Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia Tour: Nyní výhodnější a s prodlouženou zárukou

Nový akční model nahrazuje stávající nabídku běžných verzí Škody Fabia. Na výběr jsou motory 1.2 HTP, 1.4 16V a 1.2 TSI.
Zpět na článek
22. 1. 2014 12:52
22. 1. 2014 13:03
22. 1. 2014 21:06
22. 1. 2014 21:25
22. 1. 2014 13:16
22. 1. 2014 14:08
22. 1. 2014 15:54
22. 1. 2014 15:29
22. 1. 2014 13:27
22. 1. 2014 14:06
22. 1. 2014 14:21
22. 1. 2014 14:58
22. 1. 2014 19:20
22. 1. 2014 14:05
22. 1. 2014 14:10
22. 1. 2014 19:24
22. 1. 2014 15:02
22. 1. 2014 15:09
22. 1. 2014 17:50
22. 1. 2014 22:02
22. 1. 2014 16:17
22. 1. 2014 16:49
22. 1. 2014 16:54
22. 1. 2014 17:14
22. 1. 2014 18:16
22. 1. 2014 19:07
22. 1. 2014 19:08
22. 1. 2014 19:42
22. 1. 2014 20:25
22. 1. 2014 16:23
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 1. 2014 16:32
22. 1. 2014 16:51
22. 1. 2014 18:35
22. 1. 2014 21:44
22. 1. 2014 23:00
23. 1. 2014 06:32
23. 1. 2014 10:41
22. 1. 2014 12:52
Tour easy
Zapomněli napsat že součástí standardní výbavy jsou i pedály, volant a kola... tvl... škoda slov...
Rozbalit vlákno
45
22. 1. 2014 13:54
Re: Tour easy
no, tohle je ale dobrá výbava.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
23. 1. 2014 10:09
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Kdepak fábka, Nejlepší lidi je KLID a MÍR v DUŠI i bezúdržbovým ELEKTROMOTORU a 270kW okamžitejch NA ZADNÍM >:D [odkaz]

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 14:40
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Fakt by mě zajímalo, co by sis v základu představoval u auta segmentu B za 220 000 Kč? Nebo zase jen kritika z principu? :no:
Avatar - Barrichello
22. 1. 2014 14:48
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
co takhle všechny okna v elektrice, el. zrcátka, aspon manuální klimu, tempomat, rádio + repro, loketku a 4 airbagy a v dnešní době abs+asr+esp...

To by mělo mít každý auto v základu. To je totiž úplné minimum.

V americe by si auto bez tohohle nekoupil pomalu ani mexičan...
22. 1. 2014 14:54
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Tak nějak... A zmiňovat jako součást výbavy prvky jako dělené sedačky, klika v barvě karoserie a jiné blbosti je specialita škodovky. Ta je schopná napsat do výbavy i zadní opěrky, zadní stěrač, "ozdobné kryty kol" a podobné jiné chujoviny...
Avatar - Barrichello
22. 1. 2014 15:00
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
jo a štítek s označením motorizace, a otáčkoměr a sítka v kufru....to je jak když se rozpisovala výbava aut před 35 lety >:D

Proto vžycky kolegové seděli týden na netem a heldali v jaké výbavě co by chtěli stojí kde ta vysněná ojetina škodovky.
Když se ptali mě, povídám no jedno auto stojí v ostravě a druhý ve frýdku, obě sou stříbrný.
A jaký sou tam rozdíly? No jedno má jinou masku a zimní gumy a druhý standartní a letní? A výbava? Všude stejná, maximální.....slovy klasika - tu se počali diviti >:D >:D
Avatar - Blue Sun
23. 1. 2014 09:39
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Tak se někdy podívej na ceníky Oplu... to teprve uvidíš, co se uvádí za kraviny v základní výbavě.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 15:26
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
To jako myslíš vážně? >:D Ukaž mi jediný model, který tohle všechno v evropě splňuje - do 220 tisíc...Kromě toho - úplné minimum? ani trochu mi nechybí zadní el. okna. To bych do výčtu zařadil spíše dálkový centrál, když už.
Avatar - Barrichello
22. 1. 2014 15:51
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Na ten sem zapoměl >:D

Jo myslím to vážně.....
22. 1. 2014 20:05
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
No tak mu odpovez ne, me by to taky zajimalo. Jako ktery novy auto za 220 ma tempomat, klimu a vsechny okynka v elektrice, myslim. Jo a Evrope, prosim:)
22. 1. 2014 21:28
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
V evropě těžko když jsou v čechách nyní jedny z těch nižších evropských cen aut. A když už tak to je auto velikosti Citigo.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 21:47
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Nejen v Evropě. Nikde.
22. 1. 2014 21:42
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
...tak to bys měl přejít na silnější tabletky >:D
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 21:47
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Tak jsem se schválně mrknul, co nabízí auta stejné třídy v USA. Jsem nesmírně zvědavý, jak mi chceš vysvětlit, že těm minimálním požadavkům, bez kterých si auto nekoupí ani Mexičan, nevyhovuje ANI JEDEN s Fabií porovnatelný vůz. >:D

PS: Očividně ani s tím detailním výpisem výbavy Škoda není zas takový unikát. Honda ji snad i překonává. >:-[]
23. 1. 2014 03:23
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Muzes mi prosim poslat invoice na auto v USA velikosti a kvality fabie s vybavou, kterou popisujes, za 10840$? A to mas vyhodu vyrazne nizsi dane... A nezapomen na poplatek za dovoz k delaerovi.
Ale v postate mas pravdu, takovy auto by si nejen nekoupil Mexican, ale ani nikdo jinej, protoze jednoduse neexistuje. A vzhledem k tomu, jak vysoko jsou ceny ojetych aut v USA v soucasne dobe, myslim, ze docasne prostor pro ocesane zakladni verze je, ale nastesti ne na moc dlouho.
Bohuzel nepochopeny marketingovy strateg tveho kalibru ma predstavu, ze vyrobou podobneho modelu Skodovka nastavuje kriteria pro cely trh a lepe vybavene vozy, nez je zakladni nabidka proste nebude existovat a do parlamentu uz miri novela zakona o pozemnich komunikacich, ve ktere se vyslovne pise, ze pristich pet let musi Barrichello jezdit denne aspon deset kilometru bez klimosky, vyhrivanych sedadel a pred zacatkem kazde jizdy musi klickou cvicne stahnout a vytahnout vsechna okenka.
22. 1. 2014 21:23
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Auto bez zadných okien v elektrike nechcem. Tie má aj moje obyčajné Kangoo.
Ak nevieš, švihadlá sú dnes už drahšie jak elektrika, takže by to mohla byť skôr príplatková výbava. ;-)
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 21:55
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Věřím, že jako otec od rodiny zadní el. okna oceníš. Já je nepotřebuji...Někteří spolujezdci by možná úplně nesouhlasili, ale to je věc druhá. >:-[]

Možná, že máš pravdu, ale víš jak - za švihadla by si nikdo nepřiplatil. :-)
23. 1. 2014 07:49
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Tým pádom sú švihadlá vzadu pre výrobcu luxus - ak je lacnejšie dať tam komplet elektriku, potom nechápem tú logiku, že to nerobia, zvýšili by si tým image. A ak aj elektriku vzadu nepotrebuješ, určite sa za ňu nebudeš hnevať a dožadovať sa švihadiel...
Avatar - Blue Sun
23. 1. 2014 09:42
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Proč asi... rozdíl v montáži je pár korun, ale ty za to zaplatíš pár tisíc, když si to budeš přát...
23. 1. 2014 12:55
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
:-(
22. 1. 2014 22:29
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Dacia sandero / Dacia Logan to na 100% u ostatních by jsi se taky možná někde dostal ( v akci ) - tuším yaris třeba
22. 1. 2014 19:30
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Tak buď neumíš číst nebo jseš úplně blbej >:D
22. 1. 2014 19:43
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
"V americe by si auto bez tohohle nekoupil pomalu ani mexičan... "

[odkaz]
22. 1. 2014 15:10
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Zeby napriklad dialkovy ovladac k centralnemu zamykaniu? Vidim ze "Easy" ani "Active" ho nema. To je naozaj taky luxusny prvok vybavy? Kolko taka blbost stoji, stovku-dve? Hlavne ze tam vidim naraznik z eReSa! Ale do dveri budem pichat klucocm, aby som si ich odomkol...

Podobne klima: aspon zakladna "manualna" by snad dnes mala byt v kazdom aute. Alebo elektricke nastavovanie zrkadiel, to uz povazujem za sucast bezpecnostnej vybavy a v roku 2014 by ziadne nove auto nemalo ist do predaja bez neho!
22. 1. 2014 15:15
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
8-s "Vidim ze "Easy" ani "Active" ho nema."

Jestli ono to nebude tím, že ho má ambition.
22. 1. 2014 15:40
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
No a presne "wo to tady go"! Ze dialkovy ovladac centralu by podla mna mal byt aj v tej najzakladnejsej vybave so vsetkych zakladnych (t.j. aj v "easy" a "active")...
22. 1. 2014 15:43
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Nevím. příplatek je 2500 kč a to mi přijde celkem OK, když si vezmeš, že to má přímý vliv na safe system, pak na automatickou kontrolu, že jsi to omylem odemknul a hlavně na ty pátý dveře. Což zase někdo nechce, tak proč by tam nemohla být možnost volby. Já myslím, že je to OK.
Avatar - Blue Sun
23. 1. 2014 09:44
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Jenže to máš příplatek za tohle, příplatek za tamto a najednou jsi v cenové sféře o třídu většího auta, které to vše má v základu...
Jo, zkusil jsem si nakonfigurovat Fabii Combi SLX (tour ještě v konfigu nebyla) a zděsil jsem se, za co všechno musím u výběhového modelu na konci kariéry připlácet. Ve výsledku jsem se dostal o 80 tisíc výše, než u auta, které jsem kupoval loni (stejná velikostní třída, jiná značka)... Je to hnus.
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 16:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 18:28
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Asi preto, ze nepoznam jedineho cloveka ktory by nechcel dialkove ovladanie k centralu, a radsej sa s radostou sprtal klucom vo dverach. Najma v noci, v zime, v tme, pocas dazda, skriabal pritom po dverach kym najde zamku, pripadne svietil si do toho mobilom, aby vobec nieco videl.
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 21:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 1. 2014 12:58
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Čiže zdochliak, ktorý podmienečne funguje v základe, a ty mu ešte navrch naložíš full výbavu, aby toho neťahal málo. Skvelé.
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 15:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 18:30
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Desat litrov dialkove ovladanie k uz namontovanemu centralnemu zamykaniu? Len tak zo zvedavosti, to co mas za auto?
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 21:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 21:59
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Nevím jistě, ale není to u Fabie tak, tak že pro spárování klíče s autem stačí provést pár jednoduchých kroků, po kterých se klíč s ŘJ spáruje a normálně funguje?
22. 1. 2014 22:53
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
no problém nastane v okamžiku kdy se na tý jednotce centrálu na jednotlivých zámcích něco podělá....to se stalo mě u jedničkový octavie. Vždycky mi přestala jít origo dálka po dvou dnech a musel jsem vyndat a zandat baterku. Když jsem to chtěl opravit, tak na to nemohli přijít, až přišli na problém v jednom zámku. On zamykal, ale ten centrál vždycky rozdil a ten rozhodil dálku....oprava by stála asi 5000, protože by se museli měnit dva zámky v páru...žádná * to teda nebyla.

Tátovi se to stalo taky. tak to přestal používat a otevírá klíčem.
23. 1. 2014 07:02
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Já toto zjišťoval na Chevrolet a za jeden klíč jsem se dostal přes 6 tis., navíc pokud jsi první klíč ztratil, tak by bylo dobré přeprogramovat zbývající klíč, aby ti nikdo s autem neodjel, tzn bezpečná náhrada ztraceného klíče minimálně cca 7 tis.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 15:32
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Sice jsem v poslední době trh až tolik nemapoval, ale měl jsem zato, že absence klimy v "již od" výbavách je v této třídě úplně běžná.
22. 1. 2014 15:16
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
víš jak to je, kdo chce psa bít, hůl se vždycky najde.....
22. 1. 2014 17:49
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Které auto B segmentu nemá centrální zamykání ? Jasně, u Favoritu se za to taky muselo připlácet, ale dnes není rok 1994, ale 2014.
Dokonce i k prostřednímu akčnímu modelu dali jen "odrbaný" centrál bez dálkového ovládání.
22. 1. 2014 20:01
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Kde je napsáno že nemá centrál???
22. 1. 2014 20:44
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Díval jsem se podrobně do konfigurátoru a Tour Easy centrál (bez dálkového ovládání) asi má. Nemá jej "neakční" výbavová verze Active.
22. 1. 2014 22:54
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
centrál má každá fabie, akorát ta základní bez dálky.
23. 1. 2014 06:21
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Pořádně jsem prostudoval ceníky a situace je následující:
Centrál vůbec nemá: Active (příplatek 5200 za centrál bez DO, 9300 za centrál s DO)
Centrál bez DO: Tour Easy, Tour Active (příplatek 4100 za DO centrálu)
Centrál na DO: Ambition, Tour Ambition, Elegance
22. 1. 2014 13:03
Vzhled
Teda, nečekal jsem to, ale ta Fábka fakt asi roste do krásy, mě osobně se zdá hzečí a hezčí...pořád je to ale Hurvajz, už aby byla nová.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - VWrofl
22. 1. 2014 21:06
Re: Vzhled
Na některé věci si člověk prostě zvykne...
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 21:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Julča
22. 1. 2014 13:03
Zase potichounku, polehounku..............!
Se Škodovka vrací k spolehlivým a osvědčeným motorům VW 1,4 16V 63Kw! Ale to už tady několikrát bylo! JJ marná sláva tem zázrak TSI 1,2 stále nějak nejde!? Co na to ty mistře petrumr grand!?
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 13:11
Re: Zase potichounku, polehounku..............!
Ten měl, nebo ještě má HTP, to je jinej motor... >:D
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 15:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 19:16
Re: Zase potichounku, polehounku..............!
tak to ťa škodovka ojekabátila, lebo ja mám o 1 valec menej, o 100 ccm viac a o jeden vyvažovací hriadeľ viac >:D >:-[] ,
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 19:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 18:27
Re: Zase potichounku, polehounku..............!
neviem aky je to motor tak to nemyslim zle,ale jeden mi vravel ze HTP je skratka HQVNQ TO POJEDE. musel som velkymi koli cenzure
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 19:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 21:47
Re: Zase potichounku, polehounku..............!
neviem aky je to motor tak to nemyslim zle. som pisal. tak co tu mne pises do blbeckou. nemyslim si nic o OIII lebo si ho nikdy nekupim lebo to nie je nic pre mna a ani fabiu manzelke lebo nechce take. ale tym ze nieco napisem zo srandy a este napisem ze to nemyslim zle tak mi tu nenadavaj.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 14:41
Re: Zase potichounku, polehounku..............!
K ničemu se nevrací, ten motor tam byl téměř pořád...
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 15:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
22. 1. 2014 15:27
Re: Zase potichounku, polehounku..............!
byl v cenících nenápadně schovanej..buď se propagovaly HTTP nebo foukačky :yes:
22. 1. 2014 15:52
Re: Zase potichounku, polehounku..............!
Navíc TSI je v nabídce také, za příplatek. Takže ta myšlenka vůbec nedává smysl.
Avatar - Julča
22. 1. 2014 13:13
Maximálně 40t Km a pryč!
Je jen úsměvné že ti největší odborníci se tímto heslem i řídí! Zrovna jak ten vševěd petrumr grand! >:D :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 15:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Julča
22. 1. 2014 13:16
Jiný ano!
JJ to všichni vědí, ale to je ještě o třídu horší motor a teď už s tím zázrakem spěchá pryč a hledá nějakého zoufalce, který po tom skočí! Navíc přidává ještě dvoukolák a pytel hrušek z chalupy! >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
22. 1. 2014 14:08
Re: Jiný ano!
Julčo... nemohla bys aspoň používat tlačítko Reagovat, když už někomu odpovídáš?
22. 1. 2014 15:54
Re: Jiný ano!
To by někomu musela odpovídat. ;-)
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 15:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - deolator
22. 1. 2014 17:46
Re: Jiný ano!
:yes: ...za ten pojem přepravka... ;-)
22. 1. 2014 13:27
ale proc ne
ale proc ne, po faceliftu uz to neni uplnej hnus ale jen castecnej hnus, zvyknout se na to da, a v kombiku s TSI s nejakyma serepetickama navic kolem 270 a ma to tak nejak vse co beznej smrtelnik v dennim provozu potrebuje.

Neni to spatna nabidka na robustni proverene auto, dobre dilensky zpracovane a pred koncem vyrobniho cyklu, cili casem vychytane.

Ale vzdy se najde milion teoretickych kecalku jaky je to hrozny *, takze i zde nic noveho, ale kdo chce malyho kombika tak za me palec nahoru (osobne bych za tyhle prachy vzal roomstera, bude mit srovnatelnou vybavu i motor, ale vnitrni prostor i jizdni vlastnosti o dost lepsi).
Rozbalit vlákno
25
22. 1. 2014 13:56
Re: ale proc ne
Roomster s 1.2TSI je hlučnější než Fabia s tím samým motorem... to jen tak na okraj. A podvozek... osobně se mi lépe řídí Fabia :-!

Pokud bych měl vybírat malé kombi, tak je jasné volba Ibiza a Clio ;-)
22. 1. 2014 14:04
Re: ale proc ne
No neřekl bych, já roomster 1,2 TSI mám a fabii jsem měl jako náhradní auto a co do hlučnosti je to stejné, ale jízdní vlastnosti má roomster o něco lepší díky zadní nápravě lépe sedí. Ale je fakt, že má dlouhý rozvor, tak že je to s ním trochu jak autobusem.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 14:06
Re: ale proc ne
Roomster jako s autobusem?:D Pobavils >:D Jel si někdy třeba v autě střední třídy? Nebo v dodávce?:D Neber to ve zlém :-)
22. 1. 2014 14:09
Re: ale proc ne
Porovnávejme porovnatelné a ne dodávku. A myslím na rejd. Jak má dlouhý rozvor, tak se musíš víc hlídat při jízdě do zatáčky. Aspoň já si musel po přesednutí z octavie na ten rozvor docela zvykat.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 14:21
Re: ale proc ne
Dobře. po přesednutí z 1. Oktávky to beru :-)
22. 1. 2014 14:45
Re: ale proc ne
teda takhle. Roomster trpěl na ty kola. Je tam stejný rozměr jako na fabii a to je podle mě ten zádrhel. Navíc dost zapadlý ET43...V létě na 16kách, které mám z octavie, akorát v rozměru pneu 205/45 R16 to sedí jako kráva, kola jsou víc ven a přesně to rejduje. Ale to už je díky mé vynálezavosti. Zajímavý je, že díky tomu je to paradoxně měkčí na jízdu a je přesnější.

Já nevím, co mají všechny automobilky s tím, že tam cpou zálisy kolem 50, ať je to škoda, ford, nebo korejci, všichni jsou tím jak posedlí, přitom to ničemu nepomůže...
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 14:58
Re: ale proc ne
To nevim, ale kola pomáhají, doclea solidně seděla i jinak měká Laguna II, když sem na ní měl 225/45 R17 :-) Komfort byl horší
22. 1. 2014 15:03
Re: ale proc ne
to jo:-)
no to mě právě taky překvapilo, byl jsem smířený, že to bude horší jak na těch zimních 15" kolech a ono to bylo naopak. Myslel jsem si, že se mi to po první zimě dá, ale jak jsem tam dal teď zimní po jednom celém létě na 16" tak je to fakt...

Ale u octavie to bylo přesně opačne.
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 15:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 19:20
Re: ale proc ne
Tak Iveco daily by rajdom strčilo do kapsy možno aj tú fabku ( krátky rozvor ) . A s najpomalším trvalým prevodom je aj rýchlejšie ako tá Fabia ;-)
Avatar - Barrichello
22. 1. 2014 14:29
Re: ale proc ne
Dlouhý rozvor, roomster....Hmmm. Jestli má roomster dlouhý rozvor a je to s ním jak s autobusem, tak pak většina toho co sem kdy řídil je proti tomu tahač s návěsem >:D
22. 1. 2014 14:48
Re: ale proc ne
no a pointa?....použil jsem to jen jako pouhý řečnický obrat, pokud jsi to nepochopil a navíc každý si po přesednutí z jednoho auta do druhého zvykáme jinak...
Avatar - Barrichello
22. 1. 2014 14:52
Re: ale proc ne
Pointa je v tom, že je to malé auto , nebo at nejsem nespravedlivý středně velké auto. Tvuj řečnický obrat skoro vypadá, že je to 6ti metrová limuzína >:D

Mě problém přesedat do různých aut nedělá. Každé auto vyžaduje různý styl jízdy a řízení. Tomu je se třeba přizpůsobit.
22. 1. 2014 15:01
Re: ale proc ne
tak jsi ho blbě pochopil....
Avatar - Vaeden
22. 1. 2014 14:05
Re: ale proc ne
Roomstra? vždyt to je hrozná hovadina, kvuli kdejakýmu trochu většímu * (malej balík plovoucí podlahy) musíš sklápet nebo vyndavat sedačky... nic se do toho nevejede a je to oškliví..
22. 1. 2014 14:08
Re: ale proc ne
no nevím, já do toho dostanu kolem 24 pneumatik a když jsou menší tak kolem 30, to, že ty sedadla jdou vyndat je zrovna super věc.
Avatar - Vaeden
22. 1. 2014 14:10
Re: ale proc ne
30 pneumatik se vejde do každýho auta, když vyndáš sedačky a jedeš v tom sám, ale z praktického a trochu i rodinného hlediska nemůžeš pořád jezdit se sklopenejma/vyndanejma sedačkama..
22. 1. 2014 14:14
Re: ale proc ne
A jak třeba u octavie vyndáš sedadla? Já jí totiž měl a nedostal jsem tam ani se sklopenýma víc než 24.

S rodinnou problém nemáme. v pohodě se nám tam vejde to co do octavie předtím, akorát se sedadla šoupnou kousek dopředu, tak je tam pro cestujícího vzadu pořád víc místa na nohy než octavie I.
Avatar - Barrichello
22. 1. 2014 15:23
Re: ale proc ne
Každý má jiný priority co kdo vozí....

Já nacpal minulý víkend do Alera 2 kusy třímetrových koberců a to je sedan....Vyndání zadní lavice a sklopení sedaček trvá 2 minuty.....

To by většina lidí do hatbacku nikdy nedala. Ale zas vozí třeba něco na výšku co bych do sedanu nedal já, každej vozí něco jinýho a předem si musí rozmyslet co bude vozit a podle toho vybrat vhodný vůz, pokud jich teda nemá víc.

Ale je blbé předem odsuzovat nějaký typ karoserie, protože může překvapit co vše se v tom dá odvést. Já vozím něco objemého málokdy a když, tak většinou něco dlouhého takže mi sedan bohatě stačí.
22. 1. 2014 15:27
Re: ale proc ne
To je první rozumný, co jsi dnes napsal a plně souhlasím! :yes:
22. 1. 2014 20:31
Re: ale proc ne
Uz si nevzpominam jak to bylo presne u Oktavky, ale myslim, ze to bude stejne jak u Fabie I. Tam je operadlo zasunute v pantech ktere jde uvolnit otocenim sroubovakem a sedaky drzi dvema vzeprenymi kusy sirokeho dratu.
22. 1. 2014 19:24
Re: ale proc ne
ale asi nepíše o 18" a väčších, keď dávam do kufra 4 235mm na stojato, tak ešte jedna z fabie vedľa vojde. 30 gúm tam dostanem, ale musia byť od DUREXu >:D
22. 1. 2014 14:20
Re: ale proc ne
mno vidis a my s roomsterem uz dva roky jezdime bez prostredni sedacky ktera je nam tam k nicemu a svete div se ze vozime bez problemu i veci ktere by u dlouhe fabky byly neprevozitelne, protoze ma malou vysku....

me je putna co kdo preferuje, ale protoze skoro denne presedam mezi obema temahle autama mam vcelku jasno ktere je pro dve maly deti lepsi snad ve vsem, vcetne jizdnich vlastnosti, mit pro rodinu Clio si naopak neumim dost dobre predstavit, nedavno jsem v tom jel...
22. 1. 2014 14:18
Re: ale proc ne
Jo není to špatná cena. Jen ta šířka interiéru... Holt při požadavku tří autosedaček vzadu (nebo 2 děti a manželka) dost aut vypadne.
23. 1. 2014 12:59
Re: ale proc ne
A aj takých, do ktorých by to človek nepovedal...
22. 1. 2014 13:45
to je nějaký moc dobrý
To se mi teda hodně líbí. Rodiče uvažují o novém autě místo octavie I, fabii combi jsme prvně zavrhnuli, protože se nějak vůči rapidu nevyplatila, ale tohle je fakt zajímavý. Hlavně s tím RS nárazníkem a tmavými skly světel. V kombinaci s TSi je to hodně dobrá nabídka za ty prachy.

Zajímalo by mě, jestli ty ceny ale platí při platbě v hotovosti, aby to nebylo jako u toho rapida, který má tu výhodnou cenu jen při financování na splátky....
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 14:08
Re: to je nějaký moc dobrý
Rodiče chtěj mít RS vzhled? Osobně bych asi radši zkusil Rapida spaceback :-) Nebo Megana, kolik maj rodiče rozpočet a jaky jsou požadavky?
22. 1. 2014 14:12
Re: to je nějaký moc dobrý
Zůstaneme u škodovky, nic jiného v úvahu nepřipadá. nárazník neřeš, hlavně, že je to za zajímavou cenu. Rapida Spaceback ne. Uvažovali jsme do včera o normálním rapidu a původě o fabii combi kvůil kufru. Já to vidím na rozpočet kolem těch 250-280. Takže ta fabie se do toho vejde, stejně jako rapid, protože tam čekám na referentská auta, až se s nimi trochu roztrhne pytel. Já takhle kupoval plně vybavenýho roomstera za 245, viz moje auto, ať to tady nepíšu znova.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 14:23
Re: to je nějaký moc dobrý
A z jakého důvodu zůstanete u Škodovky? TSI ve Fabii i Roomsteru je pořád ještě ten starý motor..... a já bohužel zažil na vozu přítelkyně co to umí, jak se k tomu servis staví a jak šikovně to opravily... proto bych Škodovku nechtěl i když Oktávka III je jinak celkem ucházející se auto :-)

edit: Recenzi jsem si přečetl a už chápu proč ti přijde to co máš tak super a velké :) Já taky nejsem kdovíjaký znalec, ale opravdu zkus bez předsudků zajít i ke konkurenci. TSI je za své peníze opravdu povedený. V malém autě i se slušnou spotřebou a dynamikou hezky jede, nicméně po této nehezké zkušenosti už radši: díky nechci :). Osobně bych koukal radši po Atmosféře, za 290-300 se dá sehnat Fokus, ale chápu, že finance jsou omezené, pak napiš co jste vybrali.
22. 1. 2014 14:43
Re: to je nějaký moc dobrý
Ale tak máme ty auta rádi. Mně se zatím líbily všechny škodovky co udělali. vyjma teda roomstera a fabie před FL, ty první jsem moc nemusel, ale po tom faceliftu mě ten čumák neskkutečně uchvátil.
V rodině nejezdilo nikdy nic jiného než škodovka....vyjma teda takové trapné anabáze v roce 97 s Fiatem Ulyse, který sice byl velký, ale taky velká ***. Tak pak táta koupil octavii, protože už na to neměl. V 70 ti tisích 3 výfuk originální. To tehdy fiati nezvládli.

Máme vynikající škodovácký autorizovaný servis, kam dáváme auta od roku 98 a je tam skvělý přístup a chování. Vždyť mě tuhle odvezli přes celou Prahu 4 až domů a to jsou 5 minut chůze od metra. Za ty roky nebyl jediný problém se servisem a všechno udělali za super peníze, ale to je samozřejmě o tom přístupu. Faktem je že díky tomu, že dělám pneuservis, tak mnohdy slyším od lidí ty přístupy servisů, tak je to teda bída.
Oni teda s prodejem nových modelů skončili, protože se jim to nevyplatí a budou dělat jen servis, který teda mají špičkový a chtějí ho rozšířit, protože se musíš pak s každým prdem objednávat 3 týdny dopředu, protože je tam narváno, ale nevím co chtějí rozšiřovat vzhledem k položení místa není moc kam....ale to je o přístupu. Vzpomínám si, že jednou jsem byl u Brejly a málem jsem se popral s přejímacím technikem...takže věřím, že máš špatnou zkušenost, on je servis a servis.

Navíc jak jsem řekl, tak o jiné značce uvažovat nechceme, nejen z důvodu tradice, ale my fakt s ničím problémy neměli a škodovky se nám líbí. Teda akorát táta měl se svojí octavii problém, kdy se tehdy v roce 2000 utrhnul silentblok motoru a přestřihnul se ten uchytný šroub, to bylo blbý. Ty TDI 66 kw na to docela tehdy s tím. r. v.98 trpěli....na druhou stranu když to vezmeme od základu, tak nevím, proč tu octavii chtějí dát pryč. je to 1,9 TDI 66 kw a má najeto 80 tis., protože moc nejezdí. Ale já si ji možná nechám

Focus je pěkné auto, kamarád ho má a musím říct, že se mi teda hrozně líbil. Jinak já mám rád všechny auta, hlavně ty, které přezouvám a každé má své +, alel škodovka je škodovka.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 14:47
Re: to je nějaký moc dobrý
Ok, už ti agitku dělat nebudu >:D Jen sem chtěl říct, že za ty peníze ti konkurece už má dnes co nabídnout také :-)
22. 1. 2014 14:52
Re: to je nějaký moc dobrý
:yes: v pohodě jsem rád, že diskutuješ rozumně. Já vím, že ano. ty auta jsou teď hodně zajímavý. A třeba ten nový megane se mi líbí i když se mi nejvíce z renaltů líbila tuším laguna z roku 2002 (2), kdyžtak mě oprav, je to ale ta co měl ronault....ta byla dobrá. kamarád ji měl, ale potkal se mu v tom motor, najednou z ničeho nic a to měl jen 230 tis. najeto...nevím proč. a to se k tomu choval pěkně. tak ji musel dát pryč...ale měl jsem to auto moc rád.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 15:00
Re: to je nějaký moc dobrý
No měl ji Ronault.... a já taky >:D Mám tu na ni taky recenzi a kmáošovi co sem ji prodal se mu na ní potkal motor :-) Jenže myslim, že u něj to byla vina pochybného servisu... cokoliv mu servis udělal po pul roce odešlo... motor se mu potkal 14 dní po novejch rozvodech
22. 1. 2014 15:07
Re: to je nějaký moc dobrý
jojo to je ona...:-)

koukal jsem na tu recenzi na mondeo, je moc pěkný. Já je hodně přezouvám, protože tady je mají firmy hodně. A můžu Ti říct, že když jsem s tím párkrát jel, tak jsem měl co dělat se zorientovat v tom palubním ukazateli. Ale je fakt, že fordíka bych si teda nechal líbit...hlavně ten kufr u kombi je paráda.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 15:11
Re: to je nějaký moc dobrý
Myslíš Convers + ? >:D No jo.. ja to ve své recenzi taky píšu, že je to trochu nezvyk, ale po měsíci už se to dá... mne nevyhovuje akorát ovládání tempomatu a rádia na volantu ( to u žádnejch aut), takže tady za mě byla dokonalá Laguna a jiní Renaulti s pákou pod volantem :-) Jinak Ergonomie Fordu je dost klasická až na přehnaně svítící Convers z palubky, kterej víc ztlumit nejde :-) Co se týče spolehlivosti, nemužu říct křivý slovo a hlavně jízdních vlastností a prostoru, tam Ford v mainstreamu kraluje :-)
22. 1. 2014 15:19
Re: to je nějaký moc dobrý
No jo...já když do toho sednul poprvé a koukám na to. Tak jsem vvalil oči jak simpsnovi a čekal.... 8-s ...myslel jsem, že to dá povel, že můžu nastartovat 8-s :-)

Jojo to ovládání radia na volantu to mě taky trochu trápí. Kdyby tam byly tlačítka, tak OK, ale on ten roomster má na hlasitost kolečko a jak rejduju, tak za to často vemu a buď to dám moc nahlas nebo to ztyším.

Já měl u octavie ovládání pod volantem. špatný to nebylo, ale dvakrát jsem to málem kolenem ulomil....
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 15:27
Re: to je nějaký moc dobrý
Tak já mam tlačítka a stejně s láskou vzpomínám na Renault >:D Dokonce jsem však viděl, že za takovéto Renaulté ovládání dostávaly zde v testech od jistých redaktorů/a i body dolu >:D

Ten Convers je docela chytrej, když se ti spáruje s telefonem, máš tam seznam a nemusíš vůbec lézt do mobilu. Jde to ovládat pomocí tlačítek na volantu. Nebo hlásí chyby, kde a jaká žárovka ti praskla, popřípadě jiné informace, které ti snáze pomohou indentifikovat závadu... dost dobré mi přijde varování nízkého napětí autobaterie, což se hodí, když ses někde na horách, než aby ti to tam exlo :-) Vím, že to jiná auta umí taky, ale nemužeme ten convers jen hanit žejo >:D Tak za tohle :yes:
22. 1. 2014 15:30
Re: to je nějaký moc dobrý
ale to jsou dobrý blbiny co to umí. To je fakt dobrý. Já si na ten maxi dot v roomsteru stěžovat nemůžu, prý to taky hlásí všechno možný, ale mě to zatím jen hlásí servisní prohlídky, ale na ty žárovky jsem zvědavý.

Ale to napětí baterky je fakt paráda.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 15:32
Re: to je nějaký moc dobrý
To nevim, jestli maxidot umí. A žárovky hlásí jen že je prasklá, ale myslim, že ti neřekne jestli je to přední levý dálkový, nebo zadní pravá brzdovka či tak :-)