Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Rakouský trh v roce 2013: Dva modely Škody v Top 5

Mladoboleslavská Škoda zaznamenala stejně jako v roce 2013 i loni na rakouském trhu výrazný úspěch. Dva její modely se vešly do první pětky.
Zpět na článek
17. 1. 2014 08:36
17. 1. 2014 10:16
17. 1. 2014 15:13
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 1. 2014 09:01
17. 1. 2014 09:07
17. 1. 2014 12:52
17. 1. 2014 09:13
17. 1. 2014 09:41
17. 1. 2014 12:50
17. 1. 2014 16:18
17. 1. 2014 16:28
17. 1. 2014 19:35
22. 8. 2014 10:33
Avatar - Ji/Ri
17. 1. 2014 08:36
Gratulace
Zatímco na autoforum je článek, byť krátký o vw gti včetně videa atd., tak tady nás krmí statistikou "Škody". Někdo to tu před pár dny psal pod článkem s ojetinami, že co nevidět přijde Škoda smršť.... a hle >:D
dnes velmi zřetelně: Bravo autoforum! :yes: :-!
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Magister
17. 1. 2014 10:16
Re: Gratulace
Test GTI už byl milionkrát. Statistiky mě zajímají. Zvlášť ty na vyspělejších trzích, jako je Německo a Rakousko.
Avatar - nalimer
17. 1. 2014 08:42
A čo má byť?!
Pán Aleš Sleeper Dragoun, a čo má byť, že automobilka Škoda je v top 5 v Rakúsku? Vy v tej redakcií ste veľkí kujóni! (slovo kujón je archaické označenie podobné českému slovu "vychcanec")
Pri predaji v Nemecku dáte titulok "Německý trh v roce 2013: Jedničkou je Golf, Octavia jedenáctá". V predaji v Rusku (kde sa v texte dozvedám, že nejaká automobilka Škoda Octavia je na 22 mieste) je titulok "Prodej automobilů v Rusku loni klesl o 5,5 procenta".
Opravte ma, ak sa mýlim, ale spoločnosť Škoda Auto vám platí aj za to, že promujete ich značku? To, že ide o "českú" značku a jej podporu dnes neobstojí (pred takými 25 rokmi by to bol článok - vlastenec). Takto je to len bohapusté PR (hold, Hyundai či PSA si nezaplatilo). Ale ak je to aj PR, malo by to byť označené (Kódex reklamy českej Rady pro reklamu, bod 2.3, resp. Směrnice Evropského Parlamentu a Rady ze dne 11. května 2005 č. 2005/29/ES, o nekalých obchodních praktikách vůči spotřebitelům na vnitřním trhu resp. Zákon č. 40/1995 Sb., o regulaci reklamy (vo viacerých bodoch)).
Nechcem byť žiaden "rýpal", fandím značke Škoda, že sa jej darí na rôznych trhoch, ale server auto.cz žiaľ prekračuje niektoré etické zásady.
Rozbalit vlákno
27
Avatar - 3_diamanty
17. 1. 2014 08:44
Re: A čo má byť?!
ono je asi tazke napisat titulok ze hyundai porazil v rakusku skodu ;-) , lepsie znie ked napisu ze ma skoda dva modely v prvej 5ke ;-)

faktom je ze hyundai to skode natrel v rakusku a v cesku zase volkswagenu co asi nikto necakal a tak su potom tie nazvy clankov o skode a vw prisposobovane danym trhom tak aby z toho skoda a vw vysli pozitivne ;-)

vid clanok na autoforum ci autorevue ci kde to bolo, tiez srandisti: pri predstavovani qorosa napisu ze predaj sa zahajil v blizkosti ceskych hranic ( ??? to akoze kde? ), asi je to tajne alebo maju problem napisat ze sa zahajil v bratislave na slovensku asi by ich zabolelo pri srdci aby nebodaj sa niekto nedozvedel ze slovaci predbeli v niecom cesko ( robia z ludi debilov ), trapne, to je ta vychcanost, ved to vidis sam ako sa vsade formuluju clanky aby im to vyhovovalo
17. 1. 2014 08:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
17. 1. 2014 09:06
Re: A čo má byť?!
ja nemam problem byt kriticky aj ku korejcom aj ku hociktorej inej znacke ktoru mam rad ale toto mi nedalo, formulacia niektorych clankov je hrozna a do oci bijuca , kolega nalimer ma pravdu
17. 1. 2014 12:44
Re: A čo má byť?!
Ako clovek zijuci v AT neviem sice o reexportnych cislach naozaj nic, ale viem, ze vo vsetkych rakuskych statistikach je Skoda oproti Hy lepsia pri fleetovych predajoch. Co sa tyka sukromnych zakaznikov, tam to HY Skode naozaj natrel. Skoda, ze bola ta statistika len novinach a nie na nejakek Web-stranke, hned by som ti ju poslal. Hy ma v AT velmi dobru poziciu, zvlast IX 35 vidim na kazdom kroku.
17. 1. 2014 13:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 1. 2014 15:05
Re: A čo má byť?!
Moze byt, o reexportoch nemam ani sajnu, len mi je divne, ze by si uz len niekto kupoval auto v AT a nasledne ho predal do inej krajiny. AT ma najdrahsie auta v daleko sirokom okoli, ak nie vobec v Europe. Pracujem s kolegami s Nemecka, ci Svjaciarska, vsetci boli (i ja sam) nahnevani, ze si-koli dlhodobemu pobytu v AT, museli zakupit a zaregisrtovat auto v AT, ktore by bolo v ich krajine o nikeolko az tisic eur lacnejsie. Priklad moja Kia Sportage (je i na MOJE AUTO) stala v strednej, nie najvyssej vybave s navigaciou a autom. prevodovkou neuveritelnych 370000 eur (bez zlav. Na SVK by to bolo o niekolko tisice eur menej.Tak aky blbec si kupi auto v AT a privezie si ho inde :-!
17. 1. 2014 15:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 1. 2014 15:51
Re: A čo má byť?!
To nevylucujem ;-)
17. 1. 2014 21:37
Re: A čo má byť?!
Asi to bolo tvojim rozculenim, ale tych nul tam mas vela. 370.000 EUR za Kiu Sportage by nedal ani topper >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
17. 1. 2014 15:13
Re: A čo má byť?!
Vacsinou s tebou suhlasim, ale myslim, ze Toppera treba chapat v kontexte.

Ano, rozdiel je len 59 aut, resp. registracii (co nie je to iste - predajca moze auto zaregistrovat na seba a nemusi ho predat).

Lenze uz samotny fakt, ze Hyundai, ktory je na trhu relativne novy, bojuje s predsudkami a dominantnymi hracmi, sa vyrovnal Skode je pre Koreu velky uspech. Hyundai musel zaznamenat vyrazne zvysenie predaja.

A fakt je, ze tento, z ekonomickeho i statistickeho pohladu, vyznamny fakt redakcia auto schovala do utrob clanku. Pritom ak chce informovat o ceskej znacke, co dokazuje v inych statistikach, mohla zacat bomabistickym titulkom Hyundai predbehol Skodu....

Akurat ze mam pocit, ze INFORMOVAT bolo az druhym cielom.
17. 1. 2014 15:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - nalimer
17. 1. 2014 08:58
Re: A čo má byť?!
je to veľmi úsmevné. mal som tú česť si prezrieť izraelsko-čínske auto medzi prvými a keď som si dovolil napísať o ňom pozitivne, tie najslušnejšie reakcie boli typu "a ty by si si kúpil číňana?". zrazu sa dočítame, že šlo o najbezpečnejšie auto z crashtestov za minulý rok...
v každom prípade, už okatejšie PR pre automobily Škoda žiaľ nemôže byť (až sa mi naozaj chce veriť, že redakcia je presvedčená o ich nespornej kvalite). ak si Škoda zaplatila za promo - nech sa páči. ale treba dodržiavať legislatívu, ktorá sa vzťahuje aj pre média.
Avatar - 3_diamanty
17. 1. 2014 09:13
Re: A čo má byť?!
niekedy mam dokonca pocit ze nase menej citane slovenske autoweby ( asi aj vdaka tomu ze nevyrabame vlastnu znacku ) su viac nestrannejsie a rozumnejsie maju formulovane clanky vid napr na topspeed sk alebo automoto
Avatar - wakantanka
17. 1. 2014 11:09
Re: A čo má byť?!
niežeby som mal pocit že motoristická žurnalistika na auto.cz nemá chybu, ale zo slovenskej rovnako zameranej žurnalistiky sa mi chce grcať (česť výnimkám). Poraď kam sa vybrať po niečo rozumné. Zvlášť viditeľný odpad je to čo sa dostáva na tel. obrazovky - viď nedávno reštartovaný program na STV. Des a hrúza. To aj autosalon na Prime aj to čo dáva ČT má oveľa vyššiu kvalitu a výpovednú hodnotu. Na Slovensku mám už dosť dlhú dobu z mot. novinárov pocit, že nenapíšeme/nepovieme nič proti, lebo už nám viac auto na test nedajú.
17. 1. 2014 09:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 1. 2014 08:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
17. 1. 2014 08:56
Re: A čo má byť?!
v rusku skoda klesla o 12 percent, stratila 12 000 aut ale titulok znie ze rusky trh klesol o 5,5 percent, keby vsak skoda stupla co i o len 1 percento titulok by znel asi takto: rusky trh zavratne klesa navzdory tomu ceska skoda nadalej neohrozene stupa ;-) jeden by sa z toho pos... aki su kreativni chlapci skodovaci
17. 1. 2014 08:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ji/Ri
17. 1. 2014 08:59
Re: A čo má byť?!
Kluci, běžte na autoforum, to je počteníčko... :-)
Avatar - nalimer
17. 1. 2014 09:09
Re: A čo má byť?!
Gilgit - áno, je mi jasné, že to je "nakázané" vedením.
ak chce (ne)zištne pochváliť redaktor nejaké auto, dá to "medzi riadky" do textu (hlavne pri teste). ak to robí redakcia, dáva sa to do titulkov, porovnávaní značiek v texte (či už porovnávacie texty, resp. "mimochodom, značka XZ to má lepšie...") a samozrejme tupými článkami a témami "značka XZ vyrobila 100.000 ks".
práca motoristického novinára bola vždy top (hlavne za socíku). k dispozícií máte auto na testovanie (kde niekedy neplatíte ani za PHM), chodíte na výstavy a testovačky do zahraničia a aj ako "bežnému" redaktorovi sa vám dostane pozornosti aj od importéra. schválne, porovnajte si prácu novinár-vnútro (máte tak chlebíčky z tlačovky) či nedajbože agentúrny novinár (správu musíte spraviť hneď po akcií).
Avatar - 3_diamanty
17. 1. 2014 09:18
Re: A čo má byť?!
ak je to nakazane ( nakazene ) vedenim tak fakticky sa straca akakolvek objektivita pri vyjadrovani voci konkurencnym znackam ;-\
17. 1. 2014 11:05
Re: A čo má byť?!
Už tady jeden redaktor psal, že se škodovkou má ACZ "korektní" vztahy... Objektivita je něco podstatně jinýho...
17. 1. 2014 11:09
Re: A čo má byť?!
Toppre. Ty zásadně nejsi schopen pochopit jednu věc. Žádná země nebude objektivní, pokud jde o jejich značku. Myslíš, že francouzi píšou pochvalně o německých autech? Myslíš, že ve Švédsku jsou objektivní a píšou pochvalně o žebříčích? Nepíšou, píšou jen o těch, kde je dobré Volvo a tak bychom mohli pokračovat. Je to prostě logický, ať se podíváš do Japonska, Itálie, španělska. Prostě je to všude stejný.

Pokud umíš trochu německy, tak se podívej někdy na youtube na videa, německých pořadů o autech, když se testují škodovky. Je jasné, že němci to berou jako svojí značku, když to vlastní VW a taky je v tom prostě cítit zaujatost, stejně pak jako ty komentáře pod videi od lidí, kteří to prostě berou jako součást VW a na ty auta nehází ani zdaleka takovýho bláta, jako zdejší osazenstvo na diskuzi. Všimni si, že když je článek o škodovce, tak je pod tím 300 komentářů a když je tam jiné auto, tak třetina a většinou ta diskuze má i úroveň, což se pod škodovkou říct nedá, protože se tam střetnou dvě skupiny lidí, kteří na ní nadávají a ti, kteří ji mají rádi a pak je tady zbytečně nablito.

Nevidím důvod, proč by měli být naši novináři jiní. Škodovka je naše značka, která zde vznikla, ať už ji vlastní VW, to je celkem jedno, pořád z té značky vytáhli naprosté maximum. Kdyby škodovku koupil někdo jiný, tak už je dnes v háji....kdyby to koupil někdo od nás, tak bude rozkradená a bude to vypadat jako spousta jiných průmyslových firem u nás, které vytunelovali, vybrali a vzali kramle. Viz. mraky průmyslových fabrik.

Škodovka dává práci mnoha tisícům lidí a mnoha firmám. Vždyť snad v každém kraji v ČR najdeš firmu, která pro škodovku vyrábí nebo dělá nějakou tu serepetičku do aut nebo fabrik.
Je logické, že budou novináři zaujat. To, že to ty nechápeš, je jasné, protože nemáte vlastní značku, jak jsi napsal výše a tak pochopitelně jásaš na korejcema, kteří u Vás mají velkou továrnu a dávají tak práci tisícům lidí a to je dobře. Samozřejmě i u nás jsou Nošovice a je to dobře, nic proti tomu, ale nikdy nemůžeš čekat, že tu značku přeberou lidé za svojí v takové míře jako Ty.

Já osobně fandím každému, ať si koupí jakékoliv nové auto, je to dobře pro ekonomiku. Je mi celkem jedno jestli si někdo koupí evropské, německé, francouzské, nebo korejské auto. A to už z důvodu, že pak mi sem ten člověk třeba přijde a koupí si na to nové autíčko ode mě gumy nebo celá kola a v tom okamžiku mě nezajímá jestli si koupil škodovku nebo hjondé, jsem rád za oba a oběma fandím. Ale nikdy nečekej, že budou lidé u nás objektivní. Když se mě někdy zákazníci ptají, když uvažují o nákupu nového auta, co by si tak někdy měli vybrat, tak jim nikdy neřeknu jdětě a kupte si i30, i když proti tomu autu nic nemám.
17. 1. 2014 11:52
Re: A čo má byť?!
Než něco napíšeš, tak si o tom něco zjisti. Francouzské weby nemají problém s pochvalou německých aut. To spíš naopak. Jsou spíš přehnaně kritičtí k domácím značkám.
17. 1. 2014 11:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
17. 1. 2014 17:49
Re: A čo má byť?!
Perfektně popsáno!! :yes:
Není co dodat.
Snad jen..at' se Škodovce dál daří!
Fandím jí , i když si ji nekupuji.. ;-)
17. 1. 2014 09:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 1. 2014 09:01
Tabulka
Stalo by sa nieco, keby ste spravili v clanku jednu prehladnu tabulku? ;-)
Dik
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
17. 1. 2014 09:07
Re: Tabulka
s tym je tu vecny problem zvlast ked skoda klesla, keby neohrozene viedla isto spravia bomba tabulku ;-)

skus tu, tu mas vsetko pekne: [odkaz]
Avatar - Ada je zase tady
17. 1. 2014 09:04
Rakousko = tady je svět ještě v pořádku
Rendlík se se svým nejúspěšnějším modelem Blio nedostal do první desítky, podíl dieselových motoru se blíží 60%, Škoda má své dva modely v TOP FIVE. Co více si přát? :yes:
Rozbalit vlákno
8
17. 1. 2014 09:14
Re: Rakousko = tady je svět ještě v pořádku
Aby Škoda krachla? :-O
Avatar - kari.laz
17. 1. 2014 09:46
Re: Rakousko = tady je svět ještě v pořádku
Když se budu držet hodně při zemi, tak řeknu, že tohle může napsat jen člověk rozumu mdlého.
Avatar - Ozzman
17. 1. 2014 09:24
Re: Rakousko = tady je svět ještě v pořádku
Ádo... zajímá mě co děláš, když tě na silnici předjede Rendlík.. a ještě k tomu ne 4x4 a v benzínu? >:-[]
17. 1. 2014 09:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Blue Sun
17. 1. 2014 09:41
Re: Rakousko = tady je svět ještě v pořádku
Vyblíje hloupý příspěvek do diskuse na auto.cz :-)
17. 1. 2014 11:56
Re: Rakousko = tady je svět ještě v pořádku
V této třídě kraluje Polo, i20 a Fabia. Na ty evropští lídři Clio a Fiesta nemají. Jsou až na 13. A 14. místě. Asi budou Rakušáci trochu na peníze.
Avatar - Ada je zase tady
18. 1. 2014 13:31
Re: Rakousko = tady je svět ještě v pořádku
Blijo, evropský lídr? >:-[] >:-[] >:-[]
18. 1. 2014 16:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
17. 1. 2014 09:13
Rakousko
Doporučuju ten odkaz rozkliknout, jsou tam zajímavá čísla... například Fiat 500 na 11. příčce je úspěch, drahý Sharan s více než 4000 auty na 17... a jen tak mimochodem, pokud bychom sečetli jeho čísla s Alhambrou (3.180), byl by před Octavií na 4. místě!

Já vím, pak bychom Octavii sčítali s Golfem, Leonem a A3 - a dostali víc než 31.000ks, to je fakticky 10% celého trhu, přičemž příští rok bude velmi pravděpodobně toto číslo ještě vyšší. Inu, orientace Rakouska na Německo je zjevná...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
17. 1. 2014 09:23
Re: Rakousko
seatu sa v rakusku pozoruhodne dari, co mna tesi ale je mi trosku aj zahadne preco v rakusku seaty proste slapu a za hranicami v italii alebo sjavci akoby sa po nich zalahla zem ( ved ibiza s leonom by sa mali svajciarom aj talianom pacit )
17. 1. 2014 09:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
17. 1. 2014 10:01
Re: Rakousko
to je mozne, mas pravdu, ale stejne som prekvapeny seatom ;-)
17. 1. 2014 12:50
Re: Rakousko
Neni co dodat, je to tak. Sam, ked som si kupil Sportage, tak mi niektori vycitali, ze som si mal kupit nemecke, ze to je ta kvalita :-! V Grazi (Magna) sa pritom vyrabaju rozne znacky aut, ale to je pre nich nie az tak dolezite, dolezite je, aby to bolo nemecke.
Avatar - KANKUNEN
17. 1. 2014 09:21
Pod PSA - podobné zkušenosti
To by mě zajímalo čím to asi je, že jim ubyla skoro třetina. Jsou jen dvě možnosti: 1) Lidi mají špatné zkušenosti 2) PSA má špatný marketing a koncern VW jim zákeřně škodí.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Emel
17. 1. 2014 09:22
Re: Pod PSA - podobné zkušenosti
Obměna zásadních modelů? (Picasso, 308)
Avatar - 3_diamanty
17. 1. 2014 09:27
Re: Pod PSA - podobné zkušenosti
myslis ze tie picassa sa az tak dobre v rakusku predavali ze kvoli jej obmene klesla znacka zrazu o tretinu?

ide o celkovy pokles napriec celym portfoliom, nedari sa C3ke ani C4ke ani C5ke, nie je to o picasse ale celkovo pozicia citroenu v rakusku slabne. Novy model picasso tento rok nezachrani to sa stavim
Avatar - Emel
17. 1. 2014 09:40
Re: Pod PSA - podobné zkušenosti
C4 už je prostě za zenitem... ono to tedy nikdy nebyl velký zázrak, ale konkurence má vesměs na trhu novější auta. Není kombík, není 4x4... není důvod kupovat C4. A totéž platí i o dalších autech PSA.

Picassa, i přes generační obměnu, je v Rakousku nejprodávanější Citroen. Abych udělal radost Petrovi - nová Picassa je určitě jedno z nejzajímavějších aut ve třídě, to se o žádném jiném Citroenu říct nedá.

Dobře, pojďme se vsadit - já tvrdím, že se propad PSA zastaví. Konkurence taky nespí, třeba koncernovwé kombíky ve čtyřkolce taky nahoru... takže nějaký velký růst bych asi nečekal. Ale nechme se překvapit.
Avatar - 3_diamanty
17. 1. 2014 09:44
Re: Pod PSA - podobné zkušenosti
s tou C4 suhlas, o tom som pisal uz v case jej prichodu ked vo francuzsku nova C4 predavala menej ako stara 308micka, proste to auto sa akosi nepredava najlepsie a nielen v rakusku, C4 proste nie je bestseller ako sa cakalo. Mozno je za tym absencia kombika ako pises ale stejne su mi nemastne neslane vysledky C4 v celej aurope relativne zahadou nakolko to auto je urcite kvalitne a ani nevyzera zle a je to europske auto s motormi ake ma aj pezot ktory slape velakrat lepsie ako jeho bracek citroen. Fakt neviem cim to je ze C4 sa nedokazala nikde poriadne uchytit , len tym chybajucim kombikom to nebude.

ja si myslim ze pozicia citroenu v rakusku bude nadalej klesat, ak sa budem mylit ok, nemam problem uznat si porazku
Avatar - KANKUNEN
17. 1. 2014 10:39
Re: Pod PSA - podobné zkušenosti
Minulé Picasso bylo možná nejhezčí ve třídě, teď je s tím dvojksichtem kontroverzní, takže tady bych postup nečekal. 308 má zase ve vínku malý volant na koulích, aby byly vidět budíky, dispej který šetří pár čudlíku a v základu imitaci HTP, velký bum se konat nebude.
Avatar - xjara
17. 1. 2014 11:41
Re: Pod PSA - podobné zkušenosti
to si nemyslim. Sice interier muze par lidi odradit ovsem s prichodem 2.0 hdi a 308 sw si myslim, ze se jeste rozjede.
17. 1. 2014 13:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 1. 2014 09:36
Falešní soby
To ale musí mít Hyundai v Rakousku reklamy, páč i Rakušáci na to slyší. >:D >:-[] >:D
Rozbalit vlákno
5
17. 1. 2014 09:46
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
17. 1. 2014 09:56
Re: Falešní soby
to su tie typicke blaboly ludi ktori citia ze je zle a ze im prihara , vtedy sa takto prejavuju ;-) , keby sa korejcom skutocne nedarilo tak by boli ticho a ani by si ich nevsimali a ani by o nich nic zle nepisali. Lenze kedze sa im dari tak schvalne korejcov ociernuju a pisu negativne veci a to je dokaz ze hyundai proste slape a dari sa mu, sami sa prezradia kecmi lebo to antikorejci nevydrzia jednoducho s nervami

mas pravdu, v zapadnej eu sa inak hyundaie predavaju velmi dobre co antikorejci bohuzial neradi vidia

v nemecku predal za rok 2013 hyundai vyse 100 000 aut a skoncil aj pred francuzmi a je tusim v prvej 10tke najuspesnejsich znaciek a hned za skodou aj ked uz s odstupom

takisto rakusko: 2 miesto a vyse 21 00 kusov, v cechach tiez 2 miesto vyse 16 000 kusov, to su skvele cisla o ktorych mozu len snivat dokonca aj niektore domace europske znacky :yes:

a toto zerie ludi, zerie ich uspech korejcov an europskej domacej pode, a ja dufam ze ich ego totalne zozerie a rok 2014 hyundai prida na tempe lebo pravdou je ze v r 2013 mierne zvolnil a treba opat pridat :yes:
17. 1. 2014 10:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 1. 2014 12:53
Re: Falešní soby
Na Hy vidim v AT nie viac reklam ako na akukolvek inu znacku...dokonca sa odvazim tvrdit, ze taky Fiat, Peugeot a VW tam ma omnoho silnejsiu reklamu. Toto mozem s istotou tvrdit, min. co sa tyka poslednych 5 rokov.
17. 1. 2014 13:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
17. 1. 2014 10:16
<b class="smile01"><b>:-)</b></b>
2Gilgit:Asi jezdí metrem. >:D >:D
Ale o to nejde, někdo ten pocit mít může a H/K se tam prosazuje až v poslední době.Jde o to, že Evropa zjistila, že H/K dělá dobrá auta a zřejmě i hezká.
Rozbalit vlákno
6
17. 1. 2014 11:17
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
"zřejmě i hezká" zaměň za "hlavně levná". Když se podíváš na propady, tak zjišíš, že vzestup Hyundaie je hlavně na úkor její nejbližší "konkurence" PSA a Kia.
17. 1. 2014 12:54
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Tak, tak Škoda je v Rakousku drahá luxusní značka zatím co Hyundai i30 ti v každém Hoferu přidají ke dvaceti rohlíkům. OMG
17. 1. 2014 14:05
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Máš nějaký komplex ze Škody, že ji taháš i tam, kde není o ní vůbec řeč?

P.S. Nejspíš ten komplex pramení z toho, že na některé nestačí to tvoje dýchavičné Mondeo :-)
17. 1. 2014 15:50
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Mondeo? Už to nechlastej nedělá ti to dobře.
17. 1. 2014 17:45
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Mondea ses možná už zbavil, ale komplex ze Škody zůstal.

A co se týče chlastu. Měl bys začít taky, třeba by se pak zvedla úroveň tvých příspěvků.
17. 1. 2014 21:08
Re: <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Hlavně že tvé příspěvky mají úroveň. To víš ne každý může mít komplex z levných Hyundaiu.
Avatar - fOE
17. 1. 2014 13:52
Budou clanky i o hyundai/Citroen/Peugeot?
Dotaz na redakci, budou clanky i o tom jak se v ruznych statech dari Hyundai/Citroen/Peuget? Jelikoz jde o dalsi z aut vyrabenych na uzemi CR, stejne jako ona skodovka uz v Xtem clanku spominana, tak predpokladam, ze za tim neni umysl (cti PR) a na clanky informujicich o uspechu (uspechem budis umistneni do 5. pricky modelu, nebo v prvni desitce mezi znackama) treba i30, C1 atd. se muzeme jiste tesit.... ? Samozrejme pak predpokladam, ze na titulce a v nadpisu bude model te ktere automobilky a ne opet skoda.
Rozbalit vlákno
1
17. 1. 2014 15:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
17. 1. 2014 16:18
Hyundai
Jsou tu velké diskuse o Hyundai, tak se na to podívejme...

Hyundai má +9%. To je fajn, nicméně... Kia má -25%. Základ těchto čísel?

Optima -47% / -66ks, i40 -40% / -380ks
Ceed -21%/-759ks, i30 -11%/-478ks
Rio -49% / -1531ks, i20 +40% / +1626ks
Sportage -19% / -490ks, ix35 +31% / +1096ks

Část vysvětlení tedy může spočívat v přesunu zájmu kupujících od Kie k Hyundai - možná z cenových důvodů, možná po faceliftu i20.

Koho by zajímala kompletní tabulka:
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
17. 1. 2014 16:28
Sales
Golf -novy, O3, nova, Polo - na polceste zivota, detto Tiguan; vsetko jasne dovody predajov.
Ale co robi v prvej patke Fabia??? Jedno z najhorsich aut svojho segmentu ak nepocitame Daciu? :-O
Rakusaci dostali lacny vypredaj na vybehovy model?
Rozbalit vlákno
1
17. 1. 2014 19:35
Re: Sales
Ajaj, uz 3 majitelia tragedie menom Fabia sa nastvali.
17. 1. 2014 16:29
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
17. 1. 2014 16:34
Re: OT: Konec Renaultu Wind
Slovinsko se už chystá na nové Twingo a Smart. Pro Wind už není místo.
17. 1. 2014 17:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 8. 2014 10:33
Volkswagen
rakusania su vlastne derivátmi nemcov a nemci sú nacionalisticky zameraní aj čo sa týka
v kupovaní aut a kedže je skoda nemeckým autom tak ho kupujú... :-!
Rozbalit vlákno
0