Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
Ozzman
Tady je hezky vidět, jak už Korejský auta nejsou levnou značkou, z modelových aut nevidím jediný důvod utratit peníze za jiný vůz, než Quashqai 😄
kaskaj jasna volba 😉 :yes😒br />
bohvie preco je ix35 o tolko drahsia od sportagu ( zeby to nastavenie podvozku po facelifte v hyundai tolko auto zdrazilo? )
na druhej strane sportage mi pride ako cenovo ok, navyse ma dobre zaruky a stale vyzera sviezo a moderne, samozrejme novy kaskaj je uz inde :yes:
bohvie preco je ix35 o tolko drahsia od sportagu ( zeby to nastavenie podvozku po facelifte v hyundai tolko auto zdrazilo? )
na druhej strane sportage mi pride ako cenovo ok, navyse ma dobre zaruky a stale vyzera sviezo a moderne, samozrejme novy kaskaj je uz inde :yes:
Ale prd podvozek, prostě jim už narostlo sebevědomí. Kia u nás tak dobré postavení nemá.
no nejake tie zmeny na podvozku sa udiali [odkaz] , ci sa to uz premietlo do ceny neviem ale pravdepodobne to auto nebude po vylepseni lacnejsie
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nemá, protože ji do toho postavení dostal Hyundai záměrně... v roce 2007 a 2008 to bylo přesně naopak 😐
Kia, alespoň ještě před půl rokem, kdy jsem IX 35 a Sportage sorvnával, sice byla levnější, ale měla taky horší výbavu. Možná tam bude zakopaný pes 😄
3_diamanty
miesto jedneho z nich ste mohli dat do porovnania radsej toto: [odkaz] , [odkaz] . citroon je tiez out
co je něm out?
Mně se líbí ten poctivej motor...
Ale pravdu máš v tom,že nová Suzuka sem jasně patřila.
😉
Mně se líbí ten poctivej motor...
Ale pravdu máš v tom,že nová Suzuka sem jasně patřila.
😉
ja by som bral SX4 s cross s benzinovou 1,6tkou a 4kolke, takze tieto porovnania od redakcie s nejakym nepredajnym citronom su k nicomu, najvacsim konkurentom kaskaja je totiz to prave suzuki [odkaz] :yes: pripadne mi tu chyba ASX este
Já sem byl na SX4 dost zvědav, ale interiér mne zklamal, je to podobné jako u Vitary.. sice hezké, ale takové tvrdé. Navíc aby SX4 vypadala trochu k světu, musíš do vyšších cenových.
Takhle to prostě Suzuki dělá. Mám jejich auta rád, takže nebudu příliš objektivní, ale mně tvrdoplasty, když je jinak interiér přehlednej, nějak nevadí. Nevadilo mi to ve Vitaře, nevadí mi to u Swifta. SX4 Cross není žádná krasavice, ale při živém setkání jsem ji shledal sympatickou. Btw. v dnešním testu 4x4 dieselových cross-SUV-overů 😉 ovládla pořadí před Yetim, Mokkou a Dusterem. Ve Světě Motorů !!! Vot éto něvjerojátnoje. >😁
Já novou Sx4 nejel, ale jel sem minulou a Vitary a Swifty, musim říct, že už neni pravda co si povídali tenkrát dospělí v mém okolí o Suzuki a to že jsou to auta nanic. Modely od počátku 21.století jsou fakt zajímavé a když už ne pro někoho designově, nebo zpracováním interiéru, tak určitě jízdně. Dodnes se mi vybaví úsměv na rtech, když jsem se swiftem sport zkoušel v zatáčkách ruční brzdu😊 A co sport... i s obyčejnou jednatrojkou se to dalo, šla krásně za plynem 😄 SX4 mne tenkrát také dost překvapila jízdně, ale bohužel mi předchozí generace moc nevoněla vzhledově a to i ve vzácném sedanu, který sem měl také tu "čest" řídit 😄
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
CenturionCz
Lepší vzhled (zvlášt Hyundai a Kia je tragédie; Citroen celkem jde), japonský původ (ano, mám trochu stereotypní přístup ke Korejcům) a cena není špatná. Co řešit.
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Že jsem tak smělý, ty si už v novém Qashqai seděl? Že tu mluvíš o interiéru... ten dosavadní byl z tvrdých plastů, to ano, ale srovnává se nový a dle redaktorů je už někde jinde...
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Emel
Asi Qashqai, z dané čtyřky... však je taky nejnovější.
Co CX-5, vychází ve srovnatelné výbavě dráž?
Co CX-5, vychází ve srovnatelné výbavě dráž?
ericn
100% QQ, ale rozhodně s turbodieselem a to 1.6dCi :yes:
To sestnactka se mi zda trochu prepalena.
Podle udaju z renaulta se max.moment drzi od 1750 do 2500 rpm a pak uz jen pad k nizinam.
Podle udaju z renaulta se max.moment drzi od 1750 do 2500 rpm a pak uz jen pad k nizinam.
No upřímě bude rozhodně lepší než ta turbobenzinová 1.2l 😄
Tak to uz je vubec prehnany!
1.2 i kdyz nadopovana pro 1.5 tunovy auto? Mozna jsem spadnul z visne, ale moje hlava to nebere. Nereknu 1.2 tsi pro fabie a rapidy. Ty maji cca 1100-1200kg a to dvanactka utahne.
Se z tech emisi brzy opupinkujeme.
1.2 i kdyz nadopovana pro 1.5 tunovy auto? Mozna jsem spadnul z visne, ale moje hlava to nebere. Nereknu 1.2 tsi pro fabie a rapidy. Ty maji cca 1100-1200kg a to dvanactka utahne.
Se z tech emisi brzy opupinkujeme.
No nevim, ale ta 16tka od renaultu mi přijde jako dobrá volba, je vychvalována napříč testy v Meganech. Já jezdil s předešlým QQ v 1.5 Dci 110koní a na to auto to byla ideální motorizace. Jasně, že dvoulitrové Dci s ním cvičilo více...
Ji/Ri
...kde je Tiguan? To asi není zrovna vhod, viďte, pane Vaverko? :no:
Vždycky je něco špatně, co?
Když tam něco z koncernu je, je to prosazování VW za každou cenu, když tam není, tak zase špatně.
Tobě to fakt nepřijde na palici, tohleto věčný stěžování? >😁
Když tam něco z koncernu je, je to prosazování VW za každou cenu, když tam není, tak zase špatně.
Tobě to fakt nepřijde na palici, tohleto věčný stěžování? >😁
Co to meleš, tyyy hňupe. ...by ti řekl Bolek.... já ti řeknu tohle.... Tiguan je v tomto segmentu velký hráč tak tam měl být. Flame tu vyvoláváš ty....tak si dej obklad a srovnej se.... :-!
Je drahej... Do srovnání proto nezapadá... spíš bych tam viděl Yetiho, ale to se tu někdo pak bude rozčilovat, že je menší 😊
Tiguan je pekny auto, kategori asi, zduraznuju asi, podobna jako QQ. Chtelo by to uvest, jaka jsou kriteria pro srovnani (ACZ).
Rozmery (rozvor), motory, hmotnost, vyska vozu nebo cena?
Rozmery (rozvor), motory, hmotnost, vyska vozu nebo cena?
adamikos
V našich, velice nereprezentativních podmínkách asi má smysl porovnávat s korejskou konkurencí, avšak v celoevropském měřítku jsou vybraní konkurenti těžce mimo - starší, škaredější a dohromady se jich neprodá tolik, co samotnýho japonskýho samuraja s divným jménem. Tedy volba je křišťálově jasná... Nissan Qashqai a to kvůli designu, kvalitě zpracování, použité technice, jménu a rodokmenu... nad ostatníma nemá význam ani uvažovat. Možná by bylo záhodno do výběru zařadit nějaký typově podobný vůz VW, nebo jného samuraje. Nevěřím, že průměrný evropský zákazník si vybírá mezi Nissanem a Hyundaiem.
Ada je zase tady
kupovat SUV s bendzínovým motorem ve verzi dvoukolka je NESMYSL! Dál není třeba ten článek ani číst. :no:
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
saracen
V posledni dobe jsem mel moznost projet vsechny prime konkurenty Qashqaie ( ix35,Sportage,Tiguan,S-Cross) a jednoznacne zpracovanim a jizdnima vlastnostma je Qashqai nejlepsi.I ten motor byl zivejsi oproti vsem konkurentum s motorem 1,6 mimo Tiguan ten jsem jezdil v dieslu.Nejhorsi interier urcite ix35 a Sportage (plasty a hlavne neprijemne podsviceni palubovky- treba vyzkouset jak bude tma).Suzuki nebylo spatne,ale melo celkem tvrdy podvozek a tvrde plasty v interieru.A asi nejmin kvalitou vzdaleny byl Tiguan.Urcite doporucuji tato auta projet v jeden den a udelat si prime srovnani 😄.Jinak v Brne uz maji na svezeni motor 1,2 a 1,6 dCi.
To zavani trochu podporou prodeje ze strany ACZ...
Namisto hodnoceni po otestovani, dostavame reklamni masaz pred zahajenim prodeje a to se mi sakra nelibi. Kdyby byl clanek alespon oznacem jako reklamni, tak to beru...
Ja mam problem s tlacenkou QQ II jeste pred zacatkem prodeje bez radneho oznameni PR clanku.
Kdyby to byl obsahly test, porovnani vozu, tak to beru. Ale tohle?