Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Peugeot 301 zlevnil na 210.000 korun

Peugeot krátkodobě zlevnil některé modely. Nejlevnější pořídíte od 180.000 korun.
Zpět na článek
21. 1. 2014 12:43
21. 1. 2014 15:32
21. 1. 2014 15:37
21. 1. 2014 22:58
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 1. 2014 22:59
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 1. 2014 12:20
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 1. 2014 14:26
21. 1. 2014 15:03
21. 1. 2014 15:07
21. 1. 2014 15:14
21. 1. 2014 16:45
21. 1. 2014 16:58
21. 1. 2014 15:26
21. 1. 2014 16:20
21. 1. 2014 23:36
22. 1. 2014 02:30
22. 1. 2014 19:15
22. 1. 2014 20:31
22. 1. 2014 21:20
22. 1. 2014 13:13
22. 1. 2014 21:21
21. 1. 2014 11:52
co chtějí slevovat?
...vždyť už to předtím bylo hodně levný....je tedy fakt, že za ty prachy bych čekal, že jich teda na silnici uvidím víc....

evoluce se tedy evidetně nekoná.. :-/
Rozbalit vlákno
98
21. 1. 2014 12:10
Re: co chtějí slevovat?
Já už jsem to psal při uvedení na trh, že to auto vypadá dobře z dálky, ale jakmile se k němu člověk začne přibližovat, tak euforie začne hodně rychle opadávat.

Ve finále si do toho auta sedneš a cítíš se v něm jak v 15 let staré káře. Takže když někdo jezdí starou P306 a chce ji vyměnit, tak po usednutí do P301 neuvidí téměř žádný progres, auto prostě nekoupí, proč kupovat za šílený prachy "to samý", v čem teď jezdí.
21. 1. 2014 12:35
Re: co chtějí slevovat?
No to je těžký. Kdyby dneska udělal třeba boleslav to, že udělá například octavii I a pošle ji na trh, přesně v podobě, technologii jakou měla před 14 lety, tak já budu první, kdo si ji půjde koupit. Přecejen bych měl nový auto a to se taky počítá.

Ale tady je v tom případě něco nezvládnutého ze strany peugeota. Jinak máš pravdu, já to viděl podobně, když jsem ho pak viděl na život.

Ale podle mě cílová skupina to auto vyhodnotí jako nepraktické...jo, kdyby to byl lift..to si myslím, že by bylo o něčem jiném.
Avatar - grifith
21. 1. 2014 12:47
Re: co chtějí slevovat?
Cílová skupiny klidně mohou být lidé, pokukujíc po Fabii. Případně samozřejmě také Rapidu, ale nemají na něj dostatek prostředků. Auto opravdu může působit jako by se čas vrátil o 15 let zpět, ale jak sám uznáš, vada to rozhodně být nemusí. Existuje pořád velká skupina lidí, kteří nepotřebují nic víc, než jen přepravovadlo z bodu A do bodu B za malé peníze a přesně toto jim Peugeot nabízí. A že je sedan nepraktický by se dalo vcelku polemizovat...
21. 1. 2014 14:33
Re: co chtějí slevovat?
to souhlasím, rozhodně se nepřu a máš recht. Fabie mě nenapadla....ale nabízí se otázka. napadne potenciálního kupce fabie koukat po 301? Nemyslím, kvůli značce, ale kvůli typu auta?

Nevím, já měl sedana Opel Vectra 97 tehdy chvíli po tetě a to bylo tak na prd, nic jsem přes ten dekl do toho auta nenarval. On tam byl problém dostat i takovou tu ledničku do auta. Nevím, každý má jiné nároky na praktičnost. taky se ohýbat kvůli tomu, když něco zapadne dozadu, nic moc. Ale to je věc názoru samozřejmě.
Avatar - grifith
21. 1. 2014 14:44
Re: co chtějí slevovat?
Předpokládám, že soudný člověk mající určitý budget by si měl udělat přehled, co za své peníze může kde dostat. Jsou lidé, kteří mají zcela jasno, chtějí Fabii a přes to vlak nejede. Proto nevidím problém místo hatchbackovské Fabie (či klidně kombíkové) dá přednost tomuto vozu. Ne vždy je velký přístup do zavazadlového prostoru výhrou, když nejsou litry, přístup ti bude k ničemu.
Sám jsem měl několik vozů s karoserií sedan a kromě zmiňované ledničky jsem neměl s ničím problémy. Je to vždy věcí názoru či osobní preference, ale neznám příliš věcí, které se vejdou do hatch/liftbacku a do sedanu ne. :-)
21. 1. 2014 14:48
Re: co chtějí slevovat?
No, to by jsi se divil. Já jsem třeba x let byl jen v zajetí octavie I, kterou jsem znal do šroubku a když jsem kupoval nové auto, tak zorientovat se v tom i pro mě, který se v tom pohybuje byl docela kumšt:-) Vždyť si přečti moji recenzi na moje auto, tam to popisuju, že to v tom množství aut nebyla žádná sranda a teď si vezmi co lidé, kteří o autech neví vůbec nic....v tom si myslím, že mají pažouti malou propagaci, protože já nekoukat sem, tak ani nevím pomalu, že nějaké 301 je. A to si myslím, že v tom taky trochu je jadro pudla.
Avatar - grifith
21. 1. 2014 14:58
Re: co chtějí slevovat?
Tak ono je to jako se vším. Pokud nejsem v dané oblasti kovaný, tak zkusím najít někoho, kdo oblasti rozumí a něco o tom ví. V dnešní době internetu je tato situace dost usnadněna, protože nabídky všechna značek na našem trhu jsou snadně dohledatelné, recenze a testy člověk také najde. Pak už je to jen otázkou vlastního poznání při předváděcích jízdách. Samozřejmě se to nedá srovnat s nákupem rohlíků, i když někdy by se nejspíš nejeden divil... Kdosi chce dohledat informace, nemá myslím nejmenší problém.
21. 1. 2014 15:20
Re: co chtějí slevovat?
jo to máš pravdu.

já si pamatuju, když jsem sháněl nové auto, tak jsem snad prvně zabřehnul tady do diskuzí na auto.cz....a teda upřímně každého odrazuji, aby tady naše tlachy četl. To jsou hrozný kraviny, co tady jsme schopní vymyslet. :-)))
Avatar - petrumr
21. 1. 2014 15:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
21. 1. 2014 15:45
Re: co chtějí slevovat?
Nelze to takto paušalizovat. Podle takových diskuzí by zde nejezdil například žádný Fluence, ale on byl již několikátým rokem jedním z nejprodávanějších vozů "své kategorie" - myšleno mezi sedany nižší střední třídy ;-)
Avatar - grifith
21. 1. 2014 15:43
Re: co chtějí slevovat?
Jsou to diskuze, jeden má zkušenost takovou, druhý zcela opačnou. Není to vyloženě o tom lámat laika na jedinou pravdu. Ta neexistuje. Sám člověk ví, co chce a potřebuje a po vlastní zkušenosti si dá dohromady skládačku, ze které vzejde jeho nový vůz. Kde jinde ne tady by mělo platit pořekadlo: "dvakrát měř, jednou řež" ;-)
21. 1. 2014 14:39
Re: co chtějí slevovat?
i když na druhou stranu, zcela upřímně. Rodiče uvažují o nástupci své Octavie I, podle mě je to teda blbost, ale chtějí nové auto, tak proč ne. A vybírají z nových aut. Nová octavie nepřipadá v úvahu, páč je velká.

Takže zatím je to na 90% rapid. Osobně si myslím, že to skončí u roomstera, jako mám já, pokud by tedy zase šoupli nějaké zajímavé výbavy a ceny jako v roce 2012, kdy jsem ho kupoval já, protože teď je tam prd. Ale jakožto o náhradě táta mluvil právě o tom peugeotu. Takže nutno podotknout, že za úvahu toto auto opravdu stojí. Akorát nevím teda co ty motory tam....
Avatar - grifith
21. 1. 2014 14:47
Re: co chtějí slevovat?
Zejména benzínová 1,6 je na toto auto povedeným pohonem, vzhledem k pohotovstní hmotnosti je výkon více než dostatečný. Chce-li zůstat u škody, pak jsou tebou vypsané modely logické, i když třeba v Rapidu jsem se cítil i proti OI stísněně. Zase jde o určitě osobní preferencea pocity.
A jsou i jiné možnosti, co v ceně do 300k vybrat, zejména skladovek je hodně a za zajímavé ceny.
21. 1. 2014 14:52
Re: co chtějí slevovat?
Na tu jsem taky koukal na tu 1,6. Kolik myslíš, že to tak bude žrát vůči TSIčku? Myslíš, že je ten motor schopný jezdit taky kolem těch 5-5,5, max. 6 l,Nebo to bude brát víc? Já ty motory opravdu neznám, tak se právě ptám.

To jo, výběr je velký, ale některé značky odpadají už kvůli servisování. Ne kvůli servním cenám za hodinu práce :-)))) ale kvůli tomu, že tady jaksi servisy jsou trochu z ruky, nebo jsou to dementi, kteří nemají konkurenci v rámci autorizovaných a tak to podle toho taky vypadá:-)
21. 1. 2014 15:01
Re: co chtějí slevovat?
Já tu jedna šestku znám.
Jako důchodce s ní budeš jezdit za 6.4 litru, tedy i tví rodiče.
21. 1. 2014 15:14
Re: co chtějí slevovat?
to je dost:-/
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 15:22
Re: co chtějí slevovat?
Kecá... jako ostatně vždy.... ani nevíš, v čem to měl, jak s tím jezdíl... ta 1,6 v rozmezí od 5,5 do 7 podle stylu jízdy....
21. 1. 2014 15:26
Re: co chtějí slevovat?
Takže průměr 6,25 - to zase nebyl tak daleko od pravdy >:D
21. 1. 2014 15:28
Re: co chtějí slevovat?
Kecáš tu leda taky ty. Nejen, že jsem ti to tehdá psal pod zdejší článek o tom autě, ale poslední Peugeot, kterého jsem měl tu "čest" řídit, byl právě s tímto motorem. Vzpamatuj se. Tohle už od tebe není ani vtipné, ale pouze křečovité. 8-s :no:
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 15:34
Re: co chtějí slevovat?
...tvůj povyk a zděšený křik nic nemění na tom faktu, že máš vyježděné leda "japonky" nebo fofr dráhu ve spoďárech. Ale nic ve zlém, třeba se vyznáš v kovoobrábění... on Jyrka Babica je taky původně prodejce lyží a jaký je to dneska kuchař >:D >:D >:D >:D >:D ;-)
21. 1. 2014 15:36
Re: co chtějí slevovat?
Ty seš fakt machr. O autech sem tě tu neviděl napsat ani čárku, ale dojmů máš plnou hubu. 8-s :no:
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 15:39
Re: co chtějí slevovat?
Utři si monitor a čelo :-)
21. 1. 2014 15:25
Re: co chtějí slevovat?
Hlavně se mi vůbec nelíbí projev motoru. V nízkých otáčkách to nejede, ve vysokých to hučí jak piliňáky. Nad 120 km/h je v tom autě opravdu rámus.

Však si to zajdi vyzkoušet. Žádná velká hitparáda to auto není.
21. 1. 2014 15:27
Re: co chtějí slevovat?
Ono taky žádnou velkou hitparádu nestojí a o tom to je.
Pro mladej pár, kterej ještě třeba čeká přírůstek, a nechce už v pětadvaceti tonout v dluzích, je to rozhodně lepší volba, než "skoro nejetej pašík z rajchu, co ho jen dědek leštil v garáži".
Nové auto = pět let klidu.
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 15:32
Re: co chtějí slevovat?
Tak "někdolito" od toho čeká zátah Grippenu.... co ty víš >:D
21. 1. 2014 15:34
Re: co chtějí slevovat?
Tak, bavili jsme se tu o 1.2 TSI a ta je jak projevem, zátahem a hlučností někde opravdu jinde - dále. :-!

Ale klidně si tu napiš něco svého, aspoň se ukáže, jestli si v tom autě aspoň seděl. Zatím to vypadá, žes akorát prolistoval katalog. :-! :no:
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 15:38
Re: co chtějí slevovat?
První věta souhlas... Druhý odstavec... jen listuju katalogy a vidíš, pořád mi to na tebe stačí >:D ;-)
21. 1. 2014 15:41
Re: co chtějí slevovat?
To stačí jen tak na to, aby ses mohl poplácat po vlastních zádech.
Jen tu představuješ šaška, kterej by strašně rád něco napsal, ani ne tak o autě, ale prostě se jen tak jako snažil někoho utřít. Bohužel, v diskuzích o autě, utřeš leda tak sám sebe. Na víc nemáš. :-!
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 15:43
Re: co chtějí slevovat?
No vidíš a na, teď nemyslím tebe, kdejakého josalita to pořád stačí :-)
21. 1. 2014 15:45
Re: co chtějí slevovat?
Podívej, zapletl ses do diskuze, kde jeden člověk (rodiče) uvažuje o takovém autě.

Cos mu o tom autě napsal ty? Leda velký guvno a ještě si myslíš, jak jsi strááášně vtipný. No, je to zoufalý, ale ty sebeutěšení tak nějak potřebuješ. Tak si posluž.

Ostatní mají jasno.
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 15:48
Re: co chtějí slevovat?
Ano, ostatní, kdo auta jezdí, mají jasno. Zajedu, zkusím.... dřisty kohokoliv, zvláštěpak, jsou-li vyřčeny jako ortel, jsou zbytečné....asi jako tvoje rádobyodborné komenty. ;-) ale sám sis všiml, že v některých, racionálně vypadajících komentářích, jsem ti dal za pravdu. Neberu to v rovině osobní, o osoby tu nejde, tu jde o auta... souhlas?
:-)
21. 1. 2014 15:52
Re: co chtějí slevovat?
Jistě, jde o auta, tak si ho jdi vyzkoušet. A pak si klidně pobavíme.
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 15:56
Re: co chtějí slevovat?
Hele, kol kolem a dokola máš pravdu, ale když ono je tak kouzelné tě tak krásně vytočit jako třeba právě ten turbomotor ;-) tak autům zdar :-) ;-)
Rozdíl mezi tsi a tímhle je v tom, že tsi jede nenuceně, lehce, pohodově, živě.... oproti jízdě "jako by se mu ani nechtělo"
21. 1. 2014 15:58
Re: co chtějí slevovat?
Tak se příště, prosím, oprosti od prohlašování, že tu kecám.

Je to trapné, ubohé a opravdu to sem nepatří, ještě od někoho, kdo to auto na živo ani neviděl! 8-s :no:
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 16:57
Re: co chtějí slevovat?
Tak jo, obecní tlampači :-) rád si nechám poradit od někoho, kdo má v tomto směru, jak vidno, veliké zkušenosti. Nicméně, ruku na srdce, občas si pěkně zakecáš ;-) >:-[]
21. 1. 2014 17:06
Re: co chtějí slevovat?
Na tebe, ovšem, nemám. :-!
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 17:10
Re: co chtějí slevovat?
Tím jsi ovšem nevyloučil, spíše potvrdil to, že si zakecáš >:D :-!
21. 1. 2014 17:12
Re: co chtějí slevovat?
Nežvaním o věcech, o kterých nic nevím.

To je velký rozdíl mezi námi. :-!
21. 1. 2014 23:37
Re: co chtějí slevovat?
Trepe bludy ako vzdy, sasek s patentom na rozum.
Prezri si testy, spotreba pri normalnej jazde nedosahuje 6/100 [odkaz]
rychlejsi jedinci jazdia za 6 [odkaz]
Avatar - Ji/Ri
22. 1. 2014 01:05
Re: co chtějí slevovat?
kozalitovi to nevysvětlíš.... mu to hele bereee todle tak je to taak >:D ale darujme mu to >:D
22. 1. 2014 09:54
Re: co chtějí slevovat?
Jde vidět, že tu jste jen obyčejní žvanilové bez vlastní reálné zkušenosti.

Já tu tvrdím, že s tou benzínovou 1.6, která má 85kW, budete jako důchodci jezdit v kombinaci za 6.4 litru. Což je na 115 koňový benzín sakra dobrá spotřeba. S takovou jsem já před lety jezdil s Fávem, které bylo lehčí, mělo půlku koní a menší motor.

Vy tady děláte z benzínovýho auta nějaký diesel, radostně se tu plácáte po zádech, ale nedochází vám základní věci, že když jsou v autě nějaký koně, tak taky něco musej žrát a u obyčejné atmosféry to platí dvojnásob.

Podívejte se na Spritomonitor, tam ty 1.6 VTi jezdí v kombinaci za více jak 8 litrů! Tak o čem to tady bohapustě plácáte??? Jste normální??? 8-s :no:

Hlavně se tu dobře bavit, hlavně mne tu osočovat z neznalosti, hodně se smát, jó, to jste celí vy. Jendoduchost snoubená s blbostí. :-!
Avatar - R32
22. 1. 2014 07:48
Re: co chtějí slevovat?
Chlape chlape... ty akože fakt veríš, že novinári merajú poctivo spotrebu na desatinku litra? Veď po tom ako tým autám nakladajú musia tankovať dva krát to čo je predpísané výrobcom... a potom do článku doplnia údaj o spotrebe o pár desatín horší ako písal výrobca, čo hneď obhája surovosťou motora a bla bla bla...
S benzínovou 1,6 rýchlejší jedinci za 6? >:D Ak chceš byť v realite pozri si vždy do katalógu výrobcu kolónku MESTO, jedine tejto hodnote sa dá veriť... ;-) a to samozrejme nemyslím, že budeš jazdiť len mesto. :-)
22. 1. 2014 10:53
Re: co chtějí slevovat?
No ne, budem veris nejakemu jelitovi, ktory absolvoval snad aj 3km predvadzacej jazdy a tvrdi, ze za 6.4 jazdi ekodochodca >:D
To uz je principialny blud, za tolko das aj na starsich 1.4 atmo motoroch celkom sviznu jazdu a 301ka nie je ziadny tank, aby musel zrat aj travu pri ceste ;-)
22. 1. 2014 10:55
Re: co chtějí slevovat?
Pořád je to benzínová atmosféra na 115 koních. Ta ti opravdu nebude jezdit za dieslovou spotřebu jelimane. :-!
22. 1. 2014 11:09
Re: co chtějí slevovat?
Ty mas na spritmonitore nejaku 301ku s 1.6vti? lebo mne nenajde vobec ziadnu 301ku.
Ale asi mas spritovejsi spritmonitor....alebo si si skor uz vyfajcil dieru do hlavy >:D
22. 1. 2014 11:12
Re: co chtějí slevovat?
Asi máš velký problém porovnat stejný motor v jiném autě. A jak jsem psal, v jiných autech ten motor žere přes 8 litrů. Tohle neuhraješ ani na tu tvoji oblíbenou hmotnost. :-!

Ale snaž se, možná tu z tebe vypadne další kravina, kterou se opět dokonale zesměšníš. :yes:
22. 1. 2014 11:44
Re: co chtějí slevovat?
Na kraviny si tu ty, nemusim sa snazit >:D
Ked hmotnost nehra rolu, neviem preco sa Skodovka ohana, ze ubrala 100kg oproti minulej generacii...asi nemaju o com pisat >:D

Tvoje jelimanske vestecke schopnosti su tu sirokodaleko zname, tymto ma neprekvapis.
A len tak mimochodom, 1.6 v 301ke nie je ten isty ako v 308 a tiez nie je rovnaky ako v 307, takze ak si sa chcel strapnit, tak si to zvladol :-!
22. 1. 2014 12:01
Re: co chtějí slevovat?
Hodně se směj, ještě víc se směj!

Pak se podívej na spotřebu F500 s twinairem, který jezdí v kombinaci za 6.2, je o 150 kilo lehčí a má o 30 koní méně. Jojo, asi Italové proti Francouzům neumí udělat úsporný motor. >:D :yes:
22. 1. 2014 12:25
Re: co chtějí slevovat?
Samozrejme, ze sa smejem, ked si zabrzdeny a vytahujes tu ine auto, s inym motorom, ci dokazujes akurat svoje oblubene "guvno"....ochvilu skoncis pri Escalade s V8 >:D
22. 1. 2014 12:31
Re: co chtějí slevovat?
Ještě něco tvůj hloupoučký mozeček chtěl dodat?

Nebo tu začneš tvrdit kraviny o tom, jak je benzínová 1.6 na 115 koních v P301 skvělý, úsporný motor, se kterým, cituji "rychlejsi jedinci" bude jezdiit za 6 litrů... To je na ZLATÝ VENTILEK Makovníku. >:D

Vlastní zkušenosti nemáš žádné, ale hubu plnou keců ano. To ti jde, to se musí nechat. Z tebe by výrobce měl radost, jak mu tady odkejveš ještě nižší spotřeby v TP dle metriky EN. >:D :yes:
23. 1. 2014 00:38
Re: co chtějí slevovat?
Zlaty ventilek je akurat tvoja neschopnost citat, jossajelito >:D
a zaroven nikdynekonciaca tupost, ked k zacinas odbocovat v ramci sebaobrany od temy na uplne nesuvisiace auto.

Btw, ak na spritmonitore jazdi 1.6Vti priemerne za 8, a F500 za 6,2; F500 nie je uspornejsi???
No je, iba podla sprosteho jossajelita, ktory vymyslel novu matematiku 6,2=8 - nie je .
Ale ked chces nadalej dokazovat svoju obmedzenost, nech sa paci, mas volne ruky >:D

Vlastne skusenosti su ti naprd, ked si hlupak a trpis dezinterpretaciou, jossajelitko :-!
23. 1. 2014 09:30
Re: co chtějí slevovat?
Pěkně jsi se do toho zamotal! >:D :yes:

Tak znova specielně pro tebe, páč máš v hlavě nadělaný.

I Fiat Panda s motorem 1.2, jezdi v kombinaci za 6.2, což je stále více, než ty tvrdíš u předmětného Peugeotu, který je o metrák těžší, má větší motor a skoro 2x více koní. >:D
Cituji tvá slova o P301, 1.6 VTi: "spotreba pri normalnej jazde nedosahuje 6/100, rychlejsi jedinci jazdia za 6."

Co z toho vyplývá? Že buď tví Italové neumí udělat motor, který jede a nežere, nebo jsi se tady zamotal do svých vlastních nenávistných bludů natolik, že zde budeš popírat fyzikální zákony a potvrdíš mi, že Italové jsou neschopní motoráři.

Tak co si vybereš? >:D :yes:
23. 1. 2014 10:15
Re: co chtějí slevovat?
Vedel som, ze presne toto tupec zadubeny jossalito urobi....porovnavat spotreby z roznych zdrojov, raz zo spritmonitora, raz z testov....co na tom, hlavne, ze si si daco dokazal....
No objektivne si dokazal len svoju tupost.
Tak nech sa paci, pokracuj >:D

Vyberam si psychiatricku kliniku pre jossajelita.
:-!
23. 1. 2014 13:13
Re: co chtějí slevovat?
Ty se chudáku umlátíš sám svojí blbostí. Mě k tomu nepotřebuješ. >:D :yes:

Ale aspoň ti došlo, jaký kraviny jsi tu psal. Ale že to trvalo.
Sice se teď zalykáš zlostí, ale já opravdu nemůžu zato, že nejsi schopen ani posoudit reálné spotřeby, když už nemáš žádné osobní zkušenosti. >:D :yes:
Avatar - grifith
22. 1. 2014 11:47
Re: co chtějí slevovat?
V jakém současném autě je tento motor nabízen kromě dvojice C-E/P301?
22. 1. 2014 12:08
Re: co chtějí slevovat?
Konkrétně tato oškubaná varianta VTi je pouze v 301 a C-Elysée.

Jiné varianty VTi, kterou jsou laděny na obdobné výkony jsou v P208, 308, 5008, 2008, C4, C3 a jejich klonech.
Avatar - grifith
22. 1. 2014 12:12
Re: co chtějí slevovat?
Pravdu máš v tom, že daný motor je pouze v C-E/P301, zbytek nikoliv. Tento motor dostal označení VTi pouze jako marketingový tah a s motory VTi nabízenými v tebou uvedených modelech nemá prakticky nic společného.
22. 1. 2014 12:15
Re: co chtějí slevovat?
Proto taky píšu o jiných variantách VTi a ne o stejných motorech. ;-)

Protože ten motor v 301 je starý známý řady TU5.
Avatar - grifith
22. 1. 2014 12:21
Re: co chtějí slevovat?
Pak tedy rozhodně nemůžeš vycházet ze spotřeb zcela jiných motorů v jiných autech... ;-) Reálně lze s tímto vozem jezdit kolem komína v průměru i za 6l.
22. 1. 2014 12:22
Re: co chtějí slevovat?
Zá se ti spotřeba 8.2 a mnou proklamovaných 6.4 jako něco obdobného?

Já ten motor znám velmi dobře, poslední jízda, někdy kolem Vánoc na trase 85km, z toho 60:40 ve prospěch dálnice, důchodcovská jízda vždy pod limity a dojezd se spotřebou 6.4.

Jistě, po okreskách mimo město by se možná při sebezapíraní dalo dostat na těch 6, ale rozhodně ne v kombinaci.
Avatar - grifith
22. 1. 2014 12:32
Re: co chtějí slevovat?
Vidíš, já píšu také z vlastní zkušenosti, ty jsi měl 6,4 jako důchodce a já zvládal kombinaci na jednu nádrž za 6. Nepotřebuji to zde někomu dokazovat, jen jsem napsal svou zkušenost a ty svou. ;-)
22. 1. 2014 12:35
Re: co chtějí slevovat?
A s jakým autem to bylo?

PS: Je docela sranda, jak se tady někdo teoreticky prsí dieslovou spotřebou u benzínu, když rodič od původního tazatele, který má v hledáčku tento vůz a tento motor, nedokáže jezdit s ultraúspornou 66kW Octavií TDI za méně jak 6 litrů. S jakou spotřebou bude jezdit s tímto benzínem, co? Tipneš si? >:D
Avatar - grifith
22. 1. 2014 15:35
Re: co chtějí slevovat?
V P301. Mohlo se stát, že problém u tebe byl mezi volantem a sedačkou, to je jak jsi sám uvedl poměrně důležitý element. Pokud někdo neumí jezdit s TDi pod šest litrů, jsou dvě vysvětlení. Vada motoru daného vozu nebo řidič nemá nohu, ale kopyto. Oboje se nedá vloučit, spíše bych se přikláněl k variantě B, vzhledem k vedené schopnosti daného vozu jet i za 5.
22. 1. 2014 15:41
Re: co chtějí slevovat?
Takže ty jsi v 301 projezdil jednu nádrž? Nějakých 800 km?

Můžu jen smeknout. Já tohle neumím i když se snažím.
Avatar - grifith
22. 1. 2014 16:00
Re: co chtějí slevovat?
Byla možnost a tak jsem ji využil, zkusit se má všechno. Najel jsem s ním zhruba 700km. Na to, že jde prakticky o jeden z nejlevnějších modelů ve své třídě, nepůsobil na mě až tak zle. Auto je poplatné ceně a jsou samozřejmě výhodnější a vhodnější vozy.
22. 1. 2014 16:01
Re: co chtějí slevovat?
Na to, že jsi v tom autě najezdil poměrně hodně, jsi se tady nikdy nezmínil a níže se odkazuješ na testy, než na své zkušenosti. Ale našel jsem tvé slova o spotřebě 1.6 VTI v této diskuzi.

[odkaz]

Tak kde je tedy pravda? Tam jsi kecal, to co píšeš, dnes je pravda? Nebo jinak?
Avatar - grifith
22. 1. 2014 16:24
Re: co chtějí slevovat?
To bude tím, že možnostdelšího svezení jsem měl až loňský prosinec. V červnu jsem hodnotil na základě kratší zkušební jízdy, teď byla možnost delšího svezení a to se mi dařilo spotřebu udržet na hodnotě 6 litrů.
22. 1. 2014 16:28
Re: co chtějí slevovat?
Áha, je mi to vcelku jasné... >:D
Avatar - grifith
22. 1. 2014 16:51
Re: co chtějí slevovat?
Pak není co řešit... >:D
22. 1. 2014 16:53
Re: co chtějí slevovat?
Už opravdu ne. ;-)
Avatar - grifith
22. 1. 2014 17:34
Re: co chtějí slevovat?
To jsem rád :-!
Avatar - grifith
21. 1. 2014 15:06
Re: co chtějí slevovat?
Koukni na testy na autoforu zde (C-E a P301) : [odkaz] a [odkaz]
Se spotřebou kolem 6l by se počítat dalo. Záležet bude na podmínkách provozu, čistě město bude vyšší, mimo město nižší. Osobně jsem zatím stále skeptický ke staré verzi EA111 motoru TSI ve Fabii či Rapidu. Výrobce sice proklamoval změny, ale jak to je opravdu těžko soudit, jen budoucnost ukáže. Každopádně záruka se od toho, aby případné mouchy vychytala bez nákladů majitele.
Ano, pokud není kloudný servis v okolí tvé lokality, může to být jeden z faktorů, proč daný vůz nekoupit. Nikoliv ovšem jediný či rozhodující.
21. 1. 2014 15:18
Re: co chtějí slevovat?
Kouknu, díky.
Já právě ne, mě se ty motory moc líbí. Já v roomsteru má TSi EA111 ještě ten starý, ale už seriově s novým napínákem a já nevím čím vším a motor je v pohodě a už jsem v pohodě na 30ti.

je fakt, že táta má těžkou nohu. Já jezdím po Praze s TSI za 5,6-5,9. Jednou jsem ho nechal jet na chatu a dojeli jsme tam za 6,4, málem mě porazilo. Já to jezdím za 5,3.
Ale to je tak i u té jeho TDI octavie. on s ní jezdí dlouhodobě za 6. Já, když jsem měl tehdy nabouranou octavii, tak jsem s tím jezdil za 5 a dostal jsem z toho i 4,1, což on nechápal...:-))))

Tak uvidíme. Já osobně jsem pro ten Rapid, nebo roomstera. Fabii bych se rád vyhnul, ta má daleko horší jízdní vlastnosti než roomster, byť jsou si podobný. Akorát, já v rapidu ještě nejel. Budu muset zase trochu vlézt škodovce do zadku, aby mi ho na dva dny půjčili jako tehdy novou octavii loni.
Avatar - grifith
21. 1. 2014 15:50
Re: co chtějí slevovat?
Není nad osobní zkušenost, jen OI TDi bude velmi těžké nahradit. To pak atmosférický benzín nebude to pravé, bohužel ani ta 1,2 TSi není proti tomu nic extra.
21. 1. 2014 17:06
Re: co chtějí slevovat?
na autobazar.eu -seat fórum leon 2013 1.2 tsi 4000km a už ma problémy ... je mi lúto majiteľa
21. 1. 2014 22:04
Re: co chtějí slevovat?
Tak som zvedavy, co bude mat. Tiez od januara novy leon 1,2 TSI - ale teraz na svk je zaruka na seat 4 roky bez obmedzenia km. Na Slovensku ma teraz seat take ceny, ze to ma co robit aj renault ;-)

Ked som urobil konfiguraciu leona, ktora sa objednala, tak konkurencia sa nechytala
Avatar - Choochoo
21. 1. 2014 22:06
Re: co chtějí slevovat?
Tak co tam mas a za kolik ;-)
22. 1. 2014 19:18
Re: co chtějí slevovat?
Je to:

Seat Leon Coool 1,2 TSI (EA 211- remen) 77kW Ecomotive 6- kvalt

Vybava: 7x bag, ABS, ASR, ESP, hmlovky corner, ostrekovace prednych svetlometov, 16 elektrony, el. zrkadla, el. predne okna, manualna klima s vybudmi pre zadne sedadla, laktova opierka, tempomat, maxidot, vyhrievane predne sedadla, zadny parkovaci asistent, radio s CD farebny dotykovy display, multifunkcny volant, alarm s kontrolou vnutorneho priestoru, zaruka 4 roky bez obmedzenia km.

cena cca 14 600 eur - myslim, ze velmi slusna cena
Avatar - Choochoo
23. 1. 2014 09:00
Re: co chtějí slevovat?
To si zaplatil nebo je to cenikova cena?
23. 1. 2014 19:35
Re: co chtějí slevovat?
zaplatena cennikova cena - tato cena akciova cennikova cena v edicii Cool je - 3000 eur oproti standardnej cennikovej, cize ani jeden predajca ti to neda uz nizsie ( nechaval som si urobit ponuky cca od 12 predajcov).

Seat Slovensko ma na ediciu Coool toto zvyhodnenie a tam uz ani euro nepustia.

P.S.: od noveho roka je uz tato edicia drahsia o 100 euro a kazdy doplatok isiel o nejake euro hore - tato zostava januar/2014 je drahsia cca o 130 eur ako december/2013. ;-)
Avatar - Choochoo
21. 1. 2014 22:12
Re: co chtějí slevovat?
Nepoucitelnych mi lito neni, kazdy sveho stesti strujcem.
Ve 4000 tis??? co mu bylo?
21. 1. 2014 22:31
Re: co chtějí slevovat?
Aj keď nenávidím vw ,seat mi je celkom sympatický.Leon 2013 mal už remeň či? myslel som si že sa tie zvieratá od vw poučili ... týpek iba povedal že mu niečo chrasti v motore dúfam že s tým išiel do servisu a našiel tam niekoho kto je ochotný problém vyriešiť nie ako to rieši vw zvyčajne. Leon je rozumná kúpa ;-) len asi nevie že teraz máju v koncerne slabšiu chvíľu teda podľa mňa ju má dlho len predtým sa akosi nesypali.
21. 1. 2014 22:47
Re: co chtějí slevovat?
nový leon už má řemen.
21. 1. 2014 22:41
Re: co chtějí slevovat?
je otázka jestli majitel neslyší trávu růst. Šelest je dost široký pojem, kdoví co slyší....ale ty první leony prý měli problém s turbem, páč leon to tam prý má trošku jinak uložené než octavie a VW a je na to u něj prý už svolávačka...
Avatar - Choochoo
22. 1. 2014 07:15
Re: co chtějí slevovat?
Tak nevim, testujou ty auta vubec pred seriovou vyrobou nebo az na zakaznicich? 8-s
21. 1. 2014 22:42
Re: co chtějí slevovat?
No, čoveče. Co se týče jízdní dynamiky, tak Ti můžu říct, že tam teda rozdíl mezi 66 kw TDI a 63 kw TSi moc nevidím. Je fakt, že roomster je lehký, ale mě přijde, že teda ty TSI tu dynamiku těchto tdi dost dohnali a to to myslím fakt mohu posoudit, když jsou doma obě.
21. 1. 2014 21:45
Re: co chtějí slevovat?
no P301 ma z mojho pohladu 2 velke prusery - a to zadne integrovane opierky hlavy, pokial to chces pre dvoch to nevadi, ale vadi to, ze pasy sa nedaju vyskovo nastavit - a nevies si to ani dokupit - vodic si vie sice dvyhnut/spustit sedadlo, ale to nie je ono - proste setrilo sa tam, kde by sa nemalo
Avatar - Choochoo
22. 1. 2014 07:16
Re: co chtějí slevovat?
A kde by si chtel setrit na motoru nebo prevodovce? 8-s
21. 1. 2014 23:49
Re: co chtějí slevovat?
S Rapidom 1.2tsi 105k som si dal 10km pohodovu jazdu mestom s dlhymi rovnymi usekmi a skoncil som s 6.6L/100 podla PP. Jazdis velmi velmi ekologiky.
21. 1. 2014 23:52
Re: co chtějí slevovat?
to jo já jezdím fakt na spotřebu.
22. 1. 2014 20:31
Re: co chtějí slevovat?
Tu 16tku řady TU jsem měl v 307 SW a najel jsem s ní cca 50000 km. Určitě jde o lepší motor než má Fluence. Proti 1.6 ve Fluence, kterou mám teď, byl agregát v peugeotu tišší a živější. V 90 km/h trojku - 4.000 otáček a motor Peugeot okamžitě táhl až do omezovače. Fluence je proti tomu líná lemra. ( oba motory jsem si zajel sám). Peugeot - spotřeba ve standartu v SW od 6,0 - 8.0. Motor příjemně točivý, živý, vcelku spolehlivý, nenáročný. Doporučuji. Okamžitě předělat na lpg a spotřebu neřešit.
21. 1. 2014 18:22
Re: co chtějí slevovat?
:yes:
21. 1. 2014 19:24
Re: co chtějí slevovat?
Pochvala popisuješ to presne. Presne moje pocity zo stretnutia so Škodou Rapid. Na chlp. :yes:
Avatar - Choochoo
21. 1. 2014 22:16
Re: co chtějí slevovat?
Tady ale nekupujes pokrok, tady kupujes nove dily a to za slusnou cenu. Nevim, ale dat za trochu lepsi plastovou pristrojovku u Rapida pomalu 100tis navic neni zadny kauf. Technika stara jako u 301 a podvozek nebude takova koza ;-)
Avatar - Misanick
21. 1. 2014 14:04
Re: co chtějí slevovat?
Já jich naopak potkávám na silnicích docela dost, sice ne tolik, co Rapidů, ale při cestě do práce a zpět (dohromady skoro 50 km) potkám vždy minimálně jednoho (pokaždé jiného) ;-) .
21. 1. 2014 14:33
Re: co chtějí slevovat?
což to jo, ale já myslel, že to budou zástupy, když to stálo tolik a vypadalo to tak dobře..
Avatar - Misanick
21. 1. 2014 19:53
Re: co chtějí slevovat?
Od úzkého zacílení low-endu s karosérií sedan se u nás vysoké prodeje čekat nedaly, navíc jsme nejzápadnější trh, kde se 301 prodává a sedany letí spíš v Asii. Kromě toho je u nás v tomto segmentu spíš zavedený Logan. Přesto si nemyslím, že by prodeje 301 v ČR byly nějak tragické. Bratříčka od Citröenu naproti tomu potkávám pouze zřídka ;-\ .
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 15:01
Re: co chtějí slevovat?
Od 1.1. přišlo plošné zdražení. Tohle je jen krátkodobé zhoupnutí na plus minus původní stav - žádné drámo. :-! ...ale je pravda, že výborná auta za výborné zlatky nabízí... :yes:
21. 1. 2014 12:43
Evropa
a sedan, to nejde k sobě. Kdyby tohle auto vyráběli v kombíku to by bylo jiné kafe, a troufám si tvrdit že prodeje by rapidně stouply. .
Rozbalit vlákno
2
21. 1. 2014 15:32
Re: Evropa
Myslíš Rapidně? >:-[] >:D
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 15:37
Re: Evropa
...mmm, tak to by bylo superB >:D
Avatar - 3_diamanty
21. 1. 2014 12:56
ze preco sa predaju tohto auta nedari?
povedme si uprimne, kupili by ste si za 9000 eur radsej clio fabiu i20 rio alebo tuto lowendovu zlataninu? Nic v zlom teraz, rozmyslajme logicky

keby stala 301 okolo 6000 eur nepoviem pol slova ale zastarele technicky moralne aj konstrukcne lowendove auto za cenu malych technicky spickovych hatchov to nemoze mat sancu na uspech, za 9000 poznam lepsie auta ako tento pezotik a to mam pezoty fakt rad, nic proti nim.

Cena je stale premrstena, predaje vravia jasne, tie auta sa proste nepredavaju, nepochybne aj logan za 7000 eur v zaklade bude lepsi a je aj krajsi a aj predaje vravia jasne ze ano dacia slape, ale 301 nie, tam je to predrazene a kvalita mizerna,

nic v zlom , 301 je v cene nad 8000 eur nezmysel, to si radsej kupim fabiu
Rozbalit vlákno
8
Avatar - hijack
21. 1. 2014 14:32
Re: ze preco sa predaju tohto auta nedari?
nemyslim si. cena je odpovedajuca tomu co dostanes. Ide o relativne celkom velke priestranne auto. Vzadu sa sice traja neodvezu ale kedy sa jazdi v piatich. Ak mas hlboko do vrecka, potrebujes nove auto, pred susedmi nepotrebujes robit frajera ze auto nemas na 17˝ kolesach tak preco nie. Obzvlast ked si vyrastal na starsich autach a auto jazdis priemerne 10 a viac rokov. Jednoducha konstrukcia ci uz motorov alebo podvozka znamena ze po troch rokoch ked padne zaruka mozes zaparkovat auto v ktorejkolvek garazi a mnoho veci si dat dokopy aj sam. Ak nemas lave ruky nemas kam siahnut vedla.

Auto urcene pre nenarocnu klientelu, povedzme na vidiek, ci uz pre starsie rocniky ale aj rodiny s detmi. V zaklade bezpecne nove auto. Dat zan povedzme desat tisic nie je ziadna utopia. Mozes zvolit este Daciu od Renaultu. Ziaden maly hatch ti neda tolko priestoru za rozumne peniaze. Napr. pod velka fabia ako pises pride v kombiku na 10 200 ako zaklad za atmo. To mam 301 temer v plnke (ano plnka v 301 nie je to co v skode plnka) ale aj tak.

A k predajnosti. 301 je relativne novym autom v ponuke na rozdiel od Dacie. Takze nekupim R8 le radsej 911 lebo sa viac predava? Auto kupujem podla toho co potrebujem nie co ma 10 susedov z okolia.

Pre mna je 301 dizajnovo slusne navrhnute auto. Ma moderne detaily hoc zapada do low endoveho segmentu. Co na nom ale vobec nie je vidiet.
Avatar - 3_diamanty
21. 1. 2014 14:37
Re: ze preco sa predaju tohto auta nedari?
ja chapem ok, ale 10 000 by som za 301 nedal , to ani nahodou, fakticky za tu cenu mozem mat SX4ku v dvojkole 1,6tku alebo rio s 1,4kou pripadne ibizu kombik ,

chapem ze ide o razvorom vacsie auto ako bezne male auta a ma aj slusny kufrisko ale mne pride stale ako drahe vzhladom na to kde je nastavena cena hatchov ako rio, i20, ibiza, corsa a podobne.

Priznam sa ak by som mal ist do niecoho takeho priestranneho a lacneho tak volim daciu logan s 1,2MPi , pride mi krajsia a hodnotnejsia a je lacnejsia - ale je to len moj nazor, hlavne nech ti auticko sluzi :yes:
21. 1. 2014 16:15
Re: ze preco sa predaju tohto auta nedari?
So znalostou matematiky zakladnej skoly by si mal vediet, ze 10.000 EUR je minimalne 270.000 CZK . Vynasobis kurz 27 cislom 1 a dopises styri nuly z tych 10.000. Preco pises stale 10.000 ?
21. 1. 2014 19:31
Re: ze preco sa predaju tohto auta nedari?
Ďalší, čo BY nedal alebo dal... Chápeš prd, netvár sa, že kupuješ auto, keď nemáš dôvod a ani predstavu, na aký účel ho potrebuješ.
21. 1. 2014 21:47
Re: ze preco sa predaju tohto auta nedari?
nová cena už je OK, to co za to chtěli předtim byl v rozumné výbavě a motoru docela nesmysl - za ty peníze si měl Rapid nebo Fluence, které nabízejí mnohem více (Rapid jízdně, Fluence výbavou)
21. 1. 2014 16:13
Re: ze preco sa predaju tohto auta nedari?
Tak 210.000 Kc/27 je 7.777 EUR a tym sa to rozhodovanie posuva do roviny ci dacia sandero alebo P301, pre sportovo zalozenych by este prisiel do uvahy skuter 600ccm alebo motorka s abs :-! ? Singer cechov posunul kurzom blizsie k slovakom >:D
21. 1. 2014 21:54
Re: ze preco sa predaju tohto auta nedari?
ak by som mal rodinu a mal by som si zvolit medzi p301 a sanderom, tak si zvolim dokker 1,6 8V - s nesmrtelnym a blbuvzornym motorom, cenovo je to skoro rovnako ako p301, kufor 800l, vysoky posad, miesta kopec, ak priplatim 800 euro, tak mam to priamo z dacie na lpg, so zarukou a vozim sa vysmiaty - asi pred dvoma dnami som pisal do citroenu na sk, ze aku planovanu vydrz ma ten trojvalec 1,2 co v p301/c-elysse, je jasne, ze mi neodpisali, ale necakal som to ani, kedze na jednom fore som stretol chlapika, ktory bol pri vyrobe tych motorov a pisal, ze planovana zivotnost je 150tis.km, takze tak
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 1. 2014 22:58
Re: ze preco sa predaju tohto auta nedari?
Já bych šel klidně i do ojeté Fabie první generace. Kus poctivého auta za krásné peníze.
21. 1. 2014 13:57
301 / C-Elysee
Mně tohle auto nesedí, takovej pokus o "lepší" lowend, jehož výsledek je patlanina, z které mám hodně smíšené pocity.

Když chci prostorný lowend, koupím Logana, když chci lepší lowend na pomezí mainstreamu koupím Fluence/Rapid. Mluvím z vlastní zkušenosti, auto jsem v této cenové hladině kupoval a tomuto autu jsem se vyhnul obloukem, protože nemělo vůbec nic co by mě zaujalo.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - 3_diamanty
21. 1. 2014 14:49
Re: 301 / C-Elysee
mam podobny nazor hned vyssie,

alebo logan kombik je tiez velmi pekny pre rodiny s detmi a cenovo idealne nastaveny :yes:
21. 1. 2014 15:21
Re: 301 / C-Elysee
já nevím, proti loganovi nic, ale podle mě ten logan už je taková poslední možná štace....ale smysl to auto teda má to určitě ano...za ty prachy.
21. 1. 2014 21:43
Re: 301 / C-Elysee
musím se přiznat, že jsem těma autam nejel, prohlídnul jsem si je (interiér i exteriér) jen staticky v autosalonu - konkrétně Sandero Stepway a 301. Prostě nepřišel mi mezi tím vůbec rozdíl, který by stál za příplatek. S novou cenou už to je rozhodně prodejnější, ale dříve když srovnatelná verze u Logana vyšla o pár desítek tisíc levněji, tak to podle mě byl nesmysl. A srovnávat to zase s Rapidem nebo Fluencem, na ty 301 prostě nemá.
22. 1. 2014 08:39
Re: 301 / C-Elysee
Blbosť. Ak mu niečo chýba do Rapidu, hravo to zrovná cenou. A bývať niekde mimo väčšieho mesta, kde sa o cesty už roky nikto nestará, tak by som Rapida nechcel snáď ani zadarmo.
22. 1. 2014 10:47
Re: 301 / C-Elysee
tak oni prý ten tvrdý podvozek nějak poupravili.
23. 1. 2014 07:39
Re: 301 / C-Elysee
"Nejak poupravili" sa nemôže vyrovnať podvozku stavanému na zlé cesty - väčší zdvih, mäkšie pružiny a tlmiče, väčšia svetlá výška. To neobabreš.
22. 1. 2014 15:17
Re: 301 / C-Elysee
všichni argumentují tvrdým podvozkem. Ano je tvrdší a občas mi to vadí, jenže na dálnici se díky tomu karta obrací. Navíc já nevím, tady se z toho dělá dogma, že je Rapid jak bez tlumičů.. Oželel jsem výbavu a šel jsem do Rapida právě kvůli dálnici. Projel jsem pár aut a z dostupné konkurence tam byl Rapid suveréně nejlepší a to rozhodlo o tom že jsem ho vzal oproti hodně dobře vybavenému Fluenci.
Avatar - grifith
22. 1. 2014 15:37
Re: 301 / C-Elysee
Není to dogma, jen je třeba přiznat (a sama autobilka to již udělala), že původní provedení nebylo co do komfortu zrovna ideální. Ne, rozhodně nebylo hrozné, jen to nebylo ono. Ale porovnání si každý musí udělat sám, každému vyhovuje něco jiného a každý vůz využívájiným způsobem. To vše hraje roli ;-)
22. 1. 2014 17:26
Re: 301 / C-Elysee
já to beru, taky mi ta přehnaná tvrdost trochu vadí, ale myslel jsem to spíš tak, že tady na diskusích se z toho dělá drama jako by se s tim nedalo jezdit a každá nerovnost by byla utrpením.. Tak jako tak, nové Rapidy mají jiné nastavení, tak nevím proč to tu pořád každý vytahuje :-)
Avatar - grifith
22. 1. 2014 17:43
Re: 301 / C-Elysee
Chce to vždy vyzkoušet. ;-)
23. 1. 2014 01:27
Re: 301 / C-Elysee
Prehnanu tvrdost som u Rapida vobec nepozoroval; tvrdost je uplne standardna, akurat to poskakuje, ale co je divne, na dlhych nerovnostiach a priehlbinach auto plave a zaklakuje ako lod. Hodne neprijemne najma pri jazde v zakrute.
23. 1. 2014 07:40
Re: 301 / C-Elysee
Myslíš betónku Brno-Praha? Ten rachot si nechcem ani predstaviť.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
21. 1. 2014 22:59
Re: 301 / C-Elysee
Prostě auto, které si hraje na něco, čím není a nebude...
Avatar - Ada je zase tady
22. 1. 2014 00:53
Re: 301 / C-Elysee
To jsou téměř všechny francouzské šuplíky posledních 20.let :no:
22. 1. 2014 08:37
Re: 301 / C-Elysee
Tak to pekne pletieš, kámo, v čom sa koncepcia P301/Elysée líši od Fluence?
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
22. 1. 2014 12:20
Re: 301 / C-Elysee
Fluence je oproti tomuto Peugeotu podstatně hutnější a pořádnější kus automobilu... porovnej si například kabiny a uvidíš, jak se věci mají :-)
23. 1. 2014 07:44
Re: 301 / C-Elysee
To je rozdiel vo veľkosti, podobne je na tom Rapid, v Čechách ho počítajú ku kompaktom, v Nemecku medzi malé autá, a tým pádom má zloženie súperov celkom iné. Ja som sa pýtal na KONCEPCIU, filozofiu modelu, určenie, marketingový zámer...
22. 1. 2014 15:13
Re: 301 / C-Elysee
přesně tak, sedni si do toho a pak si povíme. Fluence je oproti 301 "opravdová limuzína"
Avatar - grifith
22. 1. 2014 15:35
Re: 301 / C-Elysee
A pod to se ti podepíšu ;-)
23. 1. 2014 07:44
Re: 301 / C-Elysee
To nerozporujem, ale nie je to odpoveď na moju otázku.
21. 1. 2014 14:26
EUROVÍKEND
180 kaček. Tady končí jakákoliv sranda a nastupuje chladný kalkul. Nížeji to už snad ani z principu ceny jít nemůže. Pro mne - neuvěřitelné. Za dvě kila s bídou pořídíš prodloužený rodinný letecký víkend v nějaké té euro-metropoli a nahoře máš za stejnou cenu parádní auto na dalších deset let. Od Peugeotu!

Smekám :yes:
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 15:03
Re: EUROVÍKEND
.... :yes: :-)
Avatar - Ozzman
21. 1. 2014 15:07
Re: EUROVÍKEND
Za dvěstě tisíc?:D V Evropské metropoli? >:D Kolik má tvoje rodina členů? >:D
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 15:14
Re: EUROVÍKEND
Letenky v první třídě pro dva.... plus si vem pár E na outratu... ;-) ...viš jak, tam si dáš šnicel, tam boloňské špagety, tam francouzskou bagetu, tam vepřo knedlo, tam paelu, tam čabajku, tam slaný puding a je neděle večír :-! >:D
Avatar - Ozzman
21. 1. 2014 16:45
Re: EUROVÍKEND
A ty máš o 150Kg navíc >:D Takhle si eurovíkend s rodinou v metropoli EU nepředstavuju >:-[]
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 16:58
Re: EUROVÍKEND
...tak musíš sem tam něco koštnout >:D .... apropo: nítěnka upe nejsem no 8-s >:D
21. 1. 2014 15:26
Re: EUROVÍKEND
>:D >:-[] :yes:
21. 1. 2014 16:20
Re: EUROVÍKEND
Za tu cenu mozes mat od Peugeotu dokonca 2 skutre ;-)
22. 1. 2014 09:42
Re: EUROVÍKEND
Tak letos opět Bibione? >:D
21. 1. 2014 15:08
P 301 na fotkách
Zaujalo mne, že P301 má na fotkách s automatickou převodovkou 3 pedály ???
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 15:15
Re: P 301 na fotkách
...je to halb hybridní novinka... v zatáčkách a do kopců se tzv. "přišlapává".... :-! ...použito jen ale v tomhle modelu...
21. 1. 2014 15:49
Re: P 301 na fotkách
Je to čistě z důvodu toho, že motáci frantíci se nebyli schopni zamyslet, když retušovali promo fotky.
Automat má pedály samozřejmě jen dva.
21. 1. 2014 16:18
Re: P 301 na fotkách
Alebo je to priplatkova vybava pre tych, ktori si nevedia odvyknut od vyslapavania spojky ;-)
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 16:59
Re: P 301 na fotkách
...ano, jak píšu: Halb Hybrid >:D >:D >:D
Avatar - Ozzman
21. 1. 2014 17:12
Re: P 301 na fotkách
Ale prd, to je druhej plyn... tzv "booster" >:D Přidá 2kw, když potřebuješ.

Nevýhoda je, že musíš držet oba pedály současně, takže se hůř brzdí.. ale kdo brzdí je srab! :D
Avatar - Ji/Ri
21. 1. 2014 18:19
Re: P 301 na fotkách
....je tam ale jedna konstrukční nedokonalost... Při současném držení pedálů, musíš bradou chytit kobereček, aby se ti nesunul pod pedály.... není to příliš komplikované, ale musíš si na to při prvních 5ti tisících km zvykat :-! >:D >:D >:D
Avatar - KubikCv
21. 1. 2014 23:36
za 210?
Vypadá to na tah proti Loganu? Musím uznat,že uvnitř je 301-C-Elyseé útulnější než Čaučeskovy sáně
Rozbalit vlákno
4
22. 1. 2014 02:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
22. 1. 2014 19:15
Re: za 210?
to není můj výmysl,takhle se Dacii říkávalo :yes:
22. 1. 2014 20:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
22. 1. 2014 21:20
Re: za 210?
koukal jsem,že dělali i licenční R20..ale zpátky k 301...oproti Loganu mi ten interiér přijde pohlednější a i když je tam stejnej důraz na cenu,tak 301 / C-Elyseé jsou trochu útulnější.A s touhle cenou a výbavou by mohl Peugeot ukrojit Loganu podíl na trhu.Pro Peugeot taky hraje další trumf,klasická letitá 1.6 atmosféra,ale vůbec ne líná :-)
22. 1. 2014 13:13
DUVODY
Moc dobre se neprodava a ani prodavat nebude. Problem neni v aute. Byl jsem se na nej pri me navsteve CR podivat, svezl jsem se a vse v poradku. Za svou cenu vyborna koupe. Problem je v cilove skupine. Lepe receno, v sousedech cilove skupiny. Potencialni zakaznik, obavou "co na to soused", radsi pujde a za stejnou cenu si koupi 10 let starou nemeckou ojetinu s nejistou minulosti a jeste nejistejsi budoucnosti. Jen aby soused nevidel, ze mu pred garazi stoji low-end francouz.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KubikCv
22. 1. 2014 21:21
Re: DUVODY
to už dávno neplatí :yes: v dnešní době mu budou závidět i lowend...když je novej...
22. 1. 2014 20:30
co by bylo kdyby bylo
k těm diskuzím, co by bylo, kdyby bylo a jestli to je nebo není vhodné auto pro nás, můžu napsat jen to, že jsem ho dostal na necelých půl roku jako služební. Nejdřív jsem byl trochu "rozladěný" ne kvůli typu auta, ale proto, že s dvěma dětma mi to auto přišlo malý. Nakonec jsem si řekl, že to vydržím a když budu potřebovat naložit víc věcí tak se pojede Forestrem, který je autem domácím. Za celou dobu nakonec na víkendovou výměnu za Forestra nedošlo, vždy jsme se v pohodě vešli.
A teď k samotnému autu, byla to nejvyšší výbava s 1,6 HDi, takže nelze zcela porovnávat s uvedenou cenou, na druhou stranu, jezdilo to skoro za darmo, spotřeba za celou dobu byla 4,3l/100km. Protože je podvozek konstruován na špatné cesty, tak je jízda velmi příjemná a odtlumená od všech dlažebních kostek nebo tankodromů vydávajících se za silnice. Na každodenní dojíždění do práce a občas někam na výlet v podstatě ideální auto. No a co na to kamarádi, když ten low end viděli? Jeden si ho hned koupil a druhý na něj šetří.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ada je zase tady
23. 1. 2014 01:26
Re: co by bylo kdyby bylo
Myslím, že za tu cenu je to slušná koupě. Když už se někdo odhodlá koupit francouzský vůz, určitě neprohloupí, pokud namísto nějakého rendlíka Blijo koupí tohle :yes:
27. 12. 2015 18:02
Robotizovana prevodovka
Zdravim,chcel by som kupit peugoet 301 s robotizovanou prevodovkou.Chcem sa spytat,ci ma niekto konkretnu skusenost s touto prevodovkou?
Dakujem Pali
Rozbalit vlákno
0