Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Kia GT4 Stinger: Schreyer válí

Až překvapivě svébytné a atraktivní kupé se skrývá za označením konceptu Kia GT4 Stinger, vzniklého za laskavého dohledu ředitele automobilky. Přibude Toyotě GT86 konkurence z Koreje?
Zpět na článek
14. 1. 2014 17:04
14. 1. 2014 18:22
14. 1. 2014 18:43
14. 1. 2014 19:34
15. 1. 2014 08:09
14. 1. 2014 20:41
14. 1. 2014 18:52
14. 1. 2014 19:01
14. 1. 2014 19:50
14. 1. 2014 19:57
14. 1. 2014 20:06
14. 1. 2014 20:08
14. 1. 2014 20:57
14. 1. 2014 20:27
14. 1. 2014 20:37
14. 1. 2014 20:39
14. 1. 2014 20:48
14. 1. 2014 20:58
14. 1. 2014 22:41
14. 1. 2014 21:02
15. 1. 2014 08:15
14. 1. 2014 20:04
14. 1. 2014 20:24
14. 1. 2014 20:29
14. 1. 2014 20:32
14. 1. 2014 20:31
14. 1. 2014 21:31
14. 1. 2014 22:00
15. 1. 2014 10:13
14. 1. 2014 19:11
14. 1. 2014 19:44
14. 1. 2014 20:05
14. 1. 2014 21:05
14. 1. 2014 20:22
14. 1. 2014 20:19
14. 1. 2014 21:56
14. 1. 2014 23:22
15. 1. 2014 07:32
Avatar - Ozzman
14. 1. 2014 16:23
Opravdu je to taková bomba?
Já nevim, ale postavit předemne třeba Camaro, Challengera a tohle, nevim, jak dlouho bych se rozhodoval... ale jen mezi US dvojkou. Tohle mi vůbec neevokuje moderní "retro" muscle car (což sem tak z článku nějak vyčetl), ale spíš divnýho žraloka, co mu šilhaj oči do stran >:D Je mi jasné, že tu někdo napíše jak je to bomba... ale když už mít sporťák a přijet s tim někam... " Co máš za káru? Já Camáro... Já Corvettu., Já Porsche...... Já Kiu >:-[] Nevim, Radši ne >:D
Rozbalit vlákno
24
14. 1. 2014 16:31
Re: Opravdu je to taková bomba?
Kia by urcite nenasadila cenu Camara ;-) , to by bol pre nu klinec do rakvy, ale preco neskusit zas nieco nove? Inac tento model uz aj jazdi [odkaz] , co je MOZNO dalsi argument pre jej vazne umysli ist do vyroby.
Avatar - Ozzman
14. 1. 2014 16:47
Re: Opravdu je to taková bomba?
No to si právě nejsem jistý, vem si, že už Kia neplatí za nejlevnější automobilku, určitě by to za bratru půl míče nenabízela a za mega už máš nový camaro :-)
14. 1. 2014 17:06
Re: Opravdu je to taková bomba?
Za nejlevnejsi automobilku urcite nie ale za levnejsi predsa len este na americkom kontinente Kia stale plati ;-)
Avatar - twistedTSD
14. 1. 2014 16:36
Re: Opravdu je to taková bomba?
Souhlas. Mimo relativně originální zádi mě až tak nezaujala...I když vyloženě špatně nevypadá, možná kdyby se oprostila od těch vertikálních světel, tak by byl výsledek celkem koukatelný.

PS: Pořád jsem si říkal, co mi to tak připomíná. Už vím. [odkaz] >:D
Avatar - Bristol
14. 1. 2014 16:44
Re: Opravdu je to taková bomba?
[odkaz]
[odkaz]

taky jsem to už někde viděl >:D >:D :no:
Avatar - Ozzman
14. 1. 2014 16:46
Re: Opravdu je to taková bomba?
Jo! To je přesně ono! Ano, kdyby udělala masku ve stylu.. třeba i toho Ceeda, respektive světla, nemuselo by to být tak nereálné..
Avatar - MichalSVK
14. 1. 2014 16:53
Re: Opravdu je to taková bomba?
presne tak čistý rabbit
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2014 16:56
Re: Opravdu je to taková bomba?
>:D :yes: taky jsem myslel na tenhle vysavač >:D
14. 1. 2014 18:57
Re: Opravdu je to taková bomba?
Někdo už si pohrál jak se světly tak i s maskou:
[odkaz]
14. 1. 2014 20:12
Re: Opravdu je to taková bomba?
Bez tých vertikálnych svetiel by to bola úplná tuctová nezaujímavá nula. Tie zvislé svetlá sú jediné, čo stojí za povšimnutie. Možno ešte "perforované" A-stĺpiky, ale to je pre sériu absolútne nereálne.

P.S.: Mne to pripomenulo aj toto: [odkaz]
Avatar - MichalSVK
14. 1. 2014 16:52
Re: Opravdu je to taková bomba?
A práve preto ten čo má Camaro alebo Corvette nepovie že má Chevroleta... Tak isto by si nepovedal, že máš Kiu ale GT4 >:D

Bohužiaľ toto auto na mňa pôsobí neskutočne nezaujímavo a neesteticky. Ako keby niekto zobral karosériu z nejakého pony car, chcel do nej zakomponovať masku z Kie a pôvodne horizontálne svetlomety otočil o 90 stupňov. Zadok je už lepší ale chýba mu aspoň naznačenie spodného čierneho difúzora. Takisto napodobenina R8 výfukov nevyšla.

Mám z toho auta divný pocit. :no:

PS. už viem čo mi to pripomína: [odkaz]
Avatar - Ozzman
14. 1. 2014 16:57
Re: Opravdu je to taková bomba?
GT4... to byla nějaká závodní hra na playstation ne?:D To nevim, jestli bych spíš nebyl pro smích >:D
Avatar - MichalSVK
14. 1. 2014 17:00
Re: Opravdu je to taková bomba?
Tak poprípade Stinger [odkaz] >:D ale stále lepšie ako Kia.

Nič proti Kii.
Avatar - Ozzman
14. 1. 2014 17:10
Re: Opravdu je to taková bomba?
Jo, to už je lepší >:D
15. 1. 2014 08:26
Re: Opravdu je to taková bomba?
Celica ;-)
Avatar - Sumi2000
14. 1. 2014 19:28
Re: Opravdu je to taková bomba?
:yes: :-) KIA a sportovní vozy?? >:D
14. 1. 2014 19:44
Re: Opravdu je to taková bomba?
Tvůj příspěvek mě vážně pobavil. Nevím jak Ty, ale já pamatuji nedávné doby, kdy tyto posměšky byly přesně používány na mobilní telefony z asijské (nejaponské) části světa. Kdo neměl Nokii, Sony, Motorolu apod. byl silný outsider. No, podívej se na současné prodeje telefonů a popřemýšlej o tom. Ještě rád si budeš na stará kolena vozit zadek v Hyundai či Kii :-)
Avatar - Ozzman
14. 1. 2014 20:41
Re: Opravdu je to taková bomba?
O to přeci nejde... já nezpochybňuji kvality, (vzhled až na předek mi taky extra neva), nebo výkony vozu, ale spíše jistou image, kterou by měl vůz této kategorie dotvářet. A přeci, ruku na srdce, mezi velkou částí obyvatel s mobilem značky Huawei neuděláš takovou parádu, jako s třeba méně vybaveným ajfónem.... a to je ten problém :-! Značka dotváří tvojí image ať chceš či nechceš a ať ta "korejská" napodobenina toho umí 2x tolik, stejně pro velkou většinu lidí bude iphone modlou... :-)
14. 1. 2014 20:50
Re: Opravdu je to taková bomba?
Jo, já souhlasím s tím co říkáš. Nebudu kecat...mít na výběr, šáhnu pro srovnatelné auto zavedené značky, ovšem pokud nebude stát 2x tolik a budou ty peníze navíc stát za to. Chápu, že existují lidé, kteří na prachy nehledí a dopřejí si zavedený kočár ať stojí co chce. Jenže trh s běžnými (nebo rádoby sportovními) auty se vyvíjí a kdoví, co bude za pár let :-)
Avatar - Ozzman
14. 1. 2014 20:57
Re: Opravdu je to taková bomba?
Podle toho, co píšou v článku tohle nebude (jestli vubec bude) asi lidový sporťák za bratru půl míče :-)

Motor 235kw... to už bude asi jiná cenová a výkonová liga, než třeba Scirocco nebo GT86 a tam se dá už vybírat třeba z moderních Muscle cars :-) To je celé, tak jsem to myslel, korejcům se nesměju, jsou věci, které se mi na jejich autech nelíbí, ale prokazatelné kvality nepopírám. :yes:
14. 1. 2014 21:06
Re: Opravdu je to taková bomba?
300 koní vyždímáš z dvoulitrového motoru a jsi pomalu u nejsilnějšího Golfu nebo A3. Jsou tady však takoví, kteří budou jezdit raději v 5x svařovaném vraku značky BMW, Audi apod., než aby byli spatřeni svými vrstevníky v solidním korejci :-)
Avatar - Ozzman
14. 1. 2014 21:17
Re: Opravdu je to taková bomba?
To ti z nich žádný nepřizná, ale některé chápu, V8 od BMW ti ceed nenahradí. Ale místo Megana zvolit kombi od Hyundaie nebo Kie.. no problem, až zlepšej palubky :-)
15. 1. 2014 06:51
Re: Opravdu je to taková bomba?
Výkonově máš pravdu, ale A3 a Golf jsou předokolky. Kdybych chtěl s károu dovádět v zatáčkách, není to ono.
Avatar - Pekelná Micinka
14. 1. 2014 20:57
Re: Opravdu je to taková bomba?
Souhlasím.
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2014 17:04
Topper, kde jsi?
.... neutrácej svůj drahocenný čas u Porsche. Tady máš pole bitevní ;-)
Rozbalit vlákno
1
15. 1. 2014 08:08
Re: Topper, kde jsi?
>:-[] :yes:
14. 1. 2014 17:45
kouka to jak krysa
vzdyt je to hnusny a vsichni to vime :-!
Rozbalit vlákno
2
14. 1. 2014 21:06
Re: kouka to jak krysa
Na 1203 nemá nič, všetci to vieme.
15. 1. 2014 10:17
Re: kouka to jak krysa
ty jsi jako mistni mudrc ze jo? ;-)
Avatar - Wiii
14. 1. 2014 18:22
VW EcoRacer
Jsem jediny, nebo je to opravdu podobne konceptu VW EcoRacer z roku 2005? hlavne tedy z urcireho uhlu zepredu [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
14. 1. 2014 18:59
Re: VW EcoRacer
Jo, ta barva :-!
Avatar - Choochoo
14. 1. 2014 19:02
Re: VW EcoRacer
Moc ne, ten racer vypada jak lacina cina 8-s
Avatar - 3_diamanty
14. 1. 2014 19:54
Re: VW EcoRacer
proste ludove auto ako sa patri ;-)
14. 1. 2014 20:40
Re: VW EcoRacer
Fakt, človeče, tuším je tiež žlté a má 4 kolesá...
14. 1. 2014 18:43
Audi
na první pohled jak od vw nebo spíš audi, i ten volant okazuje na audi. Na korejce opravdu nezvyklý čistý design. Ten Schreyer opravdu neměl jít ke korejcům...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - 3_diamanty
14. 1. 2014 19:34
Re: Audi
prave naopak, je fajn ze siel tam kde moze ukazat na co ma a kde ma slobodu a prijemne pracovne prostredie bez obmedzovania ;-) kazdy tuzi po slobode a sebarealizacii

keby si bol v jeho kozi videl by si to inak ako to vidis teraz ako nestranny pozorovatel

dufam ze pod Schreyerom vznikne este vela peknych kii, mne sa najvydarenejsia zda zatial kia ceed a sportage, tie su skutocne paradne zvlast sportage je strasne cool, nezostarol ani o den a zvladol by aj dalsich 5 rokov bez faceliftu, Schreyer je proste frajer
15. 1. 2014 08:09
Re: Audi
Zrovna s tím Sportagem vůbec nesouhlasím, Ceed dobrý.
14. 1. 2014 20:41
Re: Audi
Presne - na prvý pohľad je to niečo iné. Čokoľvek, len nie originál.
14. 1. 2014 18:52
super
Nadherne auto. Neco americkeho, neco japonskeho, ale stejne originalni design. Kdyby v nemci umeli delat neco podobneho..
Rozbalit vlákno
28
Avatar - Choochoo
14. 1. 2014 19:01
Re: super
Tak nejak. Docela zajimave o svetla originalni. Kdyby s tim prisel nekdo z evropy tak se tu peji ody, ale takhle je to hnus. V porovnani s temi okoukanmi evropskymi tuctovkami neco originalniho. Z nekterych uhlu to trochu vypada divne. Nektere fotk se moc nepovedly, na zivo to bude jiste lepsi.
Avatar - 3_diamanty
14. 1. 2014 19:50
Re: super
ja sa na takych debiloch ktori vsetko z korei povazuju za menejcenne uz len smejem ;-)

nepochybujem ze keby to bolo s logom vw na kapote tak GTI tu napise 300 riadkove basne ake je to bomba auto, kedze ale to ma logo kia tak je to hnus, ved to pozname mas pravdu

preto je lepsie na niektorych nereagovat a nechat ich zit v ich nevedomosti, zvacsa takito trollovia su fakticki neskodni , len v diskusiach si zvysuju ego a o realite ako to bezi v automovilovom svete nemaju ani sajnu
Avatar - 4hill
14. 1. 2014 19:57
Re: super
A kolikpak se jich směje tobě,hm? To že má někdo na věc jiný názor neznamená že je *...nebo u vás jo? :no:
Avatar - 3_diamanty
14. 1. 2014 20:06
Re: super
povazovat nieco za menejcenne pricom to tak nie je - nie je vec nazoru ale nevedomost
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2014 20:08
Re: super
4hille, myslím si, že ho ta moudrost musí i bolet jak je pronikavá >:D ;-)
Avatar - 3_diamanty
14. 1. 2014 20:57
Re: super
>:D :yes: :yes: :yes:

davam palec hore, mam rad takyto humor :yes:
14. 1. 2014 20:27
Re: super
Si rovnaký ako tí, ktorých popisuješ. Keby KIA dala kolesá pod kobylinec, tak tu budeš básniť o najlepšom dizajne. Ale na GTI-ho nemáš ani zďaleka. Nefandi si.
Lepšie by bolo, keby si sa držal pri zemi a aspoň trochu sa snažil o nejakú objektivitu. Ak tušíš, čo to slovo znamená.
Avatar - 3_diamanty
14. 1. 2014 20:37
Re: super
chvalabohu ze na neho nemam, este to by mi tak ku stastiu chybalo aby ma s tym exotom niekto porovnaval, boha ludia vam niektorym docista je.be? 8-s

take soky mi nerob ok? este zatial slusne pisem ale nervy mam len jedny
14. 1. 2014 20:39
Re: super
A ty si sa niekedy pozrel do zrkadla, čo za exota si ty?
Avatar - 3_diamanty
14. 1. 2014 20:48
Re: super
pozri sa klaudius reci typu: ci som zamilovany do Schreyera alebo ze na GTI ho nemam to si fakt nechaj ok? Taketo debilne keci si fakt odpusti, na toto nemam nervy ani naladu a potom sa bavme kto je tu exot , kazda akcia vyvola reakcu, na stupidne prispevky necakaj u mna rozumnu odpoved

pisem v dobrom slova zmysle, neber to v zlom
14. 1. 2014 20:58
Re: super
Tak po sebe sakra čítaj, však si už na smiech. Čokoľvek sa mihne a je to kórejské, tak sa div nepototo... Džubeš do GTI-ho ako píše o VW, o prémii a podobne a pritom ťa ani nenapadne, že robíš to isté, len o iných značkách. A ruku na srdce, tvoja úroveň sa tej GTI-ho ani len nepribližuje. A že som sa tu s GTI-m už párkrát pekne vyhádal...
P.S.: O exotoch si začal ty, tak teraz nebzuč.
Avatar - pumpkin
14. 1. 2014 22:41
Re: super
Trochu drsné... Ale niekedy sa to žiada povedať. V konečnom dôsledku len hádžeš hrach na stenu, takýto ľudia sa oklepú a idú si ďalej svoje.
Avatar - Ozzman
14. 1. 2014 21:02
Re: super
Nechceš si řikat zase Topper? Prosím prosím! >:D
15. 1. 2014 08:15
Re: super
V podstatě jste s GTIm úplně stejní. Akorát tím, že tvoje úroveň je opravdu mizerná, tak se srovnat nedáte. Nebo ty bys snad srovnával Rollse s...Kiou?
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2014 20:04
Re: super
šušu, tohle je hnus i kdyby to přišlo z evropy. Zadek parádní, o tom žádná. interiér no problem. ale ta světla - max moderna a maska jak cíd.... masakr.... ale na kiu ok.... pro info: měl jsem 2 Kia. Shuma a Clarus. To jen aby mě myslitelé typu toppor neoznačovali za cokoliv....
14. 1. 2014 20:24
Re: super
Shuma vyzerala vyslovene nepríjemne, ale jej devízou bola praktickosť a maximálna spoľahlivosť.
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2014 20:29
Re: super
...jak píšeš.... byla to taková ne úplně povedená kopie US Fordu Taurus myslím. Ale nebyl s tím jediný problém, i když byla na plyn. Kufr velký, prostorné.... :yes:
14. 1. 2014 20:32
Re: super
Známy ju mal asi 11 rokov a až teraz ju vymenil za nové auto. Až na vyslovené drobnosti úplne bezproblémové auto, ktoré proste šlo a nekazilo sa.
14. 1. 2014 20:31
Re: super
Nemusia si všetci myslieť to isté, na názor má právo každý, nie? Len by s niektorí menej mysliaci mohli nakresliť trochu jemnejšiu stupnicu a občas sa do nej pozrieť. Automobilový dizajn sa dá hodnotiť množstvom viac, či menej pozitívnych vyjadrení, ten čiernobiely pohľad, ktorý tu prezentuješ (spievať ódy alebo hnus) je len pre primitívov. Odporúčam jednoduchšie myslenie radšej neprezentovať, vyhneš sa nelichotivým hodnoteniam svojej osoby.
Avatar - Choochoo
14. 1. 2014 21:31
Re: super
Nevsiml jsem si ze bych prezentoval cernobily pohled. Nerikam ze je to hnus ani bomba. Prvni prispevky hovori o nezajimave nule a pak mi tu chces rikat neco o primitovoch nebo cernobilem pohlade. Prirovnavat (Klaudius dnes 20:12) tohle k tahaci, jen kvuli svetlum, tomu rikam hluboke moudro
14. 1. 2014 22:00
Re: super
Tvoja posledná veta vyjadruje práve tú jednoduchosť myslenia, ktorú som spomínal.
15. 1. 2014 10:13
Re: super
Ano, jednoduchost je druhé jméno šušuovo :-)
Avatar - 3_diamanty
14. 1. 2014 19:11
Re: super
to je prave to co sa mi paci na korejcoch japoncoch ale aj americanoch, nechybaju im napady a zaujimave modely ktore vyvolaju emocie a stale mas dovod sa za nimi na ceste otocit na rozdiel od mnohych europskych znaciek ktore su hrozne sterilne uniformovane a nudne obzvlast nemci,

velmi pekny je bocny profil stingeru, je vynimocny a originalny a to sa dnes uz snad ani neda docielit pri tolkom mnozstve aut ake su uz na trhu, Schreyer je kuzelnik , s nim sa o kiu bat nemusime :yes:
14. 1. 2014 19:44
Re: super
Zajímavě napsané. Jen mě nenapadá od HK jediné auto, které by nějaké emoce vzbudilo. Pokud jsou nějaká auta sterilní, tak to jsou korejci. Hlavně u KIA je vše prvoplánové bez nějakého nápadu a vlastního stylu.
Avatar - Ji/Ri
14. 1. 2014 20:05
Re: super
...a proto si koupíš kiu.... protože ta není sterilní, má emoce a každý se za ní otočí... 8-s bože do čeho jsi to dal rozum.... ? 8-s
14. 1. 2014 20:22
Re: super
Si do Schrayera zamilovaný?
14. 1. 2014 20:19
Re: super
Kde na tom vidíš originalitu?
Avatar - 3_diamanty
14. 1. 2014 19:03
tak toto sa do serie urcite nedostane
vyzera az prilis "nekonvencne" ;-)

ale ako platforma pre buducu malu zadokolku to mozno moze posluzit

PS: tie dierkovane stlpiky sa mi pacia, celkom to moze byt aj prakticke :yes:

tu je stinger aj na videu v pohybe [odkaz]

kazdopadne Schreyer je frajer, velmi zaujimava studia, snad este brutalnejsia ako bol soulster [odkaz]
:yes:
Rozbalit vlákno
10
14. 1. 2014 20:08
Re: tak toto sa do serie urcite nedostane
Mě to přijde vysloveně ohavný ;-\ Teda hlavně ten předek a řešení světel. A sloupky super :yes:

P.S.

objevil

si

klávesu

enter

?
Avatar - 3_diamanty
14. 1. 2014 20:10
Re: tak toto sa do serie urcite nedostane
predok je divny zvlast tie svetla, mne sa paci bocny profil a ako celok je to pekne ale predok by potreboval zmenu , suhlas :yes:

nejde ale stejne o ziadnu seriovku len o studiu ktora coskoro uz stejne asi zapadne prachom ( mozno ) takze moc to asi nema zmysel rozpytvavat taketo auta ako je toto, par veci by som do seriovej podoby vedel si predstavit ( napr tie dierkovane stlpiky pre pro ceed alebo genesis coupe )

vacsie sance davam tejto masinke: [odkaz]
14. 1. 2014 20:33
Re: tak toto sa do serie urcite nedostane
Zmenu by potreboval predok, zadok, boky a interiér. Inak je to fakt origoš. ;-) :yes:
14. 1. 2014 20:22
Re: tak toto sa do serie urcite nedostane
Tie dierkované stĺpiky sú na štúdii zaujímavé ale čo na nich vidíš praktické?
Táto "štúdia" je inak kópia všetkého možného, nič originálne som na nej nenašiel. Štúdia je na to, aby zaujala verejnosť, a padla z nej na zadok. Ale za týmto sa neotočí ani pes...
Avatar - 3_diamanty
14. 1. 2014 20:24
Re: tak toto sa do serie urcite nedostane
skus si pozriet video [odkaz] , tam je pekne vidiet ze cez tie stlpiky vidis vlastne to co inak nevidis kedze ti to zakryva stlpik, je to fajn detail zvysujuci pasivnu bezpecnost, kolkokratsa clovek cez stlpik musi naklanat ked nevidi cez neho aby nepresiel chodca v zatacke ( zvlast dnesne moderne auta maju velmi siroke stlpiky ktore zaclanaju vo vyhlade ) a takto cez dierky pekne vidis ako cez rontgen, velmi prakticke a sikovne, vsadim sa ze casom dierkovane stlpiky pridu, ked nie v beznych autach tak v sportovych urcite a som rad ze studia od kie ich ma ako prva, potom v buducnosti to rad kazdemu pripomeniem ze od koho to dotycne auto odkopcilo :yes:
14. 1. 2014 20:38
Re: tak toto sa do serie urcite nedostane
Cez tie stĺpiky ti pekne zasvieti slnko do očí, keď budeš čakať, že sa práve za stĺpikom schová. Za druhé, taký stĺpik bude určite deravý "durch", len zvonka prelepený čírym plastom alebo sklom, takže je predpoklad, že sa tam bude zachytávať prach. A tretia vec - som zvedavý na konštrukciu takého stĺpika, deformáciu takéhoto nosného prvku by som teda riešiť nechcel...
Avatar - 3_diamanty
14. 1. 2014 20:41
Re: tak toto sa do serie urcite nedostane
tam bude urcite specialne sklo alebo nejako upravene sklo, cez neho uvidis ale dnu ta nebude oslnovat, verim ze v seriovke by nebol problem to spravit otazne je ci to vobec pojde do serie tento napad, taktiez dierky nemusia byt po celej dlzke stlpika, mozn oby stacili take 3-4 dierky vo vyske oci kde ta slnko zhora z uhla neoslni ani keby si tam mal diery bez skla ale ty pritom vonku uvidis a budes mat lepsi prehlad
14. 1. 2014 21:02
Re: tak toto sa do serie urcite nedostane
Do série nešiel podstatne triezvejší nápad, totiž štít prístrojovky na nožičkách, aby mali tubusy prístrojov zozadu "osvetlenie" - štúdiu cee´du si určite pamätáš, to bola štúdia, z ktorej sa dalo "padnúť na zadok", nie tento žltý kríženec.
Avatar - 3_diamanty
14. 1. 2014 21:10
Re: tak toto sa do serie urcite nedostane
ja z GT4 stingera na zadok nepadam to nie,uz vyssie som pisal ze o takomto aute to tu nema vyznam rozpytvavat kedze ide o studiu z ktorej asi seriovka nebude, skor ma zaujimaju auta z ktorych viem ze nieco v buducnosti bude, stinger je fajn kara na ukazku potencialu ale nic viac v tom nehladam, takze ohladom auta emocie mam pod kontrolou

este jedna zaujimava studia sa mi paci od kie a to je studia kia cub [odkaz] , tam to vyzera dokonca ze by to mohlo dojst aj do seriovej vyroby
14. 1. 2014 22:03
Re: tak toto sa do serie urcite nedostane
A čo je preboha zaujímavé na tom? Všimni si, čo som k tomu napísal:
"
Avatar - Pekelná Micinka
14. 1. 2014 20:59
GT4 Stinger
Nelíbí se mi a rozhodně to není to auto, které bych z prací Schreyera vypíchl.
Rozbalit vlákno
4
14. 1. 2014 21:03
Re: GT4 Stinger
Tak sme dvaja. Nemusí sa podariť všetko.
Avatar - 3_diamanty
14. 1. 2014 21:37
Re: GT4 Stinger
toto korejske auto na videu sa vydarilo viacej [odkaz]

nadherne :yes:
14. 1. 2014 22:12
Re: GT4 Stinger
Máš divný vkus. To auto vyzerá jak Mercedes a BMW, ale keď ich obkresľoval, pozerali cez hrubý igelit a toto im z toho vyšlo... Z pohľadu dizajnu je to dosť nepodarený miš-maš štýlov.
Avatar - Jaros71
14. 1. 2014 23:19
Re: GT4 Stinger
Ani jedno bych nenazval nádherným..spíš divné... ;-)
Nádherné jsou Maserati nebo Ferrari..
Ale každému se líbí něco.
Korejci se snaží , je to lepší než dříve , ale na evropskou konkurenci to pořád nestačí.
Avatar - pumpkin
14. 1. 2014 21:13
Schreyer zlizol smotanu
Pod koncept Kia GT4 Stinger sa podpísal šéfdizajnér KDCA Thomas Kearns takže Schreyerom by som sa v tomto prípade moc neoháňal. Ten sa len pozrel na návrhy a povedal: "Uhm, môže byť."
Rozbalit vlákno
5
14. 1. 2014 22:15
Re: Schreyer zlizol smotanu
Bohviečo to nie je. Podľa mňa touto štúdiou KIA neohúri, nemá na to predpoklady. Namiesto smotany bude len slabý čaj, a za to, myslím, Schrayer veľa slávy nenazbiera, a tým pádom ani pochvál od vedenia.
Avatar - pumpkin
14. 1. 2014 22:34
Re: Schreyer zlizol smotanu
Áno, to je druhá vec. Skôr som reagoval na článok ako taký, lebo mi príde trochu zavádzajúci, respektíve dopletený. Text "...nejstylovější Kiu, která je dnes v prodeji – Soulem (jenž ovšem paradoxně vznikl ještě před příchodem Schreyera ke Kie). ..." je celkom slušná blbosť, pretože Schreyer je v Kii od roku 2006, v 2008 otvorili KDCA, kde Schreyer za šéfdizajnéra dohodil Kearnsa, ktorý robil Soul ale aj kadečo iné, vrátane tohto konceptu GT4. Takže nejaké to upresnenie nezaškodí, lebo bohvie či Schreyer vôbec bol pri vývoji a už ho cpú do titulku.

No a ku konceptu, máš pravdu, nič moc. Príde mi ako jeden z tých ktoré postavia len a len kvôli autosalónu a v praxi v živote nič z toho dizajnu nepoužijú.
15. 1. 2014 07:10
Re: Schreyer zlizol smotanu
Jako hlavní plus bych viděl, že se KIA snaží dělat i auta "pro radost". Že výsledek napoprvé nedosahuje kvalit Porsche 911? Oni se chlapci z chybek poučí.
15. 1. 2014 07:58
Re: Schreyer zlizol smotanu
To je sympatický pohľad na vec, tak sa mi to páči. ;-) :yes:
Avatar - Michal Fokt
15. 1. 2014 10:30
Re: Schreyer zlizol smotanu
Nemáte pravdu. Kia Soul byla jako koncept představena už v roce 2006 a to v lednu, logicky tedy vznikala v roce 2005, kdy Schreyer u Kie ještě nebyl. A pokud jde o podíl šéfdesignéra na čemkoli, tak to prostě chodí. Ferrari jsou Pininfarina, lhostejno, jestli kreslil Okuyama nebo někdo jiný. Že to konkrétní auto navrhl konkrétní designér se většinou dozvídáme ve chvíli, kdy dotyčný návrhář přechází jinam a hodí se mu to do CV. Šéfdesignér prostě udává směr a schvaluje.

Co se konkrétně GT4 týče, jde zcela zjevně o evoluci Schreyerovy studie Kee. Pokud tedy byla Schreyerova. ;-)
Avatar - kosmonaut
14. 1. 2014 21:56
GT4
Tak za mě je to povedené. Ten předek je perfektní kombinace minimalismu a drzosti. Vidět tenhle kukuč ve zpětných, tak se pakuju doprava.
Jediný problém je ta blbá maska. Nevím, proč Kia vsadila u všech aut zrovna na takový tvar. Vypadá to hloupě a zbytečně na všech autek značky.
Kromě toho tygřího grilu je tahle studie skvělá :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
14. 1. 2014 23:22
Re: GT4
Pakuješ se doprava..jo a sedíš ve Felicii.. :-)
Jinak zrovna KIA na nikoho takový dojem neudělá.
15. 1. 2014 00:26
Příští ceed bude hodně dobrý
Při pohledu na toto kupé nejsem tak odvařený jako autor, ale nemám nejmenších pochyb o příštím ceedu.

(ano...jen tuším:) )
Rozbalit vlákno
0
Avatar - aproximus
15. 1. 2014 01:03
mě se líbí
ten předek je sice možná až moc nekonvenční (a inspirovaný [odkaz] >:-[] >:-[] ), ale na korejce je to povedené. srovnávat s americkými muscle cars je imho úplně mimo.
Rozbalit vlákno
0
15. 1. 2014 07:32
Koncept SAABu
…přesně tak mi to připadá. Nevidím žádnou reminiscenci na akruální designovej směr Kii. U severský značky akceptovatelný, u Kie podle mě nevyužitelnej kousek.
Rozbalit vlákno
4
15. 1. 2014 08:00
Re: Koncept SAABu
Dobrý odhad. Ja som si ešte, neviem, prečo, spomenul na Škodu Joyster. Asi preto, že bola tiež žltá... :-)
15. 1. 2014 10:29
Re: Koncept SAABu
Jéžišmarjá kams dalo voči, to nevidíš to masku?! >:D
15. 1. 2014 13:43
Re: Koncept SAABu
Myslíš mojí asistentku? To jsem tak vybral schválně >:-[]
15. 1. 2014 19:10
Re: Koncept SAABu
Snad to tu nečte >:D