Novinky
Přestávky dodržovat? Místo vymýšlení jak to obejít. Povinné přestávky by měli platit pro všechny řidiče ne jen pro ty profesionální.
My jsme normálně schopní prohlásit, že kontrolou dodržování přestávek, teda úkonu nutného pro bezpečný provoz velkých vozidel... takže akcí vedoucí jedoznačně ke zvýšení bezpečnosti těch řidičů i nás okolo... tak tím prý "znevýhodňujeme lokální dopravce".
To už skoro tak tupý, jako když se ptali tehdá toho mi nistra dopravy, proč nedají na ty brány na D1 kamery pro měření rychlosti - a byl by klid od "pirátů"... a on bezelstně odpověděl, že to by ale všichni jezdili jen těch 130... a dálnice by nestačila svou kapacitou...
8-s
To už skoro tak tupý, jako když se ptali tehdá toho mi nistra dopravy, proč nedají na ty brány na D1 kamery pro měření rychlosti - a byl by klid od "pirátů"... a on bezelstně odpověděl, že to by ale všichni jezdili jen těch 130... a dálnice by nestačila svou kapacitou...
8-s
petrumr
Omezovač není dovolená rychlost a když se dva předjíždí na dálnici a jeden jede 92, tak už je to o dvanáct km, potom přijde kopec, kde tam kopne neutrál a pojede 130 a to už je o 50. Tak vlastně zamestnavatel bude potřebovat tak za měsíc třikrát tolik řidičů než zamestnává.Já mám na gps při deseti družicích a synchronizaci přesnou rychlost a tak někdy mně to zajímá, nebot jsem dělal do tachografů.
petrumr
jestli budou kontrolovat rychlost, tak to bude tedy likidační fest >😁 A ještě by mohli kontrolovat jízdu v levém ve městě. >😁
Já si myslím, že digitální tachografy jsou rozhodně krokem vpřed. Ty věcičky už dneska fungují úplně jinak, když manžel jezdíval dřív, vždycky to tiskli apod. Dneska už se to dá propojit s chytrým telefonem nebo odeslat přímo do PC. My ve firmě využíváme tachografy od Mechanika Těšín - [odkaz] - a fungují báječně. 😄
Když to tady časem celé klekne tak víme kdo za to může a na kom si ulevit. Všichni ze státu a z Bruselu jsou pěkně zaznamenáni a lehce dohledatelní. Gilotina na ulici bude znovu objevená estráda.
Každý jeden rozumný vodič tie prestávky dodržuje. Každý rozumný autodopravca to od svojich vodičov vyžaduje. Len vždy sa nájde zopár špekulantov, ktorí si myslia, že keď obíto to či ono tak na tom bohvieako zarobia. Opak je zväčša pravdou. Krátkodobý zisk ešte neznamená dlhodobnú prosperitu.
Ono nerozumiem celkom tomu ako to poškodí dopravcov v rámci EÚ. Ak nebude potrebné meniť tie súčasné a v novom aute už dostaneš tento s GPS tak ti to môže byť jedno, pri cene jedného kamiona nejaké navýšenie o cca 500 eur nehrá rolu.
Ešte jedna vec mi vŕta hlavou, predtým ako sme vstúpili do únie, tak na hraniciach so západom robili pravidelne kontroly, či auto splňuje technické požiadavky na premávku v únii. Teraz sa to už asi nerobí, ale práve na týchto tzv. innostrancov by sa mali sústrediť kontroly viac.
Ono nerozumiem celkom tomu ako to poškodí dopravcov v rámci EÚ. Ak nebude potrebné meniť tie súčasné a v novom aute už dostaneš tento s GPS tak ti to môže byť jedno, pri cene jedného kamiona nejaké navýšenie o cca 500 eur nehrá rolu.
Ešte jedna vec mi vŕta hlavou, predtým ako sme vstúpili do únie, tak na hraniciach so západom robili pravidelne kontroly, či auto splňuje technické požiadavky na premávku v únii. Teraz sa to už asi nerobí, ale práve na týchto tzv. innostrancov by sa mali sústrediť kontroly viac.
ono v některých situacích je rozum víc než předpis... Přilišná kontrola je nesmysl, nebo nikdy jsi nejel na 90ce 100km/h
Zdeformovaná mysl...
>😒]
Jel. Jel jsem už i možná 120 po okresce... ale s plným vědomím, že porušuju předpis.
Jestli může řidič jet dýl než 4.5 hodiny - tak ať změní ten předpis!
Jestli se po naší dálnici dá jezdit 150, tak ať tam povolí vyšší max rychlost!
Ale uzákonit 130... a pak říct, že ji nemůžu kontrolovat, protože by tak lidi fakt začali jezdit a bylo by to moc pomalu je něco hroznýho...
Howgh.