jak je škodovka na guvno. 8-s
Klaudius
Odkedy sa najlepšie predávajú najlepšie autá? Neser si do huby. 😉
jossalito
A já něco takového napsal? Ne.

Ale napsal jsi to ty, koukám. A už tuším podruhé. :-!
Klaudius
Ty si šašo, ja tvrdím, že to píšeš? Dovolil som si túto poznámku v kontexte k tvojej otázke, či mám dojem, že sa Rapid nepredáva. Ale nepredáva sa preto, že je tak dobrý. Kapišto?
jossalito
Ano, Rapid se prodává, ale prodává se kvůli tomu, že je to "šrot", je drahej, a má tragické jízdní vlastnosti... 8-s
Klaudius
Aspoň občas napíšeš pravdu. 😉
Klaudius
Gilgit ti to napísal pekne. Nemali skrátka nedorobok ani začať predávať. Mne píšeš neser si do huby, keď namiesto hlavy používaš na rozmýšľanie zadok?
jossalito
Zamysli se. Rapid není žádný šrot. Nebyl ani ve své první verzi.

Na trhu je, bylo a bude vždy hafo jiných modelů, které k označení šrotu mají setsakra blíže.

Takže co jsi tím chctěl říct? Že důsledně zkritizovat škodovku je v tomto prostředí zcela v pořádku, protože za to tu máš šanci sklidit potlesk?

Zdá se mi, že ti chybí rozhled a objektivní zhodnocení dané situace.
Klaudius
Hlavne Rapid nie je auto v hodnote svojej ceny. A nie je to auto, ktoré by Škode nejak zvlášť prospievalo, že sa predáva, len znižuje úroveň značky, pretože zároveň predaj hodnotnejšej Octavie klesá. Viac Rapidov znamená viac jednoduchých, chudobne vyzerajúcich áut a stúpa povedomie, aké autá vlastne Škoda vyrába a predáva.
Pred časom boli reči o obavách VW, že im Škoda stúpajúcou úrovňou lezie do kapusty, a asi na tom bolo niečo pravdy keď tak dôsledne tlačí škodovky nadol...
Takže objektívne zhodnotenie situácie je, že Škoda investovala do zbytočného lowendového auta, ktorý ju oberá o pôvodné pozície a kanibalizuje na kvalitnejších modeloch značky. Rapid je v mojich očiach šrot. To nie je kritika Škody. To je ľútosť vyjadrená k tradičnej českej značke.
Avatar - Ham.
Ham.
To je především blbost jak vrata.
1. Octavie v Evropě měla pokles na začátku roku kvůli střídání generací, od druhého pololetí stoupá tempem ze kterého se točí konkurenci hlava. Když vezmu dva největší trhy, tak v Německu je to jediné zahraniční auto v první desítce a díky Octavii stihla Škodovka do konce roku zvednout německé prodeje o 9% (přitom všichni okolo padají jak zralé hrušky), v UK dokonce Octavie pomohla k 23% navýšení a přeskočení některých tradičních konkurentů. Takže o žádném užírání prodejů nemůže být vůbec řeč. A to nemluvím o tom, že se Octavia vyšvihla na první místo absolutně v řadě mrňavých zemí (Polsko, Maďarsko, Bosna) nebo je na druhém místě a atakuje Golf (Finsko, Švýcarsko)
2. Úloha Rapidu je plnit roli auta pro chudé v chudých středo a východoevropských zemích, kde Octavia je už moc drahá a tam plně zabírá Rapid. A zabírá evidentně správně, protože původní kapacitu plánovanou pro Rapid musí nyní rozšiřovat. Rapid plni roli auta pro chudé, kteří by si Octavii nemohli dovolit a Fabie je pro ně malá.
3. Škoda investovala do vývoje Rapidu velmi malé peníze, protože jej poskládala z existujících starých komponent, takže náklady na vývoj minimální, prodeje velmi slušné a tedy zisk maximální.
4. Image značky nikdy nezávisí na modelech z nízkých pater nabídky, ale na těch modelech, které jsou naopak nejvýše. Takže image Škodovky se odvíjí od modelů jako je Superb 3.6 nebo Octavia RS. I kdyby Škodovka vyráběla plastové tříkolky, tak s jejím image to nehne ani o milimetr. Nebo máš snad pocit, že když se pod znakem třícípé hvězdy vyrábí popelářské vozy nebo auta nižší střední třídy, že to škodí Mercedesu jako luxusní značce? Ani omylem. Mercedes může klidně vyrábět fekální vozy, protože jeho image tvoří SL AMG, SLS AMG, prostě vrcholy.
jossalito
Naprostou katastrofu si představuji tedy jinak, než nějakým boucháním od náprav. 😉
Klaudius
A jak? Búchanie od náprav je z užívateľského hľadiska dosť zásadná vec.
jossalito
Z uživatelského hlediska je zajisté zásadnější jistota podvozku. Komfort je sice taky důležitý, ale nikoliv nezbytný.
Klaudius
jasne, o tom slalome sa tu už niečo písalo... >😒]
Petrko
jsem dobře koukal kromě Rapidu a Citigo u všech modelů vidím pokles. Copak se děje? Problém na indickém trhu? Pokles -38%
ikoptak
Děje se to že prodeje prostě klesaly v celé evropě a nejen tady vyjma Dacie takřka všem značkám. přesto zvýšili ve zmiňovaném německu tržní podíl. A to nejde označit za neúspěch. Navíc Octavii i Fabii něco odebral Rapid ale to všichni očekávali. U supa a yeti se čekalo na facelift, roomster už je na trhu dlouho beze změny.
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
Takhle absolutně přesně se vymlouvají pracovníci marketingového oddělení Škoda Auto.
NEjde označit na NEúspěch. Moc pěkná NEgace NEegace. >😁 >😁 >😁
ikoptak
A co by tedy bylo úspěchem na trhu který jako celek poklesl? Logicky i škody se ten pokles týká, nedělá vyložené lowendy jako Dacia.
jossalito
Zauvažuj a sám si odpověz.

Stěžejní model pro škodovku je Octavia. Ta letos prodělala generační obměnu a čekalo se jak na lifta, tak na kombi. Přišel FL Superbu a Yetiho. Fabie přesluhuje. A to vše na trhu, který je celý ve sračkách a mnohé další značky zažívají strmý pád.

Že NEudělali dvaadvacátý rok po sobě opět prodejní rekord, a zaostali za minulým výsledkem o celých 18 400 ks ... To je zajisté na ...roszudek smrti? 8-s :no:
Avatar - WinDiesel
WinDiesel
A v Číně také nebudou na Octavii čekat - mají tam velmi širokou nabídku domácích i zahraničních vozů ......
Klaudius
A nebude to tým, že Citigo má voči VW Up! na tak malé auto predsa len zodpovedajúcejšiu cenu?
A v prípade Rapida je to jasné, jeho čísla sa dajú vysvetliť rôzne. Reklama kričí - Rapid výrazne pomohol predajom Škody. Realita je taká, že Rapid Škode škodí, kanibalizuje na Octavii aj Fabii a zráža úroveň Škody ako značky dolu.
jossalito
Nesouhlasím. S ničím. 😉
Klaudius
Nemusiš, ja na tom netrvám. 😉 Každý má právo na vlastný názor.
pitrys
Nesouhlasím. Částečně je to možná tak jak říkáš, ale mezi Fábií a Oktávkou byla velká díra a Rapid nové zákazníky určitě přitáhl.
Klaudius
Od Octavie... Medzi Fabiou a Octaviou nie je priestor pre ďalší model, a už vôbec nie pre dve karosárske varianty. Postačila o pol triedy väčšia Fabia a bolo by to dokonalé.
Všimni si markantný rozdiel medzi Fabiou a Citigo. Tiež tam prdnú ešte jeden model?
Nebyť Rapida, Škoda by predala podľa mňa rovnako, akurát by si čísla Rapida podelila Fabia s Octaviou. Bez investícií.
pitrys
Pardon, mezi malou Fabkou a Oktávkou na rozhraní nižší střední a střední třídy je propast, ne díra, špatně jsem se vyjádřil...
Klaudius
Je tam rozdiel cca triedy a kúsok. Málo na ďalší model v dlhom aj krátkom vyhotovení. Kanibalizácia je nevyhnutná a s tým proste nikto nehne, tak to je aj bude, kým bude cenová politika Škody taká aká je.
pitrys
Ale ano, souhlas, určitě se někteří bývalí zájemci o Fabku přiklonili k Rapidu, ale taky tvrdím, že Rapid přitáhl nové kupující, protože vyplnil mezeru.
jarafara
Výsledek není vůbec špatný, přeji škodě mnoho úspěchů s novou fábkou s supem 😄 Čísla půjdou nahoru, o tom jsem přesvědčený.
Klaudius
Pod to sa dá podpísať. Áno, prajme úspech. Pripájam sa.