Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Škoda Fabia Tour: Nyní výhodnější a s prodlouženou zárukou

Nový akční model nahrazuje stávající nabídku běžných verzí Škody Fabia. Na výběr jsou motory 1.2 HTP, 1.4 16V a 1.2 TSI.
Zpět na článek
22. 1. 2014 12:52
22. 1. 2014 13:03
22. 1. 2014 21:06
22. 1. 2014 21:25
22. 1. 2014 13:16
22. 1. 2014 14:08
22. 1. 2014 15:54
22. 1. 2014 15:29
22. 1. 2014 13:27
22. 1. 2014 14:06
22. 1. 2014 14:21
22. 1. 2014 14:58
22. 1. 2014 19:20
22. 1. 2014 14:05
22. 1. 2014 14:10
22. 1. 2014 19:24
22. 1. 2014 15:02
22. 1. 2014 15:09
22. 1. 2014 17:50
22. 1. 2014 22:02
22. 1. 2014 16:17
22. 1. 2014 16:49
22. 1. 2014 16:54
22. 1. 2014 17:14
22. 1. 2014 18:16
22. 1. 2014 19:07
22. 1. 2014 19:08
22. 1. 2014 19:42
22. 1. 2014 20:25
22. 1. 2014 16:23
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 1. 2014 16:32
22. 1. 2014 16:51
22. 1. 2014 18:35
22. 1. 2014 21:44
22. 1. 2014 23:00
23. 1. 2014 06:32
23. 1. 2014 10:41
22. 1. 2014 12:52
Tour easy
Zapomněli napsat že součástí standardní výbavy jsou i pedály, volant a kola... tvl... škoda slov...
Rozbalit vlákno
45
22. 1. 2014 13:54
Re: Tour easy
no, tohle je ale dobrá výbava.
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
23. 1. 2014 10:09
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Kdepak fábka, Nejlepší lidi je KLID a MÍR v DUŠI i bezúdržbovým ELEKTROMOTORU a 270kW okamžitejch NA ZADNÍM >:D [odkaz]

>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 14:40
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Fakt by mě zajímalo, co by sis v základu představoval u auta segmentu B za 220 000 Kč? Nebo zase jen kritika z principu? :no:
Avatar - Barrichello
22. 1. 2014 14:48
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
co takhle všechny okna v elektrice, el. zrcátka, aspon manuální klimu, tempomat, rádio + repro, loketku a 4 airbagy a v dnešní době abs+asr+esp...

To by mělo mít každý auto v základu. To je totiž úplné minimum.

V americe by si auto bez tohohle nekoupil pomalu ani mexičan...
22. 1. 2014 14:54
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Tak nějak... A zmiňovat jako součást výbavy prvky jako dělené sedačky, klika v barvě karoserie a jiné blbosti je specialita škodovky. Ta je schopná napsat do výbavy i zadní opěrky, zadní stěrač, "ozdobné kryty kol" a podobné jiné chujoviny...
Avatar - Barrichello
22. 1. 2014 15:00
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
jo a štítek s označením motorizace, a otáčkoměr a sítka v kufru....to je jak když se rozpisovala výbava aut před 35 lety >:D

Proto vžycky kolegové seděli týden na netem a heldali v jaké výbavě co by chtěli stojí kde ta vysněná ojetina škodovky.
Když se ptali mě, povídám no jedno auto stojí v ostravě a druhý ve frýdku, obě sou stříbrný.
A jaký sou tam rozdíly? No jedno má jinou masku a zimní gumy a druhý standartní a letní? A výbava? Všude stejná, maximální.....slovy klasika - tu se počali diviti >:D >:D
Avatar - Blue Sun
23. 1. 2014 09:39
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Tak se někdy podívej na ceníky Oplu... to teprve uvidíš, co se uvádí za kraviny v základní výbavě.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 15:26
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
To jako myslíš vážně? >:D Ukaž mi jediný model, který tohle všechno v evropě splňuje - do 220 tisíc...Kromě toho - úplné minimum? ani trochu mi nechybí zadní el. okna. To bych do výčtu zařadil spíše dálkový centrál, když už.
Avatar - Barrichello
22. 1. 2014 15:51
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Na ten sem zapoměl >:D

Jo myslím to vážně.....
22. 1. 2014 20:05
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
No tak mu odpovez ne, me by to taky zajimalo. Jako ktery novy auto za 220 ma tempomat, klimu a vsechny okynka v elektrice, myslim. Jo a Evrope, prosim:)
22. 1. 2014 21:28
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
V evropě těžko když jsou v čechách nyní jedny z těch nižších evropských cen aut. A když už tak to je auto velikosti Citigo.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 21:47
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Nejen v Evropě. Nikde.
22. 1. 2014 21:42
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
...tak to bys měl přejít na silnější tabletky >:D
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 21:47
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Tak jsem se schválně mrknul, co nabízí auta stejné třídy v USA. Jsem nesmírně zvědavý, jak mi chceš vysvětlit, že těm minimálním požadavkům, bez kterých si auto nekoupí ani Mexičan, nevyhovuje ANI JEDEN s Fabií porovnatelný vůz. >:D

PS: Očividně ani s tím detailním výpisem výbavy Škoda není zas takový unikát. Honda ji snad i překonává. >:-[]
23. 1. 2014 03:23
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Muzes mi prosim poslat invoice na auto v USA velikosti a kvality fabie s vybavou, kterou popisujes, za 10840$? A to mas vyhodu vyrazne nizsi dane... A nezapomen na poplatek za dovoz k delaerovi.
Ale v postate mas pravdu, takovy auto by si nejen nekoupil Mexican, ale ani nikdo jinej, protoze jednoduse neexistuje. A vzhledem k tomu, jak vysoko jsou ceny ojetych aut v USA v soucasne dobe, myslim, ze docasne prostor pro ocesane zakladni verze je, ale nastesti ne na moc dlouho.
Bohuzel nepochopeny marketingovy strateg tveho kalibru ma predstavu, ze vyrobou podobneho modelu Skodovka nastavuje kriteria pro cely trh a lepe vybavene vozy, nez je zakladni nabidka proste nebude existovat a do parlamentu uz miri novela zakona o pozemnich komunikacich, ve ktere se vyslovne pise, ze pristich pet let musi Barrichello jezdit denne aspon deset kilometru bez klimosky, vyhrivanych sedadel a pred zacatkem kazde jizdy musi klickou cvicne stahnout a vytahnout vsechna okenka.
22. 1. 2014 21:23
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Auto bez zadných okien v elektrike nechcem. Tie má aj moje obyčajné Kangoo.
Ak nevieš, švihadlá sú dnes už drahšie jak elektrika, takže by to mohla byť skôr príplatková výbava. ;-)
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 21:55
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Věřím, že jako otec od rodiny zadní el. okna oceníš. Já je nepotřebuji...Někteří spolujezdci by možná úplně nesouhlasili, ale to je věc druhá. >:-[]

Možná, že máš pravdu, ale víš jak - za švihadla by si nikdo nepřiplatil. :-)
23. 1. 2014 07:49
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Tým pádom sú švihadlá vzadu pre výrobcu luxus - ak je lacnejšie dať tam komplet elektriku, potom nechápem tú logiku, že to nerobia, zvýšili by si tým image. A ak aj elektriku vzadu nepotrebuješ, určite sa za ňu nebudeš hnevať a dožadovať sa švihadiel...
Avatar - Blue Sun
23. 1. 2014 09:42
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Proč asi... rozdíl v montáži je pár korun, ale ty za to zaplatíš pár tisíc, když si to budeš přát...
23. 1. 2014 12:55
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
:-(
22. 1. 2014 22:29
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Dacia sandero / Dacia Logan to na 100% u ostatních by jsi se taky možná někde dostal ( v akci ) - tuším yaris třeba
22. 1. 2014 19:30
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Tak buď neumíš číst nebo jseš úplně blbej >:D
22. 1. 2014 19:43
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
"V americe by si auto bez tohohle nekoupil pomalu ani mexičan... "

[odkaz]
22. 1. 2014 15:10
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Zeby napriklad dialkovy ovladac k centralnemu zamykaniu? Vidim ze "Easy" ani "Active" ho nema. To je naozaj taky luxusny prvok vybavy? Kolko taka blbost stoji, stovku-dve? Hlavne ze tam vidim naraznik z eReSa! Ale do dveri budem pichat klucocm, aby som si ich odomkol...

Podobne klima: aspon zakladna "manualna" by snad dnes mala byt v kazdom aute. Alebo elektricke nastavovanie zrkadiel, to uz povazujem za sucast bezpecnostnej vybavy a v roku 2014 by ziadne nove auto nemalo ist do predaja bez neho!
22. 1. 2014 15:15
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
8-s "Vidim ze "Easy" ani "Active" ho nema."

Jestli ono to nebude tím, že ho má ambition.
22. 1. 2014 15:40
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
No a presne "wo to tady go"! Ze dialkovy ovladac centralu by podla mna mal byt aj v tej najzakladnejsej vybave so vsetkych zakladnych (t.j. aj v "easy" a "active")...
22. 1. 2014 15:43
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Nevím. příplatek je 2500 kč a to mi přijde celkem OK, když si vezmeš, že to má přímý vliv na safe system, pak na automatickou kontrolu, že jsi to omylem odemknul a hlavně na ty pátý dveře. Což zase někdo nechce, tak proč by tam nemohla být možnost volby. Já myslím, že je to OK.
Avatar - Blue Sun
23. 1. 2014 09:44
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Jenže to máš příplatek za tohle, příplatek za tamto a najednou jsi v cenové sféře o třídu většího auta, které to vše má v základu...
Jo, zkusil jsem si nakonfigurovat Fabii Combi SLX (tour ještě v konfigu nebyla) a zděsil jsem se, za co všechno musím u výběhového modelu na konci kariéry připlácet. Ve výsledku jsem se dostal o 80 tisíc výše, než u auta, které jsem kupoval loni (stejná velikostní třída, jiná značka)... Je to hnus.
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 16:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 18:28
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Asi preto, ze nepoznam jedineho cloveka ktory by nechcel dialkove ovladanie k centralu, a radsej sa s radostou sprtal klucom vo dverach. Najma v noci, v zime, v tme, pocas dazda, skriabal pritom po dverach kym najde zamku, pripadne svietil si do toho mobilom, aby vobec nieco videl.
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 21:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
23. 1. 2014 12:58
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Čiže zdochliak, ktorý podmienečne funguje v základe, a ty mu ešte navrch naložíš full výbavu, aby toho neťahal málo. Skvelé.
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 15:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 18:30
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Desat litrov dialkove ovladanie k uz namontovanemu centralnemu zamykaniu? Len tak zo zvedavosti, to co mas za auto?
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 21:35
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 21:59
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Nevím jistě, ale není to u Fabie tak, tak že pro spárování klíče s autem stačí provést pár jednoduchých kroků, po kterých se klíč s ŘJ spáruje a normálně funguje?
22. 1. 2014 22:53
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
no problém nastane v okamžiku kdy se na tý jednotce centrálu na jednotlivých zámcích něco podělá....to se stalo mě u jedničkový octavie. Vždycky mi přestala jít origo dálka po dvou dnech a musel jsem vyndat a zandat baterku. Když jsem to chtěl opravit, tak na to nemohli přijít, až přišli na problém v jednom zámku. On zamykal, ale ten centrál vždycky rozdil a ten rozhodil dálku....oprava by stála asi 5000, protože by se museli měnit dva zámky v páru...žádná * to teda nebyla.

Tátovi se to stalo taky. tak to přestal používat a otevírá klíčem.
23. 1. 2014 07:02
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Já toto zjišťoval na Chevrolet a za jeden klíč jsem se dostal přes 6 tis., navíc pokud jsi první klíč ztratil, tak by bylo dobré přeprogramovat zbývající klíč, aby ti nikdo s autem neodjel, tzn bezpečná náhrada ztraceného klíče minimálně cca 7 tis.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 15:32
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Sice jsem v poslední době trh až tolik nemapoval, ale měl jsem zato, že absence klimy v "již od" výbavách je v této třídě úplně běžná.
22. 1. 2014 15:16
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
víš jak to je, kdo chce psa bít, hůl se vždycky najde.....
22. 1. 2014 17:49
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Které auto B segmentu nemá centrální zamykání ? Jasně, u Favoritu se za to taky muselo připlácet, ale dnes není rok 1994, ale 2014.
Dokonce i k prostřednímu akčnímu modelu dali jen "odrbaný" centrál bez dálkového ovládání.
22. 1. 2014 20:01
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Kde je napsáno že nemá centrál???
22. 1. 2014 20:44
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Díval jsem se podrobně do konfigurátoru a Tour Easy centrál (bez dálkového ovládání) asi má. Nemá jej "neakční" výbavová verze Active.
22. 1. 2014 22:54
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
centrál má každá fabie, akorát ta základní bez dálky.
23. 1. 2014 06:21
Re: ZÁRUKA JE DOBRÁ LEDA KDYŽ SETOSE_E <b class="smile01"><b
Pořádně jsem prostudoval ceníky a situace je následující:
Centrál vůbec nemá: Active (příplatek 5200 za centrál bez DO, 9300 za centrál s DO)
Centrál bez DO: Tour Easy, Tour Active (příplatek 4100 za DO centrálu)
Centrál na DO: Ambition, Tour Ambition, Elegance
22. 1. 2014 13:03
Vzhled
Teda, nečekal jsem to, ale ta Fábka fakt asi roste do krásy, mě osobně se zdá hzečí a hezčí...pořád je to ale Hurvajz, už aby byla nová.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - VWrofl
22. 1. 2014 21:06
Re: Vzhled
Na některé věci si člověk prostě zvykne...
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 21:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Julča
22. 1. 2014 13:03
Zase potichounku, polehounku..............!
Se Škodovka vrací k spolehlivým a osvědčeným motorům VW 1,4 16V 63Kw! Ale to už tady několikrát bylo! JJ marná sláva tem zázrak TSI 1,2 stále nějak nejde!? Co na to ty mistře petrumr grand!?
Rozbalit vlákno
11
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 13:11
Re: Zase potichounku, polehounku..............!
Ten měl, nebo ještě má HTP, to je jinej motor... >:D
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 15:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 19:16
Re: Zase potichounku, polehounku..............!
tak to ťa škodovka ojekabátila, lebo ja mám o 1 valec menej, o 100 ccm viac a o jeden vyvažovací hriadeľ viac >:D >:-[] ,
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 19:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 18:27
Re: Zase potichounku, polehounku..............!
neviem aky je to motor tak to nemyslim zle,ale jeden mi vravel ze HTP je skratka HQVNQ TO POJEDE. musel som velkymi koli cenzure
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 19:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 21:47
Re: Zase potichounku, polehounku..............!
neviem aky je to motor tak to nemyslim zle. som pisal. tak co tu mne pises do blbeckou. nemyslim si nic o OIII lebo si ho nikdy nekupim lebo to nie je nic pre mna a ani fabiu manzelke lebo nechce take. ale tym ze nieco napisem zo srandy a este napisem ze to nemyslim zle tak mi tu nenadavaj.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 14:41
Re: Zase potichounku, polehounku..............!
K ničemu se nevrací, ten motor tam byl téměř pořád...
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 15:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KubikCv
22. 1. 2014 15:27
Re: Zase potichounku, polehounku..............!
byl v cenících nenápadně schovanej..buď se propagovaly HTTP nebo foukačky :yes:
22. 1. 2014 15:52
Re: Zase potichounku, polehounku..............!
Navíc TSI je v nabídce také, za příplatek. Takže ta myšlenka vůbec nedává smysl.
Avatar - Julča
22. 1. 2014 13:13
Maximálně 40t Km a pryč!
Je jen úsměvné že ti největší odborníci se tímto heslem i řídí! Zrovna jak ten vševěd petrumr grand! >:D :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 15:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Julča
22. 1. 2014 13:16
Jiný ano!
JJ to všichni vědí, ale to je ještě o třídu horší motor a teď už s tím zázrakem spěchá pryč a hledá nějakého zoufalce, který po tom skočí! Navíc přidává ještě dvoukolák a pytel hrušek z chalupy! >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
22. 1. 2014 14:08
Re: Jiný ano!
Julčo... nemohla bys aspoň používat tlačítko Reagovat, když už někomu odpovídáš?
22. 1. 2014 15:54
Re: Jiný ano!
To by někomu musela odpovídat. ;-)
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 15:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - deolator
22. 1. 2014 17:46
Re: Jiný ano!
:yes: ...za ten pojem přepravka... ;-)
22. 1. 2014 13:27
ale proc ne
ale proc ne, po faceliftu uz to neni uplnej hnus ale jen castecnej hnus, zvyknout se na to da, a v kombiku s TSI s nejakyma serepetickama navic kolem 270 a ma to tak nejak vse co beznej smrtelnik v dennim provozu potrebuje.

Neni to spatna nabidka na robustni proverene auto, dobre dilensky zpracovane a pred koncem vyrobniho cyklu, cili casem vychytane.

Ale vzdy se najde milion teoretickych kecalku jaky je to hrozny *, takze i zde nic noveho, ale kdo chce malyho kombika tak za me palec nahoru (osobne bych za tyhle prachy vzal roomstera, bude mit srovnatelnou vybavu i motor, ale vnitrni prostor i jizdni vlastnosti o dost lepsi).
Rozbalit vlákno
25
22. 1. 2014 13:56
Re: ale proc ne
Roomster s 1.2TSI je hlučnější než Fabia s tím samým motorem... to jen tak na okraj. A podvozek... osobně se mi lépe řídí Fabia :-!

Pokud bych měl vybírat malé kombi, tak je jasné volba Ibiza a Clio ;-)
22. 1. 2014 14:04
Re: ale proc ne
No neřekl bych, já roomster 1,2 TSI mám a fabii jsem měl jako náhradní auto a co do hlučnosti je to stejné, ale jízdní vlastnosti má roomster o něco lepší díky zadní nápravě lépe sedí. Ale je fakt, že má dlouhý rozvor, tak že je to s ním trochu jak autobusem.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 14:06
Re: ale proc ne
Roomster jako s autobusem?:D Pobavils >:D Jel si někdy třeba v autě střední třídy? Nebo v dodávce?:D Neber to ve zlém :-)
22. 1. 2014 14:09
Re: ale proc ne
Porovnávejme porovnatelné a ne dodávku. A myslím na rejd. Jak má dlouhý rozvor, tak se musíš víc hlídat při jízdě do zatáčky. Aspoň já si musel po přesednutí z octavie na ten rozvor docela zvykat.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 14:21
Re: ale proc ne
Dobře. po přesednutí z 1. Oktávky to beru :-)
22. 1. 2014 14:45
Re: ale proc ne
teda takhle. Roomster trpěl na ty kola. Je tam stejný rozměr jako na fabii a to je podle mě ten zádrhel. Navíc dost zapadlý ET43...V létě na 16kách, které mám z octavie, akorát v rozměru pneu 205/45 R16 to sedí jako kráva, kola jsou víc ven a přesně to rejduje. Ale to už je díky mé vynálezavosti. Zajímavý je, že díky tomu je to paradoxně měkčí na jízdu a je přesnější.

Já nevím, co mají všechny automobilky s tím, že tam cpou zálisy kolem 50, ať je to škoda, ford, nebo korejci, všichni jsou tím jak posedlí, přitom to ničemu nepomůže...
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 14:58
Re: ale proc ne
To nevim, ale kola pomáhají, doclea solidně seděla i jinak měká Laguna II, když sem na ní měl 225/45 R17 :-) Komfort byl horší
22. 1. 2014 15:03
Re: ale proc ne
to jo:-)
no to mě právě taky překvapilo, byl jsem smířený, že to bude horší jak na těch zimních 15" kolech a ono to bylo naopak. Myslel jsem si, že se mi to po první zimě dá, ale jak jsem tam dal teď zimní po jednom celém létě na 16" tak je to fakt...

Ale u octavie to bylo přesně opačne.
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 15:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 19:20
Re: ale proc ne
Tak Iveco daily by rajdom strčilo do kapsy možno aj tú fabku ( krátky rozvor ) . A s najpomalším trvalým prevodom je aj rýchlejšie ako tá Fabia ;-)
Avatar - Barrichello
22. 1. 2014 14:29
Re: ale proc ne
Dlouhý rozvor, roomster....Hmmm. Jestli má roomster dlouhý rozvor a je to s ním jak s autobusem, tak pak většina toho co sem kdy řídil je proti tomu tahač s návěsem >:D
22. 1. 2014 14:48
Re: ale proc ne
no a pointa?....použil jsem to jen jako pouhý řečnický obrat, pokud jsi to nepochopil a navíc každý si po přesednutí z jednoho auta do druhého zvykáme jinak...
Avatar - Barrichello
22. 1. 2014 14:52
Re: ale proc ne
Pointa je v tom, že je to malé auto , nebo at nejsem nespravedlivý středně velké auto. Tvuj řečnický obrat skoro vypadá, že je to 6ti metrová limuzína >:D

Mě problém přesedat do různých aut nedělá. Každé auto vyžaduje různý styl jízdy a řízení. Tomu je se třeba přizpůsobit.
22. 1. 2014 15:01
Re: ale proc ne
tak jsi ho blbě pochopil....
Avatar - Vaeden
22. 1. 2014 14:05
Re: ale proc ne
Roomstra? vždyt to je hrozná hovadina, kvuli kdejakýmu trochu většímu * (malej balík plovoucí podlahy) musíš sklápet nebo vyndavat sedačky... nic se do toho nevejede a je to oškliví..
22. 1. 2014 14:08
Re: ale proc ne
no nevím, já do toho dostanu kolem 24 pneumatik a když jsou menší tak kolem 30, to, že ty sedadla jdou vyndat je zrovna super věc.
Avatar - Vaeden
22. 1. 2014 14:10
Re: ale proc ne
30 pneumatik se vejde do každýho auta, když vyndáš sedačky a jedeš v tom sám, ale z praktického a trochu i rodinného hlediska nemůžeš pořád jezdit se sklopenejma/vyndanejma sedačkama..
22. 1. 2014 14:14
Re: ale proc ne
A jak třeba u octavie vyndáš sedadla? Já jí totiž měl a nedostal jsem tam ani se sklopenýma víc než 24.

S rodinnou problém nemáme. v pohodě se nám tam vejde to co do octavie předtím, akorát se sedadla šoupnou kousek dopředu, tak je tam pro cestujícího vzadu pořád víc místa na nohy než octavie I.
Avatar - Barrichello
22. 1. 2014 15:23
Re: ale proc ne
Každý má jiný priority co kdo vozí....

Já nacpal minulý víkend do Alera 2 kusy třímetrových koberců a to je sedan....Vyndání zadní lavice a sklopení sedaček trvá 2 minuty.....

To by většina lidí do hatbacku nikdy nedala. Ale zas vozí třeba něco na výšku co bych do sedanu nedal já, každej vozí něco jinýho a předem si musí rozmyslet co bude vozit a podle toho vybrat vhodný vůz, pokud jich teda nemá víc.

Ale je blbé předem odsuzovat nějaký typ karoserie, protože může překvapit co vše se v tom dá odvést. Já vozím něco objemého málokdy a když, tak většinou něco dlouhého takže mi sedan bohatě stačí.
22. 1. 2014 15:27
Re: ale proc ne
To je první rozumný, co jsi dnes napsal a plně souhlasím! :yes:
22. 1. 2014 20:31
Re: ale proc ne
Uz si nevzpominam jak to bylo presne u Oktavky, ale myslim, ze to bude stejne jak u Fabie I. Tam je operadlo zasunute v pantech ktere jde uvolnit otocenim sroubovakem a sedaky drzi dvema vzeprenymi kusy sirokeho dratu.
22. 1. 2014 19:24
Re: ale proc ne
ale asi nepíše o 18" a väčších, keď dávam do kufra 4 235mm na stojato, tak ešte jedna z fabie vedľa vojde. 30 gúm tam dostanem, ale musia byť od DUREXu >:D
22. 1. 2014 14:20
Re: ale proc ne
mno vidis a my s roomsterem uz dva roky jezdime bez prostredni sedacky ktera je nam tam k nicemu a svete div se ze vozime bez problemu i veci ktere by u dlouhe fabky byly neprevozitelne, protoze ma malou vysku....

me je putna co kdo preferuje, ale protoze skoro denne presedam mezi obema temahle autama mam vcelku jasno ktere je pro dve maly deti lepsi snad ve vsem, vcetne jizdnich vlastnosti, mit pro rodinu Clio si naopak neumim dost dobre predstavit, nedavno jsem v tom jel...
22. 1. 2014 14:18
Re: ale proc ne
Jo není to špatná cena. Jen ta šířka interiéru... Holt při požadavku tří autosedaček vzadu (nebo 2 děti a manželka) dost aut vypadne.
23. 1. 2014 12:59
Re: ale proc ne
A aj takých, do ktorých by to človek nepovedal...
22. 1. 2014 13:45
to je nějaký moc dobrý
To se mi teda hodně líbí. Rodiče uvažují o novém autě místo octavie I, fabii combi jsme prvně zavrhnuli, protože se nějak vůči rapidu nevyplatila, ale tohle je fakt zajímavý. Hlavně s tím RS nárazníkem a tmavými skly světel. V kombinaci s TSi je to hodně dobrá nabídka za ty prachy.

Zajímalo by mě, jestli ty ceny ale platí při platbě v hotovosti, aby to nebylo jako u toho rapida, který má tu výhodnou cenu jen při financování na splátky....
Rozbalit vlákno
30
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 14:08
Re: to je nějaký moc dobrý
Rodiče chtěj mít RS vzhled? Osobně bych asi radši zkusil Rapida spaceback :-) Nebo Megana, kolik maj rodiče rozpočet a jaky jsou požadavky?
22. 1. 2014 14:12
Re: to je nějaký moc dobrý
Zůstaneme u škodovky, nic jiného v úvahu nepřipadá. nárazník neřeš, hlavně, že je to za zajímavou cenu. Rapida Spaceback ne. Uvažovali jsme do včera o normálním rapidu a původě o fabii combi kvůil kufru. Já to vidím na rozpočet kolem těch 250-280. Takže ta fabie se do toho vejde, stejně jako rapid, protože tam čekám na referentská auta, až se s nimi trochu roztrhne pytel. Já takhle kupoval plně vybavenýho roomstera za 245, viz moje auto, ať to tady nepíšu znova.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 14:23
Re: to je nějaký moc dobrý
A z jakého důvodu zůstanete u Škodovky? TSI ve Fabii i Roomsteru je pořád ještě ten starý motor..... a já bohužel zažil na vozu přítelkyně co to umí, jak se k tomu servis staví a jak šikovně to opravily... proto bych Škodovku nechtěl i když Oktávka III je jinak celkem ucházející se auto :-)

edit: Recenzi jsem si přečetl a už chápu proč ti přijde to co máš tak super a velké :) Já taky nejsem kdovíjaký znalec, ale opravdu zkus bez předsudků zajít i ke konkurenci. TSI je za své peníze opravdu povedený. V malém autě i se slušnou spotřebou a dynamikou hezky jede, nicméně po této nehezké zkušenosti už radši: díky nechci :). Osobně bych koukal radši po Atmosféře, za 290-300 se dá sehnat Fokus, ale chápu, že finance jsou omezené, pak napiš co jste vybrali.
22. 1. 2014 14:43
Re: to je nějaký moc dobrý
Ale tak máme ty auta rádi. Mně se zatím líbily všechny škodovky co udělali. vyjma teda roomstera a fabie před FL, ty první jsem moc nemusel, ale po tom faceliftu mě ten čumák neskkutečně uchvátil.
V rodině nejezdilo nikdy nic jiného než škodovka....vyjma teda takové trapné anabáze v roce 97 s Fiatem Ulyse, který sice byl velký, ale taky velká ***. Tak pak táta koupil octavii, protože už na to neměl. V 70 ti tisích 3 výfuk originální. To tehdy fiati nezvládli.

Máme vynikající škodovácký autorizovaný servis, kam dáváme auta od roku 98 a je tam skvělý přístup a chování. Vždyť mě tuhle odvezli přes celou Prahu 4 až domů a to jsou 5 minut chůze od metra. Za ty roky nebyl jediný problém se servisem a všechno udělali za super peníze, ale to je samozřejmě o tom přístupu. Faktem je že díky tomu, že dělám pneuservis, tak mnohdy slyším od lidí ty přístupy servisů, tak je to teda bída.
Oni teda s prodejem nových modelů skončili, protože se jim to nevyplatí a budou dělat jen servis, který teda mají špičkový a chtějí ho rozšířit, protože se musíš pak s každým prdem objednávat 3 týdny dopředu, protože je tam narváno, ale nevím co chtějí rozšiřovat vzhledem k položení místa není moc kam....ale to je o přístupu. Vzpomínám si, že jednou jsem byl u Brejly a málem jsem se popral s přejímacím technikem...takže věřím, že máš špatnou zkušenost, on je servis a servis.

Navíc jak jsem řekl, tak o jiné značce uvažovat nechceme, nejen z důvodu tradice, ale my fakt s ničím problémy neměli a škodovky se nám líbí. Teda akorát táta měl se svojí octavii problém, kdy se tehdy v roce 2000 utrhnul silentblok motoru a přestřihnul se ten uchytný šroub, to bylo blbý. Ty TDI 66 kw na to docela tehdy s tím. r. v.98 trpěli....na druhou stranu když to vezmeme od základu, tak nevím, proč tu octavii chtějí dát pryč. je to 1,9 TDI 66 kw a má najeto 80 tis., protože moc nejezdí. Ale já si ji možná nechám

Focus je pěkné auto, kamarád ho má a musím říct, že se mi teda hrozně líbil. Jinak já mám rád všechny auta, hlavně ty, které přezouvám a každé má své +, alel škodovka je škodovka.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 14:47
Re: to je nějaký moc dobrý
Ok, už ti agitku dělat nebudu >:D Jen sem chtěl říct, že za ty peníze ti konkurece už má dnes co nabídnout také :-)
22. 1. 2014 14:52
Re: to je nějaký moc dobrý
:yes: v pohodě jsem rád, že diskutuješ rozumně. Já vím, že ano. ty auta jsou teď hodně zajímavý. A třeba ten nový megane se mi líbí i když se mi nejvíce z renaltů líbila tuším laguna z roku 2002 (2), kdyžtak mě oprav, je to ale ta co měl ronault....ta byla dobrá. kamarád ji měl, ale potkal se mu v tom motor, najednou z ničeho nic a to měl jen 230 tis. najeto...nevím proč. a to se k tomu choval pěkně. tak ji musel dát pryč...ale měl jsem to auto moc rád.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 15:00
Re: to je nějaký moc dobrý
No měl ji Ronault.... a já taky >:D Mám tu na ni taky recenzi a kmáošovi co sem ji prodal se mu na ní potkal motor :-) Jenže myslim, že u něj to byla vina pochybného servisu... cokoliv mu servis udělal po pul roce odešlo... motor se mu potkal 14 dní po novejch rozvodech
22. 1. 2014 15:07
Re: to je nějaký moc dobrý
jojo to je ona...:-)

koukal jsem na tu recenzi na mondeo, je moc pěkný. Já je hodně přezouvám, protože tady je mají firmy hodně. A můžu Ti říct, že když jsem s tím párkrát jel, tak jsem měl co dělat se zorientovat v tom palubním ukazateli. Ale je fakt, že fordíka bych si teda nechal líbit...hlavně ten kufr u kombi je paráda.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 15:11
Re: to je nějaký moc dobrý
Myslíš Convers + ? >:D No jo.. ja to ve své recenzi taky píšu, že je to trochu nezvyk, ale po měsíci už se to dá... mne nevyhovuje akorát ovládání tempomatu a rádia na volantu ( to u žádnejch aut), takže tady za mě byla dokonalá Laguna a jiní Renaulti s pákou pod volantem :-) Jinak Ergonomie Fordu je dost klasická až na přehnaně svítící Convers z palubky, kterej víc ztlumit nejde :-) Co se týče spolehlivosti, nemužu říct křivý slovo a hlavně jízdních vlastností a prostoru, tam Ford v mainstreamu kraluje :-)
22. 1. 2014 15:19
Re: to je nějaký moc dobrý
No jo...já když do toho sednul poprvé a koukám na to. Tak jsem vvalil oči jak simpsnovi a čekal.... 8-s ...myslel jsem, že to dá povel, že můžu nastartovat 8-s :-)

Jojo to ovládání radia na volantu to mě taky trochu trápí. Kdyby tam byly tlačítka, tak OK, ale on ten roomster má na hlasitost kolečko a jak rejduju, tak za to často vemu a buď to dám moc nahlas nebo to ztyším.

Já měl u octavie ovládání pod volantem. špatný to nebylo, ale dvakrát jsem to málem kolenem ulomil....
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 15:27
Re: to je nějaký moc dobrý
Tak já mam tlačítka a stejně s láskou vzpomínám na Renault >:D Dokonce jsem však viděl, že za takovéto Renaulté ovládání dostávaly zde v testech od jistých redaktorů/a i body dolu >:D

Ten Convers je docela chytrej, když se ti spáruje s telefonem, máš tam seznam a nemusíš vůbec lézt do mobilu. Jde to ovládat pomocí tlačítek na volantu. Nebo hlásí chyby, kde a jaká žárovka ti praskla, popřípadě jiné informace, které ti snáze pomohou indentifikovat závadu... dost dobré mi přijde varování nízkého napětí autobaterie, což se hodí, když ses někde na horách, než aby ti to tam exlo :-) Vím, že to jiná auta umí taky, ale nemužeme ten convers jen hanit žejo >:D Tak za tohle :yes:
22. 1. 2014 15:30
Re: to je nějaký moc dobrý
ale to jsou dobrý blbiny co to umí. To je fakt dobrý. Já si na ten maxi dot v roomsteru stěžovat nemůžu, prý to taky hlásí všechno možný, ale mě to zatím jen hlásí servisní prohlídky, ale na ty žárovky jsem zvědavý.

Ale to napětí baterky je fakt paráda.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 15:32
Re: to je nějaký moc dobrý
To nevim, jestli maxidot umí. A žárovky hlásí jen že je prasklá, ale myslim, že ti neřekne jestli je to přední levý dálkový, nebo zadní pravá brzdovka či tak :-)
22. 1. 2014 15:34
Re: to je nějaký moc dobrý
v návodu píšou, že právě ano, přesně která to je. Prý to je od KT 08/2012 a já jsem asi KT18/2012 nebo tak nějak.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 15:35
Re: to je nějaký moc dobrý
Jo aha.. no přítelkyni to na té Oktávce nedělá a to je 2011 :-)
22. 1. 2014 15:38
Re: to je nějaký moc dobrý
no ty to neměli. To si pamatuju, jeden zákazník ji má a hledali jsme i max. rychlost pro zimní pneu a ten maxi dot je tam ještě ten starý.
22. 1. 2014 20:12
Re: to je nějaký moc dobrý
Teda, už jsem trochu mimo, ale proč si myslím, že tvá přítelkyně maxidot nemá?
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 22:29
Re: to je nějaký moc dobrý
To nevim proč si to myslíš :-) Pošli schválně link a já ti řeknu, jestli je to stejný co myslíš, ale dle obrázků by to mělo být shodné :-) Je to 1.2Tsi Ambition + nějakej paket, už nevim jakej (kožené dopkňky, el. okna a nějaký věci navíc)
22. 1. 2014 22:45
Re: to je nějaký moc dobrý
je v tom menu taky položka teploty oleje ve stupních celsia? pokud ano, je to maxi dot.
Avatar - Ozzman
23. 1. 2014 07:34
Re: to je nějaký moc dobrý
[odkaz]

Jestli je to tohle, tak to tam je :-) Na tu teplotu oleje se ti podívám až v tom autě budu sedět :-)
23. 1. 2014 08:37
Re: to je nějaký moc dobrý
:-) já věděl, proč jsem opatrný ambition totiž maxidot nemá, ale bylo to součástí toho paketu. ;-)
Avatar - Ozzman
23. 1. 2014 08:58
Re: to je nějaký moc dobrý
Tak je to maxidot nebo ne?:D Já sem žil v domění, že tohle jo :-) Starej obyč palubák od koncernu je třeba tohle [odkaz]
23. 1. 2014 11:17
Re: to je nějaký moc dobrý
To je starý maxi dot....:-) na bázi palubního počítače:-) takže to maxi dot není, ale je to vylepšený palubní počítač. To jsem Ti asi moc nepomohl.

Já Ti maxi dot vyfotím přesně.
23. 1. 2014 14:46
Re: to je nějaký moc dobrý
jj, tak takhle podobně vypadá palubák u ambition bez plus výbavy. Je teda bílej, pouze textové informace. Dveře jsou kontrolce, prasklá žárovka také.
22. 1. 2014 18:38
Re: to je nějaký moc dobrý
:yes:
22. 1. 2014 14:48
Re: to je nějaký moc dobrý
:yes: :yes: :yes:
Avatar - Ronault.
22. 1. 2014 16:27
Re: to je nějaký moc dobrý
Rapid výjde rozhodně dráž a podle mě je Fabia lepší auto.
22. 1. 2014 19:29
Re: to je nějaký moc dobrý
Mno..musel byste definovat co je "lepsi". Fabie vypada docela hnusne zvenku, IMHO, a je v ni malo mista. To uz snad i LADA Priora je "lepsi" kauf. Vsechny ostatni alternativy ve stejne IV. cenove skupine jsou priklad holici strojku za 1 korunu a nahradni cepelky za 10 Kc. :-!
Avatar - Ronault.
22. 1. 2014 21:53
Re: to je nějaký moc dobrý
Ale prosím tě... výkřiky si nech na nějakou demonstraci. Prostornosti na tom není Fabia špatně, oproti Rapidu má jen méně místa (ale ne málo!) na kolena vzadu, nehraje si na auto o třídu výše, jezdí podle mě naprosto srovnatelně a je levnější.
23. 1. 2014 08:09
Re: to je nějaký moc dobrý
Porovnanie s Rapidom Fabia určite znesie, porovnanie skonkurenciou už tak optimistické nie je. Celkovo je generácia škodoviek Roomster/Fabia II podľa mňa dosť nevydarená. Priestorovo mizéria (na šírku), výhľad z auta podobne, pruženie stále pritvrdé, akustický komfort úbohý. A zisťujem, že ani motoricky niektoré jednotky nič moc - teraz častejšie jazdím služobným Roomsterom s dieslom. Lemra na pohľadanie. Medzi stlačením plynu a reakciou motora prečítam ruský román a horšie zladenú prevodovku s motorom som hádam ešte nezažil. Tipoval som, že pod kapotou je tak 50 kW TDI a ona pod kapotou vrčí 1,6TDI/66 kW. Priemerná spotreba atakuje 6 litrov, a to nejazdím nijak divoko a s prázdnym autom - 4,7 litra uvádzaných výrobcom je skôr z ríše rozprávok. Môj 1.5 DCi dáva 78 kW, je podstatne živší, tichší a priemerku 5,7 pri o kus väčšom aute s horšou aerodynamikou asi netreba ani komentovať...
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2014 13:57
urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
s 1,4 63kw za 235 tisic ako zlataninu 301 s 53 kw za 210 000

fabia ma stale co ponuknut, krasna nie je, ale nerosype sa a posluzi spolahlivo zvlast s 1,4 MPi

:yes:
Rozbalit vlákno
20
Avatar - Barrichello
22. 1. 2014 14:02
Re: urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
Prej krásná.....že ty si šel ráno kolem stavebnin a zrovna skládaly tvárnice >:D
22. 1. 2014 14:03
Re: urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
tak po faceliftu ten čumák je fakt dobrý.
Avatar - Jaros71
22. 1. 2014 14:52
Re: urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
Nyní se na Fabie už dá dívat. Ceny jsou konečně zajímavé.. ;-)
23. 1. 2014 08:10
Re: urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
"Dá sa pozerať" a "je to pekné auto" je stále ešte veľký rozdiel. Cena môže byť argumentom, ale to je na konci životného cyklu bežné a nerobí to iba Škoda.
Avatar - Ozzman
22. 1. 2014 14:08
Re: urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
"krásná nie je" je v překladu krásná neni :-) ne že je krásná >:D
22. 1. 2014 14:14
Re: urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
Vždyť píše že není krásná.
A v těch stavebninách ty tvárnice skládaly nějaké ženy dělnice?
Avatar - Barrichello
22. 1. 2014 14:27
Re: urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
Pardon, nějak sem to přehlédl, sypu si popel na hlavu.
No krásná není a nikdy nebyla, ocmlanej vysokej bomobn, jasně MPI je spolhlivej motor, neb je to sktará vykopávka, o TSI se to, že by to bylo spolehlivý říct nedá, ceny sou nízký protože klesá počet lidí co to kupují a blíží se nová generace, navíc je spousty konkurenčních aut za podbné ceny, takže škodě nic jinýho ani nezbývá....
22. 1. 2014 15:29
Re: urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
Proč se sakra neustále doplácí za palubní počítač, úplně běžnou věc? Když už jsme u té skvělé "konfigurovatelnosti" koncernu, proč nejde spolehlivější 1,4 MPI spárovat aspoň s dsg, když ne s multitronic?
22. 1. 2014 15:31
Re: urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
Palubní počítač a Maxi dot jsou dvě různé věci:-)
22. 1. 2014 15:33
Re: urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
Dvě různé věci zobrazující v podstatě stejné údaje?-)
22. 1. 2014 15:36
Re: urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
ne, maxi dot ukazuje více jak palubní počítač, myslím, že počítač ukazuje to stejné jako u staré octavie I

U maxi dotu je toho docela hafo a hlavně to ovládá i rádio, atd. Co všechno tam je nevím. Já mám zaplou jen spotřebu, ale v tom menu jsem toho pro nezobrazování vypínal docela hodně :-)
22. 1. 2014 15:46
Re: urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
Jo navíc maxi dot má úplně celý jiný budíky a myslím, že i podsvícení je tam úplně jinak včetně ukazatele vody a nádrže paliva. u palubního je to myslím integrované.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 15:55
Re: urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
Ano, Maxidot má funkcí více + displej, který nepůsobí jak z devadesátých let. Navíc mám za to, že klasickému PP ve Fabii chybí ukazatel teploty.
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 15:58
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 14:02
Re: urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
No já koukám jako blázen, Toppere mám to chápat tak, že chválíš škodovku, nebo aspoň nějaký její model? 8-s jdu kouknout na předpověď jestli neroztáli ledovce.
22. 1. 2014 14:28
Re: urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
"ale nerosype sa"

Viděl jsi test od Rasťo Chvaly na tuším krosovém okruhu s 301? Nebo jeho video test Elysse? Vypadá, že něco vydrží také.

Jen nějak na konci toho videotestu nechápu jeho prupovídku:
"Hovorí sa, že z ho*na bič neupletieš, ale tento plieska celkom dobre".
23. 1. 2014 08:11
Re: urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
Chcel tým povedať asi toľko, že za málo peňazí veľa muziky čakať nemôžeš, ale toto auto obstálo so cťou. Bolo to vyjadrenie uznania.
22. 1. 2014 14:32
Re: urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
Dizajnovo sa Fabia na 301-tku nechytá ... ale zas napr. v interiéri je to naopak ....

Nevídím osobne dôvod na Fábiu ... to už radšej nejaký Rapid ....
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 15:13
Re: urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
Rapid je zase cenově přece jen výše a více se na něm šetřilo. Tam už je to otázka priorit.
23. 1. 2014 00:27
Re: urcite radsej takuto kvalitnu fabiu
Ty expert na vsetko si sa vratil z buducnosti, ze vies, ze sa 301 bude rozsypavat?
22. 1. 2014 14:31
žeby Škoda ohlásila porážku .....
Ešte nedávno nám tu "odborník" od Škody "dokazoval", že predĺžené záruky sú nezmysel a vlastne podvodné praktiky konkurencie : )

Som rád, že Škoda sa pripojila k svetovému trendu a prestala hlástať svoje bludy ....

Je to plus pre všetkých škodovkárov ...... i keď tá záruja je naozaj "skromná" .... pre nenáročných .... ale hádam sa raz škodávkári dočkajú i slušnej záruky ...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 16:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 16:47
Re: žeby Škoda ohlásila porážku .....
No ak Ti "odíde" napr. motor či "len" elektronika ...tak to sa tá "úspora" poriadne predraží ...... a stáva sa ... vrátane prémie ....

A pri nákladech na auto ... cca 6 000 € (lízing + náklady) koľko usporím ?, určite nič podstaté .....

Ja chodím do značkového servisu a neplánujem to meniť a je jedno či mám záruku, alebo nie .... ak niekto nemá na poriadny servis ... nech si nekupuje auto .... ja nesporím ani na servise, ani na gumách ...

Sú určite ľudia čo si niečo urobia sami ... ale na to ja čas nemám ..... okrem toho s elektronikou bežný člověk neurobí nič .... tak či tak skončí v servise ....

Len nedávno poznám komicku story .... chlapík si porovnal cenu za výmenu rozvodov na starej Kii Spartage a vyšlo mu, že ušetrí v neznačkovom servise 20 € ... Po mesiaci motor havaroval ... auto nepojadzné .... odťahovka .... servis ... fakt "ušetril"

>:D

Nové autu musí mať záruku min. 5 rokov a 100 tis. km ... a samozrejme musí fungovať ... nie nejaká komická so "zmluvným patrnerom" a výpočtom vecí kterých sa iba týka ... viď. napr. Opel ... dosť som sa pobavil na takej "záruke" ....
22. 1. 2014 19:35
Re: žeby Škoda ohlásila porážku .....
tak oni zvlnené kotúče dokážu cucnúť aj cez 500 EUR, váha vzduchu na octe1 stála možno vtedajších 24.000 Sk, prestriekanie laku zadného nárazníku ( urobili sa na ňom mozole, neviem prečo, keď som lopatu v zime vozil v kufry ) , šúpajúci sa lak na dverách superbu tiež čosi stál, priečniky na santa fe posúvajúce sa silou vyššou ako obvyklou by boli drahééé, motor OM 220 CDI cucajúci olej z turba s otáíčkami za hranicou slušnosti. Pre mňa moje skúsenosti hovoria, predĺžená záruka v každom prípade, inak by už musel byť zo mňa automechanik, so zdvihákom, lakovňou, likvidáciou nebezpečných odpadov. A to všetko ma stálo iba smiešne pravidelné prehliadky ;-)
22. 1. 2014 22:16
Re: žeby Škoda ohlásila porážku .....
Asi nemusim hadat, kto mi dal :no: . Bude to nejaky predajca, ktori si mysli, ze je mojou povinnostou dat mu peniaze a viac neotravovat. Ale 10x pravdepodobnejsie to bol zdatny automechanik. Mal by si uvedomit, ze ak by sme vsetci robili svoje auta doma, profesia automechanika by sa stala nepotrebnou a skoncil by na pracaku. Takze som zdrojom stastneho zivota automechanikov, ktori si nechavaju platit za vymenu oleja a filtra, kontrolu stavu kvapalin a neposkodenosti laku. A dufam, ze ked bude vazny problem, tak ho zvladnu :-)
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 15:02
Not bad
Zajímavá nabídka. :yes: I když použití RS nárazníků mi připadá zvláštní - představa, že člověk podká eReSo a ono bude mít pod kapotou 1.4 MPI... :-)
Rozbalit vlákno
3
22. 1. 2014 15:09
Re: Not bad
což o ten motor. Ale jestli ho potkáš na 14" nebo 15" kolech, to bude teprve zajímavý, protože ty 17ky z RS jsou hodně předsazené..
22. 1. 2014 17:50
Re: Not bad
Já jsem RS ještě nepotkal, takže vlastně ani nevím, jestli v reálném provozu nějak poznat. Jednou jsem viděl Scouta, ten poznat šel.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 22:02
Re: Not bad
Jsem na tom úplně stejně, pokud mě paměť neklame. Ono se těch RS asi také příliš neprodalo...No, díky Touru už jich každopádně potkám dost. :-)
Avatar - KubikCv
22. 1. 2014 15:29
Záruka aneb kladivo na důchodce
Nebudu se zaobírat výbavama,jsou pořád skoro stejný,navíc s koncem výroby F2 to budou míchat jak se jim to zlíbí.Ale ta záruka nemá chybu...čtyři roky dědku,to bude auto pro nás.Člověk kterej apoň trošku víc jezdí má po roce a půl po záruce >:D :yes: BraVWo Škoda !
Rozbalit vlákno
7
22. 1. 2014 15:32
Re: Záruka aneb kladivo na důchodce
tak 15000 za rok je celkem reálných. Já jezdím hodně a vychází mi to tak na 10-11 měsíců těch 15.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 15:40
Re: Záruka aneb kladivo na důchodce
Člověk, který trošku víc jezdí, si holt připlatí 3000 za dvojnásobný povolený nájezd. 15 000 km ročně u malého auta mi nepřipadá jako nijak podprůměrné číslo.
22. 1. 2014 15:47
Re: Záruka aneb kladivo na důchodce
To jde si to připlatit????
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 15:57
Re: Záruka aneb kladivo na důchodce
3200 Kč za 120 000 km limit.
Avatar - KubikCv
22. 1. 2014 15:58
Re: Záruka aneb kladivo na důchodce
to radši 2-3 roky bez omezení km
Avatar - KubikCv
22. 1. 2014 15:57
Re: Záruka aneb kladivo na důchodce
u mě je spodní hranice 30tisíc ročně
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 15:58
Re: Záruka aneb kladivo na důchodce
To ti neberu...Auto, se kterým nyní jezdím, zase nemá najeto 60 000 km ani po 6 letech, a to bylo využíváno denně.
Avatar - Julča
22. 1. 2014 16:17
Záruka?
Pokud si koupíš nějakou slušnou premiovku, tak ti stačí jen 1 garančka a pak jako každý průměrný mechanik jsi schopen si běžnou údržbu včetně výměny rozvodu a brzd dělat sám, pokud ovšem nepotřebuješ na nějaké ty perličky diagnostiku, ale to většinou do 200t km nehrozí! :-)
Rozbalit vlákno
15
22. 1. 2014 16:49
Re: Záruka?
No väčšinou áno ... ale sem tam nie :-!

No a potom to je iná "výhra" .....
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 16:54
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 17:09
Re: Záruka?
taky z lidlu? na co to clovek ma doma? teda jestli za diagnostickej kabel nepovazujes kabely na startovani >:-[]
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 17:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 18:01
Re: Záruka?
co to je KM? klepani motoru? HTP se mam dojem klepe az dost tak proc to zvysovat?
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 18:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 18:17
Re: Záruka?
to můžeš i přes maxidot
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 19:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 19:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 19:18
Re: Záruka?
fakt nechapu na co je dobry mit diagnostickej kabel. leda ze bys porad musel mazat chyby.
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 19:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 20:16
Re: Záruka?
diagnostickou zasuvku mam ve vsech autech a napojuji se na ni v servisu. USB nemam neb ji nepotrebuji. kdyz mam chiplej motor tak s nim nemam problem a kabelem to rozhodne nevratim zpet. na to je potreba trosku vic nez kabel. doporucuji ti koupit si auto a nebabrat se v takovejhle sra*ckach
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 20:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 22:08
Re: Záruka?
no ja ti nevim ale ten safe systej je dvojitej zamek co nejde otevrit zevnitr a ten jsem mel uz u scorpia nejaky 87 rok. climatronic jsem mel u A6 r.98 a tam me sralo jak to furt pridavalo a ubiralu ventilator. technisat nevim jestli je nejaka pecka co mas dal na tom zebraku?
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
22. 1. 2014 16:23
Titulok ako z PR spravy
"Škoda Fabia Tour: Nyní výhodnější a s prodlouženou zárukou"

Pan Vaverka, aspon to nerobte tak okato :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - nalimer
22. 1. 2014 16:32
PR
označte článok ako PR.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 16:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
22. 1. 2014 17:33
To jsem nečekal :)
No nějak tomu nechci věřit, pročítám si nabídku Fabie a říkám si, že se mi ta nabídka docela líbí :yes:

Co mně ale přijde divné je to umístění článku, je to obyčejná blesková novinka a na úvodní stránce je to hlavní článek, vážně nevěřím, že to není součást reklamních aktivit na tomto serveru :-) :no:

Nemám nic proti reklamě, ale spotřebitel musí vědět co je reklama a co ne..
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
22. 1. 2014 18:25
Dokonalá vábnička
Je to na první pohled zajímavá nabídka. Skoro se mi až chce brečet, že Škoda začíná na použitelné výbavě a chce se mi psát samé :yes: :yes: :yes: ...

Jenže pak člověk sedne pozadím na zem, zamyslí se a opět jsme doma. Doma u Škody. Problém Škody je, že jakmile začne mít člověk jakýkoliv požadavek na motor, pak cenová výhodnost mizí v dáli stejně rychle jak duha po dešti.

Reálně jsme na základu 246 000,- za malý vehikl na sklonku svého života stojící na základech Fabie I z roku 2001 . Co extra přitom máme ve výbavě? Vynecháme běžné věci jako přední el. stahovačky či rádio a zůstává nám snad jen ta klima.

Za stejnou cenu už ale můžeme mít Clio ve slušně vybavené střední výbavě (klima či tempomat nevyjímaje) a to rovnou v Grandtouru... Přitom 1.2 Renaultu nemá motorové srdce, kde při každém nastartování svádíte boj o přežití rozvodů >:-[] :-!

Vcelku si ale myslím Škoda zaslouží pochvalu. Sice nám opět servíruje rádoby extra výbavu, kterou seženete zcela běžně i u konkurence. Škoda vám ji naservíruje na zlatém podnose, takže radost je o to větší. Navíc přibalí často neodolatelné extras vychytávky, třeba RS nárazník. No kdo by pak váhal, že >:-[] 8-s :-!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ronault.
22. 1. 2014 21:54
Re: Dokonalá vábnička
No úplně bych s tím nesouhlasil, Clio je docela drahé a slevy na něj prodejci nedávají... tohle mi příjde jako relativně solidní nabídka Fabie.
Avatar - rohYpnol
22. 1. 2014 22:02
Re: Dokonalá vábnička
no právě, relativně. Pokud se ale nespokojíš s naprostým motorovým sebezapřením v podobě HTP nebo naprosté koncernové nudy 1.4 (alespoň relativně spolehlivé), pak s TSI už mi nabídka nijak zajímavá nepřijde a dostáváš se setsakra na dostřel nižší střední. A to už je zcela jiné meníčko.

V zásadě mi zkrátka vadí, že zde Škoda opět nabízí něco "extra", co vlastně extra není a co je u konkurence běžné. Serepatičky jako nárazník RS či sunset neřeším, to jsou naprosté malichernosti.
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 22:15
Re: Dokonalá vábnička
"Přitom 1.2 Renaultu nemá motorové srdce, kde při každém nastartování svádíte boj o přežití rozvodů"...Zato má motorové srdce, které se musí zuřivě točit, aby aspoň trochu jelo. Poněkud nešťasné srovnání. Zvlášť když u Fabie můžeš, pokud máš tak obrovský strach z rozvodů, zvolit kompromis v podobě 1.4.
22. 1. 2014 18:35
FIII
Bych si počkal na FIII. 35 a 44KT/14-HB a Combi. :-!

Bude i kolenní airbag. :yes:
Rozbalit vlákno
0
22. 1. 2014 18:59
Akčné modely na Slovensku?
Neviete, či sa dajú kúpiť tieto akčné modely aj na Slovensku? Na oficialnej stránke je iba Monte Carlo. Ani žiadne SLX som tam nikdy nevidel...
Rozbalit vlákno
9
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2014 19:29
Re: Akčné modely na Slovensku?
tiez som to uz skusal hladat, okrem monte carlo a scouta tam nic ine nie je ;-) , mne sa ten face z RSky na tej tourke paci, zaujimali ma ceny ale zatial este u nas nic nenajdes, zrejme musime nejaky mesiac dva pockat ak vobec pride aj k nam, ale mohla by prist.
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 19:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2014 19:43
Re: Akčné modely na Slovensku?
striedanie strazi? grand nahradi fabiu?

tak nech sluzi :yes:
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 20:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2014 20:51
Re: Akčné modely na Slovensku?
teda neviem co mas na mysli aby som omrkol ale minule som bol omrknut uz nasu druhu predajnu kie v meste: [odkaz] a maju tam krasne auticka, mam to blizko autom za 10 minut a tak ked budem v buducnosti zvazovat nieco tak s tymto predajcom ratam, rovnako mame aj druhu novu predajnu suzuki v meste [odkaz] , priznam sa mne sa paci novy swift [odkaz] , kufor mi netreba a tak k lanceru na furikovanie do mesta a jazdenie po meste by miesto feldy swift dobre zapasoval, ale stale to este nie je realne, fakticky nemam dovod zbavovat sa feldy aj napriek vysokej spotrebe. Je to nezmar
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 21:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
22. 1. 2014 21:25
Re: Akčné modely na Slovensku?
bohuzial carens je dost drahy to je pravda, nova ( teda inovovana ) toyota verso je lacnejsia a aj voci ceedu sa mi cenovy odstup carensu zda dost velky ale realne az o tolko carens vacsi asi nebude. Na druhej strane je to vcelku este nove auto, ceny casom padnu.

Co som pozeral tak fiat 500L maju pekny [odkaz] rovno k odberu, co vravis na 500L? paci sa ti to auto, ja sa priznam ze na fiaty moc nie som ale 500L by asi stalo za to omrknut
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 21:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - petrumr
22. 1. 2014 19:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Bristol
22. 1. 2014 21:44
záruka
maximálně pro dědu s babičkou...4 roky nebo 60tkm? to vychází na rok 15tkm...?? >:D >:D >:D >:D to najedu za léto...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - rohYpnol
22. 1. 2014 21:54
Zbraň namířená proti sobě?
Nepřesvědčovala nás náhodou nedávno Škoda, že delší záruka Hyundaiů a Kií je vlastně podfuck na zákazníky?
A hle, rázem je delší záruka i u Škody...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
22. 1. 2014 22:22
Re: Zbraň namířená proti sobě?
No, to ještě nemusí nutně znamenat, že by tímto vyřčené výroky popřela. Škoda, pokud vím, upozorňovala zejména na většinou dost vysoké náklady spojené s provozem (servisem) vozů s delší zárukou, kdy záruka v mnohých případech ve výsledku až tak výhodná nebyla. [odkaz]
Avatar - kosmonaut
22. 1. 2014 22:54
Re: Zbraň namířená proti sobě?
Bohajeho, to snad měla Škodovka výhody u nejbližší konkurence chválit? Přesvědčování zákazníků i následování konkurence je pro trh běžné. Buďme za to rádi, bývalo hůř.
22. 1. 2014 23:00
Tour Easy
Major Terazky v prekvapení koktal:" Som z toho nejaký nesvoj Herr súdruh minister... Aj ja som z toho blbec. Článok píše o verzii Tour Easy, v cenníku je Tour Active. Takže základný model s motorom 1,2 HTP v článku je, v cenníku nie je. Z toho je blázon nielen major Terazky:
Inak poďme vážne. Považujem Fabiu za dobré auto, ale je tu jedno veľké ale. To ale je to, že automobilka predáva beznádejne zastaralé auto (podvozková platforma z minulej generácie, Seat Ibiza má už novšiu!, zastaralý motor HTP (pozor, nie je až taký zlý, koľko faciek už dostal, a neprávom), lenže konkurencia ponúka aj v lacných autách variabilné časovanie ventilov, duálne plnenie a iné dobrotky, ktoré znižujú hlavne spotrebu! Motor 1,4 16 V je podľa mňa najlepší, lenže je to už riadny dôchodca. O TSI prvej generácie radšej nepoviem nič, do "Lepšej " triedy (Octavia, Golf) sa montujú TSI druhej generácie, hádajte prečo?. Aj s tou výbavou je to poskromne, rozmery karosérie, hlavne šírka, Fabiu deklasujú o triedu nižšie medzi Hyundai I10 a Kiu PIcanto. Nie všetko je kufor 315 L. Ponúkanie akčných modelov je snaha automobilky navnadit na lepšiu výbavu viaznuci predaj starého modelu, pokiaľ nemá novší. A ten nemá. Už v Dacii sa dá kúpiť modernejší trojvalček 0,9 TCi! Obrovská ponuka skladových vozidiel tiež dáva tušiť, že Fabia má svoje dobré časy dávno za sebou. Vlastne ich ani nikdy nemala. Začala sa predávať ako úžasne predražené totálne holé auto. Dnes to tiež nie je sláva. Ani v údržbe, kde konkurencia ponúka viacej záruky (60 tisíc km je smiešna hodnota!), väčšie intervaly servisu (30 tisíc km), lacné prehliadky. Takže nekúp to...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - twistedTSD
23. 1. 2014 00:13
Re: Tour Easy
Víceméně souhlas. Nicméně relativně dobré časy měla (a snad i má) - třeba onu Ibizu na novější platformě (mimochodem, ona zase F1 vůbec není tak špatný základ) prodejně překonávala...A k té záruce, ono právě nebývá zvykem, aby někdo nabídl jak delší záruku, tak větší intervaly a levnější prohlídky. V tom je právě háček...
23. 1. 2014 06:32
Re: Tour Easy
Ten základní Tour Easy HTP v běžném ceníku není, ale v konfigurátoru je.
Dvolím si trochu kontrovat. V ačních verzích je Fabia cenově konkurenceshopné auto (mimo akční verze je to bída), např. verzi Tour Ambition za 255-280 tisíc (dle motoru a karoserie) nic důležitého nechybí a za nějaké ty drobnosti navíc jsou poměrně malé příplatky. Před 10 lety se za tu cenu prodávaly úplná holátka a tříválcem (a paradoxně tehdy se u nás prodávala Fabie cca dvakrát víc). Základní problém Fabie je IMHO její design, který se málokomu líbil už při uvdení v roce 2007 a dnes je totálně out i v rámci ostatních modelů škodovky.
23. 1. 2014 10:41
Re: Tour Easy
nez neco placnes zus si zjistit fakta, zacit montovat jiny motor (i inovovany TSI) do stavajiciho modelu je pomerne draha sranda, i z duvodu cetifikaci apod., coz je presne ten duvod, proc nove modely jiz tuto certifikaci logicky maji, ale stare modely ne, protoze by to byly pro automobilku castecne vyhozeny penize.... ale nadavat je jednodussi, to je holt takovej ceskej sport...
proste fabky se budou i nadale prodavat jako housky na krame, a kecalkove na forech s tim nenadelaji vubec nic, je treba se s tim asi uz smirit... :-)
Avatar - peter_ko
23. 1. 2014 00:50
Nový brigádnik?
Tak sa mi zdá, že v redakcii majú na brigáde Adama Nováka >:D
Rozbalit vlákno
0
23. 1. 2014 10:27
její konec se rychle blíží
Koncernová Fabie už to má dolova za pár, nástupce už je hotov, dorazí ještě letos a bude prý sázet na líbivější noty. Krabicoidní Fabie nikdy nebyla atraktivním vozem, ale co se týká praktičnosti a prostornosti byla ve své třídě vždy premiantem se slušnými prodeji.
Rozbalit vlákno
0