Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Ekonomika

Zpět na článek

VW Group loni prodal rekordních 9,7 milionu aut

25 komentářů

GTI
Nahoře máš ideální ilustraci - štastný, spokojený pár. No vždyť. Moci tak též nahlas říci, že jsi jeden z loňských devíti milionů sedmi set tisíc nových majitelů aut z produkce koncernu VOLKSWAGEN. Jen si představ tu situaci: sedíš s kamarády někde u piva a jen tak mimochodem prohodíš - tak jsem si včera pořídil nového Leona. Nebo - tak jsem si včera pořídil novou Octavii RS. Nebo - Tak jsem si včera pořídil nového Golfa GTI. Nebo - tak jsem si včera pořídil novou ásedmičku. Nebo - Tak jsem si včera pořídil novou Panameru. Nebo - tak jsem si včera pořídil Bentleye. Nebo - tak jsem si včera pořídil nové Lamborghini... To zní, co?

Ano ano, SVWĚT je krásný. Tedy... pro někoho - pro toho, kdo si ho krásným umí udělat...

BRAVO VOLKSWAGEN-PORSCHE :yes: :-!
samdoma
tak jsem si včera pořídil nový Lexus 600H. k tomu jsem ženě koupil Toyotu Verso a dceři Auris hybrid.To jsou milionová auta. >😁
Avatar - MamutJDM
MamutJDM
Svět je krásný že nemusím jezdit nějakou koncernovou plečkou kterou má každej vůl.. 😉
Avatar - jazva
jazva
Alebo - ako som si včera kúpil nový bicykel... [odkaz] >😁
Avatar - Ondore
Ondore
"Nahoře máš ideální ilustraci - štastný, spokojený GTI" - kéž by tak mohl spokojeně říct, že už si koupil nové auto z produkce koncernu VOLKSWAGEN... :yes: :-!

EDIT: Zatiaľ iba dva palce dole, čakal som viacej, snáď to naštartuje tento dodatok😒br /> Óóóó GTI náš, farizej Mostecký, velebiaci značku svoju, kedy vymeníš nie-nemecké auto svoje, kedy budeš vlastníkom ospevovaného vw ako na cestách tak aj v garáži tvojej?
rmt
A ty miliony nešťastných majitelů s těmito "poklady". Ani jedno nevynikne a neudělá žádnou paradu. O kvalitě se da taky dost spekulovat, my jsme neměli štěstí ani na jeden dobrej kus. Caravella 2,5 tdi- upadlej ventil do válce následný potkani motoru, multivan 3.2 v6- prasklej blok motoru, upadlej kardan, nefunkční obe jednotky klimatizace. Další mltivan 2.0 bitdi- problémová dsg převodovka, biturbo odchází, uložení tlumičů, zapecene zadní kotouče. To je výčet poruch aut které se u nás vystřídali. Poslední 2.0bitdi ještě celkem jde. Caravella se potkala v 70t km, to moc není... Mohl bych pokracovat s poruchama vw aut znamych, ale asi neni predmetny. Takže je mi tech 9,7mil majitelů dost líto.
Avatar - MamutJDM
MamutJDM
Přesně tak to je,nam naštěstí koncern do domu nesmí.Ale to co jsem slyšel od znamejch jaky problemy s těma autama měli to je fakt někdy az k neuvěření.No tady na týhle statistice je holt vidět jak jsou lidi pořad tak oblbovany nejen reklamami a portalem Auto.cz >😁 = hlavni reklamni zastoupeni VW group v ČR a jinymi reklamami ze nakonec jdou a koupej si nejakyho golfa v 1.2 za tak prepalenou cenu ze by za to meli kvalitnejsi,lepe vybaveny,a hlavne levnejsi auto..a myslej si u toho ze udelali kup stoleti,a za mesic na to zjistej ze se svolava 1.6 milionu aut kvuli DSG za kterou jsi tak tucne museli priplatit 😄
rmt
no. my by jsme VW taky další nekupovali, jenomže ve třídě jako je multivan je akorát viano a to je kvalitou ještě trochu níž. S autem najedeme tak 50t km ročně, takže chceme trochu komfort, 4x4 a aby to nebyla úplná dodávka. A to ma jen VW no. Musíme věřit v delší záruku. Osobák od VW bych si nekoupil ani jeden. Jako on multivan spatnej není, ale za ty peníze by mohl nabídnout větší kvalitu, zatím ma 80t km tak uvidíme co to udělá třeba ve 150t km.
mrs
No já mám motorku Suzuki, s kterou jsem vcelku spokojenej, ale když tam občas čekám na servis, tak těch zákazníků co řešej různý reklamace a další nepříjemný věci s autama je celkem dost. Až mě to docela zaráží. Navíc i ten přístup servisu mě nepřipadá moc dobrej, což je asi dáno dost velkým počtem problémových zákazníků (resp. produktů).
Takže pokud Suzuki, tak ještě jaktakž ty motorky jdou, ale do auta bych nešel.

Jinak auto mám vw už pátý a nikdy žádnej větší problém. Takže ani není důvod kupovat něco jinýho...

VW :yes: :yes: :yes:
rmt
Jde o to kolik snim najezdis, a umisteni suzuki ve statistikach spoehlivosti je dobry. Mame vitaru 7 let, bez jedinyho problemu, pred tim jsme meli taky a ta mela najeto pres 300t km a taky se menil jen olej. Suzuki servis je pochybnej, neochotnej, tam je co zlepsovat, jezdili jsme tam jen v zaruce a pak jinam. Ale ze by byly poruchovy to ani nahodou. Pokud si to myslis tak hodne stesti s vw.
holden_holden
ten takzvany spokojeny par, ty tupe xichty jsou vyherci v soutezi ty tupej vosle
Avatar - jazva
jazva
"Nahoře máš ideální ilustraci - štastný, spokojený pár" ktorý to auto dostal tak nejak zadarmo. A keby len zadarmo, VW im(mu) zrejme mastne zaplatili, za to že si to auto od nich vezme a nechá sa vyfotiť. >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Joab
Já včera na pivku jen tak mimochodem prohodil, že jsem si nekoupil nic a ušetřil na nový hodinky. Krásnej svět!😊
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
z koncernu vw ma moje sympatie jedine seat, leon je vazne pekne auto a tento rok mu uz pomoze aj kombik a stvorkolka takze by sa tie pocty seatov mohli prehupnut aj nad 400 000 😉 navyse v roku 2013 zacal seat ponukat par modelov uz aj na cinskom trhu takze rok 2014 vyzera celkom nadejne, chcelo by to kazdopadne ale nejake nove SUV ktore by celkove predaje seatov mohlo kludne zdvihnut az kdesi nad polmiliona, snad sa dockame, myslim ze seat je z najhorsieho vonku , chvalabohu

inak z pohladu historie ma seat viac vyrobenych aut ako skoda

[odkaz] vs [odkaz]

takze by bolo neferove seat pustit k vode ako fiat pustil lanciu , ja verim ze zasla slava seatu sa vrati a vw seat dotiahne opat k uspechom :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
jossalito
Škoda jako jediná z koncernu klesla.
Načasování nástupu nových modelů se projevilo.
pogo26
Nikdo jiný nové modely nemá?
jossalito
Asi lépe zvládají přechod na nové generace. 😉
Avatar - Ham.
Ham.
No vzhledem k tomu, že Octavii podle prodejů v závěru roku evidentně čeká stejně prudký vzestup jako A3/Leon/Golf, tak o Škodu bych neměl nejmenší obavy. A načasování se jim povedlo takřka geniálně ač neplánovaně a nikoliv jejich zásluhou (podobný majstrštyk se povedl i P30😄, protože měnit klíčový model v době pádu evropského trhu je ideální, něco jako využít jízdy za safety carem k zastávce v boxech, přičemž soupeři budou muset do boxů až v průběhu ostrých kol.
Avatar - Andromeda
Andromeda
😉 O vlivu nové modelové řady budeme číst permanentně , v různých variantách, při různých příležitostech - od verze náběhu výroby po tzv. Majstrštyk generační obměny 😉 ... Zatím tady stačí tento důvod na odpálení čehokoli a kohokoli ... Aneb zdejší mutace oblíbeného sloganu: Pane řediteli, Vy plejete 😉 ...
Avatar - GeorgeWWW
GeorgeWWW
Nejhůř v porovnání s loňským rokem skončila Fabia. Není divu, čeká se na novou generaci. A ta pomůže příští rok k milionu aut.
Avatar - peter_ko
peter_ko
západná Európa - 1 850 000 minulý rok, 1 850 000 rok 2012. Zmena +0,1% >😁
Gangrel
Je tam 0,51 auta navíc, ale díky zaokrouhlení to není vidět 😄
Jirik_H
*/ostuda-volkswagenu-s-motory-tsi-nekonc…