Možná si někteří "z nás" přejí, aby porsche vyráběl jen pětisetkoňové sportovní bestie. A proč jako? Nemám nejmenší problém s tím jaké je modelové portfolio Porsche. Ostatně vyděl jsi snad v životě něco krásnějšího? - [odkaz]
Porsche se v Macanovi esuvečkově takříkajíc našel, a to přesně tak jako se kdysi našel v devětsetjedenáctce, a nejen že se našel, všem ostatní ukázal, jak se dá udělat vůz kategorie SUV, který nepostrádá eleganci, šmrnc, šarm. Macan je pravé (SUV) Porsche!
Trvalo to přes dvě generace Cayennu, ale výsledek je skvostný. Tak skvostný, že v daném segmentu bude Macan přesně to co, je ve svém segmentu zase třeba Cayman či 911.
Neboť... Porsche je Porsche je Porsche... :yes::-!
911 je vázně drahá, ale Macan taky neni zrovna levný ba naopak, jako nejlepší nabídku od Porsche vydím Boxster 2.7 ta za ty peníze je dobrá nabídka. No zatím nemám ano na jedno, leda tak na [odkaz] >:-[]
SUV segment stále roste..kdo nevyrábí tyto vozy jako by ani nebyl.
Přesto si myslím , že se tolik SUV od Porsche neprodá.
Mají velké oči..
Levné to totiž není.
A na trh se chystají i jiné dříve jen supersportovní značky se svými SUV.
Jsem zvědavý , kdy vyjede SUV Ferrari.. ;-)
Taková chvilka a už 4 :no: borci si myslí že bouchnout logo na jiný auto, cpát do toho naftu TDI a jásat vo kolik se letos prodalo víc Porsche než loni je to pravý vořechový? >:D >:-[]
Ono to asi jinak nejde. Osobně považují Cayenne a Panameru za ošklivá auta a nekoupil bych si je. Macan ale vypadá podstatně lépe. 911 je samo jiné kafe.
Macan je myslím si v podstatě nutné vidět (vydět) na živo.
Jen tak vynikne skutečnost, že se ve své třídě narodil nový král.
I takový Land Rover Evoque se vedle něj začne nervozitou lehce potit... :-)
To by som tak s určitosťou netvrdil. Obidve modely majú určité percento spoločných možných kupujúcich, ale každý si ide svojou cestou. Jeden cestou určitej extravagancie (LRE) a druhý tak, aby veľmi netŕčal z davu. Aj tak gro nákupov u LRE tvoria a aj u Macanu budú tvoriť ženy úspešných mužov. A vtedy bude skôr rozhodovať farba (bez urážky) ako výkony a výbava. :-)
LR je s Evoquem tak za vodou, že ho nějaká tuctová koncernová plechovka nechá naprosto chladným ;-) Jinak VW úspěšně pokračuje v misi ničení slavné značky, už teď se image skládá jen z paskvilů jako je Cayenne a Panamera. Poslední 911 GT3 už není ničím výjimečné. 918 Spyder skončí ve stínu LaFerrari a P1. 911 GT2 nebude, protože by ho zákaznící nezvládli. Dle slov značky, která s předpokladem řidičského nadání kupujících vždycky počítala.
A tak se stalo Porsche dalším VWýdělečným obětním berákem nenasytné koncernové mašinerie. Chechtáky a portfolio mainstream pekáčů se jen pohrnou, ale z duše značky, kterou jsem měl kdysi i já v úctě, zbude pouhý skelet.
Všude samý SUV , jednou se z těchto bokovek stanou hlavní hráči a sporťáky těchto značek už budou jen reklamou a historii kterou se budou pyšně chlubit ...ale mít doma 911 nejlíp GT3 >:-[] tak proč nemít Macana jako rodinnou dodávku , ale pro mě by základem byla ta 911 a Macan je proto abych neměl v garáži bordel ;-)
Já teda souhlasím. Nejedna prémiová (a k tomu sportovní) automobilka dnes SUV vyrábí, a když ne, tak aspoň plánuje.
Pro mne je Macan exkluzivním autem. Žádné offroady (na to tady máme úplně jiná auta), ale luxusní vozidlo schopné přepravit rodinu, a k tomu je opatřeno logem s obrovskou tradicí a odpovídající kvalitou.
a ja mu to preji. Jen at pekne vzkveta pod kridly VW group nebo kdo je ten novy majoritni vlastnik. Dulezite je, aby mel P. prostor na inovoce a to snad mit bude i podle tohoto podelu.
Tento Macan, neni takovy macek jako Cayenne, coz nevadi. Libi se mi moc. :yes:
No, pokud to bude někdo chtít koupit (a že jich bude asi dost) tak ano, bude to hit. Možná ne pro tebe,ale to neurčuje "hitovost" produktu, jestli se to nějakému jedinci libí nebo ne.