Novinky
kde na tyhle věci chodíte?
Golf s 1.4 TSI (s pošramocenou pověstí) je po dovybavení a něco dražší... a to pořád nemá ten šikovnej systém volby nastavení elektroniky a podvozku jako Alfa (DNA) s 1.4 turbo...
Kromě toho je Alfa hezčí a příjemnější na jízdu... a při rychlé jízdě je lepší dokonce i než BMW1 = a to je závěr britských novinářů, ne jen můj...
😉
A to je ten baworák cca o 200 tisíc dražší, než obě tahle auta.
To neznamená, že se mi nestýská po poslední moderní "čisté" Alfě = GT s motorem 3.2 V6... i když to byla "jen" předokolka... ale vadí mně to plivání a mávání číslama, která nejsou pravda.
😒
Golf s 1.4 TSI (s pošramocenou pověstí) je po dovybavení a něco dražší... a to pořád nemá ten šikovnej systém volby nastavení elektroniky a podvozku jako Alfa (DNA) s 1.4 turbo...
Kromě toho je Alfa hezčí a příjemnější na jízdu... a při rychlé jízdě je lepší dokonce i než BMW1 = a to je závěr britských novinářů, ne jen můj...
😉
A to je ten baworák cca o 200 tisíc dražší, než obě tahle auta.
To neznamená, že se mi nestýská po poslední moderní "čisté" Alfě = GT s motorem 3.2 V6... i když to byla "jen" předokolka... ale vadí mně to plivání a mávání číslama, která nejsou pravda.
😒
Golf 1.4 120 kobyl není dostupný v Highline,tak jsem srovnal i tu nižší výbavu.
A jak píšeš Golf 1.4 140 koní stojí 483 tis...což je pořád méně,než Alfa 1.4 120 koní v Distinctive...😊
Mám osobně vyzkoušenou Giulettu 1.4 170 koní a režim DNA působí na normál ospale,vzhledem k tomu,kolik má auto výkon..
V režimu D je přijemně živá,ale to bych prostě u 170 koňové Alfy čekal,tak nějak v normálu..
Nevím jaké máš měřítka,ale u 170 koňového benzínového turba od Alfy si představuju větší agilitu už na normál..
Přeplácaný bordel je interier Giuletty,posad se do ní někdy a pak do Golfa..
Neříkám,že je špatný,na oko je velice působivý,ale některá tlačítka jsou hodně utopená a špatně se mačkají,rádio se spoustou pidi knoflíků trčí do prostoru,výklopná navigace je malá relativně daleko a dost zastaralá, a posaz za volantem je pořád tak trochu italský-dlouhé ruce krátké nohy...
Golf taky není vevnitř ideál,ale je lépe rozvržen víc logicky,i když bez emocí a ovládá se prostě intuitivně snadněji..
Nemluvě o tlačítkách,které v Alfě i přes působivý kovový vzhled,budí dojem něčeho snadno ulomitelného..Golf působí prostě více nezničitelným dojmem..
Má i lepší pozici za volantem pro vysokého člověka jako jsem já(195cm)..
Jinak o ceně se shodujeme,jsem rád,že nejsem sám s takovýmto názorem
Já mám rád Alfy,budí emoce,ale je třeba si přiznat,že i když je to o hodně lepší než dřív,pořád je soužití s Alfou o kompromisech..No a nutnost zákazníka dělat kompromisy ještě nikdy žádnou značku nezachránilo...
Je sice dobře,že Alfy nejsou auta pro stádo,a těch pár zákazníků a příznivců značky jim ty chyby rádo odpustí a koupí,ale aby se jim to cílení na úzkou skupinu zákazníků brzo nevymstilo
A jak píšeš Golf 1.4 140 koní stojí 483 tis...což je pořád méně,než Alfa 1.4 120 koní v Distinctive...😊
Mám osobně vyzkoušenou Giulettu 1.4 170 koní a režim DNA působí na normál ospale,vzhledem k tomu,kolik má auto výkon..
V režimu D je přijemně živá,ale to bych prostě u 170 koňové Alfy čekal,tak nějak v normálu..
Nevím jaké máš měřítka,ale u 170 koňového benzínového turba od Alfy si představuju větší agilitu už na normál..
Přeplácaný bordel je interier Giuletty,posad se do ní někdy a pak do Golfa..
Neříkám,že je špatný,na oko je velice působivý,ale některá tlačítka jsou hodně utopená a špatně se mačkají,rádio se spoustou pidi knoflíků trčí do prostoru,výklopná navigace je malá relativně daleko a dost zastaralá, a posaz za volantem je pořád tak trochu italský-dlouhé ruce krátké nohy...
Golf taky není vevnitř ideál,ale je lépe rozvržen víc logicky,i když bez emocí a ovládá se prostě intuitivně snadněji..
Nemluvě o tlačítkách,které v Alfě i přes působivý kovový vzhled,budí dojem něčeho snadno ulomitelného..Golf působí prostě více nezničitelným dojmem..
Má i lepší pozici za volantem pro vysokého člověka jako jsem já(195cm)..
Jinak o ceně se shodujeme,jsem rád,že nejsem sám s takovýmto názorem
Já mám rád Alfy,budí emoce,ale je třeba si přiznat,že i když je to o hodně lepší než dřív,pořád je soužití s Alfou o kompromisech..No a nutnost zákazníka dělat kompromisy ještě nikdy žádnou značku nezachránilo...
Je sice dobře,že Alfy nejsou auta pro stádo,a těch pár zákazníků a příznivců značky jim ty chyby rádo odpustí a koupí,ale aby se jim to cílení na úzkou skupinu zákazníků brzo nevymstilo
No to co vidíme či nevidíme v ČR bych nebrala jako nějaký reprezentativní vzorek, zejména představa jak naše mrňavá republika s pouhými 10 miliony obyvatel a s průměrným platem hluboko pod průměrem vyspělých států Evropy, bude hýbat s prodeji čehokoliv je velmi směšná... kolik alf 156 jezdilo v čr v době kdy byly nové a kolik jich jezdí dnes- v ČR jsou prodeje nových alf mizerné, češi kupují spíše ojeté alfy dovezené ze zahraničí- u nás stojí 156 na každém rohu a 159 také zdárně přibývají- za pár šlupek přivezené z Německa a Itálie...podle prodejů v ČR a nebo dokonce podle toho co vidíme či nevidíme na silnicích bych vážně neusuzovala vůbec nic...
Na novou velkou Alfu si ještě všichni počkáme a kdoví jak to bude..
A ta cesta "minulosti",jako dělat velký sedan se zadním náhonem a malé sportovní kabrio se mi moc nelíbí,je to jen taková úlitba minulosti a nejsem si jistý jestli to Alfu spasí..
Jsem fanda Alfy,ale dokud bude klíčový model Giuletta ve většině motorizací o 70-100 tisíc dražší,než měřítko třídy Golf,tak je něco špatně a k lepšímu se to neobrací..
O cenách,kvalitě a schizofrennosti MiTa nemluvě..
Chtělo by to spíš pilovat tyhle dva modely,případně přidat nějaké malé SUV,než strkat prachy do sportovních modelů,kterých se prodá pár kusů,a pokoušet se konkurovat Německé velké trojce se zadokolkovým sedanem(beztak na BMW 3 nebo Cečko nebude mít..)..
Alfa míří do zadního otvoru,a to dost rychle..
A ta cesta "minulosti",jako dělat velký sedan se zadním náhonem a malé sportovní kabrio se mi moc nelíbí,je to jen taková úlitba minulosti a nejsem si jistý jestli to Alfu spasí..
Jsem fanda Alfy,ale dokud bude klíčový model Giuletta ve většině motorizací o 70-100 tisíc dražší,než měřítko třídy Golf,tak je něco špatně a k lepšímu se to neobrací..
O cenách,kvalitě a schizofrennosti MiTa nemluvě..
Chtělo by to spíš pilovat tyhle dva modely,případně přidat nějaké malé SUV,než strkat prachy do sportovních modelů,kterých se prodá pár kusů,a pokoušet se konkurovat Německé velké trojce se zadokolkovým sedanem(beztak na BMW 3 nebo Cečko nebude mít..)..
Alfa míří do zadního otvoru,a to dost rychle..
no - to ale ještě neznamená, že samotná Giulietta oslabila... nemluvě o tom, že na "padajícím" trhu může být i malé oslabení prodejním úspěchem.
😉
Na rok 2013 je ještě brzo... v roce 2012 tvořula "Jůlinka" 1.6% všech prodejů skupiny Fiat + Chrysler dohromady... bylo to 67% prodejů Alfy jako takové. Jestli o rok později zůstala skoro sama, tak i celkový jen mírný pokles Alfy mohl být dán tím, že ona se prodávala dobře.
To prostě není Oktávka - nikdy nebude stát na každým rohu - a to je dobře!
Ale v zásadě ano, je špatně, že je na to sama... ale já stále ještě věřím, že teď už zbydou prachy i na vývoj Alfy.
😉
Myslím technický vývoj. Doufám, že se jí nestabne to co BMW 3... v jehož posledním testu v Autocaru (britském originále) jako nejsilnější stránku označili špičkový CD přehrávač...
>😁
😉
Na rok 2013 je ještě brzo... v roce 2012 tvořula "Jůlinka" 1.6% všech prodejů skupiny Fiat + Chrysler dohromady... bylo to 67% prodejů Alfy jako takové. Jestli o rok později zůstala skoro sama, tak i celkový jen mírný pokles Alfy mohl být dán tím, že ona se prodávala dobře.
To prostě není Oktávka - nikdy nebude stát na každým rohu - a to je dobře!
Ale v zásadě ano, je špatně, že je na to sama... ale já stále ještě věřím, že teď už zbydou prachy i na vývoj Alfy.
😉
Myslím technický vývoj. Doufám, že se jí nestabne to co BMW 3... v jehož posledním testu v Autocaru (britském originále) jako nejsilnější stránku označili špičkový CD přehrávač...
>😁
Celkem slušně zhrnuto. Ještě si měl dodat, že většina Alfistů jezdí v ojetých 147 a 156 za pár korun, tj Alfu koupí nového vozu nepodpoří a do značkového servisu také nejezdí >😁 Takže ve finále mají jen plnou pusu řečí...
No nevim, v případě Alfy se každý prodaný kus se počítá a je jedno, jestli je to v Česku, Itálii nebo Německu. Alfa si totiž v současné době nemůže moc vybírat. Plky o to jak jsme malý mě naprosto iritují a považuji je za hloupé. Žijeme v Čechách a kupujeme nová auta v Čechách, takže mě zajímá co se děje tady 😉
To co se děje s Alfou je trestuhodné, pan účetní na ní kašle stejně jako na Lancii, která v podstatě skončila. Ať ji raději prodá, než aby ji nechal zajít. Btw těch 156 je víc v bazaru než na silnici a většinou si jí kupují mlaďoši, jelikož její cena klesla až na dno. Stačí se mrknout na tipcars kde jich je do 50tis mraky, nejlevnější kusy pak padají pod 30 tis kč 😐
To co se děje s Alfou je trestuhodné, pan účetní na ní kašle stejně jako na Lancii, která v podstatě skončila. Ať ji raději prodá, než aby ji nechal zajít. Btw těch 156 je víc v bazaru než na silnici a většinou si jí kupují mlaďoši, jelikož její cena klesla až na dno. Stačí se mrknout na tipcars kde jich je do 50tis mraky, nejlevnější kusy pak padají pod 30 tis kč 😐
Upřímně, divíš se? Portfolio modelů je v troskách, velmi sebevědomé ceny, rozporuplný design a plky pana účetního o tom, jak se to zlepší. To moc na důvěryhodnosti značky nepřidá 😉 Tak kdo by to kupoval? Fakt nevím.
Škoda no, stačí se mrknout do 80 a 90let, parádní AR 33, 75, Spider vyráběný snad 30 let. v 90 letech 164 byla vidět velmi často a pak tu máme 147 a 156. Od té doby to jen a jen padá. Alfu jsem na silnici v Praze nepotkal ani nepamatuji ;-\
Škoda no, stačí se mrknout do 80 a 90let, parádní AR 33, 75, Spider vyráběný snad 30 let. v 90 letech 164 byla vidět velmi často a pak tu máme 147 a 156. Od té doby to jen a jen padá. Alfu jsem na silnici v Praze nepotkal ani nepamatuji ;-\
Zaprvý😒br />
Nemůžeš ignorovat diesely,které tvoří velkou část prodejů,jelikož se bavíme o celým portfoliu Giuletty.A ty jsou opravdu výrazně dražší než u VW.
Navíc mají Giuletty jen předurčené většinou 2 stupně výbavy,postrádají automat(kromě 1.4 170 koní a tu si moc lidí nekupuje..),4x4 atd atd.To jsou ty drobnosti co Alfu ve výsledku drtí....
A benzín 1.4T 120k v Alfě je sice dobrý motor,o tom žádná,subjektivně je v režimu D dravější než Golfovské TSi,,ale taky je sakra dobře zaplacený..Stojí víc než 1.4T 140 koní u Golfa..
Verze Giuletty 1.4 170 koní nemá protějšek u Golfa,(a je fakt dobrá),ale pochybuju,že na téhle drahé a silné verzi stojí prodej Giuletty..
TSi je šrot na lince,no nevím,určitě má svoje mouchy,ale věř mi že to není nic proti špatné pověsti Alfy jako celku..A je to škoda,neb současné Alfy rozhodně nejsou křápy..
A ad cena, já mluvím o základní ceně(!!),která je vyšší,tak neargumetuj příplatky,základní cena je to co láká/odpuzuje zákazníka...
Do kapsy za příplatky pak sáhne dneska v každém případě,ale nejdřív ho musí přilákat základní cena
A pokud Alfa staví na argumentaci typu:"Ano je to o dost dražší,ale když si srovnáte příplatky,možná bude Golf o pár stovek dražší,nebo taky ne..",tak se nedivím,že jsou tam,kde jsou..
Ano když napráskám Golfa v highline kravinama,tak bude dražší než Alfa,to samé platí o Alfě..
Když uvážím výbavu střízlivým okem a přihodím jenom to,co je potřeba, bude Golf maximálně stejně drahý jako Alfa,spíš,ale o něco levnější..
A to je trochu divný nemyslíš?
Alfa z její pověstí,ze statutem upadající firmy,o dvou modelech,pokouší se o záchranu a nasadí akční(!!) cenu vysoko nad měřítko třídy Golf,který je sám osobě relativně drahý..
Když nemluvíš o slevách,tak se podívej do NEakčního ceníku Alfy a teprve se protočí panenky..
A k tomu testu,Alfa může vyhrát v jízdním testu Autocaru, BMW 1 není zrovna nejlepší model automobilky,ale to absolutně neobhájí nadsazenou cenu Alfy ve SVOJÍ kategorii..
Jízdně byla Alfa vždycky skvělá i v minulosti,přesto má pověst křápu..Čím to asi je?
Jde o to,že jenom jízda ty prodeje bohužel nespasí.Jinak by byla Alfa TOP,jezdí opravdu dobře...
Je to řada malých,ale očividně vadících nedostatků,zaštítěných ambiciozní cenou,to je to,co Alfu stále pohřbívalo,v menší míře stále pohřbívá a pokud se něco nezmění tak pohřbívat bude..
PS:asi jsi příznivce značky,takže budeš Alfu obhajovat,a věř mi já mám Alfu taky rád a NEJSEM koncernový bijec,osobně není Golf nic o co bych stál,je příliš stádovitý,ale kvality a všestrannost mu prostě neupřeš....
A ta cena Alfy a nedostatky jsou do očí bijící!! A jen opravdu zarytý fanda je nevidí,nebo spíš nechce vidět!!!..
A nadávat na Golf je velice snadné,ano je to stádní auto bez emocí,má mouchy,ale netrpí žádným zásadním(!!) nedostatkem..Alfa je sice v jízdním ohledu určitě dravější a lepší,design je originální,ale zase má řadu nedostatků,které musí majitel skousnout..
A podle prodejů a stavu značky,se zrovna lidem za ty peníze skousávat kompromisy očividně nechce..Takhle to vidím.😊
PPS😒br /> Alfisti si našli imaginárního nepřítele,chiméru, v koncernu VW a vše co z něj vyleze je blbé,i když to udává trendy prodejnosti, a vše co dělá Alfa je skvělé,i když se potácí se dvěma nepříliš úspěšnými modely a z nejistou budoucností
..
Dokud budou Alfisti takhle myslet,tak jen pomáhají těm autům na cestě do defintivního hrobu...Víš jaká to bude pak škoda??!!!
Navíc mají Giuletty jen předurčené většinou 2 stupně výbavy,postrádají automat(kromě 1.4 170 koní a tu si moc lidí nekupuje..),4x4 atd atd.To jsou ty drobnosti co Alfu ve výsledku drtí....
A benzín 1.4T 120k v Alfě je sice dobrý motor,o tom žádná,subjektivně je v režimu D dravější než Golfovské TSi,,ale taky je sakra dobře zaplacený..Stojí víc než 1.4T 140 koní u Golfa..
Verze Giuletty 1.4 170 koní nemá protějšek u Golfa,(a je fakt dobrá),ale pochybuju,že na téhle drahé a silné verzi stojí prodej Giuletty..
TSi je šrot na lince,no nevím,určitě má svoje mouchy,ale věř mi že to není nic proti špatné pověsti Alfy jako celku..A je to škoda,neb současné Alfy rozhodně nejsou křápy..
A ad cena, já mluvím o základní ceně(!!),která je vyšší,tak neargumetuj příplatky,základní cena je to co láká/odpuzuje zákazníka...
Do kapsy za příplatky pak sáhne dneska v každém případě,ale nejdřív ho musí přilákat základní cena
A pokud Alfa staví na argumentaci typu:"Ano je to o dost dražší,ale když si srovnáte příplatky,možná bude Golf o pár stovek dražší,nebo taky ne..",tak se nedivím,že jsou tam,kde jsou..
Ano když napráskám Golfa v highline kravinama,tak bude dražší než Alfa,to samé platí o Alfě..
Když uvážím výbavu střízlivým okem a přihodím jenom to,co je potřeba, bude Golf maximálně stejně drahý jako Alfa,spíš,ale o něco levnější..
A to je trochu divný nemyslíš?
Alfa z její pověstí,ze statutem upadající firmy,o dvou modelech,pokouší se o záchranu a nasadí akční(!!) cenu vysoko nad měřítko třídy Golf,který je sám osobě relativně drahý..
Když nemluvíš o slevách,tak se podívej do NEakčního ceníku Alfy a teprve se protočí panenky..
A k tomu testu,Alfa může vyhrát v jízdním testu Autocaru, BMW 1 není zrovna nejlepší model automobilky,ale to absolutně neobhájí nadsazenou cenu Alfy ve SVOJÍ kategorii..
Jízdně byla Alfa vždycky skvělá i v minulosti,přesto má pověst křápu..Čím to asi je?
Jde o to,že jenom jízda ty prodeje bohužel nespasí.Jinak by byla Alfa TOP,jezdí opravdu dobře...
Je to řada malých,ale očividně vadících nedostatků,zaštítěných ambiciozní cenou,to je to,co Alfu stále pohřbívalo,v menší míře stále pohřbívá a pokud se něco nezmění tak pohřbívat bude..
PS:asi jsi příznivce značky,takže budeš Alfu obhajovat,a věř mi já mám Alfu taky rád a NEJSEM koncernový bijec,osobně není Golf nic o co bych stál,je příliš stádovitý,ale kvality a všestrannost mu prostě neupřeš....
A ta cena Alfy a nedostatky jsou do očí bijící!! A jen opravdu zarytý fanda je nevidí,nebo spíš nechce vidět!!!..
A nadávat na Golf je velice snadné,ano je to stádní auto bez emocí,má mouchy,ale netrpí žádným zásadním(!!) nedostatkem..Alfa je sice v jízdním ohledu určitě dravější a lepší,design je originální,ale zase má řadu nedostatků,které musí majitel skousnout..
A podle prodejů a stavu značky,se zrovna lidem za ty peníze skousávat kompromisy očividně nechce..Takhle to vidím.😊
PPS😒br /> Alfisti si našli imaginárního nepřítele,chiméru, v koncernu VW a vše co z něj vyleze je blbé,i když to udává trendy prodejnosti, a vše co dělá Alfa je skvělé,i když se potácí se dvěma nepříliš úspěšnými modely a z nejistou budoucností
..
Dokud budou Alfisti takhle myslet,tak jen pomáhají těm autům na cestě do defintivního hrobu...Víš jaká to bude pak škoda??!!!
Jo Passat taky neni etalonem spolehlivosti, měli jsme ve firmě 4, vše 2.0TDi 125kW a všechny byly co 2 měsíce v servisu. Jednomu se dokonce utrhl motor z držáků >😁 Takže už nikdy... Nicméně Alfa už nemá pár let nic ve střední třídě...
Btw ty "hnusný" VW se alespoň dost prodávají (uznávám, že tak 90% Passatů jde do firem, ale to je fuk ne?). AR tu nekupuje skoro nikdo. Za 2013 pouze nových 135ks ( dost by mě zajímalo, kolik jich je referenčních z toho počtu), kdežto VW 14948ks, dost rozdíl, že? AR zaprvé nemá co prodávat a když tak za přemrštěný ceny, tj Alfy se prodávají maximálně v bazarech 😉
Sám z toho moc radost nemám, ale Fiat si za to může sám. Prostě Alfu zařízl a obnovit ji bude dost těžký a bude to stát mraky peněz.
Btw ty "hnusný" VW se alespoň dost prodávají (uznávám, že tak 90% Passatů jde do firem, ale to je fuk ne?). AR tu nekupuje skoro nikdo. Za 2013 pouze nových 135ks ( dost by mě zajímalo, kolik jich je referenčních z toho počtu), kdežto VW 14948ks, dost rozdíl, že? AR zaprvé nemá co prodávat a když tak za přemrštěný ceny, tj Alfy se prodávají maximálně v bazarech 😉
Sám z toho moc radost nemám, ale Fiat si za to může sám. Prostě Alfu zařízl a obnovit ji bude dost těžký a bude to stát mraky peněz.
Na trhání asfaltu to není, ostatně tato disciplína už je jen pro podvodníky, kteří prozatím mají z čeho platit (o jisté čerstvé koupi jednoho rudého Ferrari raději pomlčím). Tohle je pro normální lidi, kterým udělá i tak dost radosti z jízdy. Škoda, že je u nás tolik alfích škarohlídů... Jinak se těším na nový zadohrab.
slušný sedan střední třídy potřebuje každá mainstreamová automobilka...vyšší střední třída být nemusí...alfa potřebuje novou generaci Mita, Giulietta je dobré auto jedno z nejlepších ve třídě, chce to přidat sportwagon, pak sedan a kombi střední třídy a nějaký crossover...tím by se mohla alfa dostat do situace alespoň nějaké životaschopnosti...
Motorizace se možná ještě doplní..na základě tohoto článku bych to úplně neposuzoval!
Občas se na Auto.cz nedozvíš všechno.. 😉
Občas se na Auto.cz nedozvíš všechno.. 😉
Porovnanie by si musel robit v priamom kontexte s inym podobne vykonnym autom.
Zase je to aj o spotrebe, okamzite reakcie su spojene aj s vyssim chlipanim z nadrze, preto je normal iba normal.
V G7 som nesedel, ale v G6; su vsak identicke co do ulozenia ovladacov a proti Giuliette nevidim ziadnu vyhodu.
Na dotyk je to relativne; mne membranove tlacidla s efektom starych klavesnic tiez nepripadaju ultra trvacne.
Male tlacidla mam v aute na 1DIN Alpine radiu a nikdy som nemal problem sa trafit; to je zase len notoricky novinarsky blabol a hladanie problemu, kde nie je. Ci male, ci velke tlacidlo, vzdy sa nanho musis pozriet, ak ho chces stlacit. Hladanie problemu, resp. vyhody konkurencie, kde nie je.
Mne napr. prekaza ovladanie svetiel na otocnom ovladaci pri dverach, fiatacke riesenie je podla mna ergonomickejsie.
Uplna top ukazka demagogie ludi ovplyvnenych koncernom je zahlasenie mojho kamarata, ktory povedal, ze otocne potenciometre klimy, ako to ma Golf/Leon a pod., su lepsie a ergonomickejsie ako tlacidlove ovladanie inych znaciek...a ked som mu na to povedal, ze tlacidla ma aj koncern u automatickych klim, napr. O2, tak zrazu stichol a sklopil hlavu.
Ale jasne, DasKoncern ma vsetko najlepsie. Aj tlacidlovejsie tlacidla.
Vobec by som si ani netrufal urcit, ktore je lepsie - pretoze kazde je ine a ani jedno z riesni nie je najlepsie na svete.
A jedincovi s IQ nad 75 musi trvat len par minut, kym si na ktorekolvek zvykne.
O ovladace, ktore spominas uz Giu po facelifte prisla, dizajnu to skor uskodilo, lebo ho skonvencnilo a funkcii tazko povedat.
Zase je to aj o spotrebe, okamzite reakcie su spojene aj s vyssim chlipanim z nadrze, preto je normal iba normal.
V G7 som nesedel, ale v G6; su vsak identicke co do ulozenia ovladacov a proti Giuliette nevidim ziadnu vyhodu.
Na dotyk je to relativne; mne membranove tlacidla s efektom starych klavesnic tiez nepripadaju ultra trvacne.
Male tlacidla mam v aute na 1DIN Alpine radiu a nikdy som nemal problem sa trafit; to je zase len notoricky novinarsky blabol a hladanie problemu, kde nie je. Ci male, ci velke tlacidlo, vzdy sa nanho musis pozriet, ak ho chces stlacit. Hladanie problemu, resp. vyhody konkurencie, kde nie je.
Mne napr. prekaza ovladanie svetiel na otocnom ovladaci pri dverach, fiatacke riesenie je podla mna ergonomickejsie.
Uplna top ukazka demagogie ludi ovplyvnenych koncernom je zahlasenie mojho kamarata, ktory povedal, ze otocne potenciometre klimy, ako to ma Golf/Leon a pod., su lepsie a ergonomickejsie ako tlacidlove ovladanie inych znaciek...a ked som mu na to povedal, ze tlacidla ma aj koncern u automatickych klim, napr. O2, tak zrazu stichol a sklopil hlavu.
Ale jasne, DasKoncern ma vsetko najlepsie. Aj tlacidlovejsie tlacidla.
Vobec by som si ani netrufal urcit, ktore je lepsie - pretoze kazde je ine a ani jedno z riesni nie je najlepsie na svete.
A jedincovi s IQ nad 75 musi trvat len par minut, kym si na ktorekolvek zvykne.
O ovladace, ktore spominas uz Giu po facelifte prisla, dizajnu to skor uskodilo, lebo ho skonvencnilo a funkcii tazko povedat.
skutečně?
A kolik soukromníků si jde koupit nové "fau vé"?
>😁
Já taky jezdím Passatem... firemním. A za svý bych si nekoupil, ani kdyby byl o třetinu levnější... a nechal mě stát u silnice, když byl starej 3 dny.. etalon.
Ze všeho neveselejší jsou ty řeči o "ergonomii"... ergonomie v porozumění vás, koncernových roztleskávačů, znamená "je to tak, jak to měl VW vždycky"...
Howgh.
A kolik soukromníků si jde koupit nové "fau vé"?
>😁
Já taky jezdím Passatem... firemním. A za svý bych si nekoupil, ani kdyby byl o třetinu levnější... a nechal mě stát u silnice, když byl starej 3 dny.. etalon.
Ze všeho neveselejší jsou ty řeči o "ergonomii"... ergonomie v porozumění vás, koncernových roztleskávačů, znamená "je to tak, jak to měl VW vždycky"...
Howgh.
V Golfe som už nejakú dobu nesedel, ale býval som s ním vždy spokojný. S Giuliettou jazdím už vcelku dlho a teda dúfam že s tými tlmičmi je to fór 😄 Jedného dňa ich budeme meniť. Zatiaľ boli všetky diely porovnateľné s Octaviou alebo ďalšími autami cca v tejto triede.
Môžem potvrdiť výborné jazdné vlastnosti a pritom pohodové zvládanie retardérov. Na športovanie mi trochu chýba cit vo volante, ale to vytýkajú aj Mercedesu A45 ktorý by k tomu športu mal mať o dosť bližšie.
Riadenie je tu teda dosť špecifické, tuhšie než na iných autách. Jedným prstom sa dá volant točiť až keď stojíte na mieste.
Karoséria ani po 100 tisíc km nepozná žiadne deformácie ani pri ostrých manévroch a nerovnostiach. S dieslom na úrovni vtedajšej (2010) Octavie RS váži tesne pod 1400 kg aj so slušnou výbavou. Tento diesel ale zaberá pomerne lineárne a nekope pri otáčkach keď sa naplno rozbieha turbo. Spotreba sa môže zdať vyššia lebo PP ukazuje vždy aspoň o 1dcl vyššiu spotrebu než je reál. Za tých 100 tisíc km odišlo pár drobností a bola jedna závada s ktorou sa už nedalo dlho jazdiť - to mi príde ako priemer na moderné autá. Možno zavážilo aj to že partnerka auto nešetrila ani za studena 😄
Mám teda veľmi dobrý celkový dojem - niekoho by odradilo namáhavejšie ovládanie, prípadne malý kufor oproti Octavii. Tie tlačítka fakt nie sú tak dobré ako u VW, ale jazda je veľmi dobrá a Golf by som už nebral 😄
Môžem potvrdiť výborné jazdné vlastnosti a pritom pohodové zvládanie retardérov. Na športovanie mi trochu chýba cit vo volante, ale to vytýkajú aj Mercedesu A45 ktorý by k tomu športu mal mať o dosť bližšie.
Riadenie je tu teda dosť špecifické, tuhšie než na iných autách. Jedným prstom sa dá volant točiť až keď stojíte na mieste.
Karoséria ani po 100 tisíc km nepozná žiadne deformácie ani pri ostrých manévroch a nerovnostiach. S dieslom na úrovni vtedajšej (2010) Octavie RS váži tesne pod 1400 kg aj so slušnou výbavou. Tento diesel ale zaberá pomerne lineárne a nekope pri otáčkach keď sa naplno rozbieha turbo. Spotreba sa môže zdať vyššia lebo PP ukazuje vždy aspoň o 1dcl vyššiu spotrebu než je reál. Za tých 100 tisíc km odišlo pár drobností a bola jedna závada s ktorou sa už nedalo dlho jazdiť - to mi príde ako priemer na moderné autá. Možno zavážilo aj to že partnerka auto nešetrila ani za studena 😄
Mám teda veľmi dobrý celkový dojem - niekoho by odradilo namáhavejšie ovládanie, prípadne malý kufor oproti Octavii. Tie tlačítka fakt nie sú tak dobré ako u VW, ale jazda je veľmi dobrá a Golf by som už nebral 😄
Ivoši, to, co tu předvádíe, je typická českopřiposraná novinářská demogogie. Cena auta přece není daná nějakými tlačítky za dvě padesát. To je absurdní!
Giulietta má 3x dražší řízení, než Golf. Má 8x dražší tlumiče než Golf. Má 2x dražší brzdy než Golf. Má nesrovnatelně lepší jízdní vlastnosti, tužší karoserii, jede, brzdí, zatáčí - podstatně líp než Golf a to je to, co na autě stojí skutečný prachy. Jasně, na rozdíl od čudlíků nebo ovládání rádia to není vidět, ale je to to podstatné a drahé. Každý jednotlivý šroub na Giuliettě je nejméně o 20 % dražší než na Golfu, kastle má vyšší podíl pevnostní oceli, agregáty jsou robustnější, více dimenzované, z kvalitnějších materiálů... to je to, co stojí prachy.
Jestli na Vás působí čudlíky takovým nebo makovým dojmem je Váš soukromý problém a právě proto je na trhu nabídka desítek prakticky identických aut, která se liší jen v těch čudlíkách.
Alfa se liší především brzdami, podvozkem a i motory jsou o třídu výš. Za to chce o nemnoho peněz víc, než VW za Golfa, tedy Golf je pro autaře špatný obchod, ale pro českého pisálka, který ani netuší, proč auto jede, je to výhra, protože image.
Jestli jsou pro Vás alfou a omegou auta čudlíky a cena, tak o Alfě prostě vůbec nepřemýšlejte, je jí pro Vás škoda. Ideální auto pro Vás vzniká někde v Indii nebo Číně.
Giulietta má 3x dražší řízení, než Golf. Má 8x dražší tlumiče než Golf. Má 2x dražší brzdy než Golf. Má nesrovnatelně lepší jízdní vlastnosti, tužší karoserii, jede, brzdí, zatáčí - podstatně líp než Golf a to je to, co na autě stojí skutečný prachy. Jasně, na rozdíl od čudlíků nebo ovládání rádia to není vidět, ale je to to podstatné a drahé. Každý jednotlivý šroub na Giuliettě je nejméně o 20 % dražší než na Golfu, kastle má vyšší podíl pevnostní oceli, agregáty jsou robustnější, více dimenzované, z kvalitnějších materiálů... to je to, co stojí prachy.
Jestli na Vás působí čudlíky takovým nebo makovým dojmem je Váš soukromý problém a právě proto je na trhu nabídka desítek prakticky identických aut, která se liší jen v těch čudlíkách.
Alfa se liší především brzdami, podvozkem a i motory jsou o třídu výš. Za to chce o nemnoho peněz víc, než VW za Golfa, tedy Golf je pro autaře špatný obchod, ale pro českého pisálka, který ani netuší, proč auto jede, je to výhra, protože image.
Jestli jsou pro Vás alfou a omegou auta čudlíky a cena, tak o Alfě prostě vůbec nepřemýšlejte, je jí pro Vás škoda. Ideální auto pro Vás vzniká někde v Indii nebo Číně.
No mě přijde zase hloupé posuzovat prodeje nějaké automobilky na základě toho kolik se jich prodá v Čechách... a informace co se k nám z českých médií co se zabývají automobily dostávají bych brala s velkou rezervou, protože to co se ztratí v překladu... škoda slov- uvidíme co Marchione splní z toho co napovídal- jestli má plán, nebo jenom velké oči, to ukáže čas...
btw ti hlupáci co si koupí vylítanou hajtru z těch nejlevnějších tak spláčou nad výdělkem a pak prskají síru na alfu jakej je to nekvalitní šmejd...
btw ti hlupáci co si koupí vylítanou hajtru z těch nejlevnějších tak spláčou nad výdělkem a pak prskají síru na alfu jakej je to nekvalitní šmejd...
přesně tak...a 159ky ze začátku výroby jdou sehnat za nádherných 150k 😉 to je velmi lákavá nabídka... :yes: :yes:
Nesouhlasím.
1. Když byli Italové schopni ve velkém kupovat dosluhující Lancie Delty, určitě se zvládnou přeorientovat na giuliettu, která navíc z mého pohledu o dost zajímavější.
2. Tvrzení o malém potenciálu Spideru se mi zdá scestné. Nechci se moc opakovat, ale půjde o sesterský model Mazdy MX-5, která je v prodejích mezi roadstery naprosto bezkonkurenční. V našich končinách se těší velké oblibě předohrabová generace, a to i přes mizernou spolehlivost, pohon předku a odvážný design. V USA zase rádi vzpomínají na Duetto ve filmu Absolvent. Takže šance na solidní prodeje by tu byla.
3. Giulia bude pravda nejspíš poznamenána předchozími chudými léty. Ale věřím, že bude alespoň design na špičce, uvidíme, když to bude zadokolka, jak pojede, a snad se podaří i využít nějaké zkušenosti od Japonců. Spider by mohl alespoň v Americe hodně pomoct, ve zbytku světa asi bude hrát druhé housle a zájem bude spíše o ojetiny.
4. MiTo bych si teď rozhodně nekoupil, ale kdoví, jestli po likvidaci lancie vývoj auta ještě nepřehodnotí.
5. Jsem zvědav, jestli se ještě počítá s Alfettou. Každopádně bych si tip, že její vývoj ještě ani pořádně nezačal.
6. Nemyslím si, že by SUV přinesla větší prodeje než sedany. I když... v USA.
1. Když byli Italové schopni ve velkém kupovat dosluhující Lancie Delty, určitě se zvládnou přeorientovat na giuliettu, která navíc z mého pohledu o dost zajímavější.
2. Tvrzení o malém potenciálu Spideru se mi zdá scestné. Nechci se moc opakovat, ale půjde o sesterský model Mazdy MX-5, která je v prodejích mezi roadstery naprosto bezkonkurenční. V našich končinách se těší velké oblibě předohrabová generace, a to i přes mizernou spolehlivost, pohon předku a odvážný design. V USA zase rádi vzpomínají na Duetto ve filmu Absolvent. Takže šance na solidní prodeje by tu byla.
3. Giulia bude pravda nejspíš poznamenána předchozími chudými léty. Ale věřím, že bude alespoň design na špičce, uvidíme, když to bude zadokolka, jak pojede, a snad se podaří i využít nějaké zkušenosti od Japonců. Spider by mohl alespoň v Americe hodně pomoct, ve zbytku světa asi bude hrát druhé housle a zájem bude spíše o ojetiny.
4. MiTo bych si teď rozhodně nekoupil, ale kdoví, jestli po likvidaci lancie vývoj auta ještě nepřehodnotí.
5. Jsem zvědav, jestli se ještě počítá s Alfettou. Každopádně bych si tip, že její vývoj ještě ani pořádně nezačal.
6. Nemyslím si, že by SUV přinesla větší prodeje než sedany. I když... v USA.
Nebude, celkově v EU Giu klesla o 25%. Především spadla v samotné Itálii o 23% kde má většinu svých prodejů, v ostatních zemích jsou to jen kusové prodeje, takže třeba pokles o 50% v Německu už nemůže nic zkazit.
já po prg relativně často potkávám 159ky hlavně kombi...a taky julčy... 😉 ale ta víš jak, často znamená tak 3x-5x do týdne... >😁 >😁
O Sleepera bych se zrovna neopíral, už jen to, že si vzpomněl na výročí novanty a přes její nedoceněnost o ní hodlá dělat článek, stojí za pochvalu. 😉
Přesně to mě zarazilo také. Proč základní motorizace? Co je na nich super? Bylo by vhodnějši podpořit silnější motorizace, aby se prodávali více :yes:
zajímalo by mne co znamená obchodní úspěch modernizované Giulietty? 😄 kolik toho prodala...? jaký byl růst prodejů za srovnatelné minulé období?
Alfa nabízí konečně nějaké oživení. :yes:
Sice by to chtělo přidat i nějaký nový model , ale snad se taky dočkáme?
Sice by to chtělo přidat i nějaký nový model , ale snad se taky dočkáme?
Při stále trvající absenci jakýchkoliv skutečných novinek je i takového oživení nabídky vítané. Naprosto ale nechápu, proč verze Super dostává jen nejslabší motory - na tom tedy nic "suprového" rozhodně nespatřuji... ;-\ 😢 😢
Verze Super Giu docela sedne, při stále trvající absenci jakýkoliv skutečných novinek je to alespoň něco. Naprosto ale nechápu, proč u verze Super nabízejí jen ty nejslabší motorizace? 😢 :no:
To je prave paradox DasAuto, sam vidis, ze ste ich poslali kazdu chvilu do servisu, a aj tak sa to kupuje ako lacny salam z kaufu a v mnohi veria v kvalitu, jedinecnost a bozsku spolahlivost >😁
To je nieco ako v politike u nas socialisticka demencia, alias SmerS😱; viditelne kradnu a klamu, ani sa to uz nesnazia ututlat a aj tak ich volici miluju a preferencie neklesaju.
Zdravy rozum tu dava spiatocku >😁
To je nieco ako v politike u nas socialisticka demencia, alias SmerS😱; viditelne kradnu a klamu, ani sa to uz nesnazia ututlat a aj tak ich volici miluju a preferencie neklesaju.
Zdravy rozum tu dava spiatocku >😁
no - tak si ten benzín v VW dovybav na úroveň té Alfy... jediné, co "nenahradíš" je právě to DNA.
A najednou budeš dražší.
O slevě jsem neřekl vůbec nic.
A že je porovnávat BMW1 a Alfu Giuliettu bláznovství? Zkusím to vzkázat do britského Autocaru... a víš, co je největší sranda?
Že Alfa u nic, u lidí co jejich zěmě nevyrábí ani jedno z těch aut... a co pravidelně řídí různá sportovní auta od Aston Martina až po Lotuse... tak u nic Alfa vyhrála.
Ale oni tomu nerozumí.... jsou ten určitě jen babralové.
:-!
A najednou budeš dražší.
O slevě jsem neřekl vůbec nic.
A že je porovnávat BMW1 a Alfu Giuliettu bláznovství? Zkusím to vzkázat do britského Autocaru... a víš, co je největší sranda?
Že Alfa u nic, u lidí co jejich zěmě nevyrábí ani jedno z těch aut... a co pravidelně řídí různá sportovní auta od Aston Martina až po Lotuse... tak u nic Alfa vyhrála.
Ale oni tomu nerozumí.... jsou ten určitě jen babralové.
:-!
kupovat si auto tohodle typu s dieselem je nesmysl... ale tvoje volba.
Já jsem srovnával 1.4 benzíny s turbem... a k tomu taky patřila ta pošramocená pověst.
Mám za to, že většina lidí to pochopila.
TSI je šrot už na lince... což se může stát, ale fau vé je tak zaslepeno svou pýchou a nadutostí, že tyhle motory dál prodává zákazníkům.
V Golfu je nmotor novej... a proto neříkám špatnej, ale jen s pošramocenou pověstí.
1.4 s turbem od Fiata je právě naopak milionkrát ověřenej nesmrtelnej motor...
Takže pokud bych kupoval auto tohoto typu - tak vždycky jen s benzínem.
Benzínová Alfa je levnější než srovnatelný Golf... a přitom je to lepší auto.
To je to, co jsem řekl.
A mám to vyzkoušený!
😉
Já jsem srovnával 1.4 benzíny s turbem... a k tomu taky patřila ta pošramocená pověst.
Mám za to, že většina lidí to pochopila.
TSI je šrot už na lince... což se může stát, ale fau vé je tak zaslepeno svou pýchou a nadutostí, že tyhle motory dál prodává zákazníkům.
V Golfu je nmotor novej... a proto neříkám špatnej, ale jen s pošramocenou pověstí.
1.4 s turbem od Fiata je právě naopak milionkrát ověřenej nesmrtelnej motor...
Takže pokud bych kupoval auto tohoto typu - tak vždycky jen s benzínem.
Benzínová Alfa je levnější než srovnatelný Golf... a přitom je to lepší auto.
To je to, co jsem řekl.
A mám to vyzkoušený!
😉
Vybava Distinctive je ako Highline, takze porovanie 1.4T a Tsi je nespravne. Zase v highline ponuka Golf len 1.4 140k, s cenou 483tis., ten rozdiel je tam mensi.
Rezim Dynamic nie je rezim normal u ostatnych aut, to je samozrejme nezmysel.
Rovnako je nezmysel uvaha, ze by sa DNA malo pokazit; rovnaky volic rezimov ma aj za priplatok Golf. To sa ma tiez pokazit?
Preplacany neergonomicky bordel v interieri je opat totalny blud. Neviem odkial tieto hovadiny pravidene pramenia. Alebo je otocny volic klimy v golfe ergonomickejsi ako v alfe? Asi ne, ze?
Ale inak suhlas, cena je samovrazdou Alfy, najma v kontexte historie a povedomi znacky na miestnom trhu.
Rezim Dynamic nie je rezim normal u ostatnych aut, to je samozrejme nezmysel.
Rovnako je nezmysel uvaha, ze by sa DNA malo pokazit; rovnaky volic rezimov ma aj za priplatok Golf. To sa ma tiez pokazit?
Preplacany neergonomicky bordel v interieri je opat totalny blud. Neviem odkial tieto hovadiny pravidene pramenia. Alebo je otocny volic klimy v golfe ergonomickejsi ako v alfe? Asi ne, ze?
Ale inak suhlas, cena je samovrazdou Alfy, najma v kontexte historie a povedomi znacky na miestnom trhu.
Protože neznám jiné auto,které by trpělo špatnou pověstí z minulosti, víc než Alfa.A i když jsou dneska Alfy dobře zpracované,tak je pověst křápů z minulosti ,stejně dohání a sráží jejich kredit a hodnotu a dlouho ještě bude..
Teď pár čísel,která "nejsou pravda" a jsou z oficiálních ceníků😒br />
Alfa Giuletta 1.4 T 120 koní stojí 501 tis ve výbavě Distinctive a to v akci
Golf 1.4TSI 122 koní stojí 433 tisíc ve výbavě Comfortline
Giuletta 2.0 JTD 150 koní 601 tis. v Distinctive a to v akci
Golf 2.0TDi 150 koní 516 tis v Comfortline a 550 tis v nejvyšší Highline
Navíc za 605 tis můžu mít Golf 4x4 v Highline..
Giuletta 1.6JTd 105 koní 508 tis v Progression a
a 550 tis s Distinctive a to v akci..
Golf 1.6TDi 105 koní 463 tis v Comfortline a 491 tis v Highline..Plus u Golfu můžu mít automat a pak stojí 550 tis v Highline,tzn jako hůře vybavená Alfa v Distinctive s manuálem
Ano příplatky můžou rozdíl zmenšit,ale základní cena je to,na co se zákazník kouká,až pak vysolí něco za příplatky v každém případě..
A tomu říkáš dobrá cena? Já tomu říkám sakra přepálená cena,když vezmu v potaz že Golf je sám o sobě dost drahá sranda a Alfa je výrazně dražší..
A hlavně na mě nechoď s argumetem o slevě u prodejce,to Alfisti rádi opakují,tu ti může dát jako VW tak Alfa,ale taky nemusí a tudíž ji nejde brát v potaz..
System DNA je rozhodně zajímavý,ale stojí za ty prachy navíc?Nemyslím..Navíc funguje spíš ve stylu líný-méně líny-normální..Reakce na plyn v režimu normal jsou trestuhodně unylé,režim Dynamic tak spíš připomíná normální reakci dobrého auta na plyn,než něco co by se mělo odlišovat..Pak to není nic vyjímečného,ale spíš kus elektroniky,který nadělá pěknou paseku až se pose*e
Porovnávat Alfu a BMW 1 je úsměvné,BMW je premiová třída s premiovým pohonem zadních kol,težko to srovnávat..
Vzhled je subjektivní,Golf je vzhledově nuda,a Alfa zase možná až příliš přehnaná(zepředu..).Interiér Golfu je nudný,ale plně funkční,Alfa je přeplácaný neergonomický bordel ala nový Focus.Možná je to hezké na oko,ale nevím na kolik je to prospěšné při ježdění..
Tím nechci říct,že jsem fanda Golfu,taky má chyby,ale tak všestranný,že se může považovat za měřítko..
Alfa má spoustu chyb,spoustu předností,ale je to pořád Alfa.Je rozporuplná,budí emoce,kvalita je velmi dobrá,i když za Golfem přece jen o chlup zaostává,je zajímavá,ale NENÍ to rozhodně auto,které by svými klady spasilo automobilku..na to je to příliš typická Alfa..
Chápu,že Alfisti to asi nepochopí,oni omluví a obhájí Alfu i kdyby je vevnitř usmažila za živa,a je to hezké,svým způsobem je to dneska ojedinělé,a líbí se mi to,taková věrnost a přízeň značce..
Ale když se na to kouknu ledově pragmaticky(a přiznejme si to až budu chtít vysázet na stůl víc než půl milionu za hatchback tak se pragmatičnost ozve v 90% z nás..),tak vysoká cena za trochu rozporuplnou Giulettu a hodně rozporuplné MiTo nemá žádné opodstatnění..
Navíc když můžu mít za méně peněz něco sice méně emotivního a originálního,ale více všestranného,prověřeného a z nepošramocenou pověstí z minulosti(a teď rozhodně nemyslím pouze Golf!!....)
Nezlob se na mě,ale sebevědomá cena Alf je jejich hrob..