Novinky
Už před roky, když končil prodej Chryslera v Evropě, tak se to tu probíralo. Tj. nejde o výroky po bitvě generál. Stáhnul/zničil prodeje této Ameriky v Evropě, Lancii stejně nepomohl (Lancia to nebyla a pro fanoušky Amerik to nebyla Amerika). Přitom Chrysler v Evropě prodával sice málo, ale stabilně a dalo se na tom stavět. Teď by byl návrat Chryslera o to těžší a dražší...
Škoda.
Škoda.
Dyt sem to celou dobu říkal.
Podívej se kdo je dnes zákazník Voyagerů? Ten kdo měl předtím chrysler Voyager. Noví zkazníci, co neměli nikdy chrysler jestli tvoří 25% , tak je to moc.
Thema padla neskutečně, 300C se prodávalo v evropě daleko víc, on totiž každý kdo chtěl ameriku měl dost zásadní problémy mít na grille logo Lancia.
Sebringa(200) zabili v EU úplně.
Taky nechápu. To Journey si jako Freemonta klidně mohli prodávat, Lancii mimo Itálii zrušit hned v roce 2010, v showroomu prodávat prostě Fiat, Alfa, Jeep, chrysler. Je to jeden koncern, dvě itlaský, dvě americký zančky. Bylo by to fifty fity.
A pod Chryslerem mohli prodávat některý modely Dodge, třeba Challenger, Darta, Viper. Ve výsledku by prodali víc než ted.
Ale Serjoža to tehdá viděl jinak, stejně jako místní italian guru a ted to stejně odpískali.
A pak se mi smáli že sem jim měl v Turíně radit.
Mohl, v tomhle naprosto v klidu a vsadím boty, že by na tom byli dneska líp.
Nestálo by to nic navíc, to co vrazili do přelepní log by stála výměna log Lancia za chrysler na showroomech >😁
Ale tak to dopadá, když prodává když je kozel zahradníkem (čti ameriky prodává ital) >😁
Podívej se kdo je dnes zákazník Voyagerů? Ten kdo měl předtím chrysler Voyager. Noví zkazníci, co neměli nikdy chrysler jestli tvoří 25% , tak je to moc.
Thema padla neskutečně, 300C se prodávalo v evropě daleko víc, on totiž každý kdo chtěl ameriku měl dost zásadní problémy mít na grille logo Lancia.
Sebringa(200) zabili v EU úplně.
Taky nechápu. To Journey si jako Freemonta klidně mohli prodávat, Lancii mimo Itálii zrušit hned v roce 2010, v showroomu prodávat prostě Fiat, Alfa, Jeep, chrysler. Je to jeden koncern, dvě itlaský, dvě americký zančky. Bylo by to fifty fity.
A pod Chryslerem mohli prodávat některý modely Dodge, třeba Challenger, Darta, Viper. Ve výsledku by prodali víc než ted.
Ale Serjoža to tehdá viděl jinak, stejně jako místní italian guru a ted to stejně odpískali.
A pak se mi smáli že sem jim měl v Turíně radit.
Mohl, v tomhle naprosto v klidu a vsadím boty, že by na tom byli dneska líp.
Nestálo by to nic navíc, to co vrazili do přelepní log by stála výměna log Lancia za chrysler na showroomech >😁
Ale tak to dopadá, když prodává když je kozel zahradníkem (čti ameriky prodává ital) >😁
Bariku, víš co je tvůj problém? že ty kritizuješ paušálně naprosto vše, co Fiat-Chrysler udělá. Takže jsi zkritizoval celou tu fúzi, všechny jednotlivé nové auta (Dart, Cherokee), zkritizoval jsi vstup Fiatu 500 na americký trh, zkritizoval jsi odchod Chrysleru z Evropy atd. atd.
Takže jsi jako Miloš Zeman, který taky mele jednu blbost za druhou a při té frekvenci je čistě otázka času, kdy náhodou bude mít v něčem pravdu....
Mimochodem, nikde není napsané, že kdyby Chrysler v Evropě zůstal, že by to dávalo smysl. To je tvoje čirá hypotéza, nic víc....
Takže jsi jako Miloš Zeman, který taky mele jednu blbost za druhou a při té frekvenci je čistě otázka času, kdy náhodou bude mít v něčem pravdu....
Mimochodem, nikde není napsané, že kdyby Chrysler v Evropě zůstal, že by to dávalo smysl. To je tvoje čirá hypotéza, nic víc....
... ze nevie urobit ziadny zmysluplny tah.
Cele jeho ovladnutie Chrysleru je len "tlacenie" penazi na dividendy pre akcionarov. A tym, ako to uz byva, je lautr jedno, ci budu fiaty, lacie a alfy. Hlavne nech sa sypu dukaty. 😢
Cele jeho ovladnutie Chrysleru je len "tlacenie" penazi na dividendy pre akcionarov. A tym, ako to uz byva, je lautr jedno, ci budu fiaty, lacie a alfy. Hlavne nech sa sypu dukaty. 😢
Alfe prajem len to najlepšie.
Ale aj Lancii, značka s takou históriou má ostať len lokálnou fabrikou... Chudák Vincenzo, ten sa zase raz obracia v hrobe...
Ale aj Lancii, značka s takou históriou má ostať len lokálnou fabrikou... Chudák Vincenzo, ten sa zase raz obracia v hrobe...
ten chystany spider kolko moze tak za rok predat kusov? par tisic? Takto Sergio Alfu nevskriesi ked modely ktore by sa mohli predavat koncia a miesto nich prichadzaju modely ktore su urcene len pre zabavku par bohatym nadsencom.
neviem , nech sa na mna nik nehneva ale osobne by som MiTo nechal a pridal mu dokonca dalsiu dvojicu dveri keby slo o nastupcu. Spider by asi nikomu nechybal skor by som sa zameral na nejaku vacsiu alfu ako nastupcu byvalej 159tky a spravil z nej viac variacii ako kedysi cize aj kombik aj 4x4. Fakt neviem ako sa chce alfa pozbierat pri tejto sergiovej podivnej taktike ktora smeruje do zahuby ;-\
Jinak těžko tuto další variaci na téma sliby komentovat, snad když je teď Lancia KO, Chrysler vykoupen, Maserati stabilizované a nové modely v USA typu Cherokee, CH200, CH100 hotové, tak SNAD už na tu naši Alfu konečně zbude čas a peníze....
uistujem ta ze nie je to tak ako si myslis ohladom tvojho nazoru na mna
Každopádně Mita bude škoda.
Alfu zacnu brat ludia vazne az vtedy ked bude mat portfolio a teda ponuku modelov aspon taku aku mala pred 10 rokmi ( to znamena nie jeden dva modely ) , dokial tu bude nadalej vyrabat kdejake kusovky hoci aj tuti bomba paradne za 5 melonov ale budu chybat klasicke modely tak tu znacku nikto vazne brat nebude. Snad nepisem vo velkych metaforach a rozumieme si o co tu ide.
Lancia by taky potřeboval nové modely. Pokud na to FIAT nemá , může ji prodat. Značky by byla škoda..