Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Alfa Romeo Spider přijde na trh příští rok

Sergio Marchionne se chystá pohřbít Lancii a vzkřísit Alfu. Sliboval nám odhalení nových modelů letos v dubnu. Nečekejme ale světové premiéry, spíše jen informace, co se chystá.
Zpět na článek
16. 1. 2014 20:46
Avatar - 3_diamanty
16. 1. 2014 10:19
ja tym krokom Sergia vobec nerozumiem
takze MiTo skonci bez nastupcu? preco? Mala imidzovka ako konkurent Mini a Audi A1 by podla mna mohla ostat, navyse velka skoda ze nebola aj 5dverova verzia ( predaje molhi byt dvojnasobne )zvlast teraz ked sa uz na 5 dveri chysta aj Mini. skoda

ten chystany spider kolko moze tak za rok predat kusov? par tisic? Takto Sergio Alfu nevskriesi ked modely ktore by sa mohli predavat koncia a miesto nich prichadzaju modely ktore su urcene len pre zabavku par bohatym nadsencom.

neviem , nech sa na mna nik nehneva ale osobne by som MiTo nechal a pridal mu dokonca dalsiu dvojicu dveri keby slo o nastupcu. Spider by asi nikomu nechybal skor by som sa zameral na nejaku vacsiu alfu ako nastupcu byvalej 159tky a spravil z nej viac variacii ako kedysi cize aj kombik aj 4x4. Fakt neviem ako sa chce alfa pozbierat pri tejto sergiovej podivnej taktike ktora smeruje do zahuby ;-\
Rozbalit vlákno
8
16. 1. 2014 10:37
Re: ja tym krokom Sergia vobec nerozumiem
člověk který při debatě o portfoliu Alfy napíše, že "Spider by asi nikomu nechybal" jen dokazuje, že o Alfě neví absolutně nic.... ale zrovna u tebe to nepřekvapuje.... překvapuje spíš tvoje zarputilá snaha to komentovat....

Jinak těžko tuto další variaci na téma sliby komentovat, snad když je teď Lancia KO, Chrysler vykoupen, Maserati stabilizované a nové modely v USA typu Cherokee, CH200, CH100 hotové, tak SNAD už na tu naši Alfu konečně zbude čas a peníze....
Avatar - 3_diamanty
16. 1. 2014 10:55
Re: ja tym krokom Sergia vobec nerozumiem
mozno som sa zle vyjadril a nepochopil si ako som to myslel ;-)

uistujem ta ze nie je to tak ako si myslis ohladom tvojho nazoru na mna
Avatar - šmoula nešika
16. 1. 2014 16:18
Re: ja tym krokom Sergia vobec nerozumiem
Mě spíš pobavilo to tvrzení o zábavě pro pár bohatých nadšenců; Spider bude sesterským modelem Mazdy MX-5, nejprodávanějšího roadsteru (a snad i sporťaku) všech dob. V Americe Spider milují a napjatě očekávají, vzpomeňme například na červené Duetto ve filmu Absolvent... A jako první vlaštovka comebacku v USA mi toto auto, převážně navržené mazdou, dává smysl.
16. 1. 2014 10:38
Re: ja tym krokom Sergia vobec nerozumiem
V koncernu malé imidžovky zastává 500 a jeho deriváty, popřípadě Ypsilonka (v Itálii). Fiat chce z Alfy udělat zase sportovní značku, tak chce logicky začít se sportovními modely, aby ji lidi zase začali brát vážně, větší auta přijdou potom... (můj názor)
Avatar - michalmarek
16. 1. 2014 10:54
Re: ja tym krokom Sergia vobec nerozumiem
Ani jedno, Spider jde jako první, protože je to jediný auto, který teď mají nejblíže dokončení. Jako fanoušek Alfy musím říct bohužel, je to kvůli tomu, že dost práce na tom odvedla Mazda.

Každopádně Mita bude škoda.
Avatar - 3_diamanty
16. 1. 2014 11:01
Re: ja tym krokom Sergia vobec nerozumiem
v poriadku, nikto neberie Sergovi ze chce z alfy spravit sportovu znacku ale preco by malo MiTo skoncit? Nemoze byt maly hatch aj sportovy a zabavny? Mini Cooper S dokazuje ze moze a nielen on ( clio RS , P208 GTI ) , navyse sa male sportove auta urcite budu ( aj v samotnej italii ) predavat lepsie ako nejake drahe velke kusovky.

Alfu zacnu brat ludia vazne az vtedy ked bude mat portfolio a teda ponuku modelov aspon taku aku mala pred 10 rokmi ( to znamena nie jeden dva modely ) , dokial tu bude nadalej vyrabat kdejake kusovky hoci aj tuti bomba paradne za 5 melonov ale budu chybat klasicke modely tak tu znacku nikto vazne brat nebude. Snad nepisem vo velkych metaforach a rozumieme si o co tu ide.
Avatar - Jaros71
16. 1. 2014 16:13
Re: ja tym krokom Sergia vobec nerozumiem
Souhlasím. Alfa potřebuje mít víc modelů. MITO by mělo pokračovat..Nástup očekávaných SUV trvá moc dlouho!
Lancia by taky potřeboval nové modely. Pokud na to FIAT nemá , může ji prodat. Značky by byla škoda..
Avatar - šmoula nešika
16. 1. 2014 16:27
Re: ja tym krokom Sergia vobec nerozumiem
Tak těm průtahům se nedivím, snad teď, když ten Makarón koupil Chrysler, se nabere vývoj lepšího spádu. Přál bych Alfě úspěch zvláště se Spiderem a později Giulií a Alfettou, to jsou její stěžejní segmenty. I když bych rozhodně chtěl pokračování alespoň Giulietty, nejlépe pak s náhonem na zadek, což už nejspíš 1er mít nebude. A když AR dráždila BMW, byla její image vždy o něco výš.
16. 1. 2014 13:31
Není to tak velký stratég
Už před roky, když končil prodej Chryslera v Evropě, tak se to tu probíralo. Tj. nejde o výroky po bitvě generál. Stáhnul/zničil prodeje této Ameriky v Evropě, Lancii stejně nepomohl (Lancia to nebyla a pro fanoušky Amerik to nebyla Amerika). Přitom Chrysler v Evropě prodával sice málo, ale stabilně a dalo se na tom stavět. Teď by byl návrat Chryslera o to těžší a dražší...
Škoda.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Barrichello
16. 1. 2014 14:58
Re: Není to tak velký stratég
Dyt sem to celou dobu říkal.

Podívej se kdo je dnes zákazník Voyagerů? Ten kdo měl předtím chrysler Voyager. Noví zkazníci, co neměli nikdy chrysler jestli tvoří 25% , tak je to moc.
Thema padla neskutečně, 300C se prodávalo v evropě daleko víc, on totiž každý kdo chtěl ameriku měl dost zásadní problémy mít na grille logo Lancia.

Sebringa(200) zabili v EU úplně.

Taky nechápu. To Journey si jako Freemonta klidně mohli prodávat, Lancii mimo Itálii zrušit hned v roce 2010, v showroomu prodávat prostě Fiat, Alfa, Jeep, chrysler. Je to jeden koncern, dvě itlaský, dvě americký zančky. Bylo by to fifty fity.

A pod Chryslerem mohli prodávat některý modely Dodge, třeba Challenger, Darta, Viper. Ve výsledku by prodali víc než ted.
Ale Serjoža to tehdá viděl jinak, stejně jako místní italian guru a ted to stejně odpískali.
A pak se mi smáli že sem jim měl v Turíně radit.

Mohl, v tomhle naprosto v klidu a vsadím boty, že by na tom byli dneska líp.
Nestálo by to nic navíc, to co vrazili do přelepní log by stála výměna log Lancia za chrysler na showroomech >:D

Ale tak to dopadá, když prodává když je kozel zahradníkem (čti ameriky prodává ital) >:D
16. 1. 2014 16:30
Re: Není to tak velký stratég
Bariku, víš co je tvůj problém? že ty kritizuješ paušálně naprosto vše, co Fiat-Chrysler udělá. Takže jsi zkritizoval celou tu fúzi, všechny jednotlivé nové auta (Dart, Cherokee), zkritizoval jsi vstup Fiatu 500 na americký trh, zkritizoval jsi odchod Chrysleru z Evropy atd. atd.

Takže jsi jako Miloš Zeman, který taky mele jednu blbost za druhou a při té frekvenci je čistě otázka času, kdy náhodou bude mít v něčem pravdu....

Mimochodem, nikde není napsané, že kdyby Chrysler v Evropě zůstal, že by to dávalo smysl. To je tvoje čirá hypotéza, nic víc....
Avatar - Barrichello
17. 1. 2014 09:48
Re: Není to tak velký stratég
Jojo, všechno co sem napsal byla blsot, akorát tady sem se náhodou trefil.

Taky názor.

uvidíme, kde se náhodou trefím příště, aby ses ještě nedivil >:D >:D

Určitě by to dávalo větší smysl, než lepit loga zapomenté značky jakou je dnes na Lancia na americké MPV a křižník dálnic 300C >:D
16. 1. 2014 20:00
Marchionne sa uz tak zamotal, ...
... ze nevie urobit ziadny zmysluplny tah.
Cele jeho ovladnutie Chrysleru je len "tlacenie" penazi na dividendy pre akcionarov. A tym, ako to uz byva, je lautr jedno, ci budu fiaty, lacie a alfy. Hlavne nech sa sypu dukaty. :'-(
Rozbalit vlákno
0
16. 1. 2014 20:46
Ale
Alfe prajem len to najlepšie.
Ale aj Lancii, značka s takou históriou má ostať len lokálnou fabrikou... Chudák Vincenzo, ten sa zase raz obracia v hrobe...
Rozbalit vlákno
0