Novinky
Souhrnný článek, kde by byla tabulka zemí a u každého uvedeny modely Škoda, které bodovaly v top 10 nebo top 20, alespoň by to bylo přehledné a zajímavé srovnání trhu, kde se Škoda prodává 😄 Ale jestli není nic zajímavějšího o čem psát.. 8-s
Proč nepsat o úspěšném českém výrobku. Děkujme němcům za Octavii, jinak by jsme tu dělali Škodu Sandero nebo nic.
Přesně tak, nevím co v tom vidí místní borci za problém, vždy si o nějakém úspěchu Škody přečtu článek a dokonce mě to i těší. Kdyby mě to nezajímalo, tak to prostě nečtu a je to ne?
Není to problém, ale srovnávací článek s tabulkou a statistikou trhu v jednotlivých zemí by byl o dost více vypovídající a viděli by jsme jak si Škodovka mezinárodně stojí 😄
Souhlas, problém jenom je, že řada zaostalých zemí ještě nevydala loňské statistiky, asi čísla posílají od jednotlivých dealerů koňmo a výpočet dělají na ruských sčotech.
Ona by stačila ta Evropa... V zaostalých zemí ( jestli myslíš opravdu země 3. světa, kde se Škodovka prodává a i vyrábí) ta statistika bude spolehlivá asi jako první TSI motory >😁
Myslím "statisticky zaostalých" a jenom Evropu, třeba Belgie, Dánsko, Slovensko a i další země dodnes nemají statistiky po modelech.
Belgie má paradoxně problém v časových řadách i v daleko méně specializovaných oblastech, než jsou prodeje jednotlivých modelů aut >😁 Stačí navštívit Eurostat >😁
slovensko stastiky malo ( aj ma ) ale od roku tusim 2012 ich ZAPSR.sk spristupnuje len registrovanym clenom za poplatok [odkaz] co je skoda, vzdy som si na tej stranke totiz vedel pekne pozriet vsetko nieco ako u vas na SDA, preco to zamkli beznym uzivatelom fakt neviem, ale je to skoda [odkaz] viac v odkaze
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vážená redakce, můžete mi prosím vysvětlit, co mám rozuměnt větou: "Letopočet 2012 byl druhým neúspěšnějším v historii ... "
>😒]
>😒]
Mají s tou češtinou chlapci trochu problém. Normální je napsat "Letopočet 2012 byl druhým nejméně úspěšným v historii ... " a bylo by po problému. To ale není nic proti komentářům p.Krátošky na Eurosportu. To je fakt maras.
že mají ve Švýcarsku rádi prémii 😄
Nebo mají rádi prémie >😁 jako v ADACu. Popravdě mě to vůbec nepřekvapuje. Už před 15 lety byly všechny porovnávací testy v Němci vlastněných časopisech jako AutoTip a další jedině pro smích. V 95% případů jsem dokázal přesně určit pořadí testovaných aut ještě předtím než jsem otevřel magazín. A to opravdu nedisponuji žádními paranormálními schopnostmi. >😁
Podle pořadí jde vidět, že Švejcaři mají na kvalitní auta, neprémiovka je až na 7mém místě >😒]
... mezi prvním tuctem mejprodávanějších vozů ve francouzsky mluvící zemi není ani jeden rendlík a že tato pochybná značka utrpěla mezi první desítkou značek největší meziroční ztrátu! Jen tak dál chlapci! :yes: >😁 >😒]
svajciarsko je z dvoch tretin nemecke a teda co som si omrkol tak francuzi tvoria menej ako 20 percent obyvatelstva, tak nerob z neho druhe francuzsko 😉
tych nemcov tam je podstatne viac , myslim ze viac francuzov ma belgicko a tam su francuzske auta oblubene
tych nemcov tam je podstatne viac , myslim ze viac francuzov ma belgicko a tam su francuzske auta oblubene
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Svajciarsky predajca vozidiel koncernu Volkswagen ma za ciel dosiahnut 75% podiel na trhu. Kedze ma v prakticky v kazdej modelovej rade aj moznost pohonu 4x4 ( myslene aj 4motion), ma velku vyhodu oproti konkurencii, kedze ako je spomenute v clanku, auta s pohonom oboch naprav tvoria az 36% podiel na predaji. Napr. Octavia je najpredavanejsi model s pohonom 4x4 na trhu ( je to niekde okolo 70% vsetkych predanych Octavii ! )
Tu je malá ukážka "nezávislosti" a to v podaní nemeckého autoklubu ADAC. To, že hlavným hrdinom bol VW ma ani tak neprekvapuje. A vlastne, ani to, že ADAC (odkaz na článok - [odkaz] )
neviem ci ten ADAC nebol aj za tym ked chceli kedysi davno potopit daciu logan v losom teste a nepravom, ale to este musim omrknut teraz som si na to spomenul [odkaz] tu uz zrazu zmenili nazor [odkaz]
na ADAC by som sa veru nespoliehal, najdem dost clankov kde spochybnuju ich metody a vysledky
Taky si občas rád počtu tyhle "konspirační teorie" >😁
Nicméně, auto nevybírám podle toho, jak je oblíbené, nebo jestli mi někdo řekne že je nejlepší a jak se prodává, ale pouze podle toho, jaké je doopravdy a jak působí na mne... Samozřejmě nějaká spolehlvisot v tom taky hraje roli, ale to už je dnes skoro nepodstatný rozdíl při výdrži moderních vozů... 😄
P.S. Pokles Octavie je způsoben obnovováním modelové řady.. já nevim, jestli si to postřehl a už ti to tu mockrát psali, ale první Oktávky III se masověji začaly objevovat až v létě a doteď jsou dlouhé čekací lhůty... takže bych se o "naši" Škůdku nebál 😄
Nicmenej, pointa mojho prispevku je trochu inde, nie v hladani dovodov.
V novembri bola u nas cakacia doba 4 mesiace, neviem ako teraz. Viac to nebude.
Psali, že byla špatná pneumatika, tak nevim, jestli je to podvod, nebo chyba... proto bych v tom hned neviděl konspiraci. Přeci jen zfalšovat anketu o nejoblíbenějším autě neni takový průser, jako totálně znemožnit výsledky auta tím, že ho schválně převrátím... ale můžu se mýlit 😄 Jen Topper rád za hodně věcma vidí to, co se mu hodí >😁
a) Došlo k obměněn modelové řady, kdy díra mezi skončením výroby starého modelu a náběhem nového bude kumulovaně na úrovni cca. 2-měsíční produkce. Tudíž když ta auta nevyrobím, tak je také nemůžu prodat …
b) Kompletní nabídka byla doplněna až v období VI-VIII/13 (kombi, 4x4, RS), takže plná výroba a prodeje jsou tudíž někdy od září