125% ZADLUŽENÁ ITÁLIE [odkaz]%C3%A1tn%C3%A… UŽ ZASE BLUDUJE SVĚT : takovou přepálenou spalovací popelnici vážně nepotřebujete ikdyž si myslíte že jo >:D
PS: lepší je Bang & Olufsen Sound System [odkaz] v ELEKTROMOBILU [odkaz] >:D >:D >:D >:D
>:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[] >:-[]
ja ti neviem, nejaké radikálne zmeny tam nevidím, skôr mi príde ako trochu otunené Gallardo. Z fotky to aspoň tak na mňa pôsobí, naživo to môže byť úpne inak. :-)
Ano není to ošklivé, ale tak nějak nevím co je na tom nového, jo pardon to jméno , jinak nic překvapivého , prostě pod Německou taktovkou zapadne do průměrné šedi ještě dalších 50let bude takto vypadat, no poněkud trapné tak jako ostatně všechny Německé vozy. Včera večer v tel jste mohli vidět na co jsou němci dobří ve filmu Schindlerův seznam
Prispevek dost ujety, skoda.
Souhlas s tim zapadnutim do sedi. Lambo jsem vzdy obdivoval, designu byl vzdy nadherny, ostry, patri asi k mym nejoblibenejsim sportakum, pac je(byl) nezamenitelny. Tohle zacina zavanet nemeckou tuctovkou, zadek je hodne bidnej. Gallardo bylo hezci.
Lambo bylo vzdy agresivni. Odkazy tam fakt nevidim a ani videt nechci, chci videt budoucnost. Tyhle radoby odkazy jsou dobry mozna tak na Golfa. Tohle co predvedly je usedly krizenec Lamba a Audiny ;-)
Kdejaky studentik udela zadek lepsi
[odkaz]
[odkaz] ;-)
Proc sem tahas NSX, trochu ubohe. Jinak blabla prijde nove R8 a s kazdym zatoci, akorat ze bude pomale a osklive, kdyz uz pred uvedenim na trh potrebuje facelift ;-)
Jinak nadhera vypada treba jako lamborghini Aventador, Sesto elemento, Reventon. Veneno ze zadu hodne divoky, to take muzu :yes:
Hmm. Trochu schizofrenie. V minulosti bylo lambo nezaměnitelné a proto jsi ho obdivoval, ale dnes už nee, protože je to tuctovka. To by mě teda opravdu zajímalo, s čím si dnešní lamba pleteš.
Je to jako když ti velký bílý žralok sevře holeně do svých čelistí - síla je drtící, jednoznačná a nezlomná. Absolutní garážové sci-fi, industriální orgasmus, deflorace časoprostoru skalpelem z křišťálu.
Auto, které už není autem, svět, který už není světem a vesmír, který už není vesmírem. Vpleten do spirály času, nasloucháš ozvěně pradávných dnů. Rozčtvrcen kvantovým břitem na částice touhy a zmaru, počítáš vteřiny do konce svých sil.
Neboť voda je ohněm a světlo je tmou,
to v duší tvé explodují miny.
Život je fikcí a pravda je hrou,
to není sen, to je nové lamborghini.
Jojo, bravo, bravo, Lambo je pořád Lambo, byť se mi ekluje displej-palubka, ale motor je pořád ingot bez turba a z toho ječení se mi ježí chlupy, jen si ho představím :-):yes:
Aston Martin V12 Vantage S, Vanquish, One-77
Ferrari 458 Italia, 458 Speciale, 599 GTO, F12 Berlinetta, LaFerrari
Lamborghini Gallardo, Huracán, Aventador
Mercedes Benz SLS AMG, SLS AMG Black Series
Audi R8 V10 plus
Porsche 911 GT3
Dobrý motor by měl krásně znít, lineárně táhnout i hodně vydržet, aby radost nezkazil věčnými návštěvami servisu.
Alfa Romeo V6 „Busso“
Porsche B6 GT3 „Mezger“
Chevrolet V8 „Small-block“
Audi 4.2 V8 FSI
Porsche B6 GT2 (v 993)
Problém je akorát ten, že když se vyšplháš do těchto garážových výšin a Huracan si koupíš, tak následující den zaparkuješ v Pařížský a hned vedle bude stát karbonově černý Aventador.
A zase si dole a musíš šplhat. Končí to snad fakt až u Veyronů a Ager.
To si nemyslím.
Lidi, co kupují Lamborghini, Ferrari, jako nové a nejeté, si tahle auta kupují proto, že chtějí, ne proto, že na lepší nemají. Nemyslím, že by někdo koupil Gallardo tak, že vyškrábe konto do sucha a pak hledá na netu, jestli nemaj v Polsku levnější E85...
Možná tak ještě u toho Veyronu OK, na ten nemusí mít každý normální milionář, ale Huracan vs Aventador už je asi stejné rozhodnutí jako v motorkách šestikilo vs litr - prostě cítíš, že na něj nemáš spíš řidičsky, že bys ten neskutečný potenciál nedokázal využít, a tak jdeš do slabšího (haha, s pěti sty koňmi slabšího >:D ) modelu.
No, to bych si dovolil nesouhlasit. Mezi těmi, kdo si tyto vozy kupují, se na jednotlivé modely dost hledí. Možná ne až tak moc v ČR, kde je i BMW nebo Audi pomalu nedostižným snem, ale tam, kam tyto vozy patří (Monte Carlo, Los Angeles, Dubai), je to pořád jen takový předstupeň. Proto jsem zmínil tu Pařížskou jako pokus o přirovnání k výše uvedeným. On ten cenový rozdíl při započtení příplatkové výbavy může být mezi Aventadorem a Huracanem obrovský. Už v základu stojí Aventador téměř dvojnásobek ceny Huracanu. Opět dodávám, že Huracan nijak nesnižuji. Rozhodně je to nádherné auto, které patří (k) elitě. Jen podotýkám, že sny u něj teprve začínají, ne končí.
Tahle auta si lidé kupují, neboť je chtějí, nikdo je k tomu nenutí.
Možná se najde pár jedinců, kteří si za každou cenu musí pořídit to, co je absolutně
TOP, i kdyby na chleba nebylo, ale v této kategorii aut to bude minorita.
Mareš ho měl jenom půjčený. Jinak nechci tu proboha nějak snižovat kvalitu Huracanu. Je to nádherný auto a bezesporu šlechta silnic, ale zákonitě ho u bohaté klientely (podobně jako u předchůdce Gallarda, Astonu Vantage apod.) musí stihnout určitá kletba entry level supersportu. Je ale pravda, že entry level supersport je jako druhá v pořadí na Miss. Pořád dobrý!
Jó, design Gallarda jsme řešeli v blogu, ne moc agresivní a vtíravý, ale, u prostřední verze samozřejmě, i tak uhrančivý. Huracan vsadil na výraznější tvary, není však tak zlámaný jako Aventador (který má zase hezčí zadek), celkem tedy spokojenost. Za takové Balboni bych se rozhodně nezlobil... Chce to spešl edici, ať jsou ty závistivé pohledy alespoň trochu opodstatněné. ;-)
Takhle to brát je dle mýho nesmysl. Copak je např. 458 Italia entry supersport před LaFerrari? Nemyslím si. To samý s V12 Vantage a Vanquishem, MP4-12C a P1, atd.
Huracán představuje racionální volbu pro člověka, který chce emoce, výkon a další skvělý aspekty supersportu společně v balení s každodenní použitelností a takový Aventador bych radši nechával na víkend ;) A rozhodně zde neplatí úměra že to, co je v nabídce na oko výše a zaplatíš za to víc taky víc nabídne, viz. třeba XKR-S GT není tak komlexním autem jako standartní XKR-S nebo XKR ;-)
Ano, 458 je jednoznačně entry level supersport a LaFerrari je úplně jiná galaxie. Nechápu, jak můžeš nevidět ten rozdíl. Rozdíl mezi prestiží těchto dvou vozů je jako rozdíl mezi Fábií 1,2HTP a BMW 750i. To, že se o světě supersportů moc nemluví v motoristických médiích neznamená, že v něm není hierarchie.
Jestli to chceš brát takhle systematicky, tak entry level kousek by byla Californie...458 Italia vzhledem k svým schopnostem nemůžeš brát jako základní auto v nabídce, které má v hierarchii velký deficit na ostatní. Např. dražší FF není tak talentované komplexní auto jako 458. Rozdíl mezi 458 a LaFerrari je samozřejmě ohromný ať už po výkonový, aerodynamický a technický stránce, rozdíl opravdu vidím, to se neboj, LaFerrari je když si to tak vezmu mým momentálním ''numerem unem'', jel jsem kvůli němu samotnýmu do Ženevy, ale nemůžeš to s tím přirovnáváním tak přehánět jako jsi to předvedl s Fábií a BMW. V kategorizaci supersportů je třeba to vnímat trochu odlišně, pokud bych byl sběratel nebo pozér tak bych se podle tvýho modelu možná řídil, ale jakožto nadšenec a purista vnímám pořadí podle schopností a dalších důležitých aspektů auta.
Na fotkách mi tyhle supersporty připadají docela mohutné - šířka, poměr výška/délka - ale naživo a na papíře jsou to docela prckové. Obzvláště kdyby do nich měl člověk lézt... :-)
Mě teda ta malá výška a velká šíře naživo vždycky hodně nadšenecky překvapí :-) Kolikrát se přistihnu, jak se směju jak idiot když kolem mě 458 nebo naposledy MP4-12C na dálnici prolítne >:D Je to radost a svátek taková auta spatřovat a to bych řekl, že nežijeme na car spotting v špatné zemi. Zvlášť když člověk jezdí každý den do Prahy, to znamená parádní úlovek téměř pokaždé. Jednou jsem před lety zahlédl i Perglovo Enzo, to bylo poprvé a naposledy co jsem to úžasný auto viděl.
Já tam hlavně vidím i dávku čistoty, kterou jsem poslední dobou trochu postrádal. Aventador mi z nějakých úhlů přijde až trochu moc "násilný".
Co jsem si ale uvědomil až nedávno je znatelný posun od čistoty po větší dávku show. Viz. Murcielago a Mur. SV
[odkaz]
[odkaz]
Jak SV miluji, tak tvrdím, že z prvního Murcielaga bude ceněná klasika. A když už, tak právě v "prvním" Murcielagu a Gallardu vidím náznak německé strohosti, která je zde vyčítána. Naopak poslední vydání si v show dojmu, extravaganci a i v náznaku až kýče v ničem nezadají s produkcí z Maranella.
Já teda zas vidím v Murcielagu a Gallardu jasný italský rukopis ve stylu Bertoneho. Taky se mi původní verze líbí více než původní LP, Gallardo se povedlo i poté. Murcielago SV jev rámci značky bezkonkurenční kousek :yes:
Souhlas, rozhodně jedno z nejhezčích, ta umírněnost oproti posledním modelům je na místě, Sesto Elemento a Veneno jsou lehce přehnané (ikdyž naživo Veneno dostane do koleno, ale nedá se říci, že je krásné), i Aventador je z některých úhlů nekonzistentní, Huracán je krásný sošný kus auta, zařadil bych ho povedeností k Murcielagu SV, Miuře a Diablu SV :-)