Videa
Je to prostě geniální se vším všudy - když něco zapomenu na střeše, tak po složení to budu mít za zadním oknem >😁
Takže toho Porsche 20 let po Hondě zase tak moc nevymyslelo. Pokud mám být upřímný, je to dokonce mnohem méně elegantní řešení, bez ohledu na to, že je tu nazýváno efektním. Proč to dělat jednosuše, když to jde složitě. :-!
zbytocne kila. mne by sa to pacilo ako "hard top" mozno nieco podobne ako na nissan 300 zx (samozrejme hodne roku 2014)
neviem uz ktore auto to ma tak,ze sa platnena strecha da rucne posunut z miesta vodica..... tu to kludne stacilo taktiez....sadnut do auta,odistit poistku a rucne to posunut/zrolovat niekde pod obluk za sedadla...ale to by nebolo tak efektne 😜
Skôr nie, vyzerá to dosť "krehko".
Ovladanie strechy pri F148 je mozne len ked auto stoji. Ide to aj za jazdy, ale z bezpecnostnych dovodov je to lepsie. Staci si predstavit koliziu pocas otvarania, alebo zatvarania a potom tie sudne spory v USA.
To Porsche ani zdaleka nie je zlozite. Treba pozriet VW Eos, alebo Volvo C70. To sa deju ine veci. Najhorsie je zvladnut tesnenia. Tie su velmi komplikovane a asi tesnenia budu prva vec, ktoru je casom treba menit. Tiez hydraulika. Proste tieto hracky su dost komplikovane. Najjednoduchsie je na tom Mazda MX5. Jednoducha platena strecha rucne ovladana podobne ako v dvojsedadlovom Mini.
A cena nahradnych dielov? Nova kompletna strecha s hydraulikou a zadnym plechovym krytom na Porsche 911 ( 991 ) Cabrio cca 17.000 euro. Len novy vonkajsi latkovy potah cca 3000euro
Alebo sa to za jazdy bude dať použiť ako núdzový brzdiaci padák (ale len jednorazový). >😁